/ Fórumok /

Utasgépek

Utasszállító, szállító és más polgári repülőgépek
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
Cébés 140205 2009. március 31. 18:11
Válasz erre
0861181
0861181
1048442
1048442
1089683
1089683
1392575
1392575

Tűzoltó nagyvasak

csak úgy...
Lapi 140204 2009. március 30. 23:20
Válasz erre
Borzasztó !

ilyen nagy hibát elkövetni !

nincs is rá szó...
KislõcsöS 140203 2009. március 30. 21:43
Válasz erre
Szia Ati!

Hát ez BOTRÁNY!
Már ott is új szelek fújnak?
Pedíg olyan szép állapotban volt
Majdnem a HA-MOG is így sárt,de szerencsére túl nagy volt a közfelháborodás...
:=_(
Fóka 140202 2009. március 30. 21:21
Válasz erre
...és csak most látom, hogy mindez már 2,5 éve történt :-(
2003-2004-ben, amikor Moszkvában dolgoztam, többször is kimentem megmerítkezni a Tu-114-es aurájában - hát ennek immár örökre vége :-(
A bánatér' kellett szétszedni... Még így, 25-30 évvel a nyugdíjazása után is olyan szép és méltóságteljes volt, az utastér-ajtók két emeletnyi magasságban...
Fóka 140201 2009. március 30. 21:13
Válasz erre
Sziasztok!

Csak erős idegzetűeknek :-(((

Borzalmas cikk linkje látható alul 3 képpel, aki jól akar aludni, az ne nézze meg.

Arról szól, hogy a Moszkva-Domogyedovói repülőtér vezetése egyszercsak úgy gondolta, hogy nem mutat jól a termimáljuk előtt évtizedek óta kiállított, egykor világhírű és többszörös rekorder Tu-114-es pár megmaradt példányának egyike, és nekiestek szétdarabolni, hogy ócskavasként eladják :-((( Ekkora vandalizmust :-(((

www.flightglobal.com/articles/2006/08/03/208269/pictures-one-of-last-remaining-examples-of-worlds-fastest-turboprop-tupolev-tu-114-broken-up-at.html
Lapi 140200 2009. március 28. 21:25
Válasz erre
Sziasztok ..

(Péter , ment a privát mail)

(Zozy , neked is küldöm mindjárt az uj számomat..)

és köszönöm én is a sok értékes infot !
mindig tanulok valami ujat !
airchive 140199 2009. március 28. 21:16
Válasz erre
Hali megint, most KislőcsöS-nek:
Hát, ingadoztam, mint egy középparaszt a tagosításkor, és némi
zavar uralkodott el rajtam, mert főtartóról én eddig egy szót sem
hallottam.
Ráadásul elpötyögtem a számot. Megnéztem a diáimat, amiken szeren-
csére dátum is van. Tehát valahogy így lehettek itt a gépek:
90.3.20. N110BV
90.4.10. N107BV
90.9.28. N107BV
90.10.20.N110BV (hangárban buherálják)

Tehát az N108BV sajttóhubba miatt törlendő!
airchive 140198 2009. március 28. 20:59
Válasz erre
Bocsánat, de belelendültem a történelembe, ahogy végiböngésztem
egy-két más hozzászólást is. Kinyílt a csap...

1. Az Interflug nem két, hanem három A310-es spjázolt be összeomlása
előtt (DDR-ABA, ABB és ABC) Egyetértek viszont azzal, hogy nagyon
ocsmányra sikeredett a festésük. Annak idején láttam pár grafikai
tervet, hát azok sem voltak éppen nagy durranásnak nevezhetőek. Vastag,
meg vékony piros csík az ablak alatt, meg felett, piros berlini mackó
a svancon, vagy ha éppen nem ez az egész vezérsík szép keletnémet
zászlóra pingálva. Amikor az Interflugot a két német állam egybesülése
után felszámolták, a Treuhand nevű németvagyonügynökség mind a három
A310-est a hadseregnek adta el és a gépek így kerültek a Köln/Wahn-i
székhelyű Luftwaffe Flugbereitschafthoz (Repülőkészenlét, vagy valami
hasonló), ahol csodaszép B-707-eseket cseréltek le velük. Mind a három
A310-es itt repül ma is, ebből egy különleges festéssel VIP gép. Járt
Ferihegyen is vagy három éve), a többi elég unalmas szürke.
A Flugbereitschaftnak ma hét, vagy nyolc A310-ese van, ebből kettő
MEDAWAC/kórházgép a többi általános jellegű szállító/légiutántöltő
gép teherajtóval, megerősített padlóval. Csak mellékesen említem, hogy
vagy öt éve berlinben az ILA-n fecsegtem egy ezredessel az egyik kórház-
gépen, aki elmondta, hogy a Flugbereitschaftnak még két teljes MEDEWAC
felszerelése van, és ezeket 18 óra alatt bármelyik gépre fel tudják
szerelni.

2. Schönefeld: A kiegészítések igazak, de egy-két emlék. Amikor 1976-
ban megnyílt a repülőtér, a teraszra 0,50 (keletnémet) pfennigért le-
hetett kimenni. Egy zsaru (párdon: a Volkspolizei = Népi rendőrség tag-
ja) mindig kint állt, de sok vizet nem zavart, és tény, hogy senkinek
sem néztek a zsebébe, és nem tapogatták végig. Lehetett fényképezni
- ha sütött a nap, mindig ragyogóan tiszta idő volt, aminek diáim
kifejezetten örültek. Éppen ezért dühít, ha a kezembe került a
nagynevű japán spotter könyve, aki minden második korabeli Interflug
képhez hozzábiggyeszti, miszerint ezt éppen élete kockáztatásával,
titokban készítette a teraszról, mert a kemény keletnémet kémelháírítás,
meg a Stasi.

3. HA-LIA, mármint Il-62M: Én történetesen nem tartom sem elhamarkodott-
nak, sem átgondolatlannak az Il-62-es bérlését. Sőt! A történet úgy kezdő-
dött, hogy a CSA-nál 1990-91-ben dúlt "a fessünk mindent másra" akció, és
az OK-JBJ-t Pestre küldték átpingálásra. A gép már itt volt a nagy ak-
cióra, amikor kettyent valakinek a Malévnél az agya, hogy a gépet a
nyári szezonra wet-leasben (személyzet+karbantartás)béreljék japán
charter utakhoz. Ennek oka meg az volt, hogy a Malév már megrendelte az
1992 májusában leszállítandó két B-767-200-ast, amelyekkel menetrend
szerinti járatokat akartak nyitni Japánba is, lehetőleg Tokióba. Ettől
viszont a japánok kaptak sikítófrászt, a tokiói repülőterek tőlzsúfolt-
sága, meg slot-hiány miatt. Akkor állítólag 18 nagy légitársaság vára-
kozott arra, hogy menetrend szerint mehessenek Tokióba, ráadásul minde-
gyik már hosszabb ideje repült charter, vagy rendszeres chartert vala-
melyik japán városba. Hasonló cselekedetet vártak a Malévtől is, és
ez volt az oka a gép bérlésének. Más kérdés, hogy csak pár IT utat
sikerült összehozniuk az akkori utazási irodáknak.

Egyébként: Szerintem ez volt a legszebb fesétű Malév-gép, mármint az
1988-as festésmintával szerint. Ennél ugyanis végre találkozott Zsótér
grafikus 45 fokos elképzelése (a vízszinteshez képest 45 fokban áll a
három madártoll a farkon, meg az M-betű a törzsön) az Il-62-es tervezői
koncepciójával. Ez üdítő ellentétben áll más repülőgéptípusokkal, ahol
nem a szigorú grafikai terveknek megfelelően hozták össze a gépet.

Hát ennyi mára. Ha még eszembe jut valami, nem ússzátok meg!
KislõcsöS 140197 2009. március 28. 20:52
Válasz erre
Köszönjük a sok értékes infót :D
Akor ha jól értem az N107BV lett lecserélve a fötartó miatt az N108BV-re?
airchive 140196 2009. március 28. 20:16
Válasz erre
Akiket esetleg érdekel, néhány szösszenet a történelmi hűséghez:

1. Az ex Continental/Varig készletből a Buffalo-tól két B-707-es
is volt Pesten, az N108BV és az N110BV. Van olyan képem, ahol a két
gép egymás mellett áll. Egyébként valószínűleg gépcseréről volt csak
szó, az egyik valamiért elment, és a másikkal pótolták.

2. A TNT-Malév vegyesvállalat volt, amelyben a Malév kisebbségi tulajdo-
nos volt. A többségi egy ausztrál tulajdonú kiscsomag/gyorsposta/
integrátor jellegű intézmény volt, és már Budapesten is működött TNT
néven. Ha jól emlékszem ez valamiféle Thomas National Transportnak volt
a rövidítése. A TNT ekkorra már rendesen kiépítette európai csomag-
küldő hálózatát és ehhez rendelt vagy húsz darab BAe-146QT (a
QT egyébként a Quite Trader = csendes szállító rövidítése)típusú
teherszállító repülőgépet. Ezekkel az éjszakai fuvarokat is le tudta
gabalyítani, anélkül, hogy az őrületbe kergette volna a repülőterek
környékén lakókat. Csak az ifjabbakkal közlöm, hogy ekkor álltunk a
gengszterváltás előtt, és a TNT, meg a Malév sikeresen egymásra talált
a közös vállalat létrehozásához.

Az elképzelés az volt, hogy a TNT-Malév közösen üzemelteti a repülőgé-
pet éjszakánként a TNT összeszedett holmijaival, a Malévtól bérbe
vett pilótákkal és egyéb kiszolgálási szolgáltatásokkal, elfuvarozza
Kölnbe, ahol a TNT európai átrakó központja volt és innen hajnalra haza-
hozza a budapesti rendeltetésű cuccot. Ez a fele rendesen működött is a
dolgonak, a gép általában Kölnbe repült esténként, de volt jó pár útja
Lutonba is. Az ügy másik fele nem lett kerek. A közös vállalati szerző-
dés értelmében ugyanis a terv részét képezte, hogy a nappal Ferihegyen
ácsorgó repülőgépet viszont a Malév Cargo fogja bérelni a TNT-Malévtől
saját árufuvarozásra. Ekkortájt már elfogyott a Malév utolsó Il-18-asa
is, és elméletileg a BAe-146-os nagyszerűen megfelelt volna igényeinek.
Elég kevés ilyen járat jött csak össze. Úgy hallottam annak idején,
hogy előfordult egy nappali naposcsirke-fuvar során, hogy a púdernél is
finomabb naposcsirke-por (lehet, hogy van ennek valami hivatalos neve
is) mindent eltömített a repülőgépen amit csak lehetett. Hiába, a 146-os
inkább hasonlított a schaffhauseni órákhoz, mint az Il-18-as.

És megint csak egyébként: A BAe-146QT HA-TAB 1988. november 18-án este
érkezett,néhány órával azelőtt, hogy (néhány órás késsel) megjött
az első B-737-200-as, a HA-LEC is. Az egész 146-os TNT-flottában ez
volt az egyetlen gép, amely erőteljesen (a farokfestéssel) utalt az
üzemeltető légitársaságra. Az összes többinél a standard TNT-fes-
tést alkalmazták és csak a gépek orrára nyaltak fel egy kisméretű
légitársasági logót. Ez lett a HA-TAB sorsa is vagy két és fél évre rá,
amikor modernizálták a TNT festését, és erre a gépre is csak egy kis-
méretű - az 1988-as mintájú Malév emblémát kenték fel.

És újabb egyébként: Nem akarok másnak a ..., így csak név nélkül jegyzem
meg, hogy egyik makettező barátunk elég sokat hajtotta a típust capita-
noként.Tudom, mert egyszer vele sikerült elhiénáznom magam Kölnbe.
Lehet, hogy érez most némi késztetést egy-két emléke leírásához?
airchive 140195 2009. március 28. 19:33
Válasz erre
Szia Lapi!
Sajna nincs meg semmi adatod, de ide írhatsz: airchive@freemail.hu
Csak most olvastam jelentkezésed, mert hetek óta nem voltam fent a lapon, de ha hiszed, ha nem, van telepatika. Tegnap Ferihegyről jövet elslattyogtam az "üzemed" előtt, úgy 17.10 tájban, hátha ott vagy... Üdv. Zsille
airchive 140194 2009. március 28. 18:51
Válasz erre
Szia Lapi!
Sajna nincs meg semmi adatod, de ide írhatsz: airchive@freemail.hu
Csak most olvastam jelentkezésed, mert hetek óta nem voltam fent a lapon, de ha hiszed, ha nem, van telepatika. Tegnap Ferihegyről jövet elslattyogtam az "üzemed" előtt, úgy 17.10 tájban, hátha ott vagy... Üdv. Zsille
Szabi77 140193 2009. március 28. 18:04
Válasz erre
P1020287
P1020287
P1020285
P1020285

Sziasztok!
Lehet valakit itt érdekel,van két eladó origi makettem,
meg egy újraépítésre váró 1/100-as Being-727-esem!
A 727-es nincs festve ahogy néztem a ragasztás könnyen eelengedi a két szárny már csak bele van tűzve!Futóművei nincsenek meg!
Ha valakit érdekel valami dobjon egy mailt!

petroviczszabolcs77@gmail.com

Szabi77
KislõcsöS 140192 2009. március 28. 17:38
Válasz erre
707malevcargooriginal
707malevcargoorigina...

Szia Tibcsi!

Szerintem is az a festés lett volna a legszebb.Valójában meg így nézett ki:
Tibcsi 140191 2009. március 28. 13:06
Válasz erre
A régi festés szerintem jobban áll az öreglánynak. :) De ez sem rossz. :)
KislõcsöS 140190 2009. március 28. 12:57
Válasz erre
707malevcargonew
707malevcargonew

elkészült az uj Malév festés is.
Boeing 140189 2009. március 28. 09:56
Válasz erre
Az Airportal-on van is egy spotter túra leírás, amiben főleg a 707-esért utaztak Teheránba na meg azért, hogy repülhessenek vele.
Ajánlom mindenkinek a figyelmébe!

www.airportal.hu
Tibcsi 140188 2009. március 28. 07:19
Válasz erre
KislõcsöS 140187 2009. március 28. 00:49
Válasz erre
707malevcargo
707malevcargo

Elkészültem a Malév bérelt Boeing 707-esével.Kb így nézne ki ha tényleg létezik az a videó felvétel,bár én ezt már egyre inkább kétségbe vonom.Ja és persze ablaksor nélkül.
Természetesen megrajzolom az eredeti Varig csíkos verziót is.
Boeing 140186 2009. március 26. 20:56
Válasz erre
Tudom, nem is ezért linkeltem be, hanem a humorosságáért.
Fóka 140185 2009. március 26. 20:54
Válasz erre
Az objektivitás érdekében tegyük hozzá, hogy azért a maradék fizetésüket is megkapták, csak három hét csúszással (+ késedelmi kamat), és ez a Malév dolgozókkal is így történt. Azóta pedig ismétlődött a történet: március elején is 50K jutott mindenkinek egységesen, aztán a napokban a többi.
Boeing 140184 2009. március 26. 20:15
Válasz erre
Nem tudtam hova tegyem, ezért ide teszem.

www.youtube.com/watch

Hát ez nagy! xD
harold 140183 2009. március 25. 19:32
Válasz erre
Köszi!
Fóka 140182 2009. március 25. 15:57
Válasz erre
Scönefeld 2008

Scönefeld 2008
Scönefeld 2008
Schönefeld - az étterem

Schönefeld - az étterem
Schönefeld - az é...
Útban Berlin felé - HA-LIX

Útban Berlin felé - HA-LIX
Útban Berlin fel...

...ez pedig Schönefeld ma, a fotón ugyanaz a terasz. Természetesen immár csak belülről, az étteremből látszik, kimenni a teraszra már nem lehet :-( A képen azért még felismerhető az az épület, ami az előző három felvételen is látszik.

Ez a kép tavaly májusban készült. A régi Schönefeld terminál jelenleg fapados cégeknek ad otthont, én pl. az EasyJet-tel indultam onnan haza az ILA-ról. Kifelé a HA-LIX-szel mentem :-)))
Fóka 140181 2009. március 25. 15:41
Válasz erre
Schönefeld 1981

Schönefeld 1981
Schönefeld 1981
Schönefeld 1990

Schönefeld 1990
Schönefeld 1990

Kerestem a saját készítésű képeim között kettőt, amik hasonló beállításból készültek Schönefelden, az egyik 1981-ből, a másik 1990-ből való. Utóbbin látható az Interflug flotta büszkesége, a két vadiúj A310-es egyike - talán ha egy évig repültek az új (szerintem ronda) Interflug színekben, aztán beolvadtak a Lufthansa flottába.
Akkoriban jót mulattunk az Interflug mérnökeinek ergonómiai újításán: a 310-esek pilótafülkéje mögé egy-egy szobabiciklit szándékoztak telepíteni, hogy a hosszú interkontinentális utakon nehogy elmacskásodjon a személyzet lába - vagy neadj'isten trombózist kapjanak. Bár a veszély reális, kicsit túlzásnak tűnt az ötlet, nemtom, végül megcsinálták-e...
Fóka 140180 2009. március 25. 15:32
Válasz erre
Ez Berlin Schönefeld repülőtere a békebeli időkből :-)
A Malév Tu-134-es mellett egy Balkan madár látható, a másik kettő viszont Interflug.
A teraszon a hetvenes-nyolcvanas években, amikor még szabadon ki lehetett menni bámészkodni, nem volt terroristaveszély-hiszti, nagy táblákon mutatták be a szocialista légitársaságok festésmintáit, hogy fel lehessen ismerni őket. Egy ilyen tábla csücske is látszik a kép alján.
Boeing 140179 2009. március 25. 15:25
Válasz erre
A Malév gép után álló 3 azonos légitársaságú gépet néztem és ha jól láttom a lajstromszámuk LZ-vel kezdődik, ami bolgár gépre utal. Sajnos a légitársaság nevét nem bírom elolvasni, de így ha megnézed a Wikipédián a társaság bázisát, akkor talán megkapod a jó választ. Én vagy Sofia-ra vagy Bourgas-ra vagy Varna-ra tippelek.
harold 140178 2009. március 25. 11:51
Válasz erre
vorfeld_tu134
vorfeld_tu134

Sziasztok!

Hol készülhetett vajon a kép?
harold 140177 2009. március 25. 09:46
Válasz erre
Szia!

Egyébként a cikket Zsille Péter írta, és nála vannak az egykori dokumentumok.
Ha tudod keresd meg, biztos tud segíteni.

Üdv.
Lapi 140176 2009. március 25. 00:26
Válasz erre
Zozy !

ne legyél elkeseredve, van nálam egy régi cd. , amin rengeteg munkásságod fotoja meg van örökitve...
ha megyek Hozzátok , elviszem azt is !
Lapi 140175 2009. március 25. 00:24
Válasz erre
Köszi harold !

majd csak lesz valahogy...
harold 140174 2009. március 24. 20:05
Válasz erre
Szia Lapi!

Sajna nem tudok szkennelni.:(

Üdv!
Boeing 140173 2009. március 24. 19:35
Válasz erre
Gondoltam, hogy már nem létezik. De mi célt szolgált? Gondolom cargo, de miket szállított? Vegyesen össze vissza?
KislõcsöS 140172 2009. március 24. 18:50
Válasz erre
tnt737
tnt737

Szia L.P.!
Igazad van :)
Elgépeltem a szoveget,de már ki is javítottam.
Az IL-18-ast és az IL-14-est is megrajzoltam egyszer újfestésben,a 18as nagyon jol nézett ki,a 14-es már kissé bután.Sajnos ezek az adotok elvesztek (3év munkájával együtt).
Egyik kedvenc oldalam www.aviation-design.net/ itt minden furcsaság megtalálható ami festésekkel és fantázia dús repcsikkel kapcsolatos.Érdemes megnézni a maléves repcsiket.
Boeing!
Ez a TNT-Malév express már nem létezik.HA jol csal a szimatom 1989-ben alakult és talán 1994-ig működött.
Boeing 140171 2009. március 24. 15:21
Válasz erre
Milyen cég ez a TNT? Emlékszem, Egerben is volt egy ilyen cég. Vagy ezek teljesen különböznek?
L.P 140170 2009. március 24. 07:42
Válasz erre
Érdekes!
Azért a felirat hibás:-)
Overnigth-OvernigHT

Hogy festett volna egy új festésű IL-18?
Toth_Gabor 140169 2009. március 23. 23:19
Válasz erre
Sziasztok!

Ez a két matricakészletem lenne, amire nincs szükségem:

Astra decal SABENA/SOBELAIR B-767-300 1:144 3000Ft
? Delta Airlines B-767-300 1:144 1500Ft

Üdv,
Tóth Gábor
KislõcsöS 140168 2009. március 23. 23:09
Válasz erre
tnt737

mi lett volna ha...
tnt737

Üdvözlet az utasgépes szakosztálynak !
Ha már a sosem volt Malév gépekről beszéltünk,ime egy újabb agymenésem:
TNT-MALÉV Express Boeing 737-200QC
Már készülöben van a Boeing 707-es több változata.
:D
harold 140167 2009. március 23. 21:32
Válasz erre
2008 szeptemberi számban van. Ha összejön holnap elküldöm.
harold 140166 2009. március 23. 21:32
Válasz erre
2008 szeptemberi számban van. Ha összejön holnap elküldöm.
harold 140165 2009. március 23. 21:31
Válasz erre
2008 szeptemberi számban van. Ha összejön holnap elküldöm.
harold 140164 2009. március 23. 20:39
Válasz erre
Szia!

Megnézem én is és ha megvan akkor akkor valószínűleg (szkennel telepítő kérdése) el is tudom küldeni. De csak holnap ha sikerül.
Boeing 140163 2009. március 23. 19:15
Válasz erre
Gondolom le lesz (vagy volt) zárva jó ideig az a kifutópálya.
Meg egy Pc-12-es is lezuhant Amerikában. Meghaladták az engedélyezett személyszállítási limitet. Amúgy szinte csak gyerekek voltak rajta.
KislõcsöS 140162 2009. március 23. 19:06
Válasz erre
Szasz Lapi!
Hétvégén megkeresem neked és beszkennelem.Még a régi IL-18as nyilas festéssel volt megfestve és nagyon jól nézett ki.volt egy 1:50 körüli makett HA-MO. lajstrommal asszem.

Láttátok a hiradóban szegény FedEx MD-11-est.
Szőrnyű látvány volt.A pilótáknak semmi esélyük sem volt a túlélésre :(
Szabi77 140161 2009. március 23. 15:54
Válasz erre
Sziasztok!
Nemrég találtam a lomjaim között egy régi 1/100-as Boeing-727-est,össze volt rakva,festve nem volt de fel van matricázva,futóművek nélkül,tartón volt!
Úgynéztem minden alkatrésze megvan könnyen újjá lehetne varázsolni!
Mivel én nem építkezek ilyen méretarányban,esetleg elcserélném 1/144-es repcsire,természetesen értékegyeztetéssel!
Tu-154,Il-86 előnyben!

petroviczszabolcs77@gmail.com

Szabi77
Gyula 140160 2009. március 23. 12:18
Válasz erre
Sziasztok.

A reklámkiadványok mellett az Airbus az asztali modelt (A-310) is megcsinálta Malév festéssel.
Lapi 140159 2009. március 23. 11:11
Válasz erre
Szia harold !

sajnos nem láttam az Aeróban, csak mesélték nekem.
ezért keresem ..
sok Aeromagazinom megvan ,igaz néha elfelejtem megvenni !
melyik szám volt ?
esetleg beszkennelni ?
köszi : Gábor
harold 140158 2009. március 23. 08:38
Válasz erre
Valamelyik nem túl régi AERO-ban egy egész hosszú cikk jelent meg róla. Ismered?
Lapi 140157 2009. március 22. 23:08
Válasz erre
Kedves Zsille Péter !

ujra beszámitható vagyok a sok rossz ellenére,
kérlek jelentkezz nálam valamilyen formában !
Privát e-mail vagy itt a fórumon !

telefont sajnos váltanom kellett , irom az újat a priváton .

köszönöm előre is : Gábor
Lapi 140156 2009. március 22. 23:04
Válasz erre
Nagyon érdekeseket olvasok itt mindig !
Arról ki tud mondani valamit , hogy a jet korszak hajnalán valamikor a Malév tervezett venni vagy bérelni 4 db Trident tipusú vasat is.
valahol jelent is meg róla skicc, meg lajstrom..
ennek igazán tudnék örülni !

véletlenül lenne hozzá vagy 4 Tridentem...
az ilyen témák mindig felpörgetnek !

KislőcsöS légyszives irjál priváton egy telefonszámot, hogy végre megbeszéljük az időpontot !
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.