<<< Vissza | Tovább >>> |
Sennás | Adatlap | 578169 | 2015. február 8. 15:34 | ||
Sennás | Adatlap | 578168 | 2015. február 8. 15:33 | ||
Planes | Adatlap | 578167 | 2015. február 8. 15:33 | ||
Úgy értettem mindkét oldalon lévő, (Rossz volt a Jobbos -balos kifejezés)de nem értem a szavakon lovaglást a működést szerettük volna elmondani,nemdebár... | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 578151 | 2015. február 8. 13:44 | ||
Ühüm. A rajzot néztem, ott spirálrugónak tűnt... Kösz! | |||||
lucky | Adatlap | 578150 | 2015. február 8. 13:44 | ||
Mutass már egy példát a jobbos- balos laprugóra.. A himbarugózás dupla, mindkét oldalon, de nem tudom elképzelni, hogyan lehet egy laprugóköteget jobbos és balos kivitelben elkészíteni. Hacsak nem úgy, hogy a jobb vagy a bal oldalán van szem, esetleg a hajítása aszimmetrikus. De az utóbbira még nem láttam példát vasúton.Több lépcsős kivitelre már igen. Ebben az esetben nem látom értelmét egy hajlításra igénybe vett elemnél a kétféle kivitelnek. | |||||
lucky | Adatlap | 578149 | 2015. február 8. 13:32 | ||
Úgy van, de az tekercsrugó.:) | |||||
Planes | Adatlap | 578139 | 2015. február 8. 12:40 | ||
Pedig oda van rajzolva... | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 578136 | 2015. február 8. 12:35 | ||
Magyarul itt van egy forgóváz, vagy mi, ami egyrészt kapcsolódik egy vagon aljához, két laprugóköteggel, másrészt 4 kerékhez, laprugó+spirálrugó kombinációval? Elnézést, tökéletesen laikus (gyökér) vagyok a témához. | |||||
lucky | Adatlap | 578134 | 2015. február 8. 12:15 | ||
Én nem látok jobbos-balos laprugót. Olyan laprugót látok, ami mindkét végén van felfüggesztve, és középen terhelve. | |||||
lucky | Adatlap | 578133 | 2015. február 8. 12:13 | ||
Sztem csak kettő. Az első lépcső valóban két elemből áll, de attól még együtt dolgoznak. A királycsap hídja a himba.. | |||||
Planes | Adatlap | 578103 | 2015. február 8. 08:04 | ||
Vagy inkább három lépcsős.Ahogy látszik is, az ágytokon lévő laprugó feltámasztása két spirál rugón nyugszik.A forgóváz keret viszont a királycsapszeg hídjához csatlakozik ugyancsak egy pár (jobbos -balos) laprugóval. Üdv.! Eses Sándor | |||||
lucky | Adatlap | 578089 | 2015. február 7. 20:46 | ||
Kétlépcsős rugózású személykocsi forgóváz. Az első lépcső a keréknél, a második középen a himbán található. A kettőt a forgóvázkeret kapcsolja össze. A kétféle rugó típust azok eltérő karakterisztikája miatt építhették be. Na meg azért mert a laprugónak van némi lengés csillapító hatása. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 578075 | 2015. február 7. 17:53 | ||
lacipapa | Adatlap | 578069 | 2015. február 7. 17:09 | ||
Van sok féle, a 29.oldaltól, vannak az amcsik.Gőzösök,dízelek,vagonok. | |||||
Sennás | Adatlap | 578064 | 2015. február 7. 16:39 | ||
Lehet én nem tudok itt rendesen keresni de egy mozdonyt találtam(gyönyörű) amúgy. | |||||
lacipapa | Adatlap | 578061 | 2015. február 7. 16:12 | ||
Hát,ha ilyet pont nem is,de USA járművek vannak a V...n!Mozdonyok,vagonok. | |||||
Sennás | Adatlap | 578059 | 2015. február 7. 15:11 | ||
Sennás | Adatlap | 578048 | 2015. február 7. 10:26 | ||
Ha mákod van valahova beengednek körbefotózni. hbweb.hu/iparvasut/a21.htm | |||||
Sennás | Adatlap | 578047 | 2015. február 7. 10:17 | ||
Sennás | Adatlap | 578046 | 2015. február 7. 10:11 | ||
Mi a szart csinál ez? DB Class Köf III. | |||||
Sennás | Adatlap | 578045 | 2015. február 7. 10:10 | ||
lacipapa | Adatlap | 578044 | 2015. február 7. 10:05 | ||
Igeeen!Köszi.Még egy kérdés az utólsó képen lévőnek,mi a 'neve'?140913-as kép. | |||||
Sennás | Adatlap | 578041 | 2015. február 7. 09:01 | ||
Sennás | Adatlap | 578040 | 2015. február 7. 08:58 | ||
Sennás | Adatlap | 578039 | 2015. február 7. 08:52 | ||
Igen.Elméletileg Kalocsai olajvonat. | |||||
lacipapa | Adatlap | 578038 | 2015. február 7. 08:45 | ||
Szervusz! Köszönöm szépen.Úgy látom,hogy ezt a mozdonyt lehet kapni 1:87-ben is.Persze a részletek nagyon jók lennének.Ez a szerelvény hazai lenne,vajon? Üdv,Laci | |||||
Sennás | Adatlap | 578037 | 2015. február 7. 08:36 | ||
Sennás | Adatlap | 577891 | 2015. február 4. 16:25 | ||
Szia.Nem lehet ez a 004 gép forgóváza?A 99 jun baleset után átszállították Tapolcára és ott fényképezték le ezt.Az tudott a gépet 99'ben selejtezték a többi főbb alkatrészeket még ott a helyszínen "kibelezték". | |||||
att2 | Adatlap | 577860 | 2015. február 4. 00:18 | ||
Amikor még volt fűtőház Tapolcán. Mit csináltak a forgóvázzal? Mi lett a Nohab forgóvázával? Javították, vagy már szedték szét amennyire lehetett? | |||||
Sennás | Adatlap | 577853 | 2015. február 3. 21:52 | ||
Sennás | Adatlap | 577793 | 2015. február 3. 14:18 | ||
Szia att2! Mi újság sikerült az emberkével felvenni a kapcsolatot?Árul még egyáltalán valamit? | |||||
lucky | Adatlap | 577777 | 2015. február 3. 10:32 | ||
Egészen pontosan EÉVB. Egyesített Éberségi és Vonatbefolyásoló Berendezés. Vasútőrült! Azért remélem tudod mi a vegyesvonat. Bár már régen nem szerepel az F1-es utasítás pontjai között. Röviden: olyan vonat amiben nem áruként küldött személy és teher kocsik vannak. Vagyis személy és teherszállításra egy időben használták. A személyszállító vonatokba besorozott poggyászkocsi személykocsinak számít. A kocsik sorrendjére az út közbeni tolatás volt a meghatározó, ill a fűtési idény. Ha a teherkocsikat útközben le kellett akasztani a személykocsi ment a gép után, ha fűteni kellett akkor is. | |||||
lacipapa | Adatlap | 577754 | 2015. február 2. 20:08 | ||
Így már tiszta,köszönöm. | |||||
Planes | Adatlap | 577753 | 2015. február 2. 20:03 | ||
Vonat befolyásoló.A MÁV rendszerű jelfelvevő biztonsági rendszer,ami a mozd.vezezetőt felülbírálja ,vagy helyettesíti ,ha elalszik:-)) | |||||
lacipapa | Adatlap | 577731 | 2015. február 2. 16:36 | ||
Köszi,mi az a VB? | |||||
Planes | Adatlap | 577730 | 2015. február 2. 16:12 | ||
Szia Laci!Két éve voltak nálunk VB beépítésre,egy kolega szokott fotózni,megkérdezem,megoszthatom -é. | |||||
vasútörült | Adatlap | 577694 | 2015. február 2. 09:07 | ||
Az biztos, hogy rengeteg apró eltérés van az altípusok között. Pl : nem is látszik a motor csere, de kipufogó, hűtőrács stb átalakítása sokat elárul. | |||||
lacipapa | Adatlap | 577692 | 2015. február 2. 08:17 | ||
Szervusz Sanyi! Jó lenne képen látni a külsejüket,hogy mennyiben különböznek a kapható modellektől. Laci | |||||
Planes | Adatlap | 577690 | 2015. február 2. 06:01 | ||
A V-100 al kapcsolatban pontosítanék: a győri illetőségű LCH (Logistich Center Hungaria)tulajdonában vannak,és a Magyar o.-on működő Német cégeket hivatott kiszolgálni.Győr-Szentgotthárd-Kalocsa stb. Ezek remotoros gépek,nem az eredeti Maybach motor hajtja,hanem MTU(mellesleg ugyan az, mint a Merkavákat, csak más segédüzemmel,és szoftverrel) És ahogy lenni szokott, a külsején is van változás,fényszórók ,hűtő maszk stb. Üdv.! Eses Sándor | |||||
ChevyG | Adatlap | 577686 | 2015. február 1. 22:36 | ||
Köszönöm a segítséget! Megfertőződtem!:) üdv! | |||||
vasútörült | Adatlap | 577595 | 2015. január 31. 23:45 | ||
Megpróbálok fotózni ha látom. | |||||
lacipapa | Adatlap | 577594 | 2015. január 31. 23:40 | ||
Köszönöm neked is.Lassan gyűlnek az infók!Hála nektek! | |||||
vasútörült | Adatlap | 577593 | 2015. január 31. 23:34 | ||
Szia! Nálunk Tatabányán is szokott állni, és vegyes vonatot nyitott vagonok szén és faszállítmánnyal, zárt vagonokat és néha tartálykocsit szokott húzni az oroszlányi vonalon. Elvileg bármilyen vagont tehetsz mögé mert állomási tartalékként mindenfajta tolatásba bevonhatják. | |||||
lacipapa | Adatlap | 577592 | 2015. január 31. 23:29 | ||
Nagyon megköszönöm,ha meg teszed.Azt meg tudod mondani,hogy milyen szerelvényeket ráncibáltak vele?Mert a következő nyugdíjból valamilyen vagonokat (2-3db) is szeretnék neki venni.Nemsokára lesz a szüli napja,ezekkel lepném meg.Én SHELL-es tartály vagonokra,vagy MOL-osra gondoltam.SHELL-eseket láttam a V...n. | |||||
lacipapa | Adatlap | 577591 | 2015. január 31. 23:24 | ||
Nagyon megköszönöm,ha meg teszed.Azt meg tudod mondani,hogy milyen szerelvényeket ráncibáltak vele?Mert a következő nyugdíjból valamilyen vagonokat (2-3db) is szeretnék neki venni.Nemsokára lesz a szüli napja,ezekkel lepném meg.Én SHELL-es tartály vagonokra,vagy MOL-osra gondoltam.SHELL-eseket láttam a V...n. | |||||
att2 | Adatlap | 577589 | 2015. január 31. 23:19 | ||
Azt elfelejtettem, hogy többnyire zárt, eltolható oldalfalú kocsikat, autószállító kocsikat, konténer vonatokat cibálnak. Valamint még egy apróság az eltérések között a homlokfalon lévő hűtőrács teljesen megváltozott a V100-ashoz képest. | |||||
att2 | Adatlap | 577588 | 2015. január 31. 23:15 | ||
Lacipapa! Itthon 469-es sorozat alatt futnak. Első ránézésre ami különbözik, az a fényszórok helye, a régi V100-astól eltérően az ütközővel egy magasságba kerültek kialakításra a lépcsők elött. Továbbá végig vannak kapaszkodók a gép oldalán, és a tolatást megkönnyítendő kisebb ablakok kerültek a fülke elejére a vezetőoldalon. Gépészetileg nem tudom van-e különbség. Google-n vannak képek szépszámmal, BR 295-re keress rá. Ha lesz rá alkalmam körbelövöm neked, és elküldöm a képeket! | |||||
lacipapa | Adatlap | 577571 | 2015. január 31. 19:38 | ||
Mondasz valamit!Nálam az eladás általában azért történik,mert közben rá jövök,hogy ez mégsem az,de ritkán adok el. | |||||
lacipapa | Adatlap | 577570 | 2015. január 31. 19:35 | ||
Szervusz! Köszi ,végre valami jó hír!Tehát ami modellben fellelhető,lehet belő alakítani.Hol találok ezekről fényképet,amin látszanak a jelzéseik,esetleg,hogy miket cibálnak? | |||||
att2 | Adatlap | 577569 | 2015. január 31. 19:28 | ||
Lacipapa! V100-as bizony itthon is van, a DB Schenker Kft tulajdonában. Győri illetőségű a cég, a kikőtőbe, illetve átépítések gyanánt találkozni lehet vele. Székesfehérváron rendszeres vendégek voltak mint kitoló gépek éjjelente. Igaz ezek a gépek némi nemüleg eltérnek a régi, igazi V100-asoktól. De a képekből kivehető minden szinte. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Ez pedig ma Miskolcon.Gondolom festeni viszik.