/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.
Zozó 210762 2008. szeptember 14. 23:41
Válasz erre
Szia Hawk!
Én akkor már inkább az Aires-ét ajánlanám, az legalább ehhez készült. Valószínűleg a Legend-et sokat kéne farigcsálni, bár persze semmi sem lehetetlen. Kérdés, hogy megéri-e?
Hawk 210761 2008. szeptember 14. 22:58
Válasz erre
Sziasztok!
Szerintetek van értelme az Italer 48 as a-10 éhez megvenni a Legend Production Pilótafülkéjét amit egyébként a Monogram A-10-éhez ajánlanak vagy nincs értelme mert csak a baj lenne vele?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
sziklakks 210760 2008. szeptember 13. 20:11
Válasz erre
f2d 210759 2008. szeptember 13. 19:55
Válasz erre
Ja Tamiya. Azt hittem már tovább léptünk rajta.:-)
pecso 210757 2008. szeptember 13. 19:51
Válasz erre
Éljen hofi!
Persze neked is köszi merciboy!
hofi 210756 2008. szeptember 13. 19:49
Válasz erre
Én a Tamiyáról beszélek... :)

A Pro Modellnél már rég feladtam ilyen szempontból; az utóbbi 3-4 évben talán ha 2 építési leírás volt olyan gépekről, amiket én is összeraktam/össze fogok rakni. Azért megveszem mindig, de csodákat nem várok. Meg azért az ilyen-olyan szakmai fogásokról szeretek olvasni még akkor is, ha az adott gép nem érdekel.
f2d 210755 2008. szeptember 13. 19:37
Válasz erre
Csak azokat a számokat kell megvenni amiben számodra értékes cikkek vannak. Én így csinálom, mondjuk elég ritlán veszek, viszont nincs csalódás. Ha valamiről lemaradsz, akkor még mindig lehet utánrendelni.
merciboy 210754 2008. szeptember 13. 19:18
Válasz erre
Junkers_JU-90_Image_3
Junkers_JU-...

hali hofinak mindig igaza van!
hofi 210753 2008. szeptember 13. 19:08
Válasz erre
pecso 210752 2008. szeptember 13. 19:02
Válasz erre
Mi ez 1
Mi ez 1
Mi ez 2
Mi ez 2

Urak!
Sajna nem találom ezt a gépet sem bírtam kideríteni mi.
Gondoltam Fw-200-as de szerintem nem az!
De vannak itt nálam nagyobb tudású kollégák kérem segítségüket!
hofi 210751 2008. szeptember 13. 18:54
Válasz erre
Azé valaki szólhatna nekik, hogy nemcsak német, angol, amerikai és japán repülők vannak a világon :/
Ákos 210750 2008. szeptember 13. 18:43
Válasz erre
emerson 210749 2008. szeptember 13. 18:15
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna valaki segiteni honnan tudnak beszerezni a-6 intruderhez fotomaratast es mugyanta kabint?Elore is koszonom!

Udv;emerson
grifx 210748 2008. szeptember 13. 13:07
Válasz erre
Sziasztok
Német gyalogsági ásó nyelét hogyan kell lefesteni úgy hogy a fa erezet is látható legyen?
(1:16)
f2d 210746 2008. szeptember 13. 10:03
Válasz erre
Köszi Ákos!
Nem gondoltam volna, hogy ennyi 72-es gépet kiadott a Tamiya. Ebből is látszik, hogy nagyon bevagyok szűkűlve egy témára. Amelyikben nincs gázturbina, és nincs rajta angol kokárda azt meg se nézem.:-)
Egyébként nekem is van egy Tamiya makettem, természetesen 100%-ig Italeri.:-)
f2d 210745 2008. szeptember 13. 09:56
Válasz erre
A színe és mintázata. A fibre általában feket/szürke (bordó, zöld, barna, lila, stb), a kevlar fekete/sárga.
Donor 210744 2008. szeptember 12. 23:35
Válasz erre
Ja, igen: Ha már egymásra fújta őket, akkor tényleg nehéz ...
Ákos 210743 2008. szeptember 12. 23:34
Válasz erre
Pro Modell szerkesztőség. Írsz nekik levelet és megveszed az újságot.
(Kéretik a hozzászólást törölni a fórumról, iszonyatos sóherség kell ahhoz, hogy a magyar makettező életet ennyivel se támogassa valaki. Részemről elvágtad magad nálam)
Ákos 210742 2008. szeptember 12. 23:31
Válasz erre
1: semmivel
2: vízbázisú festékek egy részének higitására jó
Donor 210741 2008. szeptember 12. 23:29
Válasz erre
Kokler!
Első kérdésedre a válasz: A két festékréteg közé akril lakkot kell fújni (kenni), ez megvédi az alsó réteget a visszamosáskor. Persze így is csak óvatosan...
Második kérdésedre a válasz: akril festékek hígíthatók deszt. vízzel, bár nem mindegyik. A Lifecolorhoz kimondottan ezt ajánlják, a Model Master akril viszont csak a saját hígítójával működik.
Üdv: Donor

(Mióta működik itt a helyesírás ellenőrzés?)
matyi93 210740 2008. szeptember 12. 23:01
Válasz erre
mi a különbség a Carbon Fibre és a Carbon Kevlar között?
buksi 210739 2008. szeptember 12. 22:30
Válasz erre
Helosztok.
Valaki nem tudná átküldeni vagy olyan helyet megadni ahonnan letudnám tölteni a 2007/2-es promodell t-34/76 illetve a 2002/6 szintén promodell t-34/76 cikket.
Üdv buksi
kokler 210738 2008. szeptember 12. 22:26
Válasz erre
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem hogy én a revell festékeket szintetiküs higitóval hígitom hogy mivel lehetne visszamosni a felsö festék réteget hogy az alap szint le ne marja, vag tönkre ne tegye.
Illetve Hogy a desztilált vizet milyen festék higitására illetve vissza mosására használják?
elöre is köszi
lucky 210737 2008. szeptember 12. 22:13
Válasz erre
Tibcsi 210736 2008. szeptember 12. 20:36
Válasz erre
Én ugyan abszolút zöld vagyok a témában, de én az amik helyében a belső teret nem festettem volna át...

Persze minden lehetséges. És mindennek az ellenkezője is. :-))
ftibi 210735 2008. szeptember 12. 20:34
Válasz erre
sdk233
sdk233

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az Sd.kfz.233-nak milyen színű lehetett a küzdőtere?
Afrikában az Amcsik által zsákmányolt példányt szeretnék építeni, a külső gondolom egy páncélosszürke amire utólag fújták a németek a homoksárga színt(a roden is ezt adja a leírásban), de a belsőnél a vörös alapozóra vajon fehéret vagy szürkét fújtak? A nyitott belsőnél a sárga színben nem hiszek. Persze még az is lehet, hogy az amik az egészet kívül-belül zöldre/olive drabra fújták?
Üdv:
Ftibi
Ákos 210734 2008. szeptember 12. 19:26
Válasz erre
Az utóbbi időben kibontott dobozokban a kabintető szinte használhatatlan a szerszám kopása miatt, egyébként szépek, a Hurricane a legjobb ebben a méretarányban. És van P-51 is.

f2d!
www.tamiya.com/english/products/list/72plane/kit60701.htm
Ezekből a Hellcat Italeri, van egy-két Hasegawa (Folgore, Ju-88), a többi saját.
Muzzy 210733 2008. szeptember 12. 14:42
Válasz erre
És az új tervezésű Revellek? szerintem egyszerűek és szépek. Figyelem, hangsúlyozom az új tervezésú szót, ami nem egyet jelent az új kiadásúval. PL. szerintem elfogadható: P-47, Me-109, Me 262, FW 190, Hurricane.
Az Akademy zero is szép.
Muzzy
Tibcsi 210732 2008. szeptember 12. 14:37
Válasz erre
Én is az Academy-t javasoltam volna, viszonylag jó minőség, viszonylag kevés hibával, elfogadható áron. :)
Tibcsi 210731 2008. szeptember 12. 14:35
Válasz erre
Elég sok. :) Igaz, nem csövesek. :)))
f2d 210730 2008. szeptember 12. 14:28
Válasz erre
Hány saját 72-es repülőjük van?
kezdõ111 210729 2008. szeptember 12. 14:25
Válasz erre
Ákos Köszönöm!
Úgy gondolom, hogy nem a legdrágább makettekkel kezdeném, de azért jó lenne, ha nem valami gyenge minőségűt vennék.
Ákos 210728 2008. szeptember 12. 14:03
Válasz erre
Tudom, ezért írtam, amit írtam, megvan az összes Tamiya 1:72 repülő, amit kiadtak, nagy részüket össze is raktam már legalább egyszer.
f2d 210727 2008. szeptember 12. 13:58
Válasz erre
1/72-es repülőket akar csinálni.
Ákos 210726 2008. szeptember 12. 13:55
Válasz erre
Amit ajánlok, az a Tamilya: jó az ára, (jó magas), de a minősége is csúcs. Esetleg az Academy, de itt már vegyesebb a kép. A többi gyártónak vannak rossz, jobb és jó makettjei is, csak a kokrét doboz ismeretében lehet nyilatkozni.
f2d 210725 2008. szeptember 12. 13:52
Válasz erre
kezdõ111 210724 2008. szeptember 12. 13:49
Válasz erre
Még eszembe jutoot más gyártó is...
- Heller
- Airfix
- Matchbox
- ICM
kezdõ111 210723 2008. szeptember 12. 13:45
Válasz erre
Üdv!
Annyi sok makettgyártóról olvasok itt a fórumon. Repülőgépeket szeretnék csinálni 1:72 arányban.
Melyik gyártótól érdemes vásárolnom.
Amikről olvastam:
- Kopro
- Trumpeter
- Revell
- Italeri
- Tamiya
- Mastercraft
- Academy
Gondolom van még sok más is...
Melyik jobb minőségű, melyik jó árban is , minőségben is?
Elnézést, hogy ilyeneket kérdezek, de valahol el kell kezdenem
A válaszokat előre is köszönöm!
hofi 210722 2008. szeptember 12. 12:41
Válasz erre
Ezt a képet láttam!
Mármint az alsót.
sztriki 210721 2008. szeptember 12. 09:56
Válasz erre
szia Medor! most vettem csak észre a hozzászólásod...érdekelne mindenképp a matrica, ha megvan még. Italeri 1/48-as Tornado F3 a makett, tulajdonképpen most már olyan helyzetben vagyok, hogy mindegy, milyen légierőhöz tartozó gép lesz, csak ne nekem kelljen egyenként felfesteni a jelzéseket. küldj majd egy emailt légyszi, ha olvasod, vagy ha valaki tudja esetleg Medor címét, legyen szíves küldje el, kontaktom a nevem alatt.
köszi
Ákos 210720 2008. szeptember 12. 09:53
Válasz erre
Ha homokból akarod csinálni, akkor a méretarány-effektus miatt kavicsosnak fog látszani. Ennél sokkal finomabb anyag kell a homok imitálására, például "camel" színű fugapor. Lehet tapétaragasztóba, vagy lakkba, vagy ragsztósprayba szórni, utána átfújni, szárazecstelni. Bármilyen ragasztóba szórod, megsötétíti, (a homokot is), ezért kell átszínezni.
feco23 210719 2008. szeptember 12. 09:33
Válasz erre
Köszi szépen és azt a homokos területet egyszerű aprószemű homokból meg lehet csinálni?
pl.:tapétaragasztóba beleszitálni?
Üdv.:Fecó
Ákos 210718 2008. szeptember 12. 07:53
Válasz erre
Nem ártana kicsit utánaolvasni a Corsair történetének. Plusz a google kb 10 000 fotó találatot ad.
A Corsairt a csendes-óceáni térségben alkalmazták, itt nem jellemző a füves reptér, a jellemző ez a környezet:
www.ww2incolor.com/gallery/albums/us_navy/aircraft_boneyard.jpg www.lwcolors.extra.hu/archiv/042901.jpg
Az amerikaiak a szigetről szigetr ugrás stratégiájának megfelelően szükségreptereket alakítottak ki a szigeteken. Ez egyszerűen úgy történt, hogy simára dózerolták a terepet és úthengerekkel tömörítették. Ezeken a reptereken egyáltalán nem nőtt fű. Ahol ez a felület nem volt elég kemény, ott egymásba kapcsolódó vaslemezekkel (Prsforated Steel Plates - PSP) fedték a kifutópályát. Ezt lehet venni fotomaratott alkatrészként. Ajánlom a Squadron Corsair in Action füzetét, rengeteg jó kép van benne, de netetn előfordul ezen kívül még 6-7 könyv.
sys 210717 2008. szeptember 12. 07:17
Válasz erre
Ha jól emléxem a Corsairt először nem hajófedélzeten alkalmazták, bár hajófedélzetinek készült. Sztem évjárattól függően bármi lehetett.
Miggyuri 210715 2008. szeptember 12. 05:14
Válasz erre
Gyakorlatilag minden, amit a II.vh. végén alkalmaztak.Az Isz-3-tól a T-34/85-ig, állítólag Budán láttak T-44-et is. Illetve a második menetben (okt. 28 után) alklamaztak T-54-est is. Előszeretettel pakolták a gyalogságot páncélozott szállítókba, de ezek koporsónak bizonyultak az utcai harcok körülményei között.
Képekért nézz körül a neten. Eszméletlen mennyiséget találsz 56-os képekből.
Miggyuri
feco2322 210713 2008. szeptember 11. 22:02
Válasz erre
És mi van egy füves kifütón füvön kívül ? Üdv.:Fecó
hofi 210712 2008. szeptember 11. 21:42
Válasz erre
Én láttam egy homokon parkoló Corsairről képet pálmafákkal, csak már nem tudom, hol és mikor :(
borisz 210711 2008. szeptember 11. 21:25
Válasz erre
Akár a füves kifutó is szerintem. Hajófedélzeti gépnek kellett egy futóműszerkezet, ogy bírja a hajó érést.
feco2322 210710 2008. szeptember 11. 20:24
Válasz erre
Köszi! Borisz
Az mondjuk elmegy hogy kifutó pálya oldalt fűvel? meg egy két apróság !
borisz 210709 2008. szeptember 11. 19:54
Válasz erre
Lehetni lehet, előferdülhetett párszor.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.