/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741.
warbirds 403305 2007. szeptember 10. 08:14
Válasz erre
glenn 001
glenn 001
glenn 004
glenn 004
vampire 003
vampire 003
vampire 004
vampire 004
ilyen lesz, ha készen
ilyen lesz, ha ké...
beton 002
beton 002
beton 003
beton 003

Üdvözület az Uraknak! 3 heti kényszerű nélkülözés után végre odáig jutottam, hogy leülhessek kicsit nyugodtan a sarkomba. :) Ennek apropójaként elkészült a Bell X-1-es, valamint újabb állomásához érkezett a Vámpiroska festése is. (Ennek érdekében még az igen apró foltok körömollóval történő kivágására is hajlandó voltam.:DD) A Dominikai Köztársaság "békája" lesz belőle, már csak matrica kell.
Ráadásnak meg készül az óriás Mig-dióm alapja is. Ahol nincs annyira lefesteve, oda jön a fedezékül szolgáló hungarocell "földhányás" patkója. Üdv! warbirds
U.i.: Ákos, X nagyok vagytok! A képregényes beszámoló meg külön jó, megint tanultam valamit...:)
lori 403304 2007. szeptember 9. 19:41
Válasz erre
A betakarítást mikorra tervezed? :-D Gratulálok, nagyon szép lett!

lori
Corto_Maltese 403303 2007. szeptember 9. 18:57
Válasz erre
Batya!
Gratulálok! Nagyon szép! Az oszlopot miből csináltad?
Üdv!
Corto
ChevyG 403302 2007. szeptember 9. 18:07
Válasz erre
Ákos: köszi!

Batya: Grat!
Smoke 403301 2007. szeptember 9. 17:48
Válasz erre
Az államat keresem a földön!!!
Ahogy a Megasztárban mondá vala Mama gésánk : Átjött! :)
gyönyörü!GRATULÁLOK!
Batya 403300 2007. szeptember 9. 17:38
Válasz erre
Attila B-Sunflower3
Attila B-Sunflower3

Szasztok én is dolgozgattam a hétvégén.
További kép itt:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php
Akos 403299 2007. szeptember 9. 17:01
Válasz erre
Most éppen a ModelMaster Custom Enamel System matt enamel lakkja. Sokkal jobban hozza egy fényességűre a felületeket, mint az akril.
ChevyG 403298 2007. szeptember 9. 16:44
Válasz erre
Hi!
az utolsó lakk is akril?
üdv!
f2d 403297 2007. szeptember 9. 16:27
Válasz erre
Ezer köszi! Azért kérdeztelek Téged, mert a figurafestők 1/72-ben és 1/48-ban nem nagyon szoktak dolgozni.

A dio nagyon szép lett.
Hickory 403296 2007. szeptember 9. 16:22
Válasz erre
Utánanéztem a motor-kérdésnek,sok makettet megnéztem.
Konklúzió:ha egy 48-as Tamiyán és egy 32-es Hasegawán vki megengedi magának azt,hogy ott se látszék a motor a futóaknán keresztül,akkor egy 72-es Academyn meg pláne,hogy megengedhetem magamnak,ne látszódjék semmiféle Jumo.:)))
Akos 403295 2007. szeptember 9. 16:10
Válasz erre
beaver07
beaver07
beaver08
beaver08

A dioráma rész kész, most jön a repülő.
Sajnos, mivel kész vannak a figurák, már nem tudom most megcsinálni, de majd legközelebb. Bár én közel sem vagyok olyan profi, mint a figurafestők.
Addig is dióhéjban: olajfestékkel festek, ezért az alapszín felvitele után akril lakkal lelakkozom a figurákat. Ezután az alapszín sötétített és hígított verziójával befolyatom, majd száradás után letörlöm a felesleget. Ezután az alapszínel és az alapszín világosított verziójával kiemelem az éleket. Ha kell hígítós ecsettel finomítom az átmeneteket. Végül matt lakk. Ez kis méretekben (72, 48) válik be igazán,elég látványos, kontrasztos figurákat lehet vele csináni. 35-ben még nem próbáltam.
Marci 403294 2007. szeptember 9. 12:12
Válasz erre
f2d 403293 2007. szeptember 9. 12:10
Válasz erre
Ákos!

Csinálhatnál valami olyan kis "képregényes" tanfolyamot a figurafestésről mint amit X csinált a 7015-ben, na persze csak akkor, ha ven kedved. Sajnos ez az egyik gyönge pontom, a sok többi mellett.:-(

Előre is köszi.

f2d
f2d 403292 2007. szeptember 9. 11:03
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Állítsd makro módra a fényképezőgéped, akkor nem lesz homályos a közeli fotó.

Valaki nagyon Mig függő.:-)

www.aircraftresourcecenter.com/Gal1/401-500/Gal469_Two_MiG&
SzaTi 403291 2007. szeptember 9. 10:39
Válasz erre
Xcrat!

Nagyon jó, és tanulságos a képes beszámolód.

SzaTi
Tibcsi 403290 2007. szeptember 9. 10:36
Válasz erre
Igen, az lesz. :)
Nemrég sikerült szereznem a "NATO" festéshez matricát, olyanra fogom megépíteni.
Hickory 403289 2007. szeptember 9. 10:28
Válasz erre
Kérdésed kínosan érint:D
Igen,ez az Aca Dorája.
Nincs motorom,de lesz a helyén egy nagyon szép lemez:)
Majd szkreccselek oda valamit.Vagy nem:)
Zebi 403288 2007. szeptember 9. 10:20
Válasz erre
Ez az Academy Fw-190D?
Ha igen, van bele motorod, mert az látszik a futóaknán keresztül :-)
Miggyuri 403287 2007. szeptember 9. 10:13
Válasz erre
xcrat!
Gratu a képregényedhez!!
Miggyuri
Zebi 403286 2007. szeptember 9. 10:05
Válasz erre
Minden elismerésem, én ilyen készleteknek nem is mernék nekiállni, mert sose készülne el :-)
Hickory 403285 2007. szeptember 9. 09:57
Válasz erre
Dorácska kabinja

Nem részleteztem túl,szinte semmi nem fog belőle látszani.
Dorácska kabinja
Dorácska futóaknái

Jó móka volt kimarni a fotomaratás helyét...Ahhoz képest,hogy Az Edu ehhez a készlethez ajánlja a maratást,nem is passzol az aknába...
Dorácska futóakná...
A nagy terv

Én ezzel szeretnék Dec.31-ig elkészülni.De szerintem egyelőre csak ábránd marad:)
A nagy terv

Az én Dorám is készülget,összepakoltam a maratásokból álló kabint,meg gyártanom kellett gázkart,meg két kis izét,mert a csipeszből elpattantak Coloradoba...
Nem készítem el a kiégett kabint.Majd 48-ban egyszer.De a sérült légcsavartollat megkapja a Vörös 1-es.
Marci 403284 2007. szeptember 9. 09:28
Válasz erre
Nagyon jó.Csinálhatna valaki ilyen tanfolyamot csörompben is. Xcraft várom a folytatást főleg a festés,koszolás trükjeit
f2d 403283 2007. szeptember 9. 09:10
Válasz erre
f2d 403282 2007. szeptember 9. 08:24
Válasz erre
Donor 403281 2007. szeptember 9. 00:13
Válasz erre
Szia Xcraft!
Köszi a "gyorstalpaló tanfolyamot". Nekem legalábbis felért azzal. Mennyi idő volt, amíg eddig eljutottál ezzel a csodával?
Donor
ChevyG 403280 2007. szeptember 8. 23:53
Válasz erre
Szia!
Szép csörömp!
Főleg hogy outofboksz!:)

üdv!
ChevyG 403279 2007. szeptember 8. 23:50
Válasz erre
Szia!
Grat a minicikkhez! kiváncsian várom a folytatást!

Milyen pillanatragasztót használsz?
Sztirol bordákad olfával szabod?

Üdv: C!
Hickory 403278 2007. szeptember 8. 23:41
Válasz erre
Jesszus,ez a kit színvonalra,kidolgozásra egy az egyben az én He-178 pionírom...
Már hányszor nekiültem,hogy elkészítem,de a kabin az egy borzalom,és sehonnan nincs egy fotóm,rajzom,hogy valami alapján elrendezzem legalább a maratásokat,mert a Condor nem jelöl semmit.A beömlőről nem is beszélve,de legalább nincs futóakna:)

Várom a folytatást!
Sonka_papa 403277 2007. szeptember 8. 23:05
Válasz erre
az az X és a smiley nagyon ott van csak úgy, mint a gép :P:D
Keri 403275 2007. szeptember 8. 23:01
Válasz erre
xcraft,nagyon jó a "képregényed",ugye folytatod majd?!!
xcraft 403274 2007. szeptember 8. 22:58
Válasz erre
A palma fix univerzális építőipari ragasztó oldószere. Palma lemosó a becsületes neve, talán fél liter van egy fém flakonban. Tökéletes a sztirol befuttatásos ragasztásához, kapilláris aktivitású folyadék. Talán ilyen a tamiya extra thin cement is, de ezt nem használtam.
Nagy, teherviselő elemek ragasztására nem ajánlom, de ilyen kis vacakok felrakásához ideális.
Sibito 403273 2007. szeptember 8. 22:54
Válasz erre
jó kis galéria! :)
mieza palma lemosó pontosan?
xcraft 403272 2007. szeptember 8. 22:38
Válasz erre
XFR1

Az MPM fröccsöntött készlete. Roszz minőségű short run termék, rideg műanyagból, a kisebb alkatrészek elég gyengén sikerültek. A vákuumos tető elég jó, csekély mértékben torzít. A műszerfalfilm, a matrica, és a maratás elsőre elfogadhatónak tűnik.
XFR1
XFR1 (4)

Az összes alkatrész felülete kívül belül érdes, mintha durva vízpapírt tartana a kezében az ember. A többszörösen ívelt felületeket elég jól lehet csiszolni, ha a papírt egy darab Blu tack-ra szorítjuk. Az ilyen csúcsminőségű maketteknél rengeteget kell szárazpróbálni, bárhol lehet benne ferdeség, méteres illesztési rés.
XFR1 (4
XFR1 (5)

Próbálni, próbálni, próbálni...
Az orrfutóaknával biztosan meg kell mérkőzni.
XFR1 (5
XFR1 (8)

A szépen részletezett orrfutóakna. :)
Ezekből az üregekből egy jó marófejjel könnyen eltávolítható a kilökőtüske nyoma. A beragasztásánál a szimmetriatengelyre nem árt figyelni, a gyártó semmi pozicionáló segítséget nem ad.
XFR1 (8
XFR1 (16)

Amit nem szeretek: ha belátni a kabinból a törzsbe. Semmi takarólapot nem adtak, maradt a saját gyártás. Profilmásolás házilag, papír lapokkal. Ilyen bonyolult felületen máshogy nem boldogulunk.
XFR1 (16
XFR1 (20)

Amiről még kevés szó estt, a rézmaratások. Levágni egy új szikepengével érdemes, a lehető legközelebb az alkatrészhez, kemény felületen, mondjuk egy keményfe lapon. Ha puha az alátét, elgörbül az alkatrész, főleg a hosszú, vékony idomok. Ami nagyon apró, arra előzőleg célszerű ragasztószalagot tenni, különben errepül, és soha többet nem kell felragasztani.
XFR1 (20
XFR1 (22)

A sorjázás. Ezt legkíméletesebben egy vágókoronggal lehet megcsinálni. Ha reszelővel kell, akkor nagyon kíméletesen, nehogy elgörbüljön. Minél közelebb érdemes befogni a csiszolási helyhez egy laposfogóba, így szinte lehetetlen elrontani. A hajlítás nem túl bonyolult, gyárilag ki van könnyítve a megfelelő helyeken, csak egy egyenes fém lapot kell rászorítani, vagy satuban, laposfogóban csinálni.
XFR1 (22
XFR1 (26)

A kabin határvonalait sem árt egyformára alakítani.
XFR1 (26
XFR1 (27)

A kabin hátuljára adtak egy lapot, rajta egy bigyóval. Azon kívül, hogy alulméretezett, és az igazin semmi ilyesmi nem volt, nincs semmi baja. :(
XFR1 (27
XFR1 (29)

Egy pár borda, sztirol szálból, palma lemosóval felragasztva. Ez a vízszerű anyag végigfut az illesztés mellett, csak ecsettel oda kell érinteni egy kicsit. Oldja a műanyagot, és tíz perc múlva elpárolog. Ha máshová kerül, károkozás nélkül elillan, kivéve a kabintető, ezt megmarja.
XFR1 (29
XFR1 (30)

A kabin mögött valójában az oxygénberendezés és a tartályok voltak, egy rajz alapján készülnek, mindenféle hulladékból.
XFR1 (30
XFR1 (31)

Az oxygéntartály esztergált öntőkeretdarab, forrasztóón pántokkal. Két egyformát nem tudtam csinálni, gyanta másolásra előkészítve, alul az öntőcsonk.
XFR1 (31
XFR1 (32)

A réz műszerfalak nagyon ritkán illenek a helyükre, itt még jelölve sem volt, hová kellene ragasztani. Bűvészkedni kell vele, itt ott megtámasztani, hogy ott is maradjon. A műszerfal is kapott egy merevítőt, később ez nem fog látszani.
XFR1 (32
XFR1 (33)

A műszerfal maratása. Véletlenül sem fért a kabinba, mindkét oldalárol jó egy millimétert kellet levágni, feláldozva a szélső műszereket.
XFR1 (33
XFR1 (34)
XFR1 (34
XFR1 (35)

itt már minden a helyén, százszor összepróbálva, festés után kellemetlen, ha igazítani kell valamit. Az orrba is bekerültek a súlyok, pillanatragasztóval felragasztva.
XFR1 (35
XFR1 (36)

A kabinbelső zöldje H226, egy jó adag fehérrel világosítva, nem kell méricskélni, ahogy jónak látja az ember.
XFR1 (36
XFR1 (37)
XFR1 (37
XFR1 (38)

Ez még csak az alap festés, sok munka, mire kinéz majd valahogy
XFR1 (38
XFR1 (39)
XFR1 (39

Hello!

Nekikezdtem egy haditengerészeti gépnek, azzal a reménnyel, hogy Dec 31-ig el is készül. :)

A Ryan FR-1 Fireball módosításával jött létre az XF2R-1 Dark Shark, az U.S. NAVY pályázatára. A teszteket 1946-ban Murocban (ma Edwards AFB) kezdték meg, ez volt az első turbopropelleres haditengerészeti gép az USA-ban. Két sugárhajtóműve volt, A GE T31 az orrban elhelyezve, ez forgatta a légcsavart, miközben a kiömlőnyílásokon további 550 font (~250 kg; 2,5 KN) tolóerőt adott le. A törzs hátsó részében egy GE J31 sugárhajtómű további 1600 lbst (725 kg; 7,11 KN) tolóerővel. Mindezek ellenére csak 120 km/h- val volt gyorsabb az előd Fireballnál. Még bővebben nem néztem utána, nem tudom csapatszolgálatba állt, vagy megbukott, de repültek vele, korában magassági rekordot is tartott.
Krisi 403271 2007. szeptember 8. 22:27
Válasz erre
Akos 403270 2007. szeptember 8. 18:42
Válasz erre
busi!
Ilyen számú füvet sajnos nem találtam a Noch honlapján, így nem is tudom megmondani, milyen.
Bekenem az alapot ragasztóval és ebb tunkolom csomónként.
Balu 403269 2007. szeptember 8. 18:37
Válasz erre
Köszi Ákos!
Hickory 403268 2007. szeptember 8. 18:23
Válasz erre
Szia Csabi!
Nem is kell az...
Egy szép formájú gép a domborulataival hódítson,ne az antennáival:)
csabi 403267 2007. szeptember 8. 18:14
Válasz erre
Szia,Hickory!
Á,nem lesz lokátor!Nem akartam megbontani a formáját.
busi 403266 2007. szeptember 8. 17:38
Válasz erre
Szia Ákos!
Még mindig fű.Kérdés: milyen tecnikával rakod fel az alapra a fűvet,hogy ilyen
szépen áll? Erre mifelénk csak a noch 00157-es műfűvet lehet kapni,tudsz erröl valamit ez milyen lehet/csak telefonon érdeklődtem/.
busi
Tibcsi 403265 2007. szeptember 8. 17:25
Válasz erre
00030
00030
00031
00031
00032
00032

Sziasztok,

Egy kicsit faragtam a Bilek (Italeri) MiG-29-esemen, a kabint kicseréltem valami (gyaníthatólag Pavla) műgyanta cuccra. Az ülés még nincs kész, csak betettem a fotó kedvéért. :)
Akos 403264 2007. szeptember 8. 17:14
Válasz erre
a wildgras a hosszú szálú, a feldgas a normál fű.
Balu 403263 2007. szeptember 8. 16:57
Válasz erre
Köszi Ákos!

Még annyit, hogy ezekből melyik a hosszúszálú típus? Ezeken a hatalmas képeken nem látni:)
Akos 403262 2007. szeptember 8. 16:06
Válasz erre
Balu 403261 2007. szeptember 8. 15:42
Válasz erre
Szia Ákos!

Nagyon szép... :)

Ezt a fajta hosszú műfüvet hol lehet kapni?

Üdv: Balu
Hickory 403260 2007. szeptember 8. 15:31
Válasz erre
Szép,kövér F-16-os!
Lokátor meg lesz mutatva?
Ram 403259 2007. szeptember 8. 15:29
Válasz erre
Panzerjäger
Panzerjäger
pzjager_p2
pzjager_p2
pzjager_p3
pzjager_p3
pzjager_p4
pzjager_p4
pzjager_p5
pzjager_p5

Sziasztok!
Zvezda Panzerjäger-I, dobozból, kiegészítők nélkül... egyelőre itt tart, még finomítgatás, meg némi rozsda jön majd rá, például a kipufogóra és a pótpáncélzatként felrakott lánctalpdarabokra. Meg olajfoltok a motor és az üzemanyagtöltő nyílás környékén. Persze csak módjával. A fényszórókkal kapcsolatban tanácstalan vagyok, annyira gagyik, hogy nincs ötletem, mivel lehetne élethűbbé tenni őket, így hagytam őket szürkén, ahogy lefújás után maradtak. Bármi tippet örömmel vennék! De mindenek előtt a szívhez szóló építő jellegű kritikákat :)
Propellerfanatic 403258 2007. szeptember 8. 15:00
Válasz erre
csabi 403257 2007. szeptember 8. 13:41
Válasz erre
Kép 089
Kép 089
Kép 090
Kép 090
Kép 091
Kép 091
Kép 092
Kép 092
Kép 093
Kép 093
Kép 095
Kép 095

Sziasztok Urak!
Jelenleg így állok a projekttel, remélem idén azért be tudom fejezni...
Akos 403254 2007. szeptember 7. 22:44
Válasz erre
Így jó a link, a 7106-os kód:
www.vasutmodell.com/index.php
Akos 403253 2007. szeptember 7. 22:43
Válasz erre
A Noch műfüve, ez a mennyiség (50g) egy 10x10x3 cm-es kupac, úgyhogy sokra elég
www.vasutmodell.com/index.php
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741.