/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Mustang 108774 2008. április 9. 10:02
Válasz erre
Szia Simka,

Igen jelképes összeget kb. 500 HUF, minden évben igy van.
Simka 108773 2008. április 9. 09:13
Válasz erre
Szevasztok!

Kérdés: Móváron, ha börzére viszek egy-két makettet eladót(nem kamion:)..) akkor ott kell fizetni vagy ilyesmi, helypénz stb., nem tudjátok?

Simka
Simka 108772 2008. április 8. 21:58
Válasz erre
Sziasztok.

Koszolás téma:)
ez a kedvenc témám:)
Szerintem inkább legyen egy nagyon pici por és semmi más, minthogy egy elrontott dzsuvás kamion... egyrészt, Na én személy szerint azt mondom, amit egypárszor már mondtam:) Hogy kosz kell vmennyi, mert egy teljesen patikatiszta makett inkább úgy néz ki, mint egy játékautó... DE, mivel én jó pár évig harcjárműveztem(kb.:10év, előtte 5 év repülő), rá vagyok izgulva a koszra:) ott lehetett élvezkedni: rozsda, por, vízfolyás, festéklepattogzás stb, viszont rengeteg megfigyelés, utánolvasás a téma "pápáitól" Pro modell magazin, internet egyebek kellett hozzá, meg persze próba, hogy az ember némileg hasonló, majd később egyre hasonlóbb koszolást tudjon csinálni és még most se mernék sok módszert kipróbálni, meg nem jön össze minden kosz..és mivel én 2 vh-s német harcjárműveket csináltam, ott volt bőven kopás kosz lehetett próbálkozni, általában fele-fele idő volt a koszolás, meg az építés, sőt sokszor a kosz tovább tartott.
Kamion az már más tészta, mivel polgári jármű, egyrészt van idő mosni, másrészt van igény is mosni(ellenben a harcjárműveknél, főleg vh-ban nem elsősorban arra figyeltek, nem jutott rá idő, meg kedv...(ide inkább nem rakok smile-t).
Szóval kamion autó stb. IS! koszolódik kerekek futófelülete, sárvédők és környékük, nem beszélve a félig off-road járművekről(billencs stb), pláne, ha még esik is..
Én azt mondom itt a kamionoknál elég egy kis pasztellkrétapor az említett helyekre és kecskének is káposztának is bejött az élet..:) nem koszos nagyon, de nem is tűnik játékautónak, egyébként ahogy Jabbeke-s képeket néztem tényleg az Iveco autószállító úgy nézett ki mint egy 2.vh-s harci repülő a 150.-ik bevetés után, akkoriban ugye más festékek is voltak.
A billencses, építőipari stb. kamcsiknál meg szerintem illenék is legalább! a rakfelületet "leépíteni".
Különben már nem merek majd képeket felrakni az ausztrál Western Staromról, erősen vörös ausztrál talaj...:) (azért teszek majd...)
Na "keedvees gyeereekeek" eennyi féért mai esti eeszmefuttatásomba, a LÉNYEG, HOGY KINEK-KINEK ÍÍÍZLÉSEE SZEERINT!:)

Üdv minden kedves makettező kollegának: Simka
Roland_89 108771 2008. április 8. 21:02
Válasz erre
:) jó ez a koszolás téma, de tudjátok milyen rohadt szar lemosni az igazit? (vannak itt páran akik tudják... pl Talpi is)
Kb 1 hónapja egy darus MAN-t 6 órán keresztül mostunk. Erre másnap esett az eső és éppolyan koszos lett. Ugyhogy én személy szerint.. akkor rohadtul megutáltam a koszt. Amúgy én is úgyvagyok vele hogy egy makett igazából szerintem csilli villin szép. Aki már koszolja, vagy ilyesmi, azokat én nem kiállításban hanem egy diorámában tudnám elképzelni. Ott mondjuk már érdemes próbálkozni. Persze ha olyan a "terepviszony". Ez a meine véleményem. Remélem nem haragítok meg vele senkit.
Köszi
Gabi 108770 2008. április 8. 18:56
Válasz erre
Szia exec!
Már bocs, de ilyet sose mondtam, hogy a kamionok nem koszosak, ezt így visszautasítom. Én azt mondtam eddig is, hogy nagyon kevés élethűen koszolt kamiont láttam makettben, amit most is állítok. A másik, hogy én makettban jobban szeretem a csili-vilit, ilyenre építem, mint még a kamionmakettezők kb 95 százaléka. Ez nem azt jelenti, hogy nem tetszik a koszolt gép, csak azt, hogy nekem a szép tiszta jobban tetszik. Azt is elismerem, hogy nagyon kevesnek tudnak megfelelően koszolni kamiont, mert vagy eltúlzott, vagy éppen gyenge a koszolás. Nagyon nehéz eltalálni a megfelelő arányt, és biztos, hogy nagyon sokat kell gyakorolni hozzá. Jabbekében is volt egy nagyon szép egyedi építésű Iveco kamionszállító, ami koszolva volt profi módón, de a fülkéje egy igazinak sose koszolódik úgy, mint ahogy azé volt. Tehát szerintem csak annyi, hogy koszolni akkor érdemes, ha valaki profi ezen a téren is, valamint nagyon sok eredeti kamiont megnézett már, hogy hol, milyen jellegű szennyeződés van rajta.
Gabi
Nagytalpú 108769 2008. április 8. 18:15
Válasz erre
Ernő és Keri!
Köszi!
Ha gondoljátok még fotózok a gépről.
Egyébként mindkét oldalon van ilyen auspuf és a borításba írva is van.
Volvo fh 16.
Talpi
/ide kell írnom,hogy MAN!!!/
;-)
Nagytalpú 108768 2008. április 8. 18:11
Válasz erre
Szia exec!
Én kérek elnézést!
Félreértettelek.
A kosz persze nem mindíg sofőr függő.
Ha pl. én nap mint nap sóderozok és kövezek éjszaka,nappal gabonát hordok,nos akkor bizony van retek a gépen.
Régen hetente mostunk,de az idő és egyebek miatt ez kitolódott.
Ja,és a morcsos autó nem mindíg igénytelen.
Írnék ide mosolygó csávókat,jó?
:-) :-) :-)
TALPI
Erno-945 108767 2008. április 8. 17:02
Válasz erre
Sziasztok!
Talpi kollégának köszönjük a képeket!!!
Nem találtam megfelelő 1:24/25-ös lovakat,ezért nem lesz Magyar narancs sem a raktérben.
Jó munkát Mindenkinek!
945
exec 108765 2008. április 8. 14:57
Válasz erre
Ehh
Elgépeltem. Szóval Gabi szerint nem koszosak a gépek. Szerintem meg sokszor eszméletlen mocsok réteg van rajtuk. Ki hogy akarja építeni egyébként meg :)
exec 108764 2008. április 8. 14:55
Válasz erre
Talpi!

Én nagyon örülök a képeidnek! Gabival visszatérő vitán, hogy szerintem a kamionok nem koszosak. Szerintem meg sofőr függő. AMit RÁBÁ-t építetem egy elég lepukkan konténer van rajta. sokak szerint túlságosan is. Ha meg kimész a csepeli szabadkikötőbe, vagy megnézem az általad feltett fotót, akkor meg nem eléggé. Szóval a hozzászólásom nem feléd irányult csak Gabit hecceltem, ezért is van ott a mosoly a végén!

exec
Nagytalpú 108762 2008. április 8. 10:47
Válasz erre
Szia Géza!
A kipufffogót szerettem volna megmutatni a volvo mániásoknak,és nem a koszt.
Bár az is jó ha valaki koszolni akarna.
Viszont ha nem szimpatikus a dolog,
akkor legközelebb megtartom magamnak.
Talpi
petfel 108761 2008. április 8. 10:07
Válasz erre
Igazából barátomat szeretném meglepni kamionmakettel és a segitségeteket kérném,hog ymelyik kamion a jobb, újabb:scaniaR500, ScaniaR58008, Mercedes Benz Actros, Dafxf95 super space Cab'04, Man Tg-A .Köszi a segítséget.
exec 108760 2008. április 8. 09:29
Válasz erre
Gabi,

Talpi fotója alapján... koszos kamiopn, lerobbant konténerrel márpedig nem létezik... ;-)
Kusti 108757 2008. április 7. 22:32
Válasz erre
Szia Max!

Köszönöm!

Jó a grafit poros recept, egyszer már én is próbáltam...Bejön a Recept ne izgulj, meg is kapod!!! :P

Üdv!
Kusti
Erno-945 108755 2008. április 7. 22:24
Válasz erre
Talpi 1
Talpi 1
Talpi 2
Talpi 2

Sziasztok!
Talpi fotózta!
945
exec 108754 2008. április 7. 21:37
Válasz erre
Halihóóó

móváron klubasztalra hoznikellene kamionokat is! Ki tud felajánlani?

exec
Gabi 108753 2008. április 7. 21:13
Válasz erre
1_big
1_big
2_big
2_big
IMG_0074_1
IMG_0074_1
IMG_0075_1
IMG_0075_1
IMG_0076_1
IMG_0076_1
IMG_0077_1
IMG_0077_1
Jabbeke 008_1
Jabbeke 008_1

Szia csetuka!
Sajnos méretben nem tudok segíteni, de kerestem egy pár képet, hogy lássad miről van szó, szerintem ebből össze tudod hozni.
Gabi
Erno-945 108752 2008. április 7. 18:26
Válasz erre
v1
v1
v2
v2
v3
v3

Sziasztok!
Pár kép:
Talpi:csiszer.erno1chello.hu,köszönöm.
945
Nagytalpú 108751 2008. április 7. 16:01
Válasz erre
Szia Simka!
Köszi,de majd ha gép közelben leszek!
Talpi
Nagytalpú 108750 2008. április 7. 16:01
Válasz erre
Szia Simka!
Köszi,de majd ha gép közelben leszek!
Talpi
Erno-945 108747 2008. április 7. 15:09
Válasz erre
Szia Talpi!
Köszönöm szépen!
Ha az "Adatlap"-ra kattintasz,ott van minden adat.
945
Erno-945 108746 2008. április 7. 15:06
Válasz erre
Szia Talpi!
Köszönöm szépen!
Ha az "Adatlap"-ra kattintasz,ott van minden adat.
945
Simka 108745 2008. április 7. 12:43
Válasz erre
Szeva Talpi

Van egypár MAN fotóm(F90, 2000) átküldöm, ha kell:)

Simka
csetuka 108744 2008. április 7. 11:12
Válasz erre
streamline+pót
streamline+pót

Sziasztok!

Készülget egy pót is, nem a scania után szánom, valószínüleg 3 tengelyes volvo lesz elé ...
tele vagyok tervekkel csak idö kellene a megvalósításhoz.
Gabi! tudnál segíteni méretekben a scania kerékagyhoz?

csetuka
Nagytalpú 108743 2008. április 7. 11:02
Válasz erre
Szia Ernő!
Nyugodj meg,mert nagyon adjátok egymásnak a részt!
A héten megyek majd olyan helyre,ahol vannak ilyen autók és készítek fotókat.
El is küldöm neked,mert feltenni nem tudom.
Ja,de nem tudom a címed!
Talpi
Erno-945 108742 2008. április 7. 10:11
Válasz erre
Szia!
Fel lesz szórva az eredeti terveim alapján szalma szerű anyaggal.Azt gondoltam,hasonló színre festem az alját a felépítménynek.
Találtam több honlapot lószállító felépítményekről és belső kialakításukról.Ezek alapján készül a szerkezet.Több képen vezetnek ki vagy be állatokat a járműbe,gyakran síma fém felületen.
Előrébb járok a makettel,mint a képeken látszik,kérlek a következőkben ennek "fényében" írd észrevételeidet,kritikáidat.Mindegyiket elolvasom,gondolkodom rajtuk,ha használható,megvalósítom,hibáimat javítom.
Eddig nem találkoztam olyan észrevételeddel,mely segítségemre lett volna.Ez persze a későbbiekben változhat.
945
Nagytalpú 108741 2008. április 7. 10:10
Válasz erre
Sziasztok!
Mindenkinek külön kiemelés nélkül is dicséret a munkájához!
Nagyon szépen dolgoztok és végre sok egyéni ötletet és kézi munkát látok!
Végre!Jó látni,hogy nem csak boltból rendelve lehet építeni.
Én sajna nem nagyon haladok,mert rengeteget dolgozom.
Szinte mindíg úton vagyok.
Az paciszállítós vitához pedig majd küldök képet a héten.Ha sikerül.
Talpi
Simka 108740 2008. április 7. 09:27
Válasz erre
Szia Tempra!

A 743, 733, 715-ről tudnál képet küldeni, mert nem tudom beazonosítani, hogy melyikek azok.

Köszi:Simka
TempraSW 108739 2008. április 6. 23:10
Válasz erre
Magirus Deutz motor és alváz

Magirus Deutz motor és alváz
Magirus Deutz motor...
Magirus Deutz (Italeri 768)

Magirus Deutz (Italeri 768)
Magirus Deutz (...

Sziasztok!
Ime a helyhiány miatt eladásra szánt kaminok listája:
Italeri 1/24
3805 Scania 144 Millennium Truck 7800
743 Scania R144 heavy truck 7800
733 Volvo FH-16 7800
735 Volvo FH-16 Globetrotter 7800
715 Mercedes-Benz Actros Megaspace 8000
3818 Volvo VN 780 8000
740 Peterbilt 377 A/E american truck 8000
717 Western Star 5964SS 8000

Heller 1/24
Renault TN6 C2 Autobus 7500

Az összerekottakról egyenlőre nincs pontos listám (egy makettboltban a vitrinben pihennek dekorációként).
Kérem akiket érdekelnek a fenti makettek e-mail-t küldjenek.
Köszönöm
max 108738 2008. április 6. 23:03
Válasz erre
üdv!

először is köszönöm mindenkinek a hsz.-t!

ernő! köszönöm a gratulációt! asszem nem, már igy hagyom! máshol is nyomon követem a volvód épitését és tetsik! jól sikerült a váz meghosszabitása és a szinek is tetszenek! a felépitmény kicsit érdekes, de csak csöndben figyelek mig kész nem lesz! hajrá!

ati! ahogy mondod, megérte! próbálkozom, de még közel sincs ahhoz a szinthez amit szeretnék elérni.

gabi! igen, a maszkolásom most sem sikerült úgyan úgy mint a DAFnál sem! eddig tesa szalagot használtam, de látom, hogy nem a legjobb! venni akartam kb. 2hete a hokiban tamiya-t és mondták, hogy nincs! ezért kénytelen voltam ezzel csinálni. a koszolástól kicsit tartok... a volvó óta inkább nem nagyon nyúlok hozzá! ott nagyon jól eltaláltam szerintem a szinösszeállitást és a koszolás odavágott neki! ennél is próbálkoztam egy egészen kicsivel, grafittal akartam át ecsetelni,de nem fogta be a 6B-s reszelék és inkább hagytam! még lehet megpróbállok valamit, de csak óvatosan!:) berénybe szeretnék menni, mert ez van a versenyek közül a legközelebb, de még nem tudom. pénz függő!:S

kusti! ;) az eredeti kipuff nagyon tré volt! szereztem lufi tartó műanyagot, amit te is használtál a SCÁN-hoz és gyertya fölött raktam bele egy kis ívet! utána putty, ahogy már bemutattam itt a fórumon is és aztán meg festés rozsda barnára(ha kell a kód megnézem). végül 6B-s grafit ceruzát kifaragtam és a reszelékkel bekentem, hogy fémes szine legyen! kormot pedig szintén festéssel csináltam!
nagyon tetszik a volvód, érdekes lesz! jó, hogy belemersz nyúlni ezektől a dolgoktól lesz egyedi a gépparkod!;) még jó, hogy van egy bontatlanul, ha jólsikerül kérem a receptet...:P

max
tóthgábor 108737 2008. április 6. 22:34
Válasz erre
nehezen.
tegyél alulra gumit biztos az is jó, nekem csak az volt furcsa hogy körben van deszka, holott épp ott nemigazán szokott lenni, inkább lemez, a takarítás egyszerűsége végett.
Gabi, a kopogás tuti. a gyerekkorom jó része telt lovak, tehenek egyéb háziállatok közelében. nálunk faluhelyen ez így ment mikor még jó világ volt.
Erno-945 108736 2008. április 6. 22:05
Válasz erre
Szia!
A felületnek szilárd,csúszás és hézagmentesnek,könnyen takaríthatónak kell lennie,onnan állat,hulladék nem eshet,illetve folyadék nem csuroghat ki.A padozatot megfelelő alomanyaggal kell felszórni.
Kérdőjelet,hogy oldod meg?
945
Gabi 108735 2008. április 6. 21:59
Válasz erre
Szia!
Amennyire láttam, a nyugati szállítóknál valami gumiszerű anyag van az alján. Gondolom a takarítás miatt is, no meg lehet valami ebben a kopogásban is. Sajnos elég kevés kép van a szállító belsejének aljáról, de nekem a keménygumi takarítás szempontjából sokkal logikusabbnak tűnik.
Gabi
tóthgábor 108734 2008. április 6. 21:54
Válasz erre
ja, ha már belekotyogtam, a hátsó feljárót meg azért deszkázták (ha olyan feljárós lesz, nem rámpáról rakodós) mert azon az állatkák szívesebben felmentek (nem kopogott úgy mint a fém, sőt, van hogy szalmát is szórnak rá, minél természetesebbnek vegye, mert piszkosul beijednek a lovak a kopogástól), és szintúgy nem csúszik a pata alatt.
tóthgábor 108733 2008. április 6. 21:49
Válasz erre
szia, nem szeretem a shift-et nyomogatni. azt nem tudom mikortól számít így, de egy nagybátyám ebből élt vagy 20 évig, és mindíg újradeszkáztuk az ifa platóját ha az állatok már szétkaparták. merthogy nem csúszik ha azok a szerencsétlen állatok rápottyantottak, meg rápisikéltek. az biztos hogy az úniónak még híre-hamva sem volt nálunk. ott meg még valószínübb, hogy már régebben is így ment.
csetuka 108732 2008. április 6. 21:43
Válasz erre
Sziasztok!

Max király lett a "kis" merci!
Kusti volvoja is jó lesz!
Ernőéről nem is beszélve, milyen festékkel van fújva? Az egyik kedvenc típusom, egyet nekem is sikerült beszerezni, majd ha "felnövök" a feladathoz akkor neki állok.

csetuka
Erno-945 108731 2008. április 6. 21:35
Válasz erre
Szia!
Ilyen feltételről nem hallottam.A jármű 1982 környékén készült példányt szeretne imitálni,mint azt a fülkéből is látod.Ekkor még közel sem voltak oly szigorúak az élőállat szállításra vonatkozó szabályok,mint az EU csatlakozást követően.
Valami megszólítást írhattál volna,mondat eleje nagy "A" betű,régebben is így volt.
945
Kusti 108730 2008. április 6. 21:25
Válasz erre
HPIM1713
HPIM1713
HPIM1715
HPIM1715
HPIM1716
HPIM1716
HPIM1717
HPIM1717
HPIM1718
HPIM1718
HPIM1719
HPIM1719
HPIM1720
HPIM1720

Estét Kollégák!
Lefújtam az alvázat. A csavarfejek hála Istennek meghozták a várt eredményt, nagyon látványos lett szerintem, pdeig nem egy nagy dolog.
Az első képen egy összehasonlítás az eredeti Italeri Volvo alvázával.
Üdv!
Kusti
tóthgábor 108729 2008. április 6. 21:05
Válasz erre
a padlót nem deszkázod? az élőállat szállításnál az feltétel, már amennyire én tudom és láttam.
Kusti 108728 2008. április 6. 20:08
Válasz erre
Szia Gabi!

A Streamline szerintem sokaknak kell majd! Köztük nekem is. De a MANci F6-ost mééé nem aggyák mán ki? Hüpp, Hüpp :(

Kusti
Kusti 108727 2008. április 6. 20:07
Válasz erre
Maximo Kolléga!

Nagyon perfekt! Ennyit tudok rá mondani most mert a szavam elakadt. Az a kipuff az naon... naon... nah szóval ott a szeren! Hogy is csináltad?! :)

Üdv!
Kusti
Ati 108726 2008. április 6. 19:40
Válasz erre
hoho!

Ez remek hír! Hát ha itthon is lesz akkor én biztos veszek egyet!
Köszi az infót, majd figyelek!

Ati
Gabi 108725 2008. április 6. 19:35
Válasz erre
Scania fanok figyelem!
Az Italeri várhatóan idén újra kiadja a T142-es ausztrál verziót, valamint a 143-as Streamline változatot. Nem tudom, hogy hozzánk kerül-e belőle, vagy csak korlátozott darabszámban lesz, de elég biztosnak tűnik az infó.
Gabi
Erno-945 108724 2008. április 6. 19:14
Válasz erre
Volvo ló 1
Volvo ló 1
Volvo ló 2
Volvo ló 2
Volvo ló 3
Volvo ló 3
Volvo ló 4
Volvo ló 4

Sziasztok!
Haladok a lószállítóval.
945
Gabi 108723 2008. április 6. 19:06
Válasz erre
Szia max!
Tetszik a kis Merci, jó lett a végeredmény, pláne úgy, hogy már lemondtál róla. A Merci emblémát én is kifesteném ahogy Ernő írta. Tetszik a színkombináció, bár látom a maszkolásnál kicsit megint gondban voltál, de sebaj a következőn még jobb lesz. Ami nekem egy picit furcsa az az, hogy a motort, kipufogót, tankot koszoltad, de mást nem. Szerintem ha koszolsz-koptatsz akkor már a többi szerkezeti részt is kell, mert így nem élethű, egy ilyen motor mellett nem lehet ilyen csili-vili a váz. Szóval nekem legfeljebb ennyi kifogásom lenne, de ettől függetlenűl nagyon szép lett. Remélem Jászberénybe eljössz ezzel és a Daffal együtt!
Gabi
Erno-945 108722 2008. április 6. 18:57
Válasz erre
Szia Ády!
Szerintem az első kérdés nem igazán jó.Lehet,hogy valakinek nehéz,másnak könnyű.
Építettem hármat,szerintem nem nehéz.Jól sikerült Italeri készlet.
A gyártó alapszínnek az alvázon nem vörösset használ,inkább a rozsdavédő alapozó színéhez tudnám hasonlítani.De festheded olyanra,amilyenre szeretnéd,Neked tetszen,az a fontos.
945
Ati 108721 2008. április 6. 18:55
Válasz erre
Szia Max!

Jó volt olvasni a beszámolót!
Remek lett a szekér! Nagyon szép kitt! Az írás alapján azért sok meló volt vele! Ez néhol azért látszik! A színösszeállítást jól eltaláltad! Én is el lennék egy ilyen szépséggel szivesen!
De látod megérte elővenni megint!
A feljavítások jók lettek!
Összegezve nekem bejön!
Grat a munkáért és a türelemért! :)

Ati
Erno-945 108720 2008. április 6. 18:47
Válasz erre
Szia max!
Szép lett a járgány,megtettél mindent.Az emblémát nem fested át króm színnel?
Gratulálok,
945
exec 108719 2008. április 6. 18:12
Válasz erre
Szép kit, megéri benevezni rá. Nekem is van egy a szekrény tetjén belőle, csak ajánlani tudom!

exec
ChevyG 108718 2008. április 6. 17:36
Válasz erre
amt38682-med
amt38682-med

Az AMT májusban ajda ki (újra)!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.