/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Finu 321698 2007. augusztus 9. 10:57
Válasz erre
Ütálom a metál festékeket... Valahogy két réteg közé került pár porszem. Csiszolni ugye nem lehet. Van valami módszer az eltüntetésére, vagy újra kell fújni?
tóthgábor 321697 2007. augusztus 9. 08:32
Válasz erre
A matricázáshoz még annyit, én kb 10 éve készítettem egy dtm-mercit. akkor még álmodni sem mertem retuspisztolyról, nemhogy lakkozás meg miegymás. fényes festékkel ecsettel festve (nem röhögni, 50 km-re a legközelebbi makettbolttól, ahol amúgy sem árultak spray-t másra nem nagyon volt reményem, maximum neolux deo.), valamennyire egyenletesen, arra rákerült a matrica, lakkozva sem volt, még azóta is rajta van, hiba nélkül. sőt mikor repülőket készítettem, a matt festéken úgy megmaradt a matrica ahogy kellett azokat sem lakkoztam.
Zag 321696 2007. augusztus 9. 07:53
Válasz erre
For info: tegnap kipróbáltam a Humbrol Maskol folyékony maszkolót, és nagyon meg vagyok vele elégedve. A kipufogódob előtt kellett a csövet maszkolnom, és ott nem igazán lehetett volna maszkolószalagot használni, gondoltam, kipróbálom ezt a folyékony maszkolót. Kicsit aggódtam, mert Alclad Chrome-mal fújt felületre kentem rá a trutyit, amely felülettel azért volt munka, hogy úgy nézzen ki, ahogy, de bíztam benne, hogy ez a lila gyurmaszerű anyag nem tesz kárt benne. Így is lett, szépen felvittem ecsettel, 30 perc eltelte után fújtam, újabb 30 perc múlva könnyedén le lehetett húzni a maszkot, és a maszk alatt ugyanolyan szép maradt a felület, mint volt.
Raybrig_89 321695 2007. augusztus 9. 00:28
Válasz erre
Most nézem milyen fasza,még a mocitetőhöz is adnak burkolatot belülre
Raybrig_89 321694 2007. augusztus 9. 00:28
Válasz erre
gsl05_00177
gsl05_00177
gsl05_00178
gsl05_00178

Mpower,egy kis csábítás a 850-eshez:)(mondjuk nemgyári felnivel szebb lenne)
Raybrig_89 321693 2007. augusztus 8. 23:33
Válasz erre
Kicsit drágább,de pontos lesz a szín ( feltéve,hogy fontos)
zsolesz 321692 2007. augusztus 8. 23:08
Válasz erre
Eléggé húzós ára van,ilyesmi szinnek amúgy lennie kell Revellben is,a beltérének is,megpróbálom kivadászni,a tipus gyári szinjeinek kódját amúgy nem találtam a neten.
Raybrig_89 321691 2007. augusztus 8. 23:03
Válasz erre
Lehet hülye ötlet,de ha mondjuk kinyomtatod,bemész egy autófestékes boltba és megkéred,hogy keverjék ki neked ezt a gyári 500sec színt,nagy valószínűséggel sikerrel fogsz járni:)
Raybrig_89 321690 2007. augusztus 8. 23:01
Válasz erre
Zsolesz 321689 2007. augusztus 8. 21:16
Válasz erre
zsolesz 321688 2007. augusztus 8. 21:06
Válasz erre
Sziasztok!

Van egy Tamiya 500 sec-em,elég régóta.
Most találtam olyan kültér/beltér szinvariációt,ami nagyon tetszik,abban kérném a segítségeteket,hogyan lehetne beazonositani a barnának mondott fényezést,és a belsőtér barnáját,lehetőleg Revellben.
Előre is köszi!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1985-500SEC-MERCEDES-CLASSY-LOW-MILES_W0QQitemZ260144369930QQihZ016QQcategoryZ6332QQcmdZViewItem
Zag 321686 2007. augusztus 8. 18:25
Válasz erre
Gyártó: Tamiya
Név: AMG Mercedes 600SEL
Cikkszám: 24128
Body: 9332127
MrChef 321685 2007. augusztus 8. 17:54
Válasz erre
A fékfolyadék nem bántja a műanyagot.
Köszi a videót, most töltöm le éppen! :-)
Zag 321681 2007. augusztus 8. 17:12
Válasz erre
A GT40-es építésénél nem láttam lakkozást matricázás előtt.
tóthgábor 321680 2007. augusztus 8. 16:59
Válasz erre
én úgy láttam, hogy igenis lakkoznak matrica előtt, csak spray-el. aztán a végén jött a z igazi lakkozás retussal.
Raybrig_89 321679 2007. augusztus 8. 16:14
Válasz erre
A többi ilyen japós videón pl nekem elég meredek volt a ,, fessünk a szoba közepén farmerben ingben ülve,a lábunk között tartva a makettet,, rész :DD
Zag 321678 2007. augusztus 8. 15:49
Válasz erre
Visszatérve egy kicsit a japán videókra... A fényezés részre voltam kiváncsi, hogy ők hogyan csinálják, na most nagy titok nincsen, csupán érdekesség, mégpedig az, hogy a folyamat eleje teljesen szokványos: zsírtalanítás, panelvonalak karcolása, csiszolás, alapozás, csiszolás, 2-3 festékréteg fújása, majd utána minden további teendő nélkül (semmi csiszolás, polírozás, lakkozás) matricák felrakása, utána 2-3 réteg lakk, és utána indul be az igazi meló, csiszolás és polírozás minden mennyiségben.

Eddig én szigorúan lakkoztam matricázás előtt, de ezek után meggondolandó. Hiszen ahhoz, hogy rendesen tudjam polírozni a lakkot, min. 2 réteg kell, és ha a matricázás után amúgy is el kell játszani a lakk-csiszol-políroz játékot, akkor minek tegye meg az ember 2x, főleg, hogy alapból is fényes a felület? :) (Bár ez mondjuk pont a Zero festékekre nem igaz, ott az igazi fény csak lakkozás után jön elő, de minden egyéb esetben ez jó módszer lehet)

Szóval sokat lehet tanulni ezekből az építési videókból...
Stefan 321677 2007. augusztus 8. 15:44
Válasz erre
Egyszer én is Tamiya spray festéket akartam leoldani, de a lefolyótisztító nem igazán vált be. A fékfolyadék ezek szerint jó lett volna rá? A műanyagot nem támadja meg?
MrChef 321676 2007. augusztus 8. 15:35
Válasz erre
Hja, mert elkezdtem fújni fekete Tamiya spray-vel, de nem tetszett a felülete. Le akartam mosni, és a kezdeti örömömet az anyázás váltotta fel. A hátulja úgy nézett ki a kasztninak, mintha egy atomtámadásban kint maradt volna a mezőn.

Ahogy Zag írja: lefolyótisztító (én a Tofixet használom), vagy félfolyadék (pl. Dot-3). Ez utóbbit jobban szeretem, mert mintha alaposabban szedné le a festéket. Az akrilfestéket hártyaként lehet lehúzni a makettről, az olajfestéket teljesen feloldja.
Zag 321675 2007. augusztus 8. 15:32
Válasz erre
Az észterhigítót polisztirolra nagyon nem javasolnám, de ugyanez vonatkozik pl. a nitrohigítóra is, mindkettő igencsak szereti megenni a makettet. Ahogy arról itt már sokszor volt szó, a humánus festékleoldás módja: lefolyótisztító vagy fékfolyadék.
Mpower 321674 2007. augusztus 8. 15:21
Válasz erre
Észter oldotta az AMT-t? gyüjtöm az infót, hogy mit-mivel-ne. Italeri porschémről 4x acetonoztam le a festéket(vizest), persze nem áztattam, csak itatott wc papírral símogattam. Így túlélte.
MrChef 321672 2007. augusztus 8. 15:00
Válasz erre
nem feladtam, csak észter higítótól elkenődött a kasztnija; azóta szereztem újat.
MrChef 321671 2007. augusztus 8. 14:58
Válasz erre
Múltkor abbahagytam a Chevy Impalámat (1958-as), AMT makett, mondanom sem kell ,hogy milyen...
szucs.laszlo 321669 2007. augusztus 8. 14:09
Válasz erre
Bocsi, még egy szempont. Sok maketthez mostmár a Fujimi és a Hasegawa is mellékeli a fotómaratást és ezért alig számol fel valamit.
A minőségi követelményeknek próbálnak egyre jobban megfelelni de egyenlőre a sokkal több új makett piacra dobása miatt nem igazán haladnak. Sajnos a TAMIYA nem viszi túlzásba az új autók megjelentetését de amit kiadnak az legalább jó.
Finu 321668 2007. augusztus 8. 14:09
Válasz erre
Mpower 321667 2007. augusztus 8. 14:08
Válasz erre
A legjobban látod MrChef! Én is, meg még sokan-akik nem vagyunk elég macsók az AMT-hez-amolyan lyányosan:) szeretnénk, ha mindent a tamiya csinálna.
szucs.laszlo 321665 2007. augusztus 8. 14:05
Válasz erre
Én is oztom a véleményedet bár vannak kivételek. A BMW-k esetében a TAMIYA maximum a matricákban és a csomagolásban jobb egy kicsit de mivel szinte az összes makettjük Revell/ESCI átvétel ez látszik is rajtuk. Sajnos pár Porsche is ilyen de a többi szerintem verhetetlen. A Ferrárik terén a Fujimi próbál a nagyobb választékkel versenyben maradni de ők nem is kapnak FERRARI eredetiség matricát mint a TAMIYA.
Én jelenleg a kis tudásommal nem szívesen raknék össze se Fujimi se Aoshima makettet, maximum Hasegawa az ami még szóba jöhet a TAMIYA-n kívűl.
Persze sok esetben olyan autó kell az embernek amit nem csinál a TAMIYA és azért valljuk meg az árban is a TAMIYA a legdrágább.
MrChef 321664 2007. augusztus 8. 13:47
Válasz erre
László,

bár csak ritkán építek autómakettet, de az a meglátásom, hogy a Tamiya készíti a legszebbeket. Amit mindig kifogásolok más gyártóknál, hogy egyszerűen túl vastagok a panelek, a karosszéria, nem élethű az egész, olyan, mint egy játék, és az autó üvegei is túl vastagok. Jól látom?
Mpower 321663 2007. augusztus 8. 13:31
Válasz erre
Ha már így áll, akkor nem fogna kijönni annyiból mint a másik. Bár tervben van még egy 850-es, de most nem lesz rávalóm. Annyit adnék érte mint a másikért, de legalább 2 hónap múlva.
jos 321662 2007. augusztus 8. 12:47
Válasz erre
Raybrig_89 321661 2007. augusztus 8. 12:31
Válasz erre
Szép meg jó,de nagyon drága:)Persze ritka is,szal érthető
szucs.laszlo 321660 2007. augusztus 8. 12:31
Válasz erre
REV07183_BMW 850i
REV07183_BMW 850i

Mpower!

Erről mi a vélemény ???

Jelenleg 58 $-on áll de ha esetleg kell ...
Raybrig_89 321657 2007. augusztus 8. 12:06
Válasz erre
Figyu Zag!

meg tudod nekem adni a makett sorozatszámát meg az elemek közül a kasztni számát?( vagy kódját vagy milyét:P)

Előre is köszi!
Raybrig_89 321656 2007. augusztus 8. 12:02
Válasz erre
Nagyon jól néz ki,grat:) Ilyen felnim van nekem is:P
Pisti 321655 2007. augusztus 8. 11:42
Válasz erre
Eladó egy teli flakon akril autó festék.
Mpower 321654 2007. augusztus 8. 11:19
Válasz erre
Gala! Szívesen adnék két jelet, meg az egyik 318i felíratot, de az "is"-re nekem is szükségem lesz.
Mpower 321653 2007. augusztus 8. 10:42
Válasz erre
Ez a 850-es hála Sz.L-nek nekem is megvan.
A kis névtolvaj:) Még jó hogy kihagyta a magánhangzókat, különben...
Gala 321652 2007. augusztus 8. 10:39
Válasz erre
Bocs! "Lacitól"
Gala 321651 2007. augusztus 8. 10:33
Válasz erre
Hali!

Ha esetleg valakinek kellenének a BMW matricák lacitól szívesen betársulok. Bár nekem csak két logo és egy "318is" feliratravaló kell... :) (1/24)

Üdv:

Gala
Charger 321650 2007. augusztus 8. 10:32
Válasz erre
www.youtube.com/watch
Na,vajon melyik a biztonságosabb??:)
szucs.laszlo 321649 2007. augusztus 8. 10:28
Válasz erre
248-1
248-1
248-3
248-3
248-7
248-7
248-8
248-8
248-10
248-10
248-12
248-12

Ja és Ferrari motoros
sibito 321648 2007. augusztus 8. 10:27
Válasz erre
szucs.laszlo 321647 2007. augusztus 8. 10:26
Válasz erre
85-ben és csak MODELER'S kiadásban találtam de 48.000 Ft-ot egy 1/24-es makettért nem adok. Részeg milliomosok megveszik ennyiért az Ebay-en de én nem.
szucs.laszlo 321646 2007. augusztus 8. 10:24
Válasz erre
Semmi akadálya, már elpostázták de nem biztos, hogy a héten megérkezik, kedden meg utazom az tuti.
Egyébként a BMW matricakészletből kettőt hozattam.
Mpower 321645 2007. augusztus 8. 10:24
Válasz erre
Ez a jószág mikor versenyzett? Szép. Martinis:)
szucs.laszlo 321644 2007. augusztus 8. 10:21
Válasz erre
Ja bocsi Lancia LC2
szucs.laszlo 321643 2007. augusztus 8. 10:21
Válasz erre
248-1
248-1

Ezt szeretném megszerezni :

Tudja valaki a MODELER'S Weboldalának a címét ???
Mpower 321642 2007. augusztus 8. 10:13
Válasz erre
Akkor kapok megint valamit?
Várjuk már meg a 124-es rendőr mercit. jó?
szucs.laszlo 321641 2007. augusztus 8. 10:12
Válasz erre
Én sem találtam utcai csak versenyt és azt is csak 1/10-es TAMIYA kaszniban.
szucs.laszlo 321640 2007. augusztus 8. 10:04
Válasz erre
TAM24297_Ferrari F50 Yellow version_6800
TAM24297_Ferrari F50...
TAM24292_FXX_8500
TAM24292_FXX_8500
TAM24194_Nissan Skyline 2000 GTR Hard-Top_5300
TAM24194_Nissan...
TAM24222_Toyota GT-One TS020 (Le Mans 1999)_5500
TAM24222_Toyota GT-...
S27FP2471R_Ferrari F50 Upgrade Parts_3500
S27FP2471R_Ferrari...
TAM12616_FXX Photo-Etched Parts Set_3500
TAM12616_FXX Photo-...
MSMA031A_BMW Emblem sticker_3000
MSMA031A_BMW Emblem...

Ezek érkeztek ma :
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.