/ Fórumok /

Motorok

A kétkereküek világa
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121.
Zsolti1537 299270 2012. június 19. 07:07
Válasz erre
Sziasztok!

Szervusz Bercsi! Nagyon szépen haladsz a Hondával!
bercsi 299269 2012. június 17. 16:26
Válasz erre
Kép 1
Kép 1
Kép 2
Kép 2
Kép 3
Kép 3

Hatalmas haladás, beraktam a blokkot a vázba. Az első teleszkópokat jövő héten kiesztergálom fémből, és remélem hétvégén kész is lesz az egész!
Utánna yamaha m1 projekt gőzerővel :D
bercsi 299268 2012. június 15. 22:09
Válasz erre
pic1
pic1
pic2
pic2

A mai termés. Néhol hibás, de ez már ilyen marad...
bercsi 299267 2012. június 15. 19:27
Válasz erre
Ha imitálva vannak rajta a furatok, akkor szerintem érdemes. 
Zsolti1537 299266 2012. június 15. 18:36
Válasz erre
Sziasztok!

Az 1999es 500 köbcentis Yamaha hátsó féktárcsáját ki kell fúrni?
bercsi 299265 2012. június 13. 20:06
Válasz erre
Egy kis érdekesség:
www.1999.co.jp/eng/10182897
bercsi 299264 2012. június 11. 19:10
Válasz erre
Levi jól mondja.
Egyébként nekem is azt mondták hogy ne hígítsam, de anélkül szinte lehetetlen fújni. Megpróbálom még hígítóval, ha úgy sem jó akkor veszek másikat. Bár ma jutott eszembe, mi van akkor ha döglődik a lakk és az edző is? 
pulcsi 299263 2012. június 11. 19:09
Válasz erre
A bekevert lakkhoz azért kell a higitó,hogy egyrészt könnyebben terüljön másrészt a higító miatt nem tud időre elindulni a lakkban a kötés-lassabban köt meg emiatt tud kisimulni.Mi általunk használt pisztolyok minden képpen igényelnek higitót de ez mindenki saját szája ize szerint használja.
Pulcsi
vlevi 299262 2012. június 11. 17:51
Válasz erre
A Zero festékeit tényleg nem kell hígítani, de a kétkomponensű lakkjukat azt igen. Már úgy árulják, csomagban. Lakk+edző+hígító. Ettől függetlenül van olyan lakkjuk is, amit nem kell hígítani, de az nem a kétkomponensű lakk.
Egyébként semmi különös varázslat nincs a Zero lakkban, az is ugyanaz az autóipari lakk, amit autófesték boltban megvehetsz, töredék áron. Honnan tudom? Hát onnan, hogy az edző, a hígító cserélhető a Zero lakkjával.
Bandi65 299261 2012. június 10. 23:18
Válasz erre
Szia! Szerintem a Zero cuccokat nem kell higítani, mert azok már úgy vannak keverve, hogy csak fújni kelljen őket! Lehet, hogy a lakknál tévedek!
Én fényező havertol szoktam beszerezni a 2K-s lakkot, amit szintén 2:1 arányban kell keverni! A haverom mondta hogy ne higítsam mert változhat a lakk felülete! Szép egyenletes felületet lehet vele fújni és nagyon kemény lesz kb 2nap után.
bercsi 299260 2012. június 10. 17:36
Válasz erre
Igazad van Levi, kicsit elkapkodtam ezt a kijelentést. Valóban nagyon narancsos lesz a felület, erre még matricázni sem érdemes.
vlevi 299259 2012. június 10. 17:23
Válasz erre
Dehogynem kell. Akkor nem volt jó a hígító. A kétkomponensű lakk lényege, hogy a lakk az edző hozzáadásával keményedik ki. Ha nem adsz hozzá hígítót, akkor nem tudod rendesen, sima felületűre fújni, nagyon narancsos lesz. Én pl. 2:1 lakk+edzőhöz 3-4 hígítót adok.
bercsi 299258 2012. június 10. 14:02
Válasz erre
Közben rájöttem a megoldásra! Nem kell a lakkhoz hígítót adni! Épp most néztem meg a tegnapi keverést és beleszáradt az üvegbe. Tehát működik a dolog megnyugodhatok!
bercsi 299257 2012. június 10. 10:26
Válasz erre
Ma reggel megnéztem, tökéletesen megszáradt a lakk. Bár ha ilyen megbízhatatlan, akkor sajnos be kell szereznem másikat, nem akarok sokat kockáztatni vele...
academy3 299256 2012. június 10. 07:59
Válasz erre
Hali!
Valamikor régen én is sok mocit építettem, volna egy kérdésem kis csavarokat keresek amiket a Tamiya mocikhoz adnak és akinek van felesleg belőle megvenném köszi előre is
ajánlatokat ide kérném academy3@indamail.hu
vlevi 299255 2012. június 9. 18:38
Válasz erre
Szerintem azzal az edzővel, amit a lakkhoz használtál (ha jól emlékszem, 2k lakkot írtál valahova), szóval az edzővel nincs minden rendben. A Zero írása szerint a Zero 2K lakk 12 óra után polírozható, 24 óra múlva olyan kemény, hogy a polírpaszta sem tud kárt tenni benne.
Zsolti1537 299254 2012. június 9. 10:47
Válasz erre
1 hét pedig bőven elég kell, hogy legyen a teljes kikeményedéséhez. Vagy én tudom rosszul?
bercsi 299253 2012. június 9. 10:28
Válasz erre
Igen repsol lesz. Ezt a színt a zeronál turqoise blue-nak hívják. Napsütésben mégszebben előjön a színe, szépen csillognak a kis csillámok benne. Remélem a lakk is megszilárdul, amit 1 hete fújtam azon még most is meglátszik, ha hozzáérek. :(
Zsolti1537 299252 2012. június 9. 10:18
Válasz erre
Sziasztok!

Szervusz Bercsi! Valóban nagyon szép lett! Ez most a Repsol verzió lesz?
bercsi 299251 2012. június 9. 10:13
Válasz erre
Kép 005
Kép 005

Tegnap megkapta a színt a farokidom. 2 réteg lakkot ma fújtam fel, csodáltaos színe van. Közben szenvedtem kicsit(?) a sablonokkal is, majd mikor kész voltam az összessel akkor kipróbálva a gyári matricákat rájöttem, hogy azok is tökéletesen működnek. Mindez hajnal fél 1-kor derült ki, képzelhetitek milyen boldog voltam :D
bercsi 299250 2012. június 7. 19:01
Válasz erre
A tűs dolgot én is ismerem, másképp nem is nagyon tudom használni a pillanatragacsot...
HUJBI 299249 2012. június 6. 20:08
Válasz erre
frankó lesz, a tűt én is javaslom, az apróságokhoz én inkább a gélt használom, az nem folyik összevissza.
HUJBI 299248 2012. június 6. 20:07
Válasz erre
bercsi 299247 2012. június 6. 19:30
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002
Kép 003
Kép 003

Közben ma agyaltam egy kicsit, mi lenne ha beborítanám az alsó idomot \"hővédő fóliával\". Mondjuk a képek  erősen skicces állapotot mutatnak! Talán az idom aljára kellen tennem,nem is tudom... :fejvakaras: 
bercsi 299246 2012. június 6. 19:00
Válasz erre
Ez most valahogy nem jött át... Valahol valamit rosszul írtam? :D
kbx 299245 2012. június 6. 17:16
Válasz erre
Bercsi!
Az SM = Scale Motorsport :D
Bandi65 299244 2012. június 5. 23:42
Válasz erre
Szia!
A tárcsákat igen, mert karbon tárcsák vannak a Yamahán, ami az antracit szürkéhez hasonlít! A láncnál nem tudom, hogy a szemek, milyen színüek eredetileg. Lehet, hogy csak koszolnod kellene!
Ha apró részeket szeretnél pillanatragasztóval rögzíteni, akkor használj valami hegyeset pl. gombostű, amit a ragasztós tubushoz tudsz mártani és utána tudod a tűvel adagolni a mennyiséget!
Zsolti1537 299243 2012. június 5. 11:21
Válasz erre
Sziasztok!

Osztom én is Bandi véleményét. Igazán szépen haladsz az építéssel
bercsi 299242 2012. június 4. 18:40
Válasz erre
Szia András!

Köszönöm a bíztató szavakat! Mindenféleképp befejezem a yamaha előtt. Azt még csak távolról figyelgetem, pár dolog még nem tiszta pl. a maratásnál. Sajnos elég nagylányos az összeállítási útmutató. 
Ha már témánál vagyunk! Ti festenétek mondjuk a maratott tárcsafékeket? Vagy a láncot?
Bandi65 299241 2012. június 3. 21:52
Válasz erre
Szia bercsi!
Ügyes vagy, szépen haladsz az NSR-el! Jó lett nagyon a blokk!
Remélem a Spider előtt elkészíted!
bercsi 299240 2012. június 3. 17:51
Válasz erre
Kép 0001
Kép 0001
Kép 0002
Kép 0002
Kép 0003
Kép 0003

Alakul a dolog :-)
Szinte kész a hátsóvilla, kapott egy kis karbont és két pici csavart. Sajnos meglátszik rajta, hogy pillragasztóval tettem őket a helyükre. 
Felnik is megkapták a maguk kis zero adagjukat, és réteg lakkot. Lehet még fújok rá egy réteget...
bercsi 299239 2012. június 2. 20:33
Válasz erre
Jó estét!

Köszi Zsolti, próbálom a legjobb tudásom szerint megcsinálni a dolgokat. Többet nem szeretnék akkorát bakizni mint anno a kawasaki esetében. Meghát ezt a gépet és a következőket szeretném majd kiállításokra is elvinni, és ez lebeg a szemem előtt!
Ma este még nyomom a \"melót\", terveim szerint összeáll a hátsótraktus és a blokk bekerül a vázba.
Holnap friss képek!
Zsolti1537 299238 2012. június 2. 18:07
Válasz erre
Sziasztok!

Bercsi, te aztán komolyan felkészültél. Minden adott most már a tuti építésekhez. Sok sikert. Jól néz ki a Honda blokkja, fejidomja. Nagyon ugrottál minőségben a VFR Honda óta.
bercsi 299237 2012. június 2. 12:45
Válasz erre
kep
kep
Kep 002
Kep 002
Kep 003
Kep 003
Kep 004
Kep 004
Kep 005
Kep 005
Kép 006
Kép 006
Kép 007
Kép 007
Kép 008
Kép 008

Illene pár képet is feltöltenem :-)

Az NSR fejidomába kifúrtam a csavarok helyét, ezek 0.7-es topstudio csavarok. Az alsó idomba mezei gombostű kerül 1.40-es méretben. Ide még készítek majd cigispapírból hővédő lemezt amit berakok majd a farokidomba is. A festés is alakul, le kell gyártanom a repsolos nagy matricákat, ezeket fújni fogom. Utolsóként fog elkészülni az elsővilla és kipufogók. Ezeket esztergálni szeretném...

Yamaha téren is van haladás. megjött a festék és a scale motorsport maratás. Rendeltem még hozzá 1/20-as karbont és váltórudazatot. Még hiányzik a készletböl a fortuna logó és a kipufogóvég.
bercsi 299236 2012. június 1. 16:27
Válasz erre
Juhhúúú! Megjöttek a cuccok a motorokhoz! Kezdődhet az érdemi munka :-)
Zsolti1537 299235 2012. május 31. 10:49
Válasz erre
Köszönöm szépen! Bercsi. Bár ezeket a márkákat én nem ismerem, de sajnos drágábbak a Tamiyánál
bercsi 299234 2012. május 27. 19:46
Válasz erre
Átérzem a dolgot, nekem is nehéz a választás. Bár van egy olyan sejtésem, hogyha megépítem az nsr-t és a yamahát akkor autózom egy kicsit. Van pár készlet ami tettszik, és néha kell egy kis változatosság.
Én a helyedben kipróbálnék egy aoshima vagy fujimi kittet. Ahogy néztem azok is részletesek és változatos gépeket adtak ki.
PüsiLaci 299233 2012. május 27. 19:10
Válasz erre
Vóóvvv, ez igen, szuper gyűjtemény.
Zsolti1537 299232 2012. május 27. 18:51
Válasz erre
Valóban. Most nekem is. Szokás szerint én ügyetlenkedtem. Ez kb 3 év alatt jött össze. Most, jelenleg nem építek semmit. Azon gondolkodok mit szerezzek be.
bercsi 299231 2012. május 27. 18:15
Válasz erre
Nekem működtek a linkelt képek is.
Impozáns a gyűjteményed! Mennyi idő alatt csináltad meg őket?
Mostanában építesz valamit?
Zsolti1537 299230 2012. május 27. 18:11
Válasz erre
SAM_0240
SAM_0240
SAM_0241
SAM_0241
SAM_0242
SAM_0242
SAM_0243
SAM_0243

Én meg képet próbálnék meg feltölteni, de nem sikerül
bercsi 299229 2012. május 27. 17:10
Válasz erre
Köszi, igyekszem. Mostanában nincs sok kedvem meg időm makettezni, szinte csodálkozom magamon hogy rászántam azt a pár órát :D ! De legalább ez is le van tudva :-)
Zsolti1537 299228 2012. május 27. 13:25
Válasz erre
Zsolti1537 299227 2012. május 27. 13:22
Válasz erre
bercsi 299226 2012. május 25. 18:21
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002
Kép 003
Kép 003

Megtört a jég, kész a hátsólengőkar. Ma este még kap egy kis karbont és pár csavart, aztán mehet a vázba!
A kipufogót elég szerencsétlenül bontották a japcsik, de megtaláltam a megoldát! 0.1-es dróttal körbetekerem azokon a helyeken ahol gyárilag ráöntötték a hegesztést. 
bercsi 299225 2012. május 23. 18:46
Válasz erre
2 hete tervezem, hogy végre befejezem a hondát. Jelenleg a hátsó lengőkarral szenvedek, talán most elkészül...
A yamahához tegnap megrendeltem a maratást, festéket, carbont. Kb. 4 hét múlva rendelem hozzá a tabu design fortuna matricaszettet, és megkapja még a kipufogó csővéget ami studio27 gyártmány lesz. 
A BMW szépen csücsül még mindig a dobozában, ennek fogok majd neki legutoljára...
Zsolti1537 299224 2012. május 23. 11:25
Válasz erre
Sziasztok!

Bercsi. Máskor nekem sem szokott problémám lenni ezzel a folyamattal. Egyszerűen most én voltam a szokottnál ügyetlenebb. De azért köszi szépen a tippet. Te hogy állsz jelenleg a készletekkel?
bercsi 299223 2012. május 22. 18:59
Válasz erre
Én a vázat úgy szoktam ragasztani, hogy a villanyaknál összeillesztem, majd rögzítem ragasztószalaggal. Belülről szoktam csak megpöttyinteni, majd ha megkötött a ragasztó akkor kívülről óvatosan befolyatom. Nekem így jó szokott lenni. Az is segíthet ha nem pillanatragasztót használsz, hanem mondjuk tamiya extra thin cementet. Ez nem köt azonnal, lehet még pozícionálni az alkatrészt.

A festésről meg csak annyit, hogy lehet érdemes lenne beruháznod egy airbrush cuccba. Tudom nem olcsó dolog, én is sokat gyűjtögettem rá de hidd el nekem sokkal szebben lehet vele dolgozni, mint spray-el. Nekem a spray egyáltalán nem jött be, egyszerűen nem esik kezemre. A festék is olcsóbb, és nagyon sokáig elég 10 ml.
Bár ez csak az én véleményem...
Zsolti1537 299222 2012. május 22. 12:02
Válasz erre
DSC02411
DSC02411

Sziasztok!

Eladnám ezeket a képen látható matricákat. És egy mr hobby super clear gloss lakkot.
Zsolti1537 299221 2012. május 22. 09:14
Válasz erre
Sziasztok!

Sajnos nem a kamera csal. Tényleg ferde lett. Sajnos a vázat pontatlanul ragasztottam össze. És így a belekerülő sárvédő is csálé lett. Azt gondoltam, hogy a kipufogó visszahúzza a csavarozásnál ,de mint látszik nem így lett. A sárvédő festését meg egyszerűen elkapkodtam. Pedig erre a makettre(is) úgy felkészültem. De talán lesz még lehetőségem.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121.