/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Laci 430840 2009. január 9. 17:47
Válasz erre
Üdv minden hajósnak!
ÚJRATERVEZÉS!Mondaná a GPS.Elérkeztem arra a pontra,mikor erőt érzek magamon.Sajnos én is újra kezdem az egész felépítményt,tekintettel arra,hogy a szellőzőket meg egyéb "finom" dolgokat meg kell csinálni pluszban rajta.Például a merevítők hiányoznak a nappali híd alján stb-stb.,amit nehéz lenne megcsinálni,mivel már be van építve az a része.Ha szét bontanám több bajt csinálnék,mint hasznot.Tehát a hajótest megmarad,a felépítmény meg újra építve lesz legközelebb látható.Igérem teszek fel róla képeket,hogy hogy haladok vele!Hát mit is mondjak ezek után még?
ChevyG 430839 2009. január 9. 11:27
Válasz erre
Hi!
Nekem sok háttéranyagom van a Lex-ről és a Sara-ról, keress meg msn-en majd feltöltöm!
üdv!
BBalázs 430838 2009. január 9. 11:03
Válasz erre
Nem keseredtem el, mert tényleg csak gyakorlásnak szánom a makettet! Az igazság az, h a repcsik nem is voltak a készletben - bontott makettről van szó (így tényleg nem kell kivennem :) ), pár apróbb alkatrész hiányzik. A beleszeretéstől messze vagyok még :) ami elsődleges cél nálam, hogy pl.: a fedélzet fa boritásának osztását gyakorolhassam és egyéb fogások. Az egész projekt célja, hogyha vmit elrontok, akkor az ne egy későbbi makettemen tegyem, mint pl a Grosser Kurfürst...
Ede és Csatahajós! Ha van háttéranyagotok a Lexingtonhoz, azt szivesen fogadom!
ChevyG 430837 2009. január 9. 10:32
Válasz erre
csatahajós 430836 2009. január 9. 09:34
Válasz erre
Sajnos igazad van, a Fujimi kitek nagyon gyatrák. Az első számú probléma, hogy a hajótest alakja vészesen nagyon nem jó...elég csak megnézni a vízvonalnál a tatat, a kiten lekerekített fenek van a hajóknak, a valóságban szinte penge éles volt.
A Lexnél Ede teljesen jól leírta az ágyúk-fedélzetkiszélesítés összeférhetetlenségét...a Sara.nál meg megadják az átépített parancsnoki tornyot, de a kémény ugyanolyan magas mint a Lexen :), holott a valóságban jócskán levágtak belőle.

Szóval egy katasztrófa az egész, de ha valakit érdekel a steelnavy-n van egy egészen hosszú cikk ahol az összes probléma ki van elemezve.

Ede, az F4F-3asnál valóban nem volt még hátrahajtható a szárny és a Lex csak ilyeneket vitt.
EDE 430835 2009. január 9. 08:58
Válasz erre
Balázs!

Az a Fujimi Lex. többet, nem is ér! Ha fotomaratásokkal is akarsz dolgozni, érdemes kiadni a Trumpi Lexért azt a 4500 Ft-ot. A GMM 14 $-ért gyárt hozzá fotomaratást.
Tudom, hogy csalódtál a Trumpeterben, de ennél az ős Fujiminál sokkal valósághűbb.
Persze, csak ha gyakorolni akarsz...csak végül nehogy beleszeressél!
Ja, csak hogy a kedved elvegyem: Mivel a 203 mm-es lövegtornyok rajta vannak, csak 42 április előtti állapotot készíthetsz el. A repülőfedélzet elejét már a kiszélesített állapotban mutatja, ez pedig a 40-es korszerűsítés utáni állapot. Ilyenkor viszont a lövegtornyok tetején géppuskafészkek álltak már.
A Lexen sohasem voltak Avangerek, úgyhogy azokat ki se vedd a dobozból. És egy apróság: a felségjelzésen a fehér csillagok közepére tegyél egy apró piros pöttyöt. Persze a gépek ebben a korszakban nem kékek, ahogy az útmutató állítja. Az SBD-k szürék, az F4F-ek kékesszürkék, alul világos szürkék, és az "oldalkormánylapáton" fehér-vörös sávok ékeskednek. Ennek a felfestésétől vért lehet pisálni.
Nem vagyok biztos benne, de valójában a fedélzetnek pontosan ilyen formája sohasem volt, szerintem ezt a makettet a Saratoga makettből tenyésztették ki, mert annak volt ilyen a fedélzete.
Ja, nagyon jópofa, hogy az F4F-ek szárnyát hátrahajtott állapotban is fel lehet ragasztani, de vannak olyan értesüléseim, hogy ezeknél a korai gépeknél még nem oldották ezt meg.
Jófej vagyok mi?
Simi 430834 2009. január 8. 23:51
Válasz erre
Hát egyszer lehet, hogy megkérdezem Evert-Jan Foeth-et, hogy ismeri-e PVB-t? Elméletileg mindketten hollandok... de lehet, hogy megsétődik majd Evert-Jan. Ő ugyanis tényleg egy igazi profi makettező. Most éppen a Hood-ot építi 350-ben teljesen "szkreccs"-ként, többnyire sztirolból. Nagyon tud a srác: pl a WEM-nek ő adta át koppintásra a fő lövegtornyot és az én hajómra is ez került fel. Egyszerűen zseniálisan szép és tiszta munka. Ez pont az ellenkezője annak, amit PVB csinál.
BBalázs 430833 2009. január 8. 21:23
Válasz erre
Hát igen... ez a Kongo első pillantásra nagyon jól néz ki aztán elkezdi az ember vizsgálgatni. Végig az járt a fejemben, hogy ez az ember tudna jobbat készíteni, de egyszerüen trehány. Nem az a baj, hogy a korlátok keszekuszák, és h a parancsnoki torony eláll... hanem az, h amennyit ráköltött...
Bár egyenlőre én sem vagyok profi makettező, de rajzolni/festeni pl nagyon szépen tudok. És bizony a legutóbbi rajzomnál is vagy 5x újra kezdtem az Achilles arcát :) (lásd az adatlapomon) Mert igényes vagyok magammal szemben, a képességeimből a maximumot akarom kihozni.
Ezzel csak arra célzom, hogy a baj az emberünkkel, hogy talán sokkal jobbat is tudna, ha vmiért nem csapná igy össze a dolgokat...
Egyébként vettem egy 700-as Fujimi Lexingtont fillérekért (500 Ft), épp azért, hogy gyakoroljak rajta. Mert fejlődni szeretnék...
dcsabesz 430832 2009. január 8. 21:13
Válasz erre
"A csoffat Akagim se lett volna mesterleveles" :-)
M.Pisti 430831 2009. január 8. 20:19
Válasz erre
Laci! Persze hogy pont ez a jó Simiben, és Simi ismer már annyira, hogy tudja csak húzom ilyenkor. A csoffat Akagim se lett volna mesterleveles, ha nincsenek Simi szigorú szemei.
Simi 430830 2009. január 8. 19:16
Válasz erre
Azért magammal szemben is szoktam kritikus lenni... hányszor volt már, hogy pl a lefestett dolgot újra átcsizsoltam, lefestettem, mert nem tetszett, vagy eldobtam az alkatrészt, amit magam fabrikáltam, mert az se tetszett stb stb. És persze, az én hajóim se hibátlanok.
zs180 barátunk járt úgy, hogy a Repulse-áról kértek képeket, meg egy kis írást egy könyv számára. Ő őszintén leírta azt az egy-két aprócska hibát, ami volt a hajóján. A társszerzők meg agyon dicsérték a saját kis gyenge Repulse-aikat. Erre a szerkesztő kihozta, hogy zs180-é gyenge minőség, a többieké meg csodaszép... Ha valakinek nincs hozzá szeme, akkor ne szerkesszen ilyen kiadványt.
Laci 430829 2009. január 8. 16:49
Válasz erre
M.Pisti!
Szerintem Simiben pont ez a jó,hogy észre veszi az ilyen és sok más hibákat.Például nekem is szólt,hogy az ablakok a Bismarck-on nem futnak egy vonalban amit természetesen gyorsan kiküszöböltem.Na most ha nem szól,akkor ne adj isten túl későn vette volna észre és akkor b...hattam volna.Például én is újra építem az első felépítményt,mert találtam rajta igen fatális hibát.Tehát ha undorító munkát csinálok,akkor azt hiszem nem lenne köztetek a helyem.

Simi!
Tehát nyugodtan legyél szigorú,mert másképp nem remekelünk!
dcsabesz 430828 2009. január 8. 16:13
Válasz erre
M.Pisti 430827 2009. január 8. 16:05
Válasz erre
Persze hogy nem! De tuti, hogy ezeket rendelésre csinálja és ebből él meg. Azért dolgozik ilyen tempóban.
Simi 430826 2009. január 8. 15:16
Válasz erre
Pistikém! Ebben igazad lehet. De úgy gondolom, te is hasonlóan igényes vagy. Különben szerintem alap-alap dolog, hogy egy maketten a réseket el kell tüntetni. Ezt legfeljebb csak a 6-8 éves lurkóktól nem várja el az ember.
Különben szerény számításaim szerint kb 100 ezer Ft-ot költött el PVB erre a legutóbbi kis projektjére... megérte?
dcsabesz 430825 2009. január 8. 15:15
Válasz erre
Ezeket a hibákat még a laikus is észreveszi. Akkor lenne könyörtelen, ha már a halandók által nem észrevehető hibákat írná fel. Viszont Simi már ezt is megteheti, mert letette a névjegét. Én sírnék, ha zsűriznem kellene Sietős kollégánk munkáit.
M.Pisti 430824 2009. január 8. 15:05
Válasz erre
Simi! Most már tudom, hogy miért nem kérnek fel téged zsűrizni. Szigorú vagy és könyörtelen. (de igazad van)
Simi 430823 2009. január 8. 14:57
Válasz erre
És talán a Prince of Wales után még lesz is...
dcsabesz 430822 2009. január 8. 14:49
Válasz erre
Simi!

Sajnállak téged átérzem ahogyan szenvedsz, meg a hajót is sajnálom, hogy ilyen kezekbe került. Jó páros lehettetek volna! :-)
Simi 430821 2009. január 8. 14:07
Válasz erre
Bocs, az elfordítás szöge természetesen 45° lenne.
Simi 430820 2009. január 8. 14:06
Válasz erre
Néhány hajóhoz komplettan lehet kapni fa fedélzete(ke)t: pl az új 350-es Akagi-hoz is - persze "jó" pénzen. Ahogy azt a méregdrága fedélzeteket feltette, az is egy borzalom - különösen is a felső fedélzeteken - egyszerűen ráragasztotta a műanyag fedélzet tetejére és így nincs szintben pl a korlátokkal.
Ez a szegény Kongo.. igen sokat szenvedett PVB kezei alatt! Ahányszor ránézek, mindig valami szörnyűséget fedezek fel. Legutóbb azt vettem észre, hogy a B torony tetején levő légvédelmi állás csúszásgátlós járófelületét le se festette, mert biztosan így nagyon tetszett neki, mert olyan szép sárgaréz színű. Ugyanezen a képen (a barbetta oldalán) a létrák végén - figyeljétek meg - van egy fül jobbra és balra; ezt csak el kellett volna fordítani 90°-ban, hogy elálljon a felülettől, még erre is képtelen volt és csakúgy rászórta a barbetta oldalára.
dcsabesz 430819 2009. január 8. 13:41
Válasz erre
Lehet venni külön fa fedélzetet is?
Simi 430818 2009. január 8. 12:37
Válasz erre
Hát, amiket felsorol, hogy felhasznált hozzá, egyszerűen egy rakás sz.r! Fa fedélzet, Lion Roar maratás készlet... ebből ettől sokkal ütősebbet kellett volna kihozni. "Több a pénze, mint az ..." - mondás ide nagyon illik. Figyeld meg pl a parancsnoki torony hogyan illeszkedik a törzshöz - egyszerűen katasztrófa; ott legalább 1 mm-es rés van (és még sok helyen ugyanígy); düledező korlátok stb stb Szóval leginkább PVB csak ragasztani szeret...
dcsabesz 430817 2009. január 8. 12:12
Válasz erre
Nézegesd egy kicsit tovább!
Össze vannak kenve a függőleges és vízszintes felületek találkozásainál a sarkok, sorjás csónakok és még sok minden más, csónakokban összefolyt fesékek, néhol erős koszolások (korlátok töve), nem jól sikerült befolyatás a fedélzeti deszkázaton, láttam egy-két letört korlátot is, az elemek összeillesztése sincs eldolgozva, és néha olyan érzésem van mintha direkt életlen képeket készítene, hogy ne lehessen megtalálni a hibákat. Szerintem.
ChevyG 430816 2009. január 8. 12:05
Válasz erre
Helló!
Köszi a választ, felkeltetted az érdeklődésem, tudnál pár fotót prezentálni?

Végülis a két könyv nem zárja ki egymást:)

(bocsi h eddig nem válaszoltam)

üdv!
ChevyG 430815 2009. január 8. 12:04
Válasz erre
Sszabi!
Köszi!
Varjúbácsi
Köszönöm!
Összehasonlítottam a kettőt, a WEM verzi szimpatikusabb, már csak azért is mert EU,és amúgy is fogok tőlük még idén rendelni.

Még1x Köszönöm az infót!

BGG
csatahajós 430814 2009. január 8. 11:22
Válasz erre
EDE!

Jól mondasz mindent, igen! :)

Üdv.
Varjúbácsi 430813 2009. január 8. 11:12
Válasz erre
ChevyG!
A White Ensign is csinál.
megahatás 430812 2009. január 8. 11:01
Válasz erre
üdv!

nézegetem, nézegetem, a hajóját, és keresem én is a hibákat.. de sajnos nincs szemem hozzá! :(
pár képet feltennétek, bejelölve a hibákat? már akinek van ideje a rohanó világban! abszolút nem tudom mit keressek! mi a rossz? csak hogy ne kövessem el újra én is..
dcsabesz 430811 2009. január 8. 10:29
Válasz erre
De azért látszik, hogy nincs kritikusa, mert nem nagyon fejlődik.
dcsabesz 430810 2009. január 8. 10:24
Válasz erre
Láttunk már ennél rosszabbat is tőle.
Sszabi 430809 2009. január 8. 09:47
Válasz erre
ChevyG!
A gold medal models gyárt egyet a König-hez!
www.goldmm.com/ships/gms3prdred.htm
Sszabi 430808 2009. január 8. 09:43
Válasz erre
Szia Ede!
Majd ha a vizsgáimmal végeztem teszek fel képeket.Bírálatok tömkelegét fogom érte kapni de mentségemre szolgáljon h nekem ez az első papírmakettem.Igazából a hajótesttel nem sikerült jó munkát végezni, szokatlan volt a mérete...Ezt a hibát a felépítménnyel próbálom ellensúlyozni, több kevesebb sikerrel...:S
ChevyG 430807 2009. január 8. 09:37
Válasz erre
Hi!

König-hez ki gyárt maratást? (külön korlátok stb nem baj, nem kell h egyben legyen)

üdv!
Varjúbácsi 430806 2009. január 8. 08:50
Válasz erre
Hajókovács 430805 2009. január 8. 08:17
Válasz erre
Szia Laci!
Akkor most hajrá, ne variálj mindenféle változatokon , ezt fejezd be amennyire csak lehet , magas szinvonalon . Majd a következőnél állits fel magadnak egy követelmény szintet, amit következetesen próbálj meg tartani az elejétől a befejezésig.
Ne feledd , hogy egy többéves projekt alatt mindig van egy bizonyos fejlődés a technikában és a kézügyességben is .Tehát a végefelé mindig kritizálni fogod a kezdést.Gondolj bele, hogy ha egy festőmüvész elkezd festeni egy képet és ha nincs megelégedve a művével, akkor ujra és ujra ráfest, sosem készül el vele, és nem alkot semmi ujjat.

További jó munkát kivánok.
Laci 430804 2009. január 7. 14:05
Válasz erre
Simi!
Azt hiszem megvan a legújabb elképzelésem a Bismarck-kal kapcsolatban.Ha ez az 1:100-s kész lesz,akkor nekikezdek egy másiknak.1:72.Na az majd nagyon állat lesz.Mérőszalaggal megnéztem az alapterületét.Majdnem olyan hosszú,mint a konyhánk.
Ha nagyon bemérgelem magam akkor elkezdem a gerincet meg a bordákat csinálni.Igaz elteszem későbbre.

Hajókovács!
Megérkezett a posta.Ez a fránya postás mintha tett volna hozzá még pluszba rézdrótokat.Koszi szépen!Összepróbáltam az árbócot és elég szép képet mutatott a régihez képest.
EDE 430803 2009. január 7. 13:34
Válasz erre
Sszabi!

Én kívánsci lennék!
Nekem van egy IJN Akizukim, de nem merek hozzákezdeni!
Sszabi 430802 2009. január 7. 10:08
Válasz erre
Laci te nagyon beteg vagy...:)Én szenvedek a saját papír bismarckommal mivel ez az első ilyenfajta makettem így mindent ezen tanulok,de nem merek róla képet felrakni mert közel se lesz olyan mint a tiéd.
Minden elismerésem!(mondtam már egy párszor sztem mondani is fogom még sokszor)
BBalázs 430801 2009. január 7. 08:11
Válasz erre
Laci!
Nah erre mondják... elmentek otthonról :) . De megtudlak érteni, óriási kitartásra lesz szükséged az már biztos (de kiben, ha nem benned van ez meg)! Bizonyára sok alkatrészt felhasználhatsz majd a régi felépítményből... Le a kalappal, mert nagy elhatározás ez, mikor az ember egyik napról a másikra eldönti, hogy márpedig "újrakezdem"...
Teljes gőzzel előre!
Laci 430800 2009. január 7. 05:38
Válasz erre
Simi,BBalázs!
Kétfajta elképzelésen törtem egész éjjel a fejem.Egyik az,hogy újra megépítem az első felépítményt -és itt gondoltam nyitható ajtókra is- ,a másik pedig az lenne,hogy megépítem a Bismarck-ot 1:72-ben."Csak" 3,5 méter hosszú és 50 cm széles lenne maga a test.Az is lehet,hogy nem csinálom meg 1:72 arányban,hanem marad 1:100,de akkor az egész felépítményt újra.Ugyanis mikor elkezdetem csinálni anno 4 éve,nem volt minden részlet meg hozzá.Most szinte megvan az egész hajóról a kinézete,és rá kellett jönnöm,hogy vannak rajta hiányosságok,amit csak akkor tudok megcsinálni,ha újra kezdem a felépítményt.Sajnos!Márpedig mivel a kedvenc hajómról van szó -szinte fanatikusan- ezért gondoltam arra,hogy újra kezdem és akkor zsír lesz.Nem tudom,hogy konkrét mi legyen,mert majd 4 évemet kell felfüggesztenem.Az pedig nem kevés.De ha újra csinálom az első részt,akkor a végeredmény nagyon ott lesz!
BBalázs 430799 2009. január 6. 23:22
Válasz erre
Laci!
Előszőr is - gratula a melóért, amit a Bismarckon elkövetsz!
A másik, sztem az első felépitmény nagyon jó eddig is, nyilván sok melód lesz vele, de sztem az egészet újra ne kezdjed! Ha belegondolok, hogy az a géppuska hány alkatrészből állt? :D
Volt szerencsém és személyesen is láttam, sztem elég élethű... bár lassan Michelangelo-i magasságokba emelted a tökéletességre való törekvést :)
Inkább a hátsó felépitményre vagyok kiváncsi majd! A hajótestet előbb lefested? Naivan azt gondolnám, hogy amig nincs kész a teljes hajó, addig nem érdemes, mert a sok fabrikálásnál bőven lesz lehetősége megsérülni :S
Sajnos én nagyon elakadtam a makettezéssel, mert nem kapok átalakitót a festékszórómhoz... pár száz forintos alkatrészről van szó, de sehol nem lehet kapni :S (bár ez csak azután derül ki, h fél órán át magyarázom az eladóknak, h mit is keresek :D )
Simi 430798 2009. január 6. 21:21
Válasz erre
Uhh, ez izgalmasan hangzott... a műszerek... hangtölcsérek, kompassz, gépkar (nem tudom a szakmai nevét; amivel vezénylik a hajógépeket)... szóval érdekes berendezések. Szép lenne, ha kívülről lehetne ezekből valamit érzékelni. Ha ez (és még sok más - gondolom) megvalósul, tényleg ez lesz a legszebb és legtökéletesebb 1/100 -as Bismarck a világon! - És ez nem puncsolás...
Laci 430797 2009. január 6. 20:27
Válasz erre
Simi!
Nem mellesleg gondoltam rá,hogy újra építem az egész első felépítmény egyes részeit,mert vannak olyan elemek,amik nem lettek megcsinálva, (pl. a nappali hídban a műszerek,amit nem rég fedezetm fel,hogy hogy néz ki,stb.) és ,hogy még szebb legyen újra építem.
Laci 430796 2009. január 6. 20:19
Válasz erre
Simi!
Ááá biztos,hogy idén nem lesz kész a Bismarck,mert nagyon sok kis "ingyom-bingyom" van rajta és azért még van mit a tejbe aprítani.Igaz,ha olyan tempóval csinálom,mint az elmúlt napokban akkor a test az kb. két hét és talán le is lesz festve,de a felépítmény hátsó része is nagy fejlődésen fog keresztül menni az év végéig.Ha megépíted te is a Bismarck-ot,akkor igencsak lesz vele melód.Mondjuk a Hood-ot nem ismerem teljesen szerkezetileg illetve minden részletbe belemenően,ezért nem is írom,hogy melyik a bonyolultabb elkészíteni.De a Bismarck...Kemény dió.
Üdv!
Simi 430795 2009. január 6. 15:53
Válasz erre
Örülök a jó híreknek!
Ugye, elkészül az idén a Bismarck? Az biztos, ha egyszer én is nekiállok Bismarck-ot építeni, ez a hajó lesz a referenciám!
Laci 430794 2009. január 6. 15:24
Válasz erre
képeim 038
képeim 038

Simi!
Mivel én is az élethűség mellett döntöttem,Hajókováccsal megbeszéltük,hogy egy bizonyos szigeteletlen érvégzáró lesz az erre megfelelő eszköz.Most megyek utána,hogy lehet e nálunk kapni.Ennek igen kis pereme van és pont ideális a hajóhoz.Persze meglesz csinálva a vízvezető is,anélkül nem hajó a hajó.Egy-kettő már van csinálva a felépítményen is,úgyhogy semmi sem maradhat ki.
EDE 430793 2009. január 6. 14:26
Válasz erre
Szamurály!

Én is olvastam a cikkeidet, és egészen kiválóak, főleg a Nagatoról szóló. Értetlenül olvastam a hozzászóló urak helyesírási eszmefuttatásait, jól tetted, hogy elegánsan átléptél fölötte!
A Hiragás cikben volt egy mondat: "Később az Akagi lett a Császári Japán Haditengerészet zászlóshajója." Ebből a mondatból úgy tűik, mintha az Egyesített Flotta zászlóshajójára gondoltál volna. Én úgy tudom, ebben a korszakban ezt a tisztességet a Nagato, majd a Yamato élhette meg. Az Akagi "csak" az I. repülőgéphordozós blablabla (mindenhol máshogy hívják) kötelék zászlóshajója volt.
Ha hülyeséget mondanék, fölöttem is nyugodtan lépj át elegánsan!
Ja, nem tudom helytálló e: Hordozónak az Akagit és az Amagit szemelték ki, és csak miután a földrengés tönkrevágta az Amagit, lett a Kaga is lapostetejű. (Jó kis földrengés lehetett!)
lucky 430792 2009. január 6. 14:21
Válasz erre
Akkor lehet, h egyszerűbb egy megfelelő méretű réz rudat vinni+ egy rajzot.
Legyártani egyszerűbb mint a riglit forgácsolni.
Simi 430791 2009. január 6. 13:39
Válasz erre
Laci!
Szerintem ne azt nézd, hogy jól néz ki... még később megbánhatod, hogy nem az élethűség mellett döntöttél. Szerintem vidd el egy esztergályoshoz és vetess le belőlük annyit, hogy a rajzokkal egyezzen. És az ablakok feletti vízvetőkre gondoltál már?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.