/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
gyurmakoma 313689 2007. február 15. 18:41
Válasz erre
Buch 313688 2007. február 15. 18:39
Válasz erre
Szia Raybrig 89!
Nagyon dögös a Bömbid. Szépen haladsz vele, szerintem úgyis megtalálod a legideálisabb megoldást, ne aggodj.Így képről nehéz jól kinéző megoldást találni, vagy ötletet adni. Félig nyitott helyzetben már késő lenne megcsinálni?
Egy kérdés. Hol tudnáknék a Revell Porsche 911-hez tuti papucsokat venni?
Buch
Raybrig_89 313687 2007. február 15. 18:31
Válasz erre
Nemtom azt a gagyi műanyagdarabot látni sem akarom:P
Raybrig_89 313686 2007. február 15. 18:31
Válasz erre
Solo 313685 2007. február 15. 18:30
Válasz erre
Esetleg csiszolj az aljából, hogy ne lógjon ki felfelé, vagy csináld meg behúzott állapotban, csak akkor gondolom látszania kellene valami mechanikának. :)
Lacc 313684 2007. február 15. 18:29
Válasz erre
Szerintem nem jó megoldás, hacsak nem szeretnél egy idő után szép kis porcicákban gyönyörködni, ahogy terpeszkednek a 6-os BMW-d belterében:P Legalábbis szerintem be fog porosodni idővel, de cáfoljatok meg.
Dante73 313683 2007. február 15. 18:28
Válasz erre
Persze, egy kétszinű, utcai lessz. Alul bordómetál, felül szürkemetál, és akkor a hozzákapott piros kárpit is felhasználható.
Raybrig_89!
Mértnem vágsz bele átlátszó plexiből egy darabot? Pl; Somlóis doboz teteje kitünő erre a célra!
Dante.
Raybrig_89 313682 2007. február 15. 18:13
Válasz erre
DSC00955sm.jpg méret: 53.3 KB
Például ő is így oldotta meg,semmit nem rakott be,és leszedte azt a kis peremet,ez sztem így korrekt
Raybrig_89 313681 2007. február 15. 18:12
Válasz erre
DSC01774.JPG méret: 119.1 KB
DSC01775.JPG méret: 130.8 KB
DSC01776.JPG méret: 139.6 KB
Sziasztok!

NAgy tévhitben éltem,ugyanis végig azt hittem van a bmw tetőablakába üvegből egy kis kocka meg műanyagból egy kocka,hát mondom alap,hogy az üveg kerül vele:)

De csak ma vettem észre,hogy üveg az bizony nincs,max az én képzeletemben,csak műanyag van ami baromi csúnyán mutat benne,és még csak nem is passzol szépen ( pl kiemelkedik,nincs egy vonalban a tetővel,de mind1 mert úgysem akarom takartra csinálni a tetőablakot)

Szerintetek mit csináljak? simán csak ne rakjak be semmit? végülis sztem úgy is jó
gyurmakoma 313680 2007. február 15. 17:57
Válasz erre
nem rossz darab.
ilyen utcainak épited majd meg?
Dante73 313679 2007. február 15. 17:55
Válasz erre
10002223.jpg méret: 21.3 KB
10002223n2.jpg méret: 59.7 KB
10002223n.jpg méret: 95.4 KB
Hali!

Én most ennek álltam neki.
A Google nem sokat segít a motortér kábelezését illetően. Tudnátok pár képpel/linkkel segíteni?

Dante.
gyurmakoma 313676 2007. február 15. 16:52
Válasz erre
IMG_0001_1.JPG méret: 70.6 KB
IMG_0002_1.JPG méret: 70.9 KB
IMG_0003_1.JPG méret: 64.7 KB
IMG_0004_1.JPG méret: 94.8 KB
na.itt a haladás a bmw ről.
kábelezés kilőve,besokaltam
Roliairsuni 313675 2007. február 15. 15:28
Válasz erre
énis épp most vagdosom a civicbe ;)
gyurmakoma 313674 2007. február 15. 14:55
Válasz erre
pr?ba 007.jpg méret: 63.4 KB
pr?ba 012.jpg méret: 170.5 KB
pr?ba 013.jpg méret: 151.5 KB
hi
megvan az uj gép.
itt matricával a nissan.
vettem fém hálót.ugynevezett olaj fröccsenés gátló néven van,kb 800 ft és 25 centi átmérőjű háló
Roliairsuni 313673 2007. február 15. 14:10
Válasz erre
én próbáltam ki többféle ilyen puttit is, aztán meguntam h midnenek van valami baja, és vettem egy fél kilós autógitett, szuper vele dolgozni, hibátlan, 1 baja van, nagyon büdös, ezt maszkal orvoslom
kbx 313672 2007. február 15. 13:32
Válasz erre
Nincs, az még + 6 ezer!!
De megéri megvenni nagyon komoly!
Dante73 313671 2007. február 15. 13:25
Válasz erre
Ezzel én is szemezek...
http://www.1999.co.jp/eng/10050249
Itt 3800yen, ami nem olcsó...
De a fotomaratás asszem nincsen benne...

Dante.
Zag 313670 2007. február 15. 13:07
Válasz erre
Szép darab, 3 hónapja ott figyel a szekrényemben, még nem gyűjtöttem elég lelki erőt ahhoz, hogy nekikezdjek, főleg azután, hogy lassan 3 hónapja építem azt a nyamvadt Italeri S600 Mercit, ami mintha meg lenne átkozva, mindig történik valami, ami miatt majdnem elölről kezdhetem a fényezést... Vagy átok, vagy csak én vagyok különösen béna. ;)
Bombraider 313669 2007. február 15. 12:47
Válasz erre
trombi0001 313668 2007. február 15. 11:03
Válasz erre
'99-ben vettem Pécsen, akkor még ott is megvolt a Mega. Akciós volt, leárazva 10.500 forint :-). Rally Classics, magyar gyártmány, ugyanaz, mint a VFTS. A fényezéses sztori után bevágtam a padlásfeljáróba, ahol pihent 7 évet és tavaly nyáron vettem elő. Hálisten minden megvan benne, most elhatároztam, hogy megcsinálom.

Amúgy köszi a segítséget mindenkinek!
kbx 313666 2007. február 15. 09:56
Válasz erre
Én belekezdenék a helyedben!!
Szép makett! Majd én is beszerzem egyszer...
Focus gondolom szép, Ő mindig durva maketteked ad ki a kezéből. Mingyá lecsekkolom:)
kbx 313665 2007. február 15. 09:53
Válasz erre
Nem nagyon, nem köt bele az anyagába, de pillanatragasztóval lehet.
xcraft 313664 2007. február 15. 09:52
Válasz erre
Szia trombi0001!

A Gunzénak van egy Mr. Resin Primer nevű terméke, ez direkt erre való, vagyis a festék tapadását segíti elő a gyantán. Ha nem mostad meg rendesen az is baj, mert a műgyanta alkatrészek mindíg szilikonolajjal szennyezettek, tehát az első, hogy egy mosogatószeres, vagy szappanos vízzel át kell mosni. Ha nincs elérhető resin primer, akkor az első réteg valamilyen felületalapozó legyen, nevezetesen a Gunze Mr. Surfacer 500, vagy 1000, vagy a Tamiya Surface primer fine, vagy superfine.
Ezeket át kell polírozni és utána mehet rá a festék.

Stefan!
A műgyanta ugyanúgy tömíthető bármely Puttyval, de az autógittelésben hsznált kétkomponensű paszták sokkal jobbak a legmárkásabb puttynál is. Itt a Neoplaszt-ról vannak kedvező tapasztalataim. Tömítésre nagyon jó még a pillanatragasztó, a Putty csak utolsó megoldás legyen, és nem alkalmas mély rések tömítésére a zsugorodása miatt.
kbx 313663 2007. február 15. 09:52
Válasz erre
Műgyantát alapozni kell!! Gunze, Tamiya vagy bármilyen alapozóval de kell!
A fehér TS amúgy sem fedne rendesen ezen a szürkés felületen...

Honnan szerezted??
Stefan 313661 2007. február 15. 08:36
Válasz erre
Tényleg! Műgyantát ugyanúgy lehet putty-al tömítgetni?
trombi0001 313660 2007. február 15. 07:50
Válasz erre
s1-1.JPG méret: 158 KB
s1-2.JPG méret: 148.7 KB
Kicsit félve tennék fel makettell kapcs. kérdést, mert látom, a téma elkanyarodott innen...:-)
Szóval van egy ilyenem (fent), szerintetek mivel alapozzam? Műgyanta a drága és egy réteg Tamiya TS-t már ledobott, alig tudtam levakarni róla a maradékot. Vagy lehet, hogy az volt a baj, hogy nem mostam át rendesen festés előtt?
Zoli 313659 2007. február 14. 22:55
Válasz erre
Semmi gond, azt hittem, sokallod a 2000-et.
z
Raybrig_89 313658 2007. február 14. 22:28
Válasz erre
ó de hülye vagyok 200 LE-nek néztem közben meg 2000:D Akkor én voltam a hülye,bocsi:)
Sztanyi 313657 2007. február 14. 22:27
Válasz erre
Kösz!
Én már ízlelgetem a Ferrari 599-et.Szivem szerint azonnal nekiállnék!!! :)
Gero mesternek feldobtam az autót,de nem érdekli.Lehet,hogy bosszantja,hogy nem az ő Skyline-ját választottam:(
De azért segít rendelni hozzá cuccokat!
Láttad a Berci bácsi Focus WRC-jét!Nagyon dúrván jó!Itt van a honlapon a Pro Modell ajánlóban megnézheted!!!
Zoli 313656 2007. február 14. 22:15
Válasz erre
Hát még egy 9l-es Donovan blockot meddig lehetne tuningolni...
z
Raybrig_89 313655 2007. február 14. 22:05
Válasz erre
Szegény kamera is beleremegett:)
kbx 313654 2007. február 14. 22:05
Válasz erre
Ja, ezt láttam már, nem semmi amikor a végén megindúl, lehet egy kis szívóhatás :DD
kbx 313653 2007. február 14. 22:04
Válasz erre
Azért mondtam, hogyha egy skylineból ennyit ki lehet préselni, akkor egy 5-6ezet cm3-es mociból simán a dupláját...
Zoli 313652 2007. február 14. 21:57
Válasz erre
Na ugye, akkor egy sokkal nagyobb motorral szerelt autóból még többet is ki lehet hozni. Amúgy a Skyline alapnak nem is olyan rossz.
z
Püsi 313651 2007. február 14. 21:56
Válasz erre
Bontatlan Tamiya Opel Astra V8 Coupé (24243) elcserélném szintén bontatlan Tamiya Mercedes CLK-GTR-re. Akit érdekel dobjon egy mailt.
Raybrig_89 313650 2007. február 14. 21:56
Válasz erre
Zoli 313649 2007. február 14. 21:55
Válasz erre
Hello!
Nem kis kerék volt alatta, az tény, amúgy nem hinném, hogy azt az erőt ki lehetett használni, pláne ha utcán használták (úgy rémlik, ott is)... Szerintem tengelyen mérték a teljesítményét.
z
kbx 313648 2007. február 14. 21:50
Válasz erre
Nem ritkák az 1000 pacis Skylineok sem, azok sem rosszak:D
Zoli 313647 2007. február 14. 21:50
Válasz erre
Tudom, hogy léteznek, meg sok egyéb kisebb, elsőkerekes típusból is építettek ilyenek. Elhiszem, hogy nem mennek rosszul, a kisebb méret és tömeg biztos jelent valami előnyt nekik.
z
kbx 313646 2007. február 14. 21:49
Válasz erre
Bombraider 313645 2007. február 14. 21:47
Válasz erre
Szia!
2300Le-t valahogy át tudják vinni az aszfaltra? Meg 2300 volt a tengelyen vagy a kerekeken mérve?
Amúgy dúrci lehetett!

üdv:bomb
Zoli 313644 2007. február 14. 21:45
Válasz erre
Semmiről nem beszélek, csak írom a hülyeségeket... Nem olyan régen, pár éve építettek egy Chevy HHR gyorsulási autót, amibe 2l-es Opel motort raktak. Az kb 800LE volt, ha jól emlékszem! Ebben a Camaro-ban - mint láthattad Te is - egy 350-es small block van, ami 5,7l. Ebből is még jóval többet ki lehetne hozni. De egy big block-kal szerelt autóból meg pláne. Valahol láttam egy újabb Pro Tour(?) Camaro-t, ami kb 2300LE-s volt. Abban már valami nagyobb motor volt, megspékelve 4 feltöltővel...
z
Raybrig_89 313643 2007. február 14. 21:41
Válasz erre
...túl szépek, de szerepelnek rosszúl!!

Gondolom ez nem szerepelnek rosszul akart lenni:P
kbx 313642 2007. február 14. 21:38
Válasz erre
kbx 313641 2007. február 14. 21:38
Válasz erre
Léteznek ilyen elsőkerekes Civic Dragok, bár nem túl szépek, de szerepelnek rosszúl!!
Raybrig_89 313640 2007. február 14. 21:31
Válasz erre
Ez nitro nélkül 400 LE miről beszélsz te?:)))
Zoli 313639 2007. február 14. 21:13
Válasz erre
Én azért kicsit "komolyabbra" gondoltam, nitro nélkül is kb 2000LE-re... Amúgy nem rossz!
z
Raybrig_89 313638 2007. február 14. 21:04
Válasz erre
www.carstyling.hu/car_shower.php

De vannak azért MO-on is állatok 8)
Raybrig_89 313637 2007. február 14. 21:03
Válasz erre
Hát mondjuk ja,édemesebb amcsi vasból összedobni
Zoli 313636 2007. február 14. 21:02
Válasz erre
Talán ha a nagy vizen túl laknék, lehet, hogy elgondolkodnék valami hasonló, de amerikai típusból épített gépen, ott állítólag forgalomba helyezhetőek...
z
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.