<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31. |
csb | Adatlap | 438575 | 2007. március 10. 13:01 | ||
Meg lenne 1/48 ban egy mi-24 ami már csak a matricára vár. | |||||
csb | Adatlap | 438574 | 2007. március 10. 12:59 | ||
ja mert nekem 1/48 | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438573 | 2007. március 10. 12:56 | ||
Bizonyám, az utolsó 72esem... | |||||
csb | Adatlap | 438572 | 2007. március 10. 12:53 | ||
MattHeafy! neked 1/72-es az UB? | |||||
csb | Adatlap | 438571 | 2007. március 10. 12:51 | ||
thx egyébként itt van még a 21 es is | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438570 | 2007. március 10. 12:45 | ||
Szia! Szép, le a kalappal, Óvárra hozhatod is, Bundesign úgyse készül el addigra:P Én hozom az UB verziót csak nato festéssel. Üdv.:Matty | |||||
csb | Adatlap | 438569 | 2007. március 10. 12:18 | ||
Én egy 14éves makettező vagyok. most készült el a mig-29esem véleményeket várok | |||||
Podva | Adatlap | 438568 | 2007. március 10. 11:43 | ||
Hi Itt egy újdonság Heppes Aladár gépének matricájával! www.modelimex.com/inshop/scripts/detail.asp Üdv Podva | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438566 | 2007. március 9. 18:52 | ||
Hát, ezt mondom. Ráadásul az egykor létezett több típusváltozat közül ez csak egy. Van ennél látványosabb variáció is. Miggyuri | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438560 | 2007. március 9. 18:28 | ||
boriszjelszint | Adatlap | 438558 | 2007. március 9. 18:25 | ||
a speciálhobbinak van valamilye... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438557 | 2007. március 9. 18:23 | ||
A Weihe-t el tudnám képzelni, de nincs elérhető árú 72-es méretű. :( Miggyuri | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438556 | 2007. március 9. 16:57 | ||
JU52(53?)+FW58 | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438555 | 2007. március 9. 16:32 | ||
Igen a gyártóra gondoltam, hogy olaszok, az hogy az eredeti repülő német gyátmány volt, az is teljesen világos volt előttem, ahogy az is, hogy még a németekkel lévő szlovákok is használták állítólag, az olaszok viszont nem, tehát kijelenthető, hogy igenis utánanéztem.Még FW-198A0t is megnéztem, ami igencsak nem hasonlít az A1-re. Az, hogy made in italy, tehát készült olaszországban nekem pedig azt sugallta, hogy olasz gyártmány:( a matrinyára, és a prospektusra is "printed in italy" van nyomtatva, meg szinte mindenhova, szóval számomra egyértelműnek tűnt az olasz származása a makettnek. | |||||
lucky | Adatlap | 438554 | 2007. március 9. 07:52 | ||
Meg van olyan készlet ahol a matrica is, a műa is, az összeállítási útmutató is más országban készült, talán még a doboz is, mégis made in Japan... Talán az összetevők anyaga made in japan. | |||||
Bendeguz | Adatlap | 438553 | 2007. március 9. 01:41 | ||
Borisz! a méd in italy nem feltétlenül jelenti azt, hogy ott is csinálták. egy példa erre: a telephelyünkön van egy fröccsöntő üzem(csak sajna nem a dragon egy kihelyezett manufaktúrája), akik az öntőszerszámokat szlovákiából hozatják, ezekkel fűnyírókerekeket öntenek, amiket visznek tovább egy másik(szintén magyar céghez), ahol szorgos kezek összerakják, becsomagolják és küldik ki németbe, ott Hans átrakja a szines csillivilli dobozba és büszkén rácsapja a pecsétet, hogy Méd in Dzsermáni, holott ő szinte hozzá se ért, ráadásul, ha úgyvesszük, akkor nekünk sincs közünk a cucchoz, mert a lényeg, az öntőszerszám, a szlovákoktól van, na szóval akkor kit kell szidni, ha kitörik a drága német fűnyíródnak a kereke???...naná hogy a gyökér targoncást(jelen esetben engem), aki lezúzta a raklapról:PPP komolyra fordítva a szót, ha valami nem tetszik a doboz tartalmából, akkor nem feltétlenül egyből a dobozon szereplő gyártót kell szapulni ps.: ha jól tévedek, akkor az egy MPM átvétel | |||||
Solo | Adatlap | 438552 | 2007. március 9. 00:18 | ||
Néha nehéz Boriszt értelmezni, de nem ennyire. :))) | |||||
Samee | Adatlap | 438550 | 2007. március 8. 23:58 | ||
Borisz! Ha az Fw-dre írtad h olasz gyártmány, akkor a Focke Wulf gyár mérnökei meg Kurt Tank is forog a sírjában. Am nem tudom h feltűnt-e, h az olasz gépek típusjelzésében nem fordul elő a W-betű, sőt megkockáztatom, h az olaszok nem is használják a szavaikban. A géphez tartozó német felségjelzés gondolom csak hab a tortán, meg az is h pl a Focke Wulf gyártotta a második világháború egyik leghíresebb NÉMET vadászgépét az FW-190-est. Esetleg az vezethetett félre h láttál olasz felségjelzéssel ilyen gépet, bár nincsenek pontos információim róla, h az olaszok valaha is hadrendbe állították volna. Néha kicsit nem árt utánanézni azoknak a gépeknek amitket megépítessz hadtörténetileg. :D:D Samee | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438549 | 2007. március 8. 22:24 | ||
FW-189 A1 felderítő könnyűbombázó méd in itáli. szerintem olasz gyártmány. | |||||
Solo | Adatlap | 438548 | 2007. március 8. 22:02 | ||
Helló! Gyönyörű a kis masina. Örülök, hogy mindenki ilyen jól halad. Ösztönzőleg hat rám is. :)) | |||||
Tophatters | Adatlap | 438547 | 2007. március 8. 21:02 | ||
Szia xcraft! Nagyon szép lett, figyeltem az építését is. Gratula! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 438542 | 2007. március 8. 19:12 | ||
Borisz, te most mirő beszész? :) | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 438541 | 2007. március 8. 18:56 | ||
Én is jelentek, előjöttek a böszmeségek az italeri készletéből, néhány részletet jól elkummantottak, de azokat hősiesen pótoltam a motortérban, sörösdobozbó;) a törzsfelek (mind a négy törzsfél) összevan ragasztva, itt-ott egy kis szívódás, de nem számottevő. Kiváncsi vagyok arra, hogy fogom besakkozni a futókat a helyükre, mert monitort nemtűrő nemtörödömséggel oldották meg a dikók azt a részt, hogy a főfutók hogy vannak a helyükön, de legalább a farokfutó aknája kész. szóval halad, igyekszem. | |||||
HungryCoyote | Adatlap | 438540 | 2007. március 8. 18:36 | ||
Ez igen! Nagyon szép lett! | |||||
MattHeafy | Adatlap | 438539 | 2007. március 8. 14:13 | ||
Szia Xcraft! Minden elismerésem a Tied, nagyon szép lett!Magasra tetted a lécet, Te is meg Ákos is:) Üdv.:Matty | |||||
xcraft | Adatlap | 438538 | 2007. március 8. 13:40 | ||
Elkészült a CR-32, mindenkinek köszönöm az építés alatt nyújtott segítségét. Solo-nak special thanks, hogy a sok elfekvő készletből megépült egy, a groupbuild nélkül még évekik porosodó gyöngyszem. Kár lett volna nem összerakni. | |||||
Zoli | Adatlap | 438537 | 2007. március 8. 10:30 | ||
xcraft | Adatlap | 438536 | 2007. március 8. 09:30 | ||
Szép lesz, és elég nagyok az üvegfelületek, hogy látszódjon is a munkád. :) | |||||
Fodi | Adatlap | 438535 | 2007. március 8. 09:16 | ||
Jóvan' fiam, neked sem lesz már több hajad. Jó lett! :) | |||||
HungryCoyote | Adatlap | 438534 | 2007. március 7. 21:48 | ||
Elkészült a Gólya kabinja. | |||||
lucky | Adatlap | 438533 | 2007. március 7. 21:02 | ||
Azért te sem vagy piskóta.:) | |||||
xcraft | Adatlap | 438532 | 2007. március 7. 11:53 | ||
Sziasztzok! köszi, éppen az imént mattítottam le a fényezését, holnap lesz készen. Tibcsi, köszi a linket. Stefan, igen, a felségjelzések fújva lettek. | |||||
Stefan | Adatlap | 438531 | 2007. március 7. 09:53 | ||
Nagyon szép. A jelzést a szárnyon végül is felfestetted? | |||||
Fodi | Adatlap | 438530 | 2007. március 7. 08:02 | ||
warbirds | Adatlap | 438528 | 2007. március 7. 07:07 | ||
Nagyon gyönyörű lett, gratula! Kigyűjtöttem az összes képet róla! :) | |||||
xcraft | Adatlap | 438527 | 2007. március 6. 21:56 | ||
Az utolsó simítások vannak hátra, lakkozás, légcsavarragasztás, szélvédő :) | |||||
xcraft | Adatlap | 438525 | 2007. március 6. 21:47 | ||
lucky | Adatlap | 438524 | 2007. március 6. 18:31 | ||
| |||||
Miggyuri | Adatlap | 438523 | 2007. március 6. 15:37 | ||
Itt vannak képek az UB-ről. | |||||
lucky | Adatlap | 438522 | 2007. március 6. 12:26 | ||
Egy un triplex kartonhoz mit szóltok? Ez létezik több színben, így van variációs lehőség is, és egyszerű is. | |||||
Podva | Adatlap | 438521 | 2007. március 6. 11:10 | ||
ja csak az a fontos, hogy ne legyen rajta semmilyen hímzés, meg csipke... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 438520 | 2007. március 6. 09:54 | ||
Nem fontos fehérnek lennie az abrosznak. Lehet zöld is, vagy kék is. :) | |||||
Podva | Adatlap | 438519 | 2007. március 6. 09:50 | ||
jó akkor legyen nagy tükör Üdv Podva | |||||
Akos | Adatlap | 438518 | 2007. március 6. 09:38 | ||
Mondjuk szerintem nincs lehangolóbb látvány annál, mikor abroszra van a makett rakva. | |||||
Podva | Adatlap | 438517 | 2007. március 6. 08:48 | ||
Szerintem a gépeken kellene a hangsúly nak lenni, nem pedig a körítésen. Véleményem szerint ezt legjobban egy egyszínű abrosz, vagy egy nagy előszobatükör tökéletes alap lehetne. Véleményem szerint egy fokker betonon, vagy egy grippen füvön nagyon lehangoló lehet, nem beszélve arról, hogy ha többen is visszamondják még elveszik az a pár gép a nagy alapon. Üdv Podva | |||||
Tibcsi | Adatlap | 438516 | 2007. március 6. 08:40 | ||
Tibcsi | Adatlap | 438515 | 2007. március 6. 08:29 | ||
Az Alba is elboldogul a füvön. Ha jól emlékszem, Kilitin be is mutatták. :) | |||||
Samee | Adatlap | 438514 | 2007. március 6. 08:22 | ||
Hella! Miggyuri, majd képeket tegyél fel lécci. Am ha jól tom a MiG-ek a 21-esig üzemeltethetők füves reptérről is, szal max a 23-asnak, a 29-esnek, az Albatrosnak meg a Gripennek kellhet beton. (Csak még egy kis ragozása a tegnapinak):D:D Samee | |||||
warbirds | Adatlap | 438513 | 2007. március 6. 07:12 | ||
Pláne ha mondjuk még időrendbe is illesztenétek a gépeket. Akkor aztán kész fejlődéstörténeti kiállítás lenne! Sőt, nagyon tutit lehetne csinálni, ha mondjuk a legrégebbi repülőket, meg az alapot "fekete-fehérre" festitek, aztán az újabbak felé haladva fokozatosan színesednek a gépek. Érdekes lenne, bár ez kissé utópisztikus...:D | |||||
Miggyuri | Adatlap | 438512 | 2007. március 6. 06:13 | ||
Ja Samee ötlete tényleg praktikus. |
<<< Vissza | Tovább >>> |