/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Püsilaci 339444 2009. augusztus 3. 13:24
Válasz erre
Köszi, ki fogom próbálni.
Másik megoldás megvárni, amíg kiad valaki hozzá egy feljavítót amiben van öntapadós krómcucc.
Esetleg valakinek felesleges FIAT emblémája?
Aces 339443 2009. augusztus 3. 13:13
Válasz erre
P8032049
P8032049
P8032055
P8032055
P8032059
P8032059
P8032061
P8032061

Sziasztok!

Lelakkoztam a nissant és belepróbáltam a lámpákat:
kbx 339442 2009. augusztus 3. 12:19
Válasz erre
HPIM0559_1
HPIM0559_1

Én is így csináltam az SLR-nél, csak ott nem kellett a rostélyokat feketére festeni, csak befolyatni.
kbx 339441 2009. augusztus 3. 12:15
Válasz erre
Nem kell hozzá semmilyen spéci lyukasztó! Belesimogatod, aztán külső íven körbevágod a belsejét meg lefested ecsettel, de lehet festeni is a krómot...
Püsilaci 339439 2009. augusztus 3. 09:40
Válasz erre
Neke mi a tapasztalad, hogy mennyi az a minimum és maximum idő amennyit két réteg lakkozás között várni kell? Főleg ha rétegek között csiszolja is az ember.
vlevi 339436 2009. augusztus 3. 08:45
Válasz erre
Nekem is a kétkomponensű lakkom van, de csak nem akar ilyen lenni :(
Jó lenne már egyszer megtanulni rendesen festeni, hogy ne a legvégén rontsam el a maketteket...
Az van, hogy repülőknél, harcjárműveknél egyáltalán nem fontos a festés minősége, mert úgyis matt lesz vagy nyakig sáros, de autóknál ez nem igaz, erre kénytelen vagyok rájönni.
Maxell 339435 2009. augusztus 3. 02:52
Válasz erre
Sztanyi 339434 2009. augusztus 2. 23:41
Válasz erre
Zero Nismo GT-R 060
Zero Nismo GT-R 060
REPSOL H 001
REPSOL H 001
Chevy Chevelle 67 021
Chevy Chevelle 67...
Calsonic Impul GT-R 014
Calsonic Impul GT-R...
AMG S 600 Coupe 001
AMG S 600 Coupe 001

Szia,

én a ZERO 2 komponensű lakkját használom(nem az előrekevertet) és összekevergetem a 3 összetevőjét,majdnem úgy,ahogy a papírja írja.
Nekem például az SLR-nél már az első réteg sem lett "bőrös" ,de ma visszacsiszoltam 2500-as vizespapírral és szerdán lakkozom a második réteggel.Mivel ezüst a színe,így több réteget nem is hiszem,hogy fújok rá!

Nézd meg ezek a képeket,ezeken sima a ZERO lakk.Mindet az idén tavasszal csináltam.
vlevi 339433 2009. augusztus 2. 23:26
Válasz erre
Látom, az alsó sorban van pár Revell Mustang felnid :) :) :)
vlevi 339432 2009. augusztus 2. 23:26
Válasz erre
Zero lakkot használsz?
Mennyire hígítod, milyen nyomással fújod?
Nekem ui. eléggé bőrös lett. Persze csak "élesben", mert a próbadarabon teljesen sima, fényes, polírozni is alig kellene :(
Maxell 339431 2009. augusztus 2. 23:25
Válasz erre
Kép 003
Kép 003
Kép 004
Kép 004

Üdv.

A felnitartó váza kész, bár a mélységi léceken még állítani kell majd, túl szélesek.
Holnap lefestem !

+ két kaszni fényezés után, bővebben az amcsi topikban majd...

Max
Sztanyi 339430 2009. augusztus 2. 22:31
Válasz erre
Most már jobban tetszik ezüstben,nem bántam meg,hogy átfestettem.A fénye nem lett valami nagy,de most csak egyszer lakkoztam és nem is vastagon.Meg hát az ezüst színt nem is a kartam elmosni a ZERO lakkal...

Az SLR-t a már bevált módon lakkozom.
Sztanyi 339429 2009. augusztus 2. 22:28
Válasz erre
Szia,

Köszi szépen!

akkor nagy szerencséd volt,hogy láthattad! :)
Sztanyi 339428 2009. augusztus 2. 22:27
Válasz erre
Szép a belseje...!Próbáld meg kifesteni ilyesmire,nagyon jól mutatna...
Püsilaci 339427 2009. augusztus 2. 21:34
Válasz erre
Hát igen, ezt is elszúrtam. Tényleg fordítva raktam fel. Azokat a vékony króm karikákat legfeljebb BMF-ből lehetne megcsinálni, valami nagyon spéci lyukasztóval.
Vagy te mire gondolsz?
Yankee 339426 2009. augusztus 2. 21:24
Válasz erre
hát most mind2nek ma lefújtam az alját matt feketére és rá próbáltam a kasztnit idáig illeszkedik jól mind2. Persze a továbbiakban nem tom:D Ha holnap sikerül beszereznem a puttyot akkor holnap lakatos munkálkodom. meg max. kifestem az alvázat amit sikeresen egybe öntöttek majdnem mindennel:S De nembaj szép lessz az:P
kbx 339425 2009. augusztus 2. 21:01
Válasz erre
Ennél a makettnél figyelj arra, hogy mindig csinálj próba illesztést, mert nem a legjobb minőség!
kbx 339424 2009. augusztus 2. 21:00
Válasz erre
Kár a 300SL-ért, szerintem jobb volt feketében! Meg mintha a fényezés sem lenne olyan mint amilyet produkálni szoktál...:P
Yankee 339423 2009. augusztus 2. 20:57
Válasz erre
kbx 339422 2009. augusztus 2. 20:56
Válasz erre
Nekem is tetszik, jó lesz, és tényleg lesz egy kész maketted:P
A műszerfalat sajnálom, de nem lehetetlen a javítás, és a króm betétek is kivitelezhetők! Jól láttam, hogy a kormányon a FIAT felirat fordítva van felrakva?:)
kryss 339421 2009. augusztus 2. 20:48
Válasz erre
A "sima" Tamiya putty szürke, tubusos cucc. Jó kilincs, meg egyebek helyének tömítésére is. Elég gyorsan szárad, ezért tempósan kell vele dolgozni. Miután megszáradt, csiszolható, festhető. Megéri, mert sokáig elég.
Buch 339420 2009. augusztus 2. 19:43
Válasz erre
Szia Peti!
Nagyon szépek a Mercik., már most is. Tudod mi a nagyon durva? Itt Hódmezővásárhelyen van egy állitólag nagyon "híres műhely", ahol restaurálással foglalkoznak. Múltkor egy ismerősöm bevitt, az egyik felújítás alatt álló autó egy 300 SL volt, a különbség az hogy az cabrio volt. Épp karosszéria munkálatok folytak,és csak aluminiummal.Félelmetes volt...
Püsilaci 339419 2009. augusztus 2. 19:40
Válasz erre
1271_fiat500_16_n2
1271_fiat500_16_n2

A szellőzők rácsa matt fekekte. Van a szélén egy vékony króm győrő, ezt nem is próbálom meg megcsinálni, mert szinte lehetetlen. Kb ilyen.
Sztanyi 339418 2009. augusztus 2. 19:18
Válasz erre
A magnó,a szellőzők ér társaik...,ezekre gondoltam,hogy esetleg valami fém színnel jó lenne kifestened.
De nem tudom,hogy az igazié milyen!
Püsilaci 339417 2009. augusztus 2. 18:55
Válasz erre
Melyik egységekre gondolsz?
Igen, sajna az a fránya műszerfal a "feketebárány". Megpróbálom kijavítani. Amúgy még nincs befejezve, egy két gombot még le kell festeni. Most nézegetem az eredeti fényképeit.
Sztanyi 339416 2009. augusztus 2. 18:50
Válasz erre
Nagyon jó lesz ez a két verseny Skyline!Remélem Bolyaira hozod,majd mindekettőt!
Kiváncsi lennék rájuk élőben is!
Sztanyi 339415 2009. augusztus 2. 18:47
Válasz erre
SLR&300SL

Köszi szépen!

Igen a régi mercin fura a felni,de nekem nagyon bejön rajta a fékkel együtt és megérte egy estét rászánni a megvalósítására...!Összességében ez az autó minőségre nem lesz versenyszintű,de örülök,hogy meglesz ez is a merci részlegben.
Az SLR nekem is jobban tetszik ezüstben,de kékben sem volt olyan rossz,csak több elkerülhető hibát csináltam rajta,amit mindenképpen korrigálni akartam valamikor.Most jött el az ideje.Remélem most jól sikerül majd,minden...
Sztanyi 339414 2009. augusztus 2. 18:42
Válasz erre
Szia,

nekem is nagyon tetszik ez a gyöngyházfehér és szépen le is festetted vele.Szerintem is a műszerfalnál javítsd ki a hibákat és én valami fémszínnel lefesteném a különböző egységeket...,de jö lesz a gép!
Raybrig_89 339413 2009. augusztus 2. 17:38
Válasz erre
Nagyon kemények azok a fékek! Te csináltad a csavarokat?
Egyébként jah,szerintem fesd le a tengelyt:)
sziklakks 339412 2009. augusztus 2. 17:27
Válasz erre
S6303834
S6303834
S6303835
S6303835
S6303836
S6303836

Laci!Ki csinál szerinted tökéletes makettet?Senki...
Nagyjából kész az alváz.mivel csak hasonlít az eredetihez,
és "csak" a vitrinben lesznek láthatók,vagy mert lusta vagyok rá,
nem faragom át.Pár apróságot még kifestek rajta azért.
A réz tengelyt illene átfesteni feketére?:D
Yankee 339411 2009. augusztus 2. 17:21
Válasz erre
kösz a tippet én is gondolkodom valami hasonlón pl ültetés stb. Még nem tudom mekkora lehet a hasmagasság mert még csak a kasztnit csinosítom aztán a többi. Ja és még valami elszeretném tüntetni ilyen h pl. kilincsek fölösleges cuccok amiket ellehet tömíteni mivel ajánlatos? mien paszta tamiya putty az jó erre a célra ( soha nem használtam még ilyen putty félét)Köszönöm majd még jelentkezem:P
Püsilaci 339410 2009. augusztus 2. 17:04
Válasz erre
Igen én is úgy gondolom, hogy a gyöngyházfehér nagyon jól állneki. A régi meg piros lesz. Ha ez elkészül azt folytatom majd.
Püsilaci 339409 2009. augusztus 2. 17:02
Válasz erre
Hát igen, nem lett tökéletes, de majd meszebbről nézem, úgy nem venni anyira észre.
Különben teljessen igazad van.
sziklakks 339408 2009. augusztus 2. 17:01
Válasz erre
Jobb ez a szín,mint a kék,meg a fekete(ha jól emlékszem).
Az slr nagyon ütős,de az "óldszkúlon" nekem fura a felni,
de ez nem rosszat jelent...
Raybrig_89 339407 2009. augusztus 2. 16:59
Válasz erre
Jól néz ki:) Tetszik ez a szín,illik hozzá
sziklakks 339406 2009. augusztus 2. 16:57
Válasz erre
Egy-két apró maszkolási bibit kivéve,jól néz ki!Végre lesz egy kész autód Laci?:P
Püsilaci 339405 2009. augusztus 2. 16:42
Válasz erre
2009_08020001
2009_08020001
2009_08020002
2009_08020002
2009_08020003
2009_08020003
2009_08020004
2009_08020004
2009_08020005
2009_08020005
2009_08020006
2009_08020006
2009_08020007
2009_08020007
2009_08020008
2009_08020008
2009_08020009
2009_08020009
2009_08020010
2009_08020010

A képek:
Aces 339404 2009. augusztus 2. 16:30
Válasz erre
Püsilaci 339403 2009. augusztus 2. 16:04
Válasz erre
Sziasztok,
Készül a FIAT. Csak közbe történt egy-két baleset. Valami hihetetlen oknál fogva elvesztettem a FIAT emblémát ami a kocsi elejére jönne. Ha esetleg lenne valakinek ilyen feleslegbe azt szívessen fogadnám. Képeket nemsokára készítek és felteszem őket.
KossuthLajos 339402 2009. augusztus 2. 16:00
Válasz erre
Szépek. De szerintem a régi Mercihez nem illik ez a felni. Túl modern hozzá.
Raybrig_89 339401 2009. augusztus 2. 15:37
Válasz erre
Mindkettő isten ezekkel a felnikkel:O
Sztanyi 339400 2009. augusztus 2. 15:33
Válasz erre
Mclaren SLR remake 012
Mclaren SLR remake...
Mclaren SLR remake 011
Mclaren SLR remake...
Mclaren SLR remake 010
Mclaren SLR remake...
Mclaren SLR remake 009
Mclaren SLR remake...
Mclaren SLR remake 008
Mclaren SLR remake...
Mclaren SLR remake 007
Mclaren SLR remake...
300 SL 007
300 SL 007
300 SL 008
300 SL 008
300 SL 009
300 SL 009
300 SL 009
300 SL 009
300 SL 010
300 SL 010
300 SL 011
300 SL 011

Sziasztok!

Mindkét merci újraépítése kb ugyan abban a fázisban van.Ma megtörtént a kasztnik rápróbálása a már majdnem kész vázra.

Persze a kasztnikon és az alkatrészeikkel még rengeteg meló van,már azért lehet sejteni valamit a kész autók kinézetéről.
Maxell 339399 2009. augusztus 2. 01:17
Válasz erre
Igen igen, látom. Délután már megrajzoltam a pontosat. Jövőhéten összerakom ;)
kbx 339398 2009. augusztus 1. 21:55
Válasz erre
Az Integrát lejjebb kell ültetni mert alapból kb terepjárós a hasmagassága!
kryss 339397 2009. augusztus 1. 18:40
Válasz erre
Ja, és kicsit kevesebb ragasztót! :-)
kryss 339396 2009. augusztus 1. 18:39
Válasz erre
Ha már ennél is mértél volna, nem kellene kettőt csinálnod. :-)
Ahoz, hogy "igazinak" tűnjön, fontos, hogy pontos legyen (pl. oldalt ezen nem egyforma hosszúak a hosszú vizszintes rudak túllógásai sem).
Maxell 339395 2009. augusztus 1. 17:10
Válasz erre
A következőt már pontosan fogom mérni!
sziklakks 339394 2009. augusztus 1. 16:51
Válasz erre
Jó ötlet,csak figyelj a méretezésnél,és a kijelöléseknél!
hajrá!
Maxell 339393 2009. augusztus 1. 16:44
Válasz erre
Kép
Kép

Üdv.

Felnitartónak szánom. Elég kezdetleges...a mérések se túl pontosak, csak az első
volt. Tervezem még, hogy lefestem...aztán majd meglátjuk...

Max.
MrChef 339392 2009. augusztus 1. 13:41
Válasz erre
De miért pont az öregecske F-40-es?
Nem olyan kemény anyagilag, ha a csókának igazi Ferrarija is van...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.