/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
3LM3 109500 2008. május 23. 22:06
Válasz erre
Hát figyelj én sem vagyok felnőt ember (17 év) de azért tiszteletben tartom más -jelen esetben- fotóit (mert azért valjuk be vannak kicsit homályos fotók, de hát istenem senki nem járt fotó iskolába, aki igen attól elnézést), munkáit, hozzászólásait.

Azért jó tudni, hogy nem vagyok egyedül :)

No, evezzünk egészen más vizekre.
Képzeljétek el, hogy ma elmentem megrendelni a Super Actrost itt Nyíregyházán. Szépen meg is rendeltem 7490 Ft-ért. Erre most látom, hogy a www.x1win.hu oldalon ugyan ez nem éri el a 6000 Ft-ot :O:O. A szívem azt hittem kiugrik a helyéről. Most megpróbáltam visszamondani a rendelést arra hivatkozva, hogy szülinapom volt és anyáék vettek egy másikat, ezért a rendelésem feleslegessé vált és nem-e lehetne visszavonni az egészet. Nagyon remélem, hogy lehetséges a dolog, mert akkor első dolgom lenne megrenelni eről az ezidáig számomra ismeretlen oldalról.

Megéri szénézni némelyik kamion szerelvénnyel együtt 20%-os kedvezménnyel van azaz 16eFT környékén.

www.shop.x1win.hu
Simka 109499 2008. május 23. 21:57
Válasz erre
Srácok!

6000-es a vérnyomásom!
Nem tudom mennyire ismeritek a csereberén botlom bele folyamatosan, úgy hívják revellmarcell.
Ez a srác szerintem azért van fent, hogy belekössön mindenkibe vagy nem tudom.
Látom 3LM3 beléd is belekötött, hogy milyenek a fotóid stb.
Nekem meg beszól, hogy a 2000,-Ft -os eladó repülőmet adjam minimum 1000,-sel olcsóbban, akkor ő megveszi. Meg Hindba is belekötött
Egyszer fussak vele össze vele vmi versenyen...

Simka
3LM3 109498 2008. május 23. 20:40
Válasz erre
Huh micsoda élmény lehetett a belgiumi kamion makett kiállítás. Most néztem meg a versenyen készült képeket és el kell hogy mondjam az államat azóta is keresem. Hihetetlen miket ki nem lehet hozni egy makettből. Azok a festések egyszerűen elképesztőek, nincsennek rá szavak. Némelyik ráadásul tényleg festve van és nem csak egy csodás matrica a csodás alapfestésen. Az átalakítésokról nem is beszélve főleg azoknál a típusoknál amik nehéz rakomány vontatók, vagy kamionmentők. Annyira szívesen elmennék egy ilyen versenyre. Micsoda légkör lehet ott. Sajnos Berénybe nem tudok elmenni, de remélem a következőn ott leszek az újonnan elkészült (adigra remélem elkészül) Actrossal.
Simka 109497 2008. május 23. 19:07
Válasz erre
Na, mondtam én, hogy volt ilyen Ifa Trabi Warbi kever-kavar:)

Trabi: a Revell is kiadta 1/24-ben a Trabant 601-et...
Ugyanaz a potenciális makettező felvevőpiac, mint az IFA-nak, Németország meg kelet európa..
Sőt IFA-t jóval több országba exportálták mint a Tarbantot

Bár az biztos, hogy jóval olcsóbb egy Trabi mesterdarab mint egy Ifa mesterdarab előállítása, nem beszélve a szerszámokról...:)

Simka
Nagytalpú 109496 2008. május 23. 18:59
Válasz erre
Sziasztok!
Az ifa gyáré volt a warbi és a trabi is.
Érdekes eszmecserét folytattatok.
Talpi
3LM3 109495 2008. május 23. 18:35
Válasz erre
Lehet igazad van. :)

Viszon lehet még szerezni a régi Renault R szériából? van is egy ilyen-fajta itt ahonlapon. nagyon bejön az volt apukám első kamionja mikor maszeknl volt. Abból is az alap(3 tengelyes) nem pedig a honlapon szereplő átalakított 2 tengelyes :)

Azt hiszem az lesz -ha kapható- a következő a Super actros után :) (vagy ha nem akkor Turbo star :) )
Simka 109494 2008. május 23. 18:19
Válasz erre
3LM3, azt nem hinném, hogy egy Italeri vagy Revell valaha foglalkozott volna a Liazzal, mint lehetséges szóba jöhető makettel, tekintve, hogy nem is nagyon ismerhették...
Én személy szerint azért emlegetem az IFA-t annyira, mert kelet-német gyártmány volt és az újraegyesítés után is rengeteg szolgálatban maradt, sőt átkerült a nyugati oldalra, amúgy meg az IFA gyár egy nagyon nagy múltú gyár a németeknél, csak hát jöttek a szovjetek, meg a kommunizmus...
Sőt, nem akarok hülyeséget mondani, de asszem, mintha olvastam volna valahol, hogy az IFA gyárnak valami köze volt asszem a Trabant vagy a Wartburg prototípusa körül vagy csak ott rakták össze vagy ilyesmi, nem pontos az infóm..
DE ez csak egy emlékfoszlány!
3LM3 109493 2008. május 23. 17:30
Válasz erre
Olvasgatva itt a kiadásról szóló beszélgetést én arra jutottam, hogy valóban ha nem is adnak ki majd IFA-t , KAMAZ-t meg társaikat, de talán régen mikor még ezek voltak a szártok mondjuk talán akkor biztos készült hozzájuk öntőforma és talán újra lehetne őket gyártani. Azért a 80-as években a LIAZ nagyon ott volt sőt én mér 2000 után is láttam. Bár a gyárba nem látok bele, de leeht, hogy van ott egy elfekvő Liaz foram :)

Ez az én vélemyénem.
3LM3 109492 2008. május 23. 17:23
Válasz erre
Fu köszi na ezen már el lehet majd indulni. Köszi szépen ha esetleg még találsz akkor nyugodtan jöhet :)
RCM 109491 2008. május 23. 16:21
Válasz erre
Szia!
Roland ,a makett gyártás nem non-profit vállakozás.Egyik sem.
Ahogy exec is írta azt gyárt mindenki amit el lehet adni és nem azt amit néhányan szeretnének.Mert hidd el az IFA,LIAZ és Kamaz-t összerakni vágyók tábora nagyon elenyésző.Neked ez fontos lenne mert szeretnéd de,hidd el nem véletlenül csinálják mindegyiket 1/35-ben.Az a réteg nagyobb felvevő piac és még így sem tudott a keleti dolog a gyantától elrugaszkodni.(Ne a Monty LIAZ és TATRA modellt hozzuk fel.)
Az Omega Uralok és az 1db Revell GAZ(azt hiszem GAZ volt) kivételével.Sajnos ez a zord valóság.Nekem is kellene egy Kamaz fülke 1/24 ben de ez van.
exec 109490 2008. május 23. 16:09
Válasz erre
Roland89

azért ez elég naív hozzáállás :-). Gondolj bele, hogy a pénzed akkor nem 10 hanem 20 évig áll benne. Megéri? Legyünk őszinték nem. Egy vállalkozásba nem akkor éri meg belefogni, ha azon lesz pici haszon, hanem akkor ha az alternatív költségeket beleszámítva is haszon a vége. A készlet pedig forogjon.

Fritzel beszéltem ( a csóka aki újra kiadadta a Revell Heavy duty trailert) és az elején bizakodó volt, most már azt mondja, soha többé. Az újra kiadáshoz 3000 db-ot kellett rendelnie, januárig 1200 környékén ment el... a lóvé meg áll benne. Az AMT december elején 4500 darab Autocart adott ki, december 21 óta mint készleten nem szereplő, nem rendelhető szerepel. 20 nap alatt elment. Persze, hogy inkább ilyet gyártanak. Mi meg sóvároghatunk Kama3 után, avagy scratch...

Ja a költségek. Volt egy cikk anno a gbscaletrucks honlapján, felvették a kapcsolatot az Italerivel és a Revellel 2002 környékén, hogy gyártási kívánság lista. Nos, a kamionmakettezés koránt sem jelent akkora darabszámot, mint pl a repülő, harckocsi. Egy teljesen új öntőforma megtervezése és legyártása pedig 200000 USD volt akkoriban. Ezek után persze, hogy eladhatót akarsz gyártani. Meg az olcsóbb forma felé fordulsz (new concept). Sajna tiszta közgazdaságtan...

Üdv.
exec
Simka 109489 2008. május 23. 15:58
Válasz erre
Valahol igazad van Roland, de nem is annyira a 10-20év, hanem inkább, hogy ekkora gyáraknak, mint az Italeri azért, van akkora gazdasági ereje, hogy relatív kockázatosabb makettet is kiadhatna nagy szériában.
Ténylegesen IFA példánál maradva, azért majdnem egész Európa(ill. keleti fele), kis Ázsia, Ázsia(pl Kínában is van bőven IFA, nem beszélve az oroszok és utódállamaik), Afrika stb..
OK, hogy mondjuk amerikában, meg mondjuk Angliában nem ismerik annyira..
Dehát ezek csak elmélkedések.
Roland_89 109488 2008. május 23. 15:50
Válasz erre
Én is Simka véleményén vagyok... akármilyen költséges is valami előállítása, de én már csak szivességből is megcsinálnám.. hogy akik szeretnének mondjuk Ifát vagy Liazt venni... nekik is tudjanak segíteni. Vagy legalább a darut kiadhatnák újra, vagy egy mai technikának megfelelőt újatkiadhatnának.
Biztos van ebben a pénzes dologban valami, de gyártson le belőle annyit hogy már ne legyen veszteséges, és maximum nem 10 év hanem 20 év alatt fogy majd el.

Roland
Bebá 109487 2008. május 23. 15:39
Válasz erre
actros2 013
actros2 013
actros2 029
actros2 029
actros2 030
actros2 030
actros2 022
actros2 022
actros2 024
actros2 024
actros2 016
actros2 016
actros2 021
actros2 021
actros2 032
actros2 032

Típus szám ismerete nélkül egy másik Actrosról.
Bebá 109486 2008. május 23. 15:19
Válasz erre
Simka 109485 2008. május 23. 14:43
Válasz erre
Kusti, MINDÖRÖKKÖN ÖRÖKKÉ RÁBA:)

Rico látom te is kezdesz Rába fan lenni vagy egyenlőre minden fan ami érdekes?:)

Gumikacsa ebben teljesen igazad van, néha porolhatnának, bár szoktak is..
Turbostar, meg pl asszem 2003-ban a DAF 3300 Dutchman is újra ki lett adva.

Simka
Kusti 109484 2008. május 23. 14:30
Válasz erre
Rico!

Köszönöm, én is hasonlóképpen érzek, és maár most gondolkodom a következő Rábán... :P

Kusti
Kusti 109483 2008. május 23. 14:28
Válasz erre
Sza Sib!

Prisma Color Chrome effect! Ezt a színt adja és nem nagyon folyik meg. A szaga az fullasztó tehát maszk nélkül nem ajánlott fújni.

Kusti
rico 109482 2008. május 23. 14:27
Válasz erre
Sziasztok!

Gordon! Szép gép, grat!:)

Kusti! Nem tudom, hogy miért, de teljesen szerelmes lettem a Rábádba, úgyhogy én is csinálok egyszer, remélem. Király lett!

Kész vagyok az Iveco-val de pár apróság van még! Képek hamarosan!

Üdv. és további jó munkát mindenkinek
Rico
gumikacsa 109481 2008. május 23. 14:15
Válasz erre
na ezt jól megmondtam... az öntőkeret öntőforma akart lenni...
gumikacsa 109480 2008. május 23. 14:14
Válasz erre
Én már azzal is elégedett lennék, ha a régi öntőkereteket leporolnák, és nyomatnának párat a régi típusokból. (mint pl. tavaly a turbo star-t...)
3LM3 109479 2008. május 23. 13:53
Válasz erre
Bár mondjuk nekem az 1857-es típushoz kelenének képek. De sehol eddig :S Hátha valakinek lesz és megosztja velem (/velünk).
3LM3 109478 2008. május 23. 13:49
Válasz erre
Azta befosok köszi szépen. Én 1 órai keresés után inkább felálltam és itthagytam az egészet :)
Simka 109477 2008. május 23. 13:47
Válasz erre
A makettgyártó téma:

Még azt nem értem, hogy miért mindig a legfullosabb verziót adják a gyárak, itt inkább az Italerire gondolok.
Szerintem egy-két kisebb illetve alapabb verziónak is lehetne piaca, feltéve, ha vmi látványos felépítménye lenne( pl darus, kukás vagy valami különlegesebb vagy hibrid..), bár pl ott van a tűzoltó darus Iveco
A Revellnél azért előfordulnak ilyenek..
sib 109476 2008. május 23. 13:18
Válasz erre
Simka 109474 2008. május 23. 13:14
Válasz erre
Kusti!

Hogy állsz az Ebay-el?
Van megint egy DAF 2800-as ponyvás, még egy Euro, de 5 nap van hátra...
Simka 109473 2008. május 23. 13:12
Válasz erre
Értem

Ezért jó a fórum, az ember mindig megtud valami újat.
De akkor is a KFS sem árulná, ha annyira eladhatatlan lenne! Na :)))
Bebá 109472 2008. május 23. 12:34
Válasz erre
actros 011
actros 011
actros 054
actros 054
actros 056
actros 056
actros 063
actros 063
actros 065
actros 065
actros 060
actros 060
actros 071
actros 071

Itt küldök néhány képet, igaz ez a Black Editionról készült.
exec 109471 2008. május 23. 12:05
Válasz erre
Simka,

A KFS nem hozta ki a Kamazt, azt egy orosz srác hozta ki és a KFS is árulja. Átvette a srác árait, csak az egységet fordította EUR-ról Fontra... a minősége pedig nyomában nincs a KFS termékeknek...

üdv.
exec
TempraSW 109470 2008. május 23. 11:59
Válasz erre
Mack Titan + NTFS Road train trailer
Mack Titan + NTFS...

Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek, háttéranyagra lenne szükségem az ausztrál NTFS cég Mack Titan vontatójáról. Bogarászom én is a netet, de elég ritka dologról van szó és távoli képeken kivül nem találtam eddig semmit. A kamiongyártó oldalán sincs semmi.
Tehát akinek esetleg van képe, információja vagy csak egy Link-el tud segíteni annak előre is köszönöm.

TempraSW temprasw@freemail.hu
gordon24 109469 2008. május 23. 11:51
Válasz erre
hátsó
háts
ormány
ormány
odala
odala

Sziasztok!

Lefestettem a Scania potját is..
Elég jó lett, bár a hátsó ajtó reteszek nem a legtökéletesebbek..
Mind1 azért megosztom veletek. Matrica még nincs rajta majd egyszer:D

Üdv
Simka 109468 2008. május 23. 11:50
Válasz erre
Tényleg ez lehet a fő ok.

Az IFA-t azért tartom, hogy arra nem lenne annyira kis kereslet..
Simka 109467 2008. május 23. 11:46
Válasz erre
Szia RCM

Valószínű, akkor neked van igazad, ha ennyire mélyen vagy a gyártásban.
De azért, ahogy itt a neten meg itt-ott nézem a különböző, úgymond "nyugati" kiállításokat stb., azért elég sok helyen felbukkannak a keleti régió járművei, Angliától-Németországig, az IFA-t meg ugye az akkori Németországban gyártották és a mai napig fut belőle bőven ott is, máshol is, mint modjuk kis ázsia, (Irak, Irán, Törökország vagy pl Afrikában is van), a volt KGST területéről nem is beszélve..
Rábát valószinüleg biztos nem ismerik annyian, mint mondjuk az IFA-t, bár most olvastam, hogy a Csepelt is exportáltak rendesen Afrikába, Ázsiába.
Egyébként annak idején nagyon sok típust exportáltak nyugatra, a LADA Nivatól a Skodáig. Azért nem véletlenül hozta ki a KFS a Kamazt..
Az ember kint járva gyakran meglepődik, hogy milyen jól ismernek egyes keleti tipusokat, legalábbis én ezt tapasztaltam..
Kusti 109466 2008. május 23. 11:35
Válasz erre
Berci bácsi!

Köszönöm! Minkettő kész volt kis ideje csak a matricákka lettek igazán szépek.

Üdv!
Kusti
Kusti 109465 2008. május 23. 11:34
Válasz erre
Simka!

RCM hsz-a sajnos jogos.
Drága a tevezéstől a sorozatgyártásig a bejárt út. És az is igaz hogy a mai makettezők külföldön azt se tudják hogy mi az a RÁBA... :( Gabitól is megkérdezték mikor publikálta a 831-es építését a Wettringeren.

Átalakítokra lenne kereslet, de annyi nem hogy egy rendes kamion árában megkapd. Kisszériában is nagyon drága lenne, szóval ez sem a legjobb út hogy céget lapítsunk.

Ami esetleg itt jól jöhetne az a meglévő ktek másolása műgyantából de azzal is sokat kellene dolgozi hogy az eredeti példányra hasonlítson, ha csak nem profi az az illető aki másolja. Mivel jogvédettek ezek a dolgok a szervel is meggyülhetne a bajunk.
Fű alatt perzse lehetne másolgatni dolgokat. Sőt egész kieket is...

Üdv!
Kusti
Bebá 109464 2008. május 23. 11:31
Válasz erre
Gratulálok Kusti! Szép munkák és, hogy egyszerre két munkád debütál hát ez nem semmi!
RCM 109463 2008. május 23. 11:26
Válasz erre
Szia!
Ha a makettezők körében nézel szét gyártás elött, akkor abba a termékbe belebuksz!Vegyük pl.az IFA-t.Eladnál belőle itthon 1/24 méretben kb 20 db-ot.Max!
Egy 1/24 kamionnak a felszerszámozása kb.10 millió.Az alapmodell kifaragása,csomagolás,öszerakási rajz ebben nincs benne.A keleti régión kívül szinte semmit nem adnál el.Hidd el, külföldön még a RÁBÁ-ról sem hallottak.A KFS-Kamaz is ezért kerül ennyibe, mert kevés eladott darabból kell megtérülnie.
Tuti,hogy vagy a volt SU területéről vettek egy olcsó mesterdarabot,vagy arra a részre volt egy nagyobb megrendelésük egytételben rá.
Én most kavarok ebben a témában ,hidd el az 1/43 gyanta kamion gyártás is baromi költséges, az 1/24-hez pedig csak átalakítót tervezek gyártani mert komplett kamiont értelmetlen.
Simka 109462 2008. május 23. 11:13
Válasz erre
3LM3

Van egy olyan oldal, hogy tir.extra.hu, nézz körül ott, egyébként sok hasznos infóhoz juthatsz, ha visszanézel itt a fórumon az előző oldalakra is...
Simka 109461 2008. május 23. 11:10
Válasz erre
Hát, én makettgyártó lennék, körülnéznék egy kicsit a makettezők körében is!
Szerintem lehetne, egy-két érdekességet alkotni amit vinnének, mint a cukrot!
Képzeld el kiadnának egy IFA-t pl., szerintem Berlintől-Moszkváig eladnák az egész szériát... sőt vagy pl Skoda Liaz, Liaz, azokat ismerik egész Európában.
Man kabinos Rábát is ki lehetne adni, abból is lehetne építeni Mant, Rábát, Roman Dieselt...
Szerintem a Kamaz, amit a KFS kiadott megjelenne fröcsöntött verzióban annak is lenne komoly vevőköre.
Egyébként azt nem értem, hogy Italeri miért nem tud kijönni semmi újabb Ivecoval, régebben kiadták minden létező variácót kis túlzással, most meg az szerencsétlen Stralist évek óta ígérik, + közben még volt egy-két modellje az Iveconak pl: Eurotech stb...
3LM3 109460 2008. május 23. 10:57
Válasz erre
bocsi a végéről lemaradt a: "lesz" :S
3LM3 109459 2008. május 23. 10:57
Válasz erre
Sziasztok!

Sikerült beszereznem egy Super Actrost (vagyis megrendeltem ,elvileg 2 hét mire ideér a boltba)
Ehhez szeretnék segítséget kérni. Van-e esetleg valakinek képe arról, hogy hogyan néz ki a motorja (kábelezés miatt és az esetleges plusz extárk miatt érdekelne) ,jah és egy magyar (de ízig -vérig magyar) céget akinek van ilyen mert szívesen festeném le olyan színüre :)

Ha nincs ilyen cég amely esetleg bírtokolna ilyet akkor szerintem vagy Révészes lesz vagy Misák-os :)
Válaszokat köszi!
Kusti 109458 2008. május 23. 10:56
Válasz erre
Simka!

Ez a baj a lehetőségek. Sajnos elég korlátozott, szólni kéne az Italeriéknek...

Kusti
Simka 109457 2008. május 23. 10:55
Válasz erre
Arról meg nem is beszéltem, azért akkoriban mennyivel nomádabb volt még kint nyugaton is a kamionosok élete, nem volt annyi benzinkút ott sem, gyakrabban kellett az erdőben sz..rni, meg a kocsi mellett főzni, mosni, fürödni. Meg 3 napokat állni hétvégén a határon...
Simka 109456 2008. május 23. 10:52
Válasz erre
Meg hát magyar gyerek milyen kamiont épüljön, ha nem magyart? Feltéve, ha lehetőségei adottak, ugye..
Simka 109455 2008. május 23. 10:51
Válasz erre
Ok, akkor már képben vagyok:)

80's jahres ungarische szállítmányozás zum magyar állami vállalatok:)
A 20-30-as éveinkbe járók közül az első kamionos gyerekkori élmények...
Emlékszem, akkoriban mekkora sztárok voltak a kamionosok, külföldre járt, NYUGATRA!, hozta a jobbnál jobb dolgokat, csokit, játékokat!
Mekkora élmény volt nekem is mikor a legjobb haverom faterjának Rába kamionját először láttam belülről, sőt vitt vele...
Ezért is fogom annak a makettjét megépülni az 1-es Manból, az embert már ott megcsapta kamion füstje:)
Kusti 109454 2008. május 23. 10:39
Válasz erre
Simka!

Azt Ati csinálja de az nem billencs lesz, hanem dobozos ha jól tudom... :S

Kusti
Kusti 109453 2008. május 23. 10:38
Válasz erre
Szia Simka!

Szép kis projekt, sok sikert hozzá! Tök jó hogy ennyien érdeklődnek a magyar témájú makettek iránt! :) Hungary rulez... FOREVER!

Kusti
Simka 109452 2008. május 23. 10:36
Válasz erre
Akkor nem alumínium, jól értem?
Vagy most meg vagyok keveredve, hogy ki épít rendes alumíniumból?:)
Simka 109451 2008. május 23. 10:34
Válasz erre
H1
H1
H75
H75
H141
H141

Itt vannak a képek a Tefus Volvo donorjairól, de spoiler nélkül lesz, igazából van egy 1987-es Volán Tefus falinaptáram, az azon lévőt szeretném megépülni majd. Elöl áll egy zöld Rába-Man, utána a sárga Volvo, utána meg két Liaz :)..., majd lehet arról is rakok fel képet
Kusti 109450 2008. május 23. 10:33
Válasz erre
Talpi!

Jó lesz a sörös M.A.N-ci!

Kusti
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.