/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Gabi 303570 2006. július 21. 13:15
Válasz erre
IMG_0078.jpg méret: 103.6 KB
IMG_0077.jpg méret: 111.5 KB
IMG_0079.jpg méret: 81.8 KB
IMG_0080.jpg méret: 101.8 KB
IMG_0081.jpg méret: 71.2 KB
IMG_0082.jpg méret: 76.8 KB
IMG_0083.jpg méret: 127.4 KB
IMG_0085.jpg méret: 112.8 KB
IMG_0087.jpg méret: 95.1 KB
IMG_0088.jpg méret: 109.1 KB
Sziasztok!
Nyaralásunk során ellátogattunk az ausztriai Gmünd városkába, ahol Ferdinand Porsche tevékenykedett 1944-1950 között. Innen kerültek ki az első Porsche néven futó autók, és itt született meg a legendás 356-os modell is. Érdekes volt látni a fakarosszériákat (mesterdarabokat makettets nyelven) amelyek az alapot adták. Néhány kép az ott kiállított autókról.
Gabi
Zoli 303569 2006. július 21. 13:05
Válasz erre
Szia Gabi!
Én is kösz az info-t, nagyjából eddig is értettem a lényegét, csak képek alapján nem tudtam eldönteni, hogy hogyan csatlakozik a rugó. Na mindegy, majd megnézem a nagy Samara kódexben, sok különbség nem lehet...
z
Elektrolakatos 303568 2006. július 21. 12:46
Válasz erre
Gabibááácsi!

Szebben én sem mondhattam volna el ! :):)

Elektro
Elektrolakatos 303567 2006. július 21. 12:45
Válasz erre
Természetes, hogy kettő hisz alapból itt éppen nem a rudazatot hanem a pillangótengelyt húzza viszza és mivel ikerkarbis a motor ezért kell kettő!

Üdv: Elektro
kbx 303566 2006. július 21. 12:39
Válasz erre
Köszi az infót, azt tudtam hogy mire szolgál, csak abban nem voltam biztos hogy gázrúdnak hívják.
kbx 303565 2006. július 21. 12:37
Válasz erre
Igyekszik az ember:))
Tegnapelőtt kaptan a Zolitól néhányképet, és kicsit elborult az agyam, és nekiestem a motornak:)) ez lett belőle...
Gabi 303564 2006. július 21. 12:22
Válasz erre
Sziasztok!
Az a bizonyos rugó, a gázrudazat visszahúzó rugó. A régebbi, karburátoros autóknál ez természetes, mert magától nem áll vissza alaphelyzetbe a rudazat, ha felengedik a gázpedált. Az egyik része a motorhoz (vagy vázhoz típustól függően) volt akasztva, a másik meg magára a rudazatra, vagy bowdenvégre. A mai nem elektromos gázpedállal szerelt autóknál is van ilyen, csak ott a gázpedál a levegőbeáramlást vezérli, a befecskendezést elektronika vezényli, de rugó kell, mert a bowden magától nem tér vissza alaphelyzetbe.
Gabi
kbx 303563 2006. július 21. 12:11
Válasz erre
Azért az látszik ,hogy a rugó egyik fele a motorhoz csatlkozik, a másik felem meg a krburátor "gázrúdjához" (ha valaki tudja hogyhívják az jelezze:D), több nem is kell...
rcm 303562 2006. július 21. 09:36
Válasz erre
Eltökélt szándék hogy lealázol mindenkit a versenyen?:-)))
Az autó maga nem fogott meg, de a motorja besz@rás!!!
Zoli 303561 2006. július 21. 09:11
Válasz erre
Hát nem sok minden látszik a képeken, csak hogy ott van, hogy pontosan hova és hogyan csatlakozik, azt nem vettem ki belőle.
z
DaimondDogg 303560 2006. július 21. 01:47
Válasz erre
Hi!

Innen szokott valaki járni Szolnokra, a kiállításra?
kbx 303559 2006. július 21. 00:21
Válasz erre
HemiCharger500_resize.jpg méret: 190.4 KB
VPA3.jpg méret: 23 KB
Az egyik vége a karburátorokból kiálló összekötőrúdhoz, a másik vége pedig a motorhoz.
ezeken a képeken jól látszik, bár a második képen 2 rugó van, de az enyémen 1 lesz!
Zoli 303558 2006. július 20. 23:29
Válasz erre
Nagyon jók ezek a vezetékek, bár a rugónál nem teljesen világos, hogy a két vége mihez van rögzítve.
z
kbx 303557 2006. július 20. 22:38
Válasz erre
HPIM1574_resize.jpg méret: 107 KB
HPIM1575_resize.jpg méret: 93.4 KB
HPIM1577_resize.jpg méret: 90 KB
HPIM1578_resize.jpg méret: 96.9 KB
Mai adag:
Lassan befejezem a motort, a kábelezés még mindig hátra van!
A szelepfedélről helyenként lekopott a festék, pedig már volt javítva, nem baj, majd kijavítom... Tanulság, nem szabad krómozásra festeni!!
Brúnó 303556 2006. július 20. 21:40
Válasz erre
streetracing 303555 2006. július 20. 20:59
Válasz erre
OFF: brunó, ment egy mail!!
a Smoothster nagyon megfogott. ha sikerül megszerezni akkor biztos átalakitom "nem levehetö" tetössé. valami bézs bör belsö és grafitszürke szin...hmm...
csatai 303554 2006. július 20. 20:51
Válasz erre
Szasztok Srácok!

Én most raktam össze bolti gyufából egy Honda S2000-est. 1 év mnukám volt, és egész tűrhető lett. A gyufáknak a fejét lávagtam, és melegen hajlítottam őket ey sablonra, így lettek az ívek...Egyébként kabrio lett, a belsőtérhez is igyekeztem gyufát használni, az ülések váza lett ebből, persze benotam az álalam fellehető legvékonyabb műbőrrel:) A műszerfal at festettem,a kormány meg makettgyurmából lett kisütve. Ha érdekel az autó, akkor írjatok e-mailt, küldk képeket. 24Cm hosszú lett...

Van egyébként egy A/4-es méretű berendezett házam is, levehető tetőtérrel, erkélyel, ez majdnem 5 évnyi munkámba tellet, hoszabb megszakításokkal...Ha érdekel, ezekről is küldök képeket, ha kell...

Üdv : Csati (csatai@citromail.hu)
roliairsuni 303553 2006. július 20. 20:36
Válasz erre
én benne vagyok? van egy 67 mustang fastback, egy 96 os impla, és egy bömbi 635csi
mind készül, de még soká lész kész

azaz a bömbi lesz legkésőbb, előbb még megcsinálok 5 másik autót, éscsak aztán jön a fujimi m635csi-je, a 3 csíkos kiba*** részletes sorozat darabja, a legenda
roliairsuni 303552 2006. július 20. 20:34
Válasz erre
én benne vagyok? van egy 67 mustang fastback, egy 96 os impla, és egy bömbi 635csi
mind készül, de még soká lész kész

azaz a bömbi lesz legkésőbb, előbb még megcsinálok 5 másik autót, éscsak aztán jön a fujimi m635csi-je, a 3 csíkos kiba*** részletes sorozat darabja, a legenda
streetracing 303551 2006. július 20. 20:25
Válasz erre
ilyeneket hol lehet szerezni? nem akarsz valamelyiktöl megválni?? megvenném az egyiket. ha érdekel akkor irj emailt légyszi
gyurmakoma 303550 2006. július 20. 20:24
Válasz erre
Jó lesz!
Üdv az amcsi klubban :)
AdEe 303549 2006. július 20. 20:18
Válasz erre
tn_M?solat - 100_1761.JPG méret: 101.1 KB
tn_100_1714.JPG méret: 74.5 KB
tn_M?solat - 100_1762.JPG méret: 113 KB
tn_100_1716.JPG méret: 124.7 KB
Na rakok fel pár képet..
Az elsőn a Ford Focusom van .. amit csak úgy időeltöltésként csináltam..bár egyesek szerint jó lett én nem tudom :) aztán a másik kettő meg a félkész dodge..a motorja egy időben..és a focusszal együtt a jelenlegi állapotába meg az alváza..hátsó kerekek nélkül..holnap valószínű elmegyek és veszek egy két dolgot és utána le tudom festeni és befejezni..
Akos 303548 2006. július 20. 20:13
Válasz erre
gyurmakoma 303547 2006. július 20. 20:10
Válasz erre
Brúnó!
Dobozbontásos fotókat dobsz róla fel?
Vagy privibe?
Gyönyörűek
Brúnó 303546 2006. július 20. 19:35
Válasz erre
Coupster.jpg méret: 206.8 KB
Coupster_2.jpg méret: 198.4 KB
Smoothster.jpg méret: 197 KB
Sziasztok!
Ma ezeket cseréltem haverommal. Igazából én nem gyűjtőm az ilyen stílusú gépeket, de ez a Bolyai féle különkategória lázba hozott. Meglepően részletesek, bár a gumik mintája nem tetszik, viszont adnak hozzá krómfóliát.
Brúnó
Geronimo 303545 2006. július 20. 18:42
Válasz erre
Az nem érdekel. Úgysem látszik.
Egyébként meg nem zrikállak :)
gyurmakoma 303544 2006. július 20. 16:06
Válasz erre
hát el kell hogy keseritselek!fotósoppolni feleannyira sem tudok mint makettezni :(
egyébként meg ha látnád az alvázon alulról a sok hibát,nem zrikálnál :)
Geronimo 303543 2006. július 20. 15:36
Válasz erre
képen jól néz ki. De lehet hogy minden post előtt órákat töltesz el photoshoppal hogy jól nézzen ki :)) ki tudja! :))
streetracing 303542 2006. július 20. 15:35
Válasz erre
rcm 303541 2006. július 20. 15:26
Válasz erre
Szia!
Passz.Megpróbálom megérdeklődni.
streetracing 303540 2006. július 20. 15:16
Válasz erre
hali mindenki
rcm: voltam balatonon és elakartunk menni megnézni a lipták - ajtay emlékmüvet de nem találtuk :( ugy kell odamenni hogy lejösz az M7röl és balra mész az (talán) E70esen és a szántopuszta táblánál be kell fordulni balra?
gyurmakoma 303539 2006. július 20. 14:12
Válasz erre
geronimo!
Kezdem azt hinni hogy ki lett pécézve a chevym.
Röhögni akartok mi? :)
Geronimo 303538 2006. július 20. 14:09
Válasz erre
kbx 303537 2006. július 20. 13:15
Válasz erre
kbx 303536 2006. július 20. 13:09
Válasz erre
Az a carbonos Test Car?? Az nagyon ütős!!
rcm 303535 2006. július 20. 09:43
Válasz erre
Mivel szerintem nem fiatal,valószinűleg van egy vállalkozása ami már nélküle is megy és Ő már csak ezzel foglalkozik.Másképpen ez nem nagyon megy.Évente egy-egy ilyen makettel előállni.
Geronimo 303534 2006. július 20. 09:13
Válasz erre
Nagyon kemény az fickó. Láttam én is pár makettjét. Mondjuk nem kevés pénzt öl bele. Pl a 200dolláros Ferrari 575 GT.
Brúnó 303533 2006. július 19. 19:10
Válasz erre
Ezeket látva már egyáltalán nem bánom, hogy eladtam és cseréltem az összes versenyautómat. Elképesztő munkák,félelmetesek!!!
Brúnó
kbx 303532 2006. július 19. 19:07
Válasz erre
De ismerem, ez is fenn van az Automotive-on... Nagyon szép!
rcm 303531 2006. július 19. 19:01
Válasz erre
kbx 303530 2006. július 19. 18:54
Válasz erre
Most szerencsére javuló tendenciát mutat az a Velencei verseny!!
kbx 303529 2006. július 19. 18:52
Válasz erre
rcm 303528 2006. július 19. 18:52
Válasz erre
Reméljük egyre többen leszünk!!!
kbx 303527 2006. július 19. 18:51
Válasz erre
Ezért jó ha külön van az utcai és verseny autó kategória. Csak ez itthon ritka, szerintem csak Móváron szokták szétszedni, de meg is értem, mert nincs annyi induló..:((
rcm 303526 2006. július 19. 18:51
Válasz erre
Na akkor van még egy.:-)Az egy Dakaros Pajero.
kbx 303525 2006. július 19. 18:50
Válasz erre
Igen, én mondtam hogy a hátsó és nem az első :D
rcm 303524 2006. július 19. 18:48
Válasz erre
rcm 303523 2006. július 19. 18:43
Válasz erre
Én az újságból ismerem,nem semmi a csávó.Ilyenkor látszik az ,hogy a versenyautókat sokkal látványosabbá lehet tenni.
kbx 303522 2006. július 19. 18:39
Válasz erre
Na így márismerős, láttam a munkáit! Automotivra fel szokta rakni!
Ami nagyon tetszik az a felemás Focus!!
rcm 303521 2006. július 19. 18:35
Válasz erre
Nem.Ird be a Googleba=Alessandro Prini aztán képek keresése! és ott azonnal meglátod.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.