/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 108936 2008. április 22. 21:45
Válasz erre
Szia Ati!
Nem igazán vannak jók, de keresek majd még. Nézd már meg addig itt, mert van fenn egy csomó katalógus, lehet ezeket is tudod használni:
public.fotki.com/modeltrucks25thscale/truck_brochures/scania/

Gabi
Gabi 108935 2008. április 22. 21:32
Válasz erre
Szia Ati!
Bocs, elfelejetettem, mindjárt neki állok.
Gabi
Ati 108934 2008. április 22. 21:20
Válasz erre
Szia Gabi!

Képeket nem találtál?

Ati
Ati 108933 2008. április 22. 21:19
Válasz erre
Nem is tudtam hogy nyitott állapotban is meg lehet építeni..
Gabi 108932 2008. április 22. 20:11
Válasz erre
Szia Rico!
Ez a Heller régi pótja, nekem is megvan, és az egyik oldal felét ilyen nyitott állapotban is meg lehet építeni, adják hozzá ezt a verziót is. Ezen a pótón kettőt használt fel Albrecht, de gondolom neki jópár van belőle.
Gabi
Ati 108931 2008. április 22. 20:01
Válasz erre
Szia Rico!

Ez is feljavítás!

Ati
rico 108930 2008. április 22. 19:32
Válasz erre
1
1

Sziasztok!

Ennek a szerelvénynek a pótja melyik kitből van? Eredetileg lenyitható a platója?
Köszi! További jó munkát!

Üdv.
Rico
rico 108929 2008. április 22. 19:31
Válasz erre
1
1

Sziasztok!

Ennek a szerelvénynek a pótja melyik kitből van? Eredetileg lenyitható a platója?
Köszi! További jó munkát!

Üdv.
Rico
Kezdõ 108928 2008. április 22. 15:15
Válasz erre
tóthgábor 108927 2008. április 21. 22:09
Válasz erre
Elektrolakatos 108926 2008. április 21. 20:07
Válasz erre
üüü...a "Hogyan készül"-ben éppen a KW gyárat mutatták! :D
Kezdõ 108925 2008. április 21. 19:53
Válasz erre
Sziasztok jó ez a rally meg nézném szívesen csak lemaradtam az eklejéről... :S
Tudnátok mondani nekem egy versenynaptárat? :D Vagy hogy pest közelében mikor merre járnak? :)
Simka 108924 2008. április 21. 16:09
Válasz erre
Iveco Galassini
Iveco Galassini

Itt a következő áldozat, legalábbis, ha minden jól megy így fog kinézni.
Úgyhogy a West maszk javítás halasztó lett.
Simka 108923 2008. április 21. 16:03
Válasz erre
Zsolesz

Látom kiszúrtad, ráférne valóban, majd vmikor rászánom magam, maszkolás valóban nem sikerült rendesen, legalábbis a motorháztetőn, de annyit kínlódtam már vele, hogy egyenlőre későbbre hagyom, különben a fénykép csalóka, mert a fehér szín az valójában ivory vagyis kicsit vajszínű, de annyira szar! minőségűek(trutymó tejföl) voltak amiket vettem(humbrol és enamel) festékeket, hogy nem győztem szűrni, meg pucolni a pisztolyt, mert még úgy is maradt benne jócskán csomó truty..
Ezért lett egyébként a sárvédő is bordó színű, mert eredetileg az is vajszínű lett volna..

Simka
Zsolesz 108922 2008. április 21. 15:35
Válasz erre
Szia!
Én még a helyedben annyit tuningolnék rajta,hogy a bordó,és a fehér színek találkozási vonalára végig tennék Bare,vagy inkább fehér öntapadós akármiből egy,vagy két milliméteres csíkot,mert úgy látom,valami hiba lehetett a maszkolásnál,nem éles a határvonal.Szerintem rengeteget dobna rajta.
Simka 108921 2008. április 21. 14:50
Válasz erre
West01
West01
West02
West02
West03
West03
West1
West1
West4
West4
West2
West2
West3
West3
West5
West5
West6
West6
West7
West7
West9
West9
West10
West10
West11
West11

Sziasztok

Ausztrál Western Star, végre elkészült.
Első képek még a szombat esti állapot, a többi ma ebédidőben a végleges forma.

Kusti, látom a T-mobil törzsvásárlója lettél a telefonkártyák mennyiségét tekintve:)

Simka
RaPe 108920 2008. április 20. 22:21
Válasz erre
MAN
MAN
MAN2
MAN2

Ezt most lőttük a Critical Mass után a népstadion mellett.
Kusti 108919 2008. április 20. 22:02
Válasz erre
HPIM1705
HPIM1705

Szia Patrik!

Ilyen!, egy cső, benne egy ötőkeretből huzott szál. A cső az a fültisztitő nyele, vagy szára.
Nem mozog sokat, talán kettő milimétert, amig a laprugó el nem éri a rugóbakot.

Kusti
gpatrik 108918 2008. április 20. 21:45
Válasz erre
Szia Kusti!

Milyen az a mozgó lengéscsillapító?

Üdv!
GPatrik
tóthgábor 108917 2008. április 20. 21:36
Válasz erre
az semmi, én sajnos dolgozom, de az öcsém útszéléről végignézte a mezőnyt, itt mentek "rajtunk" keresztül románba. a majd derékszögű kanyarokat minimális, vagy kevés fékezéssel, iszonyatos sebességgel vették. az autókról nem is beszélve. szerencse hogy nem történt baleset,(ezen a szakaszon nagyon sok baleset van amúgy is) mert aki látta őket mondja hogy a kanyarokat igen sportosan veszegették piszok gyorsan. nem is csodálkozok, a 4-esen ledöcögni, majd debrecen után a 471-es, azon jó túllenni minél hamarabb.
Kusti 108916 2008. április 20. 19:47
Válasz erre
HPIM1699
HPIM1699
HPIM1701
HPIM1701

Szia Patrik!

A hátsó futómű és felfüggeztés tejlljesen scratch-bulid, plusz a hátsó dobfékek helyett csináltam tárcsafékeket, az első felfüggesztésből levettem 3 mm-t plusz még megy lejjebb a mozgó lengéscsillapítótól a fülke sújja alatt.

Ati!

Köszönöm!

Üdv!
Kusti
RCM 108915 2008. április 20. 18:28
Válasz erre
Szerdán szervíz park és Veszprémi lőtér.Állítólag az nagyon kemény!!!
Csináltam képeket ha kell átküldöm.
RCM 108914 2008. április 20. 18:27
Válasz erre
Szia!
A csalóka az hogy minden részen mindenki másképp megy.Elöttünk szemre a Loprais jobban elvállalta.
Gabi 108913 2008. április 20. 18:21
Válasz erre
Szia!
Nekem az volt meglepő, hogy milyen rövid féktávot veszenk, teljesen, mint a versenyautók. Egy kanyarnál álltam, de előtte volt egy kb 500-600 méter hosszú egyenes, amit végig láttam, szóval döngettek rendesen, Stacey szerintem jött vagy 160-180-nal. Brutálisan rövid féktáv, majd megint padlógáz. Elképesztő technika van alattuk, TV szinte semmit se ad vissza belőle.
Szerintem Stacey-t nem lehet megverni, ha nem hibázik, vagy nem romlik el alatta a gép, nekem szemre gyorsabb volt a többieknél.
Gabi
RCM 108912 2008. április 20. 17:57
Válasz erre
Szaller elött le a kalappal!!
Elöttünk úgy ment mint az állat.(Ment kiszedni a Palikot az árokból!!)
A "kis" Loprais a Tátrával nagyon kemény és a Stacey féle MAN egység 2. kamionja.
Tényleg érdemes kimenni!!!
Gabi 108911 2008. április 20. 17:52
Válasz erre
IMG_0081_1
IMG_0081_1
IMG_0082_1
IMG_0082_1
IMG_0087_1
IMG_0087_1
IMG_0101_1
IMG_0101_1
IMG_0114_1
IMG_0114_1
IMG_0109_1
IMG_0109_1
IMG_0119_1
IMG_0119_1
IMG_0125_1
IMG_0125_1
IMG_0138_1
IMG_0138_1
IMG_0147_1
IMG_0147_1
IMG_0166_1
IMG_0166_1
IMG_0174_1
IMG_0174_1
IMG_0197_1
IMG_0197_1
IMG_0186_1
IMG_0186_1

Sziasztok!
No, akkor néhány kép. Javaslom mindenkinek, hogy a hét közepén-végén aki tud menjen ki a speciális szakaszokra, mert nagyon nagy élmény ahogy mennek.
Gabi
rico 108910 2008. április 20. 17:15
Válasz erre
Sziasztok!

Mivel most építem az első makett kamionomat, volna pár kérdésem:
-Mi az a kábelezés?
-Hogy lehet kábelezni?
-Hogy lehet kinyithatóra csinálni az ajtókat?
-Honnan lehet kicsi raklapokat szerezni a maketthoz?
aki választ adna az megteheti mélben, itt vagy MSN-en(b.ricsi1@hotmail.com).
előre is köszönöm!:-)

Üdv.
Rico
Gabi 108909 2008. április 20. 17:03
Válasz erre
Sziasztok!

Mostértem haza a magyar Párizs-Dakar első szakaszáról, nem gyengét mentek a kamionok. Stacey úgy ment az MAN-nel, hogy kenterbe vert jópár személykocsit. Képek nemsokára.

Gabi
Simka 108908 2008. április 20. 00:49
Válasz erre
Sziasztok

Még tíz perc és kész a WESTERN STAR...

Képek holnap
Simka 108906 2008. április 19. 19:15
Válasz erre
műszerfal
műszerfal
Osztóm
Osztóm
ba elsőfut
ba elsőfut
fülkehátulalul
fülkehátulalul

Sziasztok

Kusti jó lesz a Volvo..

Egy-két részletfotó DAF XF-105, ha kell majd teszek még fel, most csak ennyit tudok.

Simka
gpatrik 108905 2008. április 19. 16:41
Válasz erre
Szia Kusti!
Jól néz ki a volvo! A gumik Pisti módszerével készültek? A futóművön milyen átalakítás történt?
Üdv!
GPatrik
Ati 108904 2008. április 19. 16:32
Válasz erre
Szia Kusti!

Szép lesz a Volvo!
A kábelezése nagyon tetszik!
Újabb nagyszerű művet alkotsz!

Ati
Kusti 108903 2008. április 19. 15:57
Válasz erre
HPIM1786
HPIM1786
HPIM1787
HPIM1787
HPIM1797
HPIM1797
HPIM1798
HPIM1798
HPIM1807
HPIM1807
HPIM1808
HPIM1808
HPIM1802
HPIM1802
HPIM1803

Itt talán látszik hogy kb 1cm-rel kissebb a nyeregmagasság mint a normál vontatóknál...
HPIM1803

Sziasztok!

Kissebb haladás a Volvo megással, olyannyira beleszerettem hogy lehet hogy belefutok egy újjabb WABERER'S-es Volvoba is.
A fülke csak próba képpen ment, mert ki kellett próbálnom hogy az átszabott lököstől már billen-é a fülke... Így sem lenne rosz.

Üdv!
Kusti
Ati 108902 2008. április 19. 15:17
Válasz erre
DSC01281
DSC01281
DSC01282
DSC01282

Sziasztok!

Bocsi hogy megint berakom!

Szeretnék megválni ettől a trailertől!
Akit érdekel keressen meg e-mailben!
Bontott, de hiánytalan!
Csak az jelentkezzen akit KOMOLYAN érdekel!!
8000Ft.

Ati
Simka 108901 2008. április 18. 22:31
Válasz erre
Szia Kusti

A Daf kabinos lesz majd HC-s, a Man kabinos az mindenképp Vasi Volános, ha már szombathelyi vagyok:)
Mpower 108899 2008. április 18. 20:22
Válasz erre
Roli! Kitsit nagy a kerékösszetartás, javítsd ha tudod.
Ati 108897 2008. április 18. 18:11
Válasz erre
DSC01258
DSC01258

Szia!

Meg még ha nem gond a hátsó futóművekről is jól jönne egy két kép! Főleg felülnézeti, ha lenne. A fékmunkahengereknél lévő kábelek miatt. A bogi tengelyen sokkal kisebb, és nem tudom hogy ott, hogy mint megy a vezeték!

Nagyon szépen köszönöm!

Ati
Ati 108896 2008. április 18. 17:59
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszi! Az sokat segítene!

Ati
Gabi 108895 2008. április 18. 17:58
Válasz erre
Szia Ati!

Keresek majd és rakok fel.

Gabi
Ati 108894 2008. április 18. 17:56
Válasz erre
DSC01278
DSC01278
DSC01276
DSC01276
DSC01277
DSC01277
DSC01279
DSC01279

Sziasztok!

Haladtam a Scaniával!
A sárvédőket is felpróbáltam, Holnap már kebelezni is fogok!

Üdv!
Ati 108892 2008. április 18. 15:18
Válasz erre
Bazsa06 108891 2008. április 18. 14:57
Válasz erre
Hello Valaki el tudná nekem küldeni a T.I.R sorozat részeit?

E-mail:hajorb@freemail.hu
Kusti 108890 2008. április 18. 11:32
Válasz erre
Üdv!

Erre az emberre tökéletesen illik a vicc...

-Doktor úr! Elmehetek?
-Nem Uram! ELMEBETEG!!!

forum.autoinscale.com/viewtopic.php

Durván nyomja!

Kusti
Kusti 108889 2008. április 18. 11:06
Válasz erre
Szia Simka!

RÁBA fun-klub? Már megtörtént... Tehát a Man-RÁba amit építeni fogsz az nem HC-s lesz?

forum.index.hu/Article/showArticle

Üdv!
Kusti
Simka 108888 2008. április 18. 09:28
Válasz erre
Szia Exec

Abban igazad van, hogy a tűzoltó is Western, de nem hinném, hogy a valóságban ugyanolyan lenne mind a két futómű, kiindulva abból, hogy két külön verzió meg eltelt köztük egy kis idő, de lehet, hogy így van..:)
A tankokban is tökéletesen igazad van, ráadásul én vettem krómsprayt és azzal fújtam, amivel mindössze egy gond volt, hetekig szárad meg, de szó szerint, 1 hét után álltam neki, hogy a tartópántokat más színre fessem, megfogtam benne maradt az ujjlenyomatom, lekentem a pántot erre a festék feloldotta a krómot, úgyhogy kezdhettem a műveletet előlről és úgy döntöttem, hogy a pántok is maradnak krómok...
Te ebből kettőt építettél! igazi mazochista vagy, amúgy szép vas..

Kusti Én még csak várom a kéttengelyes félpótot, illetve a donorját, a MAN kabinos után szeretném majd kötni egyszer "Vasi Volános" felirattal-meg színekkel, ha esetleg van róla képanyagod akkor szólj.
Egyébként kellene alapítanunk egy RÁBA fan klubot..:)

Simka
Ati 108887 2008. április 17. 20:01
Válasz erre
Szia Gabi!

Találtam több képet a 143-asról!
Viszont a légtartályok és az aksi felöli oldalró nincs képem! A kábelezéshez jó lenne!
Megzéznéd nekem a prospektusban hátha lenne e egy jó kép?

Előre is köszi!

Ati
Ati 108885 2008. április 17. 19:46
Válasz erre
Szia Brúnó!

Az a tamiya maszkoló, ami nálatok van, az tuti? Mert ilyet még nem használtam, nem marad nyoma?
Meg a Microscale #MI12 Liquid Decal Film - használtál már ilyet? Érdekelne hogy igazán ér e valamit!

Előre is köszi főnök!

Ati
Bazsa06 108884 2008. április 17. 19:10
Válasz erre
Hello valaki el tudná nekem küldeni a T.I.R sorozat részeit? azt nagyon meg köszönném!

az E-mail.om : hajorb@freemail.hu
exec 108883 2008. április 17. 18:32
Válasz erre
Simka!

Azért ugyan az, mert az is westernstar... :-) Az ausztrál gépből én kettőt is építettem, én szerettem őket. Egyébként nem amit te mondasz, hanem az üzemanyagtartályok és a fellépők rögzítése a legszopósabb. Azoknak egy szintben kell (kéne) lennie. Ráadásul elvileg króm is... ;-)

Üdv!

exec
Kusti 108882 2008. április 17. 17:25
Válasz erre
Szia Simka!

Itt vagyunk mi attól függetlenül hogy nem mindíg adjuk ennek nyomát.

Én most a Volvo megáson és a RÁBA félpótján egy Budamobil ponyvás kéttengelyesen dolgozom.

Kusti
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.