<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
mkrasz | Adatlap | 513334 | 2011. július 20. 11:41 | ||||||||||||||||
Ez a piropatronos dolog azert nem olyan egyszeru. Nem tudom, hogy nez ki a dolog most Magyarorszagon, de masutt voltak olyan tipusu problemak, hogy ez fegyver. Igen am, de ha peldaul azt veszed, hogy hany ultralight repulogepen van piropatronos ejtoernyos rendszer, akkor mar kezd erdekes lenni. Mar nem beszelve az autokban levo airbagrol, ami ugyancsak piropatronnal mukodik. Hosszas beszelgetes utan mas orszagokban ezt ELETMENTO rendszernek lehet minositeni es igy a problema meg van oldva. De mintazt korabban is leirtam, a 15osben nem egy MartinBaker 0-0 ules van... Igy hat a leglogikusabb megoldas lehozni a gepet a foldre... | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513333 | 2011. július 20. 11:37 | ||||||||||||||||
molni: ezért írtam korábban, hogy az első felszállásnál már ráírták a farokcsúszóra a gép sorsát :( A kirepüljebe kérdést én sem értem, mert korábban más volt a célszemély. | |||||||||||||||||||
molnibalage | Adatlap | 513332 | 2011. július 20. 11:27 | ||||||||||||||||
Egyetlen civil gépben sincs működő katapult ülés, a benne levő anyagok miatt. A piropatronok használata miatt (?) asszem fegyvernek minősülne a cucc. Az amerikában repülő gépekben sem hiszem, hogy lenne katapult, ergo erősen UL szagú, hogy azért nem járt itt jenki. Szeritnem egyszerűen nem hívták. Egyébként meg érthetetlen, hogy az összes felszállásnál miért ültette seggére a gépet a pilóta. Egyetlen képanyagon sem láttam még így felszállni a gépet... | |||||||||||||||||||
Kakukk | Adatlap | 513331 | 2011. július 20. 11:05 | ||||||||||||||||
Úgy kell felfogni hogy valamiért így kellett történnie,lehet pont ez előzött meg egy nagyobb dolgot :S A legjobb ötlet tényleg az hogy keríteni egy másik sárkányszerkezetet,csak van még a világon egy másik gép amely újra repülőképes lehet,a rendszereket pedig csak át kell építeni ami gondolom már rövidebb idő alatt menne mivel csak tanultak a HA-UTI ból. Fel a fejjel és csak a jövőre kell gondolni. | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513330 | 2011. július 20. 10:49 | ||||||||||||||||
Elektrolakatos: Mindenki hibázik. Tegye fel a kezét az a pilóta, aki eddig nem hibázott! Senki? Köszönöm. Az esemény megtörtént, a pilóták jól vannak. A gépet pedig meg kell javítani, akármennyire is elkeserítő a helyzet. A nyilatkozott ötlet is jó, a felújított, nem sérült rendszereket egy új gépbe lehet implementálni. Akkor a HA-UTI kiállítási tárgy lehet, meg lehet látogatni, símogatni. Nem szabad elkeseredni és leereszteni. Az élet nagyon sokszor küldi padlóra az ember. Fel kell állni belőle. Mindig. | |||||||||||||||||||
mkrasz | Adatlap | 513329 | 2011. július 20. 10:10 | ||||||||||||||||
Tacsk0, Szerintem mindenki itt a forumon orulne neki, ha a hozzaszolasok legalabb vmifele konkretumot tartalmaznanak. Van Neked fogalmad arrol milyen ulesek vannak a MiG-15osben? Szivesen elmagyarazom. Ahhoz, hogy katapultalni tudjal hasznalva a MiG-15 uleset, legalabb 250-300m magassag es minimum 400km/h sebesseg szukseges - a tobbi dolog reszletkerdes. Logikus tehat, hogy meg ha lenne is piropatron (nem tudhatjuk, hogy volt-e vagy sem) katapultalasrol nem lehetne szo, mert az biztos halalt jelentene a pilotaknak... | |||||||||||||||||||
dudus0919 | Adatlap | 513328 | 2011. július 20. 10:04 | ||||||||||||||||
Sajnos a felszállásról a videót nem láttam,de az előttem felszólalók meglátásaiból elég egyértelmű a dolog.Pár száz órát repültem Mig-15-l.Emlékezetem szerint gyengéje volt a tipusnak,hogy kis sebességeken TÚLTERHELÉSSZERINTI instabilitás jellemezte.Hajlamos volt az un./kazjol/magyarul bakugrásra.Több gépet törtek így össze,elkövetni könnyebb volt,mínt javítani.Ráadásúl a póttartály függesztés még rontott a helyzeten.A Mig-17-nél ezt kiküszöbölték. Ez a bizony túlterhelés szerinti instabilitás azt jelenti,hogy adott sebességen a megengedettnél nagyobb túlterhelést hoznak létre.Nem kell nagy túlterhelésre gondolni.Aleszállnál például,ha 1,7g-re növelted a túlterhelést bizonyos időegység alatt a gép feladta az orrát és a botkormány előrenyomásával sem lehetett megakadályozni az önkényes állásszög növekedést | |||||||||||||||||||
Tacsk0 | Adatlap | 513327 | 2011. július 20. 10:04 | ||||||||||||||||
Én örülök neki, hogy ekkor és így esett le a gép. Ez a gép egyszer mindenképpen lezuhant volna, de ha magasabbról vagy máskor, akkor a KATAPULTÜLÉSEK HIÁNYÁBAN a pilóták meghaltak volna és talán a földön is embert ölnek a roncsok. A MiG-15/17 + alakú vezérsíkjai miatt emberi erővel kiugorni nem lehet, lenyakaz. Ezt kivédte a Gondviselés. Tudtommal a típust heti szinten repülő amcsi pilóta a szék hiánya miatt nem vállalta, hogy átjön a gép berepülését és a magyar pilóták levizsgáztatását elvégezni. Hihetetlen, hogy ilyen gépre kiadták a felszálláshoz az engedélyt katapultülés nélkül. Nem igaz, hogy nem lehet rá civil engedélyt kapni, mert a Szu-26 műrepülő kávédaráló újabb változataiban is van traktor típusú kivetőülés. Azt pedig, hogy mentőeszköz nélküli géppel akartak a jövőben utasrepültetéseket végezni, inkább nem minősítem. Azt nem igazán értem, hogy minek volt két pótos a gépen, mert ilyen korai berepülésnél szó sem lehet 15-20 percnél hosszabb fennlétről. A tökök nélkül valszeg megúszták volna a leérést. Érdemes lett volna szerezni az első pár berepülésre kísérőgépet (Boeingéknél pl. T-33), aki a levegőből talán látta volna és szólt volna, hogy már a nekifutás sem volt kerek. Tudom, hogy nagy pénz, de a repülés sosem volt olcsó és töredéke lett volna költségben, mint a mostani géptörés. | |||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513326 | 2011. július 20. 09:25 | ||||||||||||||||
Hallóhallóhalló! Nem akarom gyomlálni a hozzászólásokat! Az eset megtörtént, sajnos, ezen változtatni nem tudunk. Annak meg semmi értelme, hogy személyeskedésbe csapjon át annak megtárgyalása, hogy ki, mikor és mit hibázott. Pinko is emberből van, ő is hibázhat. Ezért nem kell rögötn karóba húzni, főképp, hogy eddig tökéletesen végezte a munkáját. Biztos vagyok benne, azóta is állandóan előtte van az egész történés, és próbálja összerakni fejben, mi, miért történt. Tudom, ez az Alapítványnak már vajmi kevés. Én ott voltam mikor a Sas apró darabokban hevert a hangárban, és a kiszolgáló konténerekben. Láttam Janin, hogy mekkora odaadással magyarázza a folyamatokat, mutogatja a már elkészült alkatrészeket. Mintha egy anya a gyerekéről beszélne! Elektro | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513325 | 2011. július 20. 09:11 | ||||||||||||||||
Monox: Más fórumokon már megy a szemétkedés, itt ne kezdődjön el szerintem... Laci-bacsi: Csak egy gondolat volt, mert a szűzfelszálláskor is csak egy hajszálon múlt, hogy nem ért le a farokcsúszó. Konzekvensen rossznak tűnt, csak azért kérdeztem. | |||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513324 | 2011. július 20. 08:18 | ||||||||||||||||
A V1 helyesen lehet meghatározva ezt bizonyítja, hogy ilyen gép több milliószor szállt fel sikeresen eddig az évek hosszú során anno. Csak mondjuk be kellett volna azt tartani! | |||||||||||||||||||
mkrasz | Adatlap | 513323 | 2011. július 20. 08:10 | ||||||||||||||||
Monox, amit itt irsz az a szemetseg tetofoka! Lengyelorszagban NEM tapsolunk! Oszinten sajnaljuk, ami tortent. Ha Janiek is ugy gondoljak keszek vagyunk segiteni nekik barmilyen szinten. Van meg felhasznalhato alapanyag itt ott... | |||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 513322 | 2011. július 20. 07:59 | ||||||||||||||||
Bekem: Amint János elmondott a videóban, azt mondta nekem is. Ez a gép javíthatatlanul megsérült, repülni sohasem fog már. Arra van mód, hogy külsőre rendbe tegyék és valahol, valamikor egy gyűjteménybe kerüljön, Lengyelországban meg tapsolnak. | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513321 | 2011. július 20. 06:55 | ||||||||||||||||
Egy kérdés a margóra: Lehetséges, hogy rosszul lett meghatározva a V1? | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513320 | 2011. július 20. 06:33 | ||||||||||||||||
Én nem szappanozom ki a számat: Basszák meg. Átejtették és ahogy ROhács elméletben jól elmondta egy videon, a nyilazott szárnynak kell a sebesség, a szárnyvég esik át először. A csűrő meg pont ott van. Amikor először odavágták, leszakadtak a tartályok. Az egyik befordulva a jól ismert áramlásba helyezett lap effektust hozta, bődületes felhajtóerőt termelve. Nem jobbra billent le utána, hanem balra fel. Asszimetrikus fékszárny. És igen Ronnie, az első videon is ott volt a nearmiss-es tailstrike. Segítünk összepakolni, csak írja már le valaki, hogy javítható-e. Gondolom estére megtudjátok Tökölön | |||||||||||||||||||
RonnieFrown | Adatlap | 513319 | 2011. július 19. 22:52 | ||||||||||||||||
Mar a legelso felszallasrol keszult videon is hasonloan seggre akasztva jott el a gep a foldtol. Ezen az utolso videon ugy tunik, hogy az ateses kezdeti szakaszaban van a gep: az orra meg fent van, de a szarnyvegek mar atestek, a szarnytovek meg nem azert billen balra aztan jobbra. A gepben ket sebessegmero van de azt nem tudom, hogy a ketto fuggetlen e egymastol ahogy az egy mai repulogepen lenni szokott. Mivel a ket pilota kozul egyik sem volt kulonosebben tapasztalt a tipuson nehezen tudom elkepzelni, hogy a legiuzemeltetesi utasitastol elternenek. Gondolom az egyik pilota folyamatosan hangosan diktalta a sebesseget, mikor kell emelni az orrat, stb, mig a masik vezeti a repulogepet. Nem lehet, hogy a sebmerovel van valami problema? Erre mar volt pelda magyar 15-ossel aminek szinten geptores lett a vege. | |||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513318 | 2011. július 19. 22:52 | ||||||||||||||||
Határozottan nem! A jobb póttartály az első becsapódás után szakadt le, annak az irtózatos erőhatásának következtében! | |||||||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 513317 | 2011. július 19. 22:43 | ||||||||||||||||
Szerintem leszakadt a jobb póttartály, hirtelen eltolódott a súlypont, megváltozott az aerodinamikája a gépnek. leért a bal szárny, elfordult a bal póttartály, méginkább megváltozott az aerodinamika, és kész az odacsapás. | |||||||||||||||||||
Sólyom | Adatlap | 513316 | 2011. július 19. 22:38 | ||||||||||||||||
Ezek szerint pilótahiba? :S. Csak azt nem értem miért kellett túlhúzni a gépet,miért nem várta meg a kellő sebességet :s | |||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513315 | 2011. július 19. 22:29 | ||||||||||||||||
A főfutók még mindig tökéletesek! Ki sem durrantak! | |||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 513314 | 2011. július 19. 22:25 | ||||||||||||||||
Bal főfutó defekt? csak találgatok.. | |||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513313 | 2011. július 19. 22:17 | ||||||||||||||||
Nem nem lehet! A magassági kormány még mindig tökéletesen működik per pillanat, és a videón is látható, hogy az elpattanás után is még irányították a gépet! | |||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 513312 | 2011. július 19. 22:17 | ||||||||||||||||
Talán pilótahiba? Az egyik riportban azt mondták, túl hamar emelte el a pilóta a gépet. Hát ... :( Szerintetek? silent8 | |||||||||||||||||||
ati27 | Adatlap | 513311 | 2011. július 19. 22:14 | ||||||||||||||||
Nincs miért elnézést kérni! Szerinted egy ember mit mondana önkéntelenül ha egy ilyen esetet látna? Amugy látszik, hogy kb a 24-ik másodperctől kezdve túl magasan van a gép orra!Lehet hogy történt vmi a magassági kormány vezérlésével? | |||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513310 | 2011. július 19. 21:58 | ||||||||||||||||
Azt hiszem száz szónál is többet ér ez a videó! A narrátornak már kimostam a száját szappannal, és elnézést kérek érte! www.youtube.com/watch Azt hiszem ezen nincs mit szépíteni. | |||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513309 | 2011. július 19. 21:03 | ||||||||||||||||
Jani! Láttam a videón, igencsak nyeldested könnyeid...ne tartsd vissza, add kimagadból, ez így normális, vagyunk evvel még néhányan! Elektro | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513308 | 2011. július 19. 20:31 | ||||||||||||||||
Laci-bacsi: Megértettem amit írtál... Kulik Jánosnak és az egész csapatnak pedig kitartást kívánok. Eszembe jutott ma egy jelenet egy videóból. János azt mondta, hogy a vezetékek bőr borítását a felesége készítette. Szívből és lélekből áll ez a gép. Én közel álltam a síráshoz, el sem tudom képzelni, hogy nálatok mi volt/van. Engedjétek meg az embereknek, hogy segítsenek m | |||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513307 | 2011. július 19. 20:16 | ||||||||||||||||
Szervusztok! Az nem kifejezés A-3-ra, hogy oszlopos tag! Ő a projekt motorja! Ő maga a projekt! A gép műszaki hibája ki van zárva! A bal póttartály már az első zuhanás következtében fordult keresztbe. Nem vagyok hatósági személy ezért következmények nélkül kijelenthetem a tények nagy fokú ismeretének birtokában, hogy semmi képen sem a technika volt a hibás! A gép végig vezethető, irányítható volt, és irányították is. Hogy ezek fényében mi, és ki miatt következett be ez az esemény azt már a ti fantáziátokra bízom, de figyelmetekbe ajánlom az utolsó képen a farokcsúszó állapotát! | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513306 | 2011. július 19. 20:12 | ||||||||||||||||
nektek megy a video? és egy ostoba kérdés: a jobb szárnyban sérült a főtartó. egy új szárny nem megoldás akkor? | |||||||||||||||||||
Kakukk | Adatlap | 513305 | 2011. július 19. 20:03 | ||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513304 | 2011. július 19. 20:01 | ||||||||||||||||
Életem első makettje egy Mig-15 volt,jelenleg is egy Mig-15-t építek! Nem csak makettben szeretném már látni,hanem élőben repülve is Magyar felségjelzéssel! Ezt a Miget nem adjuk,nem ám! A többieknek igazuk van! Milyen úton-módon lehetne segíteni a gép lábra állításában? | |||||||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 513303 | 2011. július 19. 19:47 | ||||||||||||||||
De nem ám. a Kerozingőzös egyesület sok tagja is felajánlotta támogatását, és most biztos vagyok benne, hogy többen állnak mögé mint eddig. | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513302 | 2011. július 19. 19:25 | ||||||||||||||||
Sziasztok A-3 ha jól veszem ki a szavaidból, oszlopos tagja vagy a projektnek. Ha menthető a gép, sokan odaállnak mögétek anyagilag. Ezzel nem érhet végig a projekt. Nemrég elveszítettük a 29-eseket is (a 21, 23-asok, az Albák és a Sukhoi-ok után). Ezt a gépet nem adjuk. m | |||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 513301 | 2011. július 19. 18:30 | ||||||||||||||||
A-3! Mi mit tudunk konkrétan segíteni, hová és hogyan? Az első makettjeim egyike egy MiG-15 volt. Szeretnék látni egy magyar felségjelű gépet repülni! Miggyuri | |||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 513300 | 2011. július 19. 18:09 | ||||||||||||||||
Üdv neked jóember! Ma megjelent a néhány tv és rádióstáb de kíváncsi vagyok mit hoznak le az anyagból amit a főnökünk nyilatkozott. Én csakis a szolnoki tv-nek nyilatkoztam ezzel is megtisztelve a befogadó alakulatot. Úgy látom már megindúlt a szarrágás némely területen de a kivizsgálásnak gyakorlatilag vége és a gépet ha minden jól megy holnap tréleren hazavisszük Tökölre. Üdv! A-3. | |||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513299 | 2011. július 19. 17:49 | ||||||||||||||||
Szia Jani! Nagyon sajnálom a történteket! Épp most kaptam én is jelzést, hogy estére lesz anyag médián is. Amint lehet átlinkelem ide! Üdv:Elektro | |||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 513298 | 2011. július 19. 17:47 | ||||||||||||||||
Nyugodjon megmindenki, este hivatalos híradás lesz! | |||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 513297 | 2011. július 19. 17:35 | ||||||||||||||||
Tisztelt Érdeklődők! Látom,hogy értesültetek a történésekről ami higyjétek el nekem és a csapatomnak a legfájdalmasabb! A madárka műszakilag a kivizsgálást végző szervezetek szerint is makuláltlan volt amit a mai napi hidraulikus fékszárnypróba is igazolt. Jelenleg is a levegő, okszigén, hidraulika, üzemanyag rendszerek hermetikusak, a felszállás előtti értékeken vannak. A videofelvételeken egyértelmüen látszik, hogy a gép az első elpatanás után is vezethető a második becsapódásig. Követve az eddigi nyíltságunkat, engedélyt kértünk a kivizsgáló szervezetektől belső videóanyag nyílvánosságra hozására amit megkaptunk. Néhány óra türelmet kérek ahoz, hogy két felvételt felkerüljön a netre de lajos barátom most ment haza Szolnokról és az ő reszortja a publikálás. Üdv! A-3 | |||||||||||||||||||
Kakukk | Adatlap | 513296 | 2011. július 19. 17:28 | ||||||||||||||||
Gondolom túl drága lenne újra repülőképessé tenni,de jó lenne a közeljövőben valamilyen hivatalos információ. | |||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 513295 | 2011. július 19. 16:52 | ||||||||||||||||
A jelen információk szerint - szinte teljesen valószínűsíthető,hogy a project ezzel a szomorú eseménnyel végleg befejeződött...sajnos. :-( | |||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 513294 | 2011. július 19. 15:57 | ||||||||||||||||
Nekem is egyből a "rote sieben" jutott eszembe. Hát, meglátjuk mit hoz a jövő... Kitartást a felújító csapatnak ! | |||||||||||||||||||
Kakukk | Adatlap | 513293 | 2011. július 19. 15:33 | ||||||||||||||||
Szerintem még helyre lehet pofozni. Gondolom tudtok a piros 7-es Bf109esről,ha jól tudom összesen 3szor törték össze,itt van jópár kép a baleseteiről www.google.hu/imgres HA ezt megcsinálták újra repülőképessé,egy olyan gépet amihez alakatrész utánpótlás egyáltalán nincs,akkor szerintem egy MIG15öst is meg lehet csinálni. | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513292 | 2011. július 19. 14:56 | ||||||||||||||||
Szia Rumcájsz Nyilván a pilóták testi épsége a legfontosabb. Mivel ez köztudott, így nem is témáztam rajta. A szárnyakat cserésnek gondolom én is... Igazából a törzskeret állapota és az orrfutó bekötési pontjai lennének a legnagyobb kérdések. Ezt már biztosan tudják. A főfutó bekötési pontok a szárnycserével együtt megoldódnak. Tudom, naív kérdések ezek és laikus feltételezések, de bevallom, sajnos kevés időt töltök a hangárban :( m | |||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 513291 | 2011. július 19. 11:03 | ||||||||||||||||
Szia bekem Először is annak örüljünk, hogy a pilóták - szerintem nem kis részben saját tudásuknak, gyakorlatuknak is köszönhetően - épségben megúszták az eseményt! Hogy fog-e még repülni a gép, az kissé hosszabb vizsgálat után derülhet ki. Elsőként elég biztosra vehető, hogy ezzel az elgörbült, vetemedett jobb szárnnyal már soha, és ez nem is javítható. Szárnycserével talán, kérdés, mekkora ütést kaphatott a törzsben lévő szárnybekötő csomópont, sérült vagy torzult-e az is, tehát használható-e még a törzs? Ugyanez vonatkozik a futóművekre és azok bekötési csomópontjaira. Újabb kérdés a hajtómű, elsősorban a fő forgórész csapágyazásának állapota, mert túl nagy dinamikus erő hatására (márpedig az ilyen "talajfogás" nagyon kemény), lehet, hogy minden csapágygolyónak ott a nyoma a csapágyperselyen, és ettől kezdve a hajtómű futása "kissé" zötyögős, rázós lehet (csapágycserével persze ez orvosolható). Szóval a lényeg, hogy van mit vizsgálni és ellenőrizni a gépen, hogy a problémák egyáltalán kiderüljenek, a javítás és a majdani újra repülés csak ezek után lehetséges - sokunk legnagyobb bánatára! Üdv R. | |||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 513290 | 2011. július 19. 10:40 | ||||||||||||||||
szia upiupi Tudomásom szerint civil, polgári gépekben sehol a világon nem engedélyezett a működőképes , tehát éles pirotöltetekkel betöltött katapultülés használata. Ez tipusfüggetlen, tehát hiába VOLT az adott tipus valaha harcigép (logikus is a dolog, hiszen a civil pilóták/tulajdonosok nem 5-8 G manőverezési, és 16-20 G katapultálási túlterhelésre edzett harci-marcik, hanem jópénzű repülés-imádók. Üdv R. | |||||||||||||||||||
bekem | Adatlap | 513289 | 2011. július 19. 10:22 | ||||||||||||||||
Szia Elektrolakatos Gondolom az esemény után azonnal nekiláttak a károk felméréséhez. Nem vagyok repülőműszakis, de úgy érzem, ma reggelre azért az már kiderülhetett, hogy menthető-e a gép. Mikor fognak nyilatkozni? Szerintem ez a kérdés foglalkoztat most igazán mindenkit. Sok helyen szerveződik gyűjtés, úgy néz ki, hogy komolyan megmozdultak az emberek. Én személy szerint mindent el fogok követni, hogy összekalapáljak egy rakás pénzt, csak mondjanak már valamit! Minden repülőgéphez érzelmek fűznek, de az UTI-hoz különösen. Köszi ha válaszolsz Üdv. m | |||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 513288 | 2011. július 18. 22:59 | ||||||||||||||||
A jó istennek hála,hogy nem lett nagyobb baj és mindketten jól vannak.Amit Ők az adott pillanatban át éltek az övék, csak Ők tudhatják,mi csak sejthetjük. Aztán a következő, a 25 ezer munkaóra, a több mint 5 év, és a reményvesztés, no meg a sok előre nem látó, külföldi példát nem tanulmányozó hazai jogszabályok...nálunk minden olyan nehéz... | |||||||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 513287 | 2011. július 18. 22:17 | ||||||||||||||||
upiupi | Adatlap | 513286 | 2011. július 18. 22:16 | ||||||||||||||||
Üdv Mindenkinek! Roppantul sajnálom a történteket én is, de meg tudná mindani valaki, hogy miért nem volt piropatron az ülésekben? Nem kötözködni akarok, csak kíváncsi vagyok. | |||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 513285 | 2011. július 18. 22:14 | ||||||||||||||||
Sziasztok A zuhant gépekből szerintem ugyanúgy fel lehet ezt-azt használni. Volt olyan Mi-8-as ami összetörött és másik farkát tették rá... A pénzügyi és technikai gondoknál szerintem jóval nagyobb lesz a hatósági bürokrácia. Ahogy tudom eddig se volt egyszerű az a vonal... Zoli |
<<< Vissza | Tovább >>> |