/ Fórumok /

Boltok

Makett- és modellb<ok kis hazánkban, és a nagyvilágban
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46.
TAMÁS78 96317 2012. szeptember 7. 18:26
Válasz erre
Ennyi erővel legyen a fizetése 0, mert az infrastruktúra elvitte a pénzt. Ez szerintem nem reális megközelítés.
Gabusch 96316 2012. szeptember 7. 18:24
Válasz erre
Az EÜ nincs is túlfizetve. Szemben az IT-szektorral. :)

De viccen kívül: te mennyiért vállalnád, hogy ha kapsz egy e-mailt a nap bármely szakában, munkaszüneti nap is, fél órán belül átvezeted a szükséges módosításokat?
Freddy 96315 2012. szeptember 7. 18:07
Válasz erre
\"Ezektől az összegektől én csak ugrottam fejben egy hátraszaltót. Magyarországon egy naponta x életet megmentő sebészprofesszor sem ér ennyit.\"

A naponta x életet megmentő sebészprofesszor ,,árába\" számold bele a naponta x életet megmentéséhez szükséges műszerek és infrastruktúra fenntartási díját is. Úgy kijön.
TAMÁS78 96314 2012. szeptember 7. 17:56
Válasz erre
Ezektől az összegektől én csak ugrottam fejben egy hátraszaltót. Magyarországon egy naponta x életet megmentő sebészprofesszor sem ér ennyit.
Gabusch 96313 2012. szeptember 7. 17:46
Válasz erre
Én sem létezem. :)

A tájékoztatást a Facebookon elintézték, ha jól értem.

A honlap, az már egy másik kérdés. Ott már nem csak az ő kompetenciájuk.
Tegyük fel, hogy webmesteren keresztül történik! Ha én vagyok a webmester, akkor mondjuk a következő árakat szabom: heti egyszeri módosítás: 20 eFt. Napi egyszeri módosítás munkanapokon az esti/éjjeli órákban: 150 eFt, munkanapokon óránkénti frissítés 10-18 óra között 250 eFt, ugyanez félóránként 500 eFt. 24*7-ben kell ugyanez, akkor szorozzuk meg az összegeket néggyel.

Az utolsó két opció lehetőséget ad arra, hogy a kézzel naprakészen tartott raktárkészlet viszonylag naprakész legyen a honlapon is. Csak kicsit drágán, bár szerintem nem is adtam meg olyan égbekiáltóan meredek árakat. (Gondolj bele, hogy 7*24 esetén folyamatos rendelkezésre állás kell, rossz esetben se éjjeled, se nappalod).
halaci 96312 2012. szeptember 7. 17:40
Válasz erre
Maradjunk annyiban, hogy
a) örülnék, ha építőipari kivitelező, webmester és mindenki más halál pontosan, határidőre dolgozna
b) megrendelőként ezt igyekszem is érvényre juttatni, kivitelezőként betartani
c) ha a saját időmről van szó, akkor a fentieket fenntartva nem ideákból indulok ki, hanem a napi valóságból, vagyis nem feltételezek és elvárok, hanem érdeklődök, mert a jogos felháborodásom nem kárpótol a saját magam hülyesége/lustasága miatt elvesztegetett időért.

Még egyszer: jó lenne, ha a neten valóban aktuális információk lennének. A FB sem kötelező penzum (bár megnézni úgy is lehet, ha nem vagy regisztrálva). Én azt láttam, hogy a Replicás srácok ami rajtuk múlt, a saját hatáskörükben megoldható volt, azt megtették, hogy az érdeklődőket tájékoztassák. Az előzmények és a körülmények ismeretében ezért éreztem túlzónak a reagálást, különös tekintettel arra, hogy valóban nincs pontos, napra számon kérhető dátum a nyitáshoz a weblapon. De azt hiszem, tényleg nem érdemes tovább ragozni a témát, mindenki magának levonja a neki lényeges tanulságokat.
TAMÁS78 96310 2012. szeptember 7. 16:29
Válasz erre
Akkor én nem is létezem. :)

Itt két különböző dologról beszélünk. Szerintem senki nem teszi felelőssé a Replica tulajdonosát, dolgozóit az esetleges csúszásért, valszeg nem rajtuk múlt. Az ő felelősségük az erről történő tájékoztatás, még ha külsős webmesteren keresztül intéződik is.

Más: \"emberi erővel\" nem lehet naprakészen tartani egy raktárkészletet? Tehát, amikor eladom a boltban/becsomagolom a megrendelőnek, lemínuszolom a készletből. Dolgoztam kereskedelemben az ősidőkben, még papíron csináltuk mindezt, és nem napra, hanem órára vagy percre készen meg tudtam mondani, miből mennyi van.

Lehet, hogy most kicsit a Replicán verjük el a port sok más kollégájuk esetleges nemtörődömségéért, trehányságáért is, de tény, hogy bár egy-egy vásárlás sokszor rendben zajlik, hosszútávon nehéz olyan üzletet találni, ahol megfelelő lenne a hozzáállás.
Gabusch 96309 2012. szeptember 7. 15:52
Válasz erre
A határidőben neked teljesen igazad van, de vegyük észre, hogy amennyiben ez nem tőled függ, akkor a fejed tetejére is állhatsz, akkor sem fogod tudni tartani.

Azt elvárni, hogy az alvállalkozók munkájáért a megrendelő vállaljon felelősséget, Magyarországon erős naivitásra vall.

Az \"üzletmenethez\":
Valóban lehet írni olyan webes alkalmazást, ami rálát a raktárkészletre, sőt, az on- és offline vásárlások fényében változtatgatja is, csak meglehetősen költséges. Minthogy az itt megnyilatkozó T. tagság jelentős része (beleértve önmagam is) néhány ezer Ft nyereségért képes inkább a Távol-Keletről rendelni, nehezen tudom elképzelni, hogy az ezzel járó többletköltséget rá lehessen terhelni a vásárlókra.

Nyilván azért van a Facebook profil is, mert tudják, hogy a webes szolgáltatásuk nem naprakész (pláne, ha nem nem ők menedzselik, minthogy az is egy szakma valahol), míg a Facebookra minden hülye képes posztolni. Nyilván azért ilyen népszerű, hogy állítólag aki nincs fent rajta, az nincs is. :]
mookush 96308 2012. szeptember 7. 14:57
Válasz erre
Telefonálni kellett volna :D
Viccet félretéve, engem úgy neveltek / tanítottak, hogy a határidő az határidő, amit megígérek, az legyen is úgy...
Egyébként ez a \"vita\" kezd értelmetlen lenni (igazából mindig is az volt), mert mindenkinek mások az elvárásai... én elvárom a pénzemért a megfelelő hozzáállást... mások meg nem. De hát: \"együnk sz@rt - több milliárd légy nem tévedhet\" :D
TAMÁS78 96307 2012. szeptember 7. 14:47
Válasz erre
Én meg egyszer Ausztriában jártamban láttam egy tahó osztrákot, aki a kocsijából menet közben kidobta a szemetet az út mellé. Úgy hurrá, hogy itthon is százezrek hajigálják!
Varjúbácsi 96306 2012. szeptember 7. 14:35
Válasz erre
Szia Taylor2!
Laci a \"szeptemberi második MUNKANAPOT említette posztjában! Szeptember 3.-a hétfő a MÁSODIK munkanap volt, mivel szeptember elseje szombatra esett, és az bizony sok helyen munkanap!
Ki nem olvas figyelmesen!
Varjúbácsi 96305 2012. szeptember 7. 14:30
Válasz erre
Nem tudom szerinted Ausztria normális ország e, de ott is többször előfordult, hogy a makettbolt (Modellbaustube, Döblinger hauptstrasse) internetes oldala bőven nem fedte a valóságot, és csak akkor derült ki, amikor a helyszínen pofára estem.
mookush 96304 2012. szeptember 7. 14:05
Válasz erre
\"Aki már dolgozott külsős web karbantartó céggel, az pontosan tudja, hogy (akár csak az építőiparban) a határidő nem a legerősebb oldaluk. Lehet, hogy már egy hete ott van a webmesternél a frissítési igény,\"
Egy normális országban ők lennének igen gyorsan munka nélkül... de ha mindenkinek mindig megengedjük a határidők lesz@rását, akkor oda jutunk, ahol most vagyunk :D
Taylor2 96303 2012. szeptember 7. 13:53
Válasz erre
Kedves Laci

A posztodból látszik, hogy nem olvastad el figyelmesen amit írtam. Ha már a kötekedésnél tartunk, nem szeptember második hanem harmadik napján mentem,és már írtam is hogy előfordulhatnak csúszások egy felújítás alatt, de ahogy az előttem szóló is mondta (Tamás78), elvárnám hogy erről értesítsenek engem mint potenciális vásárlót a hivatalos honlapon. És ahogy már azt is mondta, minek van HIVATALOS oldaluk, ha másik kettőt kell nézni, és innen onnan kell összevágni az információkat.
TAMÁS78 96302 2012. szeptember 7. 12:33
Válasz erre
Ja, és én pl. fészbúkot soha nem nézegetek. Miért van egy üzletnek honlapja, ha egész másutt kell kinyomozni a fontos információkat?
TAMÁS78 96301 2012. szeptember 7. 12:32
Válasz erre
Ne bántódj meg, Laci, de ez Magyarország. Azt toljuk le, akinek igénye lenne arra, hogy a kereskedő (akinél szeretné a pénzét elkölteni) pontosan informálja az érdeklődőket a nyitás időpontjáról. Ennek úgy kellene magától értetődő evidenciának lenni, mint hogy az elejtett tárgyak lefelé esnek.

És nem az a kérdés, okos dolog-e odatelefonálni. Természetesen igen. A kérdés az, jól van-e így, hogy oda kell telefonálni? Szerintem nem.
halaci 96300 2012. szeptember 7. 11:57
Válasz erre
Potyára menni valahá valóban szívás. Viszont:

1. A posztodból látszik, hogy a második szeptemberi munkanapon mentél. Bocsáss meg, de aki annyira nem ezen a világon él, hogy egy felújításnál eszébe sem jut, hogy ott csúszás lehet, az fizeti a tanulópénzt.
2. Ahogy már más is írta, ha annyira kiszámított az időd, külön tervezést igényel, akkor máskor telefonálj oda. Bárhova, mert lehet olyan váratlan dolog, ami miatt az általános nyitva tartás nem él.
3.\"Ha véletlenül nyitva lettek volna, engem néznek hülyének, hogy nem tudok olvasni.\" - így viszont magadból csináltál hülyét, hogy potyára mentél. Enegem még senki nem hülyézett le, ha telefonon érdeklődtem, érvényesek-e még a neten lévő információk.
4. Nem hiszem, hogy a srácok maguk buzerálják a honlapot. Aki már dolgozott külsős web karbantartó céggel, az pontosan tudja, hogy (akár csak az építőiparban) a határidő nem a legerősebb oldaluk. Lehet, hogy már egy hete ott van a webmesternél a frissítési igény, csak éppen nem ért rá, mert úgy is még augusztus volt.
5. Itt a fórumon is szerepelt, hogy 10-én nyitnak. A saját FB oldalukra (amire maguk is tudnak posztolni) szintén kirakták.
6. Nem tisztem védeni őket, de a teljes árukészlet visszaköltöztetése közben elképzelhető, hogy nem a webmester cseszegetése volt a legfontosabb dolguk.

Ez nem zárja ki, hogy lehettek/lehetnek dolgok, amit rosszul intéznek, vevők, akiket nem megfelelően kezelnek.
Zsola 96299 2012. szeptember 6. 17:18
Válasz erre
Az alábbi vitához csak annyit tennék hozzá,hogy én személy szerint mentem volna a héten pl. festékért,de benéztem ebbe a topikba,és láttam írta valaki hogy szeptember 10 körül elképzelhető hogy nyitnak. És jó döntés volt ide benézni,mert ugye nem volt konkrét dátum kiírva a weboldalukon,jobb ha tájékozódok mielőtt feleslegesen utazok oda-vissza 2 órát...
Utolsó mentsvárként még megnéztem Facebook oldalukat hogy a mi szitu,és voila ott voltak a friss képek arról hogy még csak most bútoroznak vissza.(megjegyzem a FB oldalukat az is meg tudja nézni aki nem regisztrált,ugyebár)
Ezek után nyugodt szívvel dőltem hátra és úgy döntöttem hogy bár azt írták a webshop továbbra is üzemel-de látva a bedobozolt cuccokat és az ilyenkor szokásos úgymond káoszt-nem megyek be és nem is rendelek semmit amíg vissza nem költöztek. Ez egyszerűbb nekem is,nekik is.
Amon 96298 2012. szeptember 6. 14:48
Válasz erre
Ez így van! Sajnos...
Meg az ingerküszöb is a béka alatt van.
Amúgy még külföldön is tőlünk nyugatabbra. Be vannak fásulva az emberek. Még a Franciák tartják magukat. Az Angol az meg Angol marad :)   
notarius 96297 2012. szeptember 6. 14:24
Válasz erre
Persze, a tőkerősség jelentős különbség, de éppen ezt lehetne ellensúlyozni a személyesebb hozzáállással. Ez pedig tulajdonképpen itthon majdnem minden boltban - nemcsak makettboltra gondolok itt - teljesen hiányzik.
Amon 96296 2012. szeptember 6. 14:19
Válasz erre
Oda vissza lehet dobálni a labdát. Az emailezésedben igazad van, idejükből kitelik!
A személytelen és nagyobbal az a gond, hogy van 1 olyan tőkéjük ami sokszorosa 1 kis bolténak, így tudnak mind keresett és kevésbé keresett készleteket is raktáron tartani max idővel korrigálnak az árakon. Őszintén szólva börzén kívül szerintem, ha 1 éve járhattam makettboltba mivel se időm se energiám. Mindent rendelek. Azért a netes korszak előtt meg csak boltok voltak és abból \"főztünk\" ami volt. Ma azért picit más.

  
-\"hogy beraksz valamit a kosárba (amit készleten látsz), kifizeted, majd a \\\"bolt\\\" ebből a pénzből megrendeli, amit raktárkészletként tüntet fel.\" Én ilyenbe a Luckynál futottam bele. 

A pénztáros dologgal kapcsolatban, hogy baromira türelmetlenek vagyunk és most azonnal kell minden... 
Max ha összefutunk valahol megtárgyaljuk.
notarius 96295 2012. szeptember 6. 13:25
Válasz erre
Hmmm, szerintem meg ez a normál üzleti mentalitás része lenne, ami inkább elvárható egy kisebb boltnál, mint egy személytelen nagyobbnál. És pont ezért vesztik el az ügyfeleiket, mert lesz***ák őket, holott pont a vásárló fog elpártolni tőlük, hiszen mindent ezer helyen meg lehet venni ma már. Ha meg nincs készlet, vagy nem tud beszerezni valaki valamit, akkor bőven belefér a láblógatás mellett egy elnézést kérő mail bepötyögése. Az meg végképp nem kereskedelem az én szememben, hogy beraksz valamit a kosárba (amit készleten látsz), kifizeted, majd a \"bolt\" ebből a pénzből megrendeli, amit raktárkészletként tüntet fel. Szerintem.
A sorbaállásos hasonlatod nem igazán értem hogyan került ide.
mookush 96293 2012. szeptember 5. 15:48
Válasz erre
\"Egy Hannast, Hobbyeasy ne hasonlítsunk 1 országos makettbolthoz aminek relatíve komoly készlete is van.\" Elég szégyen, hogy lassan nincs is több makettbolt.
\"A kelet-európaiakra jellemző ez a fajta türelmetlenség\" bocs, de prémium áras termékekért elvárom a normális kiszolgálást / információkat.
\"ameddig úgy nem tudsz a sorba beállni(Tesco, Spar...)\" nem emlékszem, mikor álltunk utoljára együtt a sorban... de nem szoktam morogni. :D
Amon 96292 2012. szeptember 5. 15:29
Válasz erre
Egy Hannast, Hobbyeasy ne hasonlítsunk 1 országos makettbolthoz aminek relatíve komoly készlete is van. Vagy csak eddig mázlim volt. 
Másik, meg ha külföldi bolt átalakít ott is simán benne van a csúszás még sem feszítik őket keresztre. Mondjuk 1 multi meg más szitu össze se hasonlítsátok, még véletlenül sem.
Más: A kelet-európaiakra jellemző ez a fajta türelmetlenség. Minden téren, ameddig úgy nem tudsz a sorba beállni(Tesco, Spar...), hogy ne morogj addig miért várod el a másiktól a türelmet és a lojalitást, pontosságot... 
Amon 96291 2012. szeptember 5. 14:53
Válasz erre
Igen ha oldószeres, vagy flakonos, vizes mehet. Meg alap esetben oldószeres is ha a csomag cargo gépen van és nem utas szállítón. Meg persze UN-es csomagolás... 
notarius 96290 2012. szeptember 5. 14:50
Válasz erre
Küldenek festéket is csak a légipostát kell ebben az esetben elkerülni.
notarius 96289 2012. szeptember 5. 14:49
Válasz erre
Egyet kell, hogy értsek. :)
Messze vagyunk attól, hogy valaki naprakész honlappal rendelkezzen. Attól még messzebb, hogyha véletlenül mégsincs a készleten jelzett cucc, akkor azonnal jelezze, utánrendelje, és a saját költségén külön küldje. Pl. a Hannants ezt megteszi a kelet-európai ismeretlennek is.
Gabusch 96288 2012. szeptember 5. 14:33
Válasz erre
De addig, amíg nem élsz, addig sajnos kénytelen vagy tudomásul venni a helyi állapotokat és felemelni a telefont, ha nem akarsz pofára esni.
Arról nem beszélve, hogy ha ennyire kiszámított az időd, ahogy Taylor érzékelteti, minden körülmények között célszerű érdeklődni, mert bármi megeshet, csőrepedéstől bombariadón át betegségen/szabadságon keresztül mezei áruhiányig. Az összes előbbi esetben lyukra fut az ember.
Meriferi 96287 2012. szeptember 5. 14:20
Válasz erre
Sziasztok!

És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy évszámot ki sem írtak, így akár 2013-tól akármeddig terjedhet.

Sajnos már nagyon válogatni sem tudsz a boltok között. Internetről festéket nem igazán tudsz rendelni, mert festéket postán nem küldenek.
mookush 96286 2012. szeptember 5. 14:16
Válasz erre
Az a baj, hogy ha egy boltos teszi a dolgát (időben küldi a csomagot, rendben tartja a készletet, felveszi a telefont) az már akkora csoda, hogy mindenki egyből agyondicséri... pedig ezek csak az elvárható minimum dolgok. Sajnos kis hazánkban a kereskedői mentalitás olyan, amilyen... sok $ kell és azonnal, a vevő meg akkor is vásárol, ha csak kényszerből teszi (mert nincs konkurencia / verseny).
TAMÁS78 96285 2012. szeptember 5. 14:07
Válasz erre
Ez szerintem nem életkorfüggő. Taylorral egyetértésben (legalábbis gondolom) én is szeretnék egy, mondjuk Svájchoz hasonló precizitással működő országban élni.

És ha kereskedő lennék, sokkal gondosabban tájékoztatnám a reménybeli vevőimet.

Mi itt szépen, kultúráltan belenyugszunk, hogy minden így működik. Soha nem is fog másképp, hacsak nem rosszabbul.
Varjúbácsi 96284 2012. szeptember 5. 13:00
Válasz erre
Szia Taylor!
Látom az adatlapodon, hogy nem tartozol az idősebb generáció tagjai közé. Rá fogsz majd jönni, hogy ha nem fenyeget milliós kötbér, a határidő csak egy olyan fogalom, amit odaírnak, de nem nagyon tartanak be. Természetesen tisztelet a kivételnek. 57 év alatt a nekem dolgozó iparosok, vállalkozók közül sajnos egy kezemen meg tudnám számolni a határidőt betartókat.
Az, hogy szeptemberben várnak mindenkit, annyit jelent, hogy a 20 munkanap közül bármelyiken nyithatnak. Ha az értesítésen a szeptember 3 szerepelt volna, jogos lenne a kifogásod.
Gabusch 96283 2012. szeptember 5. 12:40
Válasz erre
\"Véleményem szerintem egyáltalán nem túlzóak az elvárásaim,\"

De. :) A szeptember 30 napos, azaz, ha nincs konkrét dátum kiírva (Nyitás: szeptember 3-án), nyugodtan belefér egy 15-e körüli nyitás is. Tehát tényleg jobb lett volna, ha felhívod őket.
Taylor2 96282 2012. szeptember 5. 11:56
Válasz erre
Véleményem szerintem egyáltalán nem túlzóak az elvárásaim, persze egy felújítás alatt előfordulhat csúszás, de arról értesíteni kéne a vásárlókat.

Ezen kívül, hogy miért nem telefonáltam oda ?
1. Mert ha az van ki írva hogy szeptemberbe ismét várnak mindenkit, fel se merült bennem, hogy még nem lesznek nyitva.
2. Ha véletlenül nyitva lettek volna, engem néznek hülyének, hogy nem tudok olvasni.
3. Minek van az oldaluk, ha nem képesek értesíteni az embereket, ha változás történik.

Persze, nem dőlt össze a világ, de dolgozó ember vagyok, és nem érek rá akármikor elmenni oda, ezért is fontosak lennének a pontos információk.
mookush 96281 2012. szeptember 5. 10:08
Válasz erre
Látom, nem érzed az iróniát :D
gabes 96280 2012. szeptember 5. 10:07
Válasz erre
Már miért lennének azok?

\\\"Móricz Zsigmond körtéri üzletünk felújítás miatt augusztusi hónapban zárva tart.
Szeptemberben ismét várjuk önöket megújult üzletünkben.\\\"
Amon 96279 2012. szeptember 5. 09:58
Válasz erre
Mondjuk, ha felhívod őket előtte, hogy mizu-mizu-mizu?
Még szám is van fent a honlapon szép kék nagy számokkal: 06-70 611-98-72.
TAMÁS78 96278 2012. szeptember 5. 09:38
Válasz erre
\"vagy rossz országban vagy\"

Ez itt a kulcsmondat.
Varjúbácsi 96277 2012. szeptember 5. 08:24
Válasz erre
Szia Taylor2!
Talán itt több infót találsz róluk:
www.facebook.com/
Ismervén a magyar vállalkozók határidőtartási képességét, szerintem az elvárásaid kicsit túlzóak.
mookush 96276 2012. szeptember 4. 17:40
Válasz erre
Taylor2,
Kissé túlzóak az elvárásaid (vagy rossz országban vagy). :D
Taylor2 96275 2012. szeptember 4. 17:19
Válasz erre
Sziasztok!

Már augusztusban el akartam menni a Replica makettboltba, ami Budapesten van.
De szerencsére még akkor megnéztem a honlapjukat, ahol ez állt és még áll most is :

\"Móricz Zsigmond körtéri üzletünk felújítás miatt augusztusi hónapban zárva tart.
Szeptemberben ismét várjuk önöket megújult üzletünkben.\"

Így úgy döntöttem, hogy akkor, nincs más választásom, majd szeptemberben el megyek. Tegnap szeptember 3-án, el is mentem, de meglepetésemre az üzlet még mindig felújítás alatt áll. Az üzlet ablakára is ki van téve egy papír, melyen ugyan úgy leírják, hogy szeptemberig zárva vannak. Ahogy benéztem az ablakon még üres volt a bolt, a maketteket még sehol nem láttam.

Úgy vélem, hogy nincs azzal gond ha mondjuk csúszik a felújítás, de mivel ők \"belőlünk élnek\", szerintem megtisztelhetnének annyival, hogy értesítenek minket ha csúszik a nyitás, mivel senkinek nincs kedve potyára utazgatni...

Csalódtam bennük...
http://replica.hu/
Regal 96274 2012. augusztus 31. 15:51
Válasz erre
ÁÁÁ:-)
Látom emlékszel a régi nagy álmomra, de ha ennyit költök egy figurára, az asszony ágyelőt csinál belőlem:-)
Azt hiszem komoly bajba kerülök, ha elmegyek oda:-)
Luthor 96273 2012. augusztus 31. 15:21
Válasz erre
Regal 96272 2012. augusztus 31. 15:20
Válasz erre
Köszi Luthor!
Ezt ki nem hagynám, hisz ismersz.
Ezt kapd ki:-), ilyenre szükségem lesz:-):forbiddenplanet.com/69830-star-wars-t-shirts-stormtrooper-costume/
Luthor 96271 2012. augusztus 31. 15:15
Válasz erre
Ez nem ééér! Eszembe jutnak a főiskolás évek, amikor én is meglátogattam a RAF múzeumot. Makettekért viszont a Forbidden Planet-be mentem (Aliens-es cuccok), megnézem, megvan-e még. Meg bizony:
forbiddenplanet.com/
Persze itt a lényeg a sci-fi, de ha ott jársz, érdemes benézni...
Regal 96270 2012. augusztus 31. 14:48
Válasz erre
Szia András,

Köszönöm az elérhetőséget, nem is tudtam, hogy a Hannanats székhelye ilyen közel van Londonhoz:-)
ÜDvözlettel,
Regal
Varjúbácsi 96269 2012. augusztus 31. 11:32
Válasz erre
A Hannants a hendoni RAF múzeum után.
Unit 2, Hurricane Trading Estate
Grahame Park Way, Colindale,
London, NW9 5QW
Ez a legnagyobb.
Regal 96268 2012. augusztus 31. 10:05
Válasz erre
Sziasztok,

Londonban nem tud valaki valami klassz makettbotot?
Előre is köszönöm a segítséget,
Üdvözlettel,
Regal
bercsi 96267 2012. augusztus 30. 20:46
Válasz erre
Az f*sza... Hétvégén már építgetni szerettem volna :(
Na mind1, holnap még \"csak\" péntek lesz, bármi megtörténhet :D
Marv85 96266 2012. augusztus 30. 20:33
Válasz erre
Én elhiszem, hogy költöznek meg minden... De oda írták, hogy a webshop az üzemel.
Mégis, rendeltem tőlük festékeket és a pancserek 5 ből négyet küldtek és abból is kettő nem is az a szín volt amit rendeltem. jah és nekem is b@szogatnom kellett, hogy egyáltalán küldjék már el... a levelemre sem válaszoltak miután panaszoltam a hibájukat... ennyit róluk.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46.