/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.
juge75 411103 2009. május 27. 18:21
Válasz erre
Annyira még nem értek hozzá, ez a második 1/35-ös járművem, jó tíz év kihagyás után.
juge75 411102 2009. május 27. 18:20
Válasz erre
A matricákat védő papír olyan.
juge75 411101 2009. május 27. 18:19
Válasz erre
Jól néz ki, és egyszerű megcsinálni.
Selyempapír és valamivel átitatta.
Roadblock 411100 2009. május 27. 18:12
Válasz erre
A Barracuda hálót nem egy svéd lapon találtad?
Az valami eszméletlen jól néz ki.

Nem is azt mondtam, hogy koszold össze csak azt hogy kicsit át kellene mosni, hogy a mélyebb részek sötétebbek legyenek, majd az éleket áthúzni szárazon.
Szerintem nagyot dobna rajta... ;)
juge75 411099 2009. május 27. 18:08
Válasz erre
Jellemző ez a két oldalra felpakolt álcaháló, amit gézlapból csináltam, bár tudom nem ilyet használnak.
A négy darab (sátorrúd?) régi kerékpár küllőből van, miniplexnek nem okozott gondot daradolni és sorjázni.
Láttam megoldást NATO-álcaháló készítésre (vagy inkább barracuda), legközelebb olyat készítek.
Papírlap átitava valamilyen ragasztóval, vagy lakkszerűséggel, aztán lyukasztó (2mm-es csődarab fele leköszörülve és élezve, azzal csinálta a hullámszerű mintákat bele, végül szét húzgállta, nagyon élethű.
juge75 411098 2009. május 27. 18:03
Válasz erre
Talán, de nem akartam koszolni.
Roadblock 411097 2009. május 27. 17:35
Válasz erre
Nagyon világos akkor is. :)
A rozsdával nekem (is) mindig bajom van, mert a világos, narancssárgás árnyalattól egészen a vörösesbarnásig mindenféle előfordul. Innentól kezdve viszont ízlés kérdése a szín.

Átmosás, szárazecsetelés?
juge75 411096 2009. május 27. 17:32
Válasz erre
Például a sivatagi homok fémtisztára csiszolja.
juge75 411095 2009. május 27. 17:30
Válasz erre
images
images
new-1
new-1

Amúgy változó, mert attól is függ, mennyi ideig koptatják a fém részeket és milyen összetételű a a sár vagy víz ahol ment.
A levegő összetétele is változó.
juge75 411094 2009. május 27. 17:27
Válasz erre
Ilyen a rozsdás lánctalp.
Egyébbként narancssárga.
Roadblock 411093 2009. május 27. 17:21
Válasz erre
Szép lett, de egy kis fakítást, átmosást és élek szárazecsetelését még elbírna.
A lánctalp rozsda színe nekem kicsit harsány, lehet hogy át kellett volna mosnod sötétbarnával, hogy sötétebb legyen.

Ja nekem is megvan, kb 8-10 éve raktam össze elég hányaveti módon.
juge75 411092 2009. május 27. 16:52
Válasz erre
20090527917
20090527917
20090527920
20090527920
20090527922
20090527922
20090527923
20090527923
20090527924
20090527924
20090527921
20090527921
20090527926
20090527926
20090527927
20090527927
20090527925
20090527925
20090527926
20090527926
20090527928
20090527928
20090527929
20090527929
M163_Vulcan_USA_22
M163_Vulcan_USA_22
M163_Vulcan_USA_11
M163_Vulcan_USA_11
3263350565_395bed393d
3263350565_395bed393...
2818289930_e1c63996a9_b
2818289930_e1c63996a...
20090510870
20090510870
20090525899
20090525899
20090510871
20090510871
20090527934
20090527934
20090525902
20090525902
20090525904
20090525904
20090527938
20090527938
20090527939
20090527939
20090527941
20090527941
20090527942
20090527942
20090525912
20090525912

Academy 1/35 M163 Vulcan szintén szemenkénti láncal van megáldva, 5-7 tagonként össze ragasztottam, a feszítő és hajtó kerekekre feltettem alakra formálni.
Amikor megszáradt lefestettem és szépen felkerült a helyére, bár én frissen mosott és rozsdás láncút csináltam, ahogyan a Verlinden kiadvány képeken látni.
Jó édes drága a...á-t én is emlegettem párat, de be kell vallanom, megéri.

Ja az SA-6 KUB-projektből pár alkatrész és módosításról fotók.
Átalakított és mérethű vezérsíkok és korrekt torlósugár hajtómű beömlő rendszer.
Módosított teknő, ezzel helyére kerültek a görgők.
Mellé tettem a gyári rakétát és vezérsíkokat, hogy látható legyen miben rosz a Trumpeter.
vlevi 411091 2009. május 26. 10:52
Válasz erre
Igen. A Revell tűs ragasztója ui. feloldja a festéket is. Úgy képzeld el, hogy egymáshoz toltam őket abban az állapotban, ahogy véglegesen kell lenniük. Ekkor, ment közéjük egy kevés ragasztó, lehetőleg középre, de lehet több helyen is. A híg Revell ragasztó nagyon szépen befolyik a résekbe, teljesen eltűnik a felületről. Ilyenkor még egy kicsit lehet, hogy igazgatni őket, hogy a lánc alakja mégjobb legyen. De annyit tartani fog, amennyit kell. És ha még a ragasztó teljes megkötése előtt felrakod, akkor a tankon is tudod igazgatni, persze óvatosan, odafigyelve arra, hogy ne csússzon szét.
Ram 411090 2009. május 26. 09:36
Válasz erre
Érdekes kis gyűjtemény lett itt hirtelen a "hogyan készítsd a lánctalpat" témában :) Vlevi, ezek szerint neked a már lefestett szemek gond nélkül egymáshoz ragadnak a sima Revell tűs ragasztóval?
vlevi 411089 2009. május 25. 21:51
Válasz erre
Én viszont a Tamiyát szemenként festettem.
blutacból feragasztottam hosszú csíkokat egy doboz tetejére, erre raktam 25-ösével sorba a lánctalpszemeket. Kapott egy rozsdabarna réteget, majd acélszínnel ecsettel átkentem. Így csak a legmélyebb részeken maradt rozsdás. Aztán krómezüsttel szárazecseteltem, ettől az élei, ahol állandóan súrlódik, még fényesebbek lettek.
Aztán megfordítottam, és ugyanúgy a másik oldalát is.
Amikor megszáradt, akkor kb 95 darabot összeragasztottam, úgy, hogy egymásba toltam a lánctalpszemeket, és közé cseppentettem 1-1 csepp ragasztót, a Revell tűs fajtából. Természetesen belülről, így egyáltalán nem látszik. Kb félóra várás után a ragasztó már kicsit megszikkadt, már elég jól tart, de még nem szárad meg teljesen, ezért még nem merev. A lánctalp így egyben van, és elég jól hajlítható. Óvatosan betoltam a helyére, és ráfordítottam a görgőgre. Ezt a technikát egyébként a youtube-on láttam, egy japán csávótól. A végét az első lánckerékre hagytam, mert ott pontosan lehet tartani az 1-1 szemnyi hézagot, mivel a fogaskerékre máshogy úgyse tudod rárakni. A fogaskerékhez is csak 1-1 csepp ragasztóval rögzítettem, természetesen belülről. Ezután a néhány kimaradt lánctalpszemet is rögzítettem az első görgőre.
A gyakorlatban azért nem sikerült ilyen tökéletesre, mint ahogy itt leírtam. Ha egyszer megvadulok, leszedem, széttöröm és felrakom szebben :)))
Zsola 411088 2009. május 25. 21:37
Válasz erre
Köszi!
A következő áldozaton megpróbálom majd így is.
Én is homokszínnel kezeltem.
Kicsit gáz volt a nehezen hozzáférhető helyekre hígított formában bejuttatni a festéket.
Persze rossz nem lett,de most hogy tudom ki hogyan csinálja,pár dologgal kísérletezhetek.
mszl 411087 2009. május 25. 21:35
Válasz erre
HA gondolod nekem van alkalmi áras mü.anyag szemenkénti, most nem tudom hogy korai v. késői de megnézem neked. (talány Academy készítette) nagyon a szekrény mélyén van ha kell bebújok a szekrénybe
Roadblock 411086 2009. május 25. 21:25
Válasz erre
Dragon MagicTrackhoz annyit, hogy én a következő módon csinálom:
1. Összerakom az egyik oldal kb harmadát negyedét majd a következő részeket amíg körbe nem ér.
2. Amíg még hajlítható rárakom a görőkre és alakra hajlítom.
3. Finoman leveszem a részeket és hagyom megszáradni.
4. Jöhet a festés fekete alap majd fémszínnel koptatom.
5. A részeket összeillesztem már a maketten és ahol kell javítom a festést.

Az említett Dragon Tigris nekem is meg van, éppen zimmeritezem.
A gumilánctalpat tuti nem teszem fel, van egy Friul kései Tigris lánctalpam, azt kapja, ha eljutok odáig 1x. A Tamyia Tigrisemen is Friul lánctalp van.
Kisrozi 411085 2009. május 25. 21:08
Válasz erre
Szia van egy tigrisem lánctalp nélkül,Szeretném tőled elkunyizni, ha lehet a gumit.
rrrozi kukac hotmail pont komon légyszi vedd fel velem a kapcsolatot.
Hálás volnék.
üdv
vlevi 411084 2009. május 25. 20:02
Válasz erre
Én viszont sajnálom, hogy már nem futottam össze a Magic Trackal, mert a Dragon mostanában a kisebbfajta vagyonba kerülő Tigriséhez gumilánctalpat mellékel.
Én viszont azt nem voltam hajlandó felrakni, Friul-ért meg nem akartam annyit adni, így maradt a Tamiya, ami már több mint 20 éves lánctalp, de azért egész tűrhetően néz ki.

Ide kapcsolódik a dolog, hogyha valakinek mégis kell 1 pár gumilánctalp késői Tigris I-hez, akkor szóljon.

Valent Levente
vlevi70@gmail.com
Marci7 411083 2009. május 25. 19:22
Válasz erre
juge75 411082 2009. május 25. 18:17
Válasz erre
Farkaskoma 411081 2009. május 24. 22:08
Válasz erre
Szia... láttam valahol fotómaratást ilyen célra, oléyan mont valami fésű amit légcsavartollakra lehet ragasztrani... rákeresek, és belinkelem...
Ram 411080 2009. május 24. 21:42
Válasz erre
Szia!
Én is féltem eleinte... de aztán belevágtam, lesz ami lesz alapon. A lánctalpat a Revell tűs ragasztójával ragasztottam össze - kicsit igyekezni kellett, de így a teljes hosszában össze lehetett ragasztani az aktuális oldalra, és mégis alakítható (formára igazítva, belógással együtt) maradt.
A magic track egyébként nem lenne rossz, nekem viszont némi fejfájást okozott most, mert eddigi "praxisom" során először próbálkoztam a lánctalp külön festésével, majd a kész makettre felhelyezésével, eddig én is készre szerelt állapotban kezdtem a festést... hát a festés így, leszedett lánctalppal nagyságrendekkel könnyebb volt, de a végleges lánctalp-felszerelés megizzasztott rendesen, egy helyen el is törött a jobb oldalon, de nagy nehezen össze bírtam "heggeszteni".
Maga a lánctalp festése pedig: sötétbarna (majdnem fekete) festékkel lefújtam, aztán humbrol homok és földszínekkel kencefice, teljes véletlenszerűséggel, majd a végén pigmentek, szintén "random" felpamacsolva... legeslegvégül pedig a futófelületen acél színű enamellel szárazecsetelés.
Üdv,
Ram
Hawk 411079 2009. május 24. 21:32
Válasz erre
Az csirketoll, de ezt már lejjebb leírtam :D
kogi76 411078 2009. május 24. 21:22
Válasz erre
Hönö,Bubu kösz!

Carius!A por felhordását így csináltam:
-elgondolja az ember,hogy hol marad meg a por
-pigment port keményebb ecsettel a megfelelő helyre "tunkolni"
-a felesleges mennyiséget puhább ecsettel leszedni
Hönö 411077 2009. május 24. 21:18
Válasz erre
Zsola 411076 2009. május 24. 21:14
Válasz erre
Zseniális:)
Csak nem csirketoll?:)
Zsola 411075 2009. május 24. 21:11
Válasz erre
Szia
Remekül néz ki.Gratula.
Nekem is megvan,polcon,de szinte félek hozzányúlni:)
A lánctalp festését hogy oldottad meg? Külön ragasztottad össze oldalanként egy csíkba,és festés után helyezted fel?
Vagy másképp?
Csak azért kérdezem,mert csak nemrég volt szerencsém élben is megküzdeni a Magic Track-el,és szó szerint megizzasztott,de végül is megoldottam.
Én festés előtt ragasztottam fel,és mivel ecsettel festek...
Carius 411074 2009. május 24. 20:59
Válasz erre
Szia kogi 76!
A porolást hogyan készítetted?
Ram 411073 2009. május 24. 20:54
Válasz erre
DSC05342
DSC05342
DSC05346
DSC05346
DSC05348
DSC05348
DSC05339
DSC05339

A hétvégén végre be tudtam fejezni (bár egy makett szerintem soha nincs teljesen készen...) a Dragon Pz II F-emet. Egy valamikor a távoli jövőben, egy messzi-messzi galaxisban elkészülő Barbarossa-dioráma része lesz, harcot még nem látott, néhány hónapos jármű elkészítése volt a cél :) A készletet egyébként ajánlom mindenkinek, nagyon élvezetes kis darab, kidolgozott belső térrel, szép részletezettséggel.
üdv,
Ram
kogi76 411072 2009. május 24. 20:53
Válasz erre
Szia Roadblock.
Nagyon tetszik,hogy ennyire alaposan megnézted a munkámat,köszönöm.
Egy pár kiigazítás:
-a filterezés megvolt(talán 2. képen a testen látszódik),túl sok fénynél fényképeztem
-az alapozószín a hiányzó sárvédők helyén megszokott megjelenítési forma
-hogy a koptatás milyen,sok dolog befolyásolja
-a sarazás a görgőkön elég,a futófelületet nem akartam bekenni
-a teknő alja nem látszódik a képeken,de megnyugtatlak ott is van sár
Mégegyszer köszi az észrevételeket!Jó makettezést,üdv.
Bubu 411071 2009. május 24. 20:46
Válasz erre
Hawk 411070 2009. május 24. 20:38
Válasz erre
DSC01527
DSC01527
DSC01529
DSC01529
DSC01525
DSC01525

A képeket miért nem küldte el :-O
Hawk 411069 2009. május 24. 20:36
Válasz erre
Sziasztok!
Ma is tudtam haladni, itt vannak a képek!
Várom továbbra is a véleményeket ! Az eddigieket pedig köszönöm!
Üdv!
Hawk
f2d 411068 2009. május 24. 19:57
Válasz erre
Nagyon jó lett, gratulálok a díjhoz. Jászberényben is vonzotta az ember tekintetét.
Don 411067 2009. május 24. 19:48
Válasz erre
DSC02197_resize
DSC02197_resize
DSC02203_resize
DSC02203_resize
DSC02212_resize
DSC02212_resize

Sziasztok!

Azt hiszem elkészültem az RSO-val. Minimális hibák elképzelhetők, szóljatok, javítom, de lényeges változtatást nem akarok már. További képek a cikkeim közt, vagy itt:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php

Don
Roadblock 411066 2009. május 24. 19:37
Válasz erre
kogi szép lett a cica, nekem a következő hozzáfűznivalóim lennének,
1. túl homogén a torony és a felépítmény színe... Lehet, hogy egy filterezést elbírt volna. Élethűbbé teszik a kopást, koszolást.
2. Az alapozószínt nem értem teljesen a hiányzó sárvédőknél, mert azoknak is panzer gray színűeknek kellene legyen.Szerintem.
3. A kopásokhoz használhattál volna legalább két színt, azzal mélységi tagolást is el lehet érni. Meg kicsit talán sok, a németek ugyanis olyan jó minőségű festékeket használtak, hogy csak a sűrűn használt helyeken koptak.
4. Ha ennyire akarod koszolni akkor a görgőket is meg kellene kinálni nem kis mennyiségű sárral, valamint a teknő alsó, elülső részét is.
5. ÉLeket szárazecsetelhetnéd még.
kogi76 411065 2009. május 24. 19:17
Válasz erre
Szia Laac.
Teljesen igazad van,de korábban már tettem fel képeket ,ott volt róla szó.
Laac 411064 2009. május 24. 19:08
Válasz erre
Szia!
Szerintem is nagyon profi munka. Amit én egy picit még átgondolnék az az, hogy mikor nem látszik, mikor nem villan ki a lánctalp fémes színe? Szerintem csak akkor, ha nagyon híg dagonyás úton halad. Ezen levő sár száradóban levőnek tűnik- akkor viszont meg kellene villannia néhol a lánctalp fémes színének.
Üdv:Laac
kogi76 411063 2009. május 24. 18:04
Válasz erre
Kösz a dícséreteket!Ez egy régi Italeri kit.Nemrég szedtem elő.
A kopások vékony ecsettel,a test színénél sötétebb festékkel készültek.
matetamas13 411062 2009. május 24. 17:42
Válasz erre
Nagyon jó lett.1 kérdés ezeket a kopásokat hogyan csináltad?
sdsdaf 411061 2009. május 24. 17:06
Válasz erre
Nagyon szép lett! Gartula!A kopás nagyon élethű, főleg a búvonyílásokon meg a tornyon, ahol fellépnek a kupolába. Ez milyen kit is?
kogi76 411060 2009. május 24. 16:13
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
a lapát
a lapát

Sziasztok.Hát itt tartanék...
Lassan befejezem a Tigrist.Felraktam az apróságokat,a vontatóköteleket,megkapta a kormolást és a port.
Marci7 411058 2009. május 24. 07:01
Válasz erre
Hawk 411057 2009. május 23. 20:29
Válasz erre
Zoli sajnállak, nem szabadalmaztattad a pálmádat :D
Zoltán 411056 2009. május 23. 20:16
Válasz erre
A szerzői jogdíjat minden elkészült pálmád után kérem... :D
grifx 411055 2009. május 23. 20:09
Válasz erre
jaj nem jó a link
mind 1 akkor a keresőbe írja be akit érdekel hogy palm és kidb párat:)
Elnézést.
Bubu 411054 2009. május 23. 20:08
Válasz erre
Szerintem a csirketollas a tuti!
grifx 411053 2009. május 23. 20:08
Válasz erre
Sziasztok itt van pár ötlet a pálma készítéséhez.
Hawk nagyon bejön a pálmád .
www.armorama.com/modules.php www.armorama.com/modules.php
www.armorama.com/modules.php
Remélem nem bánjátok :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739.