<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
JazzZ | Adatlap | 489644 | 2009. március 31. 10:28 | ||
NHZsolt | Adatlap | 489643 | 2009. március 31. 10:02 | ||
sportgeza.hu/forma1/2009/03/31/trulli_allitja_hamilton_kiszurt_vele_/ Kíváncsi volnék a visszaelőzésre (vagy kikerülésre, bárhogy fogalmazunk) is, az alapján lehetne véleményt mondani az esetről. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489642 | 2009. március 31. 09:59 | ||
szerintem is jó. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489641 | 2009. március 31. 09:59 | ||
Jó lett!Az elsó kerék mögött bekoszoltad?Úgy tűnik a képen...,ha az,akkor nem rossz:) | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 489640 | 2009. március 31. 09:54 | ||
Nagyon szép! A gépen hagyja a hangsúlyt és mégsem snassz.. Miből csináltad? | |||||
JazzZ | Adatlap | 489639 | 2009. március 31. 09:00 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 489638 | 2009. március 30. 23:29 | ||
Szerintem jó. | |||||
Aces | Adatlap | 489637 | 2009. március 30. 22:08 | ||
matton | Adatlap | 489636 | 2009. március 30. 22:05 | ||
Pazar apám, pazar! | |||||
jabel | Adatlap | 489635 | 2009. március 30. 21:24 | ||
PüsiLaci | Adatlap | 489634 | 2009. március 30. 21:03 | ||
Nekem tetszik druszám! | |||||
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 489633 | 2009. március 30. 21:00 | ||
GUGEE | Adatlap | 489632 | 2009. március 30. 19:14 | ||
Én kérek elnézést,az egyik 2009-es naptár "érdekes" módon megeggyezett a 2008 -assal! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 489631 | 2009. március 30. 19:07 | ||
Cak remélem,hogy elírták! A Renault Kinában már be is veti az új difuzort! Oda meg már minek?Sepangot akartak írni?(remélem) G | |||||
JazzZ | Adatlap | 489630 | 2009. március 30. 18:56 | ||
Úgy lenne az igazi, ha a maláj nagydíjon már mindenki a 'szabálytalan' megoldást alkalmazná, és április 14én tényleg szabálytalannak minősítenék őket! Így két futam után mindenki nulla ponttal állna:))) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489629 | 2009. március 30. 17:54 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 489628 | 2009. március 30. 17:51 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 489627 | 2009. március 30. 17:48 | ||
GUGEE | Adatlap | 489626 | 2009. március 30. 17:46 | ||
f2d | Adatlap | 489625 | 2009. március 30. 17:43 | ||
Ebben viszont teljesen egyezik a véleményünk.:-) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489624 | 2009. március 30. 17:31 | ||
az egész FIA,az élén Mosley-val évek óta szánalmas amit csinálnak... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489623 | 2009. március 30. 17:26 | ||
Gyuri! megtaláltad a motort? | |||||
GUGEE | Adatlap | 489622 | 2009. március 30. 17:04 | ||
Srácok! Nem gyözöm hangsúlyozni! A szabálymódosítás szellemiségét kell nézni!A dupla difuzor nem fér bele! G | |||||
NGPETI | Adatlap | 489621 | 2009. március 30. 16:19 | ||
az a baj,hogy mi itt,kisemberek csak részinformációkat tudunk mindenről dupla diffúzor és dupla diffúzor között is lehet különbség,így lehetett az egyik "szabályos",a másik pedig "szabálytalan",mivel az kiderült,hogy a szabálykönyvben csak egy "kiskapu" volt ez a lehetőség... ...és,valaki megértette,valaki nem :o) | |||||
f2d | Adatlap | 489620 | 2009. március 30. 15:28 | ||
Azért az nagy kcsg-ség a FIA részéről, hogy egyes csapatoknak engedélyezi a dupla Diffúzort, más csapatoknak meg nem. Ennek a FOTA-nak sincs túl sok értelme, ha a benne lévő emberek csak egymást szívatják. | |||||
Zoli | Adatlap | 489619 | 2009. március 30. 15:01 | ||
Szia! Egy újabb baromság, amit az olasz mond, szerintem szóra sem érdemes. Elég szánalmas, amit művel az öreg már évek óta, nem kell vele foglalkozni. Én McLaren szurkoló vagyok, de nem siránkozok azért, mert ők se találták meg a kiskaput. Remélem, az európai futamokra előrébb lépnek, ennyi. Egyébként nem hinném, hogy a "csalókat" megbüntetnék, azzal Hamilton már első lenne, abból meg hatalmas balhét csinálnának. És Vettel büntetése is kérdéses kissé, mégha el is ismerte felelősségét. Kubica legalább annyira hibás volt, mint a német, sima versenybaleset volt. Nem szurkolok Vettelnek, bár őt vagy más hasonló kvalitású gyereket el tudnék képzelni Kovalainen helyén. Amúgy tetszett a futam, egyáltalán nem volt annyi baleset, hogy a média roncsderbinek nevezze. Az első kanyar, Nakajima és Raikönnen, illetve Kubica és Vettel kiesése (talán Piquet esete is) mind vezetői hiba volt. És tényleg úgy tűnik, ezek a hókotrók (dögtolók stb...) izgalmasabbá tették a versenyt, a látványt csak szokni kell még egy ideig. A gumiszabálytól is izgalmasabb lett a futam. Minden csapatot egyformán súlyt a dolog, stratégia kérdése az egész. Szóval a lényeg, hogy szerintem jól sültek el a változtatások, szórakoztató volt az első verseny. Persze valószínű minden pálya más csapatnak fog kedvezni, ezért lesznek még bőven keveredések, így idén még szorosabb lehet a pontverseny. z | |||||
drsp | Adatlap | 489618 | 2009. március 30. 14:29 | ||
Hello Mindenki! Van egy eladó s27-es mararásom Mp4-13-hoz, 2500-ért P | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489617 | 2009. március 30. 14:15 | ||
Szegény Vettel nagyon pórul járt!Sajnáltam,bár én nem drukkolok neki,de nagyon jól ment és tudta tartani viszonylag kis távolságból a Buttont.Aztán tessék az új szabályok és a zsűriasztal,jól el...ta a versenyét.Konkrétan a jó versenyéből összehozott egy kiesést;50e eurós büntetést a csapatnak és a következő versenyen +10 rajthelyes büntetést!Megérte,nesze neked...és valószínűleg sok ehhez hasonló lesz még az idényben! A Palik meg a cimborája,közben jókat röhögött a studióban és ezt kiabálták: szeretem az új F1-et...stb | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489616 | 2009. március 30. 13:53 | ||
bocs, megismételtem a linkedet is, de ez már "öregkori szenilitás"... Öcsém szólt, hogy hibáztam. | |||||
G-funk | Adatlap | 489615 | 2009. március 30. 13:46 | ||
mondom én, asztali sport az F1 :P | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489614 | 2009. március 30. 12:47 | ||
www.vezess.hu/forma1/brawn_sztori_arnyekos_oldala/18097/
Itt már összeg és a folytatás is szóba kerül... És egy pici diffúzoros történet: www.formula.hu/f1/briatore-neheztel-a-ross-brawnra-c25817.html | |||||
JazzZ | Adatlap | 489613 | 2009. március 30. 09:14 | ||
Ezzel a büntetéssel nem azt érték el, hogy a versenyzők merjenek NE engedni..MInek a sok újítás és szabály, ha mégis megkötik a kezüket? ! Amúgy a német szurkolók dörzsölhetik a tenyerüket, Vettel nagyon Schumi-san NEM engedett:) Lesz belőle valaki:) | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489612 | 2009. március 30. 08:36 | ||
F1 szakértők! Érdemes ezt a véleményt is megfontolni! Szerintem van vmi igazság abban is,amit az öreg olasz mond! www.formula.hu/f1/briatore-neheztel-a-ross-brawnra-c25817.html | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489611 | 2009. március 29. 23:03 | ||
G-funk | Adatlap | 489610 | 2009. március 29. 22:41 | ||
még ha tamiya lenne akkor sem? :) | |||||
Aces | Adatlap | 489609 | 2009. március 29. 22:41 | ||
Sziasztok! Valaki felvilágosítana hogy mekkora egy rajtkocka? (kép is jó lenne én nem találtam:s) | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489608 | 2009. március 29. 22:30 | ||
Igazad van! Bár engem nem győzőtt meg ez a mai verseny a módosításokról.Nekem az autók nem tetszenek(nekem az sci-fi kinézetűek jönnek be 2007-2008).A KERS még kiforratlan,szemmel csak Hamiltonnál volt érzékelhető a tulajdonsága,ja és pl a Brawn nem is használja...!Ez a két nagyban különböző gumiszabály,meg ki...ott egy csomó pilótával,csapattal.Még a Ferrarival is,sőt még az autójuk is elromlott és bejött a jóslat a több karambolról is.Még várni kellene jópár versenyt,hogy tisztuljon a kép,aztán majd meglátjuk megérte-e változtatni. A Brawnék meg megérdemlik,bár én kötve hiszem,hogy ezt 2hónap alatt hozták össze,szerintem másfél éve amióta odament a Brawn,kezdte felépíteni a birodalmát,lépésről-lépésre. A nagycsapatok meg ne lázadozzanak,hanem csináljanak ők is ilyen diffuzorokat meg fejlesszék az autót és kész. ez a véleményem és az,hogy makettban biztosan nem fogok 2009-es F1-es autót venni. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489607 | 2009. március 29. 22:15 | ||
Köszi,de ezt nem rejtegetem...:) Ezt szeretném vinni és egy Moto GP mocit. | |||||
szp | Adatlap | 489606 | 2009. március 29. 21:19 | ||
Sziasztok! Én úgy gondolom nem vesznek el sem pontokat sem helyezéseket áprilisban.A diffúzorokat szabályosnak minősítették a jelenlegi szabályok keretein belül.Szerintem az irigység táplálja a csapatok óvási szándékait.Az elmés és nagyszerű megoldásokat már sokszor támadták a 60 év alatt.Colin Chapman kötényeit,szárnyait,a Renault röpsúlyos futóművét és még lehet sorolni a megoldásokat amik előrevitték a csapatokat,pilótáikat,autó és motorgyártókat, és oda juttatták az F1-et technikai szinten,ahol most tart.Előbb vagy utóbb a legtöbbjét betiltották.A nagy csapatok a nagy költségvetés,a tradíció és elért sikereik miatt úgy gondolhatják,hogy "sérthetetlenek",tudásukat nem szárnyalhatja túl senki.Főleg a privát csapatok nem( a "nehogymá' ők idejönnek aztán...").A kisebb,vagy újonc csapatok,meg a kevesebb pénzből gazdálkodók mérnökeinek az lehet a fegyverük,hogy minél elmésebb megoldásokat találjanak a megengedett kereteken belül.Ez sem sikerül mindnek persze.Még ha a szabályokat "egyértelműsítik" is,szerintem ezek a diffik akkor is bizonyíthatnak valamit.Azt,hogy nem feltétlenül csak a favorit csapatoknak vannak a legjobb szerelőik,mérnökeik.Szerintem nem kéne meglepődni azon,hogy valaki kiugróan is szerepelhet egy Ross Brawn-nal,egy Mercedes-motorral,egy tapasztalt és egy nagyon gyors pilótapárossal.Én már elég rég követem az F1-et,rengeteg versenyem van rögzítve és örülök,hogy a szabályok úgy változtak,hogy sokkal többen mutathatják meg mit is tudnak.Úgy a pilóták,mint a mérnökeik,szerelőik és a csapat többi tagja. Üdv,István | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 489605 | 2009. március 29. 21:10 | ||
Nagyon ott van! Legalább F1 nézés közben csináltad?:))) Móváron ott lesz,vagy ezt is rejtegeted a nyilvánosság elől?:PP | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 489604 | 2009. március 29. 21:02 | ||
nemtom ismeritek e ezt az oldaltwww.flickr.com/groups/f1_racing/pool/page2/ | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489603 | 2009. március 29. 19:46 | ||
A délutáni másfél órás szabadidő eredmény: Felkerültek az oldalsó terelő elemek és a felső kamera.Már nagyon közel van a vége...,tükrök,kerekek és egy-két kiegészítő apróság... | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489602 | 2009. március 29. 18:34 | ||
Branson egy igazi üzletember. Egyedüliként szerepelni a győztes 2! autón, ez az igazi reklám. És ki tudja, ezek után drágulnak-e a felületek? Viszont Neki már aláírt szerződése van, jó helyre tette a pénzét, úgy néz ki jelenleg. Diffuzor. Szeretem a jó versenyeket, ez pedig az volt, és nagyon szimpatikus, ha valaki talál egy apró kis rést és a benne rejlő lehetőséget kihasználja. Nem volna szabad büntetni azokat a csapatokat, akik ezt a szabálykönyvi pontatlanságot okosan kihasználták. Főleg nem egy megnyert verseny után. Szerintem nem fogják utólag szabálytalannak találni ezt a változtatást, és a többiek is idővel megcsinálják a magukét. Mert, bár nem egyedülálló dolog lenne később valamit átírni, de ezt nem két hét múlva kellene asztal mellett eldönteni, az első két futam után. 3. hely. Ez már asztal mellett dőlt el, nagyon nagy szerencséje volt Hamiltonnak, de azért azt pártatlanul is látni kell, hogy ehhez olyan helyen kellett lenni, ahol a szerencse segít a dobogós helyezésben. Márpedig Ő a mezőny végéről nem kicsit feljött a pontszerző helyekre, majd onnan lett negyedik egy kimondottan nem túl jó autóval. A dobogós helyekért összehozott versenybaleset meg egyszerű, a két nyilatkozatból minden kiderül. Mindketten hibáztak, de a fiatalság és a versenyláz eredményezte azt, hogy nem tudtak célba érni. Néha egy kanyarral később, türelmesen kivárva előnyösebb előzni, akkor is meg lett volna Kubica minimum második helye. Vagy pontosabban fogalmazva akkor biztosan meg lett volna. De gondolom, azt számolta, hogy már csak három kör, és az első helyért időbe telik felzárkózni, harcolni, ezért bepróbálkozott az első adódó alkalommal. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489601 | 2009. március 29. 15:44 | ||
G-funk | Adatlap | 489600 | 2009. március 29. 14:43 | ||
Már azt hittem hogy megint megkedvelem az F1-t mert jó kis verseny volt. Én szurkoltam Buttonnak , Vettelnek és Kubicának is. De örültem Trulli jó helyének is a végén. Ha nem jelentett volna plusz pontot Hamiltonnak Vettel és Kubi kiesése akkor kevésbé bánkódnék :) De úgy látom, hogy idén is minden az asztaloknál fog eldőlni és nem a pályán. Pedig lehet hogy idén tényleg lehetnének jó versenyek az erőviszonyok változása miatt. Remélem jövvőhéten Vettel azért megint ott lesz az élmezőnyben a bünti ellenére. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489599 | 2009. március 29. 14:41 | ||
Tuti! Studio 27 vagy MFH. Egy biztos ,zsebbenyúlós moka lesz! G | |||||
Maxell | Adatlap | 489598 | 2009. március 29. 14:24 | ||
Hy! Az új F-1 autókat fogja gyártani valamelyik cég ? Thx. Max | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489597 | 2009. március 29. 13:37 | ||
gyorsaságán kivül semmi nincs,sosem lesz olyan mint pl:Schumi,Prost,Senna,Mansell,Lauda stb.Ami többszörös vb-hez kell.Az egyetlen vb címhez is hatalmas mázli,csapattársi segítség kellett,önerőből nem ment volna. Massának lehet,hogy nincs annyi gyorsasága,de kimivel ellentétben ő tanulékony,megfogadja mások tanácsait,és legfőképp hallgat másokra,és nem megy a saját hülyesége után.Kimi felfogás"nyomom míg szét nem esik" A nagyok tudták,hogy mikor kell nyomni,és mikor kell sporolni,ez beőle hiányzik,és ezért buki el annyiszor a dolgokat,mint 2005ben. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489596 | 2009. március 29. 13:00 | ||
Én csak arra utaltam,hogy "szép "évünk lesz! Még örülhetek Alonso 5. helyének! G | |||||
f2d | Adatlap | 489595 | 2009. március 29. 12:42 | ||
Nem tudom. Szerintem Räikkönen jobb versenyző, de ez csak az én véleményem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Bár megértem Trullit, azt mégsem mondhatta, hogy elb@-tam..:)