/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
kbx 302620 2006. június 20. 13:40
Válasz erre
Helló!

Próbáld meg a hígírójával... Az talán nem marja meg a műanyagot! Még jó lenne a sebbenzin is, csak az meg elmattítja és kiszárítja az átlátszó műanyagot, de amúgy jó, festékek (olajos) hígítására ezt használom!!
Ha nem jön be, akkor még mindig ott van a csiszolás polírozás...
Zoli 302619 2006. június 20. 12:47
Válasz erre
Hát épp erre céloztam én is. Ja és a "köszönti" köszönheti lett volna...
z
flamerPUG 302618 2006. június 20. 12:40
Válasz erre
köszi!
Kiprobálom és meglátjuk mi lesz majd :)
Ha meg nem sikerül akkor marad RCM ötlete :)

Amugy a film ahonnan származik {amcsi} ha jol tom eltemették :)
Itt meg a jo szövegek miatt simán emészthetö lett :)
Zoli 302617 2006. június 20. 12:36
Válasz erre
Asszem RCM említete múltkor, hogy írásvetítő fóliából lehet pótolni az ablakokat. De szerintem először próbáld meg lehántolni róla szikével a festéket, utána finoman meg lehet csiszolni, aztán ha elrontanád, jöhetnek az egyéb alternatívák.
A film sikerét szerintem csak Nagy Ferónak köszönti, biztos vagyok benne, hogy sehol nem volt olyan népszerű, mint nálunk...
z
flamerPUG 302616 2006. június 20. 12:29
Válasz erre
ide is beirám hátha tudna nekm valaki segiteni :

lefestettem még régebben az egyik autom ablakkeretét feketére, de nem sikerült szépre, ugy határoztam hogy leszedem rola.
A Tecsos lefolyotisztito nem teszi tönkre az átlátszo müanyagokat?
Vagy ha igen akkor mit tudtok ajánlani?
Petter 302612 2006. június 20. 07:52
Válasz erre
Tisztelt rcm.
Brutálisak!!!
Kár hogy nem üzleti cél. Ilyen ökröket mint én :))) , simán megfoghatsz vele.
Hozé 302611 2006. június 20. 02:17
Válasz erre
nembizti, hogy annyit akarok költeni 4 kerékre, de ha nincs más megoldás...
van tipp, hogy melyik boltban érdemes megnézni?
flamerPUG 302610 2006. június 20. 00:07
Válasz erre
szerintem ilyen felniket már 1000-1300 forint környékén lehet szerezni gumival együtt, ami meg elfogadhato ár szerintem. NEM olcso,de elfogadhato
Hozé 302609 2006. június 19. 23:57
Válasz erre
Helló!

Ez a Ford Fairlane nagyon odabasz!

Valakinek nincs elfekvőben olyan felni meg gumi, mint ami RCM Hyundai-án van az 1705-ös hozzászólásban?
Természetesen 1/24-ben. Nekem csak amerikai jellegű kerekeim vannak, és egyszer majd szeretnék építeni egy amcsi autót ilyen sokkűllős felnikkel. Pl szerintem mustangon jól állna.
Ha valaki megválna tőlük, írjon, aztán megegyezünk.
rcm 302607 2006. június 19. 21:02
Válasz erre
Gabi 302606 2006. június 19. 20:51
Válasz erre
Szia rcm!
Nagyon szépek, eszméletlen jók lettek! Nagy gratula.
Gabi
Zoli 302604 2006. június 19. 18:05
Válasz erre
57fordfairlane22.jpg méret: 92.4 KB
57fordfairlane23.jpg méret: 66.7 KB
57fordfairlane24.jpg méret: 75.6 KB
57fordfairlane25.jpg méret: 83.5 KB
57fordfairlane26.jpg méret: 88.4 KB
57fordfairlane27.jpg méret: 66 KB
57fordfairlane28.jpg méret: 69.6 KB
57fordfairlane29.jpg méret: 68.9 KB
57fordfairlane30.jpg méret: 66.4 KB
De hová tűnt Mr.Rock n Roll detective?
z
rcm 302603 2006. június 19. 16:11
Válasz erre
Szia!Neked is köszi.
Ezeket a gazdáik rendelték,de a dekorok 1/24-ben és 1/43 kész modellben lesznek nálam is.
flamerPUG 302602 2006. június 19. 16:04
Válasz erre
hüüü barátom, ezek gyönyörüek lettek!!!
sajátnak, vagy ki is adod majd ezeket?
komolyan melem a kalapom ;)
rcm 302601 2006. június 19. 16:02
Válasz erre
Szia Zoli!Köszi!
A Subaruk a Tamiya 1999 WRC-ből , a Hyundai WRC pedig Reji Model -ból készült.A matrica saját.
Zoli 302600 2006. június 19. 15:51
Válasz erre
Szia RCM!
Semmi okos nem jut eszembe, egyszerűen gyönyörűek. Egyébként melyik kitekből faragtak ezeket?
z
rcm 302599 2006. június 19. 15:43
Válasz erre
Herczig-1.JPG méret: 64 KB
Herczig-2.JPG méret: 63.2 KB
Herczig-3.JPG méret: 62.1 KB
Korda-1.JPG méret: 62.2 KB
Korda-2.JPG méret: 60.7 KB
Korda-3.JPG méret: 61.8 KB
Hyundai-1.JPG méret: 65.3 KB
Hyundai-2.JPG méret: 61.9 KB
Hyundai-3.JPG méret: 62.8 KB
Sziasztok!
Így néznek ki most az 1/24 Subaruk és a Hyundai.
Zoli 302598 2006. június 19. 14:22
Válasz erre
Hát faragni nem szeretek, de ha muszáj és van hozzá miből, akkor kénytelen vagyok.
De inkább olyanokat veszek, amik aránylag jól kidolgozottak és megcsinálom dobozból, nem szenvedek vele. Túl sok idő, meg amúgy is rengeteg típus van, szóval sose érek a végére...
z
flamerPUG 302597 2006. június 19. 14:02
Válasz erre
gyárilag is rendelhetö volt, feleáras extra 1957-böl :P:)
Hát van mit átalakitnai rajta ez tény és valo, elég macera ez az amt-zés, mert sok lesz az embernek az ösz hajszála és kevés az agyselytje :D de viszont szépeket lehet belüle faragni :)
Zoli 302596 2006. június 19. 13:58
Válasz erre
Az a madár a Thunderbird blokkok szelepfedelén szokott lenni, asszem gyárilag is lehetett ilyen szelepfedéllel rendelni a verdát.
Nemcsak az első futómű béna, de többek közt ezért is gondolkodom az Edsel aljának, meg egyéb részeinek a lenyúlását...
z
flamerPUG 302595 2006. június 19. 13:48
Válasz erre
pl ráűjötem hogy a gyári elsö futomü amit a készlethez adtak egy kalap ratyi,nemsok köze van hozzá :S ujat csinálni lesz a nem ksi feladat :D
Zoli 302594 2006. június 19. 13:42
Válasz erre
Igazán nincs mit, örülök, hogy fel tudod használni.
z
flamerPUG 302593 2006. június 19. 13:41
Válasz erre
vazzeg kész!!!
ezekböl minden kiderül, és tiszta is hogy mit és hova kell kötnöm :D
aszem este már csinálom is öket :DD
mégeccer köszi, és rájöttem a karbira is, amugy tök uygan ilyen szelepfedeles nekem is, mint az elsö képeken van! :D
ez a madárszerü van rajta :P
Zoli 302592 2006. június 19. 13:36
Válasz erre
tbirdengine.jpg méret: 169.3 KB
tbirdengine2.jpg méret: 29.4 KB
tbirdengine3.jpg méret: 17.7 KB
tbirdengine4.jpg méret: 33 KB
fordmodelaengine.jpg méret: 226.1 KB
fairlanedragengine.jpg méret: 41.7 KB
624038_65_full.jpg méret: 30.1 KB
Egy jobbik képet majd mail-ben, mert túl nagy.
z
flamerPUG 302591 2006. június 19. 13:32
Válasz erre
hát Zoli egy életre leköteleztél:P:D
nagyon szépen köszke a képeket, elég sokmindent tudtam belölük nyerni!!!
THX ;)
Zoli 302590 2006. június 19. 13:12
Válasz erre
57fordfairlane11.jpg méret: 27.3 KB
57fordfairlane12.jpg méret: 25.8 KB
57fordfairlane13.jpg méret: 32.4 KB
57fordfairlane14.jpg méret: 58.9 KB
57fordfairlane15.jpg méret: 36.3 KB
57fordfairlane16.jpg méret: 32.3 KB
57fordfairlane17.jpg méret: 27.1 KB
57fordfairlane18.jpg méret: 25.4 KB
57fordfairlane19.jpg méret: 34.2 KB
57fordfairlane20.jpg méret: 53.6 KB
57fordfairlane21.jpg méret: 30 KB
Az előbbi offra volt válasz, talán azért lett off. Még pár kép.
z
flamerPUG 302588 2006. június 19. 12:58
Válasz erre
Zoli 302585 2006. június 19. 12:00
Válasz erre
Hát igen, a piros szín megtévesztett... Szóval akkor elvileg elől lesz az elosztó. Egyébként szerintem tök mindegy, hogy vezeted el, a szelepfedéltől független szerintem, ugyanoda mennek a kábelek.
z
flamerPUG 302584 2006. június 19. 11:52
Válasz erre
ez még mindig a Ford motorja, egy csigával megküldve :)
igen igen a szelepfedelekre gondoltam, mert ugye ha jol emlékszek, a gyári ford szelepfedele, tök máshogy nézki és simán láthato hogy hova mennek a kábelek. Ez meg egy tuningfedél, és ezen nem tom hogy hova mennek, az eloszto már megvan és ki is furkáltam, de a fedélen nem tudom, hogy felülröl, oldalrol? honnan?

Ford Fairlane Hard Top 1957!!!
az 56 és 58 autok motortere nemsokban változott, de pont a fedél nem stimmel :(
Zoli 302583 2006. június 19. 11:38
Válasz erre
Nem igazán értem a dolgot, a szelepfedélre gondolsz és az miatt nem tudod, hol vezetik a kábelek? Egyébként milyen motor ez? Nekem valami Chevy-nek tűnik, de abból is kéne évjárat, mert pl a Turbo Fire nevet sokáig használták, és nem vagyok biztos benne, hogy ugyanarra a blokkra.
z
flamerPUG 302582 2006. június 19. 11:21
Válasz erre
100_2509.JPG méret: 89 KB
sziasztok!
egy kérdésre kéne nagyon jo válasz :)
az ilyen fedelü motorokat hogyan szokták bekábelezni? mármint az igazi autokon aminek ilyen a motorfedele, hogyan mennek a gyujtáskábelek?
nem találok rola értelmes képet :(
kbx 302581 2006. június 18. 23:52
Válasz erre
Brúnó 302580 2006. június 18. 17:16
Válasz erre
A felülnézeti kép miatt hittem azt, hogy a padlón vannak.
gyurmakoma 302579 2006. június 18. 17:07
Válasz erre
Brúnó!
A pedálok nem a padlón vannak,hanem hátulról van átfúrva a lemez,és dróton van a pedál.
Elsőre csak igy sikerült
Brúnó 302578 2006. június 18. 17:03
Válasz erre
IMG_1601.jpg méret: 157.6 KB
Szia gyurmakoma!
Épül szépül a masina. Jó elgondolás a matt fekete lökhárító és lámpakeret, amennyire el tudom képzelni jól fog mutatni. A pedálok szerintem nem lettek az igaziak, jobb lenne ha nem a padlólemezre ragasztanád. Én úgy csináltam, hogy a műszerfal alól vezettem le a fék és kuplungpedálokat.
Brúnó
gyurmakoma 302577 2006. június 18. 15:25
Válasz erre
revell matt 25.az árkádban,játékszigetben kapsz.
amúgy egy szimpla matt narancs sárga
Bundesign 302576 2006. június 18. 15:21
Válasz erre
iszanyatjó a színe! milyen festék ez? van 1 kis sportrepcsim, amit nemrég találtam a fiókomba, félkészen, és gondoltam befejezem, és pont ilyen színre gondoltam
gyurmakoma 302575 2006. június 18. 14:53
Válasz erre
chevelle 006.jpg méret: 46.9 KB
chevelle 007.jpg méret: 48.6 KB
Szerintem nem lesz olyan rossz az eleje.Legalább is ha szinre fújom.
Krómal nem tetszett,meg eléggé gány volt a króm,hisz amt.
A hátsó lökivel még gondban leszek.Az viszont tényleg nagyon tré :(
Zoli 302574 2006. június 18. 14:13
Válasz erre
Alakul a járgány, nem is rosszul. Mondjuk nekem ez a tuning orr nagyon béna, de lehet, hogy a végeredményen majd jól mutat.
z
gyurmakoma 302573 2006. június 18. 13:33
Válasz erre
chevelle 001.jpg méret: 70.6 KB
chevelle 002.jpg méret: 43.6 KB
chevelle 003.jpg méret: 49.4 KB
chevelle 004.jpg méret: 49.1 KB
chevelle 005.jpg méret: 46.7 KB
Ma haladtam kicsit a Chevellel.Rákerült a második réteg festék.Ez már majdnem jó is lesz.
Zoli tanácsára újrafújtam az üléseket,a kagylóülést végleg elvetettem.
A bársony porozás miatt eltüntek a pedálok,ezért próbálkoztam egy másik sor elkészitésével.
A kipufogóra feltettem egy kis szélesitést.
Az első hűtőrácsról és a lámpák külső feléről lecsiszoltam a krómot,matt feketét fog kapni.A hűtőrácsot is beljebb raktam pár milivel.
A kasznin megcsináltam az ültetést olyan 2-4 mm kerül majd alacsonyabra.
Az átfutó hosszú fémtengelyt az ültwetés miatt két félre cseréltem.
Felbibelődtem a gyujtás kábeleket,de még nem az igazi.Még mindig nincs megfelelő fúróm hozzá :(
eddig ennyi..
kbx 302572 2006. június 18. 13:31
Válasz erre
Szép lett nagyon!! Gratula!
Bár korához képest kicsit túlfejlett...:DDD
Finu-né 302571 2006. június 18. 10:39
Válasz erre
Köszönöm a dícsérő szavakat!
A fújás nem az én érdemem, de a többit vállalom:)
Brúnó 302570 2006. június 18. 08:54
Válasz erre
Tipikusan egy kisfogyasztású hétvégi bevásárlásra való kisautó:-)
gyurmakoma 302569 2006. június 18. 08:18
Válasz erre
isetta3.jpg méret: 64.1 KB
isetta4.jpg méret: 97 KB
Erre a kis isettára most bukkantam
donzsooo 302568 2006. június 17. 23:13
Válasz erre
Sziasztok!

Már régen jártam eme mozgalmas fórumon! Mentségemre szolgál, hogy
saját weboldalammal voltam kicsit elfoglalva!
Kimondottan tunningolt, átalakított verdákról szolo
oldal! Még egy kicsit szinesíteni kellesz! Ebben várom segítségeteket, ötleteiteket!
A hírek menü szerzeményeim részében lenne két megnem kezdett
makett amit elcserélnék! Kiegészítők pl: övcsat, AOSHIMA felnik, érdekelnének!
donzsooo.extra.hu
Bundesign 302567 2006. június 17. 22:11
Válasz erre
nagyon jók néz ki, és büszke lehetsz rá, mert bár még csak újszülött, de nagyon férfias már most is ;)
rcm 302566 2006. június 17. 22:07
Válasz erre
Erre büszke is lehet az Apuka!Grat és sok örömet hozzá a továbbiakban .
Zoli 302565 2006. június 17. 22:00
Válasz erre
Hát ez gyönyörű én is gratulálok és irigykedem...
z
Brúnó 302564 2006. június 17. 22:00
Válasz erre
Kedves Finu-né!
Ezúton szeretnék gratulálni a kicsikéhez!!! Koraszülöttsége ellenére nagyon jó lett! Szép, tiszta munka, a fújáshoz is gratulálok.
Egy apró észrevétel: ha befolyatnád a kipufogónál feketével a mélyedéseket, jobban kiemelné hogy azok lyukak lennének. Ha mégsem tennéd meg, akkor sem változik a véleményem, gyönyörü lett!!!
Brúnó
Gabi 302563 2006. június 17. 21:33
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép lett, csak gratulálni tudok!
Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.