/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977.
laja 656149 tegnapelőtt 13:10
Válasz erre
Az a kamion amit említettem az konkrétan üveg búra alatt van azt nem kell takarítgatnom:-) A többiek meg vitrinben azokhoz sem nagyon kell nyúli. Ha csak megkeményedik az valóban nem dráma de ha szét is esik az már igen. Minden esetre ezentúl megpróbálok erre is odafigyelni az építés során. Veszek majd a légtechnikások által használt "alu szalagot" az olyan mint egy ragasztó szalag csak alufóliából van, és azzal leragasztom a felniket. A gumit meg továbbra is festeni fogom. Úgy csak kibírnak pár évet:-)
Köszi neked is Frankynek is az infókat a hozzászólásokat.
Franky1234 656137 tegnapelőtt 11:36
Válasz erre
Azt tudom, hogy állítólag az Aoshima javított a hibát és ma már más anyagból készítik az abroncsokat, mint 20 éve. De ez úgyis csak évtizedek múlva derül ki. :-)Egyébként, ami nem tört el, az is műanyag keménységűre száradt...
Ezért is írtam melyik mikori, mert nem 1-2 év alatt jön ki a hiba, jelen esetekben cirka 15-20 év kellett hozzá. Szerintem mindent nem éri meg leöntetni, de a ritkaságokat igen. Ezt a döntést sajnos mindig neked kell meghozni. A lentebb írt márkákkal viszont nincs semmilyen tapasztalatom.
Gabusch 656136 tegnapelőtt 11:34
Válasz erre
Nekem ugyan nincs ilyen makettem, de ha a gumi törékennyé válik, nem vagyok benne biztos, hogy ez gondot okoz, amennyiben nem piszkálod. Sőt, az is előfordulhat, hogy nem egyik pillanatról a másikra következik be, tehát ha attól félsz, hogy takarításnál szétesik, lesz időd előtte valami alkalmas plexi-dobozba elhelyezni, hogy többet ne kelljen hozzáérni.
laja 656133 tegnapelőtt 10:59
Válasz erre
Szia!
Akkor ha jól értem két fő probléma van a gumival ez egyik hogy reakcióba lép a műanyag felnivel és elkezd trutyit termelni magából és meglágyul. A másik pedig hogy megkeményedik, kiszárad és eltörik. De vajon mindkét jelenséget a két különböző anyag reakciója okozza vagy csak a "habosodást"? Mert ha nem akkor az alufóliás módszer csak a "habosodást" akadályozhatja meg a kiszáradást nem. Hát nehéz ügy ez, az én legidősebb makettem amin gumi is van egy Italeri Frightliner FLC kb 8-9 éve építettem de semmi baja a guminak. De ki tudja hogy az ICM, ZVEZDA, TRUMPETER, makettek gumijaival mi történik 8 év múlva.
Franky1234 656107 2019. február 20. 20:24
Válasz erre
DSCF2565
DSCF2565
DSCF2566
DSCF2566
DSCF2569
DSCF2569
DSCF2572
DSCF2572

Íme egy protar festett és egy festettlen AMT felni. Az utóbbit már elválasztottam a gumitól, hogy ne deformálódjon tovább, mert majd le szeretném öntetni.
Utolsó képen egy 95-98 között vásárolt Aoshima felni szett, aminek minden gumija rideggé vált és törik, mint a ropi.

Faber77!

Majd az idő megválasztja! Sajnos ez egy lassú folyamat, nálam is tízen év után jelent meg a Protar maketten. De most már katasztrófa ahogy kinéz. :-(
Ahogy írtad a Tamiya a favorit (ebben is)!
faber77 656097 2019. február 20. 17:03
Válasz erre
Üdv.

Hozzászolva a felni "habosodásához" a Belkits ugyan így reagál!Az eggyik modellnél 2K lakkal fujtam a felnit azon eddig nem jelentkezett ez a probléma!(kop kop kop)

Ezen a téren be kell vallani a Tamiya a favorit! :)
Franky1234 656088 2019. február 20. 12:31
Válasz erre
A legtöbbet neked kell kijárni. Ki, mennyiért és milyen minőségben önt. Aztán lemásoltatod, ha fontos és megéri. Így gyakorlatilag bármi lemásoltható. Este teszek fel egy-két fotót...
laja 656087 2019. február 20. 11:53
Válasz erre
Hát ez szívás! Gyanta kerék meg nincs is mindenhez. Az alufóliás módszer meg elég nehéznek tűnik de működhet. Ha nem is az örökkévalóságnak építünk, de az talán elvárható lenne hogy amíg élünk ne kelljen kidobni a munkáinkat. Mondjuk nekem sosem jutott eszembe az hogy hány évig tartsam meg ezt vagy azt. Azért építem mert tetszik és kell nekem. Nem tudom el képzeni hogy 10-15 év múlva ne tetszene valamelyik makettem. Még a legrosszabban sikerülteket is szeretem mert az enyémek:-) Az amcsik meg jó dolgukban sosem tudták mit csináljanak. Minden bizonnyal náluk anyagilag nem ugyanazt jelenti egy makett mint nálunk. De szerintem ezeknek nem csak pénzbeli értékük van, ha ezt meg semmibe veszik akkor nem tudom mit mondjak:-)
Franky1234 656083 2019. február 20. 11:18
Válasz erre
El kell keserítselek, mert van olyan darabom, ahol fújtam a felnit a 90-es években Testorssal és a pereme körül "habzik" (Protar), de van arra is példám, hogy a gyárilag krómozott felnit rakták össze a gumival (AMT) és ugyanúgy reagál. Amit Gabusch is mond jó lehet, de az plusz meló és általában a szélénél jelenik meg ahol nehéz javítani. Anno ezt a Horváth Ödön és Tóth László taglalta a 90-es évek egy Modell és makettjében egy Opel Blitz és egy amerikai teherautó kapcsán.
Szerintem akrillal fújd az talán kevésbé lép reakcióban, mint az olaj alapúak, de erre nincs semmi garancia. A legtutibb a műgyanta másolat, de az is plusz költség (2000,-től felfelé egy szett /4db/). Az már más kérdés, hogy valóbban az örökkévalóságnak építünk-e? Az amcsik kevés feljavítást csinálnak és ontják magukból a maketteket. Így ez a probléma nem is hatja meg őket annyira, mert jön a következő darab. :-)
Mi egy kicsit másként állunk hozzá a szűkösebb anyagi kereteink miatt is...
Gabusch 656082 2019. február 20. 10:55
Válasz erre
Baromi régen talán egy Modell és makettben olvastam erre a problémára azt a megoldást, hogy a műanyagra alufóliát kell ragasztani, mert akkor nem tud vele reakcióba lépi a gumi és nem is látszik.
laja 656080 2019. február 20. 10:08
Válasz erre
Szia!
Köszönöm neked is és atikának is a felhomályosítást.Ezek a tények elég sokkolóak belegondolni abba hogy azok a modellek amiket megveszünk 10-20-x ezer forintokért és dolgozunk velük 20-40-x órákat egy idő után szétrohadnak.Én le szoktam fújni a gumikat is persze úgy hogy rajta van a felnin.(teherautó kerekek) Így a két anyag közé nem kerül semmi ami megakadályozhatná a reakcióba lépést. Ha külön fújom őket és nem közvetlenül érintkezik a két anyag az segíthet? A gumi keményedését vagy lágyulását nem gátolja meg a festés?
Franky1234 656074 2019. február 20. 09:15
Válasz erre
Szia Laja,
A gumiabroncsok anyaga sok gyártónál idővel reakcióba lép a felni anyagával. Ilyenkor a felni széle olyan, mintha buborékokat eregetne és megpuhul. Jellemzően problémás az AMT, Protar, Italeri, időnként a Revell. Az Aoshima régebbi gumiabroncsai megkeményedésre hajlamosak, összenyomáskor könnyen eltörnek. Sajnos erről tudnék néhány képet feltenni, a saját gyűjteményemből. Ezért szokták műgyantából lemásolni és úgy kifesteni. A Tamiya viszont pont azért jó, mert a közel 30 éves gumijai is tökéletesen rugalmasak maradtak és nem léptek reakcióba a felnivel.
Gabusch 656066 2019. február 19. 22:20
Válasz erre
Van egy viszonylag kevés gépigényű program, a Paint.NET. Ha van .NET a gépeden, talán 70 mega az egész. Ez tud mindent ahhoz, hogy pontonként át tudd rajzolni magadnak. Gondolom, a mérete nem akkora, mint ami itt a monitoron látszik, tehát ha nem tökéletes, az sem feltétlenül baj. Meglehet, a Marlboro szövegből egy vonal látszik, a betűk nem. Ha hasonlót sikerül alkotni, akkor az már lehet jó.
Sennás 656065 2019. február 19. 21:58
Válasz erre
Ááá olyat a világba nem ismerek meg a gépem se tudná megoldani. Különböző betűtípus és a torzítás ahogy írod ez a gond.
Gabusch 656064 2019. február 19. 21:54
Válasz erre
Van. Átfordítod az eredetit és minden szöveget kézzel megrajzolsz. Ha szerencséd van, akkor találsz olyan rajzprogramot, ami segít neked ebben, értem alatta, hogy adott betűtípussal az adott felületre tud illeszteni szöveget, vagy legalább van lehetőség a szöveg tetszőleges torzítására, hogy felfeküdjön a bukó ívelt és a ruha gyűrött felületére.
Sennás 656063 2019. február 19. 21:27
Válasz erre
Esély nincs rá hogy a képet olvashatóra megfordítani?
Ricsi67 656061 2019. február 19. 21:03
Válasz erre
Jaja, nem igazán sikerült úgy ahogy gondoltam, bocsi.
Ricsi67 656060 2019. február 19. 21:02
Válasz erre
Sennás 656059 2019. február 19. 20:57
Válasz erre
Nem jó tesó:( magát a képet kellene fordítani. Mert ez a menetirány szerinti jobb oldalra való de bal oldali képem nincs. A ruhán/sisakon lévő feliratok a fontosak.
Ricsi67 656058 2019. február 19. 20:48
Válasz erre
jabel 656055 2019. február 19. 19:49
Válasz erre
Azért egy mezei képszerkesztőben inkább állnék neki, mint egy játékkonzol kontrollerével, de ők tudják. Nem hiába lettek külön szigetre téve :)

A zeneválasztás pedig nem véletlen:
www.youtube.com/watch
Sennás 656050 2019. február 19. 19:20
Válasz erre
Itt van a kocsogok hogy csinálták. Hmm így könnyű.

youtu.be/On0OCEz_sA8
atika 656048 2019. február 19. 19:03
Válasz erre
Szimpla vízszintes tükrözés

A Senna feliratot szerkeszteni kellene
Szimpla vízszintes...

A szimpla tükrözés még nem elég. Kicsit szerkesztgetni is kell:
Sennás 656046 2019. február 19. 18:46
Válasz erre
Screenshot_20190219-184430~2
Screenshot_20190219-...

Meg is van a kép de ezt hogy lehet tükrözni?
Sennás 656044 2019. február 19. 18:30
Válasz erre
Óoo az a kocsog Japán aki ezt az összeállítást rajzolta:( De szerintem már így marad.
Matrica lenne a fontos. Főleg a figura mindkét oldalra. Ugyebár azt nem tudom tükrözni mert a felirat is fonákúl lenne.
jabel 656042 2019. február 19. 17:54
Válasz erre
Találtam olyan referenciát, ahol a karosszéria színe látszik a kocsi alján, de biztos vagyok benne, hogy az ellenkezőjére is van példa a neten. Az igazsághoz valószínűleg meg kéne kérdezni egy munkást, aki a kocsi alatt szerelt mondjuk 92-ben

inventory.driversource.com/vehicles/152/1993-acura-nsx
laja 656038 2019. február 19. 16:29
Válasz erre
Szia!
-És leöntve a kerék készlet gyantából nehogy száz év múlva lemálljon a felniről:)-
Ez mit jelent?
Sennás 656034 2019. február 19. 11:43
Válasz erre
NSX 1
NSX 1
NSX 2
NSX 2
NSX 3
NSX 3

Helló. Az én NSX-em most itt tart. Kormány forgatható ha elforgatva lesznek a kerekek. Az alját én a leírás szerinti TS-17 fújtam ,azt karosszéria színűre kellet volna? És leöntve a kerék készlet gyantából nehogy száz év múlva lemálljon a felniről:)
Franky1234 656032 2019. február 19. 11:17
Válasz erre
Szerintem szép lett, bár ezt már a korábbi részletfotók alapján is írtam. Gratulálok! A hibáival meg te is tisztában vagy. :-)
jabel 656004 2019. február 18. 19:15
Válasz erre
NSX_Tamiya-2
NSX_Tamiya-2
NSX_Tamiya-6
NSX_Tamiya-6
NSX_Tamiya-7
NSX_Tamiya-7

Köszönöm az észrevételeket. A felni "anyuka" aoshima átalakítva a tamiya "apuka" rendszerére, a fék pedig maradék tamiya, kimarva akkorára, hogy a felni agyrésze átférjen rajta. Tipikus esete annak, amikor a szárazpróbánál még minden jó, de a végén valahogy mégis odakerül +1 mm ahová nem kéne, de a felfüggesztésbe lehetőleg nem akartam belekavarni, ha nagyjából jó volt a magasság és mind a 4 kereke éri a földet.

Pár régebbi képet feldobok, hogy pontosan hol is lett belenyúlva
agriamodeling 655998 2019. február 18. 17:56
Válasz erre
Szerintem is igen klassz lett az NSX. Tudván mennyi meló volt benne, igencsak tetszetős. Gratula!

Tamás
sysqo 655973 2019. február 18. 10:49
Válasz erre
jabel 655910 2019. február 16. 18:35
Válasz erre
NSX_Tamiya-19
NSX_Tamiya-19
NSX_Tamiya-21
NSX_Tamiya-21
NSX_Tamiya-22
NSX_Tamiya-22
NSX_Tamiya-23
NSX_Tamiya-23
NSX_Tamiya-26
NSX_Tamiya-26
NSX_Tamiya-27
NSX_Tamiya-27
NSX_Tamiya-28
NSX_Tamiya-28
NSX_Tamiya-30
NSX_Tamiya-30

Végre elkészült az NSX! Sajnos erről sem mondhatom el, hogy tökéletesen sikerült volna (fényszóró, polír, "futómű-geometria"...) de remélem az összkép hozza azt, amit terveztem.
Sennás 655445 2019. február 7. 16:40
Válasz erre
Ó köszi. Nekilátok méricskélek:)
Varjúbácsi 655441 2019. február 7. 15:11
Válasz erre
Sennás 655439 2019. február 7. 14:43
Válasz erre
hidraulika cső csatlakozó
hidraulika cső...

Tisztelet! Uraim ilyen(hasonló) cső csatlakozót hol tudnék én beszerezni? 1:35 méretbe kellene, de minden megoldás érdekel. Autós 1:24be vannak hasonlók? Köszönet
Franky1234 655436 2019. február 7. 13:58
Válasz erre
Unalom? Az mi? A mi hobbinkkal ez számomra ismeretlen fogalom. :-D
Szépek a vasak!
Ricsi67 655435 2019. február 7. 13:35
Válasz erre
20190130_202229
20190130_202229
20190125_233039
20190125_233039

Szerencsére akad egy-két unaloműző dolog.
Wakama 655380 2019. február 6. 11:42
Válasz erre
Revell_BMW i8
Revell_BMW i8
Revell_BMW Z8
Revell_BMW Z8
Revell_Porsche 918 Spyder
Revell_Porsche 918...

Sziasztok!

Eladó bontatlan, fóliázott makettek.

1/24 autók

Revell

07008 - BMW i8 - 6.000Ft
07080 - BMW Z8 - 5.000Ft
07026 - Porsche 918 Spyder - 6.000Ft

Személyes átvétel Dunaharasztin vagy Budapesten. Postázás előreutalás után lehetséges.

Üdv
Wakama
wakama@freemail.hu
Joci.kun 655312 2019. február 4. 21:13
Válasz erre
Szia !
Nem csak "tesztelte, hanem nagy része volt a beállítások véglegesítésében. A Shell és a cigis matrica lesz az egyszerűbb, a Senna-képről ha van jó felbontású kép, pontos méretezés után talán valamelyik kisszériás vizesmatrica-gyártó bevállalja.
Szívem csücske mindkettő, úgyhogy drukkolok .
laja 655311 2019. február 4. 21:12
Válasz erre
Hát egy NSX csak jó lehet. A Senna fotó nélkül is jól fog kinézni. Sokkal jobban mint a videóban látható autó. Igazság szerint nekem minden autó tetszik amin Marlboro, Martini, vagy Alitalia grafika van:-)
Sennás 655305 2019. február 4. 20:03
Válasz erre
21878830242_2925cb2760_b
21878830242_2925cb27...
maxresdefault
maxresdefault
maxresdefaultb
maxresdefaultb

Hmm most áruljam el? :)
Tudod réges régen Senna tesztelte az NSX-et. Ennek tiszteletére építenék egy ilyet--HASONLÓT! Még nem tudom mit tudok beszerezni hozzá ha sikerül még a figura matrica is mehet ha nem akkor csak csík:) YT 15perctől látni egy Acura-t valami ilyesmit.

www.youtube.com/watch
laja 655304 2019. február 4. 19:47
Válasz erre
Mi készülhet nálad amihez ilyen matrica kell:-)
Sennás 655258 2019. február 3. 16:24
Válasz erre
Matrica
Matrica

Keresnék ilyen matrica "maradékot" de esetleg az egész lap is érdekel:) Köszi
duro06072@gmail.com vagy 06-30/607-4550
vlevi 655167 2019. február 1. 17:48
Válasz erre
Azt már megigyeltem, hogy kissé ívelt felületeken sokkal jobban néz ki minden, mint a nagy egybefüggő lapokon.
Egy autónál, ahol vannak ívek, ott a lakkozás is simábbnak, fényesebbnek látszik.
Jó példa erre a 30-as, 40,50-es évek nagy lekerekített sárvédői, (Chevy Bel Air) szemben a 70, 80-as évek nagy teknőivel (Dodge Charger)
faber77 655166 2019. február 1. 17:32
Válasz erre
Szia.
Nem inkább megtartom magamnak! :D :D :D

Igen azonnal a felületre lehet fújni!Semmi hókuszpókusz!
faber77 655165 2019. február 1. 17:24
Válasz erre
Szia.

Ezt nem kell higítani csak alaposan fel kell rázni!
Tisztítíni mint a sima festéket!Én Zero ill. Tamiya tisztíót használok!Simán kiviszi!
Lakkozást nem próbáltam még de ha gumikesztyüvel fogod meg akkor nincs baj csak ha kézzel!Akkor eltűnik a csillogás és a króm hatás!De fujtam ma eggyet van pár lakkom itthon majd tesztelem!
Ricsi67 655153 2019. február 1. 12:28
Válasz erre
Az bizony szép eredmény! Minden alapozás, és egyéb hókuszpókusz nélkül?
Akarsz beszélni róla? :D :D :D
hunter71 655143 2019. február 1. 11:56
Válasz erre
Szia!

Kellett hígítani? Mivel pucoltad utána a stukit? A filcnél gond, hogy nem találtam lakkot, ami ne vette volna el a fényét, ha nem lakkozom, akkor pedig nem lehet megfogni. Tudsz rá valami megoldást? Jó lenne.

Köszi
Franky1234 655130 2019. február 1. 09:29
Válasz erre
Ez egy jó tipp, ezt mindenképpen ki kell próbálni!
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977.