/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.
ltom74 261852 2010. augusztus 9. 09:50
Válasz erre
Lőttem vagy 10 képet a 23-asról az is fent van
ltom74 261851 2010. augusztus 9. 09:47
Válasz erre
Na felkúszott az összes kép
kep.tar.hu/ltom74/50679980 
Tyimosenko 261850 2010. augusztus 9. 09:43
Válasz erre
Oke, koszonom, megnezem.

Hu itt nincs jo allapotban a 12-es.
Nagy kar, hogy a gepek fulketetojere annakidejen nem tettek valami ponyvat a selejtezeskor.

udv.
Rob79 261849 2010. augusztus 9. 09:30
Válasz erre
photo35
photo35

Szia! Mindenki hibázhat... Igen nekem is tetszik a 10-es, nagyon szép, biztos Józsi bá'-nak is tetszene... (S. J. a volt mechanikus) Jó volt újra látni élőben! A 15-ös is szép lehet a régi festéssel! Igen a 12-es is Szolnokon van, a tanhangárban volt.

Ha iwiwen fent vagy, nézd meg a Mig-23-as oldalt amit csináltam, oda raktam fel képeket a gépek mai helyéről, de már kéne frissíteni, mert már voltak változások...
Tyimosenko 261848 2010. augusztus 9. 09:19
Válasz erre
Hello Rob79,

Igen, ez csunya hiba volt... Elnezest. Pont a szamomra legmegrazobb katasztrofa.. Koszonom a korrekciot. Nem tudom miert irtam ezt bele.

A 12-es is Szolnokon van? Nem is tudtam. A parkban a masik kettovel?

Ez a 10-es gyonyoru, meg a 15-os a masik, ami szerintem van ilyen szep allapotban.

Udv
Rob79 261847 2010. augusztus 9. 09:09
Válasz erre
Szia Tyimosenko! Pápán már csak a 02, 03 , 08 van , ha jól tudom. Lehet már azóta még vittek el. A 01-est nemrég vitték le Zamárdiba, az ottani parkba. A felsorolásodban van egy elég NAGY HIBA... Remélem csak elírtad! A 14-es 95'-ben leesett... Amúgy ha minden igaz itt vannak a gépek:

01 Zamárdi
02 Pápa
03 Pápa
06 Szolnok
07 Kecel
08 Pápa
10 Kecskemét
11 Nagyatád
12 Szolnok
15 szolnok
20 Kecel
Remélem nem írtam semmi hülyeséget...
Ha igen , javítsatok ki!

Üdv.: Rob
Tyimosenko 261846 2010. augusztus 9. 08:30
Válasz erre
Koszi a valaszt.

Ez nagyon jo, akkor mar ki van allitva az 1,6,7,10,11,14,15,20-as, mar csak 1-2 db lehet Papan max.
f2d 261845 2010. augusztus 9. 08:09
Válasz erre
Főleg azért is, mert a svájciak is ezt használják.
f2d 261844 2010. augusztus 9. 08:08
Válasz erre
HUJBI 261843 2010. augusztus 9. 08:02
Válasz erre
PICT0011
PICT0011
PICT0013
PICT0013
PICT0025
PICT0025
PICT0042
PICT0042
PICT0059
PICT0059
PICT0091
PICT0091
PICT0103
PICT0103
PICT0115
PICT0115
PICT0126
PICT0126
PICT0145
PICT0145
PICT0151
PICT0151
PICT0189
PICT0189

legközelebb én is két napra megyek és remélem, addigra sikerül beszereznem egy "ételhordót" a fényképezőgéphez.
zoli1989 261842 2010. augusztus 8. 22:42
Válasz erre
Király volt ez a repülőnap :) Sok képem lett, péntek szombat vasárnap ott voltam :)
A mai nap az egyik legnagyobb meglepetés számomra a Sufák és a C-130-as nyitása volt. Természetesen be is néztem az F-16I kabinjába (beülni nem lehetett, pilóta ott volt), és kicsit beszélgettem is vele. A Szu-27 gyömyörű volt...

A repülőprogram is nagyon jó volt szerintem. Mindkét nap végig ott voltam. a képességbemutató nekem nagyon tetszett, bár a Gripenek túl "egyszerűen" győztek :) (ma az egyik Gripen a meglepi áthúzással úgy rámhozta a frászt mint a fene :) )
Megint lett újabb személyes kedvenc is a "listámon" :), mégpedig a Mirage F1 és az F-16I. Utóbbi azért, mert :D, a Mirage pedig a levegőben egyszerűen gyönyörű. Tudom hogy vállszárnyas, és nem T vezérsíkos, de egy picit azért az F-104 jutott eszembe róla (főleg alulról).
ltom74 261841 2010. augusztus 8. 22:30
Válasz erre
Hátha érdekel valakit, feltöltöm ide az összes képem (180db) elég nagy méretben.
Csak kicsit lassan megy a dolog...úgyhogy darabokban.
kep.tar.hu/ltom74/50679980
Monox 261840 2010. augusztus 8. 22:18
Válasz erre
Szerintem 2 év múlva lesz ismét, hamarabb aligha hinném.
Talán most nem abba az irányba megyünk, amikor mindent leépítünk...
A fotókon nekem is feltűnt a 574-esen az időközben leselejtezett 714-es egyik rotorlapátja. Érdekes volt, hogy egyetlen darab, nyilván jó okkal került oda. Gondolom a lapátoknak még nem járt le az üzemideje...
Egyébként szerintem még két év és Szolnokon üdvözölhetjük, főleg, ha addig a Mi-24-es is megszűnik létezni a Légierőnkben.
Tyimosenko 261839 2010. augusztus 8. 22:09
Válasz erre
Basszus de szepen megcsinaltak a 10-es Mig-23-ast. Ez nagy meglepetes.
Nem tudja eletlenul valaki honnan vittek Kecskemetre? Vagy itt van a repteren amugy is?
vlevi 261838 2010. augusztus 8. 21:59
Válasz erre
"sajnos jövőre nem lesz repülőnap, a nagy költségek miatt nem tudják vállalni. "
Akkor irány Zeltweg, állítólag lesz.
www.austrianwings.info/aw/
Igazából nem is bánnám, egyik évben Kecsó, másik évben Zeltweg. Csak ne lenne olyan messze... Nekem több, mint 600km
ltom74 261837 2010. augusztus 8. 21:56
Válasz erre
Turkish stars-t még megvártuk, egész jó volt, de azért upgrade-elhetnének F-16 -ra, úgy is van nekik egy csomó :-)
bgyasoldier 261836 2010. augusztus 8. 21:37
Válasz erre
Sziasztok!

A képességbemutatós egyik Mi-24-esnek az egyik rotorlapátja a 714-es csodaszarvasé volt? Akkor Kannibalizmus és nem lesz kiállítva?
Mpower 261835 2010. augusztus 8. 21:28
Válasz erre
A "Kb mint egy "átlagember" aki azt hiszi hogy nagyon vágja.."-ról jut eszembe, h egy srác, remélem, és bízom benne hogy nem közülünk való, fingom nincs milyen technológiával, de be tudott szivárogni a fekete/sárga 16-oshoz, és hallottam amint angolul kérdezi a pilótát a gépben, hogy akkor:
-ez most melyik gép is?
Az mondja: 16-os
-Ja azt hittem ez a 15-ös.
-Nem, az lentebb áll.
Szegény pilóta, remélem nem ez marad meg benne a magyarokról.
f2d 261834 2010. augusztus 8. 21:21
Válasz erre
Én a Rafale után haza mentem. Volt még utána valami érdekes?
ltom74 261833 2010. augusztus 8. 21:19
Válasz erre
Ja a svajci hornet jol nyomta, de nekem a rafale is tetszett
f2d 261832 2010. augusztus 8. 21:13
Válasz erre
Ha nő volt, akkor a férfiak elbújhatnak, mert ma kétszer is repűlt, és nem parázott attól, hogy többször is hasra rántsa a botot.
Ilyen téren a Rafale volt a legnagyobb csalódás gyorsan lerepűlte a programját mint egy légy, minden extra nélkül, és az is tisztán látszott, hogy ebben a gépben sokkal több van.
ltom74 261831 2010. augusztus 8. 21:12
Válasz erre
Magyar Grippenek
Magyar Grippenek
Eles deliah???
Eles deliah
Sufa
Sufa
Eles deliah???
Eles deliah
Mi-24
Mi-24
Mig-23
Mig-23
Su-27
Su-27
Su-27
Su-27
Su-27 gepagyu
Su-27 gepagyu
Su-27
Su-27
F-15E, a kiraly!
F-15E, a kiraly

Hali

Nagyon bejott ez a repulonap. Nagy elmeny volt latni a su-27-est, f-15e-t es az izraeli f-16i-t.
A dinamikus programban a rafale tetszett a legjobban szinte ki se kapcsolta a fakjat nem ugy mint a spanyol hornet stb akik ugy tudtek sporolnak a kerozinnal elukon az osztrak tajfunnal...

Az 1ik sufan nem eles volt a deliah robotrepulo? Amcsi gepeken, fegyvereken a sarga csik eles harci reszt jelent, az izraelin nem vagyok biztos. Eleg erdekes lenne.
Jimbow 261830 2010. augusztus 8. 20:57
Válasz erre
Sziasztok!

Jól hallottam én tegnap, hogy a svájci F-18-ban egy női pilóta ült?

Üdv,
Ádám
Lorco 261829 2010. augusztus 8. 20:52
Válasz erre
Köszi a képeket én marha nem  mentem el holmi forint-bajok miatt, jövőre meg nem mehetek el mer nem lesz...
Szóval legalább a képek jók!
ati27 261828 2010. augusztus 8. 20:49
Válasz erre
Jaja.. Én is online néztem végig, a távolság miatt.. A riporter felkészületlen volt de legalább magabiztosan kérdezett, néha elég nagy hülyeségeket. Kb mint egy "átlagember" aki azt hiszi hogy nagyon vágja.. Az operatőri munka egész jó volt. A zene pedig.. alapvetően hallgatható volt, de a nagy problémám, hogy nem a háttérben ment, mintegy a repülés "zaja" allat, hanem teljes mértékben elnyomták azt.. Sajnos így elég illúzió romboló volt. Legközelebb "éppen csak" aláfestésként keverjék be.. Az imitált légi harc elég langyi, és szaga volt. A 29-esek elég félgőzzel nyomták. Ahhoz képest, ahogy a szlovák srác szólózott.. A gripen is jó gép.. Értem én, hogy a 29 nem "győzhetett" mert akkor nehéz "elmarketingelni" hogy miért is vonják ki. A pilótasrác elég diplomatikusan hárított, és igaza volt, hogy a gépágyús dogfight a "legvégső" eset.. Szóval ennek kifejtésére 1 órás boncolgatás is kevés lenne.. És akkor is csak a felszín lenne boncolgatva. De ha diplomatikusak lettek volna akkor egy 1-1-es eredményt prezentálnak.. :)
f2d 261827 2010. augusztus 8. 19:48
Válasz erre
Ez az olasz két motoros szállítógép volt a legkirályabb, olyan figurákat csinált mint egy vadászgép. Én a kifutó északi végén voltam, ott többen paráztak, hogy a fejünkre esik.:-)))
A Typhoon pilótája meg bekaphatja, mert végül is miatta mentem ki, de fél perc repülésen kívűl semmit nem mutatott. Ott úgy hallottam, hogy műszaki hiba miatt kellett neki ilyen gyorsan elpucolnia a légtérből. Esetleg valaki nem tudja mi történt?
Jimbow 261825 2010. augusztus 8. 18:56
Válasz erre
SDC10929
SDC10929

Egy kis érdekesség...

Üdv!
Sámán 261824 2010. augusztus 8. 18:46
Válasz erre
Off

Vége az online közvetítésnek...

Egy kis zagyvaság a repülőcsapatok konferálásaiból saját szavakkal kiegészítve.

Most nezzenek elore - Lantos Csaba fiatalember - Kosse fel a gatjajat,
mert békeszerető ember létemre úgy megverem, hogy megháborodik. Ilyen kommentálást! Még jó hogy a zene szólt. A Megadeth-nek kimondottam örültem. Legalább nem hallottam a baromságait. Ha a repülőnapról behívtak volna egy makettezőt az különb felkészültséggel rendelkezett volna.
Lantos úrfi - Hajdúdorogra be ne tedd a lábad...

Elnézést az indulatért Mindenki mástól.

Lovas - Sámán - Zoltán
Mpower 261823 2010. augusztus 8. 18:16
Válasz erre
DSCF0041
DSCF0041
DSCF0091
DSCF0091
DSCF0136
DSCF0136
DSCF0147
DSCF0147

Monox! Gondolom nem a "batár nagy"-al van gondod, hanem a "lom"-mal:) Nézd el nekem az elírást, egyébként is az egyik kedvencem a gép, csak hajnal 4-kor keltem, és este már kicsit fáradt voltam, minden szavamat átgondolni.
Kedvenc képeim:
sanyi 261822 2010. augusztus 8. 18:00
Válasz erre
Szerintem nem kell Harwardi végzettség hogy összeszámoljuk: átlag 2500Ft-os jegyár X 200ezer ember = 500 misi... Nem tudom mennyi a kerozin, de szerintem nem ennyi, a legtöbb csapat pedig gondolom nem kér eszméletlen pénzeket. Arról meg nem is beszélve hogy az adónkból rendezik, tehát legalább a nép a saját pénzén szórakozik. Egyébként pedig ha tényleg 3-5 évente lenne repnap, akkor azon sem lepődnék meg, mert nehogy már így ne b@sszanak ki a jónéppel... Ha pedig mégis sokat kérnek, akkor lehetne vadászni olcsóbb csapatokat is.
Jimbow 261821 2010. augusztus 8. 17:56
Válasz erre
Sejtettem, hogy nem Te találtad ki:)

Csak szerintem a 3-5 év nem fog összejönni nekik, valami csak lesz:)

Üdv!
romeo 261820 2010. augusztus 8. 17:52
Válasz erre
Jimbow 261819 2010. augusztus 8. 17:43
Válasz erre
Hmm...ha ezt előre tudom, kint maradok sátorozni...:(
Mondjuk a 3-5 évet túlzásnak tartom...
romeo 261818 2010. augusztus 8. 17:23
Válasz erre
Végh Ferenc és Fodor Lajos, a Magyar Honvédség két egykori vezérkari főnöki is kint volt a vasárnapi repülőnapon, mindketten elismeréssel nyilatkoztak a látottakról. Fodor Lajos, a a honvédelmi tárca közigazgatási államtitkára elmondta, hogy sajnos jövőre nem lesz repülőnap, a nagy költségek miatt nem tudják vállalni. De mindenképpen javasolni fogják, hogy három vagy ötévente tartsák meg a rendezvényt.
joe1967 261817 2010. augusztus 8. 15:51
Válasz erre
A mai napon (vasárnap) a program és a bemutatók ugyanazok mint tegnap (szombaton)?
juge75 261814 2010. augusztus 8. 14:31
Válasz erre
Őrjárat az égen, első rész a tv-1-en.
uly 261813 2010. augusztus 8. 14:20
Válasz erre
Tudom hogy kell írni, ez csak poénból volt :)
Akinek megér 3000Ft-ot ne sajnálja. Tegnap ennyiért lehetett feketén, kéz alatt:) beülni a Szu-27-be... Nagyon szép "kis" dög. Eddig nem láttam élőben, de mostantól egyik kedvencemnek fogom tekinteni. Kár, hogy az amcsik nem csinálnak ilyen kéz alatti F-15-ös "kabinba pattanásokat" :)
Szerintem nagyon jó kis repnap volt. Nekem még külön élmény volt látni az egyik hangárban az I.VH-s kiállítást.
Legjobban a svájci F-18-as, és a Rafale bemutatója tetszett.
Kár, hogy az amcsik csak kiállítani hoznak F-15-t...

Uly
joe1967 261812 2010. augusztus 8. 14:16
Válasz erre
Sziasztok. Nálam áll a közvetítés :-( Nálatok is?
vlevi 261811 2010. augusztus 8. 14:07
Válasz erre
Az én képeim.
picasaweb.google.hu/vlevi70/20100807KecskemetiRepulonap

A szombati nap valóban elég érdekesen indult. Nyíregyházáról reggel 6-kor startoltunk, és már rögtön a városból kiérve hatalmas köd fogadott minket, ami kb Püspökladányig ki is tartott. De azután sem akart nyári tikkasztó meleg lenni, Kecskeméten már azon gondolkodtunk, hogy a szandál-rövidnadrág- 1 szál póló kevésnek tűnik :)
A szervezőket dícséret illeti, hogy több nagy parkolót kijelöltek (mi a 44-es felől mentünk), és onnan busz vitte a kapukhoz az embereket. Ott persze elég nagy tömeg próbált már bejutni, de ezzel sem volt gond, nem a világvége, ha 20-30 percet sorba kell állni.
A gépekért pedig mindenképpen megérte elmenni. Szu-27, Rafale, satöbbi, mindet jó volt látni. Arról viszont sem a szervezők, sem a kecsói állomány nem tehetnek, hogy az utolsó programhoz a légierő 1/3-át be kellett vetni (2 MiG, 4 Gripen). Kicsit égő :(
juge75 261810 2010. augusztus 8. 14:05
Válasz erre
Még jó, hogy mellette szakember ül, és ki is igazítja, ha kell.
juge75 261809 2010. augusztus 8. 14:04
Válasz erre
"Speaker" te! :-)
Amúgy eléggé "szakértelmetlen" figura, mondott sok zöldséget össze-vissza, legalább felkészítették volna rá.
1 évre előre tudni lehetett az időpontot, az elég idő felkészülni.
uly 261808 2010. augusztus 8. 13:51
Válasz erre
Ezt elfelejtettem:
Köszönöm(és szerintem aki nézi mindenki nevében írhatom) tehát köszönjük, hogy élőben interneten is nyomon lehet követni a repülőnapot. Vannak kis bakik, de a lényeg, hogy láthatjuk otthonról is.

Uly
uly 261807 2010. augusztus 8. 13:48
Válasz erre
Ez a spíker gyerek elég fogalmatlan a repülőkről :) Még szerencse, hogy egy gripen pilótával beszélget, aki kiigazítja...Amúgy jókat kuncog a spíker hiányosságain...:)

Uly
Repy 261806 2010. augusztus 8. 13:38
Válasz erre
Sziasztok!

Mi is a szombatot válaszottuk, ahogy nézem az eget lehet jobban is jártunk így. Bár ott is döcögősen indult a nap. Nem ez volt életem repülőnapja, ezzel ellentétben viszont nagyon jól éreztem magam. Tiszta libabőr voltam mikor az elején a Spanyol F18as áthúzott felettünk.
Igen a Rafael nagyon komolyat repült, valamint a C-27es olasz, pislogtam is miket csinált a kis herculessel. Emelte a színvonalat a Globemaster látogatása, és természetesen a magyar pilóták repülése.
A többi dinamikus program szerintem csak megtette a kötelezőt, így gondolom a freccéről is, anno sokkal jobbat repültek.
Hamár évforduló, nekem nagyon bejött az, hogy a MIGeket egymásmellé rakták, ugyanígy a helikopterekkel-amibe lehetett bele is ültem és fényképeztem mindent-.
A statikus kiállításról annyit, hogy kicsit kevés gép volt nekem...Viszont az F-15 és a SZU-27es nekem mindent kárpótolt, mindkettő szép nagy vas és jó lenne őket látni egyszer repülni. Az izraeli Sufáknak pedig ugye a festése volt lenyügőző. Végtére nehezen de sikerült nekem mindent egy napba besűríteni. A makett kirendeltségeket is megnéztem, volt egy nagyon komoly italeri stand ahol szinte mindent lehetett kapni. Szóval már várom a következő repülőnapot
uly 261805 2010. augusztus 8. 13:35
Válasz erre
A zene valóban nem kellene alá...Jobb volna hallani a gép valódi hangját :)
Ilyenkor mondom azt, aki teheti menjen el és élőben nézze meg ott hallani igazán jól..Szerencsére én tegnap ott voltam...:)

Uly
HUJBI 261804 2010. augusztus 8. 12:51
Válasz erre
PICT0101
PICT0101
PICT0116
PICT0116
PICT0118
PICT0118
PICT0134
PICT0134
PICT0152
PICT0152
PICT0161
PICT0161
PICT0166
PICT0166
PICT0169
PICT0169
PICT0193
PICT0193

pár kép tegnapról.
moriarty 261803 2010. augusztus 8. 12:37
Válasz erre
Miért kell a közvetítésre zenét keverni!
Vargapeter 261802 2010. augusztus 8. 10:49
Válasz erre
Igazad van, tenyleg nem lehet mindent egy nap! Tegnap delelott szinte semmi nem tortent, aztan ebed es ugy fel 2 korul elindultam korbe a statikus kiallitasra... kozben csak ugy fel-fel pillaztam az egre, hogy mik repulnek, de igy is fel 6 volt mire visszaertem az elejere! Nagyon sok latnivalo van, jovore ugy csinalom, hogy szombaton statikus kiallitast, vasarnap meg csak az eget nezem! :P

Oriasi elmeny volt! Meg nem emlitettetek az amcsi F-15-osoket, amik nekem nagyon tetszettek! Na meg a Flanker...
mrbaracus 261800 2010. augusztus 8. 10:23
Válasz erre
Sziasztok!

Én is tegnap voltam a repülőnapon, hát mit mondjak délig a sírógörcs kerülgetett. Aztán helyre billent a világ egyensúlya. Amit sajnálok az a Breitling kötelék, őket jó lett volna látni. Ami nagyon tetszett az a Rafale, a C-27, valamint a Turkish. ők szerintem verték a svájciakat, évről évre jobb lesz a programjuk. A Frecce hozta a saját színvonalát. Amit sajnálok, hogy egy szóló 29-es nem tudott repülni.
Legközelebb már tényleg két napra kellene menni, mert normálisan nem lehet mindent megnézni egy nap alatt.
összességében tetszett a repülőnap, remélem jövőre újra megrendezik.
Jimbow 261799 2010. augusztus 8. 10:15
Válasz erre
Sziasztok!

Hát a reggeli köd(szitálást), meg a sajtóregisztráció kisebb tortúráját leszámítva, szép kis nap volt ez (szombat). A programokkal ugyan volt egy kis kavar.

A legnagyobb bajom még mindig az, hogy egyszerűen lehetetlen minden érdekességet egy napba belesűríteni.

Most, hogy kitekintek az ablakon, úgy vélem, a szombattal jobban jártunk. De nagyon drukkolok a maiaknak, mert tegnap is így indult.

Üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68.