/ Fórumok /

Most történt

Az makettezampőket érintampő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.
p-51 89390 2011. július 16. 11:49
Válasz erre
Mivel a Douglas Skyraider 1946-ban állt szolgálatba, nem nevezném ww2 repülőgépnek, vadászgépnek még kevésbé. Sőt, vadászgépnek egyáltalán nem nevezném.
Üdv:
p-51
The_Ori 89389 2011. július 16. 10:29
Válasz erre
Ezekből sok van múzeumban. De hallottad már a Merlin motor hangját élőben?

Ez valószínűleg emberi tényező miatt következett be, de a vizsgálat még folyamatban van.
gaben21 89388 2011. július 16. 09:41
Válasz erre
Helló. Ezt a hírt móst találtam .Egy repülőnapon Duxfordban összetörtek két amerikai WW2 vadászgépet. P-51 vs Douglss Skyarider.Hihetetlenek ezek az emberek minek röpködnek velük inkább állítsák ki őket múzeumba. www.youtube.com/watch
www.ize.hu/click.php
Sempi 89371 2011. július 15. 13:41
Válasz erre
Üdv!
automenedzser.hu/cegauto/20110715_hmmwv.aspx
Pont aznap leszek a repülőmúzeumban :)
Sempi 89366 2011. július 14. 22:16
Válasz erre
IMG_1460
IMG_1460
Spottertribün, és hápogós cipő :)
Spottertribün, és...
IMG_1473
IMG_1473
IMG_1474
IMG_1474
IMG_1475
IMG_1475
IMG_1476
IMG_1476
IMG_1484
IMG_1484
IMG_1485
IMG_1485
IMG_1486
IMG_1486
IMG_1491
IMG_1491
IMG_1492
IMG_1492
IMG_1500
IMG_1500
IMG_1501
IMG_1501
IMG_1503
IMG_1503
IMG_1504
IMG_1504
IMG_1506
IMG_1506
IMG_1440
IMG_1440
IMG_1444
IMG_1444
IMG_1508
IMG_1508
IMG_1540
IMG_1540

Én is ott voltam a kerítésnél, csak 10 méterrel hátrébb, álltunk egy jól kiépített spottertribünön ( egy odab*szott fél méter magas betontömb) és a kukorica felett simán beláttunk -tehát ki is láttak, az egyik őr nézett is minket az uaz-tól, de nem ordibált oda. Mi is elmentünk, de a katonák oldalán állok. Parancsot teljesítenek, de tényleg lehettek volna finomabbak. Örültek, hogy őrszolgálatban végre (talán évek óta először), van valami okuk megmozdulni.
Egyébként megérte elmenni, újra Gripent látni, látni egy An-30-ast, (amit én simán An 24-esnek néztem, nem is értettem, hogy hogy került oda), Megnézni újra a múzeumot (és megkeresni a geoládát), és jó volt látni hogy ott voltunk páran akiket képesek ennyit utazni egy gépért, és akkor is ugyanazt mondják mint én, ha nem is láthattuk, csak halhattuk a sast. :)
(Na jó egy helikopterfelszállást még belefért volna, ha már egy órán keresztül búgott a turbinája)
U.I. :Először voltam repülőnapon kívüli spotterkedésen
mirazsmarci 89350 2011. július 4. 23:52
Válasz erre
pietrino 89349 2011. július 4. 23:39
Válasz erre
Múltkor német CH-53-asokat láttam arrafelé. Azóta sem hallottam róluk semmit.

A FAUN képet felteszed? ;)
Szállító 89348 2011. július 4. 23:00
Válasz erre
Mit kóvályog két baromi nagy teherszállító helikopter Csepel felett este 11kor?
Sajna nem lehet kivenni őket milyen tipusuak, de nagy bengák és nem Mi-8 egyik sem.
Neo954 89347 2011. június 21. 10:45
Válasz erre
Köszönjük az információt!

Üdv.:Neo
Solo 89346 2011. június 21. 09:11
Válasz erre
Neo954 89345 2011. június 20. 22:06
Válasz erre
Szia Kamovos!

Két erős tippem van, az egyik az a kadarkúti HA-MNE a másik a Balatonlellei HA-MNH mindkettő kapott kék hátsót, és nincs rajtuk szeparátorszűrő.

Üdv.:Neo
Kamovos 89344 2011. június 20. 21:33
Válasz erre
Neo954 89343 2011. június 20. 21:14
Válasz erre
Egész nap ott zúgott a gép, elég hangosan kellett nézni azt a TV-t pláne ha nyitva volt az ablak. Nem kell ám mindent elhinni. :)

Külterületen, legalább 50 méterre a háztól pottyant le a gép, viszont a képek alapján ez már tuti nem lesz javítva, viszont így a többi gép kaphat belőle alkatrészt, ha még van benne annyi óra.

Szomorú, viszont ez mindennapos eset a Kamovnál mert már jó régen lejárt az a 35 év.

Üdv.:Neo
HUJBI 89342 2011. június 20. 21:07
Válasz erre
a házban tévét néztek és frászt kaptak.
Zsóti 89341 2011. június 20. 20:26
Válasz erre
Indexen azt írták, hogy a pilóta saját lábán szállt ki a gépből, és külterületre zuhant, úgyhogy csak szegény gép a sérült! :(
Üdv: Zsolti
Neo954 89340 2011. június 20. 20:12
Válasz erre
ka26
ka26

Sajna ez egy öreg Kamov volt. :(

Remélem nincs nagy baja az esetleges sérülteknek.

Üdv.:Neo
The_Ori 89339 2011. június 20. 20:07
Válasz erre
7098-7101?

Vagy az airportal-t reklámozod? :)
Elektrolakatos 89338 2011. június 20. 13:47
Válasz erre
Sanjurjo 89337 2011. június 20. 13:41
Válasz erre
Sziasztok!

Bocsánat ne rám haragudjatok!

Lufthansa A380-as Ferihegyi látogatása TÖRÖLVE!
Szerző: AIRportal.hu Dátum: 2011.06.17. 06:26

Műszaki okok miatt törölték a Lufthansa Airbus A380-as 2011.06.20-a, hétfőre, a Budapest Liszt Ferenc Repülőtérre tervezett látogatását - közölte a repülőtér üzemeltetője és a német légitársaság.

A Budapest Airport hivatalos közleménye:
"A Lufthansa kénytelen volt elhalasztani az Airbus A 380 első útját, mert késik a gép technikai átvétele. Ennek értelmében a hétfői bemutató a budapesti repülőtéren elmarad. A Lufthansa elnézést kér a változás miatt, valamint mindenki türelmét és megértését kéri. Az esemény új időpontjáról - amint az ismert lesz - küldünk tájékoztatást."

Levix 89336 2011. június 20. 11:44
Válasz erre
hvg.hu/velemeny.interju/20110620_Klaus_Naumann_NATO

Beszélgetés Klaus Naumann-nal, a NATO legfontosabb stratégiai tanácsadó testülete, a Katonai Bizottság nemrég leköszönt elnökével.
HUJBI 89335 2011. június 20. 10:58
Válasz erre
Veres Zoli szerint benézte, bár hozzátette, nem ismeri a részleteket, csak a videót látta. azt is mondta, már az előző figuránál látszott, hogy ebből még baj lehet.
állítólag a kabin a pilótával együtt azonnal elsüllyedt, 20 perc alatt találták meg és emelték ki, de már késő volt.
Marcell 0708 89334 2011. június 20. 10:52
Válasz erre
Mortyi 89333 2011. június 19. 19:45
Válasz erre
Különben tényleg ?
Mit művelnek?
sziklakks 89332 2011. június 19. 19:36
Válasz erre
Nem értek hozzá,de 2 perc mire az első csónak odaért,plusz még egy perc mire az első ember vízbe ugrott,az is lubickolni.:S
Mortyi 89331 2011. június 19. 19:24
Válasz erre
Isten nyugosztalja!

De szerintem ez pilóta hiba volt egyszerűen benézte :(
Neo954 89330 2011. június 19. 19:01
Válasz erre
HUJBI 89329 2011. június 19. 18:50
Válasz erre
Jimbow 89328 2011. június 18. 11:34
Válasz erre
Dél-koreaiak lőttek tévedésből saját gépre. Gépkarabéllyal :)

"A határvonaltól kevesebb mint két kilométerre fekvő Jongdzson szigeten szolgálatot teljesítő katonák K-2 típusú karabélyokból tüzet nyitottak az Asiana légitársaság egyik utasszállító gépére, amely Kínából érkezett a szokásos útvonalon, és leszállásra készült az Incshon nemzetközi repülőtéren.

A katonák tévedésből észak-koreai gépnek nézték a járművet, s mintegy tíz percig tüzeltek irányában. A 119 utast szállító repülőgép a fegyverek hatótávolságán kívül esett, ezért nem esett baja."
Rumcájsz_52 89327 2011. június 18. 10:29
Válasz erre
Lásd "Utasgépek" topic 3480-81. sz hozzászólást!
Üdv R.
The_Ori 89326 2011. június 18. 09:33
Válasz erre
Nem járat, egyszeri alkalom. Egy új gép jön a gyárból. A Lufthansa kénytelen volt elhalasztani a gép első útját, mert késik a gép technikai átvétele a közlemény szerint.
balaton 89325 2011. június 18. 08:07
Válasz erre
2 hét késés? Nem semmi járat :D
The_Ori 89324 2011. június 18. 03:20
Válasz erre
Nem jön hétfőn az A380-as, kb 2 hetet késni fog.
Grande 89323 2011. június 17. 14:19
Válasz erre
Katonás kívánság

A hatéves, Tiszafüreden élö Patrik leukémiában szenved és folyamatos gyógykezelés alatt áll. Az ô kívánsága volt, hogy szeretne egy igazi tankba beülni és azt vezetni.

honvedelem.hu/cikk/26483/katonas-kivansag
Roadblock 89322 2011. június 17. 09:28
Válasz erre
Kivontak a Harriereket, gondolom ez utan nincs szukseguk arra, hogy a reptereken rohadjanak el...Inkabb eladjak az amiknak, akik majd leamortizaljak oket. 

A nyelvtanulasrol meg azt irja a cikk. hogy 5 pilota kezdtett bele (a tervezett 30bol) egy 16 hetes nyelvtanfolymba azert, hogy a de gaulle-on meg tudjak ertetni magukat a "helyiekkel"...
Ja es a csavar, hogy Rafaelle-eken (brrr) fognak repulni, amig a JSFek nem lesznek hdrendben... Ez mar tenyleg Monty Pythonos..

A cikk vegen van a lenyeg, a DoD szovivo szerint ez egy oriasi dolog ...
ennek kicsit ellent mond, egy Royal Navy parancsnok nyilatkozata:
"Ki hitte volna, hogy tobb mint 200 evvel Trafalgar utan a franciakat fogjuk arra kerni, hogy a pilotainkat kepezzek? A ket orszag kapcsolat mindig is kisse feszult volt, ez a kooperacio nagy tesztje lesz"
Levix 89321 2011. június 17. 08:58
Válasz erre
Harrier jump-jets sold 'for peanuts'
Dozens of British Harrier jump jets are to be sold to the United States Marine Corps for £34 million after more than £1 billion has been spent on them in the last decade.

Az angoloknak tényleg elment az eszük. Eladják a Harriereket az US Marine Corpsnak 34 millió fontért, miközben az utolsó tíz évben több mint 1 milliárdot költöttek el rájuk.
Levix 89320 2011. június 16. 21:21
Válasz erre
:) Hát nem én mondom :), hanem az angolok.
Tibcsi 89318 2011. június 16. 21:18
Válasz erre
Levix 89317 2011. június 16. 21:15
Válasz erre
www.telegraph.co.uk/news/uknews/defence/8570983/Royal-Navy-pilots-forced-to-learn-French.html

Az angol pilóták franciául tanulnak, hogy 2020-ig kihúzzák az idejüket francia hordozókon, amíg megjönnek az F-35-ösök. Ezt még a Monty Python sem gondolta.

Ez megavicces! Azt azonban megjegyzik, hogy a kaja jobb lesz mint az angol hordozókon.
The_Ori 89316 2011. június 16. 20:43
Válasz erre
Ferihegy Budapest XVIII. kerületének egyik városrésze. Területének majdnem egészét a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér (régebbi nevén a Ferihegyi Repülőtér) foglalja el.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Ferihegy

És ahogy p-51 írja, nem alkalmas a reptér a gép kiszolgálására. A gép méretei és a gurulóutak miatt egy terminálnak sem tud a közelébe menni. Csak ott tud megállni ahol az AN-225 is állt.
vlevi 89315 2011. június 16. 11:09
Válasz erre
"Ferihegyen már tényleg nem fog"
Dehogynem. Liszt Ferihegyen :D :D
p-51 89314 2011. június 16. 10:50
Válasz erre
Valószínűleg nincs hozzá a kiszolgáló infrastruktúra felszerelve. Annak idején az 1970-es években a 747-essel is ez volt a helyzet, oda tudott repülni, ahol fel voltak készülve a kiszolgálására.
miles 89313 2011. június 16. 07:10
Válasz erre
? és utána? Soha többé nem száll le Magyarországon A380-as?
Ferihegyen már tényleg nem fog. De ott most sem.
The_Ori 89312 2011. június 15. 18:50
Válasz erre
Most már nagyon sok helyen olvasható a neten, de hátha még valaki nem olvasta:
Június 20-án, hétfőn 18 óra körül a Lufthansa A380-as gépe érkezik Ferihegyre. Egyszeri alkalom lesz.
Fodi 89310 2011. június 14. 22:01
Válasz erre
Egy veteránrepülős magazinban vitatkoztak tavaly arról, hogy az ilyen gépeknek vajon a levegőben, vagy a múzeumban van a helyük. Az egyik fő érv a múzeum mellett ez volt - így elég könnyű elveszteni nagyon ritka és értékes gépeket.
Persze a másik oldalnak is igaza van abban, hogy hatalmas élmény látni őket a levegőben.
vlevi 89309 2011. június 14. 21:18
Válasz erre
Ja, ezt Tamás már írta.
vlevi 89308 2011. június 14. 21:17
Válasz erre
TV2-t akkor meg se hallgasd. Mert ott vadászgép zuhant le. ÁÁÁ.

Ettől függetlenül nagyon nagy kár érte :(
Elektrolakatos 89307 2011. június 14. 20:36
Válasz erre
pincehonvéd 89306 2011. június 14. 20:35
Válasz erre
Így nézett ki második fénykorában+egy kis nosztalgia zene:

www.youtube.com/watch
És már a kényszerleszállás után:-(

www.youtube.com/watch
Tamás 89305 2011. június 14. 20:29
Válasz erre
A másik gagyi csatornán azt mondták rá hogy egy repülőerőd második világháborús vadászgép lezuhant.
A-3 89304 2011. június 14. 19:42
Válasz erre
Nagyon sajnálom az öreg madarat de ha korrekt tájékoztatást akartok keressetek rá amerikai forrásra mert ott tárgyszerűen kommentálják az égő gép feletti Cessnából készített videofelvételt. Sajátos retekklubos magyaros tálalás : "lezuhant".
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.