<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Laci | Adatlap | 432135 | 2009. december 28. 09:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432134 | 2009. december 28. 05:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Találtam egy nagyon érdekes felvételt. 1928. Hong Kong. A kikötőben balról jobbra megfigyelhető pár ismerős hajó. Balra a távolban a japán Mutsu csatahajó, tőle jobbra a négy kéményes Tenryu könnyűcirkáló. Középtől kissé jobbra a HMS Hermes brit anyahajó, és a szélén jobbra a japán Fuso csatahajó. Kicsit irónikus, mert éppen a japánok süllyesztik majd el a Hermest 1942 elején. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432132 | 2009. december 27. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Próbáld úgy, hogy Essex class. Bár, ha jól tudom az Eduard nem adott ki semmilyen maratást ehhez a hajóhoz. Nézz körül olyan cégeknél, mint a Gold Medal Models, White Ensign Models és Tom's Modelworks. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Atis | Adatlap | 432131 | 2009. december 27. 20:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali Urak.. Érdeklődnék hogy Eduard bácsi vagy valaki más kiadott-e a Trumpi 1/350-es Yorktown repülőgéphordozóhoz valamilyen maratást? Kerestem de nem találtam kimondottan ehez a hajóhóz. ha valaki tud valamit annak kösszzziii.:) üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432130 | 2009. december 27. 08:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432129 | 2009. december 27. 08:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ronin! Nem égtél be,mert eltaláltad.Szinte minden nemzetnek megvolt a saját építési stílusa,mind fegyverzet,meghajtás,és hajótest formája terén.A németeknek akkor ez volt a legmodernebb építési eljárásuk,és nem mellékesen hajójuk.(Páncélzat,hegesztett test,olajtüzelés,ún. atlanti orr,stb.) Amúgy köszi az elismerést!(Szinte nem győzöm megköszönni a Tőletek kapott jó szavakat!) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 432128 | 2009. december 27. 00:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bakker GERINC! Ezt a szót kerestem!:) A palánkolás csak növeli szememben a teljesítményed értékét. A nekem tetszik a ,,szerintem" tökéletesen kivitelezett Germán csatahajós orra vonatkozik. ( Na most égek be ha mondjuk Missury, vagy King George épül...:) ) Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432127 | 2009. december 26. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi! Hallod úgy megnevettettél a válaszoddal,hogy szinte nevetőgörcsöt kaptam.A humor terén úgy látom nem kellett sorban állnod!Köszi!Ezzel a hozzászólásoddal feldobtad a mai napomat!Rég nevettem ilyen jót!:D Ronin! Valóban olyan,mintha felénk görbülne a gerince.Viszont ez optikai csalódás -de tetszik-,és ezért is fényképezhettem le anno szerintem. Annyit tudni kell róla,hogy nem üvegszálas,hanem palánkolásos módszerrel épült.Az a hosszanti árkok még a finomítgatás előtti szakaszban készült kép,mára viszont már elég elhaladt tiszta képet mutat a test.Mondhatnám festés előtt áll,csak éppen a festéket vadászom hozzá.Nem egyszerű feladat. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ronin | Adatlap | 432126 | 2009. december 26. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha arra gondolsz, hogy az orr alsó csúcsa olyan mintha felénk görbülne, az szerintem csak optikai csalódás. B verzió szerin viszont üvegszál hajótest, anin a fedélzet egyik oldalát felfeszítették valamiért. Viszont elég látványos hosszanti árkokat sikerült belecsiszolni... Amúgy nekem tetszik. Üdv:Ronin | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432125 | 2009. december 26. 21:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hááát, nézegettem az eredeti fotókat, de egyik mögött sem láttam hangfalat. (:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432124 | 2009. december 26. 19:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432123 | 2009. december 25. 23:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Örülök, hogy tetszik. Most már nincs sok vissza, hogy kész legyen a hajó is hozzá. Bízom benne, hogy Móvárra el tudom vinni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432122 | 2009. december 25. 20:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.jpsmodell.de/katalog/jpsijnaf_e.htm Talán most már jó a link! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432121 | 2009. december 25. 20:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balázs! Ennek a hidroplánnak legalább három festése volt szolgálata során. Attól függ, melyik időpontot választod. A korai, 30-as évek közepi időszakban az ezüst szín volt elterjedt. Aztán jött a felül barna-zöld, alul világos szürke kamó, majd a széria késői változatai zöldek voltak. Itt van két link: www.1999.co.jp/eng/10020321 www.google.hu/url Üdv! Sz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BBalázs | Adatlap | 432120 | 2009. december 25. 19:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Boldog Karácsonyt kívánok Nektek! És rögtön egy kérdés Hozzátok - a japán hidroplán - Kawanishi Type94-1-es - színeit pontosan honnan tudnám megszerezni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432119 | 2009. december 25. 12:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi! Tegnap a modelwarshipsen a Te cikked volt publikálva az 1/350-es Tomcatről! Gratulálok, nagyon tetszik. A Nimitz mikor lesz kész? Üdvözlettel: Sz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432118 | 2009. december 25. 12:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Békés, Boldog Karácsonyt Nektek! Sz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 432117 | 2009. december 25. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is szeretnék Kellemes Karácsonyt kívánni mindannyiótoknak ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci | Adatlap | 432116 | 2009. december 24. 22:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözletem minden hajósnak! Mivel éppen most értem haza Dániából,még pont időben kívánok mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket,és Boldog Új Évet! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432115 | 2009. december 24. 14:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Minden hajómaketező barátomnak békés Karácsonyt és boldog, "eredményekben gazdag" Újévet kívánok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432114 | 2009. december 20. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Halihó! Nem esküszöm meg rá, de ha jól emlékszem, február végéig lesz látható. Üdv.: Jozsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432113 | 2009. december 19. 23:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja. és most látom, hogy a megnyitó már meg is volt. Ráadásul jön a Karácsony és tisztességesen be is havazott nálunk... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432112 | 2009. december 19. 23:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hú de szeretnék ott lenni! Már csak azért is, mert egy hadtörténeti múzeumos kiállítás inspirált a hajómakettezéshez. Sajnos a távolság és az idő nem igazán kedvez, hogy részt vegyek rajta. Biztos, nagyon klassz lesz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432111 | 2009. december 19. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! A Hadtörténeti Múzeumban nyílt egy kiállítás, ami a csatahajósokat is érdekli. A fotókat Bicskei János készítette. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432110 | 2009. december 19. 09:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432109 | 2009. december 18. 08:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép kis "gereblye"! A hátsó lövegtoronnyal már fésülködni is lehetne! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432108 | 2009. december 17. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lucky barátunk jóvoltából a fő lövegtornyok műgyanta kiadásban is elkészültek. Az "A" tornyot nagyjából össze is állítottam kb 3 órai munka árán. Még persze van vele némi meló: a lövegcsövek tövénél kell az illeszkedést szépen megoldani egy kis Milliput segítségével és egy kis csiszolás is vissza van még a tetőn, a "fülek" környékén. Mondjuk ez az 1.sz (Lucky megszámozta őket) egy kicsit hibás volt: az egyik blende mellett egy buborék okozta hiány volt, ill. a bevágás másik oldalán; ezeket is Milliputtal tüntettem el. A mási két másolaton csak csiszolni való akad. A szürke példányok az un mesterdarabok. Köszönöm Luckynak a profi munkát: a Hood WEM által kiadott tornyai se voltak jobb minőségű öntvények! A leginkább a homloklemezen levő két kis nyílásra vagyok "büszke": ezeket egy új ötlet segítségével sikerült megvalósítani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432107 | 2009. december 16. 11:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7188-nál vége "na" nélkül! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432106 | 2009. december 16. 11:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát igen, a babrálás! Tegnap a kisfiaméknál az oviban karácsonyi ünnepség volt, melynek része volt, hogy gyermek és szülő közösen alkot egy kis papír karácsonyfát. Nekiestünk egy zöld színű papírpalástnak, flittereket, meg aranyszalagokat lehetett ráragasztani. Egész jól esett. Végén ránéztem a termékre. Az aranyszalagok elhelyezése valahogy ismerős volt. Aztán rájöttem. Valójában egy kamuflázsna. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 432105 | 2009. december 16. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem tudja valaki hogy német Gepárd osztályú rohamnaszádokat bevetették-e/bevetik-e a kalózok ellen? Nem hinném, de ha Libanonban ott vannak akkor lehet hogy ott is. Ha igen, akkor keresek infót az odavezényelt hajókról, akárcsak a Libanonban állomásozókról. Köszi! Sanyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432104 | 2009. december 14. 22:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi! (Elovavsa a 7094-es hozzászólást) Az Eporapid olyan keményre, ropogósra kötő ragasztó (amilyet javasoltál) - persze csak az említett 24 óra után. És persze fontos az arány betartása és az alapos keverés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432103 | 2009. december 14. 22:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432102 | 2009. december 14. 21:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nézd meg a 7094-es hozzászólást. A 0,7 mm-es fedélzeti deszkázás egymás mellé történő ragasztásához nem ajánlanám mert csiszolás közben nyúlik. Kemény műanyaghoz a gyártó is ajánlja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432101 | 2009. december 14. 21:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az Uverapidot eddig csak a boltok polcán láttam, így véleményt se tudok róla mondani. Az Eporapid nekem eddig nagyon bejött. Eddig pl semmivel nem tudtam összeragasztani a plasztikot ezzel a celofánszerű díszcsomagoló anyaggal, aminek az egyik fele olyan tükrös krómozott-szerű. Ebből szeretem ugyanis a reflektorok foncsorozott belső részét megcsinálni, mert nagyon élethű - szerintem. Az Eporapid ezt is megragasztotta. Egyetlen hátránya ez a viszonylag hosszú kötési idő. A közepes rések eltüntetésére ("befolyatásos" technikával) is ideális - akár festés után is. A felesleg szépen eltávolítható alkohollal a kikeményedés előtt. Jól csiszolható, festhető stb stb. Megjegyzem, én még fával nem használtam, de szerintem ott is jó kell legyen; bár a fa fához ragasztásához biztos a Palmatex az ideális. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432100 | 2009. december 14. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És a funér plasztikhoz való ragasztásához? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jozsi | Adatlap | 432099 | 2009. december 14. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem. Én pont ajánlottam a furnérhoz a PALMATEX-et sík felületre történő ragasztáshoz. Ma is kentem belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 432098 | 2009. december 14. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Ezek szerint te az epoxi ragacsot ajánlod. Ha nincs eporapid szóba jöhet még az Uverapid? ezekből van 5-20 perces és van 12-24 órás is.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432097 | 2009. december 14. 15:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ha jól emlékszem, Józsi barátunk nemrégiben óva intett, hogy Palmatexet használjunk ilyen célra. Én az Eporapid-ot javasolnám. Eddig nekem nem okozott csalódást. Úgyszólván mindent ragaszt; én eddig csak jót tudok róla mondani. Az nagyon fontos, hogy a két komponens aránya kb 50-50% legyen és alaposan össze legyen keverve. A felesleget alkohollal le lehet törölni a kikeményedés előtt - ami legalább 2-3 órát jelent. A végleges kötés kb 24 óra. Este szoktam használni, másnapra már keményen megköt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Johnie | Adatlap | 432096 | 2009. december 14. 15:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 432095 | 2009. december 14. 15:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tiszteletem! Az uraknak igaza van, a "piszmogás" rejti a nagy kihívást. Bár mostanában az árakat nézegetve az újabb készletek megvétele az ami nem kis kihívás (számomre legalábbis). Pl. amikor Simi írta h mennyiért szerezte be a Repulse-t leesett az állam. Aztán ránéztem az alig 9 ezerbe került heller féle Hoodra... Persze az ár nem fő mérvadó, hiszen ha elég ügyes az ember, sok mindent ki tud javítani, de csak könnyebb dolga van alkotónak, ha az alapanyag jó minőségű. Nade ha már a Hood-nál tartok, sikerült beszereznem furnérlemezt. A kérdésem arra irányulna, h miután szépen "szeleteltem" a fedélzetnek való kis csíkokat, mivel rögzítsem a műanyag fedélzetre? Mert a rögzítés után kicsit csak össze kell majd csiszolni az egészet, és nem lenne jó ha ki-ki potyognának... A választ előre is köszönöm! További kellemes napot! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432094 | 2009. december 14. 14:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi, ezt csak a Te kedvedért! A régi háromszintes Kaga. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432093 | 2009. december 14. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves EDE barátom! Hát az bizony igaz, hogy a kitek gyártóit nem igazán én és a hasonlóan gondolkodók/dolgozók tartkuk el. Nincs túl nagy titka az ilyenfajta építésnek: pusztán kicsit tökéletesíteni akarod a készletet és apróságokkal piszmogsz. Aztán egy idő után egyszer csak összeáll a hajó. Csak a napi "piszmogás"-ra kell törekedni (még ha csak 10 percre is!), a többi meg jön magától. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432092 | 2009. december 14. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Látom, végre nem én vagyok egyedül, akit érdekel a húszas évek japán fantomflottája. Ez a fickó az Amagi csatacirkálót építi 1/350-ben, ahogy kinézett volna. Ez a hajó semmisült meg az 1923. szeptemberi nagy Kanto földrengés következtében. Az Akagi a testvérhajója volt. Ígéretesnek tűnik a projekt. És érdekes a bevezetőben felvázolt Tosa és Kaga csatahajókról szóló része is. Üdv! www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EDE | Adatlap | 432091 | 2009. december 14. 09:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SImi! Dobozból nem sok ráfordítás... Hát nem tudom, én 10 éve raktam össze a Tamiya PoW-et. Arra emlékszem, hogy hetekig egész nap az alkatrészeket vagdaltam ,reszelgettem, festegettem, közben az Est FM rádió összes műsorát végighallgattam. Annyi pluszt tettem, hogy a lövegtornyokat forgathatóvá,meg a lövegeket emelhetővé alakítottam. Valahogy akkor ezt fontosnak éreztem. Nincs sok értelme... Szerintem egész tűrhető még így is, a csónak/repülő daruk persze nagyon gagyik, meg korlátrendszer sem ártana. Van egy két 1:700 hordozóm szintén hasonló szinten elkészítve. Nem esik tőle hasra senki, de nekem sokkal jobb ezeket nézegetni, mint a típuskönyben a rajzokat. Pl. marha jól látszik, menyivel nagyobb egy Essex osztályú hordozó egy Yorktown osztályúnál. Ti számomra csodákat műveltek, de ugyanakkor azzal is tisztában kell lenni, hogy nem Ti tartjátok el a fröcsöntött műanyag maketteket gyártó cégeket.(Igaz én sem, sajnos vagy öt éve nem csinálok szinte semmit.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432090 | 2009. december 13. 22:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Végülis sok ráfordítás nélkül, dobozból megépíteni tényleg nem tart sokáig. De szerintem ennek sok értelme nincs. Esetedben persze más, hogy felkérésre dobtad össze. A Kaga a korai hordozók közül az én kedvencem. Abszolut szürrealisztikus monstrum ezekkel a sportkipufogókkal! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432089 | 2009. december 13. 21:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csatahajós! Köszönöm a segítséget. :) Azóta sikerült letölteni a Profile Warships 24-es számából pár képet a Furiousról, de sokkal előrébb nem jutottam. Volt olyan kép, ami jól mutatta, hogy a kéményből kicsapódó füst a leszállófedélzet végét teljesen beszennyezte. A japán Kagán volt még oldalt elvezetve a kémény mindkét oldalon, na az is szép volt. Üdv! Szamuráj | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432088 | 2009. december 13. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Simi! Sikerült kijavítani az árbocot, szerencsére tőből szakadt ki a helyéről, így egyben vissza tudtam ragasztani. Szép ez a Prince of Wales, azért az angolok is tudtak tervezni... Furcsa volt műanyag hajómakettet összerakni. Éveken át a sztirollapok, meg a kartonpapír és a csiszolás, dörzsölés volt a barátom, most meg ha jól emlékszem 2-3 nap alatt összeragasztottam a hajótörzset. Megfogadtam, hogy magamnak is meg fogom építeni ezt a csatahajót, de az a szokásos technikámmal történik majd. Üdv! Szamuráj Néztem alkatrészbontást az új 350-es Repulse-ról, igazán impozáns makett, személy szerint az Ark Royalnak, vagy a Furiousnak örülnék 350-ben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csatahajós | Adatlap | 432087 | 2009. december 13. 17:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Szami! Eredetileg ezeket a bevágásokat a felszíni célpontok elleni 4"-es lövegek erkélyei voltak kialakítva, később itt szerintem csónakokat tároltak, de megkérdezem majd a fő szakértő kollégákat a téren (pl. zs180). A leghátsó nyílás egyébként a kémény, vagy jobban átgondolva füstelvezető rendszer részét képezték. Két kivágás volt így két oldalt amit akkor használtak ha légi műveleteket is végeztek, a másik két kivágás a repfedélzet hátuljába került, ezek zárhatóak is voltak. Nem volt igazán tökéletes ez az elrendezés, de ezt elmondhatjuk mind a 3 hordozós haditengerészet első hajóiról (talán kivéve Lexington/Saratoga). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 432086 | 2009. december 13. 15:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Sajnos a Furious-hoz nem tudok hozzászólni... Kár, hogy hozzányúltál a POW-hoz. Az ilyen utólagos beavatkozásoknak nem igazán szokott jó vége lenni. Minden hajón volt blast bag, csak kivéve ezt a néhány brit "csónakot", erre pont kifogtad őket... Remélem, az árboc kijavítása nem lesz nagyon nagy feladat. Üdv: Simi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 432085 | 2009. december 12. 17:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Simi, Csatahajós! Akkor jól elszúrtam a lövegtornyokkal. Próbáltam leszedni de nem sikerült, a milliput nagyon keményre kötött meg és már nem is nagyon merek hozzányúlni, mert egy hirtelen mozdulattal letörtem a hátsó árbocot. Egy makettbolt kirakatában lesz a hajó kiállítva. Legközelebb jobban odafigyelek minden részletre. Japánékkal kicsit alábbhagytam, jelenleg a korai brit hordozók és a 17. századi holland hajók érdekelnek. Érdekes mód, megtaláltam a kb 5 évvel ezelőtt elkezdett 1/350-es HMS Furioust. Máris fejtörést okozott a hajó felépítéséből akadó nehézségek. Bár Jim Baumann megcsinálta a második világháborús verziót, mégsem vagyok megelégedve a részletekkel, ugyanis sok dolog homályos számomra. A hordozó oldala ami gondolkodóba ejtett. A külső oldalfalat ugye meg lehet simán csinálni, csak ki kell vágni azt a sok nyílást, különösen az oldalt elvezetett kéményeknél. De mi van belül? Ha lusta volnék, akkor feketése befesteném az egészet, de mégsem az igazi így. Tudna valaki információval szolgálni? Üdv! Szamuráj |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A történelem olyan dolog amikor az ember nem is gondolná,hogy mire képes.
Üdv!