/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 101129 2006. december 21. 17:50
Válasz erre
Szia Bukebe!
A Volvo motorokon a generátor a másik oldalon van, mint a maketten is. Erre még én se jöttem rá, hogy mi célt szolgálna, a legvalószínűbb, hogy hidraulikaszivattyú lehet. Sajnos az Italeri féle motor annyiban egyezik meg az erdeti FH motorral, hogy mindkettő soros 6 hengeres... Különben még ezen az oldalon, amit kérdeztél, ott kellene lennie pl. a kompresszornak, de azt teljesen elfelejtették.
Gabi
Zoli 101128 2006. december 21. 17:11
Válasz erre
P1010086magnum.jpg méret: 262.8 KB
P1010102magnum.jpg méret: 46.7 KB
P1010119magnum.jpg méret: 290.9 KB
Szia!
A képeken egy MOPAR Magnum motor van (Chrysler divizióinak autóiban), aránylag kivehetőek a fém tartókeretek, valami ilyesmi lehet gondolom a kamionoknál is. Ezek egyébként autós maratott kiegészítőkben benne szoktak lenni.
z
Bukebe 101127 2006. december 21. 16:55
Válasz erre
Volvo motor.jpg méret: 70.2 KB
Volvo motor2.jpg méret: 68.7 KB
SZiasztok!
Lenne egy problémám!Az első képen a kiálló rész az a generátor?Annak,gondolom nem a levegőben kéne lógnia!Valami ötlet?
Üdv:Bukebe
Brúnó 101126 2006. december 21. 07:20
Válasz erre
Szia gpn!
Ha pontosítanád, hogy milyen motorokról kellenek képek, akkor mi is előbb tudunk segíteni. Európai? Amerikai?
Brúnó
Atis 101124 2006. december 20. 20:59
Válasz erre
Blok1.jpg méret: 198 KB
Blok2.jpg méret: 183 KB
alv?z1.jpg méret: 284 KB
alv?z2.jpg méret: 280.6 KB
alv?z3.jpg méret: 287.2 KB
Ahoi népség.

MA haladtam egy kicsit a régi szekérrel, lefújtam alappal az alvázat a blokkot 90% összeraktam, ez marad a végleges szine. Pár képet mellékelek, van még meló.

üdv.
gpn 101123 2006. december 20. 19:42
Válasz erre
Sziasztok!
Valaki linkeljen már be motorokról képeket. Köszi!
koma 101122 2006. december 20. 18:52
Válasz erre
szia Gabi! köszönöm a válaszod.ha lehetne mégegy kérésem valaki tudna mutatni képet egy ilyen ivecóról vagy egy linket adni?
Russell 101115 2006. december 19. 14:00
Válasz erre
Sziasztok!

Nekem is ezt a hibaüzenetet írta, de exec jelzése után inkább nem is bánom!
Búnó:
akkor inkább rakj föl képet, ne a linket.

Mindenkinek - kamion - makettektől rogyadózó fával ékesített

Békés Boldog Karácsonyt kívánok:

Üdv:
Russell
exec 101114 2006. december 19. 13:35
Válasz erre
Tamas008!

Ne bánkódj miatta, Brúnó, te is vigyázzál vele. A webshotsról tilos bármit letölteni!
Gyönyörű háttérképeket adnak, meg képernyő kímélőt, csak a háttérben tracker van alatta. Küldözgeti a netezési szokásaidról az infót egy szerverre, lassul a géped, majd ha elég adatuk van, akkor elindul feléd a reklámlevél özön.
Tamas008 101113 2006. december 19. 11:58
Válasz erre
Szia Bruno
Köszike a linket csak nem tudom megnézni ugyan is azt írja hogy nincs jogosultságom a lap megnyitásához.
De amugy nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám

Tamás008
exec 101112 2006. december 19. 11:47
Válasz erre
Brúnó!

Köszi az infót, de akkor egyenlőre (jó időre) leteszek az International beszerzéséről.

üdv.

exec
Brúnó 101111 2006. december 19. 08:45
Válasz erre
Brúnó 101110 2006. december 19. 08:27
Válasz erre
Az oldal rendes címe:
www.lastbilsfoton.se/
Brúnó 101109 2006. december 19. 08:27
Válasz erre
Sziasztok!
Kommentár nélkül.

www.lastbilsfoton.se/visa.asp www.lastbilsfoton.se/visa.asp

Brúnó
Akos 101107 2006. december 18. 20:50
Válasz erre
Büssing kabinfotók keresése közben találtam, ha valaki még nem ismeri. A linkek is jók!
www.modellbierkisten.de
Brúnó 101106 2006. december 18. 20:02
Válasz erre
Szia!

Ezt csak megerősíteni tudom:) Érdemes megállni és átgondolni a dolgokat, mielőtt elhamarkodottan megcsinálnánk valamit. Később már nehéz lesz visszajavítani az el...tt makettet.

Az Interrel kapcsolatban egyenlőre rossz hírem van, az uccsó kettőt 945-el közösen vettük meg. A másik elég meglepő dolog a postaköltség volt, ami 45 dollár volt:( Kicsit soknak tartom:(

Brúnó
Zoli 101105 2006. december 18. 18:13
Válasz erre
Hello!
Köszi a választ! Az üveg esetében én is az átlátszó kereten gondolkodok, ha találok valami megfelelő formájút. Ha nem, akkor marad a faragás, aztán legfeljebb leöntetem átlátszó gyantából. Úgy néz ki, lesz egy figura, bár nem ülő pózban. Annyira nem lényeg, úgyse ülve használnám fel, csak valami egyedi testtartáshoz az jobb lenne, de majd megoldom. Mégegyszer kösz!
z
Gabi 101104 2006. december 18. 18:03
Válasz erre
Szia Zoli!
Üvegnek én sokszor az átlátszó keretek közepén lévő kis darabot szoktam használni, ezek általában nem szabalyások, hanem felfelé keskenyednek, ilyen célra tökéletes, csak festeni kell. Ülő figurám sajna nincs, pedig a kiegészítő készletben szokott lenni, de már vagy felhasználtam, vagy odaadtam őket.
Gabi
Atis 101101 2006. december 18. 13:35
Válasz erre
Kedves Makettező társak kedves "Kollégák"

Célegyenesbe érkeztünk, az utolsó hét kezdődött meg a nagy karácsonyi hajszából. Jönnek a bonyodalmak, a sütés-főzés, ajándékok csomagolása, az utolsó percben való rohanás a még elfelejtett dolgokért.

Engedjétek meg hogy elsőként kívánjak Nektek Békés Boldog karácsonyt, Szeretettben megértésben eltöltött ünnepeket, és természetesen az érintetteknek sok-sok szép makettet a fa alá.

2 hét van hátra az évből, ezuton szeretném megköszönni azon makettezőtársaimnak a támogatásukat, akik az év során ellátak segítségel, tanáccsal, akik segítették előrehaladásomat eme szép hobbi elsajátításásban, és mindazoknak akikhez bármikor is fordultam panasszal.. bánattal.. kéréssel.. mindig meghallgattak és segítettek nekem.

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm.

És habár még nem ért ide a 2007-es esztendő, kivánok mindenkinek makettekben gazdag, fenségesnél fenségesebb kamionoktól roskadózó kiállításokat, valamint egészségben és a hobbi MOK KSZ-népszerüsítésében bővelkedő... békés új évet.

üdv.

Atis.
Zoli 101100 2006. december 18. 10:58
Válasz erre
Sziasztok!
Egy 1/24-es vagy /25-ös, ülő pózban gyártott figurára lenne szükségem, elsősorban rövidujjú felsővel. Ezenkívül egy hasonló kicsinyítésű üveg (sörösüveg stb) is jól jönne, aki tud segíteni, kérem írjon, köszönöm!
(Figura alkatrészek, műgyanta másolat is érdekel!)
z
exec 101098 2006. december 18. 09:01
Válasz erre
Brúnó!

Helyes, ne is kapkodjál!
Nem vezet az jóra, én mindig akkor szúrom el, amikor "ezt még gyorsan megcsinálom..."

Más: Mi újság van International payhauler ügyben?

Szia!

Géza
Gabi 101096 2006. december 17. 19:56
Válasz erre
Sziasztok!
Most találtam ezt a svájci oldalt, de szerintem nagyon ott van:
www.moerigmbh.ch/index_home.html
Gabi
Brúnó 101094 2006. december 17. 18:23
Válasz erre
Köszi a válaszokat:)
Sajna mostanában nekem nincs időm csinálni a Rénót (karácsonyi nyitva tartás), de már összeraktam a motorját, tömítettem csiszoltam, alapoztam. Még kell a karternél tömíteni mert elég pocsék az illeszkedése. Kifúrtam a csővek helyék, meg előkészítettem azokat a kiegészítőket amiket valszeg felhasználok hozzá. Végülis örülök, hogy hallgattam rátok és nem kapkodtam el az elkészítését. Tomitól kaptam pár remek ötletet, és közben nekem is eszembe jutott pár dolog még. Felteszem annak a Dán Magnumnak a képét, amiből az egész indult:) Mit mondjak, teljesen más lett:)
Brúnó
Tamas008 101093 2006. december 17. 17:08
Válasz erre
Lemaradt
Jah hogy festeni lehete majd azt a csövet nég nem tudom mert még nem került a festőkamrába de amit oda jut azonnal tudatom veled hogy lehet e festeni vagy sem :))

Tamás008
Tamas008 101092 2006. december 17. 17:07
Válasz erre
Kedves Bruno
Először is köszi mindenkinek a biztató szavakat, de tudo hogy köze sincs egy igazi TGA-motorhoz viszont nekem ennyire futotta atehetségemből.
Kérdésedre a válasz az hogy nem tudom valójában mire használják azt a csövet és hogy miből van csak úgy találtam a polcom a sok sok alkatrész közt. Szerintem egy a hengerfejnél használt tulfojócső lehet, anyaga kivűl müanyag és a belsejében sodort ilyen cérna szálak vannak vagy mi.
A müszerfal alját azért toldottam meg mivel ez a kit egy sz@r és mindenbe bele kell toldani sajnos. Magánál a müszerfalnál azért kellett toldani mert alacsony és anagyon hülyén néz ki ha a szélvédő alatt fut és nem vele egy vonalban.
De nagy gond az is hogy maga a belső kárpit hiányzik gyárilag a kitből és amit adnak az is keskeny magához a kasznihoz szóval még sokat kell majd toldani mindenhez.
Azt vettem észre pl hogy a szélvédő maga az origi csomagban is csupa kerc és nincs kitörva a keretből és a csomagja sincs kibontva szóval azzal is lesz még munka.
a kaszni nem passzol shol semmihez ami szintén egy szép meló lesz hoyg kiegyenesítsem.
Az ajtónál is sok a munka mert az ajtókárpit se olyan mint az eredetiben és még az ajtóhoz képest is nagyon keskeny,kövid ami nagy munka lesz hoyg szépen passzoljon.
Hát jelenleg csak ennyi gond jutott eszembe és bele se merek gondolni hogy mennyi probléma jön még majd elő ezzel a kittel.

Ha kérdésed van még vagy bárkinek akkor szivesen válaszolok.

Tamás008

Ui.: senkinek nem tudom ajánlani ezt a kittet hogy átépítse mert nagy munka és semmi se passzol. Csak gyakorlott építőnek.
Brúnó 101091 2006. december 17. 16:41
Válasz erre
Szia Tomi!
Én biztos nem kezdenék bele egy ilyen mértékű feljavításba/átépítésbe. Nem semmi, grat hozzá:)
Két kérdésem lenne: a 0999-es képen miből van az a világos cső? Lehet azt festeni? Nagyon jó!
A másik kérdés: miért kellett toldani a műszerfal alját?

Brúnó
Gabi 101090 2006. december 17. 14:17
Válasz erre
Sziasztok!
MAi nap elküldtem a leveleket a jövő évi Jabbekei versennyel kapcsolatosan azoknak akik jelezték felém. Aki esetleg nem kapta meg, vagy elfelejtettem küldeni, az kérem jelezze felém.
Gabi
Gabi 101089 2006. december 17. 10:25
Válasz erre
Szia koma!
Kimondottan makettben nem gyárt senki Stralist. Az Eligor gyárt 1:24-ben fémből Stralist, olyan 80-90 euro körül van, és szerintem csak külföldön tudod beszerezni. A HA Modelsnél is tervezik a Stralis széria kiadását, de ott csak átalakító készlet, amihez kell egy alapkitt, és ha az Eurostar árából indulok ki, akkor az is 80-90 euro körül lesz, csak az átalakító. Sajnos Iveco ügyben elég mostoha az ellátottság.
Gabi
Gabi 101088 2006. december 17. 10:20
Válasz erre
Szia Brúnó!

Köszi a festési javaslatot, tényleg eszembe se jutottak a fűtésszabályzó gombjai. Az üléseknek a felső részét akarom még bevonni, viszont a fejtámlákat így hagyom, hogy egy kicsit elüssön tőle. Egy picit vastagabb volt ez a bőr, mint a többi, ezért nehezebb is vele dolgozi, viszont a színe nagyon tetszik. A csíkok valóban feldobják nagyon, de csak erős idegzetűeknek ajánlom!!
Gabi
koma 101087 2006. december 17. 08:47
Válasz erre
Tud valaki Iveco Stralis makettről?
Brúnó 101086 2006. december 17. 08:20
Válasz erre
Szia Gabi!
Ezzel a matricával tényleg brutálisan jól néz ki. Nem irigyellek a felrakásáért, nem lehetett egyszerű. Kell rendelnem nekem is majd:) Amilyen egyszerű csíkról van szó, ahhoz képest sokat változtat a kinézeten.
A műszerfalon lévő fabetét sokkal jobb így, hogy nem látszodnak azok a mélyedések amik ott voltak. A 062-es képen középen a fűtésszabályzón a csíkokat kifesthetnéd kékre és pirosra. Apróság, de sokat változtatna az összképen. Írtad, hogy még nem ítéled késznek a belsőt, az jó, mert nekem bevallom őszintén egyáltalán nem tetszenek az üléshuzatok. Illetve inkább a felrakási módja nem tetszik. Már bocsánat, de az úgy nagyon nem szép megoldás:( Sokat dolgoztál a fabetéteken és a többi kiegészítőn, de az nem illik sehogyan sem a képbe, mintha valaki más csinálta volna azt a részt. Szerintem azon mindenképp változtass. Tudom , hogy könnyebb mondani, mint csinálni.
Amúgy eszetlen jól néz ki már most.
Brúnó
RaPe 101085 2006. december 16. 22:05
Válasz erre
061216_215418.jpg méret: 61 KB
061216_215357.jpg méret: 50 KB
061216_215306.jpg méret: 38.9 KB
061216_215217.jpg méret: 46.6 KB
Hosszú kihagyás után:
Scania NEWS!

Megérkeztek KFS-től a kerékagyak :) A felnik saját másolatok az italeri felnikről.
A kerékagyakat én fúrtam ki, mivel a csavarokat vmivel utánoznom kell (gombostű) és így egyszerűbb lesz rögzíteni.

Egyenlőre ennyi.

RaPe
Kumancs 101084 2006. december 16. 21:40
Válasz erre
DSCN4735.JPG méret: 110.9 KB
Üdv Urak!

Nem szoktam ebbe a ide járni de azt a tippet kaptam hogy esetleg tudjátok hogy ki készitete ezt az autót. Előre is köszönöm a segítséget.
945 101083 2006. december 16. 19:35
Válasz erre
Szia Gabi!
Nagyon szép lesz a Volvo!Várom a végeredményt.
Tamás008!
Ez az aminek sosem fognék neki.Gratulálok!
945
945 101082 2006. december 16. 19:31
Válasz erre
sca-pet 1.JPG méret: 166.1 KB
sca-pet 2.JPG méret: 156.1 KB
sca-pet 3.JPG méret: 157.6 KB
sca-pet 4.JPG méret: 148.2 KB
sca-pet 5.JPG méret: 144.3 KB
sca-pet 6.JPG méret: 149.5 KB
sca-pet 7.JPG méret: 127.1 KB
sca-pet 8.JPG méret: 155.6 KB
sca-pet 9.JPG méret: 139.4 KB
Sziasztok!
Két művem felteszem.
A Peti 352-es létrejöttét sokban köszönhetem Brúnónak.
Köszi,945
Gabi 101081 2006. december 16. 18:19
Válasz erre
Szia Tomi!

Nagyon frankón alakul a Manci, nagyon jó feljavítások vannak rajta. Szép lett a motor, volt rajta mit farigcsálni.
Csak azt nem tudom, minek veszel makettet, elég lenne egy tábla sztirol, és abból építenél magadnak:DD
Gabi
Zoli 101080 2006. december 16. 18:03
Válasz erre
A Te járgányod se gyenge, nagyon tetszik eddig!
z
Keri 101079 2006. december 16. 17:56
Válasz erre
Sajátépítés előtt mindig le a kalappal!Festés után és kérnénk képeket!:-)
Tamas008 101078 2006. december 16. 17:54
Válasz erre
Köszönöm szépen Keri a segítséget
Nélküled nem tudtam volna megosztani eme képeket a nagyérdekűvel :)))

KÖSZÖNÖM

Tamás008
Keri 101077 2006. december 16. 17:52
Válasz erre
DSCF1025.JPG méret: 162.7 KB
DSCF1026.JPG méret: 172.3 KB
DSCF1027.JPG méret: 164.6 KB
DSCF1028.JPG méret: 165.8 KB
DSCF1029.JPG méret: 155.4 KB
..itt a vége!
Keri 101076 2006. december 16. 17:49
Válasz erre
DSCF1011.JPG méret: 206.9 KB
DSCF1012.JPG méret: 205.7 KB
DSCF1013.JPG méret: 187.2 KB
DSCF1014.JPG méret: 200.5 KB
DSCF1015.JPG méret: 197 KB
DSCF1016.JPG méret: 187.6 KB
DSCF1017.JPG méret: 193.5 KB
DSCF1020.JPG méret: 166 KB
DSCF1022.JPG méret: 158.2 KB
DSCF1023.JPG méret: 165.2 KB
..na még...
Keri 101075 2006. december 16. 17:46
Válasz erre
DSCF1000.JPG méret: 187.7 KB
DSCF1001.JPG méret: 188.8 KB
DSCF1002.JPG méret: 237.9 KB
DSCF1003.JPG méret: 211.3 KB
DSCF1004.JPG méret: 219.6 KB
DSCF1005.JPG méret: 194.6 KB
DSCF1006.JPG méret: 198.2 KB
DSCF1007.JPG méret: 189.5 KB
DSCF1008.JPG méret: 226.2 KB
DSCF1009.JPG méret: 200.6 KB
DSCF1010.JPG méret: 190.6 KB
..,és itt is.Ügyes fiú:-)
Keri 101074 2006. december 16. 17:40
Válasz erre
DSCF0995.JPG méret: 181.6 KB
DSCF0996.JPG méret: 166.5 KB
DSCF0997.JPG méret: 158.1 KB
DSCF0998.JPG méret: 176.9 KB
DSCF0999.JPG méret: 200.3 KB
Tamás képei imhol!
Zoli 101073 2006. december 16. 17:32
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép a járgányod, tetszik a színe meg a részletessége is. Az ülés karfája viszont nekem nem jön be, de nyilván azért csináltad így, mert ilyen volt. Amúgy jók lehetnek az idegeid, én ilyen csíkokkal biztos nem bíbelődnék...
z
Tamas008 101072 2006. december 16. 17:26
Válasz erre
Szia Gabi
nekem nagyon tetszenek ezek a csíkok lehet a következő rendelésnél felírom én is a listámra :)))
Amugy nagyon szép lesz a VOLVO , tetszik a színösszeálítás illetve hogy megint valami gyönyörűet alkotsz.
Nagyon várom a végeredményt

Mivel nem tudok feltölteni képeket ide ezért egy kolega fogja feldobni a képeket pár perc múlva. :))

Tamás008
Gabi 101071 2006. december 16. 14:48
Válasz erre
IMG_0039_1.jpg méret: 41.9 KB
IMG_0054_1.jpg méret: 39.6 KB
IMG_0055_1.jpg méret: 50.3 KB
IMG_0057_1.jpg méret: 40.6 KB
IMG_0059_1.jpg méret: 52.6 KB
IMG_0061_1.jpg méret: 51.7 KB
IMG_0062_1.jpg méret: 53.6 KB
IMG_0063_1.jpg méret: 50.1 KB
IMG_0066_1.jpg méret: 52 KB
IMG_0068_1.jpg méret: 49.2 KB
IMG_0072_1.jpg méret: 52.9 KB
IMG_0074_1.jpg méret: 55.7 KB
IMG_0077_1.jpg méret: 55.3 KB
IMG_0078_1.jpg méret: 48.1 KB
Sziasztok!

Na, akkor én is frissítek egy kicsit a kamionos vérkeringésen. Sokat nem haladtam, vagyis inkább amit haladtam, az nagyon pepecselős meló volt. Kicsit még alakítgattam a Volvo belsejét, de még mindig nem ítéltem késznek. A KFS matrica csíkokból készítettem vékony kereteket a fülke oldalára, néha bizony ereszd el hajam szindróma volt. Főleg az angol kamionokra jellemző ez a fajta stílus, de van más országokban is, nekem bejön. Egy ilyen keret felrakása majdnem egy óra, mire beméregtem, beállítgatom, stb. Szóval elég idegpróbáló meló. Felkerültek az első sárvédők is, láthattok egy képet, amiből már elég jól lehet következtetni a végeredményre.
Gabi
Brúnó 101070 2006. december 16. 08:33
Válasz erre
Sziasztok!
Az elmúlt napokban nagyon hanyagoltam a topicot, most bepótólom.
Kislöcsös: folyamatosan lengetem a kalapom a munkád előtt, nagyon tetszik. Amúgy a vonófej megrendelve, kifizetve, uton van. "Szorgos népünk győzni fog".
Ákos: ismerve eddigi munkáidat, nincs kétségem afelől, hogy ez is egy mestermű lesz.
Tamas008: na végre vége a "hét szűk esztendőnek" mi!? Csinálhatod a Mancit! Várjuk a képeket.
RaPe: "drive-in"? Jó lenne mi? Ööö, kérnék egy ööö, kéttengelyes, normál alvázas, lapostetős Scaniát.
Adhatom esetleg xy forint plusszért a háromtengelyes, hosszított alvázas, Longline fülkést?

Brúnó
Gabi 101069 2006. december 15. 22:02
Válasz erre
Sziasztok!
Most találtam ezt a belga oldalt, és sok érdekesség van rajta:
www.lescamionsdeurope.be/nouvellepage1.htm
Gabi
RaPe 101068 2006. december 15. 21:40
Válasz erre
Bruno!

Az jutott eszembe hogy a boltot előrébb csúsztathatnátok pár méterrel, és olyan lenne mint egy "drive-in" :D

Kösz mégegyszer :)

RaPe
gpn 101067 2006. december 15. 21:05
Válasz erre
Szia Tamas008!
Első futóművet esetleg hogy lehet cserélni? Mert nekem eléggé gondok vannak a gyárival. Akkor nagyon át lesz fabrikálva a cucc, hajrá!!!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.