<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
MIKE | Adatlap | 399757 | 2006. december 23. 12:46 | ||
Tigerben otthon vagy? Előzmény: (399756) notarius 2006. december 23. 12:26 | |||||
notarius | Adatlap | 399756 | 2006. december 23. 12:26 | ||
notarius | Adatlap | 399755 | 2006. december 23. 12:26 | ||
notarius | Adatlap | 399754 | 2006. december 23. 12:26 | ||
Asszem ez 0.5-ös. | |||||
MIKE | Adatlap | 399753 | 2006. december 23. 12:00 | ||
Köszi!Szép hatása van! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 399752 | 2006. december 23. 11:52 | ||
És a PZ III-ról nem mondassz semmit? :D:D:D | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 399751 | 2006. december 23. 11:40 | ||
Szia Andris! Kérdésem az lenne mekkor átmérőjű rézdróttal dolgozol kapaszkodónak? Üdv: Elektro (capuchino) | |||||
notarius | Adatlap | 399750 | 2006. december 23. 11:01 | ||
Feloldott Tamiya paszta lapos ecsettel (az ecsetszárat a felületre merőlegesen tartva). | |||||
KormosP | Adatlap | 399749 | 2006. december 23. 09:02 | ||
Szia Némo: Megvan még. Bescannelem, és felrakom ide. Üdv: kp | |||||
MIKE | Adatlap | 399748 | 2006. december 22. 22:17 | ||
Szia!Mivel kezelted a felület zömét,hogy egyenetlen fémes hatása legyen? | |||||
imi | Adatlap | 399747 | 2006. december 22. 21:33 | ||
jah kicsit kiéltem elfojtott énemet is. versenyre pl nem is fogom vinni elkerülendő a megszólásokat meg a "ha már ilyen borult legalább csinálná meg rendesen"eneket de azért örülö hogy felismerted, ezekszerint legalább emlékzetet rá | |||||
Macal | Adatlap | 399746 | 2006. december 22. 21:26 | ||
Figyuli...a srác fejével mi történ a vw87 képen?:) Mintha szétlőtték volna, tiszta vér körülötte minden...vagy tényleg?:D Macal | |||||
notarius | Adatlap | 399745 | 2006. december 22. 20:22 | ||
Készül még egy Mk.IX-es Spit is, de a kabinfotók valahogy nem akarnak sikerülni... | |||||
notarius | Adatlap | 399744 | 2006. december 22. 20:17 | ||
A görgők és a lengőkarok a Trumpi dzsugasvili-III-ból származnak. Ezek legalább mérethelyesek. :) | |||||
imi | Adatlap | 399743 | 2006. december 22. 18:39 | ||
hát nálam ezek azok amiket az "éppen készül" skatulyába lehetne tenni:-) a "könnyeddélután"-ban ar arcokat meg egyéb szabad testfelületet pano művészolajjal aarom festeni az alá alapozzak valamivel? milyen színnel? a vw87esen csak finomítani kell meg ponyvázni meg minidio köré a pz35ön az alap szín van ki kéne találnom hogy mi legyen a végeredmény és az alapján folytatni. a pz4en az alapszin van erre holnap fújom az alap afrika sárgát és utána koptatok koszolok dioramizálok:-)majd eccer. képeken szineket ne nézzetek vakuztam. mindegy egyéb észrevétel kritika jöhet legfeljebb bevágoma durcit de azt ugyse látjátok:-) köszi minden jót | |||||
Némo | Adatlap | 399742 | 2006. december 22. 15:20 | ||
Sziasztok! KormosP!! Nem közvetlenül témába vágó kérdés de mégis itt teszem fel.Említetted a B-17-es cikkedben hogy már raktál össze Monogram 1:48-as B-17-est,és az érdekelne hogy véletlenül nincsen-e meg az összeállítási rajz az említett géphez?? Ha megvan,akkor szeretném megigényelni tőled valamilyen formában!Előre is köszönöm! | |||||
Bundesign | Adatlap | 399741 | 2006. december 22. 14:43 | ||
B | |||||
KormosP | Adatlap | 399740 | 2006. december 22. 13:31 | ||
Köszi srácok! A leírásból a rugó kimaradt. Az rézdrótból készült, de gondolom a fotó alapján egyértelmű. ;-) kp | |||||
Bombraider | Adatlap | 399739 | 2006. december 22. 11:29 | ||
Mit lehetne mondani?? Azt,hogy Ő sem normális:) Grat Péter,szép lesz! üdv:bomb | |||||
georch | Adatlap | 399738 | 2006. december 22. 11:21 | ||
Hát most erre mit lehetne mondani??? Nagyon élethű, le a kalappal!!! | |||||
KormosP | Adatlap | 399737 | 2006. december 22. 11:00 | ||
Dragon, 1:48, Fw190D-9: Az időm nagy része a referenciák bogarászásával telt, mert lassan rátérek a szárnytőben a fegyvertér feljavítására. A vázlatok már készülnek, így a makett effektíve lassan haladt tovább. Közben meg kitaláltam hogy a törzs alatti két üzemanyagtartályt is meg kéne csinálni, mert az relatíve egyszerű. Úgyhogy tegnap estém ezzel ment el. Azért itt van két kép a futóaknáról: Az egyiken az új rugós tag készül acéldrótból, húzott fülpiszkálóból meg elektromos kábel szigeteléséből. A másik kép a futómű burkolatot mutatja. A közhiedelemmel ellentétben a futóművön kialakított csatlakozási pontok nagyjából jók, max. 0,1 mm eltérés van itt-ott, egyébként teljesen korrektek. Ebből adódik, hogy a futómű burkolaton egy-két bemélyedés rossz. Ezekből kell párat tömíteni, és helyettük újat csinálni (kékkel jelölve). A kész maketten nem tudom még hogy ezek közül mennyi lesz kitömítve. Mert ugye eredetileg is ki voltak tömítve ezek a pontok, csak használat közben néha kipergett a tömítés... Üdv: kp | |||||
MattHeafy | Adatlap | 399736 | 2006. december 21. 17:05 | ||
Üdv.:Matty | |||||
notarius | Adatlap | 399733 | 2006. december 21. 16:07 | ||
Nem kapkodod el. :) | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 399732 | 2006. december 21. 15:24 | ||
Matty! Kívánmcsian várom a végeredményt. Mikorra tervezed a befejezését? (nem biztos, hogy megyek klubbolni szombaton pedig jó lenne már csak a fehérváiak miatt is, de majd meglátjuk). | |||||
MattHeafy | Adatlap | 399731 | 2006. december 21. 12:00 | ||
Itt a 48as Mosquito bal oldalfala:a képek csalókák, úgy tünik, h sok ragasztó van rajta, de a valóságban el van csiszolva a felesleg.Márcsak pár vastagabb drót kell és véglegesen is elkészül ez a része! Üdv.:Matty | |||||
Hickory | Adatlap | 399730 | 2006. december 21. 09:25 | ||
Megkoptatom,megantikolom a párnát,mint amit szétültek már,és tök jó lesz:) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 399729 | 2006. december 21. 09:21 | ||
nem rosz ötlet:) ékes bizonyítéka a makettezők találékonyságáta:) | |||||
Hickory | Adatlap | 399728 | 2006. december 21. 08:51 | ||
Támadt egy idióta ötletem:láttam egy fotón,hogy az egyik stukán a pilótaülésben egy párnát.Tudom,hogy a pilóták a kedveseik cuccait ereklyeként tisztelték,és mi van,ha az imádott nőszemély ajándékozta a párnát a pilótának?:)Szóval megfaragtam egy 1:72-es italeri homokzsákot,elvéknyítottam,lekerekítettem és lefestettem kárminvörösre.Ha megszárad,sablonnal festek rá kis fehér szivecskéket.komolyan gondoltam. | |||||
CsTom | Adatlap | 399727 | 2006. december 20. 17:21 | ||
Már töltöm is!! Köszönjük!! Tényleg oktatóanyagnak beillô információ! | |||||
tsaba | Adatlap | 399726 | 2006. december 20. 17:15 | ||
Köszönjük xcraft! Na ebből tényleg lehet tanulni rendesen. | |||||
xcraft | Adatlap | 399722 | 2006. december 20. 16:26 | ||
Sziasztok! members.chello.hu/lenartestarsa.bt/xcraft_a12.zip Az A-12 építésének összes képe és információja egybegyűjtve letölthető a fenti linken. Sajnos csak 2007 január 14.-ig őrzik a tárhelyen, utána törlésre kerül. Külön köszönet Nagy "Bombraider" Máténak a képek feltöltéséért, és tárhelyre helyezéséért. | |||||
Bundesign | Adatlap | 399721 | 2006. december 20. 13:47 | ||
B | |||||
Muzzy | Adatlap | 399720 | 2006. december 19. 16:13 | ||
Szia Timur! Köszi a kiigazitást! (ezéret is irtam oda, hogy tudtommal) Muzzy | |||||
Timur | Adatlap | 399719 | 2006. december 19. 15:13 | ||
Hickory! Szerintem se fesd át.Jó lesz a 02. | |||||
Hickory | Adatlap | 399718 | 2006. december 19. 10:42 | ||
Én stukákra vonatkozóan nem találtam a kabinfestés változásával kapcsolatos konkrétumot...ha jól tudom,a dorák már rlm 66-tal lettek ellátva,de a b-szériát nem tudom mikor kezdik el átfesteni.az én stukám 1941 júniusában szolgált Afrikában(az útmutató szerint).Nincs túl sok kedvem átfesteni... | |||||
Timur | Adatlap | 399717 | 2006. december 19. 09:50 | ||
Muzzy! A 66-ra váltás minden gépre vonatkozott, függetlenül a rendeltetésétől. A 66-ra váltás már '41 novembere előtt megkezdődött. (Jó példa erre a "T" Messer-széria, mindnek 66 a kabinja, annak is, amelyet '41 márciusában gyártottak.) Üdv. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 399716 | 2006. december 19. 09:33 | ||
Ez nagyon meggyőző! Teccik!:) | |||||
georch | Adatlap | 399715 | 2006. december 19. 09:27 | ||
| |||||
Macal | Adatlap | 399714 | 2006. december 19. 08:55 | ||
Bigpanther! A revell festékek elég érdekesek, nekem valahogy nagyon nem jönnek be:S Amúgy milyen "fémes" felületet szeretnél festeni? Mert ha fémszínűt akkor inkább polirozható fémszínt használj az a legtutibb:) | |||||
xcraft | Adatlap | 399713 | 2006. december 18. 22:12 | ||
Szia Blackbird! Szép lesz, tetszik nagyon. | |||||
georch | Adatlap | 399712 | 2006. december 18. 20:01 | ||
Hát, látványos, az tuti! ;) De nem tudom maradjon-e, én a hosszú farkú változatot építem,a barna 4-es oldalszámút, amit félig szétbontva (rombolva) találták meg szövetséges katonák... Még az is lehet, hogy rugós volt! Majd meglátom... | |||||
BIGPANTHER | Adatlap | 399711 | 2006. december 18. 19:09 | ||
HELLO mindenkinek!!! Most épp egy 1/72-es REVELL FAMO-n dolgozom, de képpel sajnos még nem tudok szolgálni.Az alapozó réteget már fölfújtam.Ha majd oda jutok, nemsokára( mivel DAK-osra tervezem..) rajta lesz a sárga is.REVELL festékkel festek.Azt szeretném megkérdezni, hogy száradás után lesz-e fémes hatása a felületnek, vagy nem?!És ha nem, akkor milyen lakkot keverjek a festékbe, s milyen arányban???Már csak azért kkérdezem, mer idáig szinte csak Model Master-t használtam. Előre is köszönöm a segítséget... BIG | |||||
Hickory | Adatlap | 399710 | 2006. december 18. 16:06 | ||
Ugyan már,a lényeg,hogy segítsünk egymásnak,nem? | |||||
KormosP | Adatlap | 399709 | 2006. december 18. 16:01 | ||
Hickory: Lehet hogy igazad van az RLM02-vel kapcsolatban. Sajnos a Pölz gépet ilyen szinten nem ismerem. Bocs, ha hülyeséget írtam. georch: Én D-9 -est építek, és a múzeumi gépen rugós változat van. A makettemre olyat rakok ... sokkal látványosabb, mint a "kopasz"... ;-) Üdv: kp | |||||
Muzzy | Adatlap | 399708 | 2006. december 18. 14:21 | ||
Bocsánat, de csak a vadászoknál vezették be 41-től a 66-ost, a bombázók maradtak 02-esek,- tudtommal. Muzzy | |||||
georch | Adatlap | 399707 | 2006. december 18. 13:54 | ||
Hát akkor leszedem!:) Épp hogy egy csepp pillanatragasztóval rögzítettem, úgyhogy nem gáz! Akkor maradjon natúr, amilyet a Revell(Hasegawa) adott, ami elég szép mása a 3. képen látható eredetinek? A Hyperscale-en található cikket használtam, ami az FW 190-esek futójával foglalkozik, de akkor úgy tűnik, hogy ezt a rugót burkolták (mondjuk elég logikusnak tűnik a dolog) www.clubhyper.com/reference/fw190landinggear_1.htm Meg még kell majd rá a farokfutó behúzó drót rögzítő tüskéje, meg a futómű állapotát jelző pöcök mozgató drótja, ezek is jól látszanak a 3-as képen! Köszönettel: Zoli/georch | |||||
Hickory | Adatlap | 399706 | 2006. december 18. 13:44 | ||
én úgy tudom,1941 novemberétől váltja fel a kabinok belsejében a 66 a 02-őt.Ha jól tudom,az én stukám 1941 nyarán szolgált Líbiában,tehát még határidőn belül esik.De ha jobban belegondolok,nem mindenhol hajtották végre azonnal a parancsot.Nem hiszem,hogy Észak-Afrikában azzal szórakoztak volna,hogy azonnal nekiesnek festeni. | |||||
KormosP | Adatlap | 399705 | 2006. december 18. 13:25 | ||
Bocsi, ...formájú... kp | |||||
KormosP | Adatlap | 399704 | 2006. december 18. 13:22 | ||
georch: A rugó szépre sikerült. Sajnos van egy rossz hírem is: A gyári rugós tag, amit feljavítottál nem a rugós változat - mármint nem kívül volt benne a rugó, hanem talán belül. Voltak kívülről rugós változatok is, de azok más formályúak. Külső rugósból is volt beburkolt változat. Üdv: kp | |||||
Blackbird | Adatlap | 399703 | 2006. december 18. 13:05 | ||
Szia! Természetesen majd írok cikket is, ha egyszer végre elkészül. Így utólag visszatekintve talán a légcsavar festése volt a legegyszerűbb lépés: az alapszín Gunze barnás-zöld (nekem inkább sötétsárgának tűnik), erre a legvékonyabb tűecsetemmel Gunze rozsdaszínnel megfestettem a faerezetet, majd olajos világos fa-színnel teljesen befestettem. Kis száradás után szinte az egészet lemostam, majd olajos világos rozsdával már csak az akril rozsdaszínt húztam végig, és ezt is visszamostam. Ha valaki tud jobb megoldást szóljon, mert nem vagyok teljesen elégedett a végeredménnyel! Blackbird |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |