/ Fórumok /

Most történt

Az makettezampőket érintampő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.
szesz 587274 2015. június 10. 11:35
Válasz erre
Phoenix89 587220 2015. június 8. 23:45
Válasz erre
Megkockáztatom, hogy közben üvöltött a zene a leányzó kocsijában, pár hete tanúja voltam egy hasonló balesetnek az úton.
De a végére még odabiggyesztették, hogy a tanknak nem lett baja. :D
radir 587219 2015. június 8. 23:16
Válasz erre
A 3. lehetőség pedig, hogy "szőke nő" vezetett!
Kamovos 587216 2015. június 8. 22:30
Válasz erre
3,7 milliós kár a Matchboxban. :)
Hát miből van az az izé?
Ez idehaza már a totálkár kategória. :D
Gorbils 587208 2015. június 8. 19:14
Válasz erre
Ez szinte lehetetlen !

Ez hogy sikerült oké hogy tanuló, nő, 18 éves de akkor is a Challenger 2 62 tonna a szomszéd utcából lehetne halani a dübörgést sőt MENET OSZLOP !

Nekem két lehetséges megoldásom van :

1. A britek iszonyat jó álca festést használnak !

2. A csaj bukik a katonákra és nem tetszet az autója !
exec 587202 2015. június 8. 16:41
Válasz erre
erwyn 587145 2015. június 6. 21:16
Válasz erre
Ha egy átlag ukrán honpolgárnak ezt mondod - "orosz a testvéred" - gyanítom Klicskói pofonnal jutalmaz.
atu71 587142 2015. június 6. 19:22
Válasz erre
Hali,
Ezzel a véleménnyel mindent leirtàl,mert az ukràn ''hadsereg ''moràlja az semmi mivel egy testvér hàburunak tartjàk az egész helyzetet.
Ami ''erok vannak azok a szélsoségesek és a kulfoldi zsoldosok akik igen sokszinuek,az àltalànos besorozottak nem akarnak harcolni mert kényszeritették oket,de ezek a dolgok màr nagyon kezdenek politikai jelleguek lenni és inkàbb ne menjunk bele,mert az oldal nem engedi és ugy vélem ez teljesen jogos.
T.Csaba 587141 2015. június 6. 19:06
Válasz erre
Valószínűleg ez történt.
Ezzel megint növelte a szimpátiát a királyi tv. :)
erwyn 587128 2015. június 6. 11:27
Válasz erre
Ne feledkezzünk meg a fordítási bakiról sem!
kibjani 587127 2015. június 6. 09:31
Válasz erre
Ezért tudták az oroszok a Krímet egy lövés nélkül elfoglalni...
Sherman 587126 2015. június 5. 22:38
Válasz erre
Egen, a számok valahol nem stimmelnek 9000. embert az ukrán hadsereg megenne reggelire.
Persze egy csődbe ment országnak a hadserege is csődben van.
T.Csaba 587125 2015. június 5. 22:15
Válasz erre
Nekem nem ez volt a bajom vele,hanem,hogy egy hadosztály létszáma 9-10000 fő,akkor 14-é hogy lehet 9000?
Alexandros 587124 2015. június 5. 22:03
Válasz erre
Baromság!
Az idült alkoholista megint jól meghúzta a vodkás üveget!Mást sem tudnak,csak riogatni,a minap elfogadta a rada,hogy idegen csapatok is tartózkodhatnak maradék ukrajna területén,akik garantálják a területi egységét.Mintha eddig nem tartózkodtak volna Black Waters(Academi),lengyel Nato egységek stb.
Slava Novorussia!
T.Csaba 587123 2015. június 5. 21:30
Válasz erre
Az M1 híradóban Porosenko szerint "14 orosz hadosztály tartózkodik Ukrajnában,amelyek összlétszáma eléri a 9000 főt". :)
Cébés 586963 2015. június 3. 10:33
Válasz erre
Pont a fejem fölött zúgtak el :) Többszörös túlerőben voltak a helikoptereinkkel szemben...pedig csak hat darab volt...
Szállító 586961 2015. június 3. 10:20
Válasz erre
Itt a nyár, rajzanak a Black Hawkok! :)
Most repült át Csepel felett kötelékben 6db BlacHwk helikopter.
Fotóm sajna nincs, de tiszta Somali Mogadishu érzés kerített hatalmába. :D
PETI 586807 2015. május 31. 18:16
Válasz erre
1

1
1
2

2
2

Tatabányán a gyereknapon egy vitorlával és egy sárkányrepülővel népszerűsítették a repülést.
Figaro 586806 2015. május 31. 18:15
Válasz erre
Flightradar
Flightradar

Gondolom, ez nem tervezett leszállás volt.
PETI 586805 2015. május 31. 18:13
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4
5

5
5
6

6
6

Sziasztok!

Tegnap megemlékezést tartottak Komócsi Zoltánról, Duanvarsányban.
migi 586517 2015. május 27. 16:38
Válasz erre
cenci2 586513 2015. május 27. 15:27
Válasz erre
Csepel felett most ment el 6db UH–60 Black Hawk .
T.Csaba 586239 2015. május 23. 19:51
Válasz erre
:( Ne csodálkozzunk akkor az ország vezetőin sem...
p-51 586204 2015. május 23. 09:40
Válasz erre
Sajnos igen, ilyenek. És nem is fog ez megváltozni egyhamar.
:(
Zoli 586151 2015. május 22. 13:59
Válasz erre
Egy újabb morzsa, amin csámcsogni lehet:
www.origo.hu/nagyvilag/20150522-muszaki-hiba-gripen-baleset-csehorszag.html
Ebből a semmitmondó cikkből még semmilyen következtetést nem kellene levonni.
z
Kamovos 586145 2015. május 22. 12:23
Válasz erre
Szia.

Ebben a témában te vagy otthon.
Ne vedd a lelkedre a NABI problémát.
Nem egyedüli típus a konkurenciában.
De mint említettem más fórumokon, már lerágott csont az Ikarus bukása.
Ez Magyarisztán.
Én feltettem pár kérdés a Széles Gábornak, de nem egy beszélgetős típus.
Úgy tűnik, ő sem gyárthat csak úgy mindent össze vissza.
Főleg nem olyant ami kinti érdekeket sért.
Ez már ismét politika, és azt is utálom, mert nálunk az is izomból megy.

Üdv: Kamovos
exec 586123 2015. május 22. 00:05
Válasz erre
Kedves Kamovos,

Amerikában él a buy amaerican nevű törvény, ami előírja, hogy az ott eladott terméknek 60%-ban legalább ot kell készülnie, különben oltári büntető vámot kell fizetni. Az állam alapította, és az Ikarusból váltak ki mérnökök. Hosszú évekig kizárólag Amerikának szállítottak (illetve eleinte leginkább terveztek), aztán egy nagyon rövid szériát jóval az Ikarus csődje után csak Magyarországra. A BKV tenderén sose tudott indulni a követelmények miatt.

A 40 FLT és a 45 FLT erősen épült az Ikarus 400-as családjára. Tipikus példa, hogy az a busz, amiből 70 körül vett a bkv és kb 10 gyulladt ki, abból némi módosítással több ezer lett az USA_ba eladva, és soha egy sem gyulladt ki. Beindult aztán a NABI-nál olyan fejlesztés, ami az Ikarusnál sohasem. PL a Compobus, avagy a 60 BRT. A buszokat már több mint t10 éve is főleg gáz hajtással rendelték az amerikai városok, így azt kapták. amikor az első Volvok a bkv-hoz érkeztek mondta bkv-s illetékes, "fölösleges a légkondi, mert a budapesti sűrű ajtó nyitás mellett úgy sem lehetséges a buszok lehűtáse". Los Angeles városa ehhez képest előírta a 18-fokot. Márpedig arra fele melegebb van, mint nálunk...

Az Ikarus csődjének meg volt a maga oka, de ezért a NABI-t okolni az egyik legnagyobb ostobaság, amit valaha hallottam. Széles Gábort kérdezd, neki viszont sose volt köze a NABI-hoz.
Kamovos 586122 2015. május 21. 23:39
Válasz erre
Ki miért?
Mit nem?
Miért azt?
Miért nem az Ikarust?
Mi szorította ki az Ikarust?
Kié micsoda?
Kik párt közeliek?
Ki Nem?
Miért ők kapták a megrendelés?
Áááá.
Ennek semmi értelme.
Ez már politika!
Annyit olvastam a Facén ezekről, már tele vagyok velük teljesen.
Nem akarok ide onnan be idézgetni linkelni.
Ott már mások lerágták ezt a csontot.
Rumcájsz_52 586121 2015. május 21. 22:57
Válasz erre
Mirage-2000-ből akkoriban talán még nem is volt többfeladatú változat, ráadásul olyan drága az üzemeltetése, hogy mindenki szabadulni akar tőle. Az Eurofighter-nek az ára meg az üzemeltetése is akkora pénz, hogy az osztrák sógorok is szívnak vele, a Rafale hasonló kategória, lásd: India kiválasztotta mint tendergyőztest, de azóta se tudtak megegyezni a konkrét szerződésben. Szóval ha európai tipusban gondolkozhattunk, akkor tényleg a Griffmadár a nekünk való.
Sennás 586120 2015. május 21. 22:49
Válasz erre
Igaz messzire kerültünk az eredeti témától.Ilyenkor mi a szitu? Szolnak a Jas gyárnak és rendelnek még egy D verziót(50 millió $?) vagy megszán a Svéd légierő és kapunk "bérbe" másik gépet?Esetleg megtoldani a kvótát még 10 millával(60 millió$)-ért venni egy F változatot?
exec 586119 2015. május 21. 22:34
Válasz erre
Kamovos,

ez megint borzasztó tájékozatlanság. Hol is vert alá az Ikarusnak a NABI? Ami szintén teljesen magyar tulajdon volt egyébként?
T.Csaba 586118 2015. május 21. 22:29
Válasz erre
Gyerekek annyira magyarok vagyunk megint,ahogy valaki már korábban leírta.

Történt egy ilyen sajnálatos esemény és itt néhány hozzászólás elteltével mindenki egymás torkának esett.Már senkit nem érdekel az erdeti baj,csak egymás lehurrogása.

Tényleg így kell nálunk mindig mindent lereagálni?
Tényleg ilyenek vagyunk?Még itt is bizonyítjuk?

:( :(
exec 586115 2015. május 21. 22:06
Válasz erre
medor,

plusz egy tétel. Csehországon és Magyarországon is mint friss uniós tagországon elég nagy nyomás volt, hogy "Európai megoldást" válasszunk. Tehát Gripen vs Eurofighter vs Mirage. Szerintem a lehetőségeinket is figyelembe véve a Gripen volt a legjobb választás az "európai megoldás"ból. Vagy tévednék?
Kamovos 586114 2015. május 21. 21:39
Válasz erre
Lengyeleknél saját üzemeket építenek, és nem külföldieket bérmunkára.
Ezek is termelnek kintre.
Valamelyik típusnál azt is írták, hogy a megépült üzemükben fogják össze szerelni a saját célra rendelt gépeket.
A buszokkal kapcsolatban nem igazán látom értelmét az írásnak, hisz az Ikarusnak tettek keresztbe, ezekkel nem egyszer, az pedig saját volt.
Nem biztos, hogy jó dolog behozni valamit amivel legyilkolom a sajátom gyártását.
Tudom, hogy a saját gyártás korábban elkezdet vegetálni, mikor nem voltunk hajlandóak az Oroszoknak Rába motorral szállítani a másikkal meg nem kellet nekik.
De hát ...
Ez van, Oroszokkal nem üzletelünk.
A többiek meg nem kivinni, hanem behozni akarnak.
Kíváncsi leszek mi lesz a sorsa a fehérvári teljesen elektromos busznak!
Azt vajon mivel gyilkolják le?
De ez már politika.
Kamovos 586112 2015. május 21. 21:29
Válasz erre
A második világháború katonai repülő baleseteiről már vannak filmek és tolják is rendese. :)
Párat láttam én is, érdekesen vezetik végig.
De kimondják a végén, hogy mi okozta a problémát.
Kár, hogy mi nem tudjuk kivárni ugyan azt az időt ami azóta eltelt. :)
Kamovos 586111 2015. május 21. 21:23
Válasz erre
Jó irányból közelítesz! :)
Soha nem voltunk szomszédok az amcsikkal és végig bombáztak minket a II. világháborúban.
Ez nem kamu, így volt!

Az indítás a Gripen volt, annak harcértéke, összehasonlítása, tudása mással.
A Mirage 2000 természetesen nem Román, hanem Francia oldalról.
Ugye ezt olvastad lejeb, hogy ők hogyan jönnének a képbe. :)
Így aztán nem szükséges egy feltételezett géplétszámot bizonyítani, hisz az általam említett szám esetleg még több is leget. :)

A támadások nem valósak, hanem feltételezettek.
Feltételezhetően mivel találkozhatna, milyen feladatokat kell megoldani légi és földi célok ellen.
Feltételezés, hogy milyen erőkkel szemben kéne védekezni.
Feltételezések, mert soha sehol semmivel nem találkozott éles helyzetben, csak szimulációban.

De a mi meglévő erőin valósak!
Ahogy a környezetünkben lévő haderők, és segítőik is valósak.
Csak 1, és nem 4 ország együttes támadása volt feltételezve.
Ukrajna, Oroszország nem véletlen nem lett megemlítve. :)

Ha nincs semmilyen ellenség, akkor nem kell "hadsereg", nem kell "légierő".
Ha arra alapozunk, hogy majd a NATO megvéd minket, és elég csak azokra a feladatokra katonákat kiképezni amikre az amcsi elvárások kiterjednek, akkor gondok vannak.
Jól képzet szakértők, már feszegetik odakint, hogy miért lett széttépve a Magyar Honvédség.
Jövőbe nem lát senki, odakint mégis értetlenül állnak a sereg ilyen mértékű leépítése előtt!
Ha kint úgy gondolják, hogy nincs megfelelő hadseregünk!
Akkor idehaza, miért áltatják magukat emberek abban, hogy "kicsi és ütőképes hadseregünk" képes megvédeni a hazánkat azzal amink most van?
Vagy nincs, mert szétmetélték.

Maradi, elavult vagyok, mert nem állok be a birkák közé bégetni. :)
Kicsi, vízfejekkel teli, gyengén felszerel, kis létszámú véderővel rendelkező hadseregünk van. (ezt hamarosan újabb víz fejekkel növelni fogják)
Ami képtelen lenne, bármilyen ellenünk indított támadás feltartására, még a NATO reagál és be jön.
Ha!
Bejön!
Ez van most, ezt lehet tényekkel cáfolni.

Most komolyan azt gondolod, hogy ezen a fórumon, vagy magánban le írom, hogy hol kikkel, mikor, és konkrétan mikről beszélgettünk. :)
Azt gondolod, hogy ide ki lehet írni, mik azok az eszközök amikről szó eset.
Ki lehet ide írni, hogy mik jöttek számításba, hogy miket "akarnak" hozni?

Aztán jön a mesekönyv író és megint okos lesz! :)
Vagy főcímként olvashatjuk vissza valamelyik szennylapunkba, hogy mit olvastak a Makettinfon! :)
Ugye ezt csak viccnek szántad? :D
Vannak információk, amiket akkor sem mondanák el, ha az újság már megírta.
Miért is?
Mert a másik fél esetleg kellemetlen helyzetbe kerülhet az itt megjelent információkkal kapcsolatban. :(
Esetleg elveszítené munkáját? :(
Ugye gondoltál erre is? :)
Annak idején tanultad ugye ezt a fecsegés dolgot, hogy mire kell figyelni? :)
Na ez is olyan! :)
Megértettél ugye. :)
Sherman 586105 2015. május 21. 20:34
Válasz erre
Nagyon nem vagyok otthon a témában, csak azt sajnálom hogy a Discovery vagy a NatGeo nem tárgyalja ki dokumentumfilmben a katonai repülés baleseteit úgy mint a polgári repülését.
Ott azért rá szoktak világítani a gyártásból vagy karbantartásból eredő műszaki hibákra. Na meg az emberi mulasztásokra vagy a különböző terror cselekményekre.

A vadászgép lízingelésről azért van véleményem, de azt nem bírja a nyomdafesték.
exec 586104 2015. május 21. 20:32
Válasz erre
Kedves Kamovos,

Itt azért megint durván csúsztatsz. Ez nem igazán így van, hogy ők bezzek tudnak szerződni, itt meg semmi se épül. Az ellentételezésnek a világ minden részén van egy szorzója. Magyarországon pl a hátrányos helyzetű térségben elkövetett fejlesztés 4x es szorzóval szerepelt. Így épített az Electrolux porszívógyárat Nyíregyházán. Az Eriksson kutató labort hozott Magyarországra, ahol elég komoly tudás bázis és fiatalok gyűltek össze. A Haldex is az ellentételezés kapcsán épített Szentlőrinckátán.

Más kérdés, hogy az ellentételezési szerződés kicsit a Wallenberg csoport szájíze kapcsán készült...
Még egy adalék. A svédek éveken át panaszkodtak, hogy nem tudtak magyar partnercéget találni az ellentételezés kapcsán, és beruházást eszközölni a magyar fél érdektelensége miatt.

Ha már ellentételezés. a NABI autóbuszgyár az a rendőrségei MD500-as helikopterek ellentételezése kapcsán alapult és szállított több ezer buszt amerikába. MInt ex NABI dolgozó emlékszem a napra, amikor felvetettem a főnökségnek, hogy a svéd fél partnert keres az ellentételezésbe, mi pedig a Scaniávla gyártunk épp tesztszériát a magyar Volán társaságoknak (6 busz készült Scania alvázzal és motorral)

A válasz az volt " Te csak ne told a Scani szekerét, mit képzelsz. Így is 16 milliót kérnek egy motor váz erőátvitel együttesért". Pedig ellentételezéssel olcsóbb is lehetett volna, azon keresztül megrendelés is lehetett volna, és a NABI se ment volna csődbe. És az én mesém is tovább tartott volna...

exec
migi 586103 2015. május 21. 20:28
Válasz erre
Ez már paranoja , mindenben csak rosszat látni, rosszat keresni , összeesküvést találni,
tüzér 586102 2015. május 21. 20:22
Válasz erre
Valahogyan alá tudod támasztani a francia 50-60 db Mirage-t?Honnan jön ez a tény?Fantázmagória?
Izraellel miért kellene összehasonlítani?Ismered a légierő alaprendeltetését?Mi közünk Izraelhez?Szomszédok vagyunk?Mi ez a sok hablaty?Ha beszéltél illetékessel, akkor te tudod a választ, ismertesd már pár sorban, ha időd engedi.Minden haderőnem és fegyvernem, szakcsapat vonatkozásában.Ha lehet, csak tényeket.:-)
Kamovos 586101 2015. május 21. 20:19
Válasz erre
Nem tartod érdekesnek, hogy a magyar vonatkozású Gripenes vesztegetési botrány szálai egy osztrák grófhoz is elvezettek, és nem is mi nyomoztuk ki? :)

Szerintem jó szerződéseket a Lengyelek tudnak kötni igazán.
Ott az ellentételezés tényleg ellentételezés, és munkaerő teremtő.
Üzemeket építenek, belefolynak a gyártásba.
Összeszerelő üzemet építenek.
Vajon ott miért tudják jobban csinálni mint nálunk?
Kamovos 586100 2015. május 21. 20:12
Válasz erre
Lassan, apránként adagolva jönnek az információk a sajtóból.
A majomfogó dolgot másutt már olvastam, több érdekes véleménnyel együtt.
Ezt a cikket csak most.
Érdekes, hogy pont gyakorlat ideje alatt van a karbantartás.
Még akkor is, ha erről előre tudott mindenki. :(
Kamovos 586099 2015. május 21. 20:02
Válasz erre
Tuti, hogy most is volt valakinél kamera!
De ezt mi még nem tudhatjuk. :(
Sennás 586097 2015. május 21. 19:51
Válasz erre
A reptéren semmilyen kamera rendszer nincs kiépítve?Máskor mindig előkerül egy videó ha perec van.
Kamovos 586096 2015. május 21. 19:51
Válasz erre
Ha hiszed, ha nem, személyesen beszélgettem ezekről, olyannal aki tehetne is valamit.
Az eredményt látod.
Kamovos 586095 2015. május 21. 19:48
Válasz erre
Sanyííí, Sanyikááám! :)

Hol vannak a kérdésre a válaszok, érvek?
Hol beszéltem én Mig-ről?
Te miért Miggel hasonlítod a Gripent?

Miből gondolod, ha esetleg a Román megindul, nem lesz ott a levegőbe 50-60 db Mirage 2000?

Nincs érv, nincs bizonyíték, akkor jön a személyeskedés?
Ez itt nem a Magyar tarka! :D

Konkrét számokat tudsz!
"Hidd el, tudom mi a pálya a helikoptereseknél, az egész seregben."
Na, akkor vezessed elő légyszi, légyszi. :)
Mi is lenne az a haderő?
Mert a Gripen kevés lenne, még akkor is, ha esetleg tízszer tudna felszállni mindegyik.
Nem csak levegőben kell gondolkodni!
Száraz földön is!
A Dunát direkt nem írtam.
De írtam Pl Izraelt is! :)
Velük miért nem hasonlítottad össze? :)
Tehát?
Mi a válaszod? :D
Freddy 586094 2015. május 21. 19:38
Válasz erre
A majomfogót karbantartották, alapból meg azért nincs fenn, mert az átstartolást veszélyeztetné.
index.hu/kulfold/2015/05/21/a_cseh_legiero_egyik_tamaszpontjara_vittek_az_osszetort_magyar_gripent/
milesChristi 586090 2015. május 21. 18:13
Válasz erre
Nekem az "ócska Gripen" témára mindig az jut eszembe, hogy akkor vajon más minek veszi? A tavalyi cirkuszra emlékszik valaki? Amikor a csehek nagy garral bejelentették, hogy a svédek vigyék a gripent a francba, mert ők mást rendszeresítenek? Akkor sem értettem, ennek mi értelme volt, mert a cseh politikusok csak magukat röhögtették ki, mert új títusra nem a lízing lejárta előtt pár hónappal kell keresgélni, azt nem lehet rendelni az "íbéjen". Természetesen a svédek kicsit módosítottak a feltételeken (vagy ennek a garnitúrának is fizettek, ahogy ez a garnitúra meggyanúsította a Saabot és az előző garnitúrát korrupcióval)és maradt a gripen...

A szlovákok. Mekkora volt magyarországon -egyeseknél- a szöveg, hogy bezzeg az okos szlovákok a MiG-29-et modernizálják, csak a barom magyar politikusok vesznek szar Gripent. Az idő megmutatta, mennyit ér a három darab modernizált MiG...

exec említette az ellentételezést. Erre még én is emlékszem. Addig ez Mo-n egyáltalán nem volt bevett gyakorlat, az amik úgy akartak használt F-16-okat eladni, hogy eleinte szó sem volt ellentételezésről. Inkább igyekeztek politikusokat - minden politikai oldalról - "alternatív módszerekkel" meggyőzni. Persze, "abaromorbán" a hibás, mert politikai döntést hozott, és nem a favorizált, talán, ha jól rémlik MLU kategóriás Falcont rendeltette meg, hanem a Gripent. Kiváncsi lennék, mi lenne most a szöveg, ha nagy vihart kavart LM botrány ellenére is azt veszi meg az ország.

Mellesleg az amerikai baráti eladási stílusra emlékeztető az "ingyenhelikopter" eset, amit cselesen még csak nem is eladásnak hanem átadásnak minősítettek...
tüzér 586080 2015. május 21. 14:31
Válasz erre
Valószínűleg ezekkel a kérdésekkel a HM-et kellene zaklatni.Írd meg nekik, mi a meglátásod, hátha tudnak rá válaszolni.
sanyi 586078 2015. május 21. 13:55
Válasz erre
Kamovos!
Bocsánatot kérek, nem vagyok hajlandó vitába szállni egy veszett ügyben, pedig Koshoz illően, csak olyat adok fel, amin bélyeg van. Azonban ez a téma, továbbmegy azon. Kisebbik gondom is nagyobb, annál, hogy egy elvakult embernek magyarázzam drága pénzért - áram... - azt, amit 1 perc alatt meg lehetne érteni.
Az elején még azt mondod, hogy gagyi a Gripen, most meg az egész katonai témát felhozod... Hagyjuk inkább. Hidd el, tudom mi a pálya a helikoptereseknél, az egész seregben.
Lebecsül. Bocs. Tényleg, igazad van, egy MiG-21-nek 4 Magiccal, amivel elér 14 km-re van esélye egy Griffel szemben, ami 80km-ről tud intézkedni 6db AIM-120-al. Én kérek elnézést...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.