/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
kbx 342171 2010. január 22. 12:54
Válasz erre
Van amelyiket leszedi a fékfolyadék, van amelyiket nem, szín függő! A hideg zsíroldó még nagyon jó erre a célra!
Tibchi 342170 2010. január 22. 10:08
Válasz erre
Köszi a válaszokat!

Tamiya TS festéket szerintetek mivel a legjobb leszedni?
De lehet inkább úgy kérdem, hogy mi az, ami a legjobban leszedi.
Egy estét ázott lefolyótisztítóban, de semmi nem történt, míg más festék egyazon idő alatt szépen távozott a felületről.
Nemrég próbáltam fékfolyadékot, nos a cumó volt sz@r, vagy tovább kellett volna hagyni benne, de szó szerint vakarni kellett, és akkor se jött le tökéletesen.
Van valaki, aki szedett le TS-t valamivel? Meg tudná mondani, hogy mi volt pontosan az a szer ami leszedte?
Előre is köszi a válaszokat!

T
Lacc 342169 2010. január 22. 10:06
Válasz erre
Ó, köszi! Akkor így már tudom használni a jellegrajzot! Sokat segítettél! Még annyi, hogy a 400-asnál sárvédőszélesítés is van elöl és hátul. Majd esetleg referencicafotókat küldhetnél, ha tudsz készíteni. Méreteket szerintem a rajzból ki tudom venni, ha mégsem, majd jelentkezem nálad infókért :)
vlevi 342168 2010. január 21. 23:29
Válasz erre
És még nem is terül rendesen. Ez főleg a lakkréteg esetén jelent gondot, mert ha becsinálsz, akkor is narancsos lesz a felület.
Mpower 342167 2010. január 21. 22:52
Válasz erre
Ja a képet azért raktam be, mert a konkrét kocsinkról nem találtam képet, de ugyanígy néz ki, csak antracit metál.
Mpower 342166 2010. január 21. 22:49
Válasz erre
manta15
manta15

Gyakorlatilag 99%ban megegyezik ezzel a rajzzal a ráncfelvarrott, mivel csak műanyag lökösöket kapott, meg küszöb spoilert. Alatta a fém kaszni ugyanaz, kivéve: hogy a két lámpa között az orrán, a B1-nek két lapos lyuk volt, míg a B2-nek 4 ilyen lyukat vágtak. A kereklámpás optika meg a nagy farok spoiler, az Irmscher tuningcsomag része. Bár ezt nem sokan tudják mert annyira elterjedt, hogy azt hihetnénk gyárilag ilyen.
Szóval a rajz jó. A 400-as kasznija semmiben nem különbözik az alap B2-től. Az extra az okos futóműben rejlik, ha megnézed, nem 4 csavar fogja a felnit hanem 5. Asszem a senator futóműve van alatta.
kovacsbt 342165 2010. január 21. 22:34
Válasz erre
O.o ezt sajnálatos módon csak a magam kárán tanultam meg én is
nemrég éppen elég hideg volt és nem akartam benn büdösíteni így hát kimentem lefújni az alkatrészeket
Persze mint a narancs olyan lett...
Most majd moshatom XD
Lacc 342164 2010. január 21. 22:33
Válasz erre
Ezt én is megtaláltam, csak az a baj, hogy amit én keresek annak más az orra :( Ez még azt hiszem a B1, volt utána egy "ráncfelvarrás", az a B2, ha jól raktam össze az infót, amiket találtam neten. De azért köszi! Igen, 1:24-es makett terve van gondolatban, igaz, kicsit másképp, mint itt szokás :) A felajánlást köszönöm, lehet fogok vele élni! Az milyen Manta amúgy a régi vagy az új frontos?
Mpower 342163 2010. január 21. 22:28
Válasz erre
wopel_manta_b
wopel_manta_b

Ezt most találtam. Hátha segít.
kbx 342162 2010. január 21. 22:28
Válasz erre
20 fok felet érdemes csak festeni, lakkozni!
Tibchi 342161 2010. január 21. 22:21
Válasz erre
Csak felteszem a kérdést:
A hőmérséklet befolyásolja fújáskor a festéket? Elképzelhető, hogy a hideg miatt nem tapad rendesen? (hideg, mint a kinti hőmérséklet)
Mpower 342160 2010. január 21. 22:21
Válasz erre
Lacc! Mire készülsz?
Jellegrajzom sajnos nincs, neten nem én vagyok a legjáratosabb. Ha 1/24ben készítesz ilyet és méretre van szükséged, szólj! Van a rokonságban 1 szép darab. 2 éve lett teljesen felújítva.
Lacc 342159 2010. január 21. 21:32
Válasz erre
Helló!

Opel Manta B2-ről vagy Manta 400-ról keresek jellegrajzot.Ha valaki tud, szóljon! Keresgéltem, de csak a B1-ről leltem rajzot.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6b/Opel_Manta_400i_white_r_TCE.jpg
PüsiLaci 342158 2010. január 21. 16:40
Válasz erre
Szerintem jó lett,bár a szine egy picit bizar.
Mpower 342157 2010. január 21. 13:51
Válasz erre
"Mini chop" avagy "Hello Szikla" :-))
sziklakks 342156 2010. január 21. 12:57
Válasz erre
Köszönöm!:D
Nem megy hétvége,de nem sokkal több.Egy kedves hölgy ismerősöm kapta volna karácsonyra,de elmaradt az ajándékozás,de nem akartam eldobozolni félkészen.Mivel natúran snassz lett volna,vagy így akartam befejezni,vagy túrórudisan.De Gyurmakoma megfenyegetett,hogy Bizsutól kikapok,ha lekoppintom a pöttyöst,ezért lett ilyen.(haha)
Természetesen fotózáskor megsemmisült,mert rácsukódott a fotódobozom..:S
Ez az utolsó két képen látszódik is.(természetesen felrakás után vettem észre)Most kicsit kipofozom,és beragasztom a vitrinbe.:Onnan többet ki nem veszem
I'm not gay!:D
Sztanyi 342155 2010. január 21. 12:28
Válasz erre
Nem lett rossz,sőt gondolom jól néz ki élőben,de azért ne villogj vele...!:)
G-funk 342154 2010. január 21. 09:50
Válasz erre
ezt csak így kisujjból a hétvégén, ugye ? :)
gyurmakoma 342153 2010. január 21. 09:00
Válasz erre
szikkla szikkla!

Kicsit mintha MÁS lennél mostanában :D
Szép lett,jó lett,de majd versenyen is állj ki mellette
Petter 342152 2010. január 21. 07:24
Válasz erre
Sziasztok!

Lenne jópár eladó Motip 150ml-es akryl spray, Opel, Suzuki, Skoda színekben.
A színek listáját nemsokára mellékelem.
sziklakks 342151 2010. január 21. 06:18
Válasz erre
S6304859
S6304859
S6304860
S6304860
S6304862
S6304862
S6304866
S6304866
HK mini
HK mini
S6304870
S6304870
S6304876
S6304876
S6304879
S6304879
S6304882
S6304882
S6304886
S6304886

Revell Mini By Szikla..:P
Minőség ..hááát..:D
De mókának jó volt.
PüsiLaci 342150 2010. január 20. 22:02
Válasz erre
2010_01200001
2010_01200001
2010_01200002
2010_01200002

Én meg megvárom, amíg mindkető elkészül és aztán merítek majd ihletet.
Bepróbáltam a Charger alá a Fabulous Genesis felniket a Sztanyi jóvoltából kapott Nissán GT-R35-ös gumikkal.
Sztanyi 342149 2010. január 20. 21:36
Válasz erre
Ja vmi olyasmivel...!
carbon black/valami dögös bőrszín

és persze egy kis fémszín és esetleg karbonozás a betéteknél.
kbx 342148 2010. január 20. 13:02
Válasz erre
Az sem rossz, jó kis bordó belsővel!
Sztanyi 342147 2010. január 20. 12:59
Válasz erre
az enyém ezüst vagy grafit színű lesz.
Latin 342145 2010. január 20. 08:42
Válasz erre
sziklakks 342144 2010. január 19. 23:26
Válasz erre
Latin 342143 2010. január 19. 22:53
Válasz erre
novakgabor 342142 2010. január 19. 21:12
Válasz erre
Sziasztok !
Sajnos csak most volt időm visszaolvasni a verseny témát az elejéről és már nem is akarom én sem tovább firtatni a dolgot, de nem bírom megállni hogy beleszóljak.
Az eddigi bontás tényleg rossz volt, nagyon felületes.
Két fontos szempontot azonban eddig senki nem említett, gondoltam leírom.
1. Igaz elég ritka, de egyre gyakoribb az 1/24-25-ös méretaránytól való eltérés, és kellő számú nevező esetén nekik is lehetne nyitni opcionálisan külön kategóriát, ami sokkal értelmesebb dolog mint a 4arany 4 ezüst...
2. A másik nagy vízválasztó az időbeli bontás. Hiszen mi köze van egy Ford T-modellnek vagy ne menjünk ilyen messze, egy 1930-körüli dobfékes, lemezfelnis (dísztárcsás), 4-6 hengeres motorral rendelkező szappantartó formájú polgári járműnek egy utcai Nissan-hoz, amihez többféle maratott kiegészítőt / szárnyat / tuning felnit / karbon matricát / szinváltós festéket / megmittudoménmit lehet kapni.
MERT A KOR HOZTA EZT A DIVATOT, FEJLŐDÉSI SZINTET. Ezekből korhű látványos járművet építeni hatalmas terek adottak.
Ezért valahol a 80-as/90-es évek körül is érdemes lenne egy vonalat húzni, mert van akinek a factory stock a szép, és azt dolgozza ki, van akinek meg a "Csipfúúz" jön be, és ha egymás "korában" nem járatosak az építők (pontozók!) sosem derül ki melyikben mennyi munka van, és egyértelműen viszi a pálmát a modern kit.
2+1. Azt sem tartom reálisnak, hogy a zsűrinek ismernie kelljen az összes készletet. A végén az összhatás a fontos szerintem.
Üdv
PüsiLaci 342141 2010. január 19. 20:36
Válasz erre
Hát csak úgy "összeszortam". Én is fehérre szeretném majd festeni.
kbx 342140 2010. január 19. 20:24
Válasz erre
Jól néz ki fehérben, az enyém is valószínűleg olyan lesz!
Látom neked sem passzol a jobb hátsó lámpa, sorjázd le a kaszni ívét, meg csiszolj le egy kicsit a belső feléből, és akkor rendesen belefekszik a búra!
PüsiLaci 342139 2010. január 19. 20:06
Válasz erre
2010_01190001
2010_01190001
2010_01190002
2010_01190002
2010_01190003
2010_01190003
2010_01190004
2010_01190004
2010_01190005
2010_01190005
2010_01190006
2010_01190006

Hali,
Egy két fénykép az én Mercim "szárazpróbájáról".
vlevi 342138 2010. január 19. 18:18
Válasz erre
Sok Model Master festéket lehet hígítani szintetikus hígítóval, de a Chrome Silvert egyáltalán nem. Ahhoz valóban kell a saját hígítója. De ablakkeretek festését egy nem túl vékony ecsettel, kézzel is meg lehet oldani, hígítás nélkül is a MM Chrome Silverrel. Szerintem. Bár mostanság én is inkább a krómfóliát használom ilyen célokra.
kbx 342137 2010. január 19. 16:27
Válasz erre
És ami még szintén fontos, hogy saját hígítójával kell hígítani!
Ezt is mindig elmondja Bercibá, és teljesen igaza van! Az MM-nél szerintem főleg igaz!
Régebben használtam sebbenzint az olajos festékekhez, de nem mindig lett olyan az eredmény, mintha a sajátjával hígítottam volna, szóval ez fontos!
Bebá 342136 2010. január 19. 09:38
Válasz erre
Helló!
Igen arra gondoltam.
Pisztolyból fújom nem lakkozom nem polírozom,de igyekszem nem össze "tapizni"!
sziklakks 342135 2010. január 19. 00:03
Válasz erre
S6304855
S6304855

Ez alclados.
Nem a legtutibbra sikerült.Ha ügyes vagy ettől jobb is lehet.
Raszputyin 342134 2010. január 18. 23:40
Válasz erre
Üdvözletem!

Model Master 1790E Chrome Silver festékem van idehaza. Erre gondolsz?
Ezzel egyenletesen festve, lakkozva, polírozva hasonló eredményt lehet elérni?

Raszputyin
Bebá 342133 2010. január 18. 23:26
Válasz erre
Helló!
Nálam erre a feladatra a Model Master vagy az Alklad a nyerő.Amennyiben sík a felület vagy hengeres króm fóliát használok.Ez a legtökéletesebb utánzat.
Raszputyin 342132 2010. január 18. 23:00
Válasz erre
Szép Jó Estét!

Ezek szerint van olyan makett festék mellyel közel hasonló kinézetű krómozás hozható létre mint a gyári?
Elárulod a titkot? :)

Köszönettel
Raszputyin
Bebá 342131 2010. január 18. 22:56
Válasz erre
Mindent elhiszek az 1:1-es motor és a PzIV lánctalpának festését is. Azt is, hogy jó szándékkal ajánlod. De ahogy szikla írta a makettekhez használjunk hozzávaló festéket.
Egy autó vagy mkp.makett festése igencsak igényes és az említett festékekkel megfestve nem igen nyerné el a tetszésemet.
Magam is használtam kályha ezüstöt úgy harminc éve,ne menjünk oda vissza.
õcsi 342130 2010. január 18. 22:33
Válasz erre
Helló
A szakmám miatt 4 évet húztam le lakozó üzemben .
MAJDNEM RÁMENT A TÜDŐM !
Nem ajánlanék olyat amit nem próbáltam volna ki.
Az általam árult modellek közt a Pz IV -ezzel volt fújva.
A motorom ezzel fújtam le .
Szinte nap mint nap használom ,esőbe ,sárba fagyba,és sterimoval mosom!
Hozzátéve ,5 éve festetem le a motort ,egyedül ha száradás után hígító vagy benzin éri hólyagosodik !
AKIT ÉRDEKEL KÉRDEZNE NYUGODTAN ..
sziklakks 342129 2010. január 18. 22:10
Válasz erre
Én erre azt mondom csak,hogy kipróbáltam én sokféle olcsó festéket,a vége mindig szopás...
Ha már valamit csinálunk,ne sajnáljunk normális festéket venni...
õcsi 342128 2010. január 18. 22:07
Válasz erre
Helló .A festékekhez hozzá szólva , én a lomjaim közt találtam CCCP hőálo ezüstöt.
És azzal kentem be a 1.72 Tigris lánctalpát + Román temperával ecseteltem .
A makett lánctalp, szerintem jó lett .
.Akit érdekel van olyan olcsó festék ami tökéletes modellezni.
A baj hogy Literes kiszerelés.
.Felhasználás , ecsettel fényes,fújva -mat .
A márka nevét nem tudom ,de akit érdekel holnap már megtudom mondani.
A krómozás .A szoro dobozos felni króm .
A mattolás ás elkerülése ,a lak ,bármilyen ,kevés hígítóval.
A kapót felület tartós ,szép , ha kel tudok képet küldeni az eredményről.

JÓ MODELLEZÉST!
kovács_bt 342127 2010. január 18. 21:22
Válasz erre
Lehet hogy marhaság de én a tesco-ba kapható krome efect festékre gondoltam először de persze van kifejezetten makett króm festék
Raszputyin 342126 2010. január 18. 21:19
Válasz erre
Üdvözletem!

Azt már megtudtam, hogy hogyan lehet a gyári króm festéket eltávolítani az alkatrészekről, de hogyan lehet hasonló fényesre festeni egy alkatrészt?
Gondolok itt olyanra, hogy hűtőrács, visszapillantó tükrök, lökhárítók, utastéri elemek...

Raszputyin
Andrewboy 342125 2010. január 18. 21:16
Válasz erre
sziklakks 342124 2010. január 18. 21:12
Válasz erre
lefolyó tisztítő pár perc.
hideg zsíroldó még kevesebb
Andrewboy 342123 2010. január 18. 21:11
Válasz erre
Szia

Mivel szetted le a krómot a felnikről? Nekem eddíg nem nagyon sikreült olyan oldószert találnom.

Köszi.
spike428 342122 2010. január 18. 17:28
Válasz erre
Köszi mindenkinek!
A cikket is frissítettem: makettinfo.hu/Baldwin-Motion-szornyetege

Üdv.: Robi
kbx 342121 2010. január 18. 14:01
Válasz erre
Én, az R35 szériás gumikat próbáltam rá, egy hajszálala kisebb az átmérője a "gyári" gumival. de így még jobban is néz ki a kerékjárati ívben! Én maradok annál:)
Mivel akarod festeni, szerintem a gyári "króm" szép rajta, én nem valószínű, hogy fogom bántani!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.