<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Daala | Adatlap | 371162 | 2010. január 5. 22:01 | ||
Daala | Adatlap | 371161 | 2010. január 5. 21:57 | ||
A súlyhatárt a bombazárra értettem, amiből ugye 4 db van rajta. | |||||
Daala | Adatlap | 371160 | 2010. január 5. 21:57 | ||
Az MBD2-es tartón négy zár van. Ezeken egyenként megoszlik a terhelés. Az MBD-t pedig 4db 100 kilós bombával felteszed pl a MiG-21 BD3-as tartójára , ez így simán benne van az 500kg-ban. | |||||
búza | Adatlap | 371159 | 2010. január 5. 21:40 | ||
Szia! Számoljunk egy kicsit! "A négyzáras MBD2-es tartóra sem lehet 100kg-osnál nagyobb bombákat feltenni." Tehát: MBD2-es tartóra felteszel 4 db. 100 kg.-s bombát az 400 kg. Mit is jelent a kettes? Üdv: Búza | |||||
borisz | Adatlap | 371158 | 2010. január 5. 21:10 | ||
Magyar atombomba? Mennyi lehet, és milyen erejűek ezek? Egyáltalán működnek még? | |||||
beczl | Adatlap | 371157 | 2010. január 5. 20:55 | ||
Üdv, Az éles változat 244N típusszámmal van rendszerben. | |||||
Muzzy | Adatlap | 371156 | 2010. január 5. 16:47 | ||
Nagy Andrissal nemrég erről beszélgettünk rebekán. Valóban logikus kenne a Zamok (zárat jelent) de tény, hogy az inkább 3-as és típust jelöl éppen abból kiindulva azzért, amit Daala tett fel, hogy a BD után más számok is szerepelnek. Muzzy | |||||
borisz | Adatlap | 371155 | 2010. január 5. 16:16 | ||
Szia. Szabad tudni, mi volt (van) éles változatként rendszerben? | |||||
beczl | Adatlap | 371154 | 2010. január 5. 10:54 | ||
Passz. Előkotrom otthon a Mig-21 ororsznyelvü üzemeltetési utasítását, hátha abban benne van a "megfejtés" :-) | |||||
Daala | Adatlap | 371153 | 2010. január 5. 10:03 | ||
Akkor a többinél miért nincs zamki és miért vannak számok? | |||||
beczl | Adatlap | 371152 | 2010. január 5. 10:02 | ||
Daala | Adatlap | 371151 | 2010. január 5. 09:57 | ||
Akkor a Tu-95-ös BD5-95M tartóiban milyen betű az 5-ös? Én úgy tanultam, hogy a BD utáni számok a függeszthető súlykategóriát jelölik. A négyzáras MBD2-es tartóra sem lehet 100kg-osnál nagyobb bombákat feltenni. | |||||
Daala | Adatlap | 371150 | 2010. január 5. 09:31 | ||
Akkor az üzemeltetési utasításokban is rosszul írták a tartók nevét? Még én is így tanultam a MiG-21-est is meg a Minyót is. | |||||
beczl | Adatlap | 371148 | 2010. január 4. 22:08 | ||
@búza: Akkor most már ezt is tudom. Csak a Z betü mi lehet a tartó nevében? Az első kettőt tudom az БАЛОЧНЫЕ ДЕРЖАТЕЛИ. Az árnyékolást sajnos a programba van kódolva és nem változtatható. Tudom hogy nem volt nálunk rendszerben sem az SPS sem a bomba. Az indiai, orosz és NDK-s gépekhez lesz majd használva. Csak egyszerűbb volt egyszerre a gép és a függesztmény-t is tesztelni! :-) A futók és a törzsféklap a sérülésmodellezés miatt van egyszerre kiengedve, amint az a másik képen látható is. @sanyi: Köszönöm a gratulációt. Sok munka van benne. Nem kellett volna levenni, mert az átmérője nem haladta meg az 580mm-t. És simán elfért a főfutóaknák nyitott fedele között. Pont arra volt tervezve. :-) @búza #2: Kb. 2hónapja mozgósítottam az ismerősöket és próbáltam infókat szerezni. Elviekben 99%-hogy volt (van) éles változata is jelenleg rendszerben. Képek: Taktikai atombomba vetési sémája és 1-2kép a bobáról (köszönet érte Boris Tchetvertakov-nak) @SSgt_Chris A beczl.tvn.hu-n vagy a www.lockonfiles.com-on megtalálhatod a Mig-21bisz-t. @Nyugger: Szerintem nem R-60-hoz való, mert a külső tartókon nincsen semmi ilyesmi, holott arra is lehetett függeszteni R-60-t | |||||
Nyugger | Adatlap | 371147 | 2010. január 4. 21:08 | ||
Szia Búza, Ez a kábel csatorna nem az R-60-s rakétához volt ? Nuki csomagot a törzs alatt függesztették volna, a közel 500 kg-s 'csomag' így a súlypont közelében lett volna. | |||||
SSgt_Chris | Adatlap | 371146 | 2010. január 4. 21:05 | ||
Hol található ez az addon? Megvan a Flaming Clips, szívesen kipróbálnám a 21-est! | |||||
búza | Adatlap | 371145 | 2010. január 4. 21:01 | ||
Ezt nem tudom, de a 800l-es póttartály elég széles volt és egy taktikai AB sem foglalhatott sokkal több helyet. Sajnos ezt a fegyvert sem az interneten, sem a szakirodalomban, sem az ismerősők körében soha senki nem látta, csak feltételezett makett formában. Lehet, hogy nem is volt? Üdv: Búza | |||||
sanyi | Adatlap | 371144 | 2010. január 4. 20:35 | ||
Amennyire hallottam/olvastam egyszer, ha esetleg nukival szállt volna fel, az főfutóakna-ajtókat eltávolították volna, mert nem fért volna el a "csomag". Szerencse hogy csak elméleti dolog... Amúgy csodaszép a grafika, gartulálok! | |||||
búza | Adatlap | 371143 | 2010. január 4. 19:08 | ||
Szia! Néhány apróság. A BDZ-t nem írtad el, az az! Sok helyen rosszul fordítják és a nagy orosz "Z"-t hármasnak írják, teljesen tévesen! ( gondolom ebből vita lesz, de azért írtam! ) A grafikától ledöbbentem, nagyon jó, csak a törzs alatti függesztményeké nem tökéletes, mert azok általában árnyékban vannak. A másik, hogy a magyar 21-es sohasem repült felderítő konténerrel, atombombával meg pláne nem. Más:nyitott futó és törzsféklap legalább felszállóra kiengedett fékszárny nélkül eléggé valószínűtlen! Üdv: Búza | |||||
beczl | Adatlap | 371142 | 2010. január 4. 10:14 | ||
Köszönöm. :-) Tudom, csak elírtam a hozzászólásban, mert éppen egy német oldalt néztem, és ott hibásan írták a nevét le. | |||||
Daala | Adatlap | 371141 | 2010. január 3. 23:04 | ||
beczl! Egy apró megjegyzés: BD3 és nem BDZ tartó. Amúgy eszméletlen jó a grafika! | |||||
beczl | Adatlap | 371140 | 2010. január 3. 22:35 | ||
Üdv, Azt megköszönném. A meglévő 21-es dokumentumaim között nem találtam rá semmi hivatkozást. Viszont az orosz biszeken rajt van. | |||||
beczl | Adatlap | 371139 | 2010. január 3. 22:33 | ||
Üdv, Azt megköszönném. A meglévő 21-es dokumentumaim között nem találtam rá semmi hivatkozást. Viszont az orosz biszeken rajt van. | |||||
beczl | Adatlap | 371138 | 2010. január 3. 22:31 | ||
búza | Adatlap | 371137 | 2010. január 3. 21:27 | ||
Gondolkodtam, hogy mihez is használhatták, ami az előző típusokon nem volt. Vagy az UB-32-57-hez, vagy a négyzáras bombatartóhoz. Ha fontos még tudok utánanézni. Üdv: Búza | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 371136 | 2010. január 3. 21:19 | ||
Szevasz beczl! Csak nem valami uj lock-on modellen dolgozol? | |||||
beczl | Adatlap | 371135 | 2010. január 3. 21:06 | ||
búza | Adatlap | 371134 | 2010. január 3. 20:38 | ||
Szia! Ok, most már utánanéztem. Egy kábel van a csőben és egy csatlakozó a hátsó dudor alatt. A gép vagy BISZ, vagy AP. ( A makettemről ez hiányzik! Húsz év után jöttem rá.) Azt, hogy milyen fegyverhez illetve indító eszközhöz kell azt nem tudom. Ha jól emlékszem így több mint 15 év távlatából, a mögötte látható csepp alakú lemezke belső oldalán egy elektromos doboz van, amit a felfüggesztett fegyver fajtája szerint kell egy megfelelő eszközzel a megfelelő helyzetbe állítani. Üdv: Búza. | |||||
búza | Adatlap | 371133 | 2010. január 3. 20:15 | ||
Gépszám van hozzá? | |||||
beczl | Adatlap | 371132 | 2010. január 3. 18:04 | ||
migi | Adatlap | 371131 | 2010. január 2. 15:24 | ||
Csináljunk igy légierőt , ez a legolcsóbb megoldás ,gratula jó lett . | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 371130 | 2010. január 2. 10:30 | ||
ugy ertem modositassal | |||||
RonnieFrown | Adatlap | 371129 | 2010. január 2. 10:29 | ||
migi | Adatlap | 371128 | 2009. december 31. 18:50 | ||
páncélos | Adatlap | 371127 | 2009. december 30. 16:50 | ||
Migi! Igen, ez az. Sajnos ezt az egy képet ismerem. Reméltem, aki készítette, talán többet is csinált, más szemszögből. De köszönöm! | |||||
migi | Adatlap | 371126 | 2009. december 30. 16:17 | ||
páncélos | Adatlap | 371125 | 2009. december 30. 15:47 | ||
Uraim! Kérem, ha valakinek van fotója az egykori kőbányai úttörőtábor területén kiállított T-34-85 harckocsiról (ha jól emlékszem 417-es toronyszámmal), vagy a melltett álló MiG-21 F13, 1981-es számú gépről, de mögötte a T-34-es jól látható, kérem tegyen fel ide, vagy küldje el nekem (t-72magyar@freemail.hu) a képet. Köszönöm. | |||||
Monox | Adatlap | 371124 | 2009. december 26. 23:58 | ||
mig23papa | Adatlap | 371123 | 2009. december 26. 14:28 | ||
Nyugger Időpontot nem tudok, de amikor nekiálltunk kettő ultrakönnyű építésének, akkor mentünk ki a Magasdi Gyurival, akkor 3 gép volt ott. Nem volt szép dolog tőlünk, de kiszedtük mind a háromból a botkormányt, remélve hogy jó lesz majd a kisgépekbe. | |||||
mig23papa | Adatlap | 371122 | 2009. december 26. 14:25 | ||
Monox Már megint nem értelek, ha van képed, akkor mért nem rakod egyből be is ide? | |||||
Monox | Adatlap | 371121 | 2009. december 26. 12:49 | ||
Kecskeméten a 805-ös van. Igaz leginkább már csak hamu van belőle, de az oldalszám még felismerhető.. | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 371120 | 2009. december 26. 12:02 | ||
Na az lehet, gépszámot nem néztem, csak tudom, hogy sokáig Kecsón porosodott egy | |||||
Monox | Adatlap | 371119 | 2009. december 26. 11:59 | ||
Végülis van egy fotóm a 914-ről, amint éppen egy fémkereskedő cuccai között enyészik... | |||||
Nyugger | Adatlap | 371118 | 2009. december 26. 10:36 | ||
Szia, Ez lehet, de én 1990-től jártam Pápára és csak ezt a gépet láttam ott. Valamikor régen a pápai ezred kapott vagy 3-4 db kivont MiG-21F13-t vontatás gyakorlása és egyéb célokra pl. tűzoltás, múholdfelvételek megtévesztése stb. Két gép a Kenyeri füves reptérre kérült, majd később a Vönöckre az ottani fémkereskedőhöz. | |||||
mig23papa | Adatlap | 371117 | 2009. december 26. 10:01 | ||
Nyugger | Adatlap | 371116 | 2009. december 26. 09:22 | ||
Sziasztok, Kecskeméten a 805-s F-13-s van ill. volt... azért csak volt mert ez a gép tűzoltó gyakorló 'áldozat' és az évek során elfogyott. A roncsa a hajtóművező hely mögött még látható. A 913-as Pápán volt, a kényszerszálló mező keleti oldalán kb. a toronnyal egyvonalban, földi célok támadásának gyakorlására, fotózásra használták. 2001 után feltételezhetően egy MÉH telepre költözött. | |||||
opetrovics | Adatlap | 371115 | 2009. december 26. 08:36 | ||
Szia! Én úgy emlészem,hogy ez itt van(volt)Ppán,és mint cél funkcionált.Vay 15évvel ezelőtt még voltam is kinnt nála.Nem esküszöm meg rá,de majdnem biztos hogy ez a kép pápán készült.A pápai kollégák,majd megerősítenek,vagy cáfolnak benne. Üdv: opetrovics | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 371114 | 2009. december 25. 22:41 | ||
Lacy Az Sz-nélküli MT tipusjelzésből meg a 96-al kezdődő gyári számból nekem elég egyértelmünek tünik, hogy az volt a különbség, hogy a 21MT-ben még a régebbi RP-21 lokátor volt beépitve /export'/, mig az Sz/SzM/SzMT-be és a bisz változatokba az újabb RP-22. Egyéb különbség meg a korábban kitárgyalt R-13F-300 ill. R-25-300 hajtómü, amit viszont a fúvócső felől nem lehet megkülönböztetni. Üdv és kellemes Karácsonyt mindenkinek R. | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 371113 | 2009. december 25. 22:14 | ||
A kecskeméti reptéren bokrosodik, legalábbis a kép ott készült, nem tudok róla, hogy elszállításra került volna, de utána tudok nézni a jövőhéten. A reptér hátsó, pályával párhuzamos kerítésétől jól látható. Van még ott egy IL-28, meg talán egy Mig-15 is. Régebben földi lövészeti eljárásokat gyakoroltak be rajtuk. | |||||
Monox | Adatlap | 371112 | 2009. december 25. 21:51 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
3-as: 1zár=500kg (max)