/ Fórumok /

Motorok

A kétkereküek világa
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121.
Luki66 297169 2009. május 22. 19:25
Válasz erre
Zsolti1537 297168 2009. május 22. 14:47
Válasz erre
Na, elveszett és megkerült. Egyből az ágy alatt kellett volna keresnem, persze, hogy oda alá gurult be.
Zsolti1537 297167 2009. május 22. 12:22
Válasz erre
Sziasztok !

Pechem van, beütött a krach szokász szerint. ZZR 1.4es makettem készülte közben a hátsó felfüggesztés rugója sikeresen eltünt, sehol nincs, nem látom és nem is találom. Milyen hasonló rugóval tudnám pótolni? Tollbetété kicsi. Valami nagyobb átmérőjü kellene.
Sztanyi 297166 2009. május 21. 23:50
Válasz erre
Szia,

azt vedd meg,amelyiket akarod,ne az enyémből induljál ki,hanem a képekből,amiket találsz róla!

Már nem emlékszem,hogy milyen kép alapán tettem a kék csöveket,de szinte biztos,hogy nem véletlenül...,ez az egyik kedvenc mocim,tuti,hogy utána néztem,de a simát több,mint 2 éve a Batmanest meg másfél éve építettem!

szerintem teljesen mindegy,hogy megyik használod!
sziklakks 297165 2009. május 21. 20:55
Válasz erre
S6303307
S6303307

Én is száraz ecsetelni szoktam ilyen esetben,de nem úgy ahogy leírták,szóval nem lapon "koptatom,hanem bemártom higítatlan festékbe,lehúzom az oldalát,és várok vele egy kicsit,kb 1 percet,hogy száradjon,majd óvatosan az ecsetet(3-4 es lapos) teljesen ráfektetve áthúzom.
Luki66 297164 2009. május 21. 20:44
Válasz erre
2006_0722_183226AA
2006_0722_183226AA

Ezen a képen is színtelennek tünik.
Luki66 297163 2009. május 21. 20:37
Válasz erre
Kedves Sztanyi!

A Konica Hondán a dobozon olyam, mintha az első fékektől felmenő cső színtelen lenne, de a Te maketteden kékesnek látom. Melyiket vegyem meg és használjam.

Köszi: Luki
Russell 297162 2009. május 21. 14:44
Válasz erre
Hajrá Főnők!
Kérjük az elkészült kerékpárról majd a képeket!
Russell
Brúnó 297161 2009. május 20. 21:57
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm:)
Triumphot ha jól emlékszem mintha az Italeri csinált volna, valami 2. vh-ás katonai bringát. Nekem is ezek a léghűtéses jószágok tetszenek, de az sem baj, ha kisebb idom is van rajta.
Szerintem holnap már be is fejezem teljesen.
Brúnó
vlevi 297160 2009. május 20. 18:34
Válasz erre
Valami hasonló formájú, de léghűtéses gépet, mondjuk egy Triumphot (ha van) én is szívesen megcsinálnék. A hengerek bordázata nagyon szokott nekem tecceni.
Zsolti1537 297159 2009. május 20. 16:39
Válasz erre
Csatlakoznék az előttem szólohoz, nagyon szép kétkerekü.
vlevi 297158 2009. május 20. 15:23
Válasz erre
Szép, klasszikus formájú darab.
Brúnó 297157 2009. május 20. 12:23
Válasz erre
kawa6
kawa6
kawa7
kawa7

Sziasztok!
Én most ezen az Aoshima Kawasaki Z400GP bringán ügyködöm. Elég jóra sikeredett ez a makettjük, nem volt vele semmi gondom. Még pár apróság felkerül rá, és mehet a pócra:)

WadEmber, de legalább nem hagytad abba a makettezést. Majd idővel megint elkezdesz motorozni is.

Brúnó
Zsolti1537 297156 2009. május 20. 12:08
Válasz erre
Sziasztok !

Igen Gabesz, a ZZR 1.4es van folyamatban.
WadEmber 297155 2009. május 20. 09:44
Válasz erre
Brúnó !
Kösz az érdeklödést.
Most egy kicsit pihenöbe vagyok föleg moci profilba.
A hayabusa rontásom kicsit elvette a kedvemet és mivel a fényezést rontottam el elég egésznap a melóba csiszolgatni javitgatni igy othon full elmegy a kedmev a csiszolástol :-( De hála rolye-nak a matricakészlat is megvan ugyhogy ujra tudom kezdeni.
Dioramma területén probálkoztam kisebb nagyobb sikerrel.
Most van pár elkezdet autóm azokat szeretném befejezni.
De a hayabusám se utólsó.
Kellemes makettezés kivánok mindenkinek.

Jah és valaki mozduljon má rá a vitrinemre :)))
vlevi 297154 2009. május 19. 23:35
Válasz erre
Tényleg, egyébként milyen motor?
Mert sokat segítene a talány megoldásában, hogy ki kell-e festeni, vagy sem.
Gabesz 297153 2009. május 19. 22:03
Válasz erre
ZX-RR1400
ZX-RR1400

Szia Zsolti!

Bár nem túl jók a felrakott képeid minősége, de ha jól látom egy ZX-RR 1400-ról van szó. Ha esetleg tévedtem a típust illetően, akkor vedd tárgytalannak a hsz.-t!
Kipróbálhatod a tudásod nyugodtan.
Ezen a motoron már én is túl vagyok és itt egy kép az általam gyűjtöttek közül...
Én is a "szárazecsetes" technikát használom ilyen esetekben.

üdv.
Gabesz
Brúnó 297152 2009. május 19. 20:37
Válasz erre
Szia Zsolti!

Tényleg rég volt. Nálam a fő irány az amcsi autók/kamionok, motorokat akkor csinálok, ha "belefásultam" azokba. Szóval biztosan nem fogok hengerelni vele, mert csak sima dobozból épített lesz, semmi feljavítás, lesz amilyen lesz.

Brúnó
Zsolti1537 297151 2009. május 19. 19:50
Válasz erre
Sziasztok !

Brúnó, több féle verziót néztem, naked bikeot és félidomosakat is a hobbyeasyn, aztán mégis Tamiya lett belőle. Ahogy figyeltem a topikot Te is régen jelentkeztél, de majd most a Kawasakival hengerelsz gondolom.
Brúnó 297150 2009. május 19. 19:12
Válasz erre
Sziasztok!
Nagyon régen nem jártam már erre, és csak ámulok azon, hogy micsoda gépek készültek mostanában.
Zsolti1537, melyik Aoshima motort nézted ki? Nekem is van pár darabom (bár a legjobbat, a Zephyrt Kossuth kisirta tőlem). Amit eddig tapasztaltam velük, az elég vegyes. Van pl. egy Honda ami nagyon megszivatott. Amit most csinálok Kawa, az viszont nagyon patent eddig.
Hahó WadEmber! Mi újság van veled?

Brúnó
Zsolti1537 297149 2009. május 19. 16:38
Válasz erre
Emeri, vlevi köszönöm a válaszaitokat. Megeshet akkor, hogy nem kap külön színt, de furdal a kiváncsiság az írányban , hogy megtudnám e csinálni.
Emeri 297148 2009. május 19. 16:18
Válasz erre
Szia Zsolti!

Domború felíratott szárazecseteléssel lehet megjeleníteni.
Bemártod az ecsetet a festékbe és utána egy lapon addig ecsetelsz amig szinte száraz nem lesz az ecset, és szinte alíg fog már a lapon. Utána ezzel a "száraz ecsettel" kezded el a domború felületet "festeni" addig kell csinálni, míg szépen a felírat a kívánt színű nem lesz.
Egyébként vlevinek igaza van mert nem minden esetben más színű a felirat mint a féknyereg.
Üdv.
Emeri
vlevi 297147 2009. május 19. 14:48
Válasz erre
Szerintem nem kell. Az én motoromon (1:1-es méretarány :) ), sincs kiemelve, ugyanolyan fekete, mint a féknyereg többi része.
De ha nagyon akarod, próbáld meg úgy, hogy hígított maszkolófolyadékkal befolyatod a féknyereg mélyebb részeit, aztán ráfújsz a kiálló Nissin feliratra.
Zsolti1537 297146 2009. május 19. 13:48
Válasz erre
DSC00019
DSC00019
DSC00020
DSC00020

Sziasztok !

Készülöben van az új 1/12es motorkerékpárom. S egy kérdésem is volna hozátok. A motor féknyergein domborúan ki van alakítva a Nissin felirat. Ezt, hogyan tudnám szépen lefesteni, megjeleníteni?
Adamstar71 297145 2009. május 14. 20:53
Válasz erre
Na mivel sok rajongó van itt is, és aki nem tudná annak sajnos itt 1 rossz hír:
Talma felbontotta a szerződését az ASPAR csapattal és Le Mans-ban a hétvégén nem is áll rajthoz! Több infót megtaláltok a motogphirek.hu oldalon vagy a Motogp.com hivatalos oldalon is!
:(
Zsolti1537 297144 2009. május 10. 18:56
Válasz erre
Sziasztok !

Egy elég érdekes vétel a modellbolton. Alacsony áron, "nagy" motorwww.modellbolt.hu/index.php, hátha valamelyikötöknek megtetszik. Protar, 1/9es.
WadEmber 297143 2009. május 9. 21:15
Válasz erre
DSC01938
DSC01938

Hali.

ELADÓ

A makettes Vitrin (85x189x30) : 2 Részes :
1-Alsó Szekrény (85 cm széles , 40cm magas , 30 cm mély)

2-Vitrines Rész (85 cm széles , 149 cm magas , 30 cm mély)

Erdeklödni lehet:06-20-215-75-80
Sztanyi 297142 2009. május 9. 13:03
Válasz erre
Szerintem egy 2004-es vagy 2005-ös Yamahát vegyél,talán azt a legjobb építeni.Aztán jöhet a Kawa vagy egy Honda és végül a Ducati...! :)
Aces 297141 2009. május 9. 12:51
Válasz erre
Kösz!

Igen tervezek a motogp-s gépet:) Csak azt nem tudom hogy milyet:S
G-funk 297140 2009. május 9. 10:18
Válasz erre
szép lett, mi lesz a következő? Talán egy motogp motor? :)
Zsolti1537 297139 2009. május 9. 07:41
Válasz erre
Aces, így az igazi, szép.
G-funk 297138 2009. május 8. 22:45
Válasz erre
Luki66 297137 2009. május 8. 21:52
Válasz erre
Mégegyszer köszönöm a segítséget.

Luki
G-funk 297136 2009. május 8. 21:45
Válasz erre
Hello!
hát csak mértékkel szabad lágyítózni. de azért sok kell ahoz hogy sérülékeny legyen. Előbb elkezd majd nyúlni és eldeformáldnak a minták. Ami nem lefeltélenül baj mert igaziból is a komlpex formákkon gyűröttek a szálak. Hiszen a karbon egy fonott anyag amit formára keményítenek gyantával átitatva.
Végső esetben meg újrakezded az egészet. Arra figyelj ha olyan alkatrészt karbonozol ami töb oladlú és nem egyben rakod fel akkor hagyd jól megszáradni az egyes darabokat mert az átfedésnél feljöhet amikor a következő darabot rakod. Én ált. 1 napot szoktam ilyen esetben hagyni száradni.
Üdv,
G
Aces 297135 2009. május 8. 20:31
Válasz erre
P2181765
P2181765

Kösz!

Majd legközelebb jobb színt választok:)

Zsolti1537: Igen feltettem a tükröket csak korábbi képeket tettem fel:S
Luki66 297134 2009. május 8. 18:22
Válasz erre
Sztanyi 297133 2009. május 8. 15:47
Válasz erre
Szia,

ezt elég hamar megcsináltad:)
jó lett,bár a fekete színt én sem választottam volna,mert a légbeömlők,a váz,a blokk is fekete.Tényleg jobban kijöttek volna az egyes alkatrészek.Viszont a hátsó lámpákat sikerült betenned!Emlékszel Mosonon,amit együtt néztünk az egyiknek nem voltak jók...!
Sztanyi 297132 2009. május 8. 15:44
Válasz erre
De ez benne van.ovatosan csináld,ha meg megsérül,akkor korrigálod egy kisebb darabbal és egybedolgozod,aztán meg lelakkozod és eltünik a korrekció.Én így szoktam csinálni...
Luki66 297131 2009. május 8. 11:54
Válasz erre
Kedves G-funk!

Köszi a tanácsokat. Már csak egy kérdésem maradt. Ha lágyítózás után elkezdem simogatni, nem fog a felpuhult martica megsérülni?

Köszi: Luki
G-funk 297130 2009. május 8. 09:24
Válasz erre
Hello!
Már bocsi hogy eme megszólításnak elegettéve írok :)
A matricát addig kell simogatni a felületen a lágyítaval majd később már csak vízzel amíg teljesen rásimul. Én csak az elején szoktam lapos ecsettel simogatni, utána már az ujjammal. Így szerintem jobban el lehet simítani a gyűrődéseket mint ecsettel. Ez egyszerűbb feleületeken hosszabb-rövidebb idő után ez elérhető. bonyolult formáknál ahol esetleg vágni kell felrakás után ott egy picit várni kell amig kezd megszáradni mert úgy könyebb vágni mint lágyan. de túl sokat sem szabad várni mert akkor meg már feszül és lehet hogy nem lesz pontos a vágás.
Ja és a lényeg ha sablont csinálsz. Minding legalább 2-3 milivel nagyobb formát vágj ki a matricából mert a felrakás során könnyebb dolgod lesz és az elem szélére/élére is jut majd minta.
Üdv,
G
Zsolti1537 297129 2009. május 8. 08:50
Válasz erre
Sziasztok !

Aces szép lett a motorkerékpárod nagyon. Ugye a tükröket felraktad? Hol fogod tartani, miben? Elég kényes lehet ez a fekete a porra.
Aces 297128 2009. május 7. 20:05
Válasz erre
P2161737
P2161737
P2171740
P2171740
P2171747
P2171747

Sziasztok!

A kész motor:
Luki66 297127 2009. május 7. 18:48
Válasz erre
Sziasztok!

Karbonozásban jártas mesterek segítségét kérném.

Megjött a köckás karbon matrica. Nagy lendülettel kezdtem hozzá a Konica Honda hátsó sárvédőjének karbonozásához. Fekete alap, fényes lakk rajta. Maszkoló szalagból elkészítettem a formát, majd azt a matricára ragasztva kivágtam kis ráhagyással.

A sárvédőt megkentem kék kupakos Gunzéval, feltettem a matricát, majd zöld kupakos Gunzéval ecseteltem, rásimítottam a sárvédőre amennyire lehetett. Sajnos elég nagy "hurkák" maradtak az íveken, ammit száradás után szikével megvágtam, és újabb lágyítás után ecsettel lesimogattam. Most már "alig" látszanak a gyűrődések.

Mit kellene másként csinálnom, hogy a karbon matrica az ilyen íves felületeken is szép sima legyen?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv: Lukácsi Attila
Zsolti1537 297126 2009. május 6. 16:08
Válasz erre
Azok még nyilván sokat dobnak rajta.
Aces 297125 2009. május 6. 14:00
Válasz erre
Kösz!
Még a matricák hiányoznak.
vlevi 297124 2009. május 6. 13:51
Válasz erre
A feketével egyetértek. Én, ha ezt megépítem (szemezek vele:) ), akkor épp emiatt sötétkékre fogom festeni, úgy megmarad a sötét színe, de lesz valami kontraszt. Esetleg a grafit metál is szóba jöhet, mint szín.
Zsolti1537 297123 2009. május 6. 11:49
Válasz erre
Sziasztok !

Aces szép a motorod nagyon, ám mintha a sok feketében elvesznének a részletek. Elég testes 1/12es lehet. Mi az ami még hiányzik?
Aces 297122 2009. május 5. 20:47
Válasz erre
P2081757
P2081757
P2081766
P2081766
P2081777
P2081777
P2081771
P2081771

Sziasztok!

Alakul a motor:) Már nincs sok hátra.
trek84 297121 2009. május 5. 18:54
Válasz erre
Zsolti1537 297120 2009. május 5. 18:52
Válasz erre
Megfelelő? Mert amiket linkeket adott a KossuthLajos azokon is van sok verzió.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121.