/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.
hofi 260461 2007. augusztus 12. 16:32
Válasz erre
No. Szerintem max. 1 millió ember van a több, mint 6 milliárdból, aki látott repülni DC-6B-t.
Kb. még vagy 10 millióan láttak helikoptertől loopingot. A metszethalmaz kb. 700 ezer ember. Aki a tegnapi napot végignézte, az már közéjük tartozik. Max. négyezerért. 10 sörért a Zöld Pardonban. Persze, mér' nem jött a Millenium Falcon, meg a 7fejű sárkány...
Ja, és még valami:
MINDEN repülőnapon MINDEN pilóta úgy száll föl az átlagos repülésnél sokkal veszélyesebb bemutatójára, hogy arra készül: Ha kell, inkább meghal, minthogy ránk ejtse a gépet (volt is rá példa, nem is egyszer). A minimum a tisztelet, ha már "köszönömre" nem fussa.
Tophatters 260459 2007. augusztus 12. 14:39
Válasz erre
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem nagyon tetszett tegnap a repnap, jó bemutatók voltak, talán csak a Baby Blue volt egy kissé gyenge. Viszont kedvenceim közé bekerült a Hornet (tavaly is láttam, de azóta nagyon sokat fejlődött) valamint a Chinook helikopter, ami előtt egész nap voltunk :)
molnibalage 260457 2007. augusztus 12. 14:15
Válasz erre
Na ez a tipikus magyar válasz. "Csináljatok jobbat". Hát részben tudnék és az elődök tudtak is...

EGYETLEN egy térképet vagy információs táblát sem talátam, hogyan juthattam volna az E-3-ashoz és a szerbezők sem tudták megmondani. Térképet sem láttam egyet sem, a régi repnapon annyi volt, hogy mire kimentem már fejből tudtam mi hol parkol és mibe lehet bemászni. Ez NEM pénz kérdése ez butaság, miért nem gondolt erre senki. Ha ezeket kerseni kell az már baj, ezeket olyan sűrűn kell kitenni, hogy NE lehessen mellettük elmenni. Ez nekem hiányzott.
Podva 260456 2007. augusztus 12. 14:05
Válasz erre
Az oda látogató emberek közül 10-ből 9-nek fogalma sincs mi a különbség az F-16 meg a Grippen között. Amit látnak az lenyűgözi a közönség nagyrészét. Az a család akivel tegnap voltunk, azok azt mondták, hogy legszivesebben ma is elmennének, annyira tetszett nekik. A két éves lányomat úgy kellett elráncigálni, pedig a legvégén jöttünk el. Én is ma egész idő alatt a közvetítést, ill. az ismétlést nézem.
A színvonalra nem lehet panasz, de akinek nem tetszett az legközeleb majd nem megy... Senkinek nem fognak hiányozni.
Üdv Podva
Miggyuri 260454 2007. augusztus 12. 13:48
Válasz erre
Tegnap voltam a csapat egy részével. Tetszett. Látszott a ygaerekeken, hogy megcsapta őket valami, amit csak igazi - nem hangszóróból kiszűrődő - hajtóműzaj adhat, amiko az ember alatt a föld is remeg egy-egy áthúzásnál. Magam részéről köszönöm, hogy láthattam! Köszönte mindenkinek, aki ezt lehetővé tette. Még valami. A műsor programterve, hár jó ideje a neten is fenn volt. Mit csodálkoztok?
Miggyuri (Mit fikáztok, ha esetleg ez sem lesz?)
Fodi 260452 2007. augusztus 12. 11:45
Válasz erre
Csináljatok jobbat. Pofázni mindig könnyű, tenni valamiért már nehezebb. Magyar betegség. Na mindegy, a topic olvasását határozatlan időre berekesztem...

Abban egyetértek, hogy ha nem tetszik, akkor nem mész. Ennyi.

Észre kell venni, hogy Kelet-Európában vagyunk, a kutya nem kíváncsi ránk és minden köteléknek, "sláger" gépnek van olyan felkérése, ahova szívesebben megy, vagy épp annyiért jön el, amit nem tudnak kigazdálkodni a szervezők. Ha ilyen környezetben tud valaki jobbat szervezni, akkor ígérem, hogy befogom a számat.
Highlander 260449 2007. augusztus 12. 11:27
Válasz erre
Sziasztok!

Szóval azon lehet keseregni, hogy milyen gép repült, meg milyen nem. Végül is, egy repülő azért van, hogy repüljön, vagy nem? Ez ízlés dolga, én hiányoltam sok-sok gépet.
Viszont, hogy Borossal meg a haverjával kell a repülőnapot elrontani, az kicsit sok. Számoljatok egy kicsit. Kb 100.000 ember, az kb 400.000 millió forint. Meg a szponzor pénzek. Nem hiszem, hogy a Sláger rádió akkora pénzzel száll be, hogy el kelljen rondítani a napot. A reptér egyharmadán ráadásul kikapcsolták a hivatalos kommentátorokat, akik azért szakértő beszélgetéseikkel igencsak fedobták (volna) a programot. Ezen a bizonyos 1/3-on a slágereseket lehetett "fogni". Én és a csapatunk pont ott ültünk. Persze ok., mehettünk volna odébb is.

De ezek miatt ne essünk egymásnak, tényleg.

Nézem a weben az élő közvetítést. Esik az eső.

Ezzel fejeztem be az elősző HSZ-t: "Amúgy meg, legközelebb is el fogok menni. Ki nem hagynék egyet sem!"

Engem most is ez vezérel.

Highlander
Fodi 260447 2007. augusztus 12. 10:43
Válasz erre
Én nem voltam idén ott Kecskeméten (csak a pályán vártam egy órát a dugóban és mentem tovább a dolgomra) és jó 20 évvel is fiatalabb is vagyok Pilotkánál, de tudom mit jelent repülőnapot szervezni és napokkal előtte már robotolni, hogy minden jól menjen. Pedig azok nem voltak összemérhetőek ezzel a repülőnappal... Aki nem tudja milyen meló ez, az fogja be a száját!
A sírást tényleg be lehet fejezni, legalább ennyi volt idén. A semminél több, a belépőről meg annyi, hogy az idióta amerikai autók fesztiválon Komáromban is uyanennyi volt a beugró. Na azt meg egy esős repülőnappal sem lehet összahasonlítani mégis ugyanannyit nyúltak le a néptől...
Gabi 260446 2007. augusztus 12. 10:38
Válasz erre
Sziasztok!
Figyelmetekbe ajánlom Mekett 263-as beírását, lezárva a sértő hangvételű hozzászólásokat.
Gabi
molnibalage 260445 2007. augusztus 12. 10:30
Válasz erre
Nevetni fogsz, de nekem tesztett az alacsony felhőalap, mert láthattnuk olyat is amit még soha. Nagyon látványos volt a párakicsapódás a magasabb páratartalom és a felhőzet miatt. A legtöbb gépet egyébként nem zavarta úgy láttam az alacsony felhőzet és tiszta idő is volt bőven, hála istennek, pont mikor a nagyvasak repültek.

Nem leszólni akartam csak közöltem, hogy volt már jobb is. Az a zavart inkább, hogy agyonreklámozták és dicsőítették ELŐRE az egészet, hogy fúúú ez mekkora repnap lesz, mikor ELŐRE látszott, hogy ez nem lesz olyan, mint a régen közel sem. Ezt tartom undorítónak és nem nagynon érdekel, mit gondoltok erről.
Elektrolakatos 260444 2007. augusztus 12. 09:14
Válasz erre
Gyerekek!

Én/mi tegnap a gyerekkel kint voltunk.Nekünk ez volt az első!
A Kobra repülését már a rétről néztük mivel simán túljutottunk M5-ön,parkolón,buszozáson, beléptetésen.
Bessenyei Petit már a kerítésen kívülről láttuk.

A kettő közt végigjártunk sok helyet,találkoztunk ismerősökkel, megnéztünk pár "nekünk" érdekesnek/újdonságnak tünő dolgot.

Azt tudom nekem lehet ez volt az ucsó is egyben, de ez betudható annak is hogy alapból sosem fogtak meg a gépek és inkább érdekelnek a földi vasak!

De ennek ellenére nem hőbörgök,nem szólom le a rendezvényt.

Saját levont konzekvenciám,hogy megnéztem ott voltam,meguntam eljöttem!

ENNYI!!!

DE! Minden tiszteletem ezoké akik ezt az egészet létrehozták NEKÜNK!

Ezt csak azért írtam, mert tényleg nagyon rossz irányba mennek el a dolgok már itt a topickban.

Üdv:Elektro

U.i:nálam inkább programnak marad a Hungaroring 8):)
lucky 260443 2007. augusztus 12. 09:02
Válasz erre
Uraim! Felhőszagúak és akik nem olyanok!
Amit írtam azt nem azt nem rosszindulatból a belefeketetett munkát nem tisztelve írtam.Egyszerűen a jobbítás szándéka vezetett.
Tudomásul veszem, h : "Kicsit sárga kicsit savanyú, de a minenk!"
Ezért voltam, és leszek is mindegyiken, ha a Jóisten nem szól közbe.
Topi 260442 2007. augusztus 12. 08:32
Válasz erre
Hali!
Úgy látom, ez a "Repüőnapok" topic csak az indulatok felszítására való.
Privát véleményem, hogy nem kell ölre menni ezen a dolgon.Van akinek
tetszett a műsor és természetesen olyan is akad, akinek nem.Ízlések és
pofonok ugye különbözőek. A kilencvenes években voltak Taszáron repülőnapok
és ott nagyobb volt a felhozatal. A Thunderbirds bemutatót nyiván nem lehet
összevetni a törökökével.Akkoriban szinte minden repült, amit elhoztak
bemutatni. Azóta spórolós lett a világ és ahogy egy ma már legendás focista
mondta: Kis pénz, kis foci. Szóval makettezzünk inkább!
Üdv: Topi
pilotka 260441 2007. augusztus 12. 07:39
Válasz erre
engedjétek meg a közel 48 évemnek, és kecskeméti lévén, és 15 évet lenyomónak a kecskeméti reptér tornyában:-jelzem, nem voltam kint, mert dolgoztam, és láttam pár ilyet hivatalból is, már az új érában is.

-fogjátok vissza magatokat !!!, örüljetek, hogy kaptatok vmit a szétvert ország állapotától fűggően a levegőben! és ez így van!
-időjárás! csökkentett programot repültek, a felhőalap és a várható zivatarok miatt !
-programok szintje: -nem'tom hányan vagytok igazi repülők, v. voltatok felhőszagúak, de
van fogalmatok mit görcsölnek ezek ott fenn? -ilyen időben, kicsi ország, kevés péz, kevés figura ! nna!
-boros-bochkor: én sem bírom őket, de ez kell a globális média világban, nem néhány száz "igazi hozzáértőnek" (sic) szól a műsor, hanem a több tízezernek. archy-nak igaza van.
-summa: ha nem teccik, hazamész program közben és kész, a belépő ára pedig sztem nem lök hanyatt senkit, többet eliszol pl egy szombat éjjeli diszkóba' !

uff, beszéltem, és a koromat tiszteljétek legalább és a tapasztalataimat! desok buta van köztetek, édes istenem, mi lesz tibelőletek? mosogatni jók lesztek itáliába egy pzzériába

pilotka
pintér árpád

nagyon felpörgettetek
Archy 260440 2007. augusztus 11. 23:48
Válasz erre
jah, és annyit még, hogy a törökök szerintem másnaposak voltak :)
Archy 260439 2007. augusztus 11. 23:47
Válasz erre
Nem volt türelmem mindent végigolvasni, de most betelt a pohár. Már tegnap és tegnap előtt is begépeltem egy hasonlót, de végül nem küldtem el.
Jó volt. És kész. Itt az alább szólók többsége (kinek nem inge...) csak a rosz dolgokra helyezi a hangsúlyt. Ahelyett, hogy örülne.
- Különleges típusok? Igen nektek ez az igényetek, de a többi 200ezer laikus azt sem tudja, hogy amit lát, az ALCA vagy Gripen.
- Bochkorék? Van fogalmatok róla mennyi pénz hotak bele ebbe? Szerintetek e nélkül lett volna AH-1-es? Vagy az a fantasztikus BO-105-ös bemutató. Vagy DC-6? Igen keresnek is rajta, és szórakoznak is. De mi lenne jobb, a redbul csapat visszafogott szereplése (besenyei aztán ennyi), vagy az hogy ennyi élményen a Bochiék is keresnek, szórakoznak? Lehet őket nem szeretni (engem is idegesítet egy idő után a Boros), de egy kicsit túlzásba estek.
-közlekedés: Mi speciel sec-perc alatt bent voltunk, és kifelé dettó.
És végül személyeskedésként: mit hőbörög az aki, F/A-18C-nek képezli a Spanyol C.15-ös (egyébként felújjított F/A-18A) Hornetet? És a NATO jelölése EF-18.

HORNET forever :)

Üdv: Áron
Mpower 260438 2007. augusztus 11. 22:51
Válasz erre
ennek nagyon tecc a hangja
ennek nagyon tecc a...
ez határozott
ez határozott
ezegyizé
ezegyiz
hazafelé
hazafel
ígynéznekkirajzonabukfencek
ígyné...
mánkibiznissz
mánkibiznissz
Még gyakorolnom kell a festést
Még gyakorolnom...
Mikor még csak reméltük hogy jó idő lesz
Mikor még csak rem...
Nem értem hogy ez miért nem repült
Nem értem hogy ez...
Spanom
Spanom
Valami kígyó
Valami kígy

nehány kép.
Cébés 260437 2007. augusztus 11. 22:17
Válasz erre
molnibalage 260436 2007. augusztus 11. 22:14
Válasz erre
Valamiért a böngésző automatikusan kitöltöti az előzmény részt és elfelejtettem kitörölni. Elnézést. Egyébként mennyi az esélye, hogy mész a CIAF-ra?
Cébés 260435 2007. augusztus 11. 22:10
Válasz erre
Bocsi de ezt most miért nekem címezted???
molnibalage 260434 2007. augusztus 11. 22:10
Válasz erre
Igen, leesett közben. Sajnos az USA hajlamos eljátszani, hog elviszi a gépeket, de nem repülnek. Remélhetőleg a csehek tisztázzák, még jó előre, hogy repülnek -e vagy sem, mert ha repülnek, akkor sokan CSAK az F-15 miatt már kimennek (C vagy E? Valszeg C, de mit lehet tudni?). Ha még repül a Mirage F-1 az már csak a hab a tortán és a többi is. Az fura, hogy a meghívott országok közül még ők sem törölték a svájci köteléket. Lehet, hogy addigra felépül a lábtöréses pilóta, de fura lenne nekem, ha engednék repülni így. Sajnos onnan is kiesnek valószínűleg. :(
Mpower 260433 2007. augusztus 11. 22:09
Válasz erre
Hazaérkeztünk! Most.
Lehet amatőr a kérdés, de: Hova tünt Bagira,stb. Azok a nagy nevek akik igazán megmutatták mit tud a 29-es. Mert nekem az elmult évekhez képest sovány volt a programjuk. Ámde a cobra reggeli felszállásánál ettem füvet, az marhajó volt. Sajna de a grippen nálam nem teljesíti a repülők iránt támasztott elvárásaimat. Amikor az első két alkalommal voltunk (01,03-ban) nem voltam a hangároknál mert a program nem engedett. Hát most mindent megnéztem. A redbullos BO nem volt semmi:)
Cébés 260432 2007. augusztus 11. 22:05
Válasz erre
Az alatta lévő hozzászólást ha megnézed akkor láthatod hogy a CIAF-ról beszéltem nem Kecskemétről
molnibalage 260431 2007. augusztus 11. 22:03
Válasz erre
Ez nem mocskolódás, leírtam mi a jó és mit ferdítenek el. Jobb helyen ezt hívják korrekt tájékoztatásnak. Ja és pár dolgoból amit írtam, talán lehetne okulni. A régi repnapokról CSAK jó emlékem vannak ez az EGYETLEN, amiről meg sajnos olyan amilyen a véleményem. Ha ez nem teszik sajnálom, de ez elvileg szabad ország és véleményszabadság van. Ja és mint láthatod, nem én vagyok az egyetlen akinek nem jött be ez annyira.
ati27 260430 2007. augusztus 11. 21:56
Válasz erre
biza meg a harrier "üvöltése" vagy mikor a 111-es begyujtotta a vészleereszőn kifolyt kerozint, és hűzott 100 méteres lángcsóvát!
MattHeafy 260429 2007. augusztus 11. 21:56
Válasz erre
Molnibalage!
Bocsi, hogy belepofázok, de nem birnád abbahagyni a mocskolódást?!
Elveszed annak is a kedvét akinek tetszett v aki esetleg holnap ki szeretne menni, mert mondjuk még nem volt ilyenen...

Matyi
molnibalage 260428 2007. augusztus 11. 21:50
Válasz erre
"KINEK VAN SZÜKSÉGE PALIKRA, BOCHKORRA, BOROSRA??? Az ő jelenlétüket követelték meg a szponzorok? Na ne má'..."

Hát ezzel PONTOSAN így vagyok. Az itt jelenlevők közül BÁRKI jobban megérdemelné, hogy minket vigyenek fel, ne azt a paraszt Bochkort... Mi legalább valamennyire értünk a repüléshez.

A spanyol F/A-18C (és nem EF-18) meg harmatgyenge volt a svájcihoz képest (ami nem jött) amit Zeltweg-ben láttam. Ott LAPOSDUGÓBA tette a gépet a pilóta 2 pörgés erejéig aztán szépen kivette és volt még pár kunsztja. Úgy variált a két hajtómű tolóerejével a helvét pilóta, pár laikus azt hitte tolóerővektorált a gép. :)
SOHA olyan jó Hornet bemutatót nem repült előttem még senki.

A 2003-as F-15C-t ki látta? Na AZ ott volt! Ha jól emlékszem a felszállás után a kommentátor mondta, hogy most ő akkor csendben marad. Hát igen. Nem mitha hallottnuk volna bármit is a hangjából. :)

A zajról jut eszmbe pár embert mindig meglep a környékünkön a repnapon, hogy ej de hangosak a gépek. Apám hallott/látott SU-24-est még a PG-ben. Kb. így írta le az "élményt". "Hát mikor gáz adott azt hittük összedől a hangár és megremegett a tüdőnk! Na erről ennyit. :)

Szeintem a gázturbina dübörgése kifejezetten szép rövid távon.
ati27 260427 2007. augusztus 11. 21:42
Válasz erre
ja és egy vélemény az első taszári napok voltak a legjobbak. Sokkal színesebb volt, még a szervezés hiánya ellenére is. Sajna a legelsőre nem jutottam el de a másodikon ott voltam. Akkor még olyanok is voltak hogy alig volt WC!:)
ati27 260426 2007. augusztus 11. 21:38
Válasz erre
jam meg jaguár tükörrepülés, meg dranken hát igen f15, ja meg régen f111 tornádó mig23 sky hussars, f4 phantom, mirage 2000 midig nagyon jó volt, no meg harrier
Highlander 260425 2007. augusztus 11. 21:36
Válasz erre
Sziasztok!
Jó volt, de...
Sajnos az utóbbi 10 év leggyengébb repülőnapja volt ez a Kecskeméti.
Jó pontok:
1. Reggel gyors parkolás, és bejutás a reptérre.
2. Több, mint húsz ország hozta el a gépeiket.
3. Egész jó MiG-29, Gripen és EF-18 program. A spanyol srácé nálam a fődíjas!!! Szuper volt! Jó francia kötelék. A helikopteresek is kitettek magukért!!!
4. Szép L-39-es és Mi-24-es festés.
5. DC-6, a király!
6. Kibírta az eső, míg be nem szálltunk a kaocsiba.
7. Rengeteg sörsátor:)

Rossz pontok:
1. A sör meleg volt:(
2. A törökök tényleg egyre gyengébbek. Egyetlen szemberepülés plussz néhány figura.
3. Az E-3-as a reptér legmesszebb levő sarkában volt szépen eldugva. Nyílván féltették a kíváncsi látogatóktól.
4. A svájciak és a görögök nem jöttek el.
5. Valóban túl sok L-39 repült.
7. A kijutás a reptérről egy rémálom volt, feljutni a buszra, ami a parkolóba visz, na az meg egy tortúra.
És sajnos még sorolhatnám. Valóban érthetetlen dolog, hogy a rakás statikus gépből miért nem repült még egy-kettő, netán több is? Miért nem volt Mirage? Miért láthattunk A-10-et, F-15-öt, Eurofightert, még több old timert (Messert, Spitet, stb)? Alig voltak kitéve a statikus soron és a hangároknál bemutató tablók, amiről a laikusok is megtudtak volna pár érdekes dolgot.
KINEK VAN SZÜKSÉGE PALIKRA, BOCHKORRA, BOROSRA??? Az ő jelenlétüket követelték meg a szponzorok? Na ne má'...

Lenne még mit írnom, de inkább nem.
Amúgy meg, legközelebb is el fogok menni. Ki nem hagynék egyet sem!

Highlander
molnibalage 260424 2007. augusztus 11. 21:29
Válasz erre
Hol? Kecsón? Egy darab sincs ezelből még staikuson sem! F-15 az elmúlt 15 évben kétszer repült ihhon repnapon. '92 és 2003! 2003-ban lemosott simán mindent az égről, olyat repült és akkor volt Mirage-2000 is emlékeim szerint. Hát akkor az a kettő volt messze a király!

A Mirage most is hiányzott, a franciák az ÚGY megrángatják, hogy öröm nézni, az átmeneti forduló szögsebessége messze veri még a MIG-29-et is!
molnibalage 260423 2007. augusztus 11. 21:27
Válasz erre
A MI-24 fetésén meg röhögni tudtam csak. Kit érdekel a NATO kódnév alapján a festés?Egy telivér harci helikopternek ilyen röhejes festést, komolyan mondom ez szeintem nevetséges. A "Csőrike" az milyen tuti volt ehhez képest! (Most, hogy kifakult kicsit a festése még "madarasabb lett", bár már nem repül szegény. :(

A Cápafejes Alba az nagyon jó volt!
Cébés 260422 2007. augusztus 11. 21:25
Válasz erre
programot nem találtam de úgy hallottam hogy a dinamikusban lesz F-15,C-17 Globemaster,és még sok más csemege
Cébés 260421 2007. augusztus 11. 21:23
Válasz erre
CIAF07_plakat
CIAF07_plakat

Még ebben bízom
molnibalage 260420 2007. augusztus 11. 21:21
Válasz erre
Leírhatnám, hogy milyen lenne egy korrekt repnap amiért akár 6-8 ropit is leszurkolnék, de úgysem csinálná meg senki, pedig erre TÉNYLEG mozdulna mindenki, mint légy a ..
Elektrolakatos 260419 2007. augusztus 11. 21:19
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
14
14
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24
25
25
26
26
27
27
28
28
29
29
30
30
31
31
32
32
33
33
34
34
35
35
36
36
37
37
38
38
39
39
40
40
41
41
42
42
43
43
44
44
45
45

Mára ennyit!
Cébés 260418 2007. augusztus 11. 21:14
Válasz erre
Csak tudnám hogy mi a francért kell futtatni az egészet,hogy ennyi résztvevő meg annyi gép.Ez Magyarország... Ilyen programot egy sima hétköznap láthat az ember ha lemegy Kecsóra
molnibalage 260417 2007. augusztus 11. 21:11
Válasz erre
Annak aki soha nem volt ilyenen annak igen, vagy nagyon rég nem volt. Én azért mentem, mert még nem láttam repülni a magyar Gripent. Sajnos nem érithettem meg és a kabinba sem nézhettem be, pedig nagyon jól esett volna. Végtére is a mienk! Ez is más volt még régen. Egy RAKÁS gépbe minimem be lehetett nézni, de párba még be is eülhettél. Ennek úgy tűnik vége.

2003-ban még TELJESEN körbe lehetett járni egyes gépeket, csak figyeltek árgus szemekkel, hogy ne törj le semmit. A Viggeneek körül és a Gripen körül a svédekkel marha jól el lehetett dumálni a Viggen futóműaknájába éppenhogy csak nem másztunk be a faterral. Az ILYEN dolgok hiányoznak, személytelen lett az egész, nem séteál közötted és a gép körül a személyezete (pilóta és műszakiak), pedig HATALMAS élmény azokkal találkozni akik üzemeltetiék és haszánlják ezeket a dolgokat. Olyan mitha egy F-1-es istállóba beengednél egy "autób*zit". A svéd pilóták dícsérték a Gripent, de látni kellett volna a szemüket, mikor megkérdeztük: Mennyire "erős" volt a Viggen alacsonyan. Felragyogó arc és "Hát igen, ment mint a ...!
Gébics 260416 2007. augusztus 11. 21:10
Válasz erre
Kérdésedre válaszolva:IGEN!Még így is,bár a hozzászólásaitokat olvasva és jobban belegondolva tényleg voltak gondok.De én élveztem,bár engem is zavart,hogy a hangosbemondóban (a Boros-Bocskor stúdióban) a reggeli műrepülőpilóta (a nevére nem emlékszem),F-15-nek nevezte az F-18-ast (kétszer is),azért ez hát...
molnibalage 260415 2007. augusztus 11. 21:00
Válasz erre
Ja és ami még zavar, hogy a mikorfon végén ülő kommentátorok annyi blődséget és hülyeséget mondtak, hogy az már fájt. Ezen is lenne mit javítani. Az ember elmengy egy végtére HADITECHNIKAI és repülős bemutatóra ezzel kell szembesülnie...
Cébés 260414 2007. augusztus 11. 20:58
Válasz erre
Az alábbiakat olvasván,érdemes egyáltalán elmenni?
molnibalage 260413 2007. augusztus 11. 20:56
Válasz erre
Az F-4-gyel kapcsolatban benéztem egy "apróságot" a spanyoloknak volt, nem portugáloknak.
molnibalage 260412 2007. augusztus 11. 20:51
Válasz erre
Na hát ez is meg volt érzelmeim vegyesek, kezdem a jó dolgokkal.

1. A közlekedés NAGYON jól meg volt szervezve, bár reggeli dugó ellen így sem lehetett sokat tenni és a sok bunkó emberrel szemben sem tehettem semmit. A buszos+parkolós rendszer NAGYON jól bevált. Befele 2 percet kellett várni és 20 perc alatt a reptér kapujában tett le. Kifele miután kiléptünk a reptérről 2 percen belül indult a busz és 20 perc alatt a parkolóban (M5-ös) volt. A parkolóból 4 perc alatt kijutottunk és onnam már az M5-ös felszívta a forgalmat.

2. Amik repültek gépek nagyjából megtették a kötelességüket, a két kötelék (francia és török) nagyot dobott a hangulaton, nélkülük nagy gáz lett volna.

Na akkor ennyit tömören a jó dolgokról, akkor jöjjenek az igen fájó dolgok.

1. Az E-3-at a fő repesemények után akartuk megnézni, de SENKI nem tudta megmondani a rendezők közül, hogy hogyan mehetnék oda. Valami buszról volt sejtésük, de az akkor már nem járt...

2. A statikus sort kegyetlenül elrontották. A két Harrier be volt tolva egy hangárba azt nézhetted 20 m-ről. Még az altípus is alig votl megállapítható, a Tornadokat sem lehetett körüljárni és alig volt gép...

3. Nem tudom felfogni, hogy miért van, hogy 1000-1200km-ről idereptetnek Harriert, Tornado-t, F-4-et, SU-22-őt és román MIG-21-et és NEM repülnek. MIÉRT??? Ja és mindezt úgy, hogy a Tronado az alakulatban jubilált... Ha ezeket felzavarták volna akkor egy NAGYON jó repnap lett volna így meg egy gyenge közepes alatt. (Román MIG-21 volt egyáltalán, én nem vettem észre sehol.) Azért 4000Ft-os jegyárért ez illene. Még a nem repült gépekből össze lehetett volna rakni egy-két áthúzás erejéig egy összcaspásmérő köteléket. SU-22, Tornado, F-4, Orao és émg talán a Harrier is belefért volna meg a Suber Galeb is.

4. A flare-rel mit kell takarékoskodni a belépő árak tekintetében??

5. Kicsit unalmas volt már a 4-5-dik Albát látni és a 3-dik Gripent...
(Az jó, hogy volt Alba, ALCA között lehetett látni a difit, de vagy 4
L-159 volt azon kívül is!)

6. Jegyre tök fölös volt ráírni, hogyan éred el a repteret, de egy térkép elfért volna rajta a rendezvényről.

A jövő tekintetében, mikor már nem lesz MIG-29 érdemes lenne párat külföldi múzeumokkal elcserélni vagy a szlovákoknak eladni/elajándékozni a maradékot a kapcsolatok javítása érdekében, elvégre NATO tagok ők is. Csere gép RENGETEG jöhet szóba. F-4-eket mindhol selejtezik le a NATO-ban, pár éve asszem a portugál F-4 felderítők mentek nyugdíba, de 2009 táján már a görög A-7 Corsair is számba jöhet. Aztán ott a Jaguar, akkor "hegyekben" fog állni, most selejtezték le őket. Esetleg a jimmykkel lehetne A-10-re cserénli, vagy a legvadabb. hogy ezeket rotációs elven cserélgetni 2-3 évenként! Beszállhatnak a buliban majd az osztrák F-5-sök, Draken-ek és Svéd Viggenek is. Ebből azért már lehet gazdálkodi.

Nagy hirtelen ennyi.
lucky 260409 2007. augusztus 11. 20:30
Válasz erre
Sikerrel hazaértünk mi is, Ceglédtől végig esőben Hatvanig.
Hál'istennek Kecsón nem volt eső, bár az éjszaka esett.
A beléptetés a szokásos, a kiléptetésnél nem értem miért kellett azt a kavarást a VIP parkolók körül( talán a nagyfejűek nem akartak keveredni?).
A Gripenek jók voltak a francia csapat is, de a törökök egyre rosszabbak.Sztem az egyéves kötelékek is jobbak voltak náluk.
A DC-6 még mindig gyönyörű, a Bo heli is szuper kűrt repült.
A két alkalmi festést sikerült lefotózni ( az eredménye meg majd holnap kiderül).
Robidoki 260408 2007. augusztus 11. 20:24
Válasz erre
A MI-1 es Isaszegről érkezett,és a sárga hangárban (LÉJÜ)ben sok kollegámmal együtt maketteztük össze,igy lett csinos,úgy mint a JAK-11 es!
Gébics 260407 2007. augusztus 11. 19:42
Válasz erre
Sziasztok!
NAGYON JÓ VOLT A REPÜLŐNAP!Pont.Voltak unalmas gépek is,lehet,de ki tudja megunni Bessenyei Pétert,a törököket és a HORNETET?!És az utánégető hangját...Most szerettem meg a Grippent és a MI-24-est!Nekem csak ez volt a második repülőnap,de mostmár mindig elmegyek!
zsolesz 260406 2007. augusztus 11. 18:40
Válasz erre
Szerintem nagyon vásári az egész,amit megfejel pluszban,hogy semmi különleges csemege,csak a csontig lerágott-bemutatott típusok.
Tudom,hogy sosem lesz itt IL-76,Szuhoj,és hasonlóak,de pl. a Goldtimer elhozhatta volna a Mig-15-öst/a Sunflower itt volt,nagyon szép továbbra is/.
Tetszett továbbá a Red Bull DC-6-is.
Arra is kíváncsi lennék,hogy honnan,és mivel hozták ide a Mi-1-et.
Elektrolakatos 260405 2007. augusztus 11. 15:51
Válasz erre
No mi első fecskeként haza is értünk!

Estére dobok fel pár képet a kisgépről,a nagyról talán holnap!
Elektrolakatos 260404 2007. augusztus 11. 06:02
Válasz erre
No akkor indulás Kecskemét!

Viszlát!
Mpower 260403 2007. augusztus 11. 04:09
Válasz erre
Na, én lassan indulok:)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.