/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
modellpapa 110577 2008. augusztus 6. 23:21
Válasz erre
"A NH sorozatot inkább Európában használják, a VN sorozatot pedig Amerikában.
Az NH kb. olyan, mint a Scania T sorozata, vagyis, az FH fülke kapott egy nózit.
A nálam nagyobbak majd megcáfolják ha nem így van."

A Volvo NH sorozat dél-amerikának készült a VN sorozat meg észak-amerikának.
Mivel az NH alapja az FH sorozat (fülke, hajtáslánc) ezért hozott át a Volvo "párat" europába. Így bármelyik Volvo márkaszervízben karban tudják tartani. A VN sorozattal ez nem lenne ilyen egyszerű.

Egy másik hozzászóláshoz kapcsolódóan a Scania a csörös sorozatot már sem europában sem dél-amerikában nem gyártja.Miután dél-amerikában is megszűnt iránta gyakorlatilag az érdeklődés ezért fejezték be a gyártást.
3LM3 110576 2008. augusztus 6. 22:37
Válasz erre
Hali!

Láttam olyan kamiont kint németben, hogy "ERF" ez valami daf licensz alapján készülhet, mert hasonlított rá. Angol rendszámú volt.
modellpapa 110575 2008. augusztus 6. 22:30
Válasz erre
Az ilyen 4 tengelyes MAN-t 2 tengelytávval gyártották. Létezett F2000-es változat is, illetve mivel ez az ÖAF-nél készült ezért ez nem f2000-es név alatt futott hanem E2000-es név alatt. Gyári kódja E95 volt.
Az A-B tengelytáv vagy 1825mm vagy 2500mm volt. Ilyet vett az Ovit is 1999-ben.
modellpapa 110574 2008. augusztus 6. 22:17
Válasz erre
A képen nem szereplő MAN nem F90-es prototipus hanem X90-es koncepcióautó.
dini27 110573 2008. augusztus 6. 21:36
Válasz erre
Hé srácok csak egy info főleg scaniafanoknak van a csereberén egy scania lb 141 10000ft-ért.
dini27 110572 2008. augusztus 6. 21:14
Válasz erre
Ez igaz.A kamion és pótkocsi üyekben nézelődtél már ebay-en?
rico 110571 2008. augusztus 6. 17:41
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi Csabi!

Dini27! Tudom, hogy nem csak ETS van játszottam is a 18 WOS PTTM-el és az utóbbi időben a Haulinnal, de áttértem ide, mert itt Európában megyünk és EU-s kocsik, kamionok vannak, a 18 WOS részekbe pedig ezeket le lehet tölteni, de nem mindig müxik.

Rico
dini27 110570 2008. augusztus 6. 17:02
Válasz erre
Szia rico nem csak ez a játék van hanem a 18 Wheels of Steel sorozat is én azt nyomom.Jó munkát mindenkinek.
Csabi 110569 2008. augusztus 6. 16:03
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kis adalék Unimog témához.
www.owi.bz/collection/

Csabi
Simka 110568 2008. augusztus 6. 11:11
Válasz erre
Simka 110567 2008. augusztus 6. 11:10
Válasz erre
Sziasztok

video.racing/man_drift

Talpinak és Rolandnak:)
3LM3 110566 2008. augusztus 6. 10:41
Válasz erre
Hali!

Pont tegnap szedtem le :). Érdekes kis gamma főleg a kamion elnevezések. Pl. a Scania neve a játékban : SWIFT .
rico 110565 2008. augusztus 6. 10:38
Válasz erre
Sziasztok!

Új kamionos játék!

A hivatalos honlap:eurotrucksimulator.com
Letölthető innen:www.sendspace.com/file/9ozji3

Rico
Roland_89 110564 2008. augusztus 5. 21:19
Válasz erre
Haliho!

Én a feljavítást úgy gondoltam hogy rakok rá kürtöt, felmatricázom, pótra kábelek, darura hidraulikák... stb Nekem megfelelő ez a TGS. Van már egy TGA, jól mutat a kettő egymás közt. Nem terveztem darabokra szedni. Szerintem így is hasonlít az eredetire, csak egy kicsit kell segíteni rajta. Majd ha elkészült, lesz valami formája akkor falrakom a képeket.
Amúgy ez egy fardarus, pótkocsis TgS. Flotta lesz már a darusokból :D
rico 110563 2008. augusztus 5. 18:46
Válasz erre
Unimog 01
Unimog 01
Unimog 02

A tetejét egyenesre csiszoltam. Ma, már a karcok sincsenek benne.:)
Unimog 02

Sziasztok!
Unimog frissítés! A ponyva, fülke és a felnik holnap lesznek lefestve!

Rico
dini27 110562 2008. augusztus 5. 18:41
Válasz erre
Szia Csetuka!Nincs valami boltolni való kamionod?
Simka 110561 2008. augusztus 5. 16:09
Válasz erre
2007_11_08_ifatetko
2007_11_08_ifatetko

Sziasztok!

Vannak komoly (kissé érdekes..) IFA rajngók is:)
3LM3 110560 2008. augusztus 5. 13:31
Válasz erre
Szia!

Köszi szépen a tippeket. Bár jó lenne nekem is egy olyan szekrény :)
Simka 110559 2008. augusztus 5. 09:21
Válasz erre
Szia Gabi!

Ezek szerint a csőrös Scania nem egyszerű kérdés, de ha belegondolunk valójában azért egy játékról illetve modellről van szó, tehát evidens, hogy nagy fába vágja az ember a fejszéjét, ha abból épül makettet, nem csak egy visszapillantót rakok rá azt' kész..
Én egyébként egy TGS Man-ra ácsingózom, amiből egy szombathelyi kukásautó épülne..
Árban akkor látom, hogy nem olyan vészes(relative), mondjuk én az Ebay-en kavargókból indultam ki, amik kb 80-100 Euro körül repültek a gazdájukhoz.

Simka
Nagytalpú 110558 2008. augusztus 5. 00:00
Válasz erre
Ja,és a kerekeket leszedtem a többi pót pótkeréktartójáról.
Tettem helyette műgyantát.
De egyébként a Kentaki Frend Sikennél(kfs)
biztosan találsz.
Ha jól emlékszem a katalógusban benne volt.
Talpi
Nagytalpú 110557 2008. augusztus 4. 23:55
Válasz erre
Jó estét!
Én légrugós hidat úgy építettem,hogy fogtam egy kis stirolt.
Készítettem rugóbakot és két vagy három/szemes-,segéd-,vezetőlap/rugólapot.
Fogtam filctoll kupótát,amiből a légrugó lett tányérostól.
Legvégül pedig benyúltam a szekrénybe és vettem ki lengéscsillapítot hozzá.
(mondjuk ide meg kell egy olyan szekrény)
Hídnak bármi jó.Rámegy a fékkar és a henger és kész.
Talpi
3LM3 110556 2008. augusztus 4. 22:08
Válasz erre
Sziasztok!

Érdekelne, hogy honnan tudnék beszerezni pótkocsihoz felfüggesztéseket ill. kerekeket?
Gabi 110555 2008. augusztus 4. 21:45
Válasz erre
Szia Simka!
A csőrős Scania pont nem ilyen egyértelmű, mert a KFS-nél 28 font, kb 9000 Ft. Az Emek csőrős Scania 18 Euro körül van ami kb a fele, vizont nem mérethelyes, közel sincs olyan szép minőség, nem ad hozzá új tűzfalat, és az ajtó alá új burkolatot. Én is vettem anno hirtelen felbuzdulásból egy emek csőrős Scaniát, hogy majd átépítem, de ahogy ézegettem, méregettem, rájöttem, hogy sokkal nehezebb, mint elsőre látszik, lehet meg se csinálom, annyira nem tetszik. Jabbekében beszélgettem Günterrel, aki megcsinálta, és ő is azt mondta, hogy nagyon nem egyszerű, komoly kihívás, ha megint csinálná megvenné a KFS-t, vagy HA-Models félét. Szóval vannak esetek mikor agyon meg kell nézni miből építesz át, mert van amitől csak akedved megy el, és nem is lesz igazi a dolog.
Gabi
Simka 110554 2008. augusztus 4. 20:47
Válasz erre
Sziasztok!

Gondolom Roland is EMEK-es építsébe fog kezdeni:)
Talpival is múltkor beszélgettünk róla, Ő is most kapott nemrég egyet a barátnőjétől.
Nagy lehetőségek vannak benne, főleg, hogy jóval olcsóbb egy csőrös Scania Emekben, mint mondjuk egy KFS műgyanta cucc 100 Euro körüli összegekben...

Simka
rico 110553 2008. augusztus 4. 20:29
Válasz erre
Roland! Amúgy milyen TGS-jött meg?
rico 110552 2008. augusztus 4. 20:28
Válasz erre
Talpinak és a többi MAN fannak:250 ÉVES A MAN!
(úgy toom)
Roland_89 110551 2008. augusztus 4. 18:57
Válasz erre
Megjött a TGS! Képek később. Van mit rajta feljavítani, de megéri! Nagy a bódógságom most :D:D
tuning 110550 2008. augusztus 4. 18:37
Válasz erre
ezek a fekete bikák a kamionon mit jelképeznek ? nem jöttem még rá :( pedig csomón láttom
dini27 110549 2008. augusztus 4. 18:33
Válasz erre
Köszi Simka igy már megoldom valahogy.)
Simka 110548 2008. augusztus 4. 18:08
Válasz erre
Sziasztok

Dini, lehet kapni áztatós matricalapot, a grafikát vmi programban(coreldraw, adobe photoshop, adobe illustrator stb.) meg kell szerkeszteni és kinyomtatni. Létezik tintás és lézeres nyomtatóhoz való is. A tintással nyomtatottat viszont lakkozni kell eleve...

Csabi komoly tartálycuccot lőttél, jó takarózást

Simka
Csabi 110547 2008. augusztus 4. 14:36
Válasz erre
Alufelnik...
Alufelnik
Búvónyílás (meg a motorom egy részlete...)
Búvónyílás (meg...
P7160836
P7160836
Duplikátortér fűtőszerkezete
Duplikátortér fűt...
Fűtés kiegyenlítőtartály
Fűtés kiegyenlít...
Egyik ürítőcsonk
Egyik ürítőcsonk
P7160841
P7160841
Balesetnél ebben a dobozban keresik a szállítmány papírjait.
Balesetnél ebben a...
P7160844
P7160844

Sziasztok!

A közelmúltban volt szerencsém körbefényképezni az egyik haverom gépét. Teszek fel néhány képet!

Üdv,
Csabi
Csabi 110546 2008. augusztus 4. 14:27
Válasz erre
Szia Simka!

Igen, ilyen apróságok lesznek.

Üdv,
Csabi
dini27 110545 2008. augusztus 3. 20:03
Válasz erre
Sziasztok kis segítség kellene mint mindíg méghozzá ahoz hogy hogyan lehet készíteni profi matricákat?Várom válaszotok.
rico 110544 2008. augusztus 3. 15:03
Válasz erre
Szevasz!

Ha minden igaz, akkor fa lesz a rakomány.

Rico
Nagytalpú 110543 2008. augusztus 3. 14:58
Válasz erre
Te Haver!
Akkor miattad volt pénteken az a dugó az M 0-áson?
Neked nem szóltak,hogy ki kell engedni a kéziféket ha haladni akarsz!
Talpi
Salieri 110542 2008. augusztus 3. 14:02
Válasz erre
Salieri 110541 2008. augusztus 3. 13:44
Válasz erre
Kejekek:D

Kis igazítás még a festésen aztán mehet fel az alvázra
Kejekek:D
Alváz

Szintén festés igazítás vár rá.Sajnos csak vakunál látom utólag a festés hibát a matt fekete miatt:(
Alváz
A ülőléc tartó mit tom én mik eltüntetési nyomai:D
A ülőléc tartó...
És a legviccesebb az egész kamionba:a kárpitot helyetesítő lepedő:D

Lesz benne egy kis változtatás.Még nem tudom mi
És a legviccesebb...

Szia!
Nem csak te vagy az egyedüli 1:35-ös katonaiból civil teherautó készítő:D Én most itt járok.1:35 civil teherautó gruppbíld:D Mi lesz a rakományod?
Üdv
Salieri
Ui.:Aki tud olyan oldalt ahonnan német térképet és 50-es évjáratú újságot tudok nyomtatni az v ide jelezze v a mailomra(undeads.curi(kukac)citromail(pont)hu).
Köszönöm előre is.
mig23papa 110540 2008. augusztus 3. 13:27
Válasz erre
VÖRÖSRÁK

milyen elefántot vittél és hova?
VÖRÖSRÁK 110539 2008. augusztus 3. 13:26
Válasz erre
és megnézhettek minket a www.mtv.hu/video tarban ott cvagyunk ez rész amit leirtam az az esmeralda nézzétek meg mindet köszi furcsa élményeink voltak nézzétek meg köszi
VÖRÖSRÁK 110538 2008. augusztus 3. 13:23
Válasz erre
császtok én vittem elefántot magyarba 30km/h val lehetett menni 12 ora alatt értrem be és egy piros kocsi üldözött minket a társammal de a magyar tefus kolegák segitettek nekünk lerázni köszi tevu meg hungaro camion köszi itt a vör rák olaszbol vége
rico 110537 2008. augusztus 3. 12:37
Válasz erre
Bocs a képek minőségéért, telóval készültek!
rico 110536 2008. augusztus 3. 12:36
Válasz erre
Unimog 01
Unimog 01
Unimog 02
Unimog 02
Unimog 03
Unimog 03
Unimog 04
Unimog 04
Unimog 05
Unimog 05
Unimog 06
Unimog 06

Sziasztok!
Unimog. Ma tovább is haladtam(festés)! Képek hamarosan!
Rico
rico 110535 2008. augusztus 2. 21:59
Válasz erre
Sziasztok!
Szereztem egy Unimog-ot. Képeket majd, akkor tudok felrakni, ha megtalálom az USB kábelt.

Rico
Emerick 110534 2008. augusztus 2. 21:39
Válasz erre
Unterflurmotor
Unterflurmotor

Nagytalpú!
Csak Neked. Büssing BS 11, 15, 16, korábbi Burglöwe és "Vakond" változatok erőforrása (többek közt). Pontos típusmegnevezése nem jut eszembe. 3 méretben készült, de gyakorlatilag ugyanúgy néztek ki kívülről.
Üdv:
Em.
Simka 110533 2008. augusztus 2. 19:42
Válasz erre
Szia Márton!

Csatlakozom Bebához, ez tényleg tenger feneke állapot, pláne, hogy magát a kamiont meg nem akarod annyira lepusztítani, de, ha lepusztítanád, annak is olyannak kellene lennie, mintha az óceán mélyéről került volna elő Bob Ballard közreműködésével...
Én azt mondanám vess be egy kis szitit és kicsit gyengédebben rozsdáld meg, nézz esetleg a neten fotókat.

Jó építést hozzá: Simka
Bebá 110532 2008. augusztus 1. 21:46
Válasz erre
Túlzás Te is észrevetted.Olyan mintha a tenger fenekéröl hozták volna fel,még
alga telepek is vannak rajta.
Pozsgai Márton 110531 2008. augusztus 1. 21:28
Válasz erre
DSC05393
DSC05393
DSC05395
DSC05395
DSC05397
DSC05397

Sziasztok!

Csinálgatok 1 FORD kamcsit.Elkezdtem a motorját kicsit rozsdásítani de asszem túlzásba vittem!Szerintetek is?Mit csináljak vele?Tegyem lepukkantá az egész gépet vagy valahogy vakarjam le róla?

Márton
Salieri 110530 2008. augusztus 1. 20:14
Válasz erre
Szia!
Igen ez a kettő nagyon fontos egy kamionban szerintem,mert én legalább is nem szeretném ha a pofámba bábulnának alvás közben.Szerintem még egy-két újság se ártana:)
Üdv
Salieri!
Simka 110529 2008. augusztus 1. 18:41
Válasz erre
Szia Csabi

Értem, én csak ilyen takaró meg függöny meg ilyesmire gondoltam.:)

Simka
Csabi 110528 2008. augusztus 1. 15:10
Válasz erre
Szia Simka!

Köszi! A dolog még képlékeny, de lehet, hogy a belseje így marad. Nem nagyon szoktam a kabinbelsőt berendezni, csak a padlót, az üléseket és a műszerfalat festegetem.
A HC-s gépek is inkább "gyári" állapotúak voltak, tisztelet a kivételnek.
Nálam az egyik véglet a "patika" (Copyright by Ernő), a másik a végleges pusztulás utolsó fázisa. Talán csak egy gépet csináltam köztes állapotra, ez egy havas Scania volt pár éve. De az is csak a dioráma kedvéért lett behavazva.

Üdv,
Csabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.