/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62.
Monox 261163 2009. december 25. 17:58
Válasz erre
Moszkva nagyon sok pénzbe kerül (kb.300/fő), pedig aki a keleti technikához vonzódik, annak egyszer kötelező lenne legalább egyszer részt venni rajta. Jövőre nem lesz MAKS (kétévente rendezik) ezért valószínűsítem, hogy 2010-ben Csehország felé eső vidékeken fogunk repülőnapokat látogatni. Egyébként Zeltweig valamiképp egyáltalán nem vonz, talán tulságosan is lightos technikai felhozatal miatt.
Sennás 261162 2009. december 25. 17:29
Válasz erre
moscow
moscow
16
16
433815
433815
putin372
putin372

Ha már Moszkva.Ezek inkább csak érdekesek mint látványosak.
turpiurfi79 261161 2009. december 25. 17:06
Válasz erre
Hát igen sorstársak:-)
Sajna csak beharangozzák és a meghívottak nem látnak bennünk fantáziát vagy túl sokba kerül nekik ebbe a szomszédba repülni...?Hozd balaton legalább az ott lesz:-)
Sennás 261160 2009. december 25. 17:02
Válasz erre
Igaz!Tavaly lemaradtam a Zeltweg-i repnapról{bánom mint a kutya} és milyen érdekes ott nem kellet belépő mégis voltak kb 250ezren.Megnézem az idén{2010} mit kínál a Mr. Forgót és utánna osztok szorzok hova érdemes elmenni.Kecsó az biztos csak legyen! Tényleg van olyan szerencsés köztünk mondjuk egy Moszkvai AirShown már részt vett?Az kemény legalább 100 ezret egy repnapra!
Monox 261159 2009. december 25. 16:47
Válasz erre
Azt hiszem jövőre is a külföldi repülőnapokra leszünk kénytelenek a hangsúlyt fektetni.
HUJBI 261158 2009. december 25. 16:33
Válasz erre
minden alkalommal beharangozzák őket.
Sennás 261157 2009. december 25. 15:58
Válasz erre
Megint csak Hofit idézném:"Ha megfizetlek tudsz úszni?" Euro,Dolcsi,Font mindegy csak a pénz forogjon!
balaton 261156 2009. december 25. 15:49
Válasz erre
Milyen méretarányban? Majd leviszem az 1/48-as Szuhojomat és a beton fölé tartom, oszt lehet fotózni :DDD

Magyar vadászgépek szoktak vendégeskedni ukrán repülőnapon? Mert, ha nem, akkor mi is hiába várjuk.
Sennás 261155 2009. december 25. 15:07
Válasz erre
Igaz Fönök!Pár éve itt a szomszédba volt egy ukrán vas de szar idő meg alacsony felhőalap nemigazán volt élvezhető.De a hangja az beszarás.Valami tengerentúli köteléket is szívesen látnék.
turpiurfi79 261154 2009. december 25. 11:18
Válasz erre
Azért egy SU-27-est is megnéznénk már szerintem jópáran a kecsói beton felett.:-)
zoli1989 261153 2009. december 25. 11:14
Válasz erre
Norvégia kapásból nem mindennapos. :)
Monox 261152 2009. december 25. 09:50
Válasz erre
Hát igen. Annyira jó lenne, ha nemcsak azt látnánk azon az oldalon amit mindig és mindenhol... Vannak igéretes pontok rajtq, de zöldre sosem váltanak...
balaton 261151 2009. december 24. 23:07
Válasz erre
Ideje leporolni ezt a topikot!

A 2010-es kecskeméti repülőnap meghívott-listája: repulonap.hu/airshow/rovatok/hu/2010/meghivottak/

Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Tibor 261149 2009. szeptember 16. 05:38
Válasz erre
Jó reggelt!
A Radomi repülőnapról, többek között a katasztrófát szenvedett Szu-27-ről jó pár fotó található a HUNAVIA-n. A képre klikkelve előjönnek a részletek.
Üdv.
mirazsmarci 261148 2009. szeptember 4. 20:20
Válasz erre
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 087
Radom 2009, aug27-31...
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 100
Radom 2009, aug27-31...
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 116
Radom 2009, aug27-31...
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 219
Radom 2009, aug27-31...
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 224
Radom 2009, aug27-31...
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 227
Radom 2009, aug27-31...
Radom 2009, aug27-31, érkezők,gyakorlás,show, elmenők 230
Radom 2009, aug27-31...

Jönnek a beloruszok!

Ezzel a felkiáltással ocsudtunk fel Csipkerózsika- álmunkból csütörtökön, a Radom melletti repülőtér keleti végénél. A gépek valamivel dél előttre voltak a papírforma szerint várhatóak, de végül pár óra késéssel, de megérkeztek. Én a fűben, a nap elől a kabátommal takarózva próbáltam kipihenni az éjszakai autózás fáradalmait, amikor tekintélyparancsoló hajtóműhang hallatszott a távolból. Focimeccsre jellemző üdvrivalgással fogadták az érkezőket a jelenlevők. A gépek kötelékben áthúztak nagyobb magasságban a reptér felett, majd mégegyszer kicsit alacsonyabban, és egymást követően leszálltak.
Másnap a Su-27 UBM tartott egy fantasztikus gyakorlórepülést, akkor még nem gondoltam, hogy az utolsónak feltöltött kép az utolsó leszállást örökíti majd meg... :( .
Tibcsi 261147 2009. augusztus 26. 18:53
Válasz erre
Oppsz... :)) Csak a bal oldalát néztem. :)))
zoli1989 261146 2009. augusztus 26. 18:50
Válasz erre
IMGP5253
IMGP5253

Tibcsi!

Pedig az Francia volt. Nézd a lajstromot.
(amúgy "kétarcú" festése van a gépnek, egyik oldal Air France, másik KLM :) )
Tibcsi 261145 2009. augusztus 26. 17:34
Válasz erre
Tetszik a "francia" DC-3-as a cikkben. Ami valójában holland. "The Flying Dutchman".
Fóka 261144 2009. augusztus 26. 14:24
Válasz erre
"megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet"

Nos, az alábbiakból kiderül, hogy bizony nem igaz. Aug.5-én beadták, amit a Hatóság írásban jóvá is hagyott. Csak aztán visszavonták 19.-én. No comment.
Fóka 261143 2009. augusztus 26. 14:17
Válasz erre
romeo 261141 2009. augusztus 23. 15:29
Válasz erre
Üdv Zoli1989!

Nagyon szép sorozat, köszönet!
Fodi 261140 2009. augusztus 23. 15:15
Válasz erre
IMG_1032m
IMG_1032m
IMG_1045m
IMG_1045m
IMG_1057m
IMG_1057m
IMG_1127m
IMG_1127m
IMG_1175m
IMG_1175m
IMG_1178m
IMG_1178m
IMG_1186m
IMG_1186m
IMG_1192m
IMG_1192m
IMG_1232m
IMG_1232m
IMG_1524m
IMG_1524m
IMG_1741m
IMG_1741m
IMG_1745m
IMG_1745m
IMG_1762m
IMG_1762m
IMG_1826m
IMG_1826m

Nézegettem a képeket, válogattam még párat. Ezekhez már jobban hozzá kellett nyúlni, van amit nem sikerült tökéletesen kihúzni, de remélem élvezhetőek lettek.
Fodi 261136 2009. augusztus 22. 22:28
Válasz erre
IMG_1036m
IMG_1036m
IMG_1047m
IMG_1047m
IMG_1049m
IMG_1049m
IMG_1084m
IMG_1084m
IMG_1088m
IMG_1088m
IMG_1095m
IMG_1095m
IMG_1114m
IMG_1114m
IMG_1204m
IMG_1204m
IMG_1272m
IMG_1272m
IMG_1344m
IMG_1344m
IMG_1375m
IMG_1375m
IMG_1382m
IMG_1382m
IMG_1401m
IMG_1401m
IMG_1409m
IMG_1409m
IMG_1418m
IMG_1418m
IMG_1661m
IMG_1661m
IMG_1684m
IMG_1684m
IMG_1781m
IMG_1781m
IMG_1760m
IMG_1760m
IMG_1871m
IMG_1871m

Ma volt a roskildei repülős hétvége első napja. Családias hangulatú, inkább civil és veterán gépeket bemutató rendezvény, pár, nem túl intenzív katonai bemuatóval.
Egyetlen kellemetlen dolog volt, a közönséget a kelet-nyugati pálya északi felén helyezték el, ez pedig ugye azt jelenti, hogy a nap végig szembe sütött. A levegőben lévő gépeket sem lehetett rendesen látni a tűző nap miatt, a fotózás meg különösen bajos volt.
Érdekes volt, hogy a helyi, dán légierő pár F-16 áthúzáson kívűl nem szerepelt.
Fura módon a holland F-16 nem szállhatott le Rosklidében valami fura helyi törvények miatt, ezért Koppenhágából, a Kastrupról repült át - ott viszont nem szállhatott le feltöltött infracsapdákkal, ezért ezt nélkülöznünk kellett a bemutatóból. A svéd Gripen és a hollandok szállítógépe viszont leszállhatott Roskildében, én ezt nem értem... :)
Holnap lesz Red Arrows is, ők hiányoztak a mai programból.
zoli1989 261134 2009. augusztus 22. 20:45
Válasz erre
IMGP5117
IMGP5117
IMGP5122
IMGP5122
IMGP5123
IMGP5123
IMGP5128
IMGP5128
IMGP5132
IMGP5132
IMGP5135
IMGP5135
IMGP5143
IMGP5143
IMGP5149
IMGP5149
IMGP5150
IMGP5150
IMGP5152
IMGP5152
IMGP5155
IMGP5155
IMGP5285
IMGP5285

Én is voltam az Air Racén, de idő előtt eljöttem. Nem volt rossz, de annyira nem is jött be. Teszek viszont azért pár képet én is.
mig23papa 261132 2009. augusztus 22. 19:00
Válasz erre
Heló Gabi !

Jók a képek. Cserébe lenne egy ajánlatom repülős témában, ha felhívnál a 06 30 327 88 04 számon.
Laci
SIG 261131 2009. augusztus 22. 18:53
Válasz erre
DSCN9038
DSCN9038
RSCN8738
RSCN8738
RSCN8756
RSCN8756
RSCN8882
RSCN8882
RSCN9052
RSCN9052

És egy pár fotó szintén onnan, csak nem a műanyag, hanem a fém cucc :)
SIG 261130 2009. augusztus 22. 18:42
Válasz erre
RSCN8500
RSCN8500
RSCN8609
RSCN8609
RSCN8626
RSCN8626
RSCN8868
RSCN8868
RSCN8898
RSCN8898

Hello Urak ! Itt van pár kép az AirRace-ről ha valakit érdekel...
Nyugger 261129 2009. augusztus 21. 21:01
Válasz erre
T. Olvtársak,
Honnan, kitől származik esetleg megbizható forrásból az a hír, hogy RB tiltatta le a MRSZ rep. blokkját 11ó 15p-11ó 45p között ? Mindenféle sületlenségek jelennek meg itt. Az elmúlt években bezzeg de kasa volt a program az RB részéről. Nagyon remélem, hogy lesz per -amit beigért az MRSZ- és megtudjuk, hogy pl. igaz-e az a tétel, hogy egyszerűen nem adtak be 2009 aug.20-ra repülési tervet, így aztán, fájdalom nincs is mit engedélyezni! Ha nem csal az emlékezetem ilyen rendezvényre 10 nappal előbb kell beadni. Fóka ! egy kicsit csiszolni kellene még a meterológiai ismereteiden. Egy ORSZÁGOS vihar érte el a fővárost 2006-ban, az operatív bizottságnak kellett volna ezt felismernie és időben leállítania a rendezvényt, megfelelő tájékoztatás mellett. /és ez független a fellőtt tűzijáték rakéta színétől/
Fóka 261128 2009. augusztus 21. 08:07
Válasz erre
...és még valami, ha már morgok, a mai világ siralmas gagyiságához egy adalék: a TV2 nevű kereskedelmi kanális híradójában a tisztavatás alatti Mig-29-es áthúzásáról szóló hírhez egy láthatólag legalább 25 éves felvételt vágtak be az annak idején klasszikus, An-26-osból és két Delfinből álló kötelékkel. Kit érdekel a korrektség, bizonyára olcsóbb volt konzervből dolgozni. A pár hozzáértő meg le van ... sajnálva.

Az esti tűzijátékot már ki is hagytam - az EGÉSZTŐL elment a kedvem :-(((
Fóka 261127 2009. augusztus 21. 08:00
Válasz erre
Érdekességképp még álljon itt egy link az Index vonatkozó cikkére, ami 20-án hajnalban jelent meg, tehát még azelőtt, hogy kiderült volna: a RB letilttatta a légiparádét:

index.hu/velemeny/menonemmeno/2009/08/20/red_bull_air_race_nem_meno/
Fóka 261126 2009. augusztus 21. 07:55
Válasz erre
Az egész a piszkos üzletről szól, szó sincs itt biztonsági megfontolásokról. Két éve a tűzijáték egy felelőtlen és végtelenül ostoba döntés miatt vezetett katasztrófához: ezek a barmok képesek voltak alapvető biztonsági szabályokat meghágva pirotechnikai tölteteket belelövöldözni átvonuló zivatarfelhőkbe - hát persze, hogy leszakadt az ég. A Szovjetunióban annak idején pontosan így (mesterséges kondenzációs magok képzése rakétákkal) csináltak mesterséges felhőszakadásokat szárazság idején a termőföldek felett. Ferihegyen még tankolni sem szabad zivatarzóna átvonulása idején az esetleges szikraképződés miatt, nemhogy tűzijátékot lövöldözni... Mindezt azért, mert drága lett volna a kötbér, amit a Szent Vállalkozónak kellett volna fizetni. 5 ember ráment, de biztosan megérte.

Ez a tegnapi eset meg a Red Bull sara: hát 2009-re eljutottunk odáig, hogy egy cég letilttathat egy patinás rendezvényt, csak azért, hogy a saját -egyébként valóban veszélyes!- játékát nézzék meg az emberek, sőt: az eredeti programból még arcátlanul el is lophatták az oldtimer átrepülést, mert bizonyára délután más biztonsági rendelkezések érvényesek.

Itt már régen nem az erkölcs, a biztonság és a szakmaiság az első, hanem a kőkemény Piac. Ez van, ezt akartuk, akkor élvezzük hát a vadkapitalizmust.

Csak azokat a kisgyerekeket sajnálom, akiknek többé nem adatik meg az, ami nekem, hogy aug.20-án szájtátva bámuljam a valóban látványos légiparádét, mert lenyomta egy érdektelen, reklámcélből a Belváros fölé pofátlanodó gyorsasági verseny (hát igen, ez a mai világ lényege, a versenytéboly), aminek a látványértéke szerintem elhanyagolható ilyen környezetben. Ja, és VALÓBAN veszélyes. Ezek ugyanis nemcsak áthúznak a Duna felett.

Fóka
Muzzy 261125 2009. augusztus 20. 22:25
Válasz erre
Nem ismerem a pontos részleteket, de azért emlékeztetőül néhány dolog. Két évvel ezelőtt a tüzijáték idején kirobban viharban többen megsérültek, és haláleset is történt. Ez után kezdtek jobban foglalkozni a dologal. Azért a között, hogy normál időben, vagy tömegrendezvény felett hajt végre valaki repülést, van egy kis különbség, ráadásul az R1-es légteret is igénybe vették, ha jól sejtem.
Tehát alapvetően a felelősségben van különbség. Bármely repülőnapna megvannak a szabájai, hol lehet repülni, hol áll a tömeg, mi az eljárás veszély esetére, (esetleges baleset, tömegmentés, katasztrófa elhárítása, mentők biztosítása, stb. Nem tudom, hogy ezek közül önnállóan bármelyik kelrendelkezett-e az MRSZ. Így viszont már érthető, hogy a központi szervezés miért szól bele a repülésbe.
Muzzy
Solo 261124 2009. augusztus 20. 20:35
Válasz erre
Nem ismerem a pontos okokat, de ha belegondolsz ez minden rendezvénnyel így van. Ahhoz, hogy egyfajta rendezvényt szervezhess rendelkezned kell bizonyos engedélyekkel. Gondolom ha odamegyek, hogy rendeznék egy repülőbemutatót, akkor annak megvannak a jogi feltételei. Nem a gépekkel és a pilótákkal lehetett a baj, hanem a programot szervező szervezettel.
Solo 261123 2009. augusztus 20. 20:31
Válasz erre
Asszem erre nem mondok semmit. :) Kár , hogy sört se ihatok, mert szolgálatban vagyok. :)

Repkedj csak nyugodtan bármikor korlátozott légtérben, tömegrendezvény felett. Csak ne felejts el előtte engedélyt kérni a hatóságtól. :) Nyugodt lehetsz, egy szakember fogja aláírni az engedélyt. Ha nem írja alá, mert úgy gondolja nem biztonságos, lehetsz nagyon pipa rá, de attól még repülni ott nem fogsz repülni(max egyszer). :)
NGPETI 261122 2009. augusztus 20. 20:02
Válasz erre
én tök laikusként kérdezem...

mi a különbség,ha X vagy Y cég kér engedélyt a légiparádéra,ha ugyan azokról a gépekről és pilótákról van szó,ugyan azon a helyen?
mig23papa 261121 2009. augusztus 20. 19:23
Válasz erre
Heló Tibor !

Igazad van, vagy mégsem? Ha valóban egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA, akkor miért repülhetnek egyéb napokon a repcsik az operatív törzs vezetője engedélye nélkül is , ahogy eddig is.
Vagy meg kéne tiltani nekik ezután? Volt alkalmam keresztül repülni a város felett, eszembe sem jutott, meg a pilcsiknek sem , hogy mi lenne ha...

Repülőnap szervezésében eddig csak azért nem vettem részt felelős döntéshozóként, mert eddig nem kértek meg rá.

Ha olyan jól készítették elő a SZAKEMBEREK a döntés, akkor mi változott az utolsó percekben, ami alapján mégis repülhettek a gépek.

" Előbb nem árt gondolkozni. " ? Valóban, de nem nekem , hanem a döntéshozó SZAKEMBEREK-nek. Volt elég idejük rá, nem?, már egy évvel ezelőtt is tudták, hogy dönteniük kell, és újabb egy év kezdett ketyegni, talán lesz idejük 2100 aug 20.-áig beszerezni a szükséges infókat, hogy dönteni tudjanak.

" Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt. " Valóban, de miután elfogadta ezt a nemes lehetőséget, ha már elfogadta ne panaszkodjon.

Üdvözlettel : Laci

Ez nem csípőből tüzelés, csupán elmondtam , én hogy látom az esetet, bár lehet én ittam kicsit sok sört. :-)) ja , mi is az a sör?

Lehet, hogy mégis csak jobban járna ez az ország a több fogadatlan prókátorral, min a sok fogadatlan SZAKEMBER-rel?
Tibor 261120 2009. augusztus 20. 18:09
Válasz erre
Szevasz!
Mindenki tudja, hogy láttál már repülőt közelebbről is, de azért megkérdezném hány repülőnap szervezésében vettél részt felelős döntéshozóként? Lehet, hogy Solo ivott ebben a hőségben sört, de Neki és nem Neked van iagaza.
Ebben az esetben az operatív törzs vezetője legfeljebb döntött, de a döntést a SZAKEMBEREK készítették elő. És egy ilyen, milliós város szíve felett végrehajtott repülésnél első az emberek BIZTONSÁGA.
Ezért kár csipőből tüzelni. Előbb nem árt gondolkozni. Ennyit "a bársonyszékben pöffeszkedő kitudja hogyan odajutott ember." fogadatlan prókátoraként. És még annyit: Ezen a napon minden esemény kapcsán az Ő szerszámával veri minden szereplő a csalánt.
Üdvözlettel: Tibor
mig23papa 261119 2009. augusztus 20. 17:49
Válasz erre
Solo

Sok volt a sör? :-))Nemtudom miről beszélsz. Lehet összetévesztesz valakivel, én a katonai repülésben éltem sok évig, de a polgáriba is volt alkalmam bepillantani.Nem írtam olyant, amit te állítasz itten. Én arról beszélek, hogy nem a gépek és a kiszolgáló személyzet (hajózó-műszaki) papírjaival volt a gond, hanem azzal a bársonyszékében pöffeszkedő, kitudja hogyan odajutott emberrel, aki most éppen fontos ember (operatív törzs vezetője) lehetett, akinek szerintem a repülésről, és az azzal járó biztonsági intézkedésekről (amit nem csak a mai napon aktuálisak)fogalma sincs.

Bizonyíték erre hogy mégiscak megszületett az az engedély. Mi változott az előtte levő percekben szerinted?

" Juhász Gábor, az igazságügyi és rendészeti minisztérium államtitkára elmondta: a gépek repülésére azért van mégis lehetőség, mert a MasterSky nevű magyar cég - amely rendelkezik az érvényes repülési engedéllyel és garantálni tudja a kormányhatározatban rögzített biztonsági feltételek betartását - megállapodott a kuriózumnak számító különleges repülőgépek repüléséről. Mivel a feltételek biztosítottá váltak, a légügyi hatóság hozzájárult a gépek repüléséhez - tette hozzá. "

Amúgy a repülés biztonsági szabályok nem a kormányhatározatban vannak rögzítve, azok ugyanolyanok bármilyen kormány is própálkozik a kormányzással.
Solo 261118 2009. augusztus 20. 17:23
Válasz erre
Látom nálad csak a katonai pilóta hibázhat. A civil biztos hibátlanul repül. Nem kell garancia a felkészültségére, repülhet amerre akar. :)A civil műszaki is jobb, mint a katonai. Az is dolgozhat papír nélkül. Sőt a civil gépnek sem kell semmi engedély. Az operatív törzs vezetője felel a lebonyolításért. Te sem tettél volna másképp ha a te fejedről van szó. :)
mig23papa 261117 2009. augusztus 20. 17:16
Válasz erre
NGPETI

Ki ez a nagyokos, az operatív törzs vezetője. Nem vette észre hogy minden nap, nemcsak augusztus 20.-án repülnek repülők Budapest egén, a lehető legnagyobb biztonságban?
NGPETI 261116 2009. augusztus 20. 16:52
Válasz erre
ez van,ez Magyarország...
www.stop.hu/articles/article.php
NGPETI 261115 2009. augusztus 19. 20:15
Válasz erre
Sulaco 261114 2009. augusztus 6. 01:09
Válasz erre
Hello Mindenki!

Nem tud esetleg valaki valamit az augusztus 20.-i ünnepségről. Tisztavatáson lesz-e valami nagyobb banzáj (MiG, Gripen, stb). Vagy mehetek a Duna-partra hallgatni a hülye Palikot és talán láthatok egy B-25-öst! Neten nem találok semmit ezzel kapcsolatban, viszont jó lenne tudni mi, mikor, hol történik, hogy időben oda lehessen érni.
Lehet, hogy nem a legmegfelelőbb topikba írtam, akkor bocs.

Köszi: Sulaco
PTAmas 261113 2009. június 30. 19:23
Válasz erre
közel

Néhány helyen ennyire közelről is lehetett fényképezni
közel
DSC00773

No comment
DSC00773
DSC00782

Tessék a hátteret figyelni!
DSC00782
DSC00785
DSC00785
DSC00821

Kecskemétre velük!
DSC00821
DSC00837

És még repült is!!!!
DSC00837
DSC00927

Nagyítóval nézve Blackhawk
DSC00927
DSC00934

Meghajlás
DSC00934
DSC00949

Készülődik a 109-es
DSC00949

Ja,egy pár kép, sajna nagyon kompakt 3X-os zoomos gépem van,látszik is néhány képen.:)
Inkább az érzést próbálom átadni,ne számítsatok művészi képekre.:)
PTAmas 261112 2009. június 30. 19:01
Válasz erre
Sziasztok!
Mi most először buszotunk. Hát volt egy varázsa az biztos. Mármint, aludtam a buszon oda-vissza összesen 4 órát.:)
A repülőnap számomra leírhatatlanul jó volt. Már eleve amiatt,hogy nem csak a szokásos "kecskeméti" repülőket láttam. Életemben először élőben Messert, ráadásul még repült is! vagy mondjuk a blachawk-ok fenyőfa reptetését.
Remélem sok szervező volt kinn Kecskemétről. Remek öteletek amiket átvehetnének. a 3 nagy kivetítő a pálya mellett. Sok kisebb sör és kajasátor ami nem takarja a kilátást. NAgyon jó hangosítás mindenütt. szinte minden repülés alatt vmi odaillő zene. A statikuson kiállított gépek nem egy nagy sorban, hanem külön külön. Sokkal közelebb lehetett menni mindenhez,mink Kecsón. Építeni kellene dombot a nézőknek.:)
Kiváló parkoltatás, a módszert nem tudom, de mi a busszal is kevesebb mint egy óra alatt parkoltunk, hazafelé pedig csak percekre volt az autópálya. Jó ehhez nyilván kellene több pálya és nagyobb utak Kecskemétre is.
Amiben jobb volt Kecsó: a kaja - itt csak ser és virsli,semmi más, és délutánra a kukák nagyon megteltek és minden teli volt szeméttel, sztem Kecsón ezt jobban intézték. Ja ,itt a katonák hordták teherautóval a söröshordókat. EStefelé már nem győzték. :)
Mi összesen egy makettárust találtunk,de ott elég elborzasztó árak voltak, pedig nagyon kedvet kaptam egy blackhawk-hoz.
Amúgy elég rendes kis bázist kaptak az eurofighter-ek, a torony annyira új,hogy még el sem készült teljesen.
Na ennyi hirtelen, mi biztos megyünk a következőre is , a buszozás sem olyan vészes,de azért lehet inkább beülünk 4-en egy autóba.:)
Üdv!
PTAmas
Rob79 261111 2009. június 29. 17:17
Válasz erre
Sziasztok! Már írtam egyszer, hogy én is kint voltam Zeltwegben szombaton, és nagyon tuti volt az egész! Örülök, hogy ennyi honfitársam kint volt...:-))) Jó Jó, ilyenkor mindenki a show-t dícséri meg minden, de én megjegyezném itt, hogy nekem nagyon tetszett az osztrák légierő múzeuma a hangárban! Szerintem érdemes volt oda is benézni! Vagy nektek annyira nem jött be?
Gknight 261108 2009. június 29. 09:49
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintem ez a buszos utazás olyan, hogy egyszer meg kell tapasztalni, ami után az ember eldönti, hogy soha többet az életben ilyet nem csinál. Nem az utazási irodát akarom bántani, nem az ő hibájuk.
Azért túléltük, és ha a lábamból eltűnik végre a zsibbadás, talán már csak a szép emlékek maradnak :)
Tass-Lee 261107 2009. június 29. 09:43
Válasz erre
Szia vlevi!
Ti honnan mentetek? Legközelebb majd egyeztetünk és akkor nem lesz ilyen probléma.
Szerintem innen fehérvárról is biztos jönnének pedig páran és akkor nekem is egyszerűbb lenne. Lenne navigátor is. Bár egy GPS ilyen esetekre tervbe van véve...
Tass-Lee 261106 2009. június 29. 09:32
Válasz erre
Teljesen jogos... Én is mentem volna kocsival, csak nem volt utasom. Egyedül meg nem éri meg annyira... De majd legközelebb inkább szerzek embereket és ottalszok a reptér mellett mint ne aludjak napokig.
vlevi 261105 2009. június 29. 09:28
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62.