/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
vlevi 339499 2009. augusztus 6. 19:22
Válasz erre
kisistván 339498 2009. augusztus 6. 19:07
Válasz erre
190 sl Merciről kellene anyag ha tudtok valamit megköszönném .
van mit tenni a REVELLes retró kiadásún 1960 -as az öntőkeret.
Köszi kis István
vlevi 339497 2009. augusztus 6. 17:22
Válasz erre
IMG_2106
IMG_2106
IMG_2107
IMG_2107

Ez a felirat forma itt is jól sikerült. Először Porsche Carrera-n láttam, onnan vehették az ötletet. Nekem van egy Fujimi Carreram, és sárgára csinálom, ugyanígy fekete felirattal. Az se rossz :)
janositamas 339496 2009. augusztus 6. 16:41
Válasz erre
Mitsubishi Lancer Evo X 003
Mitsubishi Lancer...
Mitsubishi Lancer Evo X 004
Mitsubishi Lancer...
Mitsubishi Lancer Evo X 005
Mitsubishi Lancer...

Sziasztok, néhány kép az Evo X-ről (dobozbontás lehet találni a neten, inkább azt mutatom csak, hogy nézhet majd ki), első ránézésre jó kit. Mindkét változat felnijét aláraktam mutatóban, bár méretre mindkettő egyforma!
Püsilaci 339495 2009. augusztus 6. 15:34
Válasz erre
Ilyen matricát meg tudsz magad is csinálni, fekete-fehér lézernyomtatóval kinyomtatod. ezt házilag is meg lehet oldani. Csak lézernyomtatóhoz való matrica lap kell hozzá. Meg egy vektorgrafikus progi amivel megrajzolod. Vagy egyszerüen megbízod RCM kollégát hogy csináljon. A sárga tényleg nagyon jól áll a kicsikének.
Raybrig_89 339494 2009. augusztus 6. 15:18
Válasz erre
Tudom,hogy csak a matrica a speckó,de annyira feldobja hogy nemigaz:) Meg persze ez a sárga szín
Sztanyi 339492 2009. augusztus 6. 08:38
Válasz erre
Ray,

ezt nem lesz nehéz,mert csak egy matricát kell szerezned vagy csináltatnod hozzá!

Ez a verzió van a dobozban és ezzel a felnivel.

Amúgy jól néz ki,de én inkább megvárom belőle a Nismo verziót,vagy a valamelyik kisebb cég tuning transkitjét és majd akkor veszem meg a Tamiya készletet.
janositamas 339491 2009. augusztus 6. 08:22
Válasz erre
Egy Shelby GT500 listaáron, újonnan inkább valahol $45.000 körül van, nem 30, ez igaz a 2009-es és már az új, 2010-es modellre is, így már kicsit más a leányzó fekvése. Összeségében nyilván igaz a trend, egy új 2010-es Mustang már $20.000 körül elvihető, nevetséges, de a Lexus IS 250 $31.000 körül van például, itthon 9.950.000 Ft. Egy gyors matek még a keresetekkel, és vicc az egész...
Aces 339490 2009. augusztus 6. 08:20
Válasz erre
Püsilaci 339489 2009. augusztus 6. 06:32
Válasz erre
Püsilaci 339488 2009. augusztus 6. 06:31
Válasz erre
Raybrig_89 339487 2009. augusztus 6. 03:02
Válasz erre
3375_Nissan-370Z-Yellow-4_n2
3375_Nissan-370Z-...
3375_Nissan-370Z-Yellow-7_n2
3375_Nissan-370Z-...
3375_Nissan-370Z-Yellow-2_n2
3375_Nissan-370Z-...
3375_Nissan-370Z-Yellow-6_n2
3375_Nissan-370Z-...

Na én így építeném meg a 370z-t,nagyon durva!
Aces 339486 2009. augusztus 6. 02:43
Válasz erre
P8062079
P8062079
P8062076
P8062076
P8052075
P8052075

Sziasztok!

Nálam is készülget egy apróság:D
trek84 339485 2009. augusztus 5. 21:55
Válasz erre
Esetleg ha valakinek kell egy kis apróság Hobby Easyról az most szóljon a napokban rendelek!
trek84 339484 2009. augusztus 5. 21:53
Válasz erre
sziklakks 339483 2009. augusztus 5. 21:47
Válasz erre
trek84 339482 2009. augusztus 5. 21:25
Válasz erre
Milyen Carbon matricát érdemes venni?
Püsilaci 339481 2009. augusztus 5. 20:37
Válasz erre
Köszi, meglesz, márcsak idő kell hozzá.
Rizmajer_Jozsef 339480 2009. augusztus 5. 20:34
Válasz erre
Szia
Hát az nagyon sokkal nagyobb. Jó munkát!
Szia
Püsilaci 339479 2009. augusztus 5. 20:31
Válasz erre
Hali,
Természetessen 1:32, mivel a targi is az.
A neten talált rajz alapján fogom majd lekicsinyíteni.
Rizmajer_Jozsef 339478 2009. augusztus 5. 20:27
Válasz erre
Szia Püsilaci!
Milyen méretarányban készülnek a raklapok? 1/87 ben van vagy 70 darabom, rakománnyal, és a nélkül is. Mintát is szívesen küldök levélben, mert nekem már nem kell.
Rizmajer József, rizibacsi@freemail.hu
Raybrig_89 339477 2009. augusztus 5. 20:20
Válasz erre
Köszi!

Akkor nem valami nagy gépezet,még a kis fiatok mellett is eltörpül:D Mondjuk érdekes,mert a méretaránya nem egyezik az autókéval,de mégis kb arányos a mérete hozzájuk képest..szerintem kb ekkora egy targonca egy autóhoz mérten
Püsilaci 339476 2009. augusztus 5. 20:15
Válasz erre
Ja, és náluk van válság, nálunk minden OK!
zomborka 339475 2009. augusztus 5. 20:10
Válasz erre
És még ha az ottani fizetéseket is belekalkulálod... Náluk kb. annyi lehet megvenni egy új Chargert, mint nálunk egy jobbfajta Zsigulit :)
vlevi 339474 2009. augusztus 5. 20:07
Válasz erre
"Egy új Dodge Challenger az USA-ban 7 millió Forintnak megfelelő összegbe kerül! "
Egy Shelby GT500 listaáron 30000 dolcsi. Szorozd be 200-al, és rosszul leszel. De ha beszorzod a tavaly nyári 140Ft-os árfolyammal, lefordulsz a székről...
MrChef 339473 2009. augusztus 5. 19:54
Válasz erre
A Dodge Charger-nek pedig az ottani alapára 3,5 millió Ft, amiben azért már elég sok extra van. Nekem az az egyik kedvencem - a GMC Vandura mellett.:-)
zomborka 339472 2009. augusztus 5. 19:52
Válasz erre
Persze, errefelé is rohangál egy texasi rendszámú Mustang. Csak egy céget kell alapítani (párszáz dolcsi), és ezek után már legálisan be lehet hozni például ide is amerikai autókat.

Csak egy példa: egy új Dodge Challenger az USA-ban 7 millió Forintnak megfelelő összegbe kerül! És nincs műszaki, nincs reg. adó, stb.
NGPETI 339471 2009. augusztus 5. 18:28
Válasz erre
volt egy ilyen riportműsor a rádióban...

nincs vizsga,olcsóbb a biztosítás és az új autó ára töredéke,mintha itthon vennéd meg (még az ideszállítással együtt is!)
Boeing 339469 2009. augusztus 5. 17:04
Válasz erre
Floridai rendszám
Floridai rendszám

Ezt a képet Nyíregyházán készítettem. Mi lehet ennek a járműnek a története?
gyurmakoma 339468 2009. augusztus 5. 16:34
Válasz erre
lazán rá lehetne pakolni a villára keresztbe egy kis fityót,ami ütött kopott roncs :D
Püsilaci 339465 2009. augusztus 5. 16:25
Válasz erre
eurrl
eurrl

Olyat egyenlőre nem tervezek. Egyenlőre csak azt tervezem, hogy fából csinálok hozzá eu raklapokat. (az anyagot már beszereztem hozzá) Sikerült a netről leszedni az EU raklap hivatalos méreteit (minden méretet).
gyurmakoma 339464 2009. augusztus 5. 16:22
Válasz erre
püsi!
jó a targonya.lesz talán valami kis életkép belőle?
gyurmakoma 339463 2009. augusztus 5. 16:21
Válasz erre
hellyel közzel kiszedi.
én most ujra puttyztam az egész 350 est ez miatt sajna :(
/szokásos apró malőr :D/
Püsilaci 339462 2009. augusztus 5. 16:15
Válasz erre
Nem tudom másnak mi a tapasztalata, de nálam kiszedi.
rolye2 339461 2009. augusztus 5. 16:01
Válasz erre
Sziasztok!Ha lefolyótisztítóval leszedem a festéket-prisma color-,az a tömítőpasztát nem bántja?Vagy azt is feloldja?Lehet volt már erről szó,csak nem emlékszem.Üdv:rolye2
Püsilaci 339460 2009. augusztus 5. 06:54
Válasz erre
2009_08050001
2009_08050001
2009_08050002
2009_08050002
2009_08050003
2009_08050003

Na ilyen:
Püsilaci 339459 2009. augusztus 5. 06:31
Válasz erre
1:32-es ami harcjárművekhez (1:35) elmegy.
Igen Ray csinálok képet, csak elöbb felébredek.
Raybrig_89 339458 2009. augusztus 5. 00:08
Válasz erre
Komoly,ezt én is szívesen megcsinálnám:D
Csinálhatnál róla egy képet,hogy mekkora egy 1/24-es autóhoz képest:)
csabesz83 339457 2009. augusztus 4. 22:33
Válasz erre
Hello!

Érdekes lehet a targonca. Méretben mit jelent kb.?
sziklakks 339456 2009. augusztus 4. 19:00
Válasz erre
én sem azt mondtam,hogy előkészítési hiba.Inkább az a baj,hogy a sok lakk miatt meglágyul(vagy a fene tudja mit csinál),és ott lesz a vájat.Ez nekem úgy is előjött,hogy napok voltak az alap-festés-lakkozás között.Ha az alapozótól is ez történik,az már viszont nem való makettre.
Püsilaci 339455 2009. augusztus 4. 18:32
Válasz erre
2009_08040001
2009_08040001
2009_08040002
2009_08040002
2009_08040003
2009_08040003

Bár nem autó (amiért bocsánatot kérek), de ezt hozta ma a postás nagy örömömre:
Ete 339454 2009. augusztus 4. 18:04
Válasz erre
Bocsánat, de ha beledumálhatok ez nem feltétlen előkészítési hiba. Öntéskor a műanyag nem egyformán "nyúlik". Ahol egy icipicit is (szemmel nem, vagy alig látható) vékonyabb az anyag ott a festék képes "beszívódni". Ennek az az egy megoldása lehet, ha alapozás után legalább 48! órát várunk a csiszolással, ugyanis addigra az alapozó is beszívódik, ha be akar. Ilyenkor még egy-két sort neki és elvileg elérhető a máshol már egyébként is meglévő anyagvastagság.
sziklakks 339453 2009. augusztus 4. 17:33
Válasz erre
Sztanyi,Aces!
Szerintem nem a csiszolással volt a baj,mert ha jobban megnézitek,nem "pluszos" a sorja,hanem "minuszos".Ez néha nekem is előjött,(az öntőforma illesztésénél)ha akrlil lakkal vastagon fújtam.Főleg gunzénál.A hibátlan alapozás,és festés után is képes ilyet
produkálni!
Aces 339452 2009. augusztus 3. 22:28
Válasz erre
Igen ez nálam is így volt:S Sajnos:(
Sztanyi 339451 2009. augusztus 3. 21:40
Válasz erre
Neked sikerült és ez a lényeg.

Viszont most rábukkantam egy hibára,amit már sajnos nem is tudsz korrigálni...

A 2. képen a lámpa alatt,nem csiszoltad le teljesen jól az öntési sorját!
Én is hasonló bakit csináltam az SLR-nél.Megcsiszoltam,de sem a szürke alapozó,sem a fekete alapozó réteg után nem látszott,de persze ez a durva ezüst rögtön kiemelte és a lakk sem tüntette el...!Most már mindegy!
Aces 339450 2009. augusztus 3. 20:55
Válasz erre
P8032051
P8032051
P8032049
P8032049

Hát nem simán be lehet tenni. Ha nem is úgy ahogy mutatja a papíron de meg lehet oldani.
sziklakks 339449 2009. augusztus 3. 17:30
Válasz erre
Nagyon szép a jármű!
Akkor csak nem a Tamiya rontotta el az első lámpát..:D
Püsilaci 339448 2009. augusztus 3. 15:38
Válasz erre
Sztanyi 339446 2009. augusztus 3. 13:56
Válasz erre
Nagyon jó lett a színe és a fénye is!Ja ér sikerült jól betenned a lámpákat is...!
Yankee 339445 2009. augusztus 3. 13:37
Válasz erre
Valaki használt már Fujimi szürke puttyut? Én ma vettem ilyet és szerintem naon TRÉ ennek hígnak kell lennie? Mert az enyém eléggé az. Tömíteni tömít de szó-szó egy tömítés egy csiszolás felét kiszedi aztán még egy tömítés még egy csiszolás és talán talán úgy marad PF. Valaki írhatna valamit:P
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.