/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741.
sdsdaf 412134 2009. augusztus 9. 19:23
Válasz erre
lucky 412133 2009. augusztus 9. 19:09
Válasz erre
Van egy olyan eszköz, h fixírcső.Ez két cső egymáshoz képest derékszögben rögzítve.A derékszög csúcsán ér össze a két cső.
A használata:
Az egyik cső függőlegesen áll ez van a festékben.A másikon áramlik a levegő.
Az áramló levegő vákumot kelt a függ. csőben és felszívja a festéket, majd a cső végén elporlasztja.

A dió kicsit játékszerű, kevesebb lehet, több lett volna.
Első munkának viszont nem rossz.
pepe 412132 2009. augusztus 9. 19:04
Válasz erre
ZIL 157 6
ZIL 157 6
ZIL 157 4
ZIL 157 4
ZIL 157 7
ZIL 157 7
ZIL 157 4
ZIL 157 4

Sziasztok

Épp most fejeztem be ezt az 1/72-es Trumpeter ZIL 157-t.
Lecseréltem a sárvédőt, az ablakokat, a szélvédőket, a kapaszkodót, a létrát. Gyártottam a lámpához üvegburkolatot, stb. Az alap gipsz, a kő igazi, a fű sajátgyártás.
Szerintetek milyen?
Raffinak 412131 2009. augusztus 9. 17:27
Válasz erre
A járművekre kéne már rámenni mert nagyon "Toys" ahogy kinéznek ecsettel is lehet szépen festeni csak gyakorlás gyakorlás nem a mennyiség hanem minőség a lényeg azzal meg ne gyere,hogy gagyi a makett mert egy 1000.-ft-os tankból is szépet lehet varázsolni ha szépen van kivitelezve a festés a környezet meg olyan mint egy focipálya, a kurszki tankcsatát nem lehet egy "asztalnyi" dión megjeleníteni mert ahhoz legalább egy nagy szoba kéne vagy 200 nm na de nem ez a lényeg a jelenet meg sehogy sem jó de nem akarom kedved szegni mielőtt bele kezdel egy ekkora horderejű műbe előtte jó lenne tudni,hogy is történt ez valójában.Üdv!Peti
Raffay007 412130 2009. augusztus 9. 16:20
Válasz erre
Muszály volt:)Nincs festékszóróm!
Jól bekoszoltam egy kevés vizet!Ablakmosóról leszedtem a szórófejet!Azzal átspricceltem!Szerintem egész jó!
proo0 412129 2009. augusztus 9. 16:15
Válasz erre
na így már jobban néz ki sikerült vízfestékkel?
Raffay007 412128 2009. augusztus 9. 16:12
Válasz erre
Átfestve (7)
Átfestve (7

Kicsit megfestettem a füvet!Így talán már nem annyira rikító!Első fűszórásom:)A KUBU-s flakon idális a statikus töltés eléréséhez:)
lucky 412127 2009. augusztus 9. 16:02
Válasz erre
Szép lesz, de Ákos javaslatát megfogadnám.
Így túl egységes a fű.
Ákos 412126 2009. augusztus 9. 15:50
Válasz erre
Szép lesz!
A növényzethez: ahogy Bubu írta, én belenyírnék egy kicsi, hogy csomósabb legyen, aztán sűrű bő lakkal átecsetelném a tetejét a fűszálaknak, majd morzsolt mohát szórnék rá, ezzel imitálnám a felmagzott füvet.
Csobi21 412125 2009. augusztus 9. 12:50
Válasz erre
Köszönöm!
Bubu 412122 2009. augusztus 9. 11:00
Válasz erre
Szia!
Pumának csak a 234/2-t hívták!
Üdv:Bubu
Salieri 412121 2009. augusztus 9. 10:26
Válasz erre
kogi76 412120 2009. augusztus 9. 10:02
Válasz erre
Szia bikedoki!
A jármű nagyon szép!Grat.
Azonban lenne egy apró megjegyzésem:a rozsdafoltok elhelyezése sztem lehetne egy picit átgondoltabb.
Szép napot!Üdv.
Tibcsi 412119 2009. augusztus 9. 09:56
Válasz erre
Azokban én sem vagyok otthon, de én Pumának nézem. :) A pontos tipust majd doki kolléga megmondja. :)
Csobi21 412118 2009. augusztus 9. 09:44
Válasz erre
Nem nagyon vagyok otthon a vh-s járművekben, de meg tudnád mondani mi is ez? Nagyon szép, gratula!
Bubu 412117 2009. augusztus 9. 07:28
Válasz erre
fű 01
fű 01
fű 02
fű 02
vegyes fű3
vegyes fű3

Szia bikedoki!
Ha egy észrevételt megengedsz, szerintem ilyen magas fűnek a teteje már felmagzik és talán nem ennyire "egyforma "magasak a fűszálak,esetleg ha tennél közéje más fajta növényeket is akkor sokkal élethűbb lenne.Mellékelek pár képet, hogy mire is gondolok!
De a jármű nagyon tetszik!:)
Üdv:Bubu
bikedoki 412116 2009. augusztus 9. 06:59
Válasz erre
Köszi mindenkinek!

Mortyi! Nem, a fűvel még lesz dolgom, mert nekem sem tetszik ez a szín.
Zoltán 412115 2009. augusztus 8. 23:44
Válasz erre
joozsyka 412114 2009. augusztus 8. 22:08
Válasz erre
Nekem is kellene ilyen zsugorító gép:)
Nagyon élethű; gyönyörű
Mortyi 412113 2009. augusztus 8. 21:28
Válasz erre
bikedoki!

Nagyon komoly szép darab, a fű marad ilyen zöld ?

Üdv Mortyi
Bubu 412112 2009. augusztus 8. 21:25
Válasz erre
bikedoki 412111 2009. augusztus 8. 21:07
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Sziasztok!
Nálam ez van soron. Még nincs készen csak alakul.
Ahogy haladok, majd lesznek még képek.
proo0 412110 2009. augusztus 8. 19:59
Válasz erre
hát nem tudom egy próbát megér,de kicsit barnítsd is.
Raffay007 412109 2009. augusztus 8. 19:58
Válasz erre
Szerinted a sötétzöld vízfesték fogna a műfüvön vmit?Nekem is túl világosnak tünik!
georch 412108 2009. augusztus 8. 15:52
Válasz erre
proo0 412107 2009. augusztus 8. 14:38
Válasz erre
ja és ez a mohás megoldás sem a legrealisztikusabb(én is így csináltam)szerintem a füvet is meg kéne ecsetelni valami hígabb sötétbarnával.
proo0 412106 2009. augusztus 8. 14:34
Válasz erre
Szia szerintem jó lett de nem hiszem hogy így el tudna görbülni egy ágyúcső mint az utolsó képen.Nem írtad a méretarányt gondolom 1/72 ugye?
joozsyka 412105 2009. augusztus 8. 14:26
Válasz erre
DSCF0993
DSCF0993
DSCF0994
DSCF0994
DSCF0995
DSCF0995
DSCF0996
DSCF0996
DSCF0997
DSCF0997
DSCF0998
DSCF0998
DSCF0999
DSCF0999
DSCF1001
DSCF1001
DSCF1002
DSCF1002

Na végre sikerült megtalálni a masinán a makro funkciót.
Tegnap eszkábáltam egy FuG 212-es antennát a Revell 48-as Bf-110G-2-eséhez (G-4-é átalakítva házilag). Ez lehet meg is látszik rajta.
A múlkori tartozásomat pedig törleszteném He-70 ügyben. Remélem most már látszanak a részletek is.
Raffay007 412104 2009. augusztus 8. 14:03
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04

Sziasztok!
Gondoltam megmutatom a frissen füvesített dioramam(terepasztalom) képeit!A kurszki csata akar lenni!Még rengeteg minden hiányzik!A gyalogság és a sok apróság!Ez az első füvesítésem!
Gery 412103 2009. augusztus 8. 12:42
Válasz erre
Az lehet, de ilyen festése volt a 2003-as Air Powertől kezdve a gépnek:) A beceneve: Blue Lightning. A JaBoG 31 Boelcke gépe volt, 44+31-es oldalszámmal.
vereri05d 412102 2009. augusztus 8. 11:54
Válasz erre
Gery 412101 2009. augusztus 8. 10:45
Válasz erre
Félkészen
Félkészen
Félkészen2
Félkészen2
A kicsike kabinja
A kicsike kabinja

Sziasztok!
Nálam ez a "kicsike" készülget éppen:
Revell Panavia Tornado IDS 1:32
balaton 412100 2009. augusztus 8. 10:43
Válasz erre
juge75 412099 2009. augusztus 8. 10:13
Válasz erre
200908071243
200908071243
200908071244
200908071244
200908071245
200908071245
200908071246
200908071246
200908071247
200908071247
200908071248
200908071248
200908071249
200908071249
200908071250
200908071250
200908071251
200908071251

Tegnap este eddíg jutottam, már felismerhető a jármű.
halaci 412098 2009. augusztus 7. 15:40
Válasz erre
A kész mű kinyitva
A kész mű kinyitva
rudak-becsukva
rudak-becsukva
also-rogzites
also-rogzites
felso-rogzites
felso-rogzites
hatso-tamasz
hatso-tamasz
hatso-tamasz-csukva
hatso-tamasz-csukva
total
total
közeli
közeli

A fotózáshoz még egy tanács: sokszor már az is segít, ha a fény nem szóródik szét a teljes szobában. Ezt a hátteret kb. 20 perc alatt csináltam. Kell hozzá két rövid vitrázsrúd vagy bármilyen vékony rúd, krepp papír. A pizza árát nem számolva kb. 300 Ft volt. A krepp papírt összecsukásnál fel lehet tekerni a rudakra, lehet többféle színt venni, attól függően, hogy milyen a makett színe. A papír alá szükség szerint tehetünk valami dobozt, ha azt szeretnénk, hogy a makett a inkább az optika síkjában legyen, a közelképen pl. egy fagylaltos doboz került a Grant alá.
juge75 412097 2009. augusztus 7. 14:55
Válasz erre
SZURN 301, az eredeti
SZURN 301, az...
PICT0054
PICT0054
0.5 ös Sztirolból készül a perem, egymáson lesz 2 csík.
0.5 ös Sztirolból...
200908071228
200908071228
200908071230
200908071230
200908071232
200908071232
200908071233
200908071233
200908071234
200908071234
Alváz módosított Trumpeter, a felépítmény teljesen saját.
Alváz módosított...
200908071236
200908071236
Jobb oldali szerelőnyílás fedelek és turbina beömlő
Jobb oldali szerelő...
200908071238
200908071238
Szárazpróba, zsanérok még hiányoznak, apróbb fedelekkel és a töltőnyílással, amit a Trumpeter felső részéről műgyantából lemásolok.
Szárazpróba, zsan...
200908071240
200908071240
200908071241
200908071241
200908071242
200908071242

Újabb képek a készülő SZURN-ról.
Icebreaker 412096 2009. augusztus 7. 11:52
Válasz erre
A csőrét én mindig öngyújtóval kezelem. Pillanatok alatt kiég a csőből a belekötött ragasztó.

A Revell-t valóban sűrítik, de ennek több oka is van. Az egyik, hogy így kevésbé illan, egy másik, hogy lassabb lesz a száradása ,harmadik nem fut szét olyan nagyon.
Biztos van még számos oka, ez a felsorolás a teljesség igénye nélkül született.
Samee 412095 2009. augusztus 7. 11:50
Válasz erre
Csőrős ragasztó kitömítésére tipp:
Kiégetni :) Kb. 10 éve alkalmazom és nem volt eddig gond.
gaborka 412094 2009. augusztus 7. 11:36
Válasz erre
Nem mondtam hogy nem:)
... de a Revellben van némi oldott műanyag, sűrűbb is valamivel.

c[ ]
HUJBI 412093 2009. augusztus 7. 11:35
Válasz erre
nekem tökmindegy, melyik folyik mellé, ugyanolyan idegbeteg leszek. a csőrös Revell viszont bevált, csak mindig kell egy drótdarab kipucolni, hiába teszem vissza a kupakot és teszem le állítva.
Icebreaker 412092 2009. augusztus 7. 11:31
Válasz erre
A Revell ragacs alapja Etil-Acetát, a Humbrol-é(MEK) pedig Metil-Etil-Keton. Tehát majdnem ugyanaz, csak tök más.:-)
Tibcsi 412091 2009. augusztus 7. 11:25
Válasz erre
Tudom :) Előtte triklóretilénnel ragasztottam, csak elfogyott és nem tudtam szerezni... de a Liquid Poly tökéletesen ugyanolyan tulajdonságú. Csak másképp büdös. :))
gaborka 412090 2009. augusztus 7. 11:22
Válasz erre
Ez azért van, mert a Humbrol ragasztó tiszta oldószer (MEK), a Revell pedig eleve tartalmaz némi oldott polisztirolt.

c[ ]
Tibcsi 412089 2009. augusztus 7. 11:20
Válasz erre
Még egy megjegyzés: azért is szeretem jobban a Humbrol folyékony ragacsot (Liquid Poly), mint a Revellt, mert a Humbrol nyom nélkül elpárolog az ecsetből, a Revell meg beleszárad...
Szõkekapitány 412088 2009. augusztus 7. 11:02
Válasz erre
Extra kevés ragasztó felviteléhez a kis alkatrészekhez a sodrott villanyvezeték réz erét ajánlom. Ragasztócseppbe belemártani a rézhuzalt és azzal a célterületre juttatni.

Diorama!
A mellékelt linken találsz jó leírásokat makett fényképezésről.
www.modellversium.de/tipps/4-modell-fotografie/

Bocs, de igazuk van a többieknek, alig látszik valami, ami látszik az is olyan, hogy nincs mit hozzáfűzni.
Tibcsi 412087 2009. augusztus 7. 07:56
Válasz erre
Ez nekem egy kicsit furán hangzik... én méretaránytól függetlenül folyékony (ecsetes) ragasztót használok (igaz, nem Revellt, hanem Humbrolt - az hígabb), ill. pillanatragacsot, ahol az kell.

Persze nem 4-es laposecsettel hordom fel, hanem egy direkt e célra tartott 0-ás ecsettel. :)
balaton 412086 2009. augusztus 6. 23:41
Válasz erre
Gratulálok! Ez gyönyörű lett :)
Vidgul 412085 2009. augusztus 6. 23:15
Válasz erre
Dioráma!

1:72-es maketthez nem a legszerencsésebb ecsetes ragasztót használni. Inkább használj csőröset mert azzal az apró alkatrészeket nem lepi el a ragasztó. Vagy ha ragaszkodsz hozzá akkor egy kis tégelybe vagy egy sima papírra önts egy kis ragacsot és óvatosan nyomkodd bele a ragasztani kívánt dolgokat. Amúgy csatlakozom az előzőekben megnyilvánulókhoz miszerint alig látni a makettedet. Ha makettet fényképezel akkor mindig ügyelj a megfelelő megvilágításra. Használj két fényforrást és azok közé rakd a művedet. Ha egészen kis dolgokat akarsz fényképezni vagy közelről akarsz valamit megmutatni akkor használd a makro üzemmódot, ha pedig a színeket akarod szemléltetni akkor figyelj oda a fehéregyensúly (white balance) helyes beállítására. Remélem segítettem. Jó munkát.
vereri05d 412084 2009. augusztus 6. 22:15
Válasz erre
Én annyit látok rajta hogy kicsit sok rajta a ragasztó nem?
Erich
juge75 412082 2009. augusztus 6. 20:33
Válasz erre
Annak a gépnek is tereptarka volt a légcsavarja.
Légcsavar és futókerekek lengyel pzl-37b Los makettből valóak voltak.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741.