<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
MemoLaci | Adatlap | 120315 | 2011. augusztus 5. 15:51 | ||
pulcsi | Adatlap | 120314 | 2011. augusztus 4. 22:49 | ||
Sziasztok! Valakinek nincs meg véletlenül a REVELL SCHMITZ CURTAINSIDE TRAILER "SCHMITZ" féle komplett matricája. Pulcsi | |||||
rolikacsa | Adatlap | 120313 | 2011. augusztus 4. 21:49 | ||
jetko | Adatlap | 120312 | 2011. augusztus 4. 21:15 | ||
Sziasztok. khe2, Mpower Le kéne irnotok hogy konkrétan melyik matricára gondoltok. Akkor tudok talán segiteni. Mert elég sok matricám van elfekvőben. Küldjetek e-mailt melyik kell és telefonszámot hogy megbeszéljük a részleteket. komjati.tamas@citromail.hu Üdv: Jetkó | |||||
Tomek | Adatlap | 120311 | 2011. augusztus 4. 09:35 | ||
anol | Adatlap | 120310 | 2011. augusztus 4. 09:11 | ||
Emberek mindeki elment a tengerpartra? Nagyon nagy a lapítás.. | |||||
Tomek | Adatlap | 120309 | 2011. augusztus 2. 18:06 | ||
Üdvözlet! Valakit nem érdekel egy 29 éves peterbilt 359 es makett kamion? Ha kell róla több infó vagy érdekel a kamion írj e-mail-t Elérhetőség: tomek94@citromail.hu | |||||
Mpower | Adatlap | 120308 | 2011. augusztus 2. 16:14 | ||
Na ezekből nekem is kellene egy szett, ha valaki tudna nyomtatni. | |||||
khe2 | Adatlap | 120307 | 2011. augusztus 2. 13:37 | ||
Sziasztok Érdeklődnék, hogy esetleg van e valakinek SCANIA 142 és 143 -ashoz beltéri és kültéri matricája (tachográf, műszerfal, típusjel, scania logo)? Bármi érdekel nyomtatott és gyári is jó, megvételre vagy cserére. E-mail: piktomi@gmail.com Üdv.: Tomi | |||||
pulcsi | Adatlap | 120306 | 2011. augusztus 1. 22:28 | ||
pulcsi | Adatlap | 120303 | 2011. augusztus 1. 16:37 | ||
Szia! Első megvan jobbkormányosra átalakitva,munarist oda adtad már igy csak a csillagos maradt.Ha nem kell üzleteljünk. Pulcsi | |||||
rolikacsa | Adatlap | 120302 | 2011. augusztus 1. 07:57 | ||
Szia! Nekem van it3840 es volvoé Spaycan Power matricás ha érdekel.Azt hiszem van még egy munaris valahol illetve a 735 is van ha jól emlékszem. Üdv Roli | |||||
bucsika | Adatlap | 120301 | 2011. augusztus 1. 07:02 | ||
Sziasztok. Nekem van az italeri 735 volvohoz a csillagos matrica. Ha érdekel az elérhetőségem:bucsi84@freemail.hu Üdv bucsika | |||||
pulcsi | Adatlap | 120300 | 2011. július 31. 20:33 | ||
Sziasztok! Kockalámpás Volvo FH12-16-hoz nincs valakinek elfekvőben gyári matricája.Külső felületre való érdekelne. Pulcsi | |||||
Lecsó | Adatlap | 120299 | 2011. július 29. 18:41 | ||
Jobban tetszene originál állapotban, mert saját elképzelésem van az összerakás szempontjából. Lecsó | |||||
pulcsi | Adatlap | 120298 | 2011. július 29. 17:15 | ||
Lecsó | Adatlap | 120297 | 2011. július 29. 16:46 | ||
Szia Mindenki! Szükségem lenne az ITALERI 738-AS FREIGHTLINER FLD 120-asra. Ki tud nekem ebbe segíteni? | |||||
Lecsó | Adatlap | 120296 | 2011. július 29. 16:44 | ||
Szia Mindenki! Szükségem lenne az ITALERI 738-AS FREIGHTLINER FLD 120-asra. Ki tud nekem ebbe segíteni? | |||||
rpsmith | Adatlap | 120295 | 2011. július 27. 21:00 | ||
Szia robi! Elég egyszerű a kérdésedre a válasz: Nálam! Keress meg privátban. rpsmith@freemail.hu 20/397-07-35 | |||||
robi | Adatlap | 120294 | 2011. július 27. 19:30 | ||
Gabi | Adatlap | 120293 | 2011. július 26. 17:39 | ||
Köszönöm Berci Bácsi! | |||||
Bebá | Adatlap | 120292 | 2011. július 26. 11:01 | ||
Nagyon jók a kilátások a végére. Igen csak a kedvemre való traktor, a motorház tető nagyon emlékeztet az egykori Magirus-ra. Gratulálok már most Gabi. | |||||
Gabi | Adatlap | 120291 | 2011. július 25. 23:18 | ||
Sziasztok! Köszönöm! Patrik, az egy plüssös anyag, nem festve van. Gabi | |||||
gpatrik | Adatlap | 120290 | 2011. július 24. 23:09 | ||
Szia Gabi! A belsejében az ágy és középen a szőnyeg, az valamiféle anyag, vagy csak festve van? :) Üdv.: GPatrik | |||||
Mpower | Adatlap | 120289 | 2011. július 24. 21:27 | ||
Végtelenül szomorú vagyok! Viszont lehet megoldódik a gondok fele. Legrosszabb esetben másoltatnék, csak az annyiba kerülne, mint ha veszek egy másik komplett makettet. Na hátha majd valaki még... MAN: Ez elég mutatós lesz. (bár ez az én személyes problémám, de a csőrösök, dupla hajtott tengellyel tetszenek, tudod, olyan ámerikás módra). Ami ebben jobban tetszik, mint a másik épülő csőrösnél - valaki belinkelte a múltkor - hogy nincs meg az ajtó résének nyoma az első lökösnél, a lámpa mögött. De pofás lett az orr formája is. Elég hihető lesz. | |||||
erosimre | Adatlap | 120288 | 2011. július 24. 19:44 | ||
Szia Gabi! Alapvetően nem szeretem a csőrösöket de ezt meg lehetne mutatni a MAN embereinek! Szép lesz! Üdv.:Imi | |||||
Gabi | Adatlap | 120287 | 2011. július 24. 19:40 | ||
Gabi | Adatlap | 120286 | 2011. július 24. 19:38 | ||
Szia! Sajnos nem találtam semmi alkatrészt neked a keresettekből. Gabi | |||||
Mpower | Adatlap | 120285 | 2011. július 23. 21:39 | ||
Furcsa dolgok folynak Erdélyben:) 200 óra nekem egy italeri makett, nem túl szép összerakásához is kevés... | |||||
gyorgyb | Adatlap | 120284 | 2011. július 23. 20:24 | ||
Szia Igen képekek alapján dolgozom...mivel itt Erdélyben ilyen tipusu autok nincsenek vagy lehet én nem láttam.Amugy ennek a modelnek az elkészitése nekem több mint 200 óra volt. Üdv:gyorgybb | |||||
Sjoca69 | Adatlap | 120283 | 2011. július 23. 19:38 | ||
Profi munka, gratulálok! Fából ilyesmit varázsolni? Döbbenetes. | |||||
Mpower | Adatlap | 120282 | 2011. július 23. 18:55 | ||
Remélem ezt most nem mondod komolyan, hogy pusztán egy kép alapján dolgoztál... | |||||
MemoLaci | Adatlap | 120281 | 2011. július 23. 14:53 | ||
Szia! Eszméletlen mire vagy képes a fából kihozni! Kíváncsi lennék a sztirolból mit hoznál ki, mert szerintem az könnyebben megmunkálható. Így sem állnak korlátok előtted , hát akkor úgy :) Üdv. Laci | |||||
gyorgyb | Adatlap | 120280 | 2011. július 23. 12:53 | ||
Mpower | Adatlap | 120279 | 2011. július 22. 22:34 | ||
Az első az tiszta sor. A másodikat alátámasztja néhány kivétel:) Van 2 tengelyesről képem, ami rövid burkolatos, és 3 tg-s is, amin hosszú burkolat van, annak ellenére, hogy kifigyel alóla a légszűrő háza. Gondolom az évek során ezt mindenki a saját ízlésének, megfelelően alakítgatta, ez okozhatja a sokszínűséget. Viszont az adott kamionnak tényleg hosszú a túloldalán a burkolat. Ezt eddig nem figyeltem. | |||||
Gabi | Adatlap | 120278 | 2011. július 22. 22:15 | ||
Első kérdés. Valóban abban a légszűrő szívócsőve volt, és ezt a variációt a platósoknál használták, ahol szorosan a fülkére rakták a platót. Sima helykihasználás miatt, az a pár centi is sokat jelenthet. Ezért más az oldalspoiler is, már amelyiken van, mert elég sok platósra csak a tetőspoiler volt jellemző, és az oldalt kihozott levegőszűrőház burkolva. Nyergesnél nagyon ritkán használták ezt a verziót, ott elfért simán a hátfalon. Második kérdés. Alapból ott is azt a fajtát használták, amit én felraktam, tehát végig vitték a fülke végéig. Ritkán előfordult az is amit te raktál fel, ez leginkább valami egyedi dolog miatt. A te képeden egy speckó angol gép van, ahol a kis hely miatt, amit elfoglal a tank, a levegőszűrő házát felrakták vízszintesen a fülke aljára, és így már nem fért volna ott a légterelő elem. Lehet, hogy a másik oldalán már ennek is végig ér. Normál esetben ez a légszűrőház függőlegesen volt az első sárvédő mögött. Szóval a végig engedett volt az elterjedtebb verzió. | |||||
Mpower | Adatlap | 120277 | 2011. július 22. 21:57 | ||
Aham, te győztél. Eddig ez még nem volt tiszta előttem. Ma is megérte felkelni. Szal most megnéztem, tényleg 3-as mindkettő, a nem streamline-hoz kell a topline:) A streamline-é meg van (azt fotóztam). Viszont a Streamline-ből 3 tg-st szeretnék csinálni. Ha már így belemélyedtünk, még 2 részlet nem teljesen tiszta. Pl a második képeden a fülke mögötti spoiler mely modelleknél néz így ki, avagy mitől függ hogy ilyennel szerelték. Gondolok arra amiben a szívócső(?) nyílása is van. Olyan mintha ehhez hiányozna a többi spoiler. De a full-spoilereseket, teljesen más kinézetűvel szerelték. A másik kérdőjel, a stremaline-hoz kapcsolódik: a fülke alján, oldalt levő burkolat némelyiknél végig ér a függőleges szélterelőig, (mint amiket beraktál pirosnál, és fehérnél is) és van az a fajta ami nem ér ki odáig. (az én képemen) Mi okozza a különbséget? | |||||
erosimre | Adatlap | 120276 | 2011. július 22. 21:45 | ||
Sziasztok! GyorgyB! Ez megint lenyűgöző amit műveltél! Szerintem aranyba kéne önteni a kezeidet! Gratulálok! Üdv.:Imi | |||||
Gabi | Adatlap | 120275 | 2011. július 22. 21:25 | ||
Csak a pontosság kedvéért. 2-es nem volt magas tetővel (legfeljebb, ha utólag házilag átépítették), azt csak a 3-as sorozatnál vezették be, akkor kezdték el a Topline név használatá. A 3-as sorozatban vezették be kicsit késöbb a Streamline változatot, ami a burkoltabb volt. A hátsó sárvédő ahhoz való amit keresel, azért kérdeztem így. Megnézem majd őket. | |||||
Mpower | Adatlap | 120274 | 2011. július 22. 21:04 | ||
Magastető 2-eshez, többi a 3-ashoz. Megköszönném. | |||||
Gabi | Adatlap | 120273 | 2011. július 22. 20:57 | ||
Szia! Ez mind a 143-as Streamline Scaniához kellene? Mert nem mindegy a hátsó sárvédő se (a képen úgy látom, hogy az), meg gyári ködlámpát az Italeri csak ahhoz ad. Hétvégén majd átnézem az alkatrészes dobozaimat, hogy mim van. Gabi | |||||
Mpower | Adatlap | 120272 | 2011. július 22. 20:27 | ||
Ja kimaradt az 1 pár sárvédő hátra, ez 3-ashoz kellene. | |||||
Mpower | Adatlap | 120271 | 2011. július 22. 20:25 | ||
Ha valaki ingerenciát érezne rá, van 16 felnire való műanyag gumim. Cserébe viszont, meg úgy egyáltalán is (tehát fizetnék is érte), nagyon keresek, 2-es / 3-as Scania-hoz magas tetőt, külsőt, és belsőt is, valamint az első ajtó előtti szélterelőket, valamint 1-1 lámpa burát, tompítotthoz, és ködöshöz is (tehát azokat amik a 2. képen vannak). Nagyon köszi! | |||||
Gaben | Adatlap | 120270 | 2011. július 22. 16:44 | ||
laco | Adatlap | 120269 | 2011. július 22. 15:59 | ||
Hello,Ausztriából a Modelltruck&Parts boltból lehet rendelni 10 euróért.Én holnap küldöm el a rendelést. | |||||
rolikacsa | Adatlap | 120268 | 2011. július 21. 19:49 | ||
Szia bugdács! Én így oldottam meg.A gyári pántokat levágtam és reszeltem ki belőle annyit a keretből hogy egy tű meg a ráhúzott kis csövecske beleférjen.Majd az ajtót hozzá ragasztottam az egészhez.Egésznek a titka a jó pozicionálás mert ha ez nem jó akkor egymásra csukódnak az ajtók.Remélem nagyjából érhető amit vakerálni akartam. Roli | |||||
péNyolc | Adatlap | 120267 | 2011. július 21. 18:27 | ||
Sziasztok! Sasold meg a pölö a legújabb Volvo VN szériát: www.volvotrucks.com/trucks/na/en-us/Pages/BAHome.aspx Ott vigyorog az FH fülke (belső kialakításban is), mint kabinalap... Amerika sem adja meg a módját, csak tágabb méretekkel dolgozhat. Ha megnézed a városi terítő autóikat... bűn randák. | |||||
bugdács | Adatlap | 120266 | 2011. július 21. 17:58 | ||
Sziasztok, Már közel 2 éve olvasom folyamatosan a fórumot, és építek maketteket. Most egy kamion van építés alatt, aminek a vontatmánya jelentős átalakításon megy keresztül. Ehhez kapcsolódóan szeretnék tőletek segítséget kérni. Szeretném nyithatóra megcsinálni a vontatmány hátsó ajtaját lehetőleg 270 fok nyithatósággal. Azonban nincs ötletem, hogy hogyan lehet ezt kivitelezni. Tudnátok ebben segíten (lehet e kapni fotómaratott pántokat, miből lehet saját kézzel megcsinálni...stb.)? Előre is köszönöm a segítséget. ÜDv: marci | |||||
Gabi | Adatlap | 120265 | 2011. július 21. 10:42 | ||
Szia! Az esztétika (vagy annak hiánya) szintén egy racionális ok miatt van. Amerikában (és itt szigorúan az USA-ra és Kanadára gondolva) alapvetően csőrős kamionokat használnak, ilyeneket terveznek. Az európai tulajdonú (pl Scania, Volvo) csőrős kamionok a kis európai piac mellett leginkább a dél-amerikai piacon ( főleg Brazília) volt és van jelen, nem annyira északon. Ott azért nincsenek annyira nagy elvárások, fontosabb a költség oldal. Természetesen a költség oldal nagyon fontos európában is, ezért építették úgy a csőröseket, hogy amit csak lehetett átvettek a normál fülkés változatokból, konkrétan az egész fülkét, csak egy csőrt ragasztottak hozzá. A legyártott kis mennyiségek miatt valószínűleg ez volt a legolcsóbb megoldás, de még ez is gazdaságtalan. Szerintem kb, ebben keresendő, hogy az esztétikát valamennyire fel kellett áldozni a gazdaságosság oltárán. Amennyire tudom a Scania brazíliai gyárában még most is gyárt csőrösöket. Gabi | |||||
Mpower | Adatlap | 120264 | 2011. július 21. 08:43 | ||
Van logikám Kusti, éppen ezért nem értettem, hogy akkor minek erőltetni a csőröst, amikor úgyis csinálják a normált. Ami ugyebár még jobban elfordul egy körforgalomban. Lényegében a Gabi válaszára vártam, mint valós problémára (a méretkorlátozás), csak ezen csodálkoztam, hogy hogy húzták eddig a gyártást. Mert más országokban sem nagyon láttam csőrösöket, gondoltam biztos amcsi piacon erőlködnek velük, de akkor oda megint csak mindegy lenne a méret, lehetne esztétikusat is gyártani. Bár ebbe a gondolatomba mindig belebukok, amikor a jelenleg gyártott autók nagy részére tekintek. Lehetne esztétikusat is ... :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az Italeri Pegasus Schmitz komplett matrica nem lenne jó?
Üdv: Laci