<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Solo | Adatlap | 360929 | 2009. augusztus 23. 18:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360928 | 2009. augusztus 23. 17:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 360927 | 2009. augusztus 23. 17:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Megosztanád velünk honnan szeded ezeket a szuper információkat?:) Magánban is jó nekem. Nagyon kíváncsi vagyok rá. :) gripsolokukacfreemailponthu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 360926 | 2009. augusztus 23. 16:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pápán is van Kutmentő! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360925 | 2009. augusztus 23. 16:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Sárkányos! Nem feszítem tovább a húrt a darabszámról, de örülök, hogy az infom téves! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 360924 | 2009. augusztus 23. 15:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva romeo! Nem tudom ,hogy honnan szeded az infót de nem csak egy Mi-8T repül a honvédségnél. Nekem elég közeli infóm van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360923 | 2009. augusztus 23. 15:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Információim alapján kijelenthetem, hogy a Mi-8T típusból már csak a 6200 oldalszámú repül a honvédségnél. Ha tévedtem kérlek cáfoljátok meg! Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 360922 | 2009. augusztus 21. 00:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 360921 | 2009. augusztus 20. 11:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Előbb húztak el felettünk a Mig 29-eseink, gyönyörű gépek lenyűgöző hanggal. Nem hiszem el, hogy jövőre kivonják a megmaradtakat... bűn! A Gripent sosem fogom megszeretni. Nemrég voltam Kecskeméten (alkalmatlan lettem :) ) de ott is mondták, hogy a felújitott (4. generiációs?) Migek sokkal jobbak, mint a svéd madarak... Bár nem értek a témához, küllemre tuti alázzák őket (tudom, hogy nem ez a fontos)! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 360920 | 2009. augusztus 20. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
És még annyi! Aki teheti este jöjjön ki Szolnokon a Tisza partra 16:45 től a honvédség megmutatja magát! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hawk | Adatlap | 360919 | 2009. augusztus 20. 10:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Borisz! Költözz Kengyelre itt minden nap láthatsz szinte, de hogy hallhatsz az biztos :D Vmelyik nap itt repült egy baromi közel a faluhoz... TÖBB ILYET :D:D:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 360918 | 2009. augusztus 19. 16:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Láttam ma egy MI-24est,kb Tököl felett lehetett. Nagyon jó volt látni^^ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zépisti | Adatlap | 360917 | 2009. augusztus 19. 10:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Dübörögnek a gépek itt a kecskeméti bázison,gondolom mennek gyakorolni holnapra... Zépisti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360916 | 2009. augusztus 17. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
bgyasoldier | Adatlap | 360915 | 2009. augusztus 15. 18:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez azt jelenti, hogy az avatás 10 órakor kezdődik? A Red Bull Air Racere tudtok vmi jó helyet mondani, vagy az egész dunapartról látványos ? Köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 360914 | 2009. augusztus 13. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hősök terén, ünnepélyes keretek között kerül sor a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen végzett fiatal tisztjeinek nyilvános avatására augusztus 20-án. Most jön a lényeg: 10 ó. 48 perckor a MH repülőeszközeinek átrepülése a tér felett. Feltételezhetően az elöző napon gyakorlás, útvonal hasonló mint az elmúlt években. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 360911 | 2009. augusztus 10. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jelenleg a Lengyel Sasok gondozásában repűl a Varsóhoz közeli Góraszka repülőterén. Áprilisi látogatásunkkor az időszakos műszaki munkákat végezték a madárkán. Későbbiekben néhány képet én is felteszek a látogatásunkkról. Más téma! Böngészve az Aeromarkt hírdetéseit "örömmel" fedeztem fel azt, hogy a hazánkból elkótyavetyélt L-39 ZO-kat Svájcban árúlják üzemidőtől függően 300000-500000 dolárért, a hátralévő üzemidő 1760 és 2497 óra között mozog. Van valakinek infója, hogy mennyibe kerűl a bérelt Alka légiórája? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 360910 | 2009. augusztus 10. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 360909 | 2009. augusztus 10. 19:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szép darab, még nem is hallottam róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 360908 | 2009. augusztus 10. 18:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelt romeo! A képed a helikopterről remek, de ennek a felvételnek van egy hamisíthatatlan magyar reptörténeti értéke is. A kép bal oldalán belógó vezérsík egy Esztergomban készűlt JAK-18 as, FŰRJ, részét képezi. Ha elő tudjuk teremteni a szükséges anyagi fedezetet a gép szeptemberben ellátogat néhány napra hozzánk Tökölre. Üdv! A-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 360907 | 2009. augusztus 10. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát ez sokkal jobban néz ki, mint az a gnóm Robinson! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 360906 | 2009. augusztus 10. 16:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360905 | 2009. augusztus 10. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360904 | 2009. augusztus 10. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Mig23papa! Köszönöm a 11-es MiG-23-ról szóló felvilágosítást! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 360903 | 2009. augusztus 9. 18:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor a 0024-es képből következtetve egy műhely Ural? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 360902 | 2009. augusztus 9. 15:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
RonnieFrown Heló mindenki. Talán többet tudok, de tényleg ideje lenne megkeresnem az illetékeseket,és elbeszélgetni velük is a kérdésről. Egyelőre amit tudok az esetről, (amikor történtek, nem voltam jelen), másodkézből tudom amit tudok. A 11-es gép leszállás közben gyulladt ki, (vagy előtte, és azért kellett előbb leszállnia). A hivatalos verzió az, hogy hajtómű átégése miatt gyulladt ki,de az is előfordulhat, hogy azért mert a verebek és egyéb kedves kismadarak, befészkelték magukat a gép rejtett zugaiba, és ez az anyag gyulladt ki a törzsben, törzs farokrészben. de a kettő egyöttes hatása is lehetséges. Az viszont biztos, hogy mikor időnként kitakarítottuk a fészkeket a gépekből, eszméletlen mennyiségű gaz került elő a leglehehetlenebb helyekről. Már speckampós drótokat kellett fabrikálni hogy betudjunk érni a legtöbb helyre. A gépet Soproni Károly ,akkor még százados vezette, a sikeres leszállás után léptették elő soronkívül őrnaggyá. A gépet elszállították a Szovjetúnióba, mert még garanciás volt a hajtómű, egy IL-76 jött érte. A csillagos faroknak a háttérben,nemtudom mi szerepe volt. Beszéltem egy volt kollégával, aki még hozzáfér a géphez, (Pápa hangár udvarban van) meg a formulárokhoz is , és megnéz pár dolgot. Ha minden igaz akkor az így van dokumentálva: Ipari javítás : / SZU. / 1991. 10. 10. A gép már tarkán, de még csillaggal érkezett vissza, de nem sokáig lehetett csillaggal, mert éppen akkoriban festették át a gépeket ékesre, és tuti, hogy ugyanazt a gépet kaptuk vissza amit kivittek. Milyen farokkal jött vissza, haver megnézi a napokban, a hangárudvarban, talán kiderül. Mellékelem az összes képemet erről a témáról. A közeli kép azért életlenebb, mer tamikor szkenneltem a teljes képről szkenneltem csak a farokrészt külön, ezért lett életlenebb. Az IL-76 kabinfotókat is beteszem ide. Az IL-76 körbejárásáról van videó is, akit érdekel, megbeszélhetjül emailban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 360901 | 2009. augusztus 8. 10:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 360900 | 2009. augusztus 8. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez milyen terepjáró, mögötte? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 360899 | 2009. augusztus 8. 10:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 360898 | 2009. augusztus 8. 10:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, a 11-es Mig-23MF: ugyanaz amit elvittek, mint amit visszakaptunk. Igen megsérült. A törzs hátsórészt lecserélték egy a sármelléki oroszoktól kapott Mig-23M törzs hátsórészre. Ezért más külsőre mint a többi. De már ezzel vitték el az oroszokhoz javításra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 360897 | 2009. augusztus 8. 10:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi, de az egyik alapvető különbség a fotón látható "pukli". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibor | Adatlap | 360896 | 2009. augusztus 8. 10:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz! Nem megkérdőjelezve mindazt amit leírtál a 11-es oldalszámú MiG-23-ról, de biztos, hogy a visszakapott gép ugyanaz, mint amit kiküldtünk? Tudniillik a jelenleg is meglévő és többek között Zoltán Gyula által körbefotózott gép néhány dologban eltér a többi 23MF-től. Üdv.: Tibor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 360895 | 2009. augusztus 8. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A nagyjavítás maga kb. egy évig tartott. Visszatérése során a repülőgép Ukrajna felett 1991.10.10.-én meghibásodott és kényszerleszállt. Az akkor már folyamatban lévő Szovjet felbomlás okán vita támad a nagyjavítást végző gyár és Ukrajna között a gép javítását illetően ezért a gépet majdnem egy évig egy ukrán bázison félretolva tárolták. 1992-ben (más forrás szerint 1993-ban) térhetett csak haza (ráadásul ómagyar csillagos felségjellel!), utána folytatta a repülést 1996.12.04-ig. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doki400 | Adatlap | 360894 | 2009. augusztus 8. 03:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ha jól tudom leszállás után(vagy közben)kigyulladt a hajtómüve (ha igaz a forszázs tér hosszában elrepedt) Javításra a Szu.-ba vitték és jó darabig ott vendégeskedett. Szintén hallomásból tudom hogy visszaérkezés után az egyik legstabilabb gép lett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360891 | 2009. augusztus 7. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a válaszokat! Az érdekelt, hogy nagyjavításra vitték-e, vagy valami más esemény. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 360890 | 2009. augusztus 7. 19:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt éppen elszállítják javításra a "11"-es MiG-23-at, még eredeti teflonszürke a szine. Javítás után már saját szárnyán jött haza, és terepszínű festést kapott. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 360889 | 2009. augusztus 7. 19:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vitték. És sokáig nem került vissza... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 360888 | 2009. augusztus 7. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anno a TopGun-ban is megjelent. Sokat nem tudok róla... Mire vagy kíváncsi? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RonnieFrown | Adatlap | 360887 | 2009. augusztus 7. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt a kepet mintha valamelyik regi Top Gunban lattam volna. A 11-es nem a bolgaroknal hanem az oroszoknal lett javitva valamilyen okbol ha jol emlekszem es itt eppen viszik, vagy hozzak. Mig23papa talan tobbet tud a dologrol. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360886 | 2009. augusztus 7. 19:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360885 | 2009. augusztus 7. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! MiG-23 fegyverzete, Pápa. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 360884 | 2009. augusztus 7. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
A MiG-21MF fotóknál copyright RobertS ? Lengyelországi lővészeten készültek a képek, a kecskeméti ezred gépei, copyright inkább K.N.F. mert az Ő fotói ! A katonai sajtóban jelent meg valamikor a genszterváltás előtt, később nem mert még csillagosok a gépek és ez nagyon - nagyon zavart néhány illetékest. Apropó, mi van a beigért Sz. Róbert/S/ féle könyvvel ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360883 | 2009. augusztus 7. 08:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360882 | 2009. augusztus 6. 12:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boeing | Adatlap | 360881 | 2009. augusztus 6. 10:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 360880 | 2009. augusztus 5. 11:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Berakjuk a szőrpárnát és a padlószőnyeget bármelyik tehergépbe és máris kész a majdnem párnás gép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 360879 | 2009. augusztus 5. 09:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gondolod eddig csak ezzel a pár párnás géppel szállították a fejeseket? :) Ha mindenképpen katonai géppel akarnak menni, akkor viszik őket azzal ami éppen van. A cikkben szereplő szőrpárnás verzióval. :) Vittük mi a Mádl Feri bácsit is sima Mi-17-el, mikor a párnás gép lerohadt Szolnokon. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360878 | 2009. augusztus 5. 08:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mivel fogják szállítani a fejeseket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 360877 | 2009. augusztus 4. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
2009. július 23-án a 10446-os oldalszámú helikopter utolsó repülésével elbúcsúzott a Mi-8-as utasszállító típusváltozata a katonai szolgálattól hazánkban. forrás: www.hm.gov.hu/hirek/hazai_hirek/bucsuznak_az_utasszallitok | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 360876 | 2009. augusztus 4. 09:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az infó az itt már korábban emlegetett taszári "mindenes"-től, Tarlósi Józseftől származott, aki aktív részese volt a gépek múzeumi gondozásának, amíg azok Taszáron voltak. Nála érdeklődtem, hogy mi lett a gép sorsa, ennyit tudott kideríteni. Ha az infó "magyarosan hagyományőrző" lett volna és semmi valóság alapja nincs, hát elnézést kérek mindenkitől. Egyben szomorú is vagyok, mert így viszont nagy valószínűséggel sosem fogjuk megtudni, hogy mi történt vele és hogy hol végezte. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Nem pontos az adatbázis. :)