/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.
ego 403987 2007. november 7. 17:49
Válasz erre
Zsóti !

Szerintem gondold át mégegyszer ezt az összeállítást!
Nem vitás, hogy az életben ilyen előfordulhatot de ...
Lehet, hogy egy versenyen ez ebben a formában erős lesz.

üdv Ego
notarius 403986 2007. november 7. 16:37
Válasz erre
Van az eredetijéről valamiféle fotód, vagy csak fantasy?
A piros-fehér rudak tartóit elfelejtetted bezöldíteni, a hegyes részei meg fémszínűek voltak. Nekem a sár túl durva, főleg a feszítőkeréken. Ami egy kissé ferde is.
Atlasz 403985 2007. november 7. 15:38
Válasz erre
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05
hummel 05

Sziasztok !
Elkészültem a Hummellel, még néhány dolog hiányzik mint pl. emelő, várom a véleményeteket.
Egy alapra lesz terveim szerint téve.
Üdv:
Atlasz
notarius 403983 2007. november 7. 15:06
Válasz erre
Botond Models. Gyanta. Elég gyenge: mind az öntés, mind a részletek. :(
Majdnem jobban jár az ember, ha nulláról építi: a fele hiányzik, vagy nem olyan, mint kellene hogy legyen.
Sonka_papa 403982 2007. november 7. 15:02
Válasz erre
Egyébként meg, nemtudom milyen volt az a reklámszöveges belső, (ezekszerint nem a legjobb), de rohadt jól néz ki ;) (gondolom, hogy a szkreccs miatt)
Sonka_papa 403981 2007. november 7. 15:01
Válasz erre
Slypi 403980 2007. november 7. 14:00
Válasz erre
Tibcsi,
Inkább "jpg" kellene, ArchiCAD-del dolgozom fel úgyis!
Előre is köszi!!!
Slypi
georch 403979 2007. november 7. 13:20
Válasz erre
Köszi mcs!
A makett az 1/32-es Revell (ex Hasegawa) némi saját feljavítással (meg lerontással:D). Sajnos nem tudom mikor tudok még képeket felrakni, mert nem jó a fényképezőgépem és nem is nagyon tudok most kölcsön kérni...
Tibcsi 403978 2007. november 7. 12:23
Válasz erre
Slypi,

Coreldraw formátumban jó lesz?

Tibcsi
Slypi 403977 2007. november 7. 12:00
Válasz erre
Sziasztok!

Tibcsi, ha beszkennelted a réz maratást el tudnád küldeni nekem (slypiQKACfreemail.hu)?
Nekem Trumpeter van, és elég vastag a gyári üveg, ezért lehet hogy megcsinálnám rajz alapján. Én úgy készíteném majd el, hogy öntapadós papírra nyomtatnám a keretet, az üveg helyét kivágom ezután a papír kerertet ráragasztom egy fóliára amit körbevágva az élek mentén formára lehet hajtani.
Pár kabinbelső: szarnyaszegettan2.tvn.hu/indexgepek.htm
Fodi 403976 2007. november 7. 09:08
Válasz erre
Abban egyetérthetünk, hogy több sebből vérzik a makett. :) Ha nekiállunk kijavítgatni, akkor ezer évig tart megépíteni. Anélkül meg van pár "érdekes" részlet, ami nem igazán stimmel. :)
Tibcsi 403975 2007. november 7. 08:25
Válasz erre
Régebben már építettem egy Ancsát, a HA-ANC-t, azon van egy kék csík az ablakok körül. Na akkor látszott nagyon, hogy ferde az ablaksor, mert egyszerűen képtelenség volt rendesen ráfesteni a csíkozást.
Fodi 403974 2007. november 7. 08:21
Válasz erre
Inkább szenvedek majd a vákuumos kabintetővel. :)
Nézegettem ezt az ablasort tegnap este, szerintem nem is a ferdeség a legnagyobb gond, hanem lejjebb van, mint az igazin. Na meg a fals panelvonalak is megvezetik a szemet.
Tibcsi 403973 2007. november 7. 08:06
Válasz erre
A rézkeret beüvegezését a következőképpen terveztem:

- beszkenneltem a maratott lapot (az egészet)
- CorelDraw!-ban beimportáltam a képet
- nyitottam egy új réteget
- rárajzoltam az üvegezést a keret fölé
- duplikáltam a rajzot több példányban, hogy legyen tartalék, ha elrontom :)
- kinyomtattam a rajzomat írásvetítő fóliára (ami a nyomtatóba tehető)
- kivágtam az üvegezést és az élek mentén meghajlítottam

Ekkor beragasztottam a keretbe belülről, de csak két ponton. De így csak a saját dolgomat nehezítettem meg. Kiszedtem és majd fel fogom darabolni kisebb részekre. Majd beszámolok, hogyan sikerült. :-))

A légcsavarról: tudom, hogy azon még a régi kardlégcsavar volt, azt az NDK Ancsából tudok rátenni olyant. De olyant is láttam, amin még a nagy légcsavarkúp volt, de már egyenes tollú sróffal. Szívem szerint olyant tennék rá. :))
notarius 403972 2007. november 7. 07:42
Válasz erre
Köszönöm. Elég sok, majdnem minden látszódik. Nyitva lesz a felső nagy búvónyílás és a két szélvédő fedele is. A full interior reklámszövegről csak annyit, hogy kb. 200 db saját alkatrész kellett a belébe. :(
notarius 403971 2007. november 7. 07:39
Válasz erre
Fodi 403969 2007. november 6. 20:45
Válasz erre
Én hétvégén szeretném elkezdeni az enyémet. :) Kevesebb rézzel, de több műgyantával. :)
Én nem vállalnám be a keretes kabintetőt, nem tudnám megcsinálni. Mivel akarod "beüvegezni"?
Látom kijavjtottad az (álljtólag) ferde ablaksort is. Én nézegettem a képeket, rajzokat, de nem tudom... Azt hiszem még körbe kell járnom a témát, mielőtt én is kivágom.
Fene tudja milyen volt a desszanttér. Láttam pár teherváltozatú Ancsát, mindegyiknek cinkkromátos zöld volt a belseje, szürke padlóval. De akármi előfordulhatott a fehér 10-esen, az még az első szériákból volt, a légcsavar is még más volt rajta.
Tibcsi 403968 2007. november 6. 20:36
Válasz erre
00001
00001
00002
00002
00003
00003

Sziasztok,

Most éppen ezzel küzdök, ehhez jött meg az ihlet. :)) Egy Bilek An-2-es, több kiló Part rézzel. :) A kabin sincs még készen, és a kabintető keret csak oda van téve a fotózás miatt. :) A deszantteret egyelőre szürkére festettem, de sok képen (és az emlékeimben is) valami zöldesszürke látszik. A fehér 10-esen milyen volt, nem tudja valaki?

Kösz: Tibcsi
Mekett 403967 2007. november 6. 20:22
Válasz erre
Szia Andris!

Szép lesz, mint mindig! De ebből mennyi fog látszani? :D
Máté 403966 2007. november 6. 20:12
Válasz erre
Hello Notarius,
Nem nagyon értek a modernebb harcjárművekhez, de tetszik a műved, szóval ez micsoda?
Köszi,
Máté
migi 403965 2007. november 6. 19:46
Válasz erre
Szia
Nem szeretnék nagyokosnak látszani ,de nem a fedett ajtós fedezéket láttad mert annak van oldalán olyan rész ?
üdv:migi
notarius 403964 2007. november 6. 17:51
Válasz erre
DSCN4170
DSCN4170
DSCN4171
DSCN4171
DSCN4173
DSCN4173
DSCN4174
DSCN4174

Ez az, amiből alig fog látszani valami. Ha véletlenül sikerül a két felet összefogatni valamivel. :(((
Zsóti 403963 2007. november 6. 17:36
Válasz erre
Szia Ram!
Bocsi a képek minőségért, de telefonnalé csináltam,a digitálisom tönkre ment,ma beleöntöttem a homok+sulifix keverékét,lassan készülget!Nemsokára teszek fel jobb képeket!
warbirds 403962 2007. november 6. 07:01
Válasz erre
Köszi, ezek is jól jönnek az alakítgatáshoz. A Hunavia-n is találtam pár képet, ahol látszik még távolabbról két fedezék. Így pl. azt is megtudtam, hogy az egyik oldalfalban valami "kamra" van...:) Gondolom fegyverszoba vagy mifene lehet. Lassan azért összeáll a kép! :)) Üdv! warbirds
bikedoki 403961 2007. november 6. 07:01
Válasz erre
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm az elismerő szavakat.
halaci! Sajnos jól gondolod a fröccsöntésből adódik az anyagvastagság, de mivel mindkét oldala mintás, így elég körülményes lett volna a vékonyításuk.
ChevyG! Skif 1:35 BTR-152E+Eduard maratás+pár saját alkatrész (üléskeretek, váltók, vezetékek).
Buch! Jogos az észrevétel. Fejtetőre állítottam amikor a gumikat felraktam, így egy kicsit megfordult a világ. :-) Ha meg már levettem őket, akkor kicsit megcsiszolom, hogy kopottabbak legyenek. Köszi!
üdv:bikedoki
Ram 403960 2007. november 5. 21:32
Válasz erre
Zsóti, ha a homályos katonaalakú foltokon kívül valami látszana a beállításból, könnyebb lenne véleményt mondani...
ChevyG 403959 2007. november 5. 19:36
Válasz erre
Szia!
Nekem tetszik!
(a képekre télleg gyúrj kicsit)

üdv!
Zsóti 403957 2007. november 5. 19:29
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8

Sziasztok!Nállam ez készülget!Még van vele munka bőven,csak a kép kedvéér összeraktam őket!A címe valami olyasmi lesz, hogy Moszkva felé!Ja és bocs a képek minőségért, majd lesznek jobbak is!Ha valakinek van ötlete, hozzászolása akkor irja nyugodtan:)
Buch 403956 2007. november 5. 18:56
Válasz erre
Szia Bikedoki!
Nagyon ügyes vagy így a fotók alapján.Látszik, hogy nem az első maketted, amit építesz!Gratulálok!Remélem versenyeken is találkozhatunk vele.Egy pici észrevétel: a gumik nem a forgás irányba néznek, ellenkező irányba kell a mintázatnak állnia.
Üdv.
migi 403955 2007. november 5. 18:43
Válasz erre
MiG_23
MiG_23
MiG_23-1
MiG_23-1
MiG_23-2
MiG_23-2

Szia
Nembiztos hogy elkell távolitani ,próbálgasd meg az összes variációt és azt csináld meg ami NEKED tetszik.Ezek Mig-23 képek de a fedezék ( szerintem ) nem változik a két tipusnál. Ha rosszul tudom akkor valaki igazitson ki.
Üdv:migi
SSgt_Chris 403954 2007. november 5. 18:31
Válasz erre
Amellett, hogy nagyon tetszik, kíváncsi lennék egy felülről-hátulról készült fotóra, mivel lentebb láttam, hogy sokat molyoltál a küzdőtérrel, fülkével is. Talán látszana valami? Gratula!!!
jaffa 403953 2007. november 5. 18:08
Válasz erre
fasza lett grat mien készlet 1:35ös gondolom
ChevyG 403952 2007. november 5. 16:57
Válasz erre
melyik készlet?
kiegészítőket felhasználtál?
üdv!
Grande 403951 2007. november 5. 16:53
Válasz erre
Nem kommentálom Bikedoki, mert Én sem vagyok "nagy" makettezo, de ez gyönyörü lett! Végre egy orosz járgány :))) Gratulálok!!!
halaci 403950 2007. november 5. 16:41
Válasz erre
Nagyon szép lett! Egy kérdés - valóban kérdés, nem kritika -: a szélvédőre lehajló páncéllemezek, illetve az ajtó ilyen vastag volt az eredetin is, vagy csak a fröccsöntésből adódott?
diegabor 403949 2007. november 5. 16:32
Válasz erre
Mintha egy eredeti 1:1-est látnék, bár még soha nem láttam eredetit...
Elismerésem!!!
Gyuro83 403948 2007. november 5. 16:19
Válasz erre
Szia Bikedoki!

Nem vagyok még nagy makettező ezért még nem tudom nagyon kritikus szemmel nézni, de ahogy elnézem ez egy gyönyörű járgány!!!Nagyon tetszik!
bikedoki 403947 2007. november 5. 16:10
Válasz erre
DSC01687
DSC01687
DSC01688
DSC01688
DSC01689
DSC01689
DSC01690
DSC01690
DSC01693
DSC01693
DSC01694
DSC01694

Ma végeztem a BTR-rel.

Véleményeket szívesen veszem.
Stefan 403946 2007. november 5. 15:21
Válasz erre
Nagyon szép munka. Én is papírozok (is), úgyhogy tudom milyen, de én nem szoktam ilyen élethűre megcsinálni, de meghoztad a kedvem :)
Szamuráj 403945 2007. november 5. 14:31
Válasz erre
Stefan!;-)

Papírból, vékony karton, 3 nézeti rajzok alapján szerkesztettem meg a sablonokat; és a külső felületeket pedig kétkomponensű gyantával vontam be a kényes ívelt felületeken, hogy ne látszódjon a megtört felület a papíron. Nemsokára megérkezik a GPM 1/33-as Aichi Seiran hidroplán papírból, aztán majd küldök képeket az építéséről.

Üdvözlettel:

Szamuráj
Stefan 403944 2007. november 5. 13:28
Válasz erre
Blasio 403943 2007. november 5. 13:23
Válasz erre
Egyébként baromi jó a koptatás, tetszik, hogy a felségjeleknél máshogy kopik, mint a gép többi részén. Nem vagyok nagy japán repülő- fan, de annyit hallottam én is, hogy a végén már "mindegy mi, csak zöld legyen" alapon történt a feestés az anygahiány miatt. További jó munkát!
Szamuráj 403942 2007. november 5. 12:51
Válasz erre
Blasio!

Köszi az észrevételt, utánajárok, egyébként meg tényleg ennyire kopottas volt az egész felület, egyik ismerősöm azt mesélte, hogy a háború végén még algát is kevertek a zöldbe. :-) Az meg csúszik, így hamar kopott. :DDD
Blasio 403941 2007. november 5. 12:27
Válasz erre
Szamuráj!

Nagyon babán néz ki! Kérdés: a csűrök, fékszárny, stb. is direkt fémszínűre van koptatva? Mert ha az eredetin ezek vásznazottak voltak, akkor sántít a dolog egy kicsit.
bikedoki 403940 2007. november 5. 12:00
Válasz erre
Szia ChevyG!

Köszi! Ecsettel, művész olajfestékkel (fekete+burntsienna).

üdv:bikedoki
Szamuráj 403939 2007. november 5. 11:59
Válasz erre
Val1
Val1
Val2
Val2
Val3
Val3

Sziasztok!:-)

Pár fotó az 1/48-as szkreccs Aichi D3A2 Val-ról, amely 80%-os állapotban van, a pilótafülke és tető, valamint apróbb festési munkálatok még hátravannak. Egyedül a propeller és a motor származik "idegenből", a többi papír. :-)

Szamuráj
ChevyG 403938 2007. november 5. 08:57
Válasz erre
heló!
Gyönyörüek a kopások!
Hogyan készültek?
üdv!
bikedoki 403937 2007. november 5. 07:04
Válasz erre
DSC01673
DSC01673
DSC01674
DSC01674
DSC01676
DSC01676
DSC01675
DSC01675

Sziasztok!

A BTR projekt a végéhez közeledik. Most így állok.
Kalóz 403936 2007. november 4. 21:17
Válasz erre
Ha amakett italeri, akkor még ragasztó sem árt a matricák alá, bár nem biztos, hogy elégséges (sokszor anyagukban csillognak, amivel semmit nem lehet csinálni, max körbefesteni) . Nekem inkább a hordók valahogy nem tűnnek igaziaknak. Amúgy nem lenne rossz. A dilatációk tényleg kicsit erősek.
Kalóz
Hawk 403935 2007. november 4. 21:16
Válasz erre
Köszönöm a tanácsokat, a betonkockákra máskor majd jobban figyelek.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.