/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61.
Szu-22 262309 2012. december 3. 19:52
Válasz erre
Szia4!
Köszi az infót. Én is szoktam nézni, de amikor megunom, akkor kolbászolok más irányba, de a hivatalos oldalon csak lehetne attól több info, mint ami jelenleg van rajta, ha már tényleg az a hivatalos oldal...
NORAD 262308 2012. december 3. 01:26
Válasz erre
Ha megnézed a 2013-ban Európában megrendezésre kerülő nagyobb repülőnapok honlapját akkor megállapíthatod, hogy azok többsége sincs még aktualizálva. A kecskeméti repülőnap honlapját állítólag december közepén fogják frissíteni.

Addig itt egy nem hivatalos oldal, ahol az eddig nyilvánosságra került információkat összegzik:

airshowinfo.hu/2013kecskemet.html
Szu-22 262307 2012. december 2. 22:46
Válasz erre
Helló!
Mi a véleményetek? Nem kellene már valami újítás a repulonap.hu -n?
Nekem marhára unalmas már ugyanazt látni ott, legalább írnák már ki a jövő évi repülőnapot, hát végtére december van, vagy nem?
Mi a vélemény?
charles 262306 2012. november 17. 06:54
Válasz erre
Sziasztok!

Remélem nem csak én röhögtem el magam ezen a híren.
Ezek szerint az idén is megrendezték a 2013. évi bemutatót?
Kár, hogy lemaradtam róla.
tothgun 262305 2012. november 16. 15:52
Válasz erre
Üdvözletem!

Lehet reménykedni:
"A tájékoztatón elhangzott, hogy a Honvédelmi Minisztérium jövőre is megrendezi a 2013. évi Nemzetközi Repülőnap és Haditechnikai Bemutatót."
www.mh59.hu/rovatok/hu/hirek/kozigazgatasi_allamtitkarok_a_gripenek_arnyekaban/

Üdv, tothgun
NORAD 262303 2012. október 24. 23:39
Válasz erre
2013 24aug 25aug PL - Radom-Sadkow AB

Radom is jó szokott lenni.

A CIAF-ra úgy volt hogy idén jön a Sztrizsi, de nem jöttek el. A Vityazi pedig az angolokhoz Farnborough-ba nem ment el, pedig az egyik sztárvendég lett volna. (Batajnicán csak azért volt ott a Sztrizsi mert a MiG nagyon küzd a szerb megrendelésért.)
NORAD 262302 2012. október 24. 23:21
Válasz erre
Szombaton voltam a Syma csarnokban az Old Timer Show-n, megnéztem a kiállított haditechnikát. Ott volt a Tigris tank replika is. A tank üzemeltetője azt vállalta, hogy naponta kétszer be is indítja, de a honlapon vagy a rádiós reklámban nem szerepelt az indításra vonatkozó ígéret, információ. Szombaton a harmadik indítás (17:00) műszaki okokból nem sikerült. Egy férfi addig reklamált (bár a ciruszolt szó szerint jobban leírja azt, amit csinált) azért hogy nem indították be neki a tankot, amíg kapott másnapra is belépőket. Ezek után el tudom képzelni mi lenne Kecskeméten, ahol sokaknak azt is nehéz megérteni hogy nem lehet a kerítésen belülre menni.
NORAD 262300 2012. október 24. 22:47
Válasz erre
A sok belinkelt oldal közül egyik sem írja, miért lesz 2013-ban repülőnap. Azért mert 2013-ban lesz 75 éves a Magyar Légierő!

Hende Csaba azt nyilatkozta, elég 5 évente repülőnapot rendezni, azaz a következő 2018-ban lesz, amikor 80 éves lesz a légierőnk.
polomalev 262299 2012. október 24. 20:32
Válasz erre
Sziasztok!
Ez a cikk tartalmasabb:airshowinfo.hu/articles/repulonap13.html.
Személy szerin lengyel Su-22-esben is reménykedek. Egyébként szerintem nem csak az airpowert a konkurencia. (SIAf, CIAF, NATo days stb.) Bár ha eljönnek az orosz lovagok...
vlevi 262298 2012. október 24. 19:40
Válasz erre
"Oroszország tervezi, hogy a Szu?27-es vadászgépeivel is tart majd bemutatót a kecskeméti bázison"
Dinamikus programban a Su-27? Ez egy nagyon bátor ígéret, ha nem jön össze, többszázezren fogják számonkérni rajtuk!
MAtti 262297 2012. október 24. 19:36
Válasz erre
Még egy pici infó a jövő évi kecskeméti repnapról:
www.honvedelem.hu/cikk/34377
vlevi 262296 2012. október 24. 18:23
Válasz erre
Miért mindíg Zeltweg-el egy évben van?
Én teljesen kiegyeztem volna vele, ha páros évben (mint pl. 2012!) Kecsó, páratlan évben Zeltweg.
Csak meg ne hallják a nagyokosok és kitalálják, hogy jó, akkor nem lesz 13-ban, csak majd 14-ben se, mert akkor meg választás, új kormány, új párt...
lesli 262295 2012. október 24. 11:05
Válasz erre
Üdv!

Ha valaki még nem tudná!
www.airportal.hu/ap/viewtopic.php
zoli1989 262294 2012. október 2. 21:34
Válasz erre
Hú Peti! Ez nemsemmi lehetett! :) Egyre kivibb vagyok a többi képre is :D
sanyi 262293 2012. október 2. 21:30
Válasz erre
Áftizenhátos nem vót?:)
Az a Mrija-Alba kötelék nagyon komoly...
PETI 262292 2012. október 2. 21:24
Válasz erre
An_22
An_22
An_22
An_22
An_12
An_12
JAK_40 es Antonov sor
JAK_40 es Antonov...
statikus
statikus
Minyo
Minyo
Szu_25
Szu_25
Mi_2
Mi_2
An_74T
An_74T
Ancsa es JAK_52 geppar
Ancsa es JAK_52...
Mrija Albakkal
Mrija Albakkal

De azért volt más érdekesség is. Pl. ilyenek...
PETI 262291 2012. október 2. 21:17
Válasz erre
Szu_24
Szu_24

Sikerült meglőni egy igazi ritkaságot Kijevben... Szu-24 ukrán felségjellel és üzemképes állapotban. Üdv
zoli1989 262290 2012. szeptember 28. 22:34
Válasz erre
A román MiG-21-es sem járt sok felé azért az elmúlt években. De Kecskeméten 2008-ban és 2010-ben is bemutatót repült.
Szu-22 262289 2012. szeptember 28. 20:58
Válasz erre
Na hát igen.
Meg azért láttunk Viggen-t, Draken-t, Sőt 97-ben volt UH-60 is. SK-60 is az osztrákoktól. A Flying Stars Szerbiából se volt mindennapi, aztán tényleg a Mirage F1, Rafale, de anno dinamikus Tornado, ha a régi szép időket nézzük, Pápáról a Mig-21!
Kinek mi jut eszébe. Pl a dinamikus SA-330 Puma(vagy az egy román Iar-330 volt?).

Üdv
badboy 262288 2012. szeptember 28. 20:07
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintem már az is negyszerű lesz, hogy lesz újra repülőnap. Én eddig mindig elmentem Kecskemétre 1997-től kezdve, de voltam a 92-es Taszárin is, meg Pozsonyban, Brnoban, Sliacon is jártam. Mindig jó előre lekezdtem tanulmányozni a programot és mindig megtaláltam azt a típust ami a pluszot jelentette. Persze vannak olyan típusok amiket én is szívesen látnák/láttam volna(Szu-24, F-14, A-6, Red Arrows). És a fotókat nézegetve 1998-ban járt nálunk egy Orion, 2000-ben meg egy német Ch-53.
búza 262287 2012. szeptember 28. 18:10
Válasz erre
Szia Marci!
Ezért kell meghívni a kínaiakat! Van pénzük, nyugat felé nyitni akarnak, van érdekes technikájuk, pl. J-10, JF-17 és nem sok ember látta idáig a gépeiket. Mondjuk pakisztáni JF-17-es már volt Angliában repülőnapon, de ha itt megjelenne ez a páros garantált lenne + néhány ezer látogató!
Üdv: Búza
mirazsmarci 262286 2012. szeptember 28. 17:52
Válasz erre
Szia!

Véleményem szerint:
Egy nemzetközi repülőnap, melyet az adott ország katonai bázisán bonyolítanak le, és ahova a többi ország katonai eszközei érkeznek, az egy olyan szintű esemény, amit már nem a repülőbarátok,alakulatok, klubok stb. határoznak meg.
Hogy mi jön el, és mi nem , azt elsősorban a politika, diplomáciai kapcsolatok, az országok egymáshoz való viszonya, és a pénz dönti el.
Mivel mi egy katonai tömbhöz tartozunk, ezért egy ilyen eseményen elsősorban NATO gépek lesznek, mert őket \"illik\" meghívni, és nekik \"illik\" megjelenni. Azok az országok, melyek ennek a politikai/katonai tömbnek nem tagjai vagy megfigyelői, azokat vagy nem hívjuk meg, mert mondjuk jaj, mit szólna az USA, vagy egyszerűen nem jönnének el, mert nem érdekük megjelenni. Ebből a megközelítésből Fehéroroszország egyből kiesik. Szerbia próbál nyitni a nyugat felé, ezért az utóbbi években sok helyen ott voltak/vannak. Oroszországnak nem nagyon vannak érdekei jelenleg Európában, a gázt így is, úgy is megveszik, így nem valószínű, hogy a magyar makettezők kedvéért küldenek az Urálon túlról egy MiG-31-est.
Másik fő ok, hogy a számunkra izgalmas típusokat üzemeltető országok sincsenek túl jó anyagi helyzetben. Pár éve azért nem jött a szerb 21-es, mert egyszerűen nem volt elég gumiabroncs, és spórolni kellett vele.Lehet hogy mi elküldjük az igényünket a bolgároknak a Szu-25-re , és azt válaszolják hogy köszönjük a meghívást, szívesen küldenénk, de az 5 db üzemképes gépünkre szükség van hadgyakorlat/kiképzés stb okokból, ezért küldünk egy PC-9-est. Arról nem is beszélve, hogy gondolom próbálnak spórolni az üzemidővel, így nem nagyon fér bele, hogy különböző helyeken bemutatózzanak vele. Ukrajna is hasonló eset, lehet hogy papíron van egy nagy kalap Su-24-25-27, de vajon ezek közül mennyi üzemképes? Szerintem Su-24-ből van pár darab amivel repkednek, és ennyi.
Szóval szerintem kisebb részt a szervezőktől, nagyobb részt a diplomáciától függ, hogy kik/mik jelennek meg egy ilyen eseményen.
Szu-22 262285 2012. szeptember 28. 17:32
Válasz erre
Hát én nemtudom mi hogy volt, mindamellett sokótoknak igaza lehet. Én már rég feladtam a harcot magamban arról, hogy keleti technikát lássak többet, be kell érni azzal, hogy gyerekkoromban csak azt láttam. Azért nem kellene a szervezőknek feladni, hogy úgyse jönnek el, így meg sem hívjuk őket(a keleti technikásokat). Ha egy két újdonság, vagy régen látott ritkaság, vagy Old Timer kategória is eljönne sűrűbben ,már megérné nekik, mert sokan lennének kíváncsiak rá!
Külföldi repnapokhoz sajnos nem tudok hozzászólni, mivel annyi pénzünk nincs, hogy kimenjünk külföldre! De ha valaki befizet... :)
Üdv
polomalev 262284 2012. szeptember 28. 17:25
Válasz erre
Témához hozzátartozik a tény, hogy az eredeti elképzelések szerin egy MiG találkozó lett volna 2005-ben, de elmaradt ,mert kevés meghívott MiG jött el
sanyi 262283 2012. szeptember 28. 14:17
Válasz erre
Két F-1-es volt, gondolom meg volt szabva, hogy hipertitkosak, ezért nem lehet őket közelről megnézni. Az egyiket a statikus végébe állíthatták volna, így ha a bemutatóra szánt gép megpistul, odatolják és már repül is - a DC-6-os, Corsair, B-25-ös így volt pár éve. Egyébként én is örültem hogy láthattam a levegőben ezt a gépet, de könyörgöm, tizenéveket kellett várni rá...
Ha meg sem hívják őket, akkor persze nem jönnek. Szu-25 repül ukrán, belorusz, bolgár, orosz színekben - pár éve még macedon is volt. Szu-24 és -27: ukrán, orosz, belorusz. Egyik sem tudott volna eljönni pedig nincsenek messze... Én erre gondoltam, teljesen világos hogy a gyári Szu-35 nem fog eljönni, amikor eszünk ágában sincs venni. Ezt nyugodtan elhiheti mindenki, hogy még nem is gondolnak ezek meghívására, hiszen akkor a piszkos kelet felé kellene nyitni, a nyelvnek pedig már megvan a helye a nyugatnál. Írhat akárki akármit, 14 év repnapos termése megmutatja...
zoli1989 262282 2012. szeptember 28. 13:49
Válasz erre
Hát azért pl. a Mirage F1-et én személy szerint nagyon nem bántam, hogy inkább repült 2 éve...
Ami meg a kiállítását illeti, úgy tudom jött volna egy kétüléses! példány, csak félúton meghibásodott, így csak valamelyik olasz reptérig jutott.

Az meg, hogy a nem férünk el a Szuhoj, MiG, Mil termékei miatt, nem feltétlen a rendezők hibája, hogy ezek a cégek nem látnak vásárlási potenciált Magyarországban.
sanyi 262281 2012. szeptember 28. 11:10
Válasz erre
Az elmúlt 12 év repnapjai alapján tényleg... Nem fértünk el a Szuhoj, MiG, Mil termékei miatt... Mennyi Szu-22, -24, -25, -27, -30 nyüzsgött a betonon, fujjj gusztustalan volt... Vagy esetleg én maradtam le valamiről? Okés, az izraeli légierő nagy show volt de csak pár példa hogy ha már \"nem fogadják el a meghívást\" a keletiek, el lehetett volna csalni egy P-3-ast, ami ritkaság, de mégis sok helyen szolgál, vagy egy Sea Kinget, CH-53-ast, vagy amikor még repült F-104S. Én nem akartam elhinni hogy a Flankert elhívták, bár nem okoztak csalódást hogy az Mirage F-1-est nem lehetett körbemászni, mert nem volt a statikuson... Idiotizmus csúcsa...
Na mindegy, tudom, telhetetlen vagyok, de ha más országok - akik hasonlóan le vannak gatyásodva - olyan gépeket hívnak és kapnak meg, hogy az fogalom, itt szinte ugyanazok vannak. Mondjuk ez a gatyásodás is jó téma, mert tudtommal 80 ezernél már hasznot hoz, annyian pedig egy nap alatt kinn vannak - kinn vagyunk. Hogy egyeseknek nem csöppen? Ez az igazi ok csak épp van kifogásuk és kész.
polomalev 262280 2012. szeptember 28. 11:05
Válasz erre
Szia!
Engem is pont ezek érdekelnének, a lengyelek idén több repnapon repültek Szu-22-essel, bolgár Szu-25 egy helyen volt látható, MiG-21 és Szu-27-es viszont tudtommal sehol NY-Európában. A Rszk MiG egy-egy szlovák és szerb airshown vett rész MiG-29M2-vel. 
Én is egyetértek, hogy nem csak a szervezőkön múlik, hogy ki jön el. Kiváncsi vagyok mennyi F-16-os lesz, ha lesz repnap.
Kferro 262279 2012. szeptember 28. 10:49
Válasz erre
Ha ismernéd a szervezőbizottság tagjait, esetleg kicsit tájékozottabb volnál, ilyen butaságot nem írnál. Elnézést.
sanyi 262278 2012. szeptember 27. 21:27
Válasz erre
Szia!
Így legyen, ezekből megnéznék egy statikus sort, de sajnos kétlem hogy a csomó \"F\" mellett valaki is mer arra gondolni, hogy csúf, beteg és gonosz keleti technikát is meghívjanak...
Szu-22 262277 2012. szeptember 27. 21:23
Válasz erre
Helló!
Olvastátok a legutóbbi Jetfly hírekben, hogy reménykedhetünk(talán tényleg) a jövő évi Kecskemét Airshow-ban? A dátum saccra ugye már megvolt, meg az elrendelése is az esemény megszervezésének!
Remélem időben elkezdik kiosztani a meghívókat, mondjuk: Ukrajna Szu-27, Bulgária Szu-25, Lengyelország Szu-22, Románia Mig-21. Hát igen, voltaképpen mindegyik országnak több esze van mint nekünk, mert értéket becsülnek nagyra.
No aztán egy Mig-29OVT-t sem vetnék meg!
Ti?
Üdv: Józsi 
Szu-22 262276 2012. szeptember 26. 15:07
Válasz erre
Sziasztok!
Sajnos az idén semmilyen megörökítést nem csináltam a Szatymazon bemutatózó An-2-eskről! Esetleg beteszek majd korábban készült képeket a gépekről, de a bemutatóról csak filmet csináltam, amin pont akkor voltunk a parkolóban, amikor az ő bemutatójuk volt, úgyhogy az nemsok! De általában mindenki ááá-zik, amikor a fák fölött, a hátunk mögül feltűnik a három ancsa...
Az alattam :) lévő géppel repült Szatymazon is Zoli. Nemtudom mi az! Esetleg valaki tudja?
Üdv: Józsi
Kamovos 262275 2012. szeptember 9. 21:00
Válasz erre
100_5703
100_5703

Ez oedig a kettő együtt. :)
Kamovos 262274 2012. szeptember 9. 20:59
Válasz erre
100_5702
100_5702

Ezzel pedig, Nádas Tomi tartott bemutatót!
Kamovos 262273 2012. szeptember 9. 20:52
Válasz erre
Szia Tibcsi!

Ma, az általam belinkel repülővel tartott bemutatót Börgöndön.

üdv: kamovos
PETI 262272 2012. szeptember 9. 20:49
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki tudna mutatni képeket, vagy videót erről a szatymazi An-2-es témáról?
Tibcsi 262271 2012. szeptember 9. 20:47
Válasz erre
Scan0005
Scan0005

Kecsón ezzel a pirossal volt Veres Zoli.
Kamovos 262270 2012. szeptember 9. 20:43
Válasz erre
100_5701
100_5701

Szia Szu-22!

Erre gondoltál?
Szu-22 262269 2012. szeptember 9. 19:47
Válasz erre
Helló!
Hát túl vagyunk a Szatymazi repülőnapon! Szerintem tök jó volt! Igazi kis színvonal! A Románok ismét kitettek magukért, és a szatymaziak büszkék lehetnek rá, hogy Kecskeméten még ugyan nem jártak, de náluk már másodjára! Az Ancsák is kitettek magukért, s nem semmi volt a sugárhajtású vitorlázó repülőgép sem, a vitorlázó műrepülésről és a többiről nem is beszélve!
Veres Zoli egy ismeretlen ismerős géppel jött, a nevét ne kérdezzétek, amerikai típus, kétfedelű, és orosz motorral felszerelt. Nekem gyanús, hogy 2003-ban ezzel láttam repülni a Kecskeméti repülőnapon, :) hmmm, most is bőrsapka volt Zolin!
Képeket sajnos nem készítettem, mert nemrég elpusztult a fényképező gépem,, de hamarosan viszem javíttatni! 
Szatymaz büszke lehet rá, hogy évek óta, így most is ingyenes belépéssel tette kellemesebbé ezt a napot is!
Remélem nem voltam itt felesleges...üdvözlettel: Józsi
Szu-22 262268 2012. szeptember 8. 23:15
Válasz erre
Szia!
Évek óta repülik ezt a bemutatót a saját flottájuk 3 gépével! Ez gyakorlatilag áthúzás kötelékben és szembepermetezések sorozata, úgy értem egymással szemben repülve, míg a harmadik közönséggel szemből jön! :)
Üdv
PETI 262267 2012. szeptember 8. 19:30
Válasz erre
Heló! Köszi az infókat! Az An-2 kötelékről lehet tudni valami bővebbet? Köszi! Üdv
Szu-22 262266 2012. szeptember 8. 18:59
Válasz erre
Helóka!
Ugyan nem nemzetközi, de hazai repülőnap a holnapi Szatymazon!
Románia így is eljön: Romániai Sólymok(4xExtra-300) és vitorlázó műrepülés is lessz! Nomeg An-2 kötelék, Veres Zoli.
Ha ráértek :)
Üdvi: Józsi
Sennás 262265 2012. szeptember 4. 15:09
Válasz erre
24dhjc2
24dhjc2
Aeromiting_2012_Ost_11
Aeromiting_2012_Ost_...
as_lybt_001
as_lybt_001
as_lybt_005
as_lybt_005
Airshow-Batajnica-2012-aeromiting-c-27j-spartan
Airshow-Batajnica-...
Aeromiting_2012_Ost_4
Aeromiting_2012_Ost_...
GOR_1846
GOR_1846
natofuckoff
natofuckoff

Szia cenci2.Örülök hogy el tudott menni valaki(én sajnos ithol feküdtem).Jó idő,jó program mi kellhet még.
Én csak ilyen netes képet felrakni.De biztató nem mindenki szeretne az új tenderbe Nato gépeket.
Rumcájsz_52 262264 2012. szeptember 4. 13:42
Válasz erre
Szia Sanyi
Akkor irány 22-23.-án Ostrava, mert ott repülni is fog a B-52! (Csak el ne kiabáljam...!)
Üdv R.
milesChristi 262263 2012. szeptember 4. 13:27
Válasz erre
Akkor csak hajrá! De ez egy repülőnap volt, nem kalandtúra, vagy túlélőtábor. Sok kisgyermekes családot láttam, idősebbeket, vagy épp babakocsis anyukákat, sőt, terhes nőket is. Ők valószinűleg nem igy gondolták a B52, meg a 4km(40..) relációját..
Rumcájsz_52 262262 2012. szeptember 4. 12:39
Válasz erre
Szia HUJBI
Nincs mit megcáfolni, az is benne van, amit írtál, meg valószínűleg pluszként az is, hogy lehet játszani a gép súlyával is. Hátranyilazott szárnnyal igaz, hogy azonos sebességnél kisebb a felhajtóerő, nagyobb állásszög kell, de sokat segít az is, ha a nyilazott szárnyú Szu-22-est kevésbé tankolják fel, mint a nyitott szárnyú géppárját. Ilyenkor persze kissé más lesz a két gép manőverképessége, gyorsulása, de a kötelék tartása a pilótákon múlik, és hát a lengyelek nem kezdők a Szuhojokon!
Üdv R.
sanyi 262261 2012. szeptember 4. 12:37
Válasz erre
Egy B-52 miatt 40km-t is gyalogolnék, nem hogy négyet:) Egyébként a két évvel ezelőtti kecskeméti műsor nálam leküldte a biztosítékot, hogy két és fél óra alatt totyogtuk le a bejáratnál lévő 80métert, mert négy jegykezelő volt összvissz... Addigra persze már ment a műsor...
milesChristi 262260 2012. szeptember 4. 11:35
Válasz erre
Az sem sokat segitett, hogy a cca 20 ezres nézősereget egy 400m-es szakaszon engedték csak a felszállópálya melletti kordonhoz. Mélységben vagy 120-150m, ezen kellett osztozni a statikus sorral, az árusokkal.
A szemét hegyekbe gyúlt, sem elszállítva, sem elég kuka.
A parkolás meg... ehh!

Kecskeméttől egy egész világ választja el, de még Pozsony, vagy Pöstyén mellett sem rúghat labdába szervezés terén.
cenci2 262259 2012. szeptember 3. 20:09
Válasz erre
DSC01056
DSC01056
DSC01060
DSC01060
DSC01062
DSC01062
DSC01063
DSC01063
DSC01064
DSC01064
DSC01067
DSC01067
DSC01069
DSC01069
DSC01074
DSC01074
DSC01075
DSC01075
DSC01077
DSC01077
DSC01078
DSC01078
DSC01099
DSC01099
DSC01112
DSC01112
DSC01113
DSC01113
DSC01118
DSC01118
DSC01119
DSC01119
DSC01120
DSC01120
DSC01124
DSC01124
DSC01127
DSC01127
DSC01149
DSC01149
DSC01142
DSC01142
DSC01158
DSC01158
DSC01100
DSC01100

Én most voltam itt először és nagyon kellemesen csalódtam batajniciában ,nagyon jó volt a felhozatal csak szemetesek és a 2m-es kordon egy kicsit zavaró .
zsury 262258 2012. szeptember 3. 19:33
Válasz erre
Jó kis gyalogtúra volt nekünk is...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61.