/ Fórumok /

érdekes képek

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258.
Sennás 671609 2020. április 18. 09:55
Válasz erre
1587196043758
1587196043758

EARLY version selfy(?)
1958 megjött Hruscsov elvtárs:) Nem látnak hátsó sorból semmit háttal állnak és egy sminktükörrel minden meg van oldva. Leleményes:)
Forrás:Fortepan
ElGatoNegro 670572 2020. március 26. 13:38
Válasz erre
Nyugi ennek a lopakodó képessége úgyis csak a saját radarjai ellen védenek:DDD
sanyi 670571 2020. március 26. 13:36
Válasz erre
Persze, kicsit túlzás volt amit írtam, de hidd el, hogy az írt időt nem fogják tartani. Hiába mondja, hogy ő az elnök, a "szakértők" majd előadják, hogy új hajtómű, új védelmi rendszer, a fotelek biztonsági adatlapja sem készült még el, szóval nem tudnak vele haladni...
A legviccesebb meg az lenne, hogy Donald bácsi már nem fogja használni, mert lejár a mandátuma és új elnök következik, ő pedig új erfórszván-t fog követelni...:)
piratvitorla 670568 2020. március 26. 12:33
Válasz erre
"British Airways-re emlékeztet.
Ismerve az amcsi mentalitást - papírról is papírt és bizonylatot kell vinni, közben egy meglévő gépbe kell behúzni pár km kábelt és bútort berendezni"
Hát nem: teljesen új hajtómű, a sárkány aerodinamikája már ránézésre is eltér, módosult súlypont, ezek miatt már új típusváltozatnak számít. Még ha neked gyártanák is új engedélyeztetési folyamat kellene.
A beépített önvédelmi rendszerek, titkosított kommunikáció stb miatt még egyszer ugyanez.
Gyakorlatilag kb a futómű maradhatott változatlan, de lehet hogy még az se...
Ráadásul tucatnyi védett állami vezető egyidejű szállítására...
Nehogy azt gondold, hogy ez máshol rövidebb folyamat.
Zoli 670567 2020. március 26. 11:57
Válasz erre
BBalázs 670422 2020. március 22. 20:11
Válasz erre
Sziasztok! Ingyenelviheto, gyakorlatilag a Yamatohoz tartozo reszek, es par aprobb fotomaratas, amit meg Simitol kaptam reges-regen. Sajnalom kidobni, de nekem ez ilyen formaban csak porfogo. A doboz pedig csudaszep szerintem :) Budapesten szemelyesen tudom atadni.
Szep estet Kollegak!
BBalázs 670421 2020. március 22. 20:10
Válasz erre
Sziasztok! Ingyenelviheto, gyakorlatilag a Yamatohoz tartozo reszek, es par aprobb fotomaratas, amit meg Simitol kaptam reges-regen. Sajnalom kidobni, de nekem ez ilyen formaban csak porfogo. A doboz pedig csudaszep szerintem :) Budapesten szemelyesen tudom atadni.
Szep estet Kollegak!
Sennás 670259 2020. március 16. 19:43
Válasz erre
Igaz igaz. Valami kéne rá. Az a chrome "rész" jellegzetes volt--pl
Sennás 670258 2020. március 16. 18:49
Válasz erre
Mmmm Trump olyan mint egy kisSztálin ha rámutat a naptárra az akkora meg lesz!
Ő még ezzel repülni akar:)
sanyi 670257 2020. március 16. 18:39
Válasz erre
British Airways-re emlékeztet.
Ismerve az amcsi mentalitást - papírról is papírt és bizonylatot kell vinni, közben egy meglévő gépbe kell behúzni pár km kábelt és bútort berendezni - 2050-nél hamarabb nem látjuk a levegőben... Lásd KC-46...
Sennás 670256 2020. március 16. 18:23
Válasz erre
Nekik ez (IS)az. Figyelj 4év mire ebből lesz valami.
Daala 670255 2020. március 16. 18:04
Válasz erre
Ezek a fontos dolgok!
Sennás 670254 2020. március 16. 17:52
Válasz erre
D9ksf8CXkAAzAaA
D9ksf8CXkAAzAaA
D-mdk1nU8AYFvQA
D-mdk1nU8AYFvQA
MGN_1280x720_90613P00-ARSFU
MGN_1280x720_90613P0...
MGN_1280x720_90613P00-UARAL
MGN_1280x720_90613P0...
ES5Bi1kXYAA_Zqr
ES5Bi1kXYAA_Zqr

Ebben a nagy káoszban sikerült Ámerikának kiválasztani az (ÚJ)AirForceOne gépet.
Jól bevált 747est nem cserélik csak nagyobbra--meg ki tudja mi lesz benne(?)
2024re szolgálatba áll:) Mr Trump kiválasztotta a tuti festést a 4-ből.
Sennás 670194 2020. március 14. 17:03
Válasz erre
Sennás 670121 2020. március 12. 16:16
Válasz erre
Látod ha néha végig olvasnám:) köszi
vackor 670120 2020. március 12. 16:00
Válasz erre
A kísérőszöveg szerint ugyanaz a reptér, de másik kifutópálya.
Sennás 670117 2020. március 12. 15:49
Válasz erre
Mondjuk azt a videót is megnézném amikor ez a gép-gondolom ugyan ide leszállt. Hmm elötte gyors sepregetés,talicska vagy átküldték más reptérre?
Varjúbácsi 670112 2020. március 12. 12:54
Válasz erre
Igen, a Mészáros és Mészáros Kft.
dani416 670105 2020. március 12. 11:34
Válasz erre
Jó kis látnivalót produkált a nézőknek. Ott is magyarok aszfaltoztak? :-P
Sennás 670099 2020. március 12. 04:42
Válasz erre
Sherman 669554 2020. február 28. 22:24
Válasz erre
Kíváncsi lennék egy baleseti statisztikára.
Murmuc 669549 2020. február 28. 19:47
Válasz erre
Többek között, a német repülőgép motoroknál nem alkalmaztak "turbót" motorról levezetett centrifugál kompresszort alkalmaztak, ennek csúcsa DB motorokban teljesedett ki, mert ott magasság függően nőtt, vagy csökkent a teljesítmény. Turbót némelyik amerikai gépnél alkalmaztak, pl P-38, P-47...
Sennás 669544 2020. február 28. 19:09
Válasz erre
Aradebil 668760 2020. február 5. 11:40
Válasz erre
puccos MiG-17
puccos MiG-17

Puccos MiG-17
magyaralba 666793 2019. december 16. 17:38
Válasz erre
Szerintem igen, de ha rákeresel a motor típusra akkor biztos találsz pontos leírást róla.
rod666 666776 2019. december 16. 09:33
Válasz erre
Azok a dízelmotorok turbósak voltak, vagy sima szívódék? Csak kíváncsiságból.
vrauko 666775 2019. december 16. 08:45
Válasz erre
1000000000000000000 köszönet.
magyaralba 666771 2019. december 15. 23:29
Válasz erre
Szia!

A legfontosabb külömbség a motor típusa volt, a Magyar királyi légierő a Weiss-Manfred által lincence gyártott Gnome-Rhone 14K motorral szerelt Ju-86-t alkalmazta. Ez egy 14 hengeres csillagmotor volt..
Ugyan ez a motor volt a He-70 felderítőinkben is. Gondolom logisztika megkönnyítésére választották ezt a motort, illetve mert ez állt már gyártásban az országban.
Az eredeti Ju-86E változat a BMW 132 motorral volt szerelve.
A svédek lincence gyártott Junkersei a Bristol Mercury XIX motorokkal épültek.
Magassági bombázókként használt P változatok pedig soros diesel motorokat használtak, Jumo 207A változatokat.
sanyi 666768 2019. december 15. 22:55
Válasz erre
Üdv!
Ha valakinek van 4,5 millió USD a zsebében, vagy a számláján, íme egy tipp, hogy mire lehet költeni!
www.guns.com/news/2017/02/15/looking-for-a-deal-on-a-pre-owned-p51-mustang-photos
Sennás 666320 2019. december 6. 11:31
Válasz erre
1575566187610
1575566187610

Hoppá:(
Petibá 666122 2019. december 2. 12:50
Válasz erre
Mint az új Italeri készlet... (1425)
Aradebil 666119 2019. december 2. 12:38
Válasz erre
Jet Lancaster
Jet Lancaster

Jó kit ötlet kit átalakításhoz, F14eket vadászó, atombombát dobáló Jet Lancaster... :D Az amerikai bestbuy-tól :D
vrauko 666117 2019. december 2. 10:49
Válasz erre
Szia! Köszi. A motornál mi volt a különbözőség? Mer' korábban az Italeri még Italaeri korában adott hozzá magyar matricát. Meg most is, bár a dobozon az van, hogy E1/E2, a festési változatok közt ugyanannyi K változatot említenek, mint E verziót. Nagy az én bizonytalanságom.
Freddy 666116 2019. december 2. 09:34
Válasz erre
Motor, főleg+ HR ad magyar matricát is. Alapvetően a Ju-86-nak is volt millió altípusa, és a makettgyártók ebből se azt adták ki, amit a magyarok használnak.
Sennás 666038 2019. november 30. 12:11
Válasz erre
Köszi! Akkor építhető esetleg ilyen fegyverzettel is makett.
borisz 666035 2019. november 30. 11:57
Válasz erre
Mint anyám hajnali kettőkor a lépcsőn, klumpában.
Rumcájsz_52 666034 2019. november 30. 11:56
Válasz erre
Semennyire. Ilyen fegyverzetre akkor van/lesz szükség, ha "lopakodó" üzemmódban már legyalulták a lokátor-vezérlésű légvédelmet, és nincs vagy csak minimális a légvédelmi fenyegetés még az ellenséges légtérben is.
vrauko 666025 2019. november 30. 11:24
Válasz erre
Na jó, de mi a különbség a magyar Ju-86 ás a nem magyar közt? Látok oldalakon cseh gyanta átépítőkészleteket ,,Ju-86 magyar szolgálatban" címmel, horrorisztikus áron, de nem szántam rá magam, hogy megvegyem, és nem tudom kibogarászni, hogy mi volt annyira specifikus a magyar gépeken, amiért egy makett árát kéne rászánnom az átépítőre.
Sennás 666024 2019. november 30. 11:10
Válasz erre
EHlYgHjX0AIoijn.jpeg
EHlYgHjX0AIoijn.jpeg

Sziasztok.Ez az F-35 így ezzel a külső fegyverzettel mennyire "lopakodó" MÉG? Vay ilyet csak gyakorlatokon fogunk látni? Csak a rejtett(zárt) bombateres módban lopakodó a gép?
ssanyi 665038 2019. november 6. 13:13
Válasz erre
Egyetértve borisszal, örülnék én is ha az ilyesmiket a megfelelő oldalra írnád, nem a makettezésről szólóra!
borisz 665037 2019. november 6. 11:29
Válasz erre
Ezt a kipcsakozást, ha volnál szíves megtartani magadnak...
gaborka 665035 2019. november 6. 09:54
Válasz erre
sanyi 665024 2019. november 5. 19:25
Válasz erre
Azt hiszem, lett volna cirkusz belőle...
joozsyka 665022 2019. november 5. 19:00
Válasz erre
Arról is van címlap, amikor ők lőtték le az iráni utasszállítót?
ufopete 665003 2019. november 5. 11:13
Válasz erre
KAL007
KAL007

Amikor a Time magazin grafikusai 25 évvel a Meng előtt feltalálták a "Cartoon Model Plane"-t.
ecsetes 664422 2019. október 19. 19:41
Válasz erre
Én is azt építek, ne ez alapján dolgozz :)
sanyi 664421 2019. október 19. 19:28
Válasz erre
Ezek az igazán érdekesek:
forum.warthunder.com/index.php
Átalakított utasszállítók, angol bombákkal vadásztak a német tengeralattjárókra - állítólag eredménytelenül.
Freddy 664419 2019. október 19. 19:22
Válasz erre
Magyar Ju-86-ost építek épp, ahhoz kerestem anyagot, közben találtam, de inkább belinkelem az egész oldalt- hátha valaki fantáziát lát benne..

Svéd (1958-ig repült) és dél afrikai (szövetségesek oldalán bevetett!) Ju-86-osok.
acesflyinghighthesurvivors.wordpress.com/2018/12/12/the-survivors-swedens-the-worlds-last-junkers-ju-86/
sanyi 664390 2019. október 18. 18:19
Válasz erre
Üdv!
A Gripen tetris képen el lehet agyalni, hogy pl. egy légvédelmirakéta-bázis hogy támad a gép... A válasz: bátran! Szóval ami az F-16-nál alaptartozék - HARM - az itt még terv szintjén sincs. A GBU mennyire repülne el nagy magassábgól, ugrásból indítva? Kb. 20km? A rakéta, amivel fogadnák a Griffet? 60-100km? Szerintem ez már az egészségtelen dolgok közé tartozik...
Gabusch 664385 2019. október 18. 16:16
Válasz erre
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258.