<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
joci232 | Adatlap | 505229 | 2010. október 13. 20:38 | ||
Köszönöm ! Előzmény: (505226) farkas469 2010. október 13. 12:02 | |||||
farkas469 | Adatlap | 505228 | 2010. október 13. 20:01 | ||
Sajnos nem tudom. A bódé tetején 2 db 4m-es vékony antennának a tőkéje van...Valamilyen állomás... | |||||
romeo | Adatlap | 505227 | 2010. október 13. 17:10 | ||
Üdv Farkas469! Ez milyen felépítmény? Köszi! | |||||
farkas469 | Adatlap | 505226 | 2010. október 13. 12:02 | ||
joci232 | Adatlap | 505225 | 2010. október 12. 19:59 | ||
Sziasztok! Keresek képeket magyar DAC 665-ről (főleg dobozosról) Lehetőleg minél többet :) joci232@hotmail.com Előre is köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 505224 | 2010. október 12. 19:37 | ||
gepsys | Adatlap | 505223 | 2010. október 11. 11:05 | ||
Ez a Nagyapáti Trans Truck-Trialos Kraza. Szoktak vele indulni versenyeken, ismerem a tulaj fiát, szokott róla mesélni. | |||||
kamovos | Adatlap | 505222 | 2010. október 10. 20:57 | ||
Gabi | Adatlap | 505221 | 2010. október 10. 20:36 | ||
Szia! Ez is jól néz ki. Jut eszembe ezt még szeptember elején fotóztam Visonta mellett egy bányában, üzemanyagos változat. Gabi | |||||
zoli1989 | Adatlap | 505220 | 2010. október 10. 20:25 | ||
zoli1989 | Adatlap | 505219 | 2010. október 10. 20:24 | ||
Na megtaláltam interneten, ez az. Jól néz ki ;-) lh6.ggpht.com/_c_FA8HKbzPo/SKk_LYt729I/AAABdw/Tfo9pXZPsVo/P1010334.JPG | |||||
zoli1989 | Adatlap | 505218 | 2010. október 10. 20:14 | ||
Kecskeméten a reptérhez vezető Kaffka Margit utcában is van egy átalakított truck-trial-os Kraz. Sajna fotóm nincs, mindig elfelejtettem készíteni róla hazafelé... | |||||
Gabi | Adatlap | 505217 | 2010. október 10. 20:10 | ||
Szia! Még közel sincs kész az a rész, csak kezdeti stádiumban van. Ettől függetlenűl nekem lehet, hogy bordáslemezzel be lesz burkolva a lépcső körüli rész. A tiéden nagyon szépen megoldottad a légtartályok és szelepek bekötését. Gabi | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505216 | 2010. október 10. 18:25 | ||
Szia Gabi! Jó az ötlet! Nem kritika csak érdeklődnék, szándékosan ilyen "egyszerű" a levegő rendszered? (Avagy még nincs is készen?) Az általam szögelté ilyen lett, egy megépítendő konkrét jármű alapján. Üdv Zéé | |||||
Gabi | Adatlap | 505215 | 2010. október 10. 13:14 | ||
Sziasztok! Elkezdtem én is a Miniman féle Kraz építését, csak egy kicsit más lesz a végeredmény. Mivel polgáris vagyok, ezért mindenkép valami civil változatban gondolkodtam, és végül egy csili-vili showtruck variációra szavaztam. Tudom most sokan felhördülnek, de nekem ez jön be, és a németeknél egyre nagyobb a keletje a dolognak. Nekem csak sima nyerges lesz, de rakok hozzá hálófülkét, krómozott lökös, nagy kipufogók, ilyenekre gondoltam. Most még az elején járok, majd rakok képeket a haladásról. Itt van két link, hogy kb mire gondolok, de egyikkel se fog teljesen megegyezni, ezek csak az alapötletet adták: www.kraz-erfurt.de/page1.php www.kraz66.de/bilder.html Gabi | |||||
Gabi | Adatlap | 505214 | 2010. október 9. 22:32 | ||
Azért mert ez adományautó, és ráadásul nem is zsírúj. | |||||
Freddy | Adatlap | 505213 | 2010. október 9. 22:31 | ||
CZinegének, jobbanmondva. | |||||
Freddy | Adatlap | 505212 | 2010. október 9. 22:30 | ||
romeo | Adatlap | 505211 | 2010. október 9. 08:39 | ||
Miért nincs a Skodának katonai rendszáma? | |||||
romeo | Adatlap | 505210 | 2010. október 9. 08:38 | ||
Üdv! Adományokból modernizálunk... forrás: www.honvedelem.hu/news/22329/autot-kaptak-a-katonai-rendeszek | |||||
farkas469 | Adatlap | 505209 | 2010. október 8. 16:02 | ||
Tűzér bemérő gépkocsi. | |||||
romeo | Adatlap | 505208 | 2010. október 8. 16:00 | ||
Üdv Páncélos és Farkas469! Köszönöm a válaszokat, közben egy újabb információt is kaptam, mely szerint ez egy "bemérő kocsi". | |||||
farkas469 | Adatlap | 505207 | 2010. október 8. 15:33 | ||
Helló Rómeó! Éppen ezt a gaz-t csinálom! Ha a képet Pákozdon csináltad akkor ugyan azt a rendszámút készítem a tulajnak. A bódén sok szerelvény hiányzik mivel frissen lett festve.. A belsejében menetvonal rajzoló és giroszkóp is van.. Üdv. farkas469@gmail.com | |||||
Ákos | Adatlap | 505206 | 2010. október 8. 13:44 | ||
Köszönöm! Úgy néz ki el kell mennem oda... | |||||
páncélos | Adatlap | 505205 | 2010. október 8. 13:21 | ||
páncélos | Adatlap | 505204 | 2010. október 8. 13:21 | ||
Ákos | Adatlap | 505203 | 2010. október 8. 13:17 | ||
romeo | Adatlap | 505202 | 2010. október 8. 10:44 | ||
Marhajó fotók, köszönjük! | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505201 | 2010. október 8. 10:38 | ||
Még,még,még, légyszííí | |||||
specnaz78 | Adatlap | 505200 | 2010. október 8. 09:50 | ||
specnaz78 | Adatlap | 505199 | 2010. október 8. 09:40 | ||
Ezek szerint igen. | |||||
páncélos | Adatlap | 505198 | 2010. október 8. 08:57 | ||
páncélos | Adatlap | 505197 | 2010. október 8. 08:56 | ||
Az nem kémény. Egy vezetési pont, és figyelőműszert takar a "kémény". | |||||
romeo | Adatlap | 505196 | 2010. október 8. 08:37 | ||
balaton | Adatlap | 505195 | 2010. október 8. 08:32 | ||
A frontvonalban is kell raklapot pakolni valamivel :) | |||||
romeo | Adatlap | 505194 | 2010. október 8. 08:26 | ||
Freddy | Adatlap | 505193 | 2010. október 7. 21:55 | ||
VIP-szállításra kell :) | |||||
romeo | Adatlap | 505192 | 2010. október 7. 18:25 | ||
Üdv! Desta targonca golyóálló ablakokkal?- ez most vicc vagy komoly? forrás: hir.hmflu.gov.hu/documents/AJFELH16020_10-70_019.pdf | |||||
Maz | Adatlap | 505191 | 2010. október 7. 09:24 | ||
FMG-68 felépítmény Csepel D 346 alvázon. Folyadékos Mentesítő Gépjármű. | |||||
Laller | Adatlap | 505190 | 2010. október 7. 09:20 | ||
Mire használják? Jól látom, hogy egy Csepel? | |||||
romeo | Adatlap | 505189 | 2010. október 6. 14:16 | ||
Még mindig használatban van az FMG-68! Üdv! forrás: www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20101005-mit-tehetnek-a-vorosiszap-katasztrofa-karosultjai.html | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505188 | 2010. október 5. 11:44 | ||
Szerintem sincs, én már le is nyestem a fotókat! Kösz Páncélos! | |||||
vujit | Adatlap | 505187 | 2010. október 5. 08:59 | ||
Semmi baja sincs az oldalnak! Nekem a NOD naponta frissít és semmit nem jelzett, pedig még az üres pendrive-ot is le akarja állandóan tiltani! | |||||
unicellular | Adatlap | 505186 | 2010. október 4. 14:42 | ||
páncélos | Adatlap | 505185 | 2010. október 4. 13:32 | ||
farkas469 | Adatlap | 505184 | 2010. október 3. 13:57 | ||
Helló! Én lehet, hogy tudnék segíteni a TMM-el kapcsolatban!:) Írj: farkas469@gmail.com | |||||
balaton | Adatlap | 505183 | 2010. október 1. 21:38 | ||
Az első fotók az első 1/72-es Uaz-452-ről a "Makett újdonságok" -topikban. | |||||
romeo | Adatlap | 505182 | 2010. október 1. 20:21 | ||
Wrecker | Adatlap | 505181 | 2010. október 1. 13:37 | ||
Használjátok egészséggel... | |||||
romeo | Adatlap | 505180 | 2010. október 1. 12:09 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |