<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Weizi | Adatlap | 557248 | 2014. április 1. 18:20 | ||
Zoli | Adatlap | 557239 | 2014. április 1. 16:37 | ||
Szia, Ha jól emlékszem, az első verzió volt a MiG-29A Fulcrum-A, a második a MiG-29A Fulcrum-B. Előbbi megkülönböztethető a pótvezérsíkokról, azokon kívül kisebb volt az oldalkormányuk és a függőleges vezérsík előtti zavarótöltet-szórók sem voltak még rajtuk. A belső eltérések (radar, besugárzásjelző stb) gondolom lényegtelenek. A második széria terjedt el jobban, abból kaptunk mi is. z | |||||
G4beM | Adatlap | 557219 | 2014. április 1. 13:16 | ||
Szia! Na akkor jó. Erre mondjuk nem gondoltam, hogy NATO kompatibilis gép a festésen kívül változhat másban is, de logikus. Akkor megkérdem sógort is, ha már ő úgy is szerelte a gépeket Kecskeméten, mert én így ránézésre nem látok semmi különbséget. (Mert igen, a NATO-s verziót szeretném). Ha valaki azért tud még konkrétumokat, azt legyen szíves írja meg nekem! Köszönöm! | |||||
Tibcsi | Adatlap | 557215 | 2014. április 1. 13:05 | ||
Szia, Szerintem itt mindenki A változatból építette a magyar B-t. :) Én úgy tudom, külső különbség nincs, de ha NATO-sított magyar 29-est akarsz építeni, akkor nem árt utánanézni a különféle antennáknak és bigyóknak. :) Tibcsi | |||||
G4beM | Adatlap | 557203 | 2014. április 1. 11:19 | ||
Sziasztok! Ti mint témában járatos úriemberek biztos tudtok nekem segíteni. Úgy tudom, hogy a Mig-29A és B változat kinézetre ugyanaz, a különbség a belső elektronikában keresendő, igaz ez? Tehát A változatból tudok építeni magyar B változatot? Ha van külső különbség, mik azok, mire figyeljek? Előre is köszi! Gábor | |||||
Ati75 | Adatlap | 557075 | 2014. március 30. 23:00 | ||
Így , Norad kolléga képe alapján már nem is olyan "fake" az a tűz... szerintem. :) | |||||
NORAD | Adatlap | 557033 | 2014. március 30. 16:34 | ||
Weizi | Adatlap | 556897 | 2014. március 28. 16:30 | ||
Valóban nagyon furcsa az a torkolattűz. | |||||
silent8 | Adatlap | 556896 | 2014. március 28. 15:32 | ||
Húúú de gagyi fake videó.. | |||||
Weizi | Adatlap | 556895 | 2014. március 28. 15:11 | ||
cenci2 | Adatlap | 556583 | 2014. március 23. 17:43 | ||
cenci2 | Adatlap | 556582 | 2014. március 23. 17:40 | ||
cenci2 | Adatlap | 553841 | 2014. február 14. 12:51 | ||
cenci2 | Adatlap | 553504 | 2014. február 9. 22:04 | ||
Egy újabb Kecskeméti 29-es video www.youtube.com/watch | |||||
Weizi | Adatlap | 553447 | 2014. február 9. 12:38 | ||
21:06-nál érdemes megnézni hogy mit is kap az a futómű leszállásnál! | |||||
Weizi | Adatlap | 553442 | 2014. február 9. 12:26 | ||
Jó kis felvételek a MiG-29K és KUB-ról!És még sok másról is! www.youtube.com/watch | |||||
Figaro | Adatlap | 549202 | 2013. december 29. 22:04 | ||
Flanker | Adatlap | 549200 | 2013. december 29. 21:51 | ||
Szia! A rg. tolás közbeni kézi kormányzására.A vontatóvilla végén van egy forgató mechanizmus. Pl.: hangárba betolásnál nagy segítség. Centiméterre be lehet rakni a helyére.Üdv | |||||
Figaro | Adatlap | 549198 | 2013. december 29. 21:42 | ||
migi | Adatlap | 548589 | 2013. december 21. 19:50 | ||
Taylor2 | Adatlap | 548155 | 2013. december 16. 19:13 | ||
Köszönöm a megerősítést! :) | |||||
migi | Adatlap | 548154 | 2013. december 16. 19:10 | ||
Taylor2 | Adatlap | 548153 | 2013. december 16. 18:54 | ||
Értem. Köszönöm mindnyájatoknak a segítséget! :) Az igazság az hogy eredetileg csak egy képet kerestem volna róla hogy az alján lévő piros csíkok minden egyes üzemanyag tartályon vannak-e. | |||||
magyaralba | Adatlap | 548152 | 2013. december 16. 18:38 | ||
Taylor2 ezeka póttankok voltak rendszeresítve a su-17/22 su-25 családhoz és a magyar su-22-k is használták öket rendszeresen. | |||||
migi | Adatlap | 548151 | 2013. december 16. 18:34 | ||
Nem a 17-22 es változatra , én azt is tettem rá , | |||||
magyaralba | Adatlap | 548150 | 2013. december 16. 18:30 | ||
RTB 1150 a típusa 1100 l-es póttartály... elméletileg ahogy migi írta azonos a szuhojok ilyen típusú póttartályával. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 548149 | 2013. december 16. 18:29 | ||
migi | Adatlap | 548148 | 2013. december 16. 18:24 | ||
A Jets.hu oldalon olvastam hogy megegyezik a Suhoj 1150 es tankjával , | |||||
Taylor2 | Adatlap | 548145 | 2013. december 16. 18:11 | ||
zoli1989 | Adatlap | 547947 | 2013. december 14. 20:01 | ||
Bizony, az enyémből pedig konkrétan ez fog készülni. (majd egyszer ha kész lesz) | |||||
PETI | Adatlap | 547945 | 2013. december 14. 19:53 | ||
A HAD meg is csinálta, ha jól emléxem a 01-esen volt ez a cica. | |||||
sanyi | Adatlap | 547944 | 2013. december 14. 19:23 | ||
Még sokszáz éve itt volt egy holland F-16 csapat és a századjelvényüket festették fel az egyik gépre. Az egykori Militair nevű magazinban volt egy kis cikk róla. | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 547942 | 2013. december 14. 19:10 | ||
Erről tud valaki valamit? hunavia.freeweb.hu/TYPE/MiG-29%20base/MiG29FULCRUM/photos/photo29.html Üdv: Zoli | |||||
Taylor2 | Adatlap | 547349 | 2013. december 5. 05:15 | ||
Flanker | Adatlap | 547080 | 2013. december 1. 18:27 | ||
Szép Estét! Rumcájsznál a pont. Csak 2 gép volt kijelölve, kísérleti jelleggel. A szél nem volt ellenfél, nagyon jó anyag volt, de valamiért nem kellett az illetékeseknek. | |||||
Weizi | Adatlap | 547048 | 2013. december 1. 12:57 | ||
Ez már nagyon régen lehetett!A 2000-es évek eleje szerintem! Egyébként egy állagmegóvási kísérlet lehetett ahogy Rumcájsz_52 is írta! Talán több gép be sem lett csomagolva,csak a képen szereplő kettő!Bár erről nem tudok sokat. Viszont abban biztos vagyok,hogy nem lettek volna hosszú életűek ezek a csomagolások!Csak idő kérdése lett volna hogy a szél leszedje a gépekről. Persze gondolom nem ez lehetett a fő szempont amiért nem vezették be ezt a módszert,hanem a pénz. | |||||
Kacsabácsi | Adatlap | 547046 | 2013. december 1. 12:42 | ||
augusztusban nem voltak így letakarva, szerintem azóta készült a kép | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547041 | 2013. december 1. 12:14 | ||
migi Ha van egy ventillátor is a rendszerben, ami időnként, vagy akár folyamatosan, de kis sebességgel keringteti a levegőt, akkor elég ez a csőméret is. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 547040 | 2013. december 1. 12:09 | ||
Szia Laci Ilyesmire mertem én is gondolni , csak vékonynak találtam a csöveket hozzá, Nem az első melléfogása ez a mindenkori szakértő vezetésünknek. üdv:migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547039 | 2013. december 1. 12:06 | ||
Szia migi A hordókban valószínűleg páraelszívó/lekötő anyag van, a csövek meg a takaróponyva alatti légtérrel biztosítják az összeköttetést. A cél, hogy a ponyva alatt kicsapódó pára ne okozzon korróziót a tárolás alatt. A HM-nek akkoriban "erre sem tellett", voltak fontosabb zsebek (szerintem tízmilliós nagyságrend lett volna), így valószínűleg eladhatatlanok lesznek a ridegtartással, szabadban tárolt gépek (százmilliós-milliárdos bevételkiesés). Magyarisztán... Üdv R. | |||||
zoli75 | Adatlap | 547037 | 2013. december 1. 11:08 | ||
Sziasztok, A"24"-es UB-t szeretném megépíteni. Valakinek megvan esetleg a folttérképe? Előre is köszönöm, Gyarmati Zoltán | |||||
Tibcsi | Adatlap | 547033 | 2013. december 1. 10:42 | ||
Erre én is kíváncsi lennék. Tippem lenne, de hátha valaki tud biztosat is. :) | |||||
migi | Adatlap | 547027 | 2013. december 1. 10:04 | ||
Sziasztok Vajon mik lehetnek azok a hordó alakú valamik , olyan mintha össze lennének csövekkel kötve a géppel, | |||||
pintair | Adatlap | 547026 | 2013. december 1. 10:01 | ||
Szenzációs dioráma téma...! :D | |||||
Taylor2 | Adatlap | 547019 | 2013. december 1. 06:54 | ||
Szia! Hát nagyon úgy néz ki, hogy sajnos nem mostani a kép. Ezt csak a kép minősége, és az autókból szűrtem le. Ilyen képet se látok sűrűn. :) Üdv:Taylor2 | |||||
Farkas469 | Adatlap | 547008 | 2013. november 30. 21:40 | ||
Taylor2 | Adatlap | 545744 | 2013. november 12. 19:55 | ||
Zali | Adatlap | 545181 | 2013. november 5. 10:10 | ||
migi | Adatlap | 545060 | 2013. november 4. 08:48 | ||
Szia Több könyvben is ott a modellje és a rajz róla , és van egy kabinrész is, de leponyvázva , képet eddig csak ezt találtam róla , én itt találtam toad-design.com/migalley/index.php/jet-aircraft/mig29/mig29-variants/ | |||||
PETI | Adatlap | 545058 | 2013. november 4. 08:43 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Itt egy kis családfa.