/ Fórumok /

Most történt

Az makettezampőket érintampő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.
uzsee 86818 2010. március 1. 11:05
Válasz erre
Hááát a webfordítás szerint ez a a cím magyarul: "A Ministry of Defence dobott 200 tankot T-72 és Т-80 fában" És ez lehet az említett hírben is mivel a legrégebbi komment csak 3 napja keletkezett :))
Grande 86817 2010. március 1. 10:41
Válasz erre
Itt a video a talált tankokról - ha ez egyáltalán :)

www.youtube.com/watch
balaton 86816 2010. március 1. 09:51
Válasz erre
Boncz Géza (+) humorista esküdött rá, hogy volt a Szovjetunióban elveszett vonatok minisztériuma. Most lesz elveszett tankoké is :)
kovács_bt 86815 2010. március 1. 09:39
Válasz erre
Most mondták a bumerángba hogy találtak Oroszországba 100 darab T80-ast és eladó :D

Veszünk egy párat?
Roadblock 86814 2010. február 24. 10:56
Válasz erre
Most lattam eletem elso AWACSat eloben felszallni...
:)))
Lacy 86812 2010. február 23. 18:13
Válasz erre
Lacy 86811 2010. február 23. 18:12
Válasz erre
Lengyel 4G manőver Afganisztánban:
http://www.flightglobal.com/articles/2010/02/22/338666/pictures-poland-grounds-hercules-fleet-after-afghan.html[/URL
Agent 86810 2010. február 20. 16:10
Válasz erre
SIG 86809 2010. február 20. 02:55
Válasz erre
Szia Miller !

Arra gondolsz, hogy a járműről közterületen, a jelenlévő biztonsági személyzet beleegyezésével készített fénykép, ismerőseimnek való megmutatásával, vétek az érvényben lévő titokvédelmi szabályzatok ellen ? Akkor hallgatlak, mert nem szeretnék semmilyen határt átlépni. Tőlem annyit kértek, hogy ne tegyem fel a netre, bárki által elérhető helyre. Úgy gondolom, hogy ez be is tartottam és tartani is fogom. Jelzem a képek semmiben nem különböznek a közismert internetes keresőkben megtalálható, bárki által letölthető anyagtól. De komolyan érdekel, hogy hol van a határ, úgyhogy kérlek húzd meg a vonalakat, mert eszemben sincs átlépni őket. Várom a válaszod ! Üdv...
Miller 86808 2010. február 19. 23:51
Válasz erre
Szeva Sig!

Jól gondold meg mit küldözgetsz!
SIG 86807 2010. február 19. 21:50
Válasz erre
FIGYELEM Urak ! Aki a nyálát akarja csorgatni MRAP Cheetah témában, az dobjon egy mail-t a p226@fibermail.hu e-mail címre. Azért vagyok ilyen körülményes, mert ígértetett tettem és nem akarok senkinek alá vágni :S A szakma szerelmesei nem fognak csalódni :) Üdv...
kovács_bt 86805 2010. február 19. 13:04
Válasz erre
na jó de a blikk az egy hazug lap..
Kalóz 86803 2010. február 19. 12:09
Válasz erre
kovács_bt 86802 2010. február 19. 11:54
Válasz erre
Én online hallgattam :D
viszont lehetséges hogy visszalehet hallgatni a radio caffe oldalán az interjút.
Elektrolakatos 86801 2010. február 19. 10:15
Válasz erre
Ki a frász lehetett az aki habog össze-vissza? :-p
trooper 86800 2010. február 19. 10:13
Válasz erre
Korrekt interjú volt, a makettezés kérdése a tegnapi műsorban vetődött fel, és úgy gondolták a műsorvezetők/szerkesztők, hogy akkor utána járnak a témának. Sajnos nálam a vétel elég zavaros, ezért nem értettem, ki az interjúalany. De tényleg jó volt.
kovács_bt 86799 2010. február 19. 09:59
Válasz erre
természetesen majdnem mindent megosztunk/osztotok
kovács_bt 86798 2010. február 19. 09:59
Válasz erre
csak a végét kaptam el, de érdekes volt ahogy a titkot megosztásáról faggatta a műsorvezető :)
Tibcsi 86797 2010. február 19. 09:55
Válasz erre
kovács_bt 86796 2010. február 19. 09:54
Válasz erre
vége :(
kovács_bt 86795 2010. február 19. 09:52
Válasz erre
Hallgatom :)
trooper 86794 2010. február 19. 09:48
Válasz erre
Most szól a RadioCafé-n a makettinfó valamelyik prominense (nem értettem tisztán kicsoda) A makettezésről van szó!
Kamovos 86793 2010. február 18. 21:34
Válasz erre
sulyid 86792 2010. február 18. 21:33
Válasz erre
Biztos Tesco gazdaságod lőszert és felszerelést vettek.
Sempi 86791 2010. február 18. 21:03
Válasz erre
Ma fél 8 körül Hódmezővásárhelyen láttam egy konvojt, persze teli NATO meg KFOR matricákkal. Mentek Ural-ok, Iveco-k aggregátorokat vontattak, és persze mentek Hummwee-k is. Egy körül pedig a tesco parkolóban állítólag(haditechnikáhiz nem igazán értő ember mondta, de ezt sikerült kihámoznom belőle) beálltak tűzszerészek (valószínűleg) Mercedes terepjárókkal, majd megjelent egy BTR-80a. Kb fél órát voltak ott.
Marci 86789 2010. február 18. 19:04
Válasz erre
ennyit a médiáról
Zsóti 86788 2010. február 18. 13:19
Válasz erre
Igen, és 2 milliárdról szó sincs, hanem üzérkedésről van szó. A 2 milliárd csak az egyik tv adó "információja". És azt se a HM-mel kapcsolatban emlegették...
Kamovos 86786 2010. február 17. 22:34
Válasz erre
Megjelenik a Pravdában egy hír, amit az MTI munka társai vissza akarnak igazolni!

Szebusz Vaszilij elvtár!
Azt hallottuk, hogy Moszkvában Mercédeszeket osztogatnak!

Vaszilij elvtár:
...Mi?
Ja igen! :)
A hír igaz!
Némi módosítással!
Nem Moszkvában, Hanem Leningrádnan!
Nem Mercédeszek, hanem Volgák!
Ja,és még egy apró, kicsi, kis, különbség!
Nem osztogatjág, hanem fosztogatják!

Üdv: Vaszilij elvtár

Tehát nem a HM-ben nyomoznak, hanem a Kiliánon!
És nem a Kiliánal szemben, hanem egy nyugdíjas katona és 3 polgári ellen folyik a nyomozás!

És tényleg ezt nyomják minden csatornán!

Üdv: kamovos
Kamovos 86785 2010. február 17. 22:26
Válasz erre
Na most jutottunk a népmese világába!
Jimbobá 86784 2010. február 17. 22:14
Válasz erre
A híradók fújják már 2 napja:)

Üdv
Zsóti 86783 2010. február 17. 22:04
Válasz erre
Szabadna kérdezni, hogy honnan az infó?
Agent 86782 2010. február 17. 21:50
Válasz erre
érdeklődnek ők a francia Mistral hajóosztály után is...lehet, hogy licencet akarnak venni, vagy csak szimplán új technológiákat akarnak meghonosítani, hogy megtakarítsák az új eszközök kifejlesztésére szánható drága időt és pénzt?
HUJBI 86781 2010. február 17. 21:41
Válasz erre
az oroszok tavaly november óta tesztelik a Panhard VBL-t, hoppá.

megvettem a típusról a könyvet, elég sok ország használja, főleg a volt francia gyarmatok, de a kuvaitiaké sem rossz.
Taki 86780 2010. február 17. 21:40
Válasz erre
Hát én is :) Utóbbi évek legjobb híre a magyar buszgyártásban. Remélem sikeresek lesznek.
HUJBI 86779 2010. február 17. 14:59
Válasz erre
oké, rövidre akartam fogni, úgy örültem. :)))
Taki 86778 2010. február 17. 14:48
Válasz erre
Mondjuk úgy hogy megszerezte.
A.R.C. akinél volt Ikarus -osok is dolgoznak és Széles Gábor tulajdonában lévő Műszertechnika (aki tulajdonolja az Ikarus márkanevet) létrehoztak egy közös céget.
előbbiek a saját fejlesztésű busz típus családot hozza, utóbbi a márkanevet.
Ezután az A.R.C. buszok Ikarus néven fognak kigördülni és már jó pár darab készül/elkészült a volt Ikarus budapesti területén lévő gyárcsarnokban.

Amennyire tudom az első darabok a Egerbe kerülnek.
Reméljük újra sikeresen fog szárnyalni a márkanév!

www.muszertechnika.hu/index.php
HUJBI 86776 2010. február 17. 14:37
Válasz erre
most olvasom, hogy az A.R.C. visszakapja az Ikarus nevet.

azért csak nem sikerült mindent tönkrevágni.
HUJBI 86774 2010. február 17. 12:10
Válasz erre
sulyid 86773 2010. február 17. 11:45
Válasz erre
Marci 86772 2010. február 17. 11:38
Válasz erre
2 milliárdos sikkasztás után nyomoznak a hm-ben
Gabi 86771 2010. február 17. 11:22
Válasz erre
Igazad van, arról már nem a teherautó tehet, ha nem arra akarják használni amire való, és nem bírja...
Marci 86770 2010. február 17. 10:37
Válasz erre
Igazad van, hogy a németek csak autópályán használták őket. Nálunk viszont terepjáróként akarták alkalmazni a Zilek Uralok helyett. A tanpályán kellett volna a sofőröknek megtanulni vezetni.Első probléma az úgynevezett lépcsőn adódott az temettük be először. Majd elakadtak a legkisebb pocsolyában is és mivel jött egy tábornoki delegáció megnézni hogy megy a vezetés, megszületett a döntés. Az egész több kilóméteres tanpályát lemurváztuk sík egyenesre. Két napba telt mire a rakodógépek elsimították. Az ott jelenlévő tiszt szerint ha a hátsókerékhajtás marad és nem csak első akkor sem lett volna ilyen tehetetlen az autó terepen. Ezek az autók mentek irakba. Nem az a gond, hogy országúti volt hanem, hogy mire akarták használni őket. Ez is egy anomália, hogy ha alkalmatlan egy jármű akkor is kiküldjük ha nem megy át a vizsgán akkor a feltételeken javítanak. Ott voltam mivel én hordtam a murvát:)
Marci 86768 2010. február 17. 09:24
Válasz erre
Ezek csak elsőkerék maghajtásúak voltak és irakba vitték őket ahol hamar kiderült a hiányosságuk mivel folyton elakadtak a homkba.
Gabi 86766 2010. február 17. 09:08
Válasz erre
Szia Marci!
Szerintem legközelebb tájékozódjál, mielőtt ilyeneket leírsz, mert azok a Mercedes-Benz NG típusú teherautók csak hátsókerék meghajtásúak. 3,5 tonna fölött csak nagyon speciális esetben alkalmaznak csak elsőkerék meghajtást, normál esetben hátsó meghajtás van, és kapcsolható első. Ezek az ominózus Mercedesek a német seregben is logisztikai, kiszolgáló célokra voltak, tehát országúti szállításra. Ezek nem hadászati célúak, tehát nem is követelmény a terepjáró képesség. Ezek a nálunk régen használt Aviákat, valamint országúti 130-as Zileket váltották, melyek szintén csak hátsókerék meghajtásúak voltak. Ilyen célokra, és felhasználásokra sokkal olcsóbb beszerzésű és üzembetartású egy ilyen kialakítású teherautó, mint egy összkerekes, erre már régen rájöttek. Más célokra ott van az Ural, valamint az újabb fejlesztésű Rába.
Gabi
Marci 86765 2010. február 17. 08:24
Válasz erre
Megtörtént. Megvásároltuk anno kb. 10-éve a németek kiselejtezett merci teherautóit. A tanpályán nem tudtak végigmenni mert csak elsőkerékmeghajtásúak voltak. Ezeréves terepes IFÁ-val kellett betemetni az összes gödröt, hogy gyakorolhassanak. (zil,ural símán közlekedett) De rádió volt bennük:))
Marci 86764 2010. február 17. 08:16
Válasz erre
Az a szörnyű mindent kipróbálunk majd nem a szakma fog dönteni, hanem valami öltönyös okosság és a végén a leszarabbat veszik meg a legdrágábban:)))
Marci 86763 2010. február 17. 08:14
Válasz erre
Ezeket látva megint csak szomorú vagyok a magyar hadiipar impotenciája miatt.
HUJBI 86762 2010. február 17. 07:51
Válasz erre
pristina_mirandela1
pristina_mirandela1

portugálok 2007-ben tesztelték a Pandur II-est és 2009-ben már küldték is Pristinába.

annak semmi értelme nincs, hogy elkunyerálunk valamit, kipróbáljuk, majd kijelentjük, hogy nagyon tetszik, 10 éven belül eldöntjük, hogy kell-e.
HUJBI 86761 2010. február 16. 22:17
Válasz erre
románok 62 darab VAMTAC-ot vásároltak a minap. lehetne közösen gyakorlatozni, szervizelni, békülni stb.
HUJBI 86760 2010. február 16. 22:16
Válasz erre
amennyibe egy Ferrari kerül mínusz 50 ezer. :)))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221.