Pintér György - Múzeumi krimik
Talán az egyik legnehezebben megépített buszom! Szinte minden alkatrész minimum kétszer készült el, a tető az négyszer. Minden volt, a nyomtató-tinta gondoktól elkezdve a ledek kiégésen át minden.
Szokás szerint a részletek a legfontosabbak, így belül 2 cm eltérés miatt (az egyik képen látható, hogy a klímánál nem teljesen oda jött ki a rács és így a légbefúvó, csomagtartó is kicsit el volt csúszva) szétszedtem a majdnem kész buszt és újat csináltam. Az ülésekre hátul is rákerült a huzat és a karfák is. A műszerfal, váltó, kipuffogó, fékkapcsoló is kidolgozásra került. Az ablaktörlők is három részből vannak összerakva, kiégett ledek száraiból, azokat festettem le. Ez azért volt fontos, mert így megvan a hézag a karok között.
A hátsó lámpák is ki vannak dolgozva (azt hiszem, ez látható világításnál), csakúgy mint az elsők. A rácsot letakaró ponyva mögött pedig ugyanúgy ott a krómcsík, mint a Volánbusznál. Ültem a buszban és gondolkoztam, hogy mivel tudnám még érdekesebbé tenni, ezért a műszerfal mellett helyet kapott a busznak a pici makettje is, mivel a nagyba is belekerült ez. Tehát nagyban a makett és makettben a pici makett...
Az alaprajzot Tibold Tamás készítette.