<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Fridi | Adatlap | 87092 | 2010. április 14. 19:01 | ||
Ha minden igaz és jók az infóim akkor a jövő héten érkezik Kecskemétre a az amerikai légi nemzeti gárda 14 db. F-16 -a közös gyakorlatra.Van valakinek biztosabb infója erről? Fridi. | |||||
going | Adatlap | 87091 | 2010. április 14. 18:56 | ||
24 darab, használt F-16-os amerikai harci gépet vesz Románia, hogy erősítse légi erejét. | |||||
romeo | Adatlap | 87090 | 2010. április 14. 17:43 | ||
Lezuhant a Patrouille de France egyik gépe www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/hirek/lezuhant_a_patrouille_de_france_egyik_gepe/ | |||||
T.Csaba | Adatlap | 87089 | 2010. április 14. 15:54 | ||
Szia Sturmann! Hol dolgozol Speyerben? Én 4 évig dolgoztam ott.Imádtam a Technik Museumot.Nézd meg a testvérét 30km-re Sinsheimben! Még jobb,mint a speyeri. Csaba | |||||
HUJBI | Adatlap | 87088 | 2010. április 14. 09:58 | ||
Sturmmann | Adatlap | 87087 | 2010. április 13. 20:17 | ||
Hali mindenkinek! Munkam soran eljutottam Speyerbe a technikai muzeumba. A shopban sok nagyon jo könyvet talältam. Pl. a 11, 13 Panzer division-rol, külön könyvben persze, kb 20 € äron. nem tudom ez mennyire versenykepes är, ha van a shopnak honlapja nezzetek meg a kinalatot es ha kell valakinek esetleg könyv, akkor keressen meg mailben! kz77@freemail.hu Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 87086 | 2010. április 13. 20:02 | ||
exec | Adatlap | 87085 | 2010. április 11. 21:38 | ||
így van! Hajrá Talma! | |||||
exec | Adatlap | 87083 | 2010. április 11. 21:19 | ||
Felhívom a kedves fórumozók figyelmét, hogy a Makettinfon 24 órán át, és évi 365 napon át tart a kampánycsend! Se politikai, se a szavazással kapcsolatos egyéb problémáknak nincs helye e fórumon. Üdv. exec | |||||
KeyPi | Adatlap | 87076 | 2010. április 10. 17:07 | ||
HUJBI | Adatlap | 87075 | 2010. április 10. 16:44 | ||
sanyi | Adatlap | 87074 | 2010. április 9. 20:23 | ||
HUJBI | Adatlap | 87073 | 2010. április 9. 15:42 | ||
mirazsmarci | Adatlap | 87072 | 2010. április 9. 14:38 | ||
Sziasztok! Most voltam a Savoya-Parkban, és az Auchan előtti hosszú folyosón makettkiállítás van . Főleg autók, Rc makettek, (sok szoci típus is), hajók, és néhány repülő. XI. ker Savoya Park, 18-as villamos végállomása. | |||||
HUJBI | Adatlap | 87071 | 2010. április 9. 14:25 | ||
például. a moduni-n annak idején volt balsából madridi, barcelonai és lisszaboni villamos, még gondolkoztam is rajta, hogy rendelek, de akkor volt a nagy átalakulás náluk. egy zöld sörreklámosat akartam. és akkor most ne beszéljünk arról, hogy ezek ott kint miért tudnak még mindig járni. a külföldieknek biztosan jobban tetszik, mint a Combino. és innen már csak egy ugrás a metró...:))) | |||||
lucky | Adatlap | 87070 | 2010. április 9. 14:13 | ||
Ha mondjuk vki metró kocsit akar építeni akkor ezek adalékok hozzá.. | |||||
rod666 | Adatlap | 87069 | 2010. április 9. 13:11 | ||
Igen, és az is egy kis érdekesség, hogy az első beérkezett kocsi - a 100-as pályaszámú - rendelkezik egyedül még fából készített ablakkerettel, a többin ez az alkatrész fél (talán alumínium?). | |||||
HUJBI | Adatlap | 87068 | 2010. április 9. 10:00 | ||
bocsánat, én hoztam fel a korukat. azt pedig, hogy még mindig miért ezek járnak, nagyjából mindenki sejti, de az már tényleg nem a makettezés körébe tartozik. | |||||
lucky | Adatlap | 87067 | 2010. április 9. 09:46 | ||
Nekem a "barbi" belsőjű kocsik tetszenek. Kicsit németes a színvilág, de végre nem a kórház zöld. | |||||
páncélos | Adatlap | 87066 | 2010. április 9. 09:14 | ||
Érdekes, hogy egy évfordulóból elmentünk a szerelvények életkora és a vonalak száma felé. Én csak a 40-éves évforduló időpontját jegyeztem meg, hogy 1970.04.02.-án indult el a budapesti Metró. De ha ennyire ragaszkodunk az évszámokhoz és életkorokhoz, ám legyen. 1970.04.02. az átadás időpontja. 1970.04.03. az utasforgalom előtt is megnyílik a metró az Őrs vezér tere és a Deák tér között, 3 kocsis szerelvényekkel. A szerelvények az egykori SZU-ban készültek típusjelzésük Ev. Az E a típus, a V Vengrijá = Magyarország. Az első 4 db teszt szerelvény, 100-103-as pályaszámmal 1968-ban jött az országba, a többi, 104-149 pályaszámmal az 1970-es átadásra lett állományba véve, de 1969-es gyártmányok. 1972. december 22.-én adták át a Deák tér és Déli pu. közötti szakaszt, ehhez újabb 50 kocsi érkezett 150-199-es pályaszámmal, 1972-es évjárat. Ettől kezdve 4 kocsis szerelvények közlekedtek. Majd bejött egy újabb típus az Ev3 200-224-es pályaszámmal 1974-ben. Ettől kezdve 5 kocsis szerelvények közlekednek a 2-es vonalon. A későbbi utasforgalom megkívánta volna a 6 kocsis szerelvény kiosztást, de ezt az Őrs vezér tere fogadóképessége nem tette lehetővé, de az állomások (120 m) erre alkalmasak lennének. A 3-as metróra most nem térnék ki, mert akkor kb. 6 oldalt írhatnék még. Csak annyit még a szerelvényekkel kapcsolatban, hogy a 3-as vonal 75 db Ev3-as szerelvényt kapott 1975-79-es évjárattal, 225-294-es pályaszámmal. Majd 1979-től a 81-000-es típus, pontosabban 81-717 és 81-714 típusjelzésű szerelvények érkeztek 300-as pályaszámmal a vezér és 3000-es pályaszámmal a közép, de szintén (vezető állás nélküli) motorkocsik. A Ganz metró sikertelensége miatt, az utolsó Árpád-híd, Újpest központ szakasz átadására újabb 81-es szerelvényeket vásároltak, melynek utolsó 10 kocsija a 2-es vonalra került 359-362, és 3117-3122-es pályaszámmal. Majd 2000-ben érkezett az utolsó 10 kocsi, már 81-717M2 jelzéssel, az un. "Vízipók" (a sok lámpa miatt) 363-366, és 3123-3128-as pályaszámmal. Ezzel egy időben 9+1 kocsit selejteztek, pályaszám szerint: 115, 117, 118, 119, 122, 145, 146, 151, 153 és a 3016, utóbbi az Árpád-hídnál motorikusan leégett. A 154-es tartalékként egy darabig megmaradt, majd később azt is selejtezték. A 3 millió kilométer futást meghaladó szerelvények (Ev), nagyjavítását megkezdték, ezek az un. "barbi" szerelvények, rózsaszín belsővel, de a felújítás abba maradt, új szerelvények beszerzése miatt. Röviden ennyi... | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 87065 | 2010. április 8. 22:34 | ||
Sanyi! A sárga, még ma is M1 Földalatti néven fut! A kékről, már kisiskolás koromban, ...ami '72-től kezdődött... meglepődve olvastam, hogy a kocsik öregebbek nálam... | |||||
harold | Adatlap | 87064 | 2010. április 8. 22:18 | ||
metró=retró | |||||
lucky | Adatlap | 87063 | 2010. április 8. 22:03 | ||
Saját vonalon én is így vagyok. Megnézem a kocsi adattábláját és kiderül h egy idősek vagyunk.( az un lengyel kocsik 1974-75) Pl az újonnan beszerzett u Halberstadti kocsik eredetileg 1985-86-ban épültek, a DB meg átépítette őket 1990-91-ben. | |||||
HUJBI | Adatlap | 87062 | 2010. április 8. 21:24 | ||
néha nyugtázom magamban, hogy végre, már vannak olyanok is,a mik a nyolcvanas évek óta járnak. aztán elkezdek számolni. :))) | |||||
Nyugger | Adatlap | 87061 | 2010. április 8. 20:22 | ||
Egy kis javítás a 2 metró ügyében: 'A forgalom az első szakaszon, a Fehér út és a Deák Ferenc tér között 1970. április 3-án indult meg, míg a teljes vonalszakaszon 1972. december 23-án' | |||||
Kalóz | Adatlap | 87060 | 2010. április 8. 15:33 | ||
Az (1-es) metró csak később kapta ezt a nevet, addig kisföldalattiként üzemelt. A jelenlegi (2-es) metró valóban 1960-ban indult, mint metró, akkor még nem különböztették meg a viszonylatokat, csak mikortól a többi is megépült. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 87059 | 2010. április 8. 09:24 | ||
páncélos | Adatlap | 87058 | 2010. április 7. 07:45 | ||
Mit nézzek rajtuk, és miért? | |||||
Fodi | Adatlap | 87057 | 2010. április 6. 20:29 | ||
Szar dolog a háború, előszőr rpg-nek nézik a teleobjektívet, aztán megölnek egy rakás embert, rájönnek a hibájukra és elkezdenek hazudozni. De ismerjük a történetet a sánta kutyáról... | |||||
HUJBI | Adatlap | 87056 | 2010. április 6. 17:21 | ||
HUJBI | Adatlap | 87055 | 2010. április 6. 17:17 | ||
nézd meg az évszámokat a szerelvényeken. :))) | |||||
HUJBI | Adatlap | 87054 | 2010. április 6. 17:17 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 87045 | 2010. április 2. 23:13 | ||
Szép gép, és végre egy modern "orosz" gép. | |||||
páncélos | Adatlap | 87044 | 2010. április 2. 22:18 | ||
Ma 40-éve indult el a budapesti (2) metró. | |||||
Kalóz | Adatlap | 87043 | 2010. április 2. 15:35 | ||
sulyid | Adatlap | 87042 | 2010. április 1. 17:21 | ||
Örülök hogy leesett:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 87041 | 2010. április 1. 16:42 | ||
sulyid | Adatlap | 87040 | 2010. április 1. 16:40 | ||
Április 1. van:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 87039 | 2010. április 1. 16:38 | ||
Sziasztok, Ti mit láttok az Aircraft Resource Center helyén? Itt: www.aircraftresourcecenter.com/ Azért kérdezem, mert én nem azt látom, amit szeretnék... | |||||
Kalóz | Adatlap | 87036 | 2010. április 1. 15:46 | ||
Talán nem egészen ide való, de a buszos topikot nem találtam meg:(( hvg.hu/napi_merites/20100401_ikarus_felujitas_szekesfehervar | |||||
HUJBI | Adatlap | 87035 | 2010. március 28. 21:02 | ||
-Te Igor, ez nem egy dél-koreai utasszállító volt? -De az, eltaláltad. | |||||
Sempi | Adatlap | 87034 | 2010. március 28. 20:49 | ||
Erről ez a szovjet hír jut az eszembe: Kombájnjaink békésen arattak a kínai határon, de a kínaiak tüzet nyitottak, ám hős kombájnjaink viszonoszták a tüzet, majd elrepültek! :) | |||||
Petike | Adatlap | 87033 | 2010. március 28. 20:38 | ||
Asi nyert Egerben - 2010.03.28 Tizennégy gyorsasági után a nem hivatalos végeredmény szerint az Asi-Pikó kettős nyerte a Valvoline-Start Autó Rallyt. A második helyen a Turi-Percze páros végzett Egerben, huszonhat másodperces hátránnyal, míg legjobb szuper 2000-esként az ifj. Tóth-Tagai páros szerzete meg az abszolút harmadik helyet. Némi gyógyír volt Herczigéknek, hogy ők nyerték az utolsó szakaszt, de ezzel együtt is csak a hetedik hely lett a Skoda Fabiával versenyző csapaté. | |||||
balaton | Adatlap | 87032 | 2010. március 27. 20:44 | ||
Ez olyan, mint a jereváni rádió Kérdezz! Felelek. c. műsora: "– Igaz-e, hogy Moszkvában Mercedeseket osztogatnak? – A hír igaz, de nem Moszkvában, hanem Leningrádban, nem Mercedeseket, hanem Zsigulikat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak." :D Igaz-e, hogy Észak-Korea elsüllyesztett egy dél-koreai csatahajót? Igaz, de nem Észak-Korea, hanem egy madárraj és nem csatahajót, hanem egy korvettet... | |||||
tankos_srac | Adatlap | 87031 | 2010. március 27. 19:20 | ||
Örömmel látom, hogy másnak is elborult az agya. | |||||
Spike | Adatlap | 87030 | 2010. március 27. 19:10 | ||
A Híradóban lecsatahajózták, pedig ugyanők mondták, hogy korvett. Na, ugye a hozzáértés. | |||||
vrauko | Adatlap | 87029 | 2010. március 27. 18:57 | ||
No és halltad az ertéelklub kommentárját? 1) Nem valószínű, hogy észak-korea süllyesztette el a dél-koreai csatahajót (sic!) 2) lehet, hogy egy másik dél-koreai hadihajó torpedója találta el a korvettet 3) de ez nem valószínű, mer' a másik hajó csak egy madárrajra célzott. Az ember mindég tanul valamit. Ha legközelebb madarat akarok lőni, csakis torpedót használok. Különösen olyan háborús zónában, mint a koreai 6árvizek. Miér' nem maradnak ezek a barbitévék a sztároknál, celebeknél meg ilyesmiknél? | |||||
HUJBI | Adatlap | 87028 | 2010. március 27. 18:49 | ||
elsüllyedt egy dél-koreai hadihajó. | |||||
szezsolt | Adatlap | 87027 | 2010. március 27. 11:00 | ||
Köszi, most már látom én is. Amikor legutóbb néztem, még semmi kiírás nem volt, azért kérdeztem, hogy vajon mi lett vele. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 87026 | 2010. március 26. 22:57 | ||
Pillanatnyilag komoly technikai problémáink vannak, teljes erővel dolgozunk azon, hogy mielőbb megoldást találjunk. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |