<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
hangagyula | Adatlap | 422569 | 2012. április 30. 15:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Glitter gratulálok,mindig követem a munkáid,fantasztikus vagy,üdv Gyula. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
glitter | Adatlap | 422568 | 2012. április 30. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Tibi, alapból is tetszett, de így klasszisokkal jobb lett! ANT, ez a fajta totálisan aprólékos részletesség mindíg lenyűgöz! Freddy, szép munka! Én közel fél év előkészület után elkezdtem összerakni a kastély szomszédságát, egy templomot és környékét. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 422567 | 2012. április 30. 14:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szia,dioevil!De a zsanérok nagyon ütősek is lettek.Hajrá! Nekem a skif-től van meg a 3-as,Aber maratással félbe hagyva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 422566 | 2012. április 30. 13:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dioevil | Adatlap | 422565 | 2012. április 30. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 422564 | 2012. április 29. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Attól eltekintve, hogy borzasztóan vastag a festék rajta, a legnagyobb hiba, hogy a két külső tartóra csak R-60-asokat lehet függeszteni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 422563 | 2012. április 29. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422562 | 2012. április 29. 18:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, már én is rájöttem, hogy ezeket egyszerűbb külön lefesteni és utána a helyükre rakni. Na, majd legközelebb. atu71:köszi neked is. Eredetileg is ilyen ütött-kopottat akartam, csak első verzióban téli álcát kapott volna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422561 | 2012. április 29. 16:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Szepen osszehoztad,gratu. tetszik az elhasznaltsaga. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 422559 | 2012. április 29. 16:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Nem lett rossz. Én most kiszedtem őket, mert a helyén ezt normálisan nem lehet lefesteni, olyan szűk a hely. Én ahol belenéz a parancsnok és azt a részt, ahol "kijön a nézése" azt átlátszóra hagyom, a többit aluval fogom megfesteni, majd oliv zölddel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422558 | 2012. április 29. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 422557 | 2012. április 29. 16:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Közelit tudsz lőni róla? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422556 | 2012. április 29. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, urak! McFrost: végül kompromisszumos megoldás született a periszkóp festésnél. Megmaradt a fekete periszkóptest, a lencséket Mr. Metal Color alumíniummal festettem, ez volt a legezüstösebb ezüst!:-) Végül higított zölddel "befolyattam" az egészet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 422555 | 2012. április 29. 16:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 422554 | 2012. április 29. 15:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm mindenki hozzászólását.ANT nagyon jól néz ki,gratulálok. Laposalátét,a vizet kristály cukorból készítettem.Felmelegítve megolvasztottam,a tetején a hullámokat szaniter fugázóbból csináltam.De nem ajánlom,mert a meleg cukor eldeformálja a makettet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 422553 | 2012. április 29. 11:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 422552 | 2012. április 29. 11:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Szia,atyitibi!Gratula,nagyon tuti lett! A vizet miből gyártottad? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaben21 | Adatlap | 422551 | 2012. április 29. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló.Szuper lett.Nagyon életszerűre sikerült ez a kis mű. Gratula.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 422550 | 2012. április 29. 09:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A fülét kirázó figura nagyon ötletes! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 422549 | 2012. április 29. 09:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Luthor | Adatlap | 422548 | 2012. április 27. 14:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Felnőtt hobbi kategória, méretarány szerint. Esély mindig van... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Barni83 | Adatlap | 422547 | 2012. április 27. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia BalEee! Szerintem nagyon jól sikerült, én szívesen látnám egy versenyen. Ha versenyre szeretnéd vinni több kategória közül is választhatsz, attól függően az adott versenyen éppen melyiket indítják. A versenyre való nevezés előtt ajánlatos megnézni milyen kategóriákat indítanak az adott versenyen, de biztos találsz olyat amelyikben tudod majd nevezni. Milyen méretarányú a makett?(szerintem 1:48, ezt így a képek alapján nem tudom eldönteni). Pl.: 1:48 repülő(1:48 sugárhajtású repülő). Barni | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422546 | 2012. április 27. 09:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elliot, Sennás! Közben az én képeim is elkészültek. Kellett hozzá némi mázli is, mert nem mindig van használható tömlőből egy párra való. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 422545 | 2012. április 26. 19:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Nagyon formalodok a kicsike,johet a folyt. En is elkezdtem, csak most kevesebb az idom,jelenleg a hegg. varratokat keszitem ujra,hamarosan lesz foto:-))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cofi73 | Adatlap | 422544 | 2012. április 26. 19:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 422543 | 2012. április 26. 19:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szeretném versenyen is kipróbálni magam. Milyen kategóriában, korosztályban indulhatnék, ha 18. életévem már 7 hónapja betöltöttem? :) A makett Italeri F-16DJ/DG, Eduard maratás, Aires kiömlő és katapult ülés. Ja, és milyen eséllyel indulhatnék vele? Köszi :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gabes | Adatlap | 422542 | 2012. április 26. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 422541 | 2012. április 26. 17:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422540 | 2012. április 25. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Elliot!Ha azóta nem sikerült képet szerezned a "kutyafejről"csináltam párat. Itt inkább csak az a lényeg hogy is néz ki összerakva.Mire lemásolod:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422539 | 2012. április 24. 10:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az a "fékháromszög vas" a fék biztonsági kengyel. Feladata az, ha a fékháromszöget tartó csapszegek vagy a fékfüggvas eltörne/elveszne a fékháromszög ne essen a sínre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elliot | Adatlap | 422538 | 2012. április 24. 07:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Ha a rézszínű drótot érted a "fékháromszög vas" alatt, akkor ilyet én is készítettem, ez látszik is a korábbi képeken. A készlet tartalmazza a drótot (igaz másikat használtam, nálam fémszínű) és az 1:35 méretű hajlítási sablont is az összerakási útmutatóban. Üdv.: Elliot | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422537 | 2012. április 23. 21:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem irigyellek.Mi még szóba vizsgáztunk.Talán utoljára.1-3 éven belűl az NKH-nál:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422536 | 2012. április 23. 21:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jún 18... itt van az asztalon 1/2 kg papír a tesztkérdésekkel.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422533 | 2012. április 23. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg nagyobb a téma. Ma voltam időszakos vizsgán.Ne félj is ki kérdeztek mindenből:)1 1/2h inkvizíció:( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marv85 | Adatlap | 422532 | 2012. április 23. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! :) Nekem is van egy 1:72 es black hawkom amit roncsnak szánok... :) még nem álmodtam meg, hogy hogyan... :( :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 422531 | 2012. április 23. 19:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Egészen szép darab lesz :) Én most szerezek be egyet 1/72-ben, habár nálam nem teljes pompájában fog megépülni. Egy roncsnak álmodtam meg a vietnámi dzsungelben..:P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422530 | 2012. április 23. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg a fék biztonsági kengyelek kimaradtak... :( Minden fékháromszög mindkét végére kell egy-egy. Valószínű 2 kormányszelep volt rajta, forgóvázanként 1-1. Tehát kiiktató váltóból is 2 van.A másik meg vonatnem váltó lesz, mert sztem ennek nem változott annyit a súlya, h szükség lett volna raksúlyfékezésre. Viszont a sebességfüggő fékezésre szüksége lehetett. Laikusok számára: személyvonati fék nem csak személykocsin van! A megnevezés arra utal, h ezt a fajta féket a személy szállító vonatokon használták eredetileg. A tehervonati és a személyvonati fék között a különbség az oldási időkben van. A személyvonati gyorsabban old. Tehát a személyvonati fék gyors oldásút, vagyis gyors működésűt jelent.A tehervonati fék lassú oldású, vagyis lassú működésű. Időben ez úgy néz ki h 30 sec alatt fel kell oldania a gyors működésűnek, és 30 sec és 2 perc között a lassúnak. Gyors működésű egyébként a rapid (gyorsvonati) fék is, a hozzá kapcsolt kiegészítő fékekkel együtt. Ez a téma sokkal nagyobb, mint ami ide befér, de a lényeg nagyjából ennyi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422529 | 2012. április 23. 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422528 | 2012. április 23. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Elliot!Nézegettem én is közben igaz ez csak makett de ha jól látom 2 db raksúlyváltó van.Mind a két forgó váznak van sajátja.Lehetőleg ezek majd egy irányba nézzenek!Illetve ügyesen kifigyelte a srác kell tenni "fékháromszög vas-at" igazából lucky mester tud pontos adatot mondani menyi kell rá szerintem a 2 forgóváz külső tengely párjai felől az 8db?Esetleg ezeket érdemes meggondolni majd ha nem késő az összerakásnál. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marv85 | Adatlap | 422527 | 2012. április 23. 17:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 422526 | 2012. április 23. 10:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A sárga egy kicsit vaskosnak tűnik, és formára is eltér a képektől. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422525 | 2012. április 23. 09:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A 82-n a kék rész az tuti kiitató váltó a többit nem tudom. A 73 és 77 stimmel. Az ágyús hídon is tömlő van, kutyafejjel a végén. A tömlő másik vége hollandi anyával csatlakozik a csőhöz. Nem lepődnék meg, ha a valóságban a hídszerkezeten lévő tömlő is Ackerman váltóval ( a végelzáró váltó másik neve) lenne felszerelve, úgy mint a fék kapcsolatoknál. kép hamarosan ( pár nap) lesz, az összekapcsolt fejekről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elliot | Adatlap | 422524 | 2012. április 23. 07:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm a sok segítséget, azt hiszem kibogoztam mindent. A 82-es képen pirossal jelölt karok rá vannak öntve a testre, ebből látszik egy a 76-os képen is a fellépő mellett és ez van az eredeti képen is jelölve. A kékkel jelölt részre kerül majd a kiiktató váltó maratott karja, de ezt még nem raktam fel, mert építés közben tuti lepattanna. A 73-as képen lévő csonkot kell majd összekötnöm tömlővel az ágyút hordozó résszel és ezen van a kutyafej is? A 77-es képen látható részekre kerülnek a karok? A francia feliratos képeket ismerem én is, erről sokat másoltam a motoros felépítményhez. Üdv.: Elliot | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csehszko | Adatlap | 422523 | 2012. április 22. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy Ju-87 G-1 -est készítek.Szeretném magyar jelzéssel festeni. Sajnos egyenlőre nem találtam infót , elméletileg ez a típus nem volt a Magyar Királyi Légierőben ,azt szeretném kérdezni ,hogy Ti tudtok e róla? Ezeket a típusokat találtam a légierőnkben: A,B-2,D-1,D-3,D-5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422522 | 2012. április 22. 20:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó a tipped!Sugárzok a boldogságtól:) Jobb vagyok mint Steven Seagal már 3!ilyen vonatott állítottam meg.HÚÚ.. Ez csak vicc volt írásbelit kézbesítettünk. Ha délbe látom 14175-be tartó zöld+kék kommandós kocsit este bizti banzáj lesz nyírbe(14019). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cosworth1981 | Adatlap | 422521 | 2012. április 22. 13:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 422519 | 2012. április 22. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 422517 | 2012. április 22. 09:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van egy olyan tippem, h a RID táblán 7-es a kódja... Az a bizonyos 3 körcikk. ;) A 26255 hsz-ben az orosz SA akárhányas kapcsoló van összekapcsolt helyzetben. Mi ilyent nem láttunk már vagy 10 éve amióta a " birodalmi batár" kocsik nem járnak erre. Valahol láttam egy olyan képet ahol az ágyú be volt vonatba sorozva és hát gondolom télen nem akartak megfagyni útközben.. A gőzfűtés akkor normális volt. Mellékesen a legjobban szabályozható, de qrva munkás beállítani,és a kapcsolatait kezelni.Volt hozzá szerencsém... A második horog ilyen felhasználása inkább rögtönzés sztem. A tartalék horog, esetleg egyéb kapcsolási feladat valószínűbb. Egyszerűbb lett volna egy hajlított laposvasat felszegecselni a mellgerendára. Öreg szakikat kéne erről kérdezni, mert én se tudom.. Ha időm engedi lesz fotó az összekapcsolt fejről is.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422516 | 2012. április 21. 22:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na lucky 1 vagy 3 mp mire kitalálod mi van a képen?Amúgy tudod ,hogy titkos:)! De mivel nem én fotóztam SŐT nem is én tettem először a netre így nem fáj a fejem:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 422515 | 2012. április 21. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |