/ Fórumok /

Most történt

Az makettezampőket érintampő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.
Sennás 566004 2014. augusztus 25. 19:22
Válasz erre
bgyasoldier 566002 2014. augusztus 25. 18:19
Válasz erre
Vác-Szob felé járnak cseh vonatok, lehetséges, hogy arra?
bgyasoldier 566001 2014. augusztus 25. 18:17
Válasz erre
Több más fórumon is azt írták, hogy nem függnek össze, hittem nekik. Elnézést
juge75 565999 2014. augusztus 25. 16:19
Válasz erre
exa
exa

:-d
juge75 565997 2014. augusztus 25. 16:15
Válasz erre
Elárulok akkor valamit: A leány vállalata Magyarországon az Army-nak a Defense.
bgyasoldier 565996 2014. augusztus 25. 16:07
Válasz erre
az Excalibur Defense vette meg, ez hivatalosan nem ugyanaz a cég, mint az Army. Bár valószínű, hogy a Defense továbbadja nekik, és már meg is van a haszon
Sennás 565995 2014. augusztus 25. 15:26
Válasz erre
Gyerekek én a politikát lesz@rom:)
Igen azt most olvastam(máshol) 58db tank megy a Cseheknek.Vaj merre?58 tank nem fér fel egy vonatra.Minimum kettőt kell fordulni.Szlovák hegyeken áthúznák vagy kis kitérő Ausztria fele?Majd este próbálok utána nézni.Esetleg pest környéki infó társak figyeljék a rendező pályaudvarokat.Fradiba tuti még ott lesz.
joci232 565989 2014. augusztus 25. 13:22
Válasz erre
páncélos 565986 2014. augusztus 25. 13:10
Válasz erre
Azért annyit pontosítanék, hogy MT-55 nekünk nincs, nem is volt. Nekünk NDK-s BLG-60M és 67 volt(van). Az MT-55-nek rövidebb a hídja.
bgyasoldier 565982 2014. augusztus 25. 12:37
Válasz erre
Ma kezdik el a szállítást a csehek. 58 darab, T-72-re volt a pályázat kiírva, nem műszaki mentőkre. Amik Nyírtelekre mentek, és az eladottak nem ugyanazok.

index.hu/belfold/2014/08/25/csehorszagba_viszik_az_eladott_tankokat/
joci232 565973 2014. augusztus 25. 11:30
Válasz erre
IMG_4185
IMG_4185

feltéve ha ezek üzemképesek voltak...
gaunt1 565960 2014. augusztus 25. 10:13
Válasz erre
A VT-55 és VT-72-eseket is eladják? Mert kb annyi maradt még szolgálatban. Aztán nem lesz műszaki mentőnk egyáltalán. Persze ez Hendééket egyáltalán nem zavarja, nekik tömve van a pénztárcájuk... :(
juge75 565957 2014. augusztus 25. 09:14
Válasz erre
Szóval a lényeg: megveszik, fel újítják (ipari szinten, és minőségileg csúcs minőségben), eladják.
juge75 565956 2014. augusztus 25. 09:10
Válasz erre
filename_812
filename_812

Nekik megmaradt és virágzik a hadi iparuk, üzemeik.
Ismered a Cseh Excalibur Army céget?
www.excaliburarmy.com/ https://www.youtube.com/watch
Sennás 565955 2014. augusztus 25. 08:07
Válasz erre
Csehek elvigyék?Nekik minek alkatrésznek?Vagy építeni akarnak még "új" M4-est és ahhoz kell alapnak?Az mennyi amit ők visznek?
bgyasoldier 565952 2014. augusztus 25. 00:19
Válasz erre
Ha az eladottakra gondolsz, akkor az 80 darab, legalabbis ennyiről beszélnek. Kalocsa volt a legnagyobb raktár, év végéig akarják kiüríteni, biztos lesz még nyírteleki cucc
varobee 565937 2014. augusztus 24. 21:06
Válasz erre
Szia!

Nem tudom hol láttad/hallottad a gépeket, de Békéscsabáról péntek délután 3 gép repült át Matkópusztára. Kb 1 hetet edzőtáboroztak a csabai reptéren az műrepülő EB előtt. Nagyon tudnak a fiúk, egy lengyel, egy ír és még egy srác repkedtek egy kis műrepülő életet hozva a reptérre.

Üdv: varobee
Sennás 565928 2014. augusztus 24. 19:29
Válasz erre
joci232 565923 2014. augusztus 24. 19:19
Válasz erre
Sennás 565916 2014. augusztus 24. 18:44
Válasz erre
Szia.Az mennyi?Eddig két vonattal 24db T-72 jött mellette 2db VT-55 és 2db VT-72.
Vajon mennyi lehet?Jön-e még ide cucc?
bgyasoldier 565913 2014. augusztus 24. 18:40
Válasz erre
Követem a topikot folyamatosan, köszi az infókat :)
bgyasoldier 565912 2014. augusztus 24. 18:39
Válasz erre
Sziasztok!

Tudom a történetet, nem is hittem el az ukrán szállítást. Sennás írt itt régebben a szállításokról, az Ő infóira vártam, ő van az ügyhöz legközelebb :) Amúgy az eladottak még Kalocsán vannak, várják, hogy a csehek elvigyék őket.
Sennás 565864 2014. augusztus 23. 18:47
Válasz erre
Szia.Nézzél át a T-72 topikba:)Ott le van írva,tisztázva minden.Ma nem volt vonat remélhetőleg jövőhéten jön valami "érdekesség".
Elnar 565819 2014. augusztus 22. 21:27
Válasz erre
Hello!

Tegnap egy 3 db egy (hang alapján talán csillag?)motoros alsószárnyas gépből álló rajék húzott el felettünk, kb. Kecskemét-Békéscsaba vonalon. Tudja valaki mi lehetett? Két sötét és egy világosszürke gép, a lajstromot nem láttam.
juge75 565764 2014. augusztus 22. 07:35
Válasz erre
Az igazság: megszűnik a Kalocsai laktanyai tárolás, ezért vitték el őket Nyírtelekre (részben fel újítani, eladni, be olvasztani, alkatrészt kinyerni).
Kamovos 565763 2014. augusztus 22. 00:12
Válasz erre
Már egyáltalán nem látni.
Kamovos 565762 2014. augusztus 22. 00:05
Válasz erre
Ez is érdekes nekem. F2TH Dassault Falcon 2000

Nem látom honnan jön hová megy.
vini 565761 2014. augusztus 21. 23:46
Válasz erre
Igen a Bécsi Nemzetközin szállt le de eredetileg máshol volt írva a célállomás.
Kamovos 565758 2014. augusztus 21. 23:42
Válasz erre
Valahol már leszállt.
vini 565752 2014. augusztus 21. 22:08
Válasz erre
Sziasztok!
Most nézem a Flightradar24.com-ot és van egy érdekes gép SXD8WG Boeing 787-es ami valamiért visszafordult Szeged felett.Most kb Pannonhalma felett jár.
Vini
Sherman 565357 2014. augusztus 15. 13:42
Válasz erre
Én nem kimondottan a népi felkelésekre gondoltam.

A profi sereg szerintem inkább Hunyadi Mátyást jellemezte. A te állításod miszerint a függetlenségi vagy honvédő háborúknak csak kezdeti sikerei vannak és "ha az agresszor felocsúdik a kezdeti megtorpanás után kő-kövön nem marad." ellenkezője inkább igaz. Az idő mindig a megszálló ellen dolgozik. Ő az aki csak lokális, időleges sikereket érhet el. Figyelmedbe ajánlanám a gyarmatok megszűnését és a birodalmak tiszavirág életű terjeszkedését és hatalmát.

Az egyetlen komolyabb gondot egy ország függetlenségében a nagyhatalmak politikai szövetségei "árulásai" okozhatják. A 48-as szabadságharc elérte volna célját ha az Orosz birodalom (valós ok nélkül) nem támad minket hátba.
például Vietnam sem nyerhetett volna a franciákkal szemben ha Francia ország szövetséget köt Kínával és Vietnamnak kétfrontos háborút kell folytatnia.
bgyasoldier 565330 2014. augusztus 15. 06:13
Válasz erre
Sziasztok!

A napokban elterjedt pár kép, amin T-72-eseket visznek vonaton, mindenki azt állítja, hogy Ukrajnába vitték, mert Nyíregyházán látták őket. SENNÁS fórumtársunk ha erre jár, írhatna róla, ha tud valamit, a régebbi szerelvényeket is Ő vitte Nyírtelekre. Köszönöm
vfrtom 565329 2014. augusztus 15. 06:04
Válasz erre
A mostani helyzetnél még rosszabb az állapot. A haderő a béka segge alatt, a nép morálja szintén. Ha itt történne egy orosz agresszió, csak pislognánk, mint sült hal.Az eunak idő kell a reakcióhoz, usa meg kilépne a konfliktusból, neki nem érdeke az orosszal kötekedni, az euban meg nincs érdeke, sőt...
vfrtom 565328 2014. augusztus 15. 06:01
Válasz erre
Nem is tudom, Hunyadiéknak jól felszerelt profi serege volt, mégis többször vereséget szenvedtek."Csak" arra voltak jók , hogy a "nagy európa" fel tudjon készülni a harcra.Mint mindig. Nem mondom értek el sikereket , de hosszútávon nem ment a dolog.A konfliktusok kezdetén vannak sikerek, de ha az agresszor felocsúdik a kezdeti megtorpanás után kő-kövön nem marad.Szabadságharc, '56, szerintem itt érvényes amit mondasz a népi felkeléssel.Amíg nem volt jelentős haderő magyar földön elég jól mentek a dolgok. Csak később mindkét esetben fordult a kocka.A népi haderő mindig jól hangzik, de szakértelem és felszerelés nélkül csak daráló, plusz az agresszor részéről "jogot" ad a polgári célpontok támadására.
Sherman 565313 2014. augusztus 14. 20:08
Válasz erre
Gondolom Magyarország védelmével kapcsolatos a kérdésed.
Ezzel kapcsolatban egy nemrég megjelent, elég korrektül megírt könyvet ajánlanék, én magam is most olvasom. A címe: Kis Magyar Hadtörténet.
Persze a Magyar történelmi eseményekkel, időszakokkal, foglalkozó átfogóbb, részletesebb könyvek jelentek már meg külön-külön. De ha valaki érdeklődési köréből kiesnek egyes időszakok a könyvben leírt menyiségben érdemes olvasni róluk.

pl: Az Oszmán birodalom hódításait megállító Hunyadi János aki nem csak az országot védte sikeresen (a szinte teljes közel-keletet meghódító hatalommal szemben) hanem a keresztény Európát is.

Ha nem kis hazánkra irányult a kérdésed csak általánosságban. Akkor a Skóciai felkelést és függetlenségi háborút az Angol elnyomás ellen tudom felhozni. Amit a Rettenthetetlen Robert the Bruce vitt sikerre (A nem annyira rettenthetetlen William Wallace-al ellentétben, aki viszont kirobbantotta a felkelést.)
NORAD 565311 2014. augusztus 14. 19:51
Válasz erre
vfrtom 565310 2014. augusztus 14. 19:10
Válasz erre
Lehet,hogy én buta vagyok de mikor?
NORAD 565306 2014. augusztus 14. 18:33
Válasz erre
Köszönöm,ezt én is tudtam/olvastam.
Sherman 565286 2014. augusztus 14. 14:47
Válasz erre
Részben igazad van. De nem szabad lebecsülni egy ország lakosságának hazaszeretetét.
A történelem folyamán nem egy ország védte már meg magát meglepő módon, esélytelenül, túlerővel, szemben. pl:Magyarország nem is egyszer.

A múlt háborúinak tapasztalatai alapján, már a békében kifejlesztet haditechnika csak egy pici szelete a háborúknak. Azok általában már a konfliktus kirobbanásakor elavultnak, túlhaladottnak bizonyulnak.

Ha meg a vicceknél tartunk: “Hiába oly önhitten büszkék a technológiai szörnyszülöttükre. Egy bolygó elpusztítása eltörpül amellett, amire a mindenható Erő képes!”. :-)
Sherman 565285 2014. augusztus 14. 14:29
Válasz erre
"Mi történik ha nem fizetünk a svédeknek? Nem szállítanak alkatrészt. Elkezdődik a kannibalizáció (más gépekből szerelik ki/át), üzemeltetjük a gripeneket ameddig tudjuk, a 800 órás ipari ellenőrzések elmaradnak, aztán lassan elfogy az üzemképes gép és leáll a légierőnk. Persze a svédek beperelnek minket valamilyen nemzetközi bíróságon."

Látod még szerinted is van egy fontos különbség a lízingelt és saját gépek között. Hogy ha elfogy a pénz még be is perelhetnek minket. Tehát mindenképpen ők diktálnak.

Ami pedig ezt a mondatodat illeti:
"Háborús helyzetben biztos vagyok benne hogy nem fogják a gripeneket úgy visszarepüli svédbe, ahogy a Malév gépeket a Malév összeomlásának másnapján írországi lízingcéghez."

Ne legyél benne biztos.
Egyrészt, mert a művelt nyugati világ már sokszor eladott minket a történelem folyamán politikai okokból. (pl: 56-ban)
Másrészt, mert ugyanezt a művelt nyugati világot annyira a magánkézben lévő tőke mozgatja, hogy még a saját országaikat is eladnák némi profitért.
vfrtom 565284 2014. augusztus 14. 14:08
Válasz erre
Viccesnek tartom olyanról vitázni ami tulajdonképpen nem létezik.A magyarországi haderőről. A személyi állomány nagy része irodista, a másik fele szerződéses (zsoldos). Aki ér valamit az egészből az az erején felül teljesítő műszaki állomány.( tisztelet a kivételnek)Itt ha beüt a gebasz nem az embargótól kell félni, hanem attól, hogy nem lesz mit javítani.Egyrészt nincs már mit, másrészt az első csapásmérés megsemmisíti a technikát még a földön.Amerika nem véd meg senkit, mert nincs érdeke Európában. Az eu meg ütközési pontnak , front vonalnak használná az országot. De ez csak saját vélemény lehet nem látom jól.
sanyi 565277 2014. augusztus 14. 11:58
Válasz erre
Sziasztok!
Érdekes téma ez az embargó. Tegyük fel, megvesszük a Blackhawkot. És hoppá, politikailag átállunk az erő sötét oldalára. Embargó, nincs semmi hozzá. Nem csak az oroszok állíthatják le a szállítást.
Érdemes megnézni, hogy néhány "fejletlen" ország vegyesen alkalmaz keleti és nyugati technikát is, pl. Ecuador, Venezuela, Törökország, Finnország, Malajzia, Indonézia stb. Őket nyugodtan piszkálhatják ezzel a szóval, komoly dolognak kellene történnie hogy sehonnan se kapjon semmit. Hogy ez anyagilag mennyibe kerül? Nem többe, mint egy földön rohadó "légierő"...
MoMi 565269 2014. augusztus 14. 09:36
Válasz erre
Szia NORAD!

Válasz a kérdéseidre, de az NBH is elkezdett érdeklődni utánad!-:)

A honvédség használt orosz Mi–8-as helikoptereket vásárol, összesen három darabot, kétmilliárd forintért.
A beszerzésre azért volt szükség, hogy az új helikopterflotta szolgálatba állításáig biztosítsák a nélkülözhetetlen katasztrófavédelmi feladat és a kutató-mentő szolgálat ellátását, valamint, hogy a személyzet légijártasságát is fenn tudják tartani. A meglévő helikopterflotta már olyan állapotban volt, hogy képtelenek voltak repülésre alkalmas járművet kiállítani.
Eredetileg a jelenlegi flotta működőképességét hosszabbították volna meg 2015-ig, de az orosz „Oboronprom céggel kötött szerződés végrehajtása nehézségekbe ütközött”.
Ekkor egy hazai cég ajánlata került elő, amelyben oroszországi nagyjavításon frissen átesett, három Mi–8T modellt ajánlott. Információink szerint egy UT Air nevű orosz cég helikoptereit vásárolták meg. Méghozzá a magyar Solar Kft. közreműködésével. Ez az a vállalkozás, amely a rendszerváltás óta dolgozik a honvédségnek.

A helikopterek beszerzése igencsak aktuális volt, hiszen nyakunkon volt az olvadás a Duna vízgyűjtőin, s ha a tavalyihoz hasonló árvízhelyzet alakult volna ki idén, a HM e gépek nélkül nem tudta volna ellátni azokat a feladatokat sem, amiket tavaly még meg tudott oldani.

Na mára ennyit.
Jó makettezést mindenkinek.

Momi
NORAD 565253 2014. augusztus 14. 01:21
Válasz erre
Akkor miért kellett április elején nagyon gyorsan 3 Mi-8-as helikoptert beszereznünk?
NORAD 565252 2014. augusztus 14. 01:18
Válasz erre
Mi történik ha nem fizetünk a svédeknek? Nem szállítanak alkatrészt. Elkezdődik a kannibalizáció (más gépekből szerelik ki/át), üzemeltetjük a gripeneket ameddig tudjuk, a 800 órás ipari ellenőrzések elmaradnak, aztán lassan elfogy az üzemképes gép és leáll a légierőnk. Persze a svédek beperelnek minket valamilyen nemzetközi bíróságon.

Mi történt amikor nem fizettünk az oroszoknak? Nem szállítottak alkatrészt a MiG-29-eshez. Elkezdődött a kannibalizáció (más gépekből szerelték ki ami nem volt), üzemeltettük őket ameddig tudtuk, aztán lassan elfogyott az üzemképes gép. És ez nem érdekelte a politikusokat. Lett egy rakás felesleges jólképzett pilótánk, akiket nem lett volna mivel harcba küldeni, így egy része elment korkedvezményes nyugdíjba, a maradékot meg átképezték gripenre. A helikoptereseknél kb. ugyanez zajlott le.

Háborús helyzetben biztos vagyok benne hogy nem fogják a gripeneket úgy visszarepüli svédbe, ahogy a Malév gépeket a Malév összeomlásának másnapján írországi lízingcéghez.

Ha nem kapunk alkatrészt, akkor mindegy hogy kié a gép, alkatrész nélkül egy idő után egyik sem repül.

A MiG-29-eseket ugyanúgy nem tudtuk önállóan üzemeltetni, ahogy a Gripent. A MiG-21-es volt az utolsó, aminek a javításához meg volt minden a PG-ben.

A lízing szerződésben olyasmi lehet benne, hogy ha rendeltetésszerűen használjuk a gépeket, akkor ők a lízingdíjért cserébe biztosítják a hadrafoghatóságot. De ha pl műrepülünk vele és 12 G-nél többet kap a gép szerkezete és károsodik, akkor a javítás teljes költsége minket terhel. Ha pedig fel van rúgva a szerződés akkor ugyanúgy megy a jura parkba, ahogy a MiG-29-essel történt hasonló esetben. És ha fel van rúgva a szerződés, akkor a gép műszaki állapota dönti el hogy meddig lehet vele repülni, nem a szerződésben foglaltak. Nem a forgalmi engedélytől üzemképes egy autó.
NORAD 565251 2014. augusztus 14. 00:55
Válasz erre
A csehek elég régen tervezik már az orosz gépek lecserélését. Eredetileg 2016-2018 közöttre tervezték, de most az ukrán helyzet miatt lehet hogy felgyorsítják. A lengyelek ugyanúgy tesznek mint a csehek, csak több gépet vesznek.
Sherman 565249 2014. augusztus 14. 00:31
Válasz erre
Az ilyen mű pánik rohamok csak azért vannak hogy az EU-tól több pénzt kérhessenek a "szörnyű nagy krízis" orvoslására. Nem pedig azért mert a náluk rendszeresített helikopterek csakis gyorsan kopó, méreg drága, előállíthatatlan, csúcs-szuper és titkos technológiai újításokkal vannak felszerelve. Az Orosz dolgokra ezek nem is nagyon jellemzők.
Sherman 565248 2014. augusztus 14. 00:17
Válasz erre
Szóval örüljünk hogy lízingeljük őket mert így 85% bevethető?
Érdekes nézet, de nem ad választ arra amit felvetettem a 565228 hozzászólásomban és arra sem ad magyarázatot mi van ha nem tudunk tovább fizetni.
Lesz egy rakás drágán de jól kiképzett pilótánk akiket kerékpárral küldünk harcolni?
Netán ha a vásárlás olyan rossz a lízingeléshez képest, akkor miért nem lízingelünk mindjárt pilótákat is a gépekhez?
Lehet hogy a helikoptereink túl lépték a repülhető óra számukat. De még mindig bevethetők ha baj van, és nem egy másik ország vagy cég mondja meg mit csinálhatunk velük a mi állampolgáraink védelmében.
A fúj de ronda MIG-ek is roskadoztak és jó ha a fele állomány felszállt, de legalább mi mondtuk meg mit, miért, meddig, lehet.
Lehet hogy elavult nézet de én még úgy tanultam hogy ne nagyon építsek olyasmire ami nem az enyém.
medor 565246 2014. augusztus 14. 00:10
Válasz erre
Szia Zoli!
Szerintem nem értettelek félre és egyre gondolunk.
Lehet én fogalmaztam körültekintően,mert egyszer már törölték a hozzászólásomat másik topikban az arab-izraeli vita folyamán.
A mérnök politikai(vallási,nemzetiségi...)hozzáállás nélkül próbál egy gépet tervezni.
Egy olyant ami minden addig alkotottnál jobb.Persze 'Ivánék' gépeinek sziluettje néha kísértetiesen hasonlít egy pár évvel korábban rendszeresített gépre.De ez már más téma lenne.
Visszatérve az eredeti gondolatmenethez volt egy gép ami gyakorlatilag a 'legjobb' lett volna nekünk.De nem arra esett a választás.Ennyi.
(Kicsit olyan ez mintha megkérnének,hogy válasszak egy pár éves 'fapados' VW és egy zsír új 'full extrás' Suzuki között lízingre.De ha az utóbbi mellett döntök kapok kis "bánatpénzt" is zsebbe.)
NORAD 565245 2014. augusztus 13. 23:52
Válasz erre
Azaz mindegy hogy kié a gép, ha pl. embargó lép életbe.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.