/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.
Tibchi 338015 2009. május 16. 09:33
Válasz erre
Sajnos (szerencsére) megválaszoltad a diffúzor kérdést is. Izgalmas lesz pár mm-es darabokat bekarbonozni úgy, h ne látszódjon semmi az alatta lévő festésből... Kezdek azon gondolkozni, hogy sima utca vas lesz belőle.
Ehez kapcsolódóan a kérdések tömkelege fogalmazódott meg az elmult pár napban.
Ahogy szó volt a dragon bömösről, megnéztem alaposabban is, és úgy döntöttem, elkezdem csinálni legalább a kasztnit. Az eddig bevált módszert alkalmazva elküldtem fürdeni szilárd lefolyócsőtisztító társaságában. Másnap gondoltam ránézek, maradt-e valami. Hát király. Minden megmaradt, festés és a kocsi is. Akkor 2. próba, még több lefolyócsőtisztító. Semmi változás. Kérdés: Valami durvább, ami még nem eszi meg a műanyagot? Fékfolyadék? Az leszedi lakkostól mindenestől a festést? Vagy finom csiszolópapírral essek neki-alapozás-újrafestés? (a Dragon készletben ugye ki van festve a rács a lámpák helye a diffúzor. Semmi még meg se kopott...)
Így megvan a tapasztalat: előre fényezettet soha többet. MOndjuk ezt is azért vettem, mert más tudtommal nem gyárt ilyen bömöst...)
Sztanyi 338014 2009. május 15. 23:57
Válasz erre
Hát ja!

1.gondolom semmivel nem nevezel be:)
2.szerintem úgy korrekt,hogy Te,Misi és Ádi nem kaphatnátok.Fent állna annak a veszélye,hogy a többiek bundát sejtenének:)

Pedig Misi egyik autója,amit hozni fog igencsak közel áll hozzám!
G-funk 338013 2009. május 15. 22:48
Válasz erre
szép kupa, de sajna én nem szállok versenybe érte :) amúgy is ki vagyok zárva :)
Raybrig_89 338012 2009. május 15. 21:26
Válasz erre
rolye2 338011 2009. május 15. 19:52
Válasz erre
Sziasztok!Köszönöm a segítséget ültetés ügyben!
kbx:én is filóztam 18-19-es felnin,csak azt még nem szereztem be,mert nem tudtam,hogy jól nézne e ki vele,de így megelőzted a következő kérdésem:)Üdv:rolye2
PüsiLaci 338010 2009. május 15. 19:52
Válasz erre
PüsiLaci 338009 2009. május 15. 19:05
Válasz erre
Egy hír esetleges Trabant rajongóknak, így Moson után.
Felvettem a kapcsolatot pénzes Attilával, akinek küldtem egy CD-ét és megkértem, hogy a Trabi építésének képdokumentációját írja fel rá.
Előre is köszönöm neki, hogy ilyen segítőkész!
PüsiLaci 338008 2009. május 15. 19:02
Válasz erre
Jánositomi,
Ha esteleg olvasod a topikot, akkor azt szeretném kérdezni, hogy Lexus (embléma) matricáid feleslegesek vannak e, amiket át tudnál nekem adni?
Ha esetleg másnak van ilyen, azt is szívessen elfogadom!
Köszi!
Sztanyi 338007 2009. május 15. 18:52
Válasz erre
Pescadero Kupa
Pescadero Kupa

Így néz ki:
Sztanyi 338006 2009. május 15. 18:51
Válasz erre
Szisztok!
Ma készen lett a kupa,amit a Jászberényi versenyen fogok átadni valakinek!
A szerencsés nyertes ezt a kupát fogja megkapni!

Nincsen semmilyen megkötés,lehet motor,autó,versenyautó(F1,Nascar,Pályaautó,Rally) is mivel én mindhármat építek.Sajnos a kamionosok nem részésülhetnek,mivel azzal abszolut nem foglalkozom,így nem is tudnék korrekt véleményt formálni róla!

Szóval az kapja a kupát,akinek a munkája számomra a legjobban tetszik,mindent összevetve.

üdv,Sztanyi
G-funk 338005 2009. május 15. 14:40
Válasz erre
Szóval a diffúzor gondot nem értem. A szárnynál meg több lehetőség van:
a) egy darabból rakod fel és valahol alul van egy kis átfedés ahol nem látszik.
b) két darabból karod fel és alul van két átfedés ahol nem látszik
c) két darabból rakod fel és pont a ki- illetve belépő éleknél van a találkozási vonal.
Szetintem embere válogatja hogy kinek melyik a legszimpatikusabb. Talán az első a legnehezebb és a középső a legkönyebb.
kbx 338004 2009. május 15. 14:15
Válasz erre
Azért ennyire nem drámai a helyzet, nem kell átalakítani a fél autót egy kis ültetéshez! Én már elég sok autómat ültettem különböző módszerekkel.
Első körben alá kell próbálni a nagyobb kereket, hogy biztos kell-e ültetni, mert lehet hogy a méret különbséggel pont jó lesz!
az egyik legegyszerűbb módszer, ha a féktárcsát kicsit feljebb tolva ragasztod fel a rugós tagra, bár ez nem túl élethű, de hatásos, kezdésnek jó!
Aztán lehet a rugós tagból is levágni annyit amennyi szimpatikus, összeragasztani, és az alsó lengőkart feljebb hajlítani, hogy ne lötyögjön...
Meg szerintem nem kell ragaszkodni az igazi autók ültetési méretéhez, úgyis lesz valami eltérés, viszont ha alárakod a kereket és kell ültetni, akkor látod hogy mennyit, leméred a gumiperem és a sárvédő távolságát, és annyit vágsz le a gátlóból, vagy annyival tolod feljebb a féktárcsát...
De szerintem a Golf esetében nem kell majd ültetni mert elég pici a gyári kerék, és ha alá raksz valami 18-19 colos Aoshimát simán jó lesz!
Raybrig_89 338003 2009. május 15. 12:06
Válasz erre
Tibchi 338002 2009. május 15. 10:24
Válasz erre
Aham, átment rajta egy T34es, amit egy Király Tigris kergetett, mely után ment az egész német hadsereg :D:D:D:D *spoiler vagy ha ez se jó, akkor legyen hátsó légterelő :D

(vicces amúgy, h a google, mind2re ugyan azt dobja ki :D )
G-funk 338001 2009. május 15. 10:01
Válasz erre
Tibchi a spojler olyan mint a bojler csak laposabb? :P
blackthunder 338000 2009. május 15. 00:19
Válasz erre
Üdv rolye2!

Nos én sem régóta kezdtem újra a makettezést, de kb 6-8éve autóztam, mondjuk főleg rally, de volt utcai sport is. Jelenleg is van autó makettem. Találkoztam ez idő alatt az ültetési problémával. Ugyanis ez nem úgy működik, mint a valóságban 1:1-ben. Először is, ha nagyobb felnit akarsz az autó alá tenni, akkor meg kell nézni van e elég hely a sárvédő és a kerék között. Ha még a nagyobb felni mellett is van hely, bár ez már nem szokott, akkor beszélhetünk az ültetésről. Általában 40mm-es a elterjedtebb ültetés, persze vannak ennél nagyobb mértékűek is. 40mm 1:24-ben 1.66mm ennyit kell megültetni az autónkat. De ehhez, hogy ezt elérd általában a fél alvázat és a teljes futóművet át kell alakítanod. Ami első makettnél nem biztos, hogy előnyös. Ami még nem utolsó dolog, hogy senki nem fog bele kötni szerintem, hogy miért nincs lejjebb 1.66mm-el. Én a helyedben első makettnél arra figyelnék, hogy az általános kiegészítőkkel, szép legyen a végeredmény. Mert az nagyon jó érzés, ha elkészül első remekműved és tetszik amit kihoztál belőle. Még egy tanács soha ne más miatt makettez csináld magad miatt.

Ezzel nem le akarlak beszélni az ültetésről, de szemléltettem, hogy nem egyszerű feladatt.

Üdv: Blackthunder
Tibchi 337998 2009. május 15. 00:17
Válasz erre
gagyikarbon
gagyikarbon

Kellene 1 kis help. Mivel a karbonozás nekem spec nem az erősségem, így hátha akad valaki, akit mint 1 értelmi fogyatékosnak el tudja magyarázni, h 1 diffúzort hogy lenne legegyszerűbb lekarbonozni.
Amire én gondoltam: Maszkolóból körbemaszkolni, és kivágni a darabokat. Ezzel nekem csak az a problémám, h bizonyos vonalak soha nem egyenesek... :S Gondolom más megoldás nem nagyon van... De ha igen, akkor pls valaki leírná-é nekem mélben vagy akár ide?
Köcce!
T

ui.: hasonló dilemmával vagyok mondjuk 1 hátsó spojler karbonozásánál... Úgy megcsinálni, h ne látszódjon, h össze van illesztve...oké de hol legyen a karbon találkozása? alul? élen? (találkozási pontot a számok és a nyíl jelöli)
rolye2 337997 2009. május 14. 22:58
Válasz erre
Hát még nem tudom milyen színű lesz.Lenne egy kérdésem:az ültetést ti hogy oldjátok meg?
Raybrig_89 337996 2009. május 14. 22:45
Válasz erre
Sziasztok!

Tudna esetleg valaki mutatni nekem egy közeli képet,hogy milyen ennek a karbonnak a mintázata? (leginkább a sűrűsége miatt érdekelne..)

Crazy Modeler Carbon Fibre Decals Silver Grey (Extra Thin) (DC0122)
Erről volt szó pár kommenttel lejjebb

Köszi
jabel 337995 2009. május 14. 19:04
Válasz erre
hali! Fekete szép, de a fehér után az a legszemetebb.
rolye2 337994 2009. május 14. 17:46
Válasz erre
Szia!Köszi,majd vigyázok vele.A felnit cserélni fogom szerintem valami nagyobbra,a színét sem döntöttem még el milyen legyen,talán fekete.Üdv:rolye2
kbx 337993 2009. május 14. 17:36
Válasz erre
Egyedül a tetőablak kivágása lehet nehezebb, arra figyelj, én anno elég csúnyán oldottam meg!
kbx 337992 2009. május 14. 17:34
Válasz erre
Egyszerű kis készlet, könnyen összerakható, ha jól emléxem nincs semmi illeszkedési probléma... Nekem is az első makettjeim egyike volt, most már darabokban van, de ott lesz Jászberényben a az ezeknek szánt asztalon:)
rolye2 337991 2009. május 14. 16:53
Válasz erre
golf vr6
golf vr6

Sziasztok!Megérkezett ma az első autóm.Van valakinek véleménye erről a golfról?Elsőre nem tűnik rossznak a minősége.
Mpower 337988 2009. május 14. 08:05
Válasz erre
G! Ezt a felnit úgy hívják: ujjszeletelő:)
Raybrig_89 337987 2009. május 14. 00:54
Válasz erre
Köszi!

Igen,csak azt sajnos nem kapni hironál:(
Sztanyi 337986 2009. május 14. 00:42
Válasz erre
Szia,
akkor egyértelmű,hogy a legsűrűbb szövésüt vegyed és az valóban az Extra Thin lehet.
De szerintem ezeknek a Crazy karbonoknak a mintája nem a legjobb választás erre a célra.Talán egy 1/24-es Modelers jobb lenne.
Raybrig_89 337985 2009. május 13. 22:02
Válasz erre
DSCN0973
DSCN0973

Ilyen mintázatot szeretnék elérni,amilyen itt a képen van..Igazából olyan,hogy messziről nézve nem is látni,hogy karbon,hanem sima feketének tűnik..ebből én arra következtetek,hogy elég sűrűn vannak a csíkok
Hoffer 337984 2009. május 13. 21:44
Válasz erre
Hali!

Az eltérés a csíkok méretében van! Extra thin a legvékonyabb aztán Thin és Natural! Attól függ, hogy milyen autóhoz kéne pontosabban szerintem!
Raybrig_89 337983 2009. május 13. 21:36
Válasz erre
Sziasztok!

Karbonosok,segítsetek plíz:)

Mi az eltérés ezek között a karbon matricák között?
www.hiroboy.com/catalog/product_info.php www.hiroboy.com/catalog/product_info.php
www.hiroboy.com/catalog/product_info.php www.hiroboy.com/catalog/product_info.php

1/24-es rally autóhoz kellene,de nem tudom eldönteni melyik lenne a célnak leginkább megfelelő,főleg,hogy nem nagyon van normális fotó arról,hogyan néz ki..

Köszi!
Hoffer 337982 2009. május 13. 21:14
Válasz erre
Hali!

Eladó egy bontatlan Tamiya Enzo Ferrari Rosso Corsa 24273 7500Ft
06-70-310-43-94 vagy email!

Üdv.
G-funk 337981 2009. május 13. 19:52
Válasz erre
Bebá 337980 2009. május 13. 10:26
Válasz erre
Wakama!
Akkor egy utolsó lakk réteggel zártad a munkát.Oké,kérdések -részemről- lezárva.
Bebá 337979 2009. május 13. 10:23
Válasz erre
Mpower!
Kifejtenéd az első mondatot? Bár én csak jó makettezőnek tartom magamat.
Wakama 337978 2009. május 13. 10:10
Válasz erre
Én is erről a fórumról (meg pl. az automotiveforums-ról) próbáltam (és fogok még tovább, remélem) okosodni autó témában. Maga a művelet abból állt, hogy az egyes lakk rétegek felfújása között vizes 2000-es papírral "kezeltem" a felületet.
Wakama
Mpower 337977 2009. május 13. 09:48
Válasz erre
Ez a profik hibája (hogy azt gondolják), Bebá :) Mikor ide kerültem, még én sem mertem hozzá nyúlni a festéshez. Az előtt, ahogy sikerült a fújás, úgy maradt. Azóta okosodtam, hogy tőletek tanulok.
Bebá 337976 2009. május 13. 09:31
Válasz erre
Hogy hol csináltad a műveletet azt én is tudtam,csak a művelet további részére lettem volna kíváncsi -bár én azt már gondolom-, hogy egy abszolut kezdő is tudja -ha éppen idetéved-.
B.
Wakama 337975 2009. május 13. 09:15
Válasz erre
Igen, arra írtam. Gunze fényes lakkot és 2000-es csiszoló papírt használtam.
Wakama
Raybrig_89 337974 2009. május 12. 23:00
Válasz erre
Szerintem a karcokra írta,amik az autó tetején voltak a csomagolás miatt
Bebá 337973 2009. május 12. 22:50
Válasz erre
Wakama!
Mégegyszer szívesen.Az igénytelen nem neked szólt,hanem úgy általában.Az építések során kompromisszumokat kell kötni.Valamit,valamiért.Én csiszoltam volna és festek.Viszont nem nagyon értem a karosszéria javítását ..."lakkozással és csiszolópapírral".
Bercibá
Wakama 337972 2009. május 12. 09:56
Válasz erre
Bebá!
Nem bántó, amit írtál, hiszen az építő kritikák kedvéért tettem fel a képeket. Ezúton mégegyszer köszönöm a rendszámokat.
Jópár éve makettezek harcjármű és repülőgép fronton, ez a második autó, amit építettem, ezért leginkább a polírozás, fényesre lakkozás volt (és talán még most is) ismeretlen terület a számomra.
Nem az igénytelenségem (nem vagyok, az...asszem ;-) miatt hagytam ott a sorját, hanem valóban a kasztni előre fényezett jellege miatt. Úgy gondoltam, hogy ha javítom, akkor csak rontok a helyzeten, feketére vagy szürkére pedig nem akartam festeni a lökhárítókat.
A lámpabúra szélét a tanácsod szerint javítani fogom, és akkor az első indexek is megkapják a narancs színt.
Ahogy Tibchinél, nálam is csupa karc volt a kasztni teteje. Még magamat is megleptem, hogy milyen jól sikerült ezt javítanom lakkozással és csiszolópapírral. Sőt, a tető és a csomagtértető sikerült a legjobban ebből a szempontból.
Mpower!
Harcjárműnél, repülőnél ragaszkodni szoktam az eredeti színekhez, itt ez nem állt szándékomban, sőt be kell, hogy valljam nekem tetszik ez a szín. (Azért eredetiben nem ilyen színbe vennék E36-ost ;-)
Az ablakkeret festése elmaradt, mert úgy gondoltam, ha rontok, akkor nehéz lenne javítani az "előrefényezettség" miatt.
Üdv
Wakama
vlevi 337967 2009. május 11. 21:37
Válasz erre
A Mustangot meg nem merem elkezdeni polírozni, mert kipróbáltam egy próbadarabon, és nemigazán ment nekem. Vizeztem én összevissza, de akkor is nagyon hamar elkezdte lekapni a festékréteget, és jött elő az alapszín. Jobban járok, ha simán lelakkozom.

Belső tetőkárpitra van valami bevált módszer?
vlevi 337966 2009. május 11. 21:31
Válasz erre
Egy kicsit (inkább nagyon) morcos vagyok most a Testors White Primer festékre. A mocsodék nem oldódott fel teljesen, jónéhány apró csomó maradt benne :(((
Pedig már 2 réteg után sikerült elfedni a szürke alapozót (ami viszont a piros műanyagot takarja).
Kell a fehér alapozás, lévén gyöngyház fehér lesz majd a kész jármű (Alfa GTA)
Mpower 337965 2009. május 11. 21:15
Válasz erre
A hibákat a kassztnin én is javítottam, bár az enyém nem volt gyárilag festve, de a Z3-asom ugyan ebben a színben pompázik(?), és az le is lesz szedve. És ilyen színt azért nem lehet kapni sehol, mert ilyen szín nincs is. BMW-ben legalább is. Mert van hasonló színe a BMW-nek (a fényezőnk ki is tudja keverni), de ehhez semmi köze nincs.
Wakama! A kipufogót, és az indexeket jó lesz, ha javítod, sokat fog dobni az összképen.
amit nem írtál az az ablakkeret kifestése, bár nem a legtökéletesebben van megmintázva, ezért nem a legegyszerűbb. Mindenesetre örülök, hogy újra Bimmertől hangos a topik, bár sajnos nem az enyémtől.
Raybrig_89 337964 2009. május 11. 20:48
Válasz erre
Én személy szerint azzal kezdtem volna a makett építését,hogy megfürdetem a kasztnit:)
1: nem szép a szín,2: a minősége sem a legjobb,3: Makettezünk kéremszépen,nekem ne csináljanak meg semmit előre:)
Bebá 337963 2009. május 11. 20:30
Válasz erre
Tibchi!
Csak igénytelen makettező hagyja úgy a festés miatt.Amennyiben kreatív vagy csiszolás után sötét szürkére vagy feketére fested a lökhárítókat.A tetejét elképzelhető,hogy polírpasztás kezeléssel -polírozással- vissza tudod fényezni.
Tibchi 337962 2009. május 11. 18:45
Válasz erre
Hali!
Nekem is megvan ez a készlet, és megnéztem. Nálam ugyan ez áll fenn... Hát jó kérdés, h mi legyen vele, fürdik avagy sem... Sorja vagy nem sorja... Sajnos nálam annyival rosszabb a helyzet, hogy a teteje tiszta karist a műanyag doboz miatt, amiben van... :S
Üdv:
T
Hoffer 337961 2009. május 11. 17:16
Válasz erre
Hali!

Valószínűleg azért nem tüntette el a lámpa alatt a sorját mert ezt a kasztnit ebben a készletben fényezve kapjuk, és akkor az egészet újra kellett volna fényeznie, mert ez a készlet nekem is megvan, és ilyen színt nem lehet kapni sehol!
Bebá 337960 2009. május 11. 16:46
Válasz erre
Wakama!
Csupán jó indulatúlag.Mielőtt a lakkozási-polirozási technikát elsajátítod fontosabb, lényeges dolgot is el kell végzni a maketten.Pl: a szerszám okozta sorják eltávolítása
lásd jobb hátsó féklámpa alatt és persze tökéletesen mindenütt.A lámpa "üveget" is be-
lehet úgy helyezni,hogy ne látszódjon az a fránya világos "keret".A karosszéria színé-
óvatosan körbe fested az üveg élét és száradás után beragasztod.Remélem nem bántó amit
írtam
kbx 337959 2009. május 11. 13:10
Válasz erre
Szia!
Én még nem jutottam el odáig, hogy után rendeljek, de írtam egy mélt a www.hlj.com-nak, hogy hogy lehet ezt megoldani. Azt hiszem azt írták, hogy el kell küldeni a makett számát(ez a dobozon van rajta) meg az öntőkeret betűjelét. Ennyi.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.