<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
piratvitorla | Adatlap | 526878 | 2013. február 25. 21:06 | ||
Sennás | Adatlap | 526872 | 2013. február 25. 20:29 | ||
Elnézést ha már valaki felrakta de én most találtam. scalemodels.ru/news/5848-novinka-Trumpeter--1-35-bm-21-grad. | |||||
TPilu | Adatlap | 526828 | 2013. február 25. 17:24 | ||
Helikopter leszállító felépítmény. | |||||
Sennás | Adatlap | 526739 | 2013. február 24. 21:43 | ||
uazos | Adatlap | 526489 | 2013. február 22. 21:15 | ||
juge75 | Adatlap | 526245 | 2013. február 20. 12:26 | ||
juge75 | Adatlap | 526244 | 2013. február 20. 12:23 | ||
Ponyvatetős fülkével nem volt. Viszont Ural 375 (nem 375D!) volt ilyen kialakításban, de később mindet átalakították D-re. | |||||
migi | Adatlap | 526241 | 2013. február 20. 11:25 | ||
Urak nem az volt a kérdés hogy volt e Gaz-66 ponyvás gépkocsink , hanem Gaz 66 V változatú ponyva fülke tetős gépkocsink volt e ? persze ha én jól értelmezem a kérdést , | |||||
Gis80s | Adatlap | 526224 | 2013. február 20. 08:31 | ||
Szia! Én 1999-2000-ben voltam sorkatona, de mintha láttam volna. Viszont találtam két oldalt, ami alapján talán el tudsz indulni. 1. A nagyatádi Hadipark-ban van ilyen gép, ergo gondolom kellett, hogy legyen, különben minek állítanák ki...de lehet rosszul gondolom. hadipark.extra.hu/kepekhadiparkegyeb.php 2. Egy delikvens ír a katonai "élményéről", amiben szintén szerepel. orulunkvincent.blog.hu/2009/10/16/ez_kell_most_a_nepnek Remélem tudtam valamit segíteni. :) üdv. Péter | |||||
piratvitorla | Adatlap | 526098 | 2013. február 19. 08:59 | ||
Sziasztok Nem tudjátok véletlenül, hogy a Magyar Néphadseregél volt-e GAZ-66V? A ponyvatetős változat... Gyanítom, hogy nem, de inkább megkérdezem köszi Zoli | |||||
Gis80s | Adatlap | 526096 | 2013. február 19. 06:53 | ||
Bogyi | Adatlap | 525475 | 2013. február 14. 06:35 | ||
Szia Kamovos! nahát, olvashattam volna kicsit hamarabb is a topikot. Én ezeket találtam a MAZ 500 tehergépkocsi és változatai c. könyvben (Moszkva 1968) Persze orosz nyelvű. Remélem még nem késtem el. | |||||
DAC665 | Adatlap | 525465 | 2013. február 13. 22:45 | ||
nagyobb méretű képeket keresek DAC665 tipusu gépjárműről lehetőleg műhely felépítményest de bármi más is megfelel akár inkurrens képek is ! | |||||
kopcos | Adatlap | 525223 | 2013. február 11. 20:08 | ||
Zil kicsit átalakítva...videa.hu/videok/jarmuvek/igy-keszultek-a-die-hard-origo-video-autos-olvasnivalo-OLbTy1jJcQndGfdB | |||||
Kamovos | Adatlap | 519035 | 2012. december 18. 20:36 | ||
Sziasztok! MAZ-500 üzemanyag töltő alvázáról keresek tartály nélküli, felülnézeti képet. Ha meg egyezik a platóssal akkor az is jó lesz. Keresek még MAZ-500 üzemanyag töltő hátsó hídról, rajzot, képet. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 518885 | 2012. december 17. 14:12 | ||
Bocs' Törzsbusznak szántam az üzenetet,de szívesen fogadok mástól is anyagot! üdv mindenkinek,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 518884 | 2012. december 17. 14:10 | ||
Szervusz! Érdekelne a Bilek UAZ-452-esed.Most tervezem a beszerzését és ha megtennéd,küldenél nekem róla anyagot?Eredetileg mentőt akartam,de csak command verzió kapható.Külsőre nagy az eltérés?Ha volna mind kettőről,vagy bármelyik másikról infód,szívesen fogadnám. Üdv,Laci | |||||
uazos | Adatlap | 508648 | 2012. december 13. 18:07 | ||
Én értem ezt az egész dolgot,csak azért is írtam,hogy furcsállom mert pár évvel ezelőtt csak másod kézből lehetett vásárolni különböző járműveket. Kivéve persze ha az embernek volt egy kis hátszele az ilyen dolgokhoz. Rendszerváltást és ami most folyik az 2 különböző dolgok, a rendszerváltáskor ládaszámra hordták (adták) a gépkarabélyokat (élesen), ha valakinek tankra volt szüksége készséggel álltak rendelkezésre az oroszok! És ehhez semmiféle papírt nem kellet intézni csak pénzt/esetleg cserébe valamit. Mostmár nem így megy,ahhoz hogy te tudjál venni közvetlenül a honvédségtől árut,a cégednek kell rendelkeznie egy hadipari tevékenység végzéséhez szükséges engedéllyel minek a megszerzése nagyon nem egyszerű. És az se mindegy hogy melyik fejezetről szól az engedélyed! Inkurrencia raktárakból legnagyobb szórás az 2002-től 2008-ig tartott, (Mezőfalva,Hunyadi János laktanya,Kalocsa,Tápiószecső..stb) ismerősömék is megvetek pár évvel ezelőtt több száz darab járművet a HM-től. Diesel platós Uralok 800e, alvázas/üza.szállítós 450-500e körül mentek. Aztán voltak olyan uazok amikbe 20-30 km volt? Na de ez az ami engemet is megfogott a MILSHOP-al kapcsolatban, ha adnak el járművet milyen Áron ! | |||||
Nyugger | Adatlap | 508647 | 2012. december 13. 16:36 | ||
Sziasztok ! Ma megnéztem a boltot, hát? Ami a megnyításon készült fotókon látható volt csak részben volt ma ott. Elképzelhető, hogy elkapkodták? A keresett cuccokra a személyzet konkrét infót nem tudott adni. Más, vigyázzatok a parkolással, mert Zrinyi és TEK miatt megállási tilalom van az utca ezen részén, még a járdán sem lehet parkolni. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508646 | 2012. december 13. 16:16 | ||
Az Államháztartási törvény (Áht)1999-es módosításáig a Magyar Honvédség bevételkötelezett állami szerv volt. Ez annyit jelentett csak mondjuk az inkurrenciára vonatkozóan,hogy egy adott leselejtezett eszközt maga a csapat egyenként értékesíthette: kiválasztotta ott - előzetes kapcsolatfelvétel útján - a neki megfelelő eszközt az alakulat pénzügyén és vihette a leginkább járművet akkoriban mást nagyon nem. Ezzel párhuzamosan is zajlott a tömegfelszámolás,hiszen azért az MN nagy mennyiségű anyagot készletezett mindenből és ezeket vissza kelltt forgatni az újrafelhasználás rendszerébe vagy így,vagy úgy. Azzal,hogy a MILSHOP létrejött az jó dolog,csak az indoklás magyarázata sántít. Leginkább azért is mert az eltelt 20-25 évben (mert készletfelszámolás már a rendszerváltás előtt és alatt is) zajlott az inkurrencia felszámolása ami kb. 90%-os szintet ért el mára. Tehát ami még felszámolás alá kerül az már kevesebb mint több, a nagy üzletek lezajlódtak. níilván egy-egy vásárlónak ez nagyon jó,de nem az első ilyen kezdeményezés mert Marcaliban a bakabolt ugyanezt csinálta a Honvédséggel és ma is már évek óta. De azt nem gondolm,hogy odamegyek és veszek nagyon jó áron - mondjuk egy URAL-4320-at, mert értékesítési csomagokban is most már magas az egyenkénti ár. Tehát a magánszemély egyedi vásárlása és a pályáztatós rendszer nem ugyanaz és most sem vehet meg ott bárki bármit , bár bárki igen de bármit nem :-) Azért jó,hogy nyílt egy ilyen bolt már. | |||||
Freddy | Adatlap | 508645 | 2012. december 13. 12:01 | ||
,, Én egy kicsit furcsállom,hogy a MH-nél eddig bármilyen árverésen magán személy semmilyen járműhez nem tudod hozzájutni,de még bekerülni se tudott egyetlen pályázatra. Most pedig bárki vehet bármit." Olvasd el végig a cikket, ott a magyarázat- így ütik ki a közvetítő cégeket. +amúgy egy használt repülős sisak, vagy kiszerelt T-55-optika max gyűjteménybe jó, nagy tételben ilyet nem vesz senki. | |||||
uazos | Adatlap | 508644 | 2012. december 12. 20:25 | ||
Üdv Urak. Kis érdekesség ként,hátha valaki még nem hallott róla! lhsn.hu/vasaroljunk-inkurrenciat/ Mit szóltok hozzá? "bizonyítvány beszerzése után különböző hatástalanított fegyverek, optikai eszközök, repülős sisakok, felszerelési tárgyak, járművek, járműalkatrészek is megvásárolhatóak lesznek" Én egy kicsit furcsállom,hogy a MH-nél eddig bármilyen árverésen magán személy semmilyen járműhez nem tudod hozzájutni,de még bekerülni se tudott egyetlen pályázatra. Most pedig bárki vehet bármit. | |||||
Zil131N | Adatlap | 508643 | 2012. december 11. 18:29 | ||
Szia Törzsbusz! Érdeklődnék, hogy a Zil 131-ről is lesz-e valamilyen kiadványod, de természetesen a többi szovjet gépszörny is érdekelne. Remélem ezekről is tervezel könyvet, szerintem sokunkat érdekelne. Gratulálok a Csepel könyvekhez! | |||||
lacipapa | Adatlap | 508642 | 2012. december 11. 00:06 | ||
Szervusz! Élet volt,van, lesz!A Csepelt meg kivárjuk!Kíváncsian! Üdv,Laci | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508641 | 2012. december 10. 22:48 | ||
Üdv lacipapa! A mester még készülőben van amit Nálam senki nem vár jobban, de van még vele teendő, ha csak azzal fogok januárban foglalkozni - ha dec. 21 után lesz élet :-) - akkor lehet a mester el is készül hó végére, erről ma álmodom, többet sajnos nem tudok róla mondani -sajnos... Üdv! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508640 | 2012. december 10. 22:43 | ||
Üdv Kamovos! Nos...van 1 jegyzékem, milyen típusok szolgáltak akkoriban. Nem csak csapatoknál,hanem az induló új gyárakban is ment a "toldozás-foltozás" nyilván - a teljesség igényére törekedve ugyan - nem biztos,hogy mindenre kiterjedően lehet össze szedni az adatokat, de most is - szerintem - kis további kutatással - van annyi infó,hogy külön könyv legyen belőle sőt, egy kollégánk ebben már sok mindent felkutatott. A képek? Hát hogyne, ahogy csak lehet, az ember vizuális, pláne a férfiak! :-D | |||||
Kamovos | Adatlap | 508639 | 2012. december 10. 21:19 | ||
Szia Törzsbusz! A Magyar honvédség, háború utáni amerikai technikája nagyon jó témakör. Engem biztosan érdekelne. :) Már csak azért is, mert nekem eddig két idős ember is mesélt, a GMC átalakításokról, amiket alakulatoknál hajtottak végre. Még nem találkoztam olyan emberrel, aki eltudta volna sorolni, hogy milyen típusokat, és kb hány darabot használtunk az amerikai technikából. Illetve, az amerikai technikának mik voltak azok orosz változatai abból mennyit használtunk. A B-300, B-130, és a 800-as is nagyon érdekel jó témakör, csak legyen hozzájuk sok sok kép is. :) Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508638 | 2012. december 10. 20:33 | ||
Szia Kamovos! A Csepel B-300 egy könyvben lesz a B-130 és Gödöllő -800-al. A téma kimeríthetetlen és sokrétű. Lehet olyan külön könyv is ami a Honvédség háború utáni amerikai járműveit foglalja magába például. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508637 | 2012. december 10. 20:28 | ||
Szia Törzsbusz! Olyan kiadás van ami a GMC-re épített Steyr fülkéket, és a Csepel B300-at foglalja magába? Üdv: kmovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508636 | 2012. december 10. 19:57 | ||
Üdv! A "Magyar Járművek -Típustörténetek" sorozat abban a formában nem folytatódik tovább sajnos. Az "Autómúzeum Könyvek" indul most - alapján az első könyv a D-344 több információval több és más fotókkal kiegészítve, teljen új beltartalommal és szebb megjelenési formával a nyomdai és tördelési hibák minimalizálásával indul útjára, és nem zárja ki a szovjet vagy más egyéb országok által gyártott egy-egy jármű bemutatását sem. Gondolok itt akár a Gaz-69, vagy Uralok, BRDM-ek bemutatására is. A következő könyv -és nem számozott sorozatban a D-566 lesz kb. jövő év január -február környékén. Üdv. | |||||
TPilu | Adatlap | 508635 | 2012. december 10. 18:29 | ||
Én úgy kérdezném, mivel egészült ki a régi könyvhöz képest? Illetve hogy áll a D-566 és a D-944 könyv? | |||||
Freddy | Adatlap | 508634 | 2012. december 10. 18:19 | ||
Ez mennyiben egyezik meg a régebbi csepeles könyvvel? | |||||
lacipapa | Adatlap | 508633 | 2012. december 10. 14:40 | ||
Szia Törzsbusz! Ez nagyon dícséretes és vennék is belőle,de azonkívül hogy jó olvasmány,nem tudom felhasználni a CSD-344-es építéséhez ,1/35-ben. :-( Szóval,mikor foghatjuk már kézbe a makettet?Én,személy szerint,már nagyon várom! Üdv,Laci | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508632 | 2012. december 10. 10:11 | ||
Freddy | Adatlap | 508631 | 2012. december 7. 16:58 | ||
KapusiZoli | Adatlap | 508630 | 2012. november 19. 09:58 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508629 | 2012. november 18. 21:21 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 508628 | 2012. november 11. 18:27 | ||
lacipapa | Adatlap | 508627 | 2012. november 11. 13:52 | ||
Szervusztok! Igaz,hogy nem orosz,de teher autós a kérdésem. A Bedford és a Federal teher autók nem azonos típusok?Bár a nevük szerint nem úgy tűnik,de hátha valamelyikőtök jobban tudja, a formájuk nagyon hasonlónak tűnik. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 508626 | 2012. november 9. 07:33 | ||
Szia Törzsbusz! Huh. Már azt hittem, hogy valami idegen befolyás alá kerültél. :D Most így már meg nyugodtam! :) És hol tartanak a Csepel makettek? Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508625 | 2012. november 8. 18:41 | ||
Üdv Kamovos! Bocsi, a képet "találtam" nem az Én produktumom, csak azért tettem fel,hogy lássuk milyen a Trumpi Uaza. Én - mint továbbra is - csak magyar változatban - KIZÁRÓLAG! :-) | |||||
juge75 | Adatlap | 508624 | 2012. november 8. 16:39 | ||
Kamovos | Adatlap | 508623 | 2012. november 8. 16:33 | ||
Szia Törzsbusz! Ez miért lett Szovjet? Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 508622 | 2012. november 8. 16:30 | ||
Csapó | Adatlap | 508621 | 2012. november 5. 14:39 | ||
Szerbusztok Kaptam egy összerakott 1/35 ICM URAL 4320-ast, a gumi kerekei kikezdték a műanyag felniket, szabályosan elkezdték megolvasztani őket.Szeretném megmenteni a maketet, ha van valamelyikőtöknek műgyanta kereke, vagy felnie hozzá (6 db) szívessen megvásárolnám őket. Köszönettel Csapó F. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508620 | 2012. november 5. 09:33 | ||
Szia juge75! Köszi a segítséget! Hát ez kiváló, akkor meg is építem! Már van egy ponyvás UAZ-469, és egy UAZ-469 Fagottal, a Balaton Modelltől. Egyszerű, és gyorsan építhetők voltak. Az UAZ-469-re a Fagottot egy ACE makettből pótoltam. Üdv: Kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 508619 | 2012. november 5. 04:47 | ||
Igen, mindkettőn Valdimirov KPVT 14,5 mm-es nehéz géppuska van. | |||||
Kamovos | Adatlap | 508618 | 2012. november 4. 23:02 | ||
Kamovos | Adatlap | 508617 | 2012. november 4. 19:08 | ||
Szia Törzsbusz! Ha minden igaz! Akkor amit építesz annak a pontos megnevezése: UAZ-452 EK-1 telefonos hírközpont kocsi. 24db Telefon vonal 1db Géptávíró vonal 1db RH Vevő 1db URH Adó-vevő Központ Készlet: (felszerelései) 2db K-12 telefon központ. (12-12 telefonvonal) 10db TBK-67 (Tábori távbeszélő készülék) 1db HAT-2 típusú akku töltő (TBK-67 akku töltésére) 1db R-107 URH adó-vevő. 1db R-326 RH vevő 1db Dalibor géptávíró. (ezek folyamatosan cserélődtek, SZT, majd F2000 Géptávíróra) Ezeken kívül a kocsi belsejében van még egyéb extra is. Mint pl: ÉVB relé, forrasztó páka trafó, ventilátor stb. Az áramforrásai: 4db 12V 45Aó Akkumulátor, és a hozzájuk tartozó töltő. 1db AB-1 220V 2kw-os aggregátor (Kutya) Van egy kevéske képem, magyar járműről, de nem tudom honnan. Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 508616 | 2012. november 4. 17:26 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Az ICM Ural esetében a gumikerék és a műanyag felni reakcióba lép egy idő után?
köszi
Zoli