<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 673517 | 2020. június 4. 18:00 | ||
Sennás | Adatlap | 671609 | 2020. április 18. 09:55 | ||
ElGatoNegro | Adatlap | 670572 | 2020. március 26. 13:38 | ||
Nyugi ennek a lopakodó képessége úgyis csak a saját radarjai ellen védenek:DDD | |||||
sanyi | Adatlap | 670571 | 2020. március 26. 13:36 | ||
Persze, kicsit túlzás volt amit írtam, de hidd el, hogy az írt időt nem fogják tartani. Hiába mondja, hogy ő az elnök, a "szakértők" majd előadják, hogy új hajtómű, új védelmi rendszer, a fotelek biztonsági adatlapja sem készült még el, szóval nem tudnak vele haladni... A legviccesebb meg az lenne, hogy Donald bácsi már nem fogja használni, mert lejár a mandátuma és új elnök következik, ő pedig új erfórszván-t fog követelni...:) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 670568 | 2020. március 26. 12:33 | ||
"British Airways-re emlékeztet. Ismerve az amcsi mentalitást - papírról is papírt és bizonylatot kell vinni, közben egy meglévő gépbe kell behúzni pár km kábelt és bútort berendezni" Hát nem: teljesen új hajtómű, a sárkány aerodinamikája már ránézésre is eltér, módosult súlypont, ezek miatt már új típusváltozatnak számít. Még ha neked gyártanák is új engedélyeztetési folyamat kellene. A beépített önvédelmi rendszerek, titkosított kommunikáció stb miatt még egyszer ugyanez. Gyakorlatilag kb a futómű maradhatott változatlan, de lehet hogy még az se... Ráadásul tucatnyi védett állami vezető egyidejű szállítására... Nehogy azt gondold, hogy ez máshol rövidebb folyamat. | |||||
Zoli | Adatlap | 670567 | 2020. március 26. 11:57 | ||
www.vezess.hu/firstclass/2020/03/26/ujra-a-levegoben-a-vilag-legnagyobb-repuloje/ És nemsokára 72-ben is kapható lesz! z | |||||
BBalázs | Adatlap | 670422 | 2020. március 22. 20:11 | ||
Sziasztok! Ingyenelviheto, gyakorlatilag a Yamatohoz tartozo reszek, es par aprobb fotomaratas, amit meg Simitol kaptam reges-regen. Sajnalom kidobni, de nekem ez ilyen formaban csak porfogo. A doboz pedig csudaszep szerintem :) Budapesten szemelyesen tudom atadni. Szep estet Kollegak! | |||||
BBalázs | Adatlap | 670421 | 2020. március 22. 20:10 | ||
Sziasztok! Ingyenelviheto, gyakorlatilag a Yamatohoz tartozo reszek, es par aprobb fotomaratas, amit meg Simitol kaptam reges-regen. Sajnalom kidobni, de nekem ez ilyen formaban csak porfogo. A doboz pedig csudaszep szerintem :) Budapesten szemelyesen tudom atadni. Szep estet Kollegak! | |||||
Sennás | Adatlap | 670259 | 2020. március 16. 19:43 | ||
Igaz igaz. Valami kéne rá. Az a chrome "rész" jellegzetes volt--pl | |||||
Sennás | Adatlap | 670258 | 2020. március 16. 18:49 | ||
Mmmm Trump olyan mint egy kisSztálin ha rámutat a naptárra az akkora meg lesz! Ő még ezzel repülni akar:) | |||||
sanyi | Adatlap | 670257 | 2020. március 16. 18:39 | ||
British Airways-re emlékeztet. Ismerve az amcsi mentalitást - papírról is papírt és bizonylatot kell vinni, közben egy meglévő gépbe kell behúzni pár km kábelt és bútort berendezni - 2050-nél hamarabb nem látjuk a levegőben... Lásd KC-46... | |||||
Sennás | Adatlap | 670256 | 2020. március 16. 18:23 | ||
Nekik ez (IS)az. Figyelj 4év mire ebből lesz valami. | |||||
Daala | Adatlap | 670255 | 2020. március 16. 18:04 | ||
Ezek a fontos dolgok! | |||||
Sennás | Adatlap | 670254 | 2020. március 16. 17:52 | ||
Ebben a nagy káoszban sikerült Ámerikának kiválasztani az (ÚJ)AirForceOne gépet. Jól bevált 747est nem cserélik csak nagyobbra--meg ki tudja mi lesz benne(?) 2024re szolgálatba áll:) Mr Trump kiválasztotta a tuti festést a 4-ből. | |||||
Sennás | Adatlap | 670194 | 2020. március 14. 17:03 | ||
Inkáb érdekes cikk:) ki gondolná(?) m.mult-kor.hu/az-i-vilaghaborus-francia-sisakok-nagyobb-vedelmet-nyujtottak-mint-a-mai-amerikaiak-20200306 | |||||
Sennás | Adatlap | 670121 | 2020. március 12. 16:16 | ||
Látod ha néha végig olvasnám:) köszi | |||||
vackor | Adatlap | 670120 | 2020. március 12. 16:00 | ||
A kísérőszöveg szerint ugyanaz a reptér, de másik kifutópálya. | |||||
Sennás | Adatlap | 670117 | 2020. március 12. 15:49 | ||
Mondjuk azt a videót is megnézném amikor ez a gép-gondolom ugyan ide leszállt. Hmm elötte gyors sepregetés,talicska vagy átküldték más reptérre? | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 670112 | 2020. március 12. 12:54 | ||
Igen, a Mészáros és Mészáros Kft. | |||||
dani416 | Adatlap | 670105 | 2020. március 12. 11:34 | ||
Jó kis látnivalót produkált a nézőknek. Ott is magyarok aszfaltoztak? :-P | |||||
Sennás | Adatlap | 670099 | 2020. március 12. 04:42 | ||
Sherman | Adatlap | 669554 | 2020. február 28. 22:24 | ||
Kíváncsi lennék egy baleseti statisztikára. | |||||
Murmuc | Adatlap | 669549 | 2020. február 28. 19:47 | ||
Többek között, a német repülőgép motoroknál nem alkalmaztak "turbót" motorról levezetett centrifugál kompresszort alkalmaztak, ennek csúcsa DB motorokban teljesedett ki, mert ott magasság függően nőtt, vagy csökkent a teljesítmény. Turbót némelyik amerikai gépnél alkalmaztak, pl P-38, P-47... | |||||
Sennás | Adatlap | 669544 | 2020. február 28. 19:09 | ||
Aradebil | Adatlap | 668760 | 2020. február 5. 11:40 | ||
magyaralba | Adatlap | 666793 | 2019. december 16. 17:38 | ||
Szerintem igen, de ha rákeresel a motor típusra akkor biztos találsz pontos leírást róla. | |||||
rod666 | Adatlap | 666776 | 2019. december 16. 09:33 | ||
Azok a dízelmotorok turbósak voltak, vagy sima szívódék? Csak kíváncsiságból. | |||||
vrauko | Adatlap | 666775 | 2019. december 16. 08:45 | ||
1000000000000000000 köszönet. | |||||
magyaralba | Adatlap | 666771 | 2019. december 15. 23:29 | ||
Szia! A legfontosabb külömbség a motor típusa volt, a Magyar királyi légierő a Weiss-Manfred által lincence gyártott Gnome-Rhone 14K motorral szerelt Ju-86-t alkalmazta. Ez egy 14 hengeres csillagmotor volt.. Ugyan ez a motor volt a He-70 felderítőinkben is. Gondolom logisztika megkönnyítésére választották ezt a motort, illetve mert ez állt már gyártásban az országban. Az eredeti Ju-86E változat a BMW 132 motorral volt szerelve. A svédek lincence gyártott Junkersei a Bristol Mercury XIX motorokkal épültek. Magassági bombázókként használt P változatok pedig soros diesel motorokat használtak, Jumo 207A változatokat. | |||||
sanyi | Adatlap | 666768 | 2019. december 15. 22:55 | ||
Üdv! Ha valakinek van 4,5 millió USD a zsebében, vagy a számláján, íme egy tipp, hogy mire lehet költeni! www.guns.com/news/2017/02/15/looking-for-a-deal-on-a-pre-owned-p51-mustang-photos | |||||
Sennás | Adatlap | 666320 | 2019. december 6. 11:31 | ||
Petibá | Adatlap | 666122 | 2019. december 2. 12:50 | ||
Mint az új Italeri készlet... (1425) | |||||
Aradebil | Adatlap | 666119 | 2019. december 2. 12:38 | ||
vrauko | Adatlap | 666117 | 2019. december 2. 10:49 | ||
Szia! Köszi. A motornál mi volt a különbözőség? Mer' korábban az Italeri még Italaeri korában adott hozzá magyar matricát. Meg most is, bár a dobozon az van, hogy E1/E2, a festési változatok közt ugyanannyi K változatot említenek, mint E verziót. Nagy az én bizonytalanságom. | |||||
Freddy | Adatlap | 666116 | 2019. december 2. 09:34 | ||
Motor, főleg+ HR ad magyar matricát is. Alapvetően a Ju-86-nak is volt millió altípusa, és a makettgyártók ebből se azt adták ki, amit a magyarok használnak. | |||||
Sennás | Adatlap | 666038 | 2019. november 30. 12:11 | ||
Köszi! Akkor építhető esetleg ilyen fegyverzettel is makett. | |||||
borisz | Adatlap | 666035 | 2019. november 30. 11:57 | ||
Mint anyám hajnali kettőkor a lépcsőn, klumpában. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 666034 | 2019. november 30. 11:56 | ||
Semennyire. Ilyen fegyverzetre akkor van/lesz szükség, ha "lopakodó" üzemmódban már legyalulták a lokátor-vezérlésű légvédelmet, és nincs vagy csak minimális a légvédelmi fenyegetés még az ellenséges légtérben is. | |||||
vrauko | Adatlap | 666025 | 2019. november 30. 11:24 | ||
Na jó, de mi a különbség a magyar Ju-86 ás a nem magyar közt? Látok oldalakon cseh gyanta átépítőkészleteket ,,Ju-86 magyar szolgálatban" címmel, horrorisztikus áron, de nem szántam rá magam, hogy megvegyem, és nem tudom kibogarászni, hogy mi volt annyira specifikus a magyar gépeken, amiért egy makett árát kéne rászánnom az átépítőre. | |||||
Sennás | Adatlap | 666024 | 2019. november 30. 11:10 | ||
ssanyi | Adatlap | 665038 | 2019. november 6. 13:13 | ||
Egyetértve borisszal, örülnék én is ha az ilyesmiket a megfelelő oldalra írnád, nem a makettezésről szólóra! | |||||
borisz | Adatlap | 665037 | 2019. november 6. 11:29 | ||
Ezt a kipcsakozást, ha volnál szíves megtartani magadnak... | |||||
gaborka | Adatlap | 665035 | 2019. november 6. 09:54 | ||
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/44/NewsweekIR655.jpg/260px-NewsweekIR655.jpg van róla címlap. Az USA, bár távolról sem tökéletes, nem Kipcsakisztán. c[ ] | |||||
sanyi | Adatlap | 665024 | 2019. november 5. 19:25 | ||
Azt hiszem, lett volna cirkusz belőle... | |||||
joozsyka | Adatlap | 665022 | 2019. november 5. 19:00 | ||
Arról is van címlap, amikor ők lőtték le az iráni utasszállítót? | |||||
ufopete | Adatlap | 665003 | 2019. november 5. 11:13 | ||
ecsetes | Adatlap | 664422 | 2019. október 19. 19:41 | ||
Én is azt építek, ne ez alapján dolgozz :) | |||||
sanyi | Adatlap | 664421 | 2019. október 19. 19:28 | ||
Ezek az igazán érdekesek: forum.warthunder.com/index.php Átalakított utasszállítók, angol bombákkal vadásztak a német tengeralattjárókra - állítólag eredménytelenül. | |||||
Freddy | Adatlap | 664419 | 2019. október 19. 19:22 | ||
Magyar Ju-86-ost építek épp, ahhoz kerestem anyagot, közben találtam, de inkább belinkelem az egész oldalt- hátha valaki fantáziát lát benne.. Svéd (1958-ig repült) és dél afrikai (szövetségesek oldalán bevetett!) Ju-86-osok. acesflyinghighthesurvivors.wordpress.com/2018/12/12/the-survivors-swedens-the-worlds-last-junkers-ju-86/ | |||||
sanyi | Adatlap | 664390 | 2019. október 18. 18:19 | ||
Üdv! A Gripen tetris képen el lehet agyalni, hogy pl. egy légvédelmirakéta-bázis hogy támad a gép... A válasz: bátran! Szóval ami az F-16-nál alaptartozék - HARM - az itt még terv szintjén sincs. A GBU mennyire repülne el nagy magassábgól, ugrásból indítva? Kb. 20km? A rakéta, amivel fogadnák a Griffet? 60-100km? Szerintem ez már az egészségtelen dolgok közé tartozik... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SS Sansinena Explosion - Los Angeles Harbor December 1976
Talán egyszer egy lelkes diorámás megépíti:) Nagyon tetszik:)