<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Monox | Adatlap | 88043 | 2010. december 15. 12:05 | ||
exec | Adatlap | 88042 | 2010. december 15. 11:56 | ||
Ha az oroszok visszavásárolják a MiG-eket, akkor megeszem a kalapom... Illúzió, már nincs ekkora szarban az orosz fegyveripar, hogy mindenféle alkunak engedjenek. Ahogy egyébb cikkeket olvastam korábban, a kutyának nem kellenek már ilyen korú MiG-ek. realitás, Urak, realitás! exec | |||||
laceesan | Adatlap | 88041 | 2010. december 15. 11:23 | ||
Vagy egy tucatnyi gémet a moszkvai állatkertből mint ötödik generációs környezetbarát frontbombázók:)) | |||||
laceesan | Adatlap | 88040 | 2010. december 15. 11:17 | ||
Lehet hogy erre volt jó ez az egész kivonásosdi? Mármint hagyni tönkremenni aztán eladni vagy elcserélni másra? Inkább modernizálták volna. Vagy lehet hogy az orosz államadósság fejében kapott gépeket most a magyar államadósság fejében visszaadjuk?:) Amilyen előnyös üzleteket szoktunk kötni, nem csodálnám ha ezekért hadrendből kivont dízel-tengeralattjárókat kapnánk:)) | |||||
balaton | Adatlap | 88039 | 2010. december 15. 11:05 | ||
HUJBI | Adatlap | 88038 | 2010. december 15. 10:55 | ||
kérem az urakat, fáradjanak át a sci-fi topicba. :))) | |||||
Kamovos | Adatlap | 88037 | 2010. december 15. 10:51 | ||
Szia romeo! Hát az nagyon jó lenne! Kéne vagy egy ezrednyi belőlük! Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 88036 | 2010. december 15. 10:24 | ||
romeo | Adatlap | 88035 | 2010. december 15. 10:23 | ||
Eladná a kormány azokat a MiG 29-es orosz vadászgépeket, amelyeknek lejárt az üzemideje - derül ki a jövő évi költségevetés tervezetéből. Egy kormányzati forrás szerint az eladáshoz az orosz fél engedélyére van szükség, szerinte az is elképzelhető, hogy a gépeket az oroszok visszavennék, cserébe haditechnikai eszközöket kapnánk. | |||||
silent8 | Adatlap | 88034 | 2010. december 15. 00:24 | ||
balaton | Adatlap | 88033 | 2010. december 14. 23:38 | ||
Vagy AMX-30 a franciáktól? :D Esetleg M-60? Az osztrákoknak van! ;) | |||||
balaton | Adatlap | 88032 | 2010. december 14. 23:36 | ||
A németek 100db Leopard 2A4-est adtak volna ingyen kiszolgálójárművekkel. Ezeket használják most a lengyelek. Nem tudom, a sógoroknak van-e Leopard 1? Ha igen, akkor mi azokat vesszük, vagy ezt a szépséget :DDD Forrás: D-meghajtó :) | |||||
romeo | Adatlap | 88031 | 2010. december 14. 22:59 | ||
Makettezõ | Adatlap | 88030 | 2010. december 14. 16:47 | ||
Szia HUJBI! Igen , én is olvastam már a cikket és nem is vagyok különösen meglepve. | |||||
HUJBI | Adatlap | 88029 | 2010. december 14. 16:30 | ||
romeo | Adatlap | 88028 | 2010. december 12. 11:36 | ||
Ja még egy lényeges dolog, a Leo-2 esetében szükséges a németek beleegyezése is... | |||||
romeo | Adatlap | 88027 | 2010. december 12. 11:34 | ||
Használt osztrák tankot venne a Honvédség? forrás: www.hirextra.hu/2010/12/12/hasznalt-osztrak-tankot-venne-a-honvedseg/ Remélem Leopard-2A4 lesz. | |||||
juge75 | Adatlap | 88026 | 2010. december 11. 13:25 | ||
Tibcsi | Adatlap | 88024 | 2010. december 11. 07:32 | ||
Sajnos csak kívülről tudtam megnézni. Állítólag a Santa Maria-t is meg lehet nézni ott. | |||||
Marci | Adatlap | 88023 | 2010. december 11. 07:25 | ||
Ez legyen a legkevesebb:)) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 88022 | 2010. december 10. 16:48 | ||
Marci grippen nem létezik, csak Gripen. A "mig" meg inkább MiG. Nem olyan nehéz, szerintem megtanulható. (Mint ahogy Te sem "marrci" vagy.) Üdv R. | |||||
Kamovos | Adatlap | 88021 | 2010. december 10. 15:47 | ||
Sziasztok Hát ahogy itt olvasom, lassan meg kéne valósítani a világbékét! Vagy mindenkit kiképezni ökölharcra! :D Mert nekünk is már csak a bunkó marad! :( Üdv: kamovos | |||||
Marci | Adatlap | 88020 | 2010. december 10. 14:19 | ||
Igazuk van, hogy kivonták. Sok pénz a fenntartása. Teljesen mindegy, hogy 10 grippen vagy 20 gép van a migekkel együtt. A határsértőhöz elég a 10 grippen. Háborúhoz pedig nevetségesen kevés még a 40-is. | |||||
HUJBI | Adatlap | 88019 | 2010. december 10. 11:47 | ||
ha valaki Barcelonában jár és nem annyira fogékony a diszkókra, akkor ajánlom a tengerészeti múzeumot. na úgyis lehet értéket menteni. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 88018 | 2010. december 10. 11:28 | ||
Csatlakozom Exec kórtársunkhoz. A Vasútörténeti parkban ott rohadnak szét a gépek, de ha valaki örökbe akarja fogadni, és restauráltatni akarja, nem kap rá engedélyt, mert jajj mi lesz, ha nem viszi vissza! Hiába tenné letétbe a pénzt, nem lehet. | |||||
romeo | Adatlap | 88017 | 2010. december 10. 11:21 | ||
Újabb botrány a láthatáron... Előzetes letartóztatásba helyezték Fapál Lászlót, a honvédelmi tárca egykori közigazgatási államtitkárát - jelentette be pénteki sajtótájékoztatóján Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos. | |||||
juge75 | Adatlap | 88016 | 2010. december 9. 22:02 | ||
Románia bár modernizáltatta és nagy javíttatta a gépeit, de ezek üzemideje is végéhez közeledik, náluk is közeleg a típusváltás. Még valami, a Lengyel hadi ipar és repülőgép gyártás most is aktívan üzemel (nem is akárhogyan), nálunk szinte mindent felszámoltak tönkretettek (miért?). Jelenleg (és a múltban is) van jó kapcsolat a két ország között, közös az érdek a haditechnikai fejlesztések és gyártások területén. Rendkívül jó szakembereink vannak, náluk pedig ipari háttér, amit ki kell aknázni (jó példa erre a Kub rendszerek modernizációja). | |||||
juge75 | Adatlap | 88015 | 2010. december 9. 21:55 | ||
Bocsánat, hogy belekotyogok. De a Lengyel Szuhoj 22 flotta azért repül még, mert gondok vannak az F-16 gépekkel. Azok a gépek, bár Szu-22 ez is, az is, különböznek a mieinktől. A mi M3 verziónk kakukk tojás, Mig-23 hajtóművel (amit eredetileg azért kértek így, hogy a Pápai gépeinkkel azonos legyen a logisztikai bázis e téren), ami a valóságban nem volt beépíthető csak ebbe az altípusba, és a Pápai MF 23-as migeké sem kompatibilis teljesen hozzá. Én sem értem, nagyjavítást követően miért kellett konzerválva leállítani azokat a szabad ég alá. Ez olyan, mintha kifestenék egy családi házat, de a tetőt nem javítanám ki rajta, majd lakatlanul hagynám az enyészetnek. Nincs logika benne. | |||||
exec | Adatlap | 88014 | 2010. december 9. 21:44 | ||
SZállító, A Gripenekről írtam annó a diplomámat, mint döntés elmélet. Elég egyszerű a kérdés. A MiG teljes NATO kompatibilitása legyünk őszinték, csak álom. A Koszovói válság idején az amerikaiak megkértek, hogy ne repüljünk, nehogy baráti tűz áldozatai legyenek. Miért Gripen? Lássuk be a magyar és a cseh gazdaság jóval kissebb, mint a lengyel, könnyebb elvárni velünk szemben dolgokat. Márpedig az EU európai megoldást szeretett volna. Így már egyszerűbb volt a kérdés: Gripen vagy Eurofighter. Nézve az ország adatait, nekem a Gripen jobb választásnak tűnik. Egy másik érdekesség. A lockheed Martin Magyarországnak az akkori adatok szerint 65-68% körüli ellentételezést ajánlott, míg a Gripen International 130%-ot. Tetszik nem tetszik, egy kis méretű gazdaság esetén ez nem mindegy. Az LM egyébként tanulva a "vereségéből" (Osztrák, cseh, magyar tender) a lengyeleknek már 140% feletti ellentételezést ajánlott. Igaz, ott nem is 24 (aztán a tender végére 14) gépről volt szó. HUJBI, a Lajta egy külön, és nagyon örömteli példa. Reméljük több ilyen lesz. Sajnos a műszaki emlékek megőrzésében még mindig le vagyunk maradva. Egyszer olvastam a NOHAB mentők történetét. Aszerint a MÁV 300000 Ft-ért adta el a NOHAB-okat szétvágásra, amikor pedig a fanatikusok bejelentkeztek, tőlük 3000000-t kértek. Szerintem van aki itt ezt cáfolni / megerősíteni tudja, de ha igaz, ez is sírni való... Üdv. exec Üdv. exec | |||||
HUJBI | Adatlap | 88013 | 2010. december 9. 15:08 | ||
viszont a Regimentben ott az ellenpélda, a mi Lajtánk. persze ott is megjegyezték, ha a hatóságokon múlt volna... | |||||
HUJBI | Adatlap | 88012 | 2010. december 9. 15:07 | ||
állat. ez mi lesz? kis hazánk ebből a szempontból tökéletes lenne, ha ki lenne használva. tegnap megnéztem a Zöld zónát DVD-n, egy csomó felvétel készült Murciában. nekem tökre Irak volt. | |||||
Szállító | Adatlap | 88011 | 2010. december 9. 14:56 | ||
exec Ezért írtam, hogy elkotyavetyélték őket! A Lengyelek most újítják fel és teszik teljesen NATO kompatibilissé a 29-es flottájukat. Nekünk is lett volna erre lehetőség és töredékébe került volna mint amit eddig a Grippenre és vele kapcsolatban futó programokra elköltöttek. Lásd Romániában a mai napig repülnek a Mig-21-ek, a Lengyeleknél pedig a Su-22-ek, amiket szintén teljesen felújítanak most, mert tökéletesen ellátják azokat a feladatokat amire kitalálták őket. Nálunk mi lett a full felújított Szuhojokkal? Kivonás és hulladékfeldolgozó! Vajon a kivont Migeket mikor darabolják fel és adják el kilóra? Ha lesz lehetőség rá én megpályázok egyet, hogy ne csak Szolnokon legyen belőlük hírmondó. ;) | |||||
exec | Adatlap | 88010 | 2010. december 8. 21:47 | ||
Szálító, szerintem a MiG is illúzió volt. Sosem voltak megfelelően használva, sohasem indíthattak velük rakétát normális gyakorló körülmények között. A mostanság sokat idézett Aranysasban megjelent cikk nagyon elgondolkodtató. Szerintem a lassú haldoklás helyett, ez és így nálunk inkább "csak" eutanázia volt... Üdv. exec | |||||
tajdib | Adatlap | 88009 | 2010. december 8. 21:32 | ||
Szállító | Adatlap | 88008 | 2010. december 8. 18:21 | ||
Gyászól a magyar légierő! Kivinták a Migeket! www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/legierok/gyaszol_a_magyar_legiero_kivontak_a_migeket/ A magyar légierőnek sosem lesz lehetősége, hogy egy ilyen kaliberű vadászgépet rendszeresítsen még egyszer az életben! Tipikus példája miként pazarolja el egy állam a vagyonát. Sajnos nálunk ez normálisnak számít! Az, hogy vannak Gripenek, pedig, csupán egy illúzió! | |||||
exec | Adatlap | 88007 | 2010. december 7. 21:47 | ||
nem. viszont a NABI volt életem első munkahelye. Nem ma volt :-) | |||||
romeo | Adatlap | 88006 | 2010. december 7. 21:20 | ||
Vik30 | Adatlap | 88005 | 2010. december 7. 20:14 | ||
:)Csak nem te is 16 kerületi vagy? | |||||
HUJBI | Adatlap | 88003 | 2010. december 7. 19:19 | ||
...na igen, Magyarország nagyon jól tette, hogy megvetette a lábát a NABI-ban... így akartam. :))) | |||||
exec | Adatlap | 88002 | 2010. december 7. 13:08 | ||
HUJBI A NABI sohasem vetette meg a lábát Magyarországon, hanem eleve magyar cég. Az Ikarus máskép gondolkodó mérnökei alapították, és eleinte a 42x széria más fajta homlokfalú változatóból éltek. Aztán beindultak a fejlesztések is. Eredetileg volt egy gyáruk az Újszász utcában (16 ker, az épület műemlék, kapcsolódóan a magyar repülőgépgyártás kezdeteihez) majd a kompozit buszok gyártására létrehoztak egy gyárat Kaposváron. NABI Inc néven pedig van egy gyár az USA-ban, hiszen a Buy American törvényben elő van írva, hogy hány százalékban kell ott készülnie a gyártmányoknak. Itt Magyarországon karosszálás folyik, alátesznek egy hidet (sokszor bohóc hidat) belökik a konténerbe és tűz ki. Motor, váltó, légkondi, üvegek, színrefestés Amerikában történik. A 60 BRT jópofa darab, emlékszem amikor az első épült. Ott voltam a törés tesztjénél, és a fárasztásost is láttam. Sajnos csak 3 ajtós, és a 3. tengely fölött már nem alacsony padlós, illetve már az utolsó sornál állni sem lehet. Ezt Európában sajnos kevéssé tolerálják, illetve ezért sem tudott itthon BKV tenderen indulni. Üdv. exec | |||||
balaton | Adatlap | 88001 | 2010. december 7. 13:04 | ||
Gusztustalan, szenzációhajhász cím. Ráadásnak itt egy ellentmondás: a cím szerint gyávák, a cikk szerint engedélyük sincs a fegyverhasználatra, máskülönben azt teszik, amire parancsot kapnak és ha nem fegyveres rajtaütésekre utasítják őket, akkor marad a "kevésbé hősies" járőrözés. Mellesleg az USA tegye össze a két kezét, hogy egyáltalán részt vesz valaki rajta kívül az ő háborújukban. Ez a háború is úgy kezdődött, hogy valaki visszaütött nekik... | |||||
HUJBI | Adatlap | 88000 | 2010. december 7. 12:14 | ||
most olvasom az Aranysasban, hova vezetett az, amikor elkezdtek emberkedni Szomáliában a sztárkatonák. ha csak egy civilt lelősz, akkor ott felépíthetsz akárhány iskolát, kórházat, neked annyi. | |||||
Jimbow | Adatlap | 87999 | 2010. december 7. 11:53 | ||
Pontosan, igyekeznek ezekre nagyon figyelni... | |||||
HUJBI | Adatlap | 87998 | 2010. december 7. 11:48 | ||
én ugyan nem tudom, milyen kint a helyzet, de beszéltem valakivel, aki felkészíti a katonákat a civilekkel való kapcsolattartásra. akkor ez volt a helyzet: a bizalom jeléül tökéletesen rálátni a magyar táborra, mellényt csak kivételes esetben hordanak és a fegyver is a hátukon van satöbbi, satöbbi, satöbbi. be is b...na, ha elkezdenének emberkedni. | |||||
Jimbow | Adatlap | 87997 | 2010. december 7. 11:16 | ||
Erre szól a felhatalmazásuk! A PRT-k nem azért vannak ott, hogy öldököljenek, hanem hogy biztosítsák az újjáépítést, jelentsen a helyzetről, tartsa a kapcsolatot a helyiekkel. Amúgy meg alig van kokainmák Baghlanban, már évekkel ezelőtt kiirtották a nagyját (de nem mi). Szép is lenne, egyik kézzel adunk (iskola, tüzelő, stb), másik kézzel elvesszük sokak megélhetését. Hiába, krumpliért kap x pénzt, kokainért 100x pénzt. Az viszont tény, hogy áll a bál a tartományban. Üdv! | |||||
Laller | Adatlap | 87995 | 2010. december 7. 09:42 | ||
Ez igen, ha ilyen véleménnyel vannak rólunk, akár haza is jöhetnek: index.hu/kulfold/2010/12/07/gyava_az_afganisztani_magyar_alakulat/ üdv, | |||||
Pimpa | Adatlap | 87994 | 2010. december 7. 08:56 | ||
Igen itt a sok gyemant es olaj csak rejtegetik. A sok sok okos emberek is mind itt vannak csak elmentek kicsit. Es nem 90% az, hanem az egesz bolygon mindent mi talaltunk ki. Asboth Oszkar pedig helikopter! | |||||
HUJBI | Adatlap | 87993 | 2010. december 7. 08:43 | ||
na igen, a NABI nagyon jól tette, hogy megvetette a lábát Magyarországon, mert a szellemi tőke, a szakember gárda még nem széledt szét. régen a hollandok 1 DAF-ért 1 Rábát kértek cserébe, mert a DAF nem ment el mindenhol. a világ számos országában járnak még Csepelek, Rábák, Ikarusok. a Ganz-Hunslet olasz tulajdonosa ki volt akadva, amikor a Siemens Combino nyerte meg a villamos tendert, azt mondta, nincs még egy olyan ország, ahol ne a hazai ipart támogatnák. le a kalappal a Merci előtt, hogy idejött. engem nem érdekel, mennyi haszna van ezen az üzleten, lényeg, hogy munkát ad majd egy csomó embernek. | |||||
Vik30 | Adatlap | 87992 | 2010. december 6. 22:33 | ||
Majdnem:) | |||||
Vik30 | Adatlap | 87991 | 2010. december 6. 22:32 | ||
Megvan magdnem minden ebben az országban Viz, mezögazdaság,sok természeti kincs is még amit nem bányásztak ki!Sok okos ember akik elmentek!találmányok 90 % magyar adta!Még ahelikopter is Ashbot Oszkár |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Szolnokról származik az információ, miszerint a meglévőekből összesen 6 gépre van bejelentett múzeumi igény, ezekből Németországba kerülne kettő, állítólag a vevő igényei szerint szárnyon érkeznének. Kettő kerül majd talán Szolnokra (05 és 29) egy -egy Prágába és Kassára - de ennyi.
A többi vélhetően a MiG-21-esek sorsára jut majd.