/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 489644 2009. március 31. 10:28
Válasz erre
Igen, Hami nem akart előbb beérni, ezért 'szivatásból' elengedte Jarno-t.. Kitalálhattak volna jobbat is..
Bár megértem Trullit, azt mégsem mondhatta, hogy elb@-tam..:)
NHZsolt 489643 2009. március 31. 10:02
Válasz erre
sportgeza.hu/forma1/2009/03/31/trulli_allitja_hamilton_kiszurt_vele_/
Kíváncsi volnék a visszaelőzésre (vagy kikerülésre, bárhogy fogalmazunk) is, az alapján lehetne véleményt mondani az esetről.
Sztanyi 489642 2009. március 31. 09:59
Válasz erre
Sztanyi 489641 2009. március 31. 09:59
Válasz erre
Jó lett!Az elsó kerék mögött bekoszoltad?Úgy tűnik a képen...,ha az,akkor nem rossz:)
Gerasimenko 489640 2009. március 31. 09:54
Válasz erre
Nagyon szép! A gépen hagyja a hangsúlyt és mégsem snassz..

Miből csináltad?
JazzZ 489639 2009. március 31. 09:00
Válasz erre
KossuthLajos 489638 2009. március 30. 23:29
Válasz erre
Aces 489637 2009. március 30. 22:08
Válasz erre
P1101674
P1101674
P1101669
P1101669

Sziasztok!
Megpróbáltam csinálni egy egyszerűbb alapot a ferrárihoz. Kíváncsi vagyok a véleményekre:)
matton 489636 2009. március 30. 22:05
Válasz erre
jabel 489635 2009. március 30. 21:24
Válasz erre
PüsiLaci 489634 2009. március 30. 21:03
Válasz erre
SzucsLaszlo67 489633 2009. március 30. 21:00
Válasz erre
HPIM4897
HPIM4897
HPIM4898
HPIM4898
HPIM4901
HPIM4901
HPIM4902
HPIM4902
HPIM4903
HPIM4903
HPIM4904
HPIM4904
HPIM4905
HPIM4905
HPIM4909
HPIM4909
HPIM4909
HPIM4909
HPIM4911
HPIM4911

Majdnem kész az LC2 kicsike. Pár kép a mostani állapotról.
GUGEE 489632 2009. március 30. 19:14
Válasz erre
Én kérek elnézést,az egyik 2009-es naptár "érdekes" módon megeggyezett a 2008 -assal!
G
GUGEE 489631 2009. március 30. 19:07
Válasz erre
Cak remélem,hogy elírták!
A Renault Kinában már be is veti az új difuzort!
Oda meg már minek?Sepangot akartak írni?(remélem)
G
JazzZ 489630 2009. március 30. 18:56
Válasz erre
Úgy lenne az igazi, ha a maláj nagydíjon már mindenki a 'szabálytalan' megoldást alkalmazná, és április 14én tényleg szabálytalannak minősítenék őket! Így két futam után mindenki nulla ponttal állna:)))
Schumi7vb 489629 2009. március 30. 17:54
Válasz erre
Schumi7vb 489628 2009. március 30. 17:51
Válasz erre
UFFF Testvérem!
Le Mosley-val,Todt-ot a helyére!
Schumi7vb 489627 2009. március 30. 17:48
Válasz erre
GUGEE 489626 2009. március 30. 17:46
Válasz erre
UFFF!
Jól beszéltél testvérem!
G
f2d 489625 2009. március 30. 17:43
Válasz erre
Ebben viszont teljesen egyezik a véleményünk.:-)
Schumi7vb 489624 2009. március 30. 17:31
Válasz erre
az egész FIA,az élén Mosley-val évek óta szánalmas amit csinálnak...
Schumi7vb 489623 2009. március 30. 17:26
Válasz erre
Gyuri!

megtaláltad a motort?
GUGEE 489622 2009. március 30. 17:04
Válasz erre
Srácok!
Nem gyözöm hangsúlyozni!
A szabálymódosítás szellemiségét kell nézni!A dupla difuzor nem fér bele!
G
NGPETI 489621 2009. március 30. 16:19
Válasz erre
az a baj,hogy mi itt,kisemberek csak részinformációkat tudunk mindenről

dupla diffúzor és dupla diffúzor között is lehet különbség,így lehetett az egyik "szabályos",a másik pedig "szabálytalan",mivel az kiderült,hogy a szabálykönyvben csak egy "kiskapu" volt ez a lehetőség...

...és,valaki megértette,valaki nem :o)
f2d 489620 2009. március 30. 15:28
Válasz erre
Azért az nagy kcsg-ség a FIA részéről, hogy egyes csapatoknak engedélyezi a dupla Diffúzort, más csapatoknak meg nem.
Ennek a FOTA-nak sincs túl sok értelme, ha a benne lévő emberek csak egymást szívatják.
Zoli 489619 2009. március 30. 15:01
Válasz erre
Szia!
Egy újabb baromság, amit az olasz mond, szerintem szóra sem érdemes. Elég szánalmas, amit művel az öreg már évek óta, nem kell vele foglalkozni. Én McLaren szurkoló vagyok, de nem siránkozok azért, mert ők se találták meg a kiskaput. Remélem, az európai futamokra előrébb lépnek, ennyi. Egyébként nem hinném, hogy a "csalókat" megbüntetnék, azzal Hamilton már első lenne, abból meg hatalmas balhét csinálnának.

És Vettel büntetése is kérdéses kissé, mégha el is ismerte felelősségét. Kubica legalább annyira hibás volt, mint a német, sima versenybaleset volt. Nem szurkolok Vettelnek, bár őt vagy más hasonló kvalitású gyereket el tudnék képzelni Kovalainen helyén.

Amúgy tetszett a futam, egyáltalán nem volt annyi baleset, hogy a média roncsderbinek nevezze. Az első kanyar, Nakajima és Raikönnen, illetve Kubica és Vettel kiesése (talán Piquet esete is) mind vezetői hiba volt. És tényleg úgy tűnik, ezek a hókotrók (dögtolók stb...) izgalmasabbá tették a versenyt, a látványt csak szokni kell még egy ideig. A gumiszabálytól is izgalmasabb lett a futam. Minden csapatot egyformán súlyt a dolog, stratégia kérdése az egész. Szóval a lényeg, hogy szerintem jól sültek el a változtatások, szórakoztató volt az első verseny. Persze valószínű minden pálya más csapatnak fog kedvezni, ezért lesznek még bőven keveredések, így idén még szorosabb lehet a pontverseny.
z
drsp 489618 2009. március 30. 14:29
Válasz erre
Hello Mindenki!
Van egy eladó s27-es mararásom Mp4-13-hoz, 2500-ért
P
Sztanyi 489617 2009. március 30. 14:15
Válasz erre
Szegény Vettel nagyon pórul járt!Sajnáltam,bár én nem drukkolok neki,de nagyon jól ment és tudta tartani viszonylag kis távolságból a Buttont.Aztán tessék az új szabályok és a zsűriasztal,jól el...ta a versenyét.Konkrétan a jó versenyéből összehozott egy kiesést;50e eurós büntetést a csapatnak és a következő versenyen +10 rajthelyes büntetést!Megérte,nesze neked...és valószínűleg sok ehhez hasonló lesz még az idényben!

A Palik meg a cimborája,közben jókat röhögött a studióban és ezt kiabálták:
szeretem az új F1-et...stb
NHZsolt 489616 2009. március 30. 13:53
Válasz erre
bocs, megismételtem a linkedet is, de ez már "öregkori szenilitás"... Öcsém szólt, hogy hibáztam.
G-funk 489615 2009. március 30. 13:46
Válasz erre
NHZsolt 489614 2009. március 30. 12:47
Válasz erre
JazzZ 489613 2009. március 30. 09:14
Válasz erre
Ezzel a büntetéssel nem azt érték el, hogy a versenyzők merjenek NE engedni..MInek a sok újítás és szabály, ha mégis megkötik a kezüket? !
Amúgy a német szurkolók dörzsölhetik a tenyerüket, Vettel nagyon Schumi-san NEM engedett:) Lesz belőle valaki:)
Sztanyi 489612 2009. március 30. 08:36
Válasz erre
F1 szakértők!

Érdemes ezt a véleményt is megfontolni!
Szerintem van vmi igazság abban is,amit az öreg olasz mond!
www.formula.hu/f1/briatore-neheztel-a-ross-brawnra-c25817.html
Sztanyi 489611 2009. március 29. 23:03
Válasz erre
G-funk 489610 2009. március 29. 22:41
Válasz erre
Aces 489609 2009. március 29. 22:41
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki felvilágosítana hogy mekkora egy rajtkocka? (kép is jó lenne én nem találtam:s)
Sztanyi 489608 2009. március 29. 22:30
Válasz erre
Igazad van!

Bár engem nem győzőtt meg ez a mai verseny a módosításokról.Nekem az autók nem tetszenek(nekem az sci-fi kinézetűek jönnek be 2007-2008).A KERS még kiforratlan,szemmel csak Hamiltonnál volt érzékelhető a tulajdonsága,ja és pl a Brawn nem is használja...!Ez a két nagyban különböző gumiszabály,meg ki...ott egy csomó pilótával,csapattal.Még a Ferrarival is,sőt még az autójuk is elromlott és bejött a jóslat a több karambolról is.Még várni kellene jópár versenyt,hogy tisztuljon a kép,aztán majd meglátjuk megérte-e változtatni.
A Brawnék meg megérdemlik,bár én kötve hiszem,hogy ezt 2hónap alatt hozták össze,szerintem másfél éve amióta odament a Brawn,kezdte felépíteni a birodalmát,lépésről-lépésre.
A nagycsapatok meg ne lázadozzanak,hanem csináljanak ők is ilyen diffuzorokat meg fejlesszék az autót és kész.

ez a véleményem és az,hogy makettban biztosan nem fogok 2009-es F1-es autót venni.
Sztanyi 489607 2009. március 29. 22:15
Válasz erre
Köszi,de ezt nem rejtegetem...:)

Ezt szeretném vinni és egy Moto GP mocit.
szp 489606 2009. március 29. 21:19
Válasz erre
Sziasztok! Én úgy gondolom nem vesznek el sem pontokat sem helyezéseket áprilisban.A diffúzorokat szabályosnak minősítették a jelenlegi szabályok keretein belül.Szerintem az irigység táplálja a csapatok óvási szándékait.Az elmés és nagyszerű megoldásokat már sokszor támadták a 60 év alatt.Colin Chapman kötényeit,szárnyait,a Renault röpsúlyos futóművét és még lehet sorolni a megoldásokat amik előrevitték a csapatokat,pilótáikat,autó és motorgyártókat, és oda juttatták az F1-et technikai szinten,ahol most tart.Előbb vagy utóbb a legtöbbjét betiltották.A nagy csapatok a nagy költségvetés,a tradíció és elért sikereik miatt úgy gondolhatják,hogy "sérthetetlenek",tudásukat nem szárnyalhatja túl senki.Főleg a privát csapatok nem( a "nehogymá' ők idejönnek aztán...").A kisebb,vagy újonc csapatok,meg a kevesebb pénzből gazdálkodók mérnökeinek az lehet a fegyverük,hogy minél elmésebb megoldásokat találjanak a megengedett kereteken belül.Ez sem sikerül mindnek persze.Még ha a szabályokat "egyértelműsítik" is,szerintem ezek a diffik akkor is bizonyíthatnak valamit.Azt,hogy nem feltétlenül csak a favorit csapatoknak vannak a legjobb szerelőik,mérnökeik.Szerintem nem kéne meglepődni azon,hogy valaki kiugróan is szerepelhet egy Ross Brawn-nal,egy Mercedes-motorral,egy tapasztalt és egy nagyon gyors pilótapárossal.Én már elég rég követem az F1-et,rengeteg versenyem van rögzítve és örülök,hogy a szabályok úgy változtak,hogy sokkal többen mutathatják meg mit is tudnak.Úgy a pilóták,mint a mérnökeik,szerelőik és a csapat többi tagja. Üdv,István
Raybrig_89 489605 2009. március 29. 21:10
Válasz erre
Nagyon ott van! Legalább F1 nézés közben csináltad?:))) Móváron ott lesz,vagy ezt is rejtegeted a nyilvánosság elől?:PP
VO101_Papi 489604 2009. március 29. 21:02
Válasz erre
nemtom ismeritek e ezt az oldaltwww.flickr.com/groups/f1_racing/pool/page2/
Sztanyi 489603 2009. március 29. 19:46
Válasz erre
F2007 102
F2007 102
F2007 102
F2007 102
F2007 100
F2007 100
F2007 099
F2007 099

A délutáni másfél órás szabadidő eredmény:

Felkerültek az oldalsó terelő elemek és a felső kamera.Már nagyon közel van a vége...,tükrök,kerekek és egy-két kiegészítő apróság...
NHZsolt 489602 2009. március 29. 18:34
Válasz erre
Branson egy igazi üzletember. Egyedüliként szerepelni a győztes 2! autón, ez az igazi reklám. És ki tudja, ezek után drágulnak-e a felületek? Viszont Neki már aláírt szerződése van, jó helyre tette a pénzét, úgy néz ki jelenleg.

Diffuzor. Szeretem a jó versenyeket, ez pedig az volt, és nagyon szimpatikus, ha valaki talál egy apró kis rést és a benne rejlő lehetőséget kihasználja. Nem volna szabad büntetni azokat a csapatokat, akik ezt a szabálykönyvi pontatlanságot okosan kihasználták. Főleg nem egy megnyert verseny után. Szerintem nem fogják utólag szabálytalannak találni ezt a változtatást, és a többiek is idővel megcsinálják a magukét. Mert, bár nem egyedülálló dolog lenne később valamit átírni, de ezt nem két hét múlva kellene asztal mellett eldönteni, az első két futam után.

3. hely. Ez már asztal mellett dőlt el, nagyon nagy szerencséje volt Hamiltonnak, de azért azt pártatlanul is látni kell, hogy ehhez olyan helyen kellett lenni, ahol a szerencse segít a dobogós helyezésben. Márpedig Ő a mezőny végéről nem kicsit feljött a pontszerző helyekre, majd onnan lett negyedik egy kimondottan nem túl jó autóval.

A dobogós helyekért összehozott versenybaleset meg egyszerű, a két nyilatkozatból minden kiderül. Mindketten hibáztak, de a fiatalság és a versenyláz eredményezte azt, hogy nem tudtak célba érni. Néha egy kanyarral később, türelmesen kivárva előnyösebb előzni, akkor is meg lett volna Kubica minimum második helye. Vagy pontosabban fogalmazva akkor biztosan meg lett volna. De gondolom, azt számolta, hogy már csak három kör, és az első helyért időbe telik felzárkózni, harcolni, ezért bepróbálkozott az első adódó alkalommal.
GUGEE 489601 2009. március 29. 15:44
Válasz erre
Ha nem kedveled egyszerű a dolog!Ne nézd!
G
G-funk 489600 2009. március 29. 14:43
Válasz erre
Már azt hittem hogy megint megkedvelem az F1-t mert jó kis verseny volt. Én szurkoltam Buttonnak , Vettelnek és Kubicának is. De örültem Trulli jó helyének is a végén. Ha nem jelentett volna plusz pontot Hamiltonnak Vettel és Kubi kiesése akkor kevésbé bánkódnék :)
De úgy látom, hogy idén is minden az asztaloknál fog eldőlni és nem a pályán. Pedig lehet hogy idén tényleg lehetnének jó versenyek az erőviszonyok változása miatt. Remélem jövvőhéten Vettel azért megint ott lesz az élmezőnyben a bünti ellenére.
GUGEE 489599 2009. március 29. 14:41
Válasz erre
Tuti!
Studio 27 vagy MFH.
Egy biztos ,zsebbenyúlós moka lesz!
G
Maxell 489598 2009. március 29. 14:24
Válasz erre
Hy!

Az új F-1 autókat fogja gyártani valamelyik cég ?

Thx.

Max
Schumi7vb 489597 2009. március 29. 13:37
Válasz erre
gyorsaságán kivül semmi nincs,sosem lesz olyan mint pl:Schumi,Prost,Senna,Mansell,Lauda stb.Ami többszörös vb-hez kell.Az egyetlen vb címhez is hatalmas mázli,csapattársi segítség kellett,önerőből nem ment volna.
Massának lehet,hogy nincs annyi gyorsasága,de kimivel ellentétben ő tanulékony,megfogadja mások tanácsait,és legfőképp hallgat másokra,és nem megy a saját hülyesége után.Kimi felfogás"nyomom míg szét nem esik"
A nagyok tudták,hogy mikor kell nyomni,és mikor kell sporolni,ez beőle hiányzik,és ezért buki el annyiszor a dolgokat,mint 2005ben.
GUGEE 489596 2009. március 29. 13:00
Válasz erre
Én csak arra utaltam,hogy "szép "évünk lesz!
Még örülhetek Alonso 5. helyének!
G
f2d 489595 2009. március 29. 12:42
Válasz erre
Nem tudom. Szerintem Räikkönen jobb versenyző, de ez csak az én véleményem.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.